SONY_91 wrote:KANTONALAC wrote:Da se i ja uključim u diskusiju. Kod mene je treća generacija opela, od kadeta, preko astre g do zagire b. Zaista sam zadovoljan autima.Istina ja puno ne prelazim. Zafira b sa 1.9 motorom i 120 ks je ideala. Do sada sam samo ulagao u redovne (ovlaštene) servise. Vozila me nisu (osim astre g mojom krivicom) ostavila na putu. Opel je od 1997. Rjesio problem sa hrđom karoserije. Na ovim prostorima vozaju se auta u principu koja su obišla zemaljsku kuglu
uz upitno održavanje i svi mi očekujemo da budu ispravni ko "novi". Na zapadu vijek isplativosti vozila je 5-6 godina a poslije se smatra da ista treba zamjeniti. Dok kod nas "grobovi" od 20 godina se prodaju "ko iz fabrike".Naša kupovna moć je na nivou jednog yuge a pitanje je da li bi mnogi mogli i to priuštiti, jer je takvo stanje u državi. Za 5-6000 KM nemože se kupiti vozilo bez mane bar bez ulaganja od još 2-3000 km da bi bilo u okviru sigurnosnih propisa.Ali tako je kako je.
I kod mene je u Astri H GTC taj 1.9 120KS. Ja sam kupio auto sa 285.000 i ja sam u startu očekivao da će biti ulaganja ali eto bio sam pošteđen nekih 60.000. Sad ću imati oko 2000KM i trebam sad kukati kako Opel ne valja pa drvlje i kamenje. Svako vozilo je malte ne u 'pet deka' što bi naš narod rekao, bira kome je šta po volji.
E ovako u 4 i po godine ili ti ga da bude tacnije presao nesto oko 110 000 km auto sam kupio sa 83 000 km
- Manzeta 2 puta
-Stabilizator 1 put plus nosac stabilizator bio pukao morao i to varit, kad je talambirao poderem manzetnu od letve volana
-3 krajnice 2 kugle i i na lafetu isto dvi kugle sto dodju ne zanm kako se to zove
-novi diskovi sa paknama
-zadnje diskove tokario jednom plus pakne
-otpadne zadnja pakna odljepila se pa haj opet tokari daj novu paknu
- 3-4 puta isao na spuru , kreteni ne znaju napraviti
-Mjenjao celjust zadnja ljeva , pa opet nakon toga daj opet ih razradjuj , jednostavno tocak blokira i
- 2 x Spritzblech na zadnjim diskovima sto dodju , ubila ih hrdja
-4 amortizera
-prednji ljevi feder
- zadnji feder
- varenje mosta ima 2 godine
-varenje mosta jesenas plus nesto je opet mjenjano na lafetu ljevom
- letva volana
-alnaser
- uljna pumpa , tu me je ostavio u putu , sreca pred kucom . Tu sam ja pogresio mislim , jer nisam provjeravao ulje , palo ispod minimuma nisam dugo mjenjao , taj me kvar kostao 500 maraka
- jedno 7-8 puta sijalice u prednjim farovima , naizmjenicno ljevi desni ljevi desni ljevi desni
-isto tako 7-8 puta zadnje pozicije ljeva desna ljeva desna
- Auspuff vario jednom , zadnji lonac ,nosac
-Zastita oko zadnjeg lonca sarafi popucali od hrdje i to ucvrscivao
- Desni prsten zupcasti od ABS-a
- oklop kljuca , popucale tipke
- nosac motora prednji
Od kvarova sad sto ima , zadnji brisac ne vraca se u pocetnu poziciju pa se moram nadmudrivati s njim s tipkom
Zadnja ljeva vrata ne zakljucavaju na daljinski pa moram rucno
Treperila mi svjetla u kokpitu kad je na leru , prije jedno mjesec , sad se smirilo , ne znam sta je to bilo
Imam i Alfu 3-4 mjeseca nista joj
doduse nisam ni puno presao s njom mozda 300 kilometara