Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
- Control panel
- Posts: 5911
- Joined: 10/04/2008 12:12
- Location: Sarajevo
#1 Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
https://www.klix.ba/clanak/190618120
Malom naravno cestitke, ali...
Ipak bi se trebale znati neke informacije.
Malo ko zna da ove olimpijade (matematicke, fizike, informatike...) dijele vise zlatnih, srebrenih i bronzanih medalja. Nije kao u sportu po jedna zlatna,srebrena i bronzana.
Na konkretnoj olimpijadi u fizici podijeljeno je 13 zlatnih, 27 srebrenih i 40 bronzanih.
Ovaj mali nije bio treci, nego je osvojio jednu od 40 bronzanih medalja. Odnosno najbolji takmicar je imao 36,6 bodova i bio prvi po bodovima, a nas je imao 14,7 bodova i bio tek 69 po bodovima.
Opet kazem Fahrudinu cestitke, te ne zelim umanjiti njegov uspjeh, rad i trud, ali ovdje se presucuju neke stvari. Zasto se ne kaze da se dijeli toliko i toliko medalja, zasto se ne kaze da se osvajaju i bodovi i svi koji imaju preko nekoliko bodova osvajaju tu i tu medalju.
Zasto se u konkretnom slucaju spominje samo Fahrudin Delic a ne i ostali nasi takmicari koji su osvojili takodje bronzane medalje. Muhamed Sokolovic je imao 14,0 bodova odnosno 78 mjesto po bodovima, i Nola Segalo je osvojila 13,5 bodova odnosno 81 mjesto. Odnosno zadnje po bodovima koji su dobijali medalje.
Zasto?
Evo i link na kojem ovo mozete provjeriti.
https://eupho2019.lv/list-of-award-recipients/
Malom naravno cestitke, ali...
Ipak bi se trebale znati neke informacije.
Malo ko zna da ove olimpijade (matematicke, fizike, informatike...) dijele vise zlatnih, srebrenih i bronzanih medalja. Nije kao u sportu po jedna zlatna,srebrena i bronzana.
Na konkretnoj olimpijadi u fizici podijeljeno je 13 zlatnih, 27 srebrenih i 40 bronzanih.
Ovaj mali nije bio treci, nego je osvojio jednu od 40 bronzanih medalja. Odnosno najbolji takmicar je imao 36,6 bodova i bio prvi po bodovima, a nas je imao 14,7 bodova i bio tek 69 po bodovima.
Opet kazem Fahrudinu cestitke, te ne zelim umanjiti njegov uspjeh, rad i trud, ali ovdje se presucuju neke stvari. Zasto se ne kaze da se dijeli toliko i toliko medalja, zasto se ne kaze da se osvajaju i bodovi i svi koji imaju preko nekoliko bodova osvajaju tu i tu medalju.
Zasto se u konkretnom slucaju spominje samo Fahrudin Delic a ne i ostali nasi takmicari koji su osvojili takodje bronzane medalje. Muhamed Sokolovic je imao 14,0 bodova odnosno 78 mjesto po bodovima, i Nola Segalo je osvojila 13,5 bodova odnosno 81 mjesto. Odnosno zadnje po bodovima koji su dobijali medalje.
Zasto?
Evo i link na kojem ovo mozete provjeriti.
https://eupho2019.lv/list-of-award-recipients/
- DaffyDuck
- Posts: 3778
- Joined: 22/06/2009 22:54
- Location: sarajevo-x
#2 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
Zato sto je vrlo vjerovatno "novinar" vidjeo neciju objavu na fb kad su pohvalili malog, il ga mozda zna pa su objavili. 99% da pojma nema o ovim informacijama koje si naveo, niti se potrudio da sazna jer to je novinarstvo kod nas, na zalost
-
- Posts: 7557
- Joined: 19/09/2011 09:03
#3 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
Naravno, slažem se sa navedenim. Ovo je vjerovatno nastojanje škole da se promoviše. I neka, treba.Control panel wrote:https://www.klix.ba/clanak/190618120
Malom naravno cestitke, ali...
Ipak bi se trebale znati neke informacije.
Malo ko zna da ove olimpijade (matematicke, fizike, informatike...) dijele vise zlatnih, srebrenih i bronzanih medalja. Nije kao u sportu po jedna zlatna,srebrena i bronzana.
Na konkretnoj olimpijadi u fizici podijeljeno je 13 zlatnih, 27 srebrenih i 40 bronzanih.
Ovaj mali nije bio treci, nego je osvojio jednu od 40 bronzanih medalja. Odnosno najbolji takmicar je imao 36,6 bodova i bio prvi po bodovima, a nas je imao 14,7 bodova i bio tek 69 po bodovima.
Opet kazem Fahrudinu cestitke, te ne zelim umanjiti njegov uspjeh, rad i trud, ali ovdje se presucuju neke stvari. Zasto se ne kaze da se dijeli toliko i toliko medalja, zasto se ne kaze da se osvajaju i bodovi i svi koji imaju preko nekoliko bodova osvajaju tu i tu medalju.
Zasto se u konkretnom slucaju spominje samo Fahrudin Delic a ne i ostali nasi takmicari koji su osvojili takodje bronzane medalje. Muhamed Sokolovic je imao 14,0 bodova odnosno 78 mjesto po bodovima, i Nola Segalo je osvojila 13,5 bodova odnosno 81 mjesto. Odnosno zadnje po bodovima koji su dobijali medalje.
Zasto?
Evo i link na kojem ovo mozete provjeriti.
https://eupho2019.lv/list-of-award-recipients/
E sada, što se tiče broja učesnika i medalja. Tačno je to. Ali druže, olimpijade iz matematike i fizike su ubjedljivo najmasovnija takmičenja na svijetu!
Kako, zašto? Evo kako:
koliko djece ide u srednju školu i koliko ih ima matematiku i fiziku? Matematiku imaju haman pa svi. Fiziku - skoro polovina populacije.
Uzmi sa druge strane karate, košarku, fudbal, tenis - šta god želiš. Koliko djece trenira bilo koji od ovih sportova!? Procentualno, par procenata po generaciji svaki od sportova.
Dakle, ni blizu nije isto biti među lupam 5-6 u državi iz matematike i šta ja znam, karatea!
U suštini, samo je pogrešna percepcija da samo prva 3 dobijaju medalje, a sve ostalo je totalno neuporedivo sa sportom, kojeg ponavljam još jednom, trenira po par procenata djece iz ukupne populacije.
- JThomas
- Posts: 69048
- Joined: 24/05/2008 15:01
- Location: Sic semper tyrannis
#4 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
matematiku svi imaju u redovnoj nastavi, ali ne "treniraju" svi za takmičenja. ja sam to ganjao u osnovnoj, niko ti nije na tim takmičenjima mimo sekcija, dodatnih nastava i klubova. prava analogija bi možda bila redovni fizički odgoj i treniranje nekog sporta.
-
- Posts: 7557
- Joined: 19/09/2011 09:03
#5 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
Upravo suprotno.JThomas wrote:matematiku svi imaju u redovnoj nastavi, ali ne "treniraju" svi za takmičenja. ja sam to ganjao u osnovnoj, niko ti nije na tim takmičenjima mimo sekcija, dodatnih nastava i klubova. prava analogija bi možda bila redovni fizički odgoj i treniranje nekog sporta.
Kroz redovnu nastavu iz matematike vidi se ko ima naročit talenat, a ko ne. To je svojevrsni filter izrazitih talenata kroz koji moraju proći SVI. I to ne onako ovlaš - već svake hefte 4 časa. 9 godina kroz osnovnu školu, pa dalje kroz srednju.
Sa druge strane, bilo koji od sportova (čije medalje služe za poređenje) bude u prilici trenirati par % populacije. Zamisli da svi toliko imaju samo karate - koliko bi isplivalo daleko boljih takmičara od onih koji su popularni. Ili fudbalera, tenisera i sl.
- JThomas
- Posts: 69048
- Joined: 24/05/2008 15:01
- Location: Sic semper tyrannis
#6 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
ama bolan ja bio, prošao, vidio sve ti mi pričaš kako je. jeste, vide na redovnoj ko je nadaren. ali imaju svi i fizičko, i svi šutaju lopte po parku. u košu i pogonu za takmičenja je manji broj djece. kad sam ja bio mali, manje nas je bilo i od onih koji su trenirali fudbal ili košarku.
-
- Posts: 7557
- Joined: 19/09/2011 09:03
#7 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
Bio sam i ja, vidio i prošao.JThomas wrote:ama bolan ja bio, prošao, vidio sve ti mi pričaš kako je. jeste, vide na redovnoj ko je nadaren. ali imaju svi i fizičko, i svi šutaju lopte po parku. u košu i pogonu za takmičenja je manji broj djece. kad sam ja bio mali, manje nas je bilo i od onih koji su trenirali fudbal ili košarku.
- JThomas
- Posts: 69048
- Joined: 24/05/2008 15:01
- Location: Sic semper tyrannis
#8 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
dakle, obaveznu matematiku imaju svi. ali to je ono što država kaže da moraš znati za opšte obrazovanje i nastavak školovanja. a ovo za takmičenje je nešto skroz drugo, i time se bavi šaka djece. ja kad sam bio, samo troje je iz škole išlo na opštinsko takmičenje. sa opštinskog četiri, pet, šest na kantonalno, zavisno od bodova i rezultata. i to je ustvari manje masovno i od srednje popularnih sportova, a od fudbala i košarke maltene bez izuzetka.
recimo u petom i šestom razredu osnovne nešto možeš "nabosti" i na talenat i osjećaj bez velikih priprema. dotad sam ja i bio k'o dobar a dalje se razlika samo povećava, zahtjeva bukvalno trening/vježbu kao za sport (i individualno da vježbaš i čitaš, i sekcije i klubove sa profesorima), i svake godine se smanjuje broj onih koji mogu odgovoriti. već u osmom osnovne - učenik koji ima samo redovnu matematiku ne zna pročitati ono što se sprema za takmičenja. bukvalno. i pravi se krug deset-petnaest učenika u cijeloj državi koji mogu ozbiljno konkurisati na nivou entitetskog ili državnog takmičenja, ne više od toga.
recimo u petom i šestom razredu osnovne nešto možeš "nabosti" i na talenat i osjećaj bez velikih priprema. dotad sam ja i bio k'o dobar a dalje se razlika samo povećava, zahtjeva bukvalno trening/vježbu kao za sport (i individualno da vježbaš i čitaš, i sekcije i klubove sa profesorima), i svake godine se smanjuje broj onih koji mogu odgovoriti. već u osmom osnovne - učenik koji ima samo redovnu matematiku ne zna pročitati ono što se sprema za takmičenja. bukvalno. i pravi se krug deset-petnaest učenika u cijeloj državi koji mogu ozbiljno konkurisati na nivou entitetskog ili državnog takmičenja, ne više od toga.
-
- Posts: 7557
- Joined: 19/09/2011 09:03
#9 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
Hebo ga ti, kontam ti se ozbiljno bavio naprednijom matematikom, ti bio dobar na opštinskom.JThomas wrote:dakle, obaveznu matematiku imaju svi. ali to je ono što država kaže da moraš znati za opšte obrazovanje i nastavak školovanja. a ovo za takmičenje je nešto skroz drugo, i time se bavi šaka djece. ja kad sam bio, samo troje je iz škole išlo na opštinsko takmičenje. sa opštinskog četiri, pet, šest na kantonalno, zavisno od bodova i rezultata. i to je ustvari manje masovno i od srednje popularnih sportova, a od fudbala i košarke maltene bez izuzetka.
recimo u petom i šestom razredu osnovne nešto možeš "nabosti" i na talenat i osjećaj bez velikih priprema. dotad sam ja i bio k'o dobar a dalje se razlika samo povećava, zahtjeva bukvalno trening/vježbu kao za sport (i individualno da vježbaš i čitaš, i sekcije i klubove sa profesorima), i svake godine se smanjuje broj onih koji mogu odgovoriti. već u osmom osnovne - učenik koji ima samo redovnu matematiku ne zna pročitati ono što se sprema za takmičenja. bukvalno. i pravi se krug deset-petnaest učenika u cijeloj državi koji mogu ozbiljno konkurisati na nivou entitetskog ili državnog takmičenja, ne više od toga.
Ali hajde de.
Apsolutno nije tačno. Koliko hoćeš je primjera gdje tek u početnim razredima srednje škole isplivaju na vrh totalno novi učenici.
Dalje - kao što rekoh, princip izučavanja matematike je takav da je imaju svi i to 4 časa sedmično! Ponavljam, svi je imaju, a iz svih tih ispliva po nekoliko u svakom razredu kao najbolji, odakle se ide dalje u filtriranje preko opštinskih, kantonalnih/regionalnih pa entitetskih i državnih takmičenja.
Koliko tek imaš vrhunskih takmičara u karateu i košarci u svakoj generaciji!?
Da sada ne poredimo obim gradiva jednog i drugog - npr u karateu se vrti 30-tak poteza maksimalno (uširo sa varijacijama, mavaši sa varijacijama.. i još par), dok se u naučnim oblastima vrti nemjerljivo veći dijapazon problema.
Helem, smiješno je banalizirati ove vrhunske rezultate koji se postižu. To što se dijeli toliko medalja koje se zovu isto kao one sportske - ne znači da svaki balo može doći na taj nivo. Čak naprotiv. Potrebno je daleko više ulaganja nego za slične sportske rezultate, a kao što rekoh, inicijalni filter obuhvata sve, za razliku od npr sporta.
- JThomas
- Posts: 69048
- Joined: 24/05/2008 15:01
- Location: Sic semper tyrannis
#10 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
ne banaliziram ja rezultate, nego ti kažem iz nulte ruke kako jeste, i da stvarne masovnosti matematičkih takmičenja nema. ti ga banaliziraš pričom "svako uči matematiku u školi" - a ta se djeca mimo redovne nastave usraše od rada da do ovoga dobace, i redovna nastava je tek abeceda onoga što oni spremaju.
tačno to što kolutaš očima je poenta - ja bio nivo opštinskog, jednom prošao na kantonalno - ali i takvih je šaka, četiri-pet nas se vrtilo za cijelu generaciju za četiri godine, od pet odjeljenja. jedan bio dobar na federalnom i državnom nivou, jedan jedini, u par generacija prije i poslije niko nije bio ni blizu.
izučavaju oni, ali minimum po javnom propisu, a ne ovo za takmičenja. isto kao što svi šutaju lopte po parku i svi trče na fizičkom, ali ne bave se svi sportom. nije to "aktivno bavljenje".
tačno to što kolutaš očima je poenta - ja bio nivo opštinskog, jednom prošao na kantonalno - ali i takvih je šaka, četiri-pet nas se vrtilo za cijelu generaciju za četiri godine, od pet odjeljenja. jedan bio dobar na federalnom i državnom nivou, jedan jedini, u par generacija prije i poslije niko nije bio ni blizu.
izučavaju oni, ali minimum po javnom propisu, a ne ovo za takmičenja. isto kao što svi šutaju lopte po parku i svi trče na fizičkom, ali ne bave se svi sportom. nije to "aktivno bavljenje".
-
- Posts: 7557
- Joined: 19/09/2011 09:03
#11 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
Opet si promašio poentu.
Pa naravno da uvijek ispliva par tipova u svakoj generaciji - to uopšte nije sporno! Gdje imaš 5 prvaka u bilo čemu!? Karate, košarka, fudbal... - u svemu tome imaš 2-3 najbolja po generaciji.
Međutim, ogromna je razlika reći - najbolji sam karatista od nas 1% učenika koji treniramo karate i 5-ti sam matematičar od nas 100% koji matematiku MINIMALNO RADIMO 4 časa sedmično (plus oni koji rade dodatno). Koliko talenata za karate nikad ne ode tamo, ili za plivanje ili neki drugi sport?
A programom matematike su obuhvaćeni svi - onaj ko iole ima talenta će vjerovatno (ne i obavezno) skontati da je talenat i nastavit će raditi ozbiljnije (mada ni 4 časa nastave koji svi imaju, te dodatni rad kući nisu za baciti).
Pa naravno da uvijek ispliva par tipova u svakoj generaciji - to uopšte nije sporno! Gdje imaš 5 prvaka u bilo čemu!? Karate, košarka, fudbal... - u svemu tome imaš 2-3 najbolja po generaciji.
Međutim, ogromna je razlika reći - najbolji sam karatista od nas 1% učenika koji treniramo karate i 5-ti sam matematičar od nas 100% koji matematiku MINIMALNO RADIMO 4 časa sedmično (plus oni koji rade dodatno). Koliko talenata za karate nikad ne ode tamo, ili za plivanje ili neki drugi sport?
A programom matematike su obuhvaćeni svi - onaj ko iole ima talenta će vjerovatno (ne i obavezno) skontati da je talenat i nastavit će raditi ozbiljnije (mada ni 4 časa nastave koji svi imaju, te dodatni rad kući nisu za baciti).
- Control panel
- Posts: 5911
- Joined: 10/04/2008 12:12
- Location: Sarajevo
#12 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
The BEN10 wrote:Hebo ga ti, kontam ti se ozbiljno bavio naprednijom matematikom, ti bio dobar na opštinskom.JThomas wrote:dakle, obaveznu matematiku imaju svi. ali to je ono što država kaže da moraš znati za opšte obrazovanje i nastavak školovanja. a ovo za takmičenje je nešto skroz drugo, i time se bavi šaka djece. ja kad sam bio, samo troje je iz škole išlo na opštinsko takmičenje. sa opštinskog četiri, pet, šest na kantonalno, zavisno od bodova i rezultata. i to je ustvari manje masovno i od srednje popularnih sportova, a od fudbala i košarke maltene bez izuzetka.
recimo u petom i šestom razredu osnovne nešto možeš "nabosti" i na talenat i osjećaj bez velikih priprema. dotad sam ja i bio k'o dobar a dalje se razlika samo povećava, zahtjeva bukvalno trening/vježbu kao za sport (i individualno da vježbaš i čitaš, i sekcije i klubove sa profesorima), i svake godine se smanjuje broj onih koji mogu odgovoriti. već u osmom osnovne - učenik koji ima samo redovnu matematiku ne zna pročitati ono što se sprema za takmičenja. bukvalno. i pravi se krug deset-petnaest učenika u cijeloj državi koji mogu ozbiljno konkurisati na nivou entitetskog ili državnog takmičenja, ne više od toga.
Ali hajde de.
Apsolutno nije tačno. Koliko hoćeš je primjera gdje tek u početnim razredima srednje škole isplivaju na vrh totalno novi učenici.
Dalje - kao što rekoh, princip izučavanja matematike je takav da je imaju svi i to 4 časa sedmično! Ponavljam, svi je imaju, a iz svih tih ispliva po nekoliko u svakom razredu kao najbolji, odakle se ide dalje u filtriranje preko opštinskih, kantonalnih/regionalnih pa entitetskih i državnih takmičenja.
Koliko tek imaš vrhunskih takmičara u karateu i košarci u svakoj generaciji!?
Da sada ne poredimo obim gradiva jednog i drugog - npr u karateu se vrti 30-tak poteza maksimalno (uširo sa varijacijama, mavaši sa varijacijama.. i još par), dok se u naučnim oblastima vrti nemjerljivo veći dijapazon problema.
Helem, smiješno je banalizirati ove vrhunske rezultate koji se postižu. To što se dijeli toliko medalja koje se zovu isto kao one sportske - ne znači da svaki balo može doći na taj nivo. Čak naprotiv. Potrebno je daleko više ulaganja nego za slične sportske rezultate, a kao što rekoh, inicijalni filter obuhvata sve, za razliku od npr sporta.
Upravo ti banaliziras sportske rezultate. Taj u karateu u djelicu sekunde mora odluciti koji potez uraditi. Psoholiski pritisak u sportu je neuporedivo veci, razne opasnosti u sportu te cekaju ( povrede, lomovi, invaliditet, pa cak i smrt).
Isto tako stotine i stotine djece pokusavaju da treniraju neki spor i samo rijetki uspiju biti predstavnici svoje zemlje, vrhunski sportisti, osvajaci jedne od tri medalje.
A u matematici ili fizici svi to uce jer moraju. Ne zato sto zele.
Sport i nauka se ne mogu porediti. Sport moras trenirati svaki dan i kad dodjes na takmicenje imas protovnika i moras se prilagoditi datoj situaciji, znaci nisi siguran jesi li utrenirao da ga pobijedis, jer i on je trenirao da tebe pobijedi.
Ovdje na olimpijadi rijesis dva tri zadatka i hopala medalja. I vratis se kuci ko anstajn. Klix te nahvali a u stvari ti ispod prosjeka. Poredio sam vam onaj frik sto je imao duplo vise bodova od onih nasih. E taj je mozak i kapacitet. I prva trojica po bodovima su i zaista zlato, srebro i bronza. A ne kao ovo sto rade dijele kamion medalja. Skoro niko se ne vrati kuci bez medalje.
gora je stvar je sto je napisano da je skola promovirala svog ucenika. Postavlja se pitanje korektnosti skole, zasto izdvajaju samo jednog ucenika, kotektnosti klixa da pisu samo o jednom uceniku.
Kako se osjecaju ostalo dvoje ucenika koji su osvojili te kamionske medalje da se o njima me pise. Da li je ovaj mali neciji sin pa se o njemu pise, a drugo dvoje nisu guzonjini sinovi i kceri. Da li se za ovog malog vec pravi prtina kroz zivot, a ostale ko hebe.
Hiljadu je pitanja i dobro sam postavio naslov teme.
- JThomas
- Posts: 69048
- Joined: 24/05/2008 15:01
- Location: Sic semper tyrannis
#13 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
ti promašuješ razliku između minimuma obaveznog javnim programom, i aktivnog bavljenja na (već u šestom osnovne kvalitativno, a ne samo kvantitativno) višem nivou. ovo drugo je neki približni ekvivalent treniranja nekog sporta za matematiku i fiziku, a ne ovo prvo. pa za dvije trećine đaka je jedini cilj časa matematike da što bezbolnije prođe.
i onih koji se "aktivno bave" matematikom otprilike dođe upravo kao za karate ili neki sličan sport. za fiziku još upola manje.
i onih koji se "aktivno bave" matematikom otprilike dođe upravo kao za karate ili neki sličan sport. za fiziku još upola manje.
- JThomas
- Posts: 69048
- Joined: 24/05/2008 15:01
- Location: Sic semper tyrannis
#14 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
i tačno je sto posto da ove "medalje" prosječnog čitaoca navode na krivi zaključak. ustvari su oni u sredini ili ispod tog nekog svog takmičarskog koša i konkurencije. ima broj bodova ili zadataka za koji ide "zlato", "srebro" ili "bronza", ali to nisu prvo, drugo i treće mjesto na tom takmičenju.
s druge strane, za onoga ko je i na nivou te "bronze" u srednjoj školi - otprilike najgori scenario je dobar inžinjer. ako propadne i ako ne uspiju ili ne nastave sa matematikom u užem smislu, u životu će lijepo uspjeti 99,99%. dok onaj ko je i u juniorima odličan u fudbalu može puno, puno lakše ne postati ni dobar seniorski fudbaler ni bilo šta drugo konstruktivno.
s druge strane, za onoga ko je i na nivou te "bronze" u srednjoj školi - otprilike najgori scenario je dobar inžinjer. ako propadne i ako ne uspiju ili ne nastave sa matematikom u užem smislu, u životu će lijepo uspjeti 99,99%. dok onaj ko je i u juniorima odličan u fudbalu može puno, puno lakše ne postati ni dobar seniorski fudbaler ni bilo šta drugo konstruktivno.
Last edited by JThomas on 19/06/2019 14:09, edited 1 time in total.
-
- Posts: 7557
- Joined: 19/09/2011 09:03
#15 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
Control panel wrote:Upravo ti banaliziras sportske rezultate. Taj u karateu u djelicu sekunde mora odluciti koji potez uraditi. Psoholiski pritisak u sportu je neuporedivo veci, razne opasnosti u sportu te cekaju ( povrede, lomovi, invaliditet, pa cak i smrt).
Isto tako stotine i stotine djece pokusavaju da treniraju neki spor i samo rijetki uspiju biti predstavnici svoje zemlje, vrhunski sportisti, osvajaci jedne od tri medalje.
A u matematici ili fizici svi to uce jer moraju. Ne zato sto zele.
Sport i nauka se ne mogu porediti. Sport moras trenirati svaki dan i kad dodjes na takmicenje imas protovnika i moras se prilagoditi datoj situaciji, znaci nisi siguran jesi li utrenirao da ga pobijedis, jer i on je trenirao da tebe pobijedi.
Ovdje na olimpijadi rijesis dva tri zadatka i hopala medalja. I vratis se kuci ko anstajn. Klix te nahvali a u stvari ti ispod prosjeka. Poredio sam vam onaj frik sto je imao duplo vise bodova od onih nasih. E taj je mozak i kapacitet. I prva trojica po bodovima su i zaista zlato, srebro i bronza. A ne kao ovo sto rade dijele kamion medalja. Skoro niko se ne vrati kuci bez medalje.
gora je stvar je sto je napisano da je skola promovirala svog ucenika. Postavlja se pitanje korektnosti skole, zasto izdvajaju samo jednog ucenika, kotektnosti klixa da pisu samo o jednom uceniku.
Kako se osjecaju ostalo dvoje ucenika koji su osvojili te kamionske medalje da se o njima me pise. Da li je ovaj mali neciji sin pa se o njemu pise, a drugo dvoje nisu guzonjini sinovi i kceri. Da li se za ovog malog vec pravi prtina kroz zivot, a ostale ko hebe.
Hiljadu je pitanja i dobro sam postavio naslov teme.
1. Sportom se nužno ne bave najbolji - ponavljam: samo iz onih 1% koji dođu trenirati određeni sport biraju se ko biva najbolji. Dakle, svaki STOTI ide trenirati, a onda se iz te baze treninzima isfiltrira nekoliko njih. To što su komercijalizovani i podignuti na današnji nivo više govori o publici nego o onima koji se time bave.
2. riješiš 2-3 zadatka na olimpijadi i medalja!?
http://www.umtk.info/index.php?option=c ... w&Itemid=2
Eto, ti si matematiku trenirao 8 godina u OŠ i još 4 u SŠ - dakle, 12 godina si imao po 4 časa u hefti. Uradi bilo koji od ovih zadataka za početni nivo u osnovnoj.
Nemojte lupetati gluposti i sramotiti se, ahhahaha - uradiš 2-3 zadatka.
A svako od nas da trenira košarku 12 godina po 2 puta sedmično će imati hajdemo reći solidan postotak slobodnih i za 2 poena. Eto koliko je bavljenje sportom big-deal (baška je to što je komercijalizovan). No, svaka budala može ganjat loptu, zar ne.
3. kao što rekoh - ne poistovjećivati medalje sa naučnih takmičenja sa onima iz sporta. A normalno da ih ljudi nisu džaba propisali, jer je za postizanje tog rezultata potreban nezamisliv nivo znanja i treninga.
- Control panel
- Posts: 5911
- Joined: 10/04/2008 12:12
- Location: Sarajevo
#16 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
The BEN10 wrote:Control panel wrote:Upravo ti banaliziras sportske rezultate. Taj u karateu u djelicu sekunde mora odluciti koji potez uraditi. Psoholiski pritisak u sportu je neuporedivo veci, razne opasnosti u sportu te cekaju ( povrede, lomovi, invaliditet, pa cak i smrt).
Isto tako stotine i stotine djece pokusavaju da treniraju neki spor i samo rijetki uspiju biti predstavnici svoje zemlje, vrhunski sportisti, osvajaci jedne od tri medalje.
A u matematici ili fizici svi to uce jer moraju. Ne zato sto zele.
Sport i nauka se ne mogu porediti. Sport moras trenirati svaki dan i kad dodjes na takmicenje imas protovnika i moras se prilagoditi datoj situaciji, znaci nisi siguran jesi li utrenirao da ga pobijedis, jer i on je trenirao da tebe pobijedi.
Ovdje na olimpijadi rijesis dva tri zadatka i hopala medalja. I vratis se kuci ko anstajn. Klix te nahvali a u stvari ti ispod prosjeka. Poredio sam vam onaj frik sto je imao duplo vise bodova od onih nasih. E taj je mozak i kapacitet. I prva trojica po bodovima su i zaista zlato, srebro i bronza. A ne kao ovo sto rade dijele kamion medalja. Skoro niko se ne vrati kuci bez medalje.
gora je stvar je sto je napisano da je skola promovirala svog ucenika. Postavlja se pitanje korektnosti skole, zasto izdvajaju samo jednog ucenika, kotektnosti klixa da pisu samo o jednom uceniku.
Kako se osjecaju ostalo dvoje ucenika koji su osvojili te kamionske medalje da se o njima me pise. Da li je ovaj mali neciji sin pa se o njemu pise, a drugo dvoje nisu guzonjini sinovi i kceri. Da li se za ovog malog vec pravi prtina kroz zivot, a ostale ko hebe.
Hiljadu je pitanja i dobro sam postavio naslov teme.
1. Sportom se nužno ne bave najbolji - ponavljam: samo iz onih 1% koji dođu trenirati određeni sport biraju se ko biva najbolji. Dakle, svaki STOTI ide trenirati, a onda se iz te baze treninzima isfiltrira nekoliko njih. To što su komercijalizovani i podignuti na današnji nivo više govori o publici nego o onima koji se time bave.
2. riješiš 2-3 zadatka na olimpijadi i medalja!?
http://www.umtk.info/index.php?option=c ... w&Itemid=2
Eto, ti si matematiku trenirao 8 godina u OŠ i još 4 u SŠ - dakle, 12 godina si imao po 4 časa u hefti. Uradi bilo koji od ovih zadataka za početni nivo u osnovnoj.
Nemojte lupetati gluposti i sramotiti se, ahhahaha - uradiš 2-3 zadatka.
A svako od nas da trenira košarku 12 godina po 2 puta sedmično će imati hajdemo reći solidan postotak slobodnih i za 2 poena. Eto koliko je bavljenje sportom big-deal (baška je to što je komercijalizovan). No, svaka budala može ganjat loptu, zar ne.
3. kao što rekoh - ne poistovjećivati medalje sa naučnih takmičenja sa onima iz sporta. A normalno da ih ljudi nisu džaba propisali, jer je za postizanje tog rezultata potreban nezamisliv nivo znanja i treninga.
Ma ja. Lako se baviti sportom. Maciji kasalj. Toliko je lako da imamo nula medalja sa olimpijada, a sa olimpijada znanja do sada smo svake godine osvojili po nekoliko. Evo samo sa ove evropske tri.
Tek neki dan se kvalifikovali za odlazak na ep u rukometu, a sta je to uzmes loptu i ganjas je.
-
- Posts: 7557
- Joined: 19/09/2011 09:03
#17 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
Nego, ako su medalje sa ovih takmičenja tako beznačajne, kako to da MIT daje stipendije za ovakve učenike? Koliko košta godina studiranja tamo!?
https://www.radiosarajevo.ba/magazin/oz ... mit/333377
https://www.radiosarajevo.ba/magazin/oz ... mit/333377
Mudre Bošnje, ne prosipajte se, živi bili. Nekad je pametnije šutjeti, hahahahaha!MIT – Massachusets Institute of Technology u Sjedinjenim Američkim Državama od ove jeseni postat će bogatiji za dva izuzetna bosanskohercegovačka talenta, maturante Richmond Park Međunarodne srednje škole u Sarajevu koji su primljeni na ovaj prestižni Univerzitet isključivo svojim trudom, upornošću i zalaganjem.
-
- Posts: 7557
- Joined: 19/09/2011 09:03
#18 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
Ovi kreteni ne znaju da džaba daju pare na prosječne đake iz Bosne, trebaju doći na klixov forum da im se objasni, ahahahhahahaha!!!
https://mitadmissions.org/afford/cost-a ... rdability/
https://mitadmissions.org/afford/cost-a ... rdability/
For the 2018-2019 academic year, the average cost of tuition and fees at MIT, located just outside of Boston, was $51,520. Add in room and board and other fees, and the price tag reaches $70,240 annually.
-
- Posts: 7557
- Joined: 19/09/2011 09:03
#19 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
Prevariš se i platiš prosječnom bosanskom studentu 70 hiljada dolara godišnje za stipendiju, plus još Boga pitaj koliko troškova ima tokom studija. Kako se samo oni toga nisu sjetili.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/trud-se ... /160415092
https://www.klix.ba/vijesti/bih/trud-se ... /160415092
Proces aplikacije za stipendiju na prestižni američki MIT je trajao četiri mjeseca, no kaže kako je vrijedilo. Bilo je potrebno poznavati engleski jezik i raditi brojne testove, kao i imati uspjehe iza sebe iz prirodnih i društvenih nauka.
- JThomas
- Posts: 69048
- Joined: 24/05/2008 15:01
- Location: Sic semper tyrannis
#20 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
malo su te stale logika i teorija skupova, a krenulo trolanje. ne prosječnom đaku, nego prosječnom matematičkom olimpijcu. leksički je malo oksimoron, ali na tablici te olimpijade oni su u sredini ili niže. a to što je to dovoljno za MIT stipendiju upravo govori koliko je taj "sport" ekskluzivan, a ne masovan kako ti tvrdiš...
- Control panel
- Posts: 5911
- Joined: 10/04/2008 12:12
- Location: Sarajevo
#21 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
The BEN10 wrote:Nego, ako su medalje sa ovih takmičenja tako beznačajne, kako to da MIT daje stipendije za ovakve učenike? Koliko košta godina studiranja tamo!?
https://www.radiosarajevo.ba/magazin/oz ... mit/333377
Mudre Bošnje, ne prosipajte se, živi bili. Nekad je pametnije šutjeti, hahahahaha!MIT – Massachusets Institute of Technology u Sjedinjenim Američkim Državama od ove jeseni postat će bogatiji za dva izuzetna bosanskohercegovačka talenta, maturante Richmond Park Međunarodne srednje škole u Sarajevu koji su primljeni na ovaj prestižni Univerzitet isključivo svojim trudom, upornošću i zalaganjem.
Svaka cast za njih. Ali je laz da je osvojila drugo mjesto.
Ona je osvojila srebrenu medalju a nije bila druga.
Citava poenta je ove teme da oni nisu bili treci ili drugi nego osvojili jednu od 40 bronzanih medalja.
I dalje tvrdim da je sto puta teze praviti uspjehe u sportu.
“Također, na nedavno održanoj EGMO Olimpijadi 2019 (Evropskoj matematičkoj olimpijadi djevojaka) u Ukrajini (Kijev), Lejla je osvojila drugo mjesto i srebrenu medalju pa tako još jednom dokazala svoj talenat.”
- JThomas
- Posts: 69048
- Joined: 24/05/2008 15:01
- Location: Sic semper tyrannis
#22 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
i naravno, koliko je nešto teško i koliko je probitačno, cijenjeno, profitabilno, šire društveno korisno (ni sve ovo se ne poklapa) apsolutno ne mora da se poklapa. kako rekoh, za najbolje iz matematike u ovoj državi sa 17 godina 99,99% nema zime u životu i najgori im je životni scenario dobar inžinjer. dok će jedno polovina najboljih iz fudbala u ovoj državi sa 17 godina postati klošari i poluklošari iza tridesete, a neki i dosta prije a je li lakše biti najbolji u fudbalu? realno nije.
-
- Posts: 7557
- Joined: 19/09/2011 09:03
#23 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
JThomas wrote:malo su te stale logika i teorija skupova, a krenulo trolanje. ne prosječnom đaku, nego prosječnom matematičkom olimpijcu. leksički je malo oksimoron, ali na tablici te olimpijade oni su u sredini ili niže. a to što je to dovoljno za MIT stipendiju upravo govori koliko je taj "sport" ekskluzivan, a ne masovan kako ti tvrdiš...
Hahaha, kako si samo podvio repinu i skičiš jer si izdominiran. Ahahahahahaha
- Haris.ba
- Posts: 24170
- Joined: 08/09/2005 20:08
#24 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
Iako bih ja da se pitam ukinuo vise od pola nastavnog plana matematike za vecinu ucenika, svaki uspjeh u matematici izvan drzave je za pohvalu.
Jer za onoga kome to nece trebati je samo mucenje.
Kod nas djeca izlaze iz gimnazija zaglupljena limesima, a ne znaju tablicu mnozenja, obicno sabiranje, razlomke...
A bilo kakvo zvanicno takmicenje iz matematike je uspjeh. Nije to sport.
Jer za onoga kome to nece trebati je samo mucenje.
Kod nas djeca izlaze iz gimnazija zaglupljena limesima, a ne znaju tablicu mnozenja, obicno sabiranje, razlomke...
A bilo kakvo zvanicno takmicenje iz matematike je uspjeh. Nije to sport.
- Control panel
- Posts: 5911
- Joined: 10/04/2008 12:12
- Location: Sarajevo
#25 Re: Olimpijade znanja i muljanje rezultatima
https://www.klix.ba/clanak/190623061
Evo jos medalja. Ne mogu da nadjem koliko su sad dijelili zlatnik, koliko srebrenih i koliko bronzanih.
Samo nasi matematicari su osvojili 4 bronze.
Evo jos medalja. Ne mogu da nadjem koliko su sad dijelili zlatnik, koliko srebrenih i koliko bronzanih.
Samo nasi matematicari su osvojili 4 bronze.