Zaboravljas da je u to doba na ex-Yu trzistu postojala i proizvodnja prvo engleskih vozila (Austin - radili se i putnicki i kombiji), a potom i Renault od strane IMV Novo Mesto (popularna cetvorka, petica, 12, i kao najluksuzniji 16, sjeti se serije "Nase malo misto"), kao i Cimos-a iz Kopera (Spacek, Ami, Citroen GS, a za dinare se kroz kompenzacije mogla dobiti i Ajkula - ID, DS). Samo objasni ti bosanskom papku... "Ma sta znaju Englezi i Francuzi, vjerujem samo Svabi" (makar ga ne sastavljao Svabo nego priuceni vogoscanski seljaci).Ommadawn wrote: ↑05/07/2022 19:16 Ljudi, imajte u obzir šta je razlog percepcije bosanskog čovjeka po pitanju Golfa.
Kad su se pojavili na našim prostorima i kec i dvojka, naše auto tržište je bilo prilično ograničeno a kupiti auto nije mogao svako. Poslije Zastave, koja je bila najpristupačnija (mada i ne najkvalitetnija) te istočnoevropskih arhaičnih auta (također sumnjvog kvaliteta) pristupačan je bio Golf. I to TAS-ov, najosnovnija verzija. No i do njega novog je bilo teško doći, čekalo se dugo, a polovan bi nekada znao biti i skuplji od novog.
Nije da nije bilo drugih Zapadnjaka ali obično se radilo o autima sa slabijim motorima a one malo jače su uzimali oni koji su imali bolje veze. Ko je imao Golfa, bio je faca, a ko je imao Forda Escorta ili Opela Kadetta, taj je bio kralj. A da ne spominjem ko je imao Fiata 131 ili 132, Argentu, Tipo, Regattu…
I odjednom se ljudima, koji su u međuvremenu i jedva rat preživjeli, stvorila prilika da posjeduju i Golfa a i sve ostalo pobrojano. Golfova je prije bilo više, pa otud i neko vjerovanje da će se do dijelova dolaziti lakše.
A znate našeg čovjeka kad za nešto zapne - hajde ga tako lako odvrati.
Ja lično sam većinom posjedovao Volkswagenova auta. Danas kada trebam uzeti nov auto, VW neću ni da pogledam.
Velika sreca moje familije je da, nakon sto smo 1977 prodali Fiat 1300 (koji je bio stvarno dobro uradjen) i kupili Fiat 125 P na kome su u dvije godine - novom - crkli spuz volana i komplet elentricna instalacija, pa ga se navrat-nanos kutarisali, nismo uzeli Golfa keca jer se na njega cekalo po 6 mjeseci, vec je mama preko veza uspjela kupiti Citroen GS Super 1,3 1979.
Nikad bolji auto nismo imali... Vozili ga 11 godina. Udoban, startan, prve zime presli preko snijega na Ivanu sa ljetnim Michelin gumama, gdje su se i policijska Volga i dzip zaglavili. Odes na more sa njim, izadjes svjez. Ode mama u sluzbenom Golfu do Tuzle, izadje k'o sazvakana, toliko je neudoban.
Upravo je ovakav bio, bez boje. I danas kad vidim taj auto, uzdahnem sa sjetom. Eh, kako su se nekad dobro pravili - i kako su dobro izgledali...