The BEN10 wrote:
Uporno se provaljuješ.
Po treći put - ovih 350 000 takmičara predstavlja NAJBOLJE iz populacije SVIH UČENIKA, a nikako SAMO ONE KOJI IMAJU MATEMATIKU 4 časa sedmično (kao što je to slučaj sa većinom sportova). Ogromna je razlika u tome druže, ne mogu da vjerujem kako ne možeš razlučiti tako elementarne stvari.
ja normalno pričam sa tobom, a ti glumiš neki film koji nije tvoj, i koji ti ne stoji. nisi ti trol, ali na ovoj temi pišeš k'o trol. pišeš k'o novinar armin.
zbog suštinske razlike između sporta i nesportskog nastavnog (naučnog) predmeta nema paralele 1-1. međutim, ja mislim da je puno bliža paralela aktivnom treniranju nekog sporta to neko aktivnije bavljenje matematikom - a ne redovna, obavezna nastava matematike. zbog elemenata želje, volje, koncentracije, vježbe, usmjerenja - koji kod obavezne matematike za većinu izostaju. jeste, svi imaju obaveznu matematiku, ali svi (fizički zdravi) imaju i obavezno fizičko, i svi šutaju nešto bar poslije škole iz zajebancije. to je taj dio koji rade svi koji mogu, i to bi za mene bila paralela redovnoj matematici - ta neka redovna fizička i sportska aktivnost, koju "radi" gotovo svako zdravo dijete, bez aktivnog, voljnog, usmjerenog posvećivanja nekom sportu.
uz to, prosječno dijete svugdje na svijetu bar neki sport gleda kao igru i zabavu, dakle pozitivno i dobrovoljno. pogled na matematiku je bar za polovinu radikalno drukčiji. bar za polovinu djece redovna nastava matematike je nešto između otaljavanja i aktivnog gađenja...