Oldtajmeri all about
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10579
- Joined: 10/03/2022 22:16
#4201 Re: Oldtajmeri all about
Odakle OM606 u W123, ona je dolazila sa OM617 najjačim, 3.0 R5
OM617A turbak u 300D turbodiesel sa 230KS, to je pila, i svi su bili sa klimom i top opremom za te godine. (Tempomat, servo, el. podizači, ABS)
OM617A turbak u 300D turbodiesel sa 230KS, to je pila, i svi su bili sa klimom i top opremom za te godine. (Tempomat, servo, el. podizači, ABS)
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#4202 Re: Oldtajmeri all about
ubacen, logicno. tihi ubica
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10579
- Joined: 10/03/2022 22:16
#4203 Re: Oldtajmeri all about
Uh, to je već perverzija
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10579
- Joined: 10/03/2022 22:16
#4205 Re: Oldtajmeri all about
Ja bih jednog ovakvog rado 280C
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... medium=ios
A može i 280SE Coupe 3.5 V8 zašto ne
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... medium=ios
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... medium=ios
A može i 280SE Coupe 3.5 V8 zašto ne
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... medium=ios
-
- Posts: 18120
- Joined: 17/04/2012 22:57
#4206 Re: Oldtajmeri all about
Ovaj 190 ako nije puno truo je džaba.
Iz vremena kada je Ford pravio dobra auta. Meni pravo fina limuzina, a i izgleda da je u pristojnom stanju za godine. Neka ti neko uradi fino pripremu za paljenje, upali, isprovjeravaj kočnice i uživaj.SPQR.SA wrote: ↑01/07/2022 11:24
Dakle, naslijedio sam jednog oldtimera. Ford Taunus 1.6, 1979 god.
Ne znam kada je zadnji put paljen. Probao sam ga upaliti preko klema, ali kao da alnaser ne vrti dovoljno jako.
Imate li preporuku za nekog majstora da bi dosao, ili eventualno da mu odslepam auto, pa da ga pretrese i osposobi.
Jedan se davno i dugo prodavao na OLX-u, negdje u Brčkom. Ja se sjebo kada sam prvi put vidio. Moćan mi je bio pravo. Neka smeđa boja bila. Ova plava je katastrofa.
-
- Posts: 40534
- Joined: 30/07/2015 20:01
#4207 Re: Oldtajmeri all about
Počela nova sezona Flipping bangers, sinoć Fiat 126 (peglica).
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#4208 Re: Oldtajmeri all about
The Maserati-engined Citroën SM was the fastest and most powerful front-wheel-drive car of its time. Goodwood Road & Racing saw this example, including it's amazing and rare sliding targa roof, at this year's Retromobile in Paris.
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#4209 Re: Oldtajmeri all about
While Citroën were developing the mighty SM they tested its parts by fitting the V6 engine to a shorterend, two-dorr DS and taking it to compete in the Rally Maroc. To celebrate 100 years of Citroën the car was brought to Retromobile Salon in Paris
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#4210 Re: Oldtajmeri all about
Nezaustavljivi na relijima
-
- Posts: 18120
- Joined: 17/04/2012 22:57
#4211 Re: Oldtajmeri all about
Nekada pravili DS i SM, pa CX, XM.... pravili TA, 2CV.... sve sami dragulji auto industrije... i sada izbace C4X.
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#4212 Re: Oldtajmeri all about
Sadacnja gama Citroena ima ogavan dizajncitroen xm wrote: ↑02/07/2022 20:58 Nekada pravili DS i SM, pa CX, XM.... pravili TA, 2CV.... sve sami dragulji auto industrije... i sada izbace C4X.
-
- Posts: 40534
- Joined: 30/07/2015 20:01
#4213 Re: Oldtajmeri all about
Skontali da se ne isplati. Dok su oni pravili avangardne automobile, VW sa dosadama uzimao lovu.
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#4214 Re: Oldtajmeri all about
Nije ni VW uzimao lovu. Da nisu uložili kapital u Audi te u Giugiara - danas bi VW bio samo istorija.
Citroen je uzeo preveliki zalogaj i to ga je dovelo do finansijskih problema i tad ga je Peugeot uzeo pod svoje.
Od tada Citroen više nije avantgardan u onom stepenu kakav je nekada bio.
Naravno, dijeljenje platforme i modularna produkcija je uvijek najisplativija.
-
- Posts: 18120
- Joined: 17/04/2012 22:57
#4215 Re: Oldtajmeri all about
Slažem se, ali....
Na tadašnjim modelima Citroena je bilo sve bukvalno genijalno. Od dizajna do mehanike i tehničkih rješenja. Ajd što su danas platforme modularne, tj. iste za 50 modela. Ajd što je mehanika ista na 50 modela i ništa specijalno. Ajd što je sve plastično izrađeno od reciklirane plastike pod ekološkom parolom... Ali mamu mu, pa mogu bar nacrtati lijepo i smisleno. A ovo sada ko da se djeca igraju.
Na tadašnjim modelima Citroena je bilo sve bukvalno genijalno. Od dizajna do mehanike i tehničkih rješenja. Ajd što su danas platforme modularne, tj. iste za 50 modela. Ajd što je mehanika ista na 50 modela i ništa specijalno. Ajd što je sve plastično izrađeno od reciklirane plastike pod ekološkom parolom... Ali mamu mu, pa mogu bar nacrtati lijepo i smisleno. A ovo sada ko da se djeca igraju.
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#4216 Re: Oldtajmeri all about
Citroen se zeznuo sa Wankel motorom. To je dohakalo i NSU. NSU je zahvaljujuci tome potpao pod Audi, Citroen pod PeugeotOmmadawn wrote: ↑02/07/2022 21:27Nije ni VW uzimao lovu. Da nisu uložili kapital u Audi te u Giugiara - danas bi VW bio samo istorija.
Citroen je uzeo preveliki zalogaj i to ga je dovelo do finansijskih problema i tad ga je Peugeot uzeo pod svoje.
Od tada Citroen više nije avantgardan u onom stepenu kakav je nekada bio.
Naravno, dijeljenje platforme i modularna produkcija je uvijek najisplativija.
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#4217 Re: Oldtajmeri all about
Eh baš tako.citroen xm wrote: ↑02/07/2022 21:33 Slažem se, ali....
Na tadašnjim modelima Citroena je bilo sve bukvalno genijalno. Od dizajna do mehanike i tehničkih rješenja. Ajd što su danas platforme modularne, tj. iste za 50 modela. Ajd što je mehanika ista na 50 modela i ništa specijalno. Ajd što je sve plastično izrađeno od reciklirane plastike pod ekološkom parolom... Ali mamu mu, pa mogu bar nacrtati lijepo i smisleno. A ovo sada ko da se djeca igraju.
Ja takav osjećaj imam sa ovim novim Hondama. Ni traga one elegancije kao prije, pa makar na jednom modelu.
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#4218 Re: Oldtajmeri all about
Pa za koji sad auto se uopste moze reci da je elegantan? Takav je stil dizajna - sve nesto naguzvano: farovi kao oci u insekata, minijaturna bocna stakla, zadnja sajba nepostojeca, isprekidane linije.Ommadawn wrote: ↑03/07/2022 11:13Eh baš tako.citroen xm wrote: ↑02/07/2022 21:33 Slažem se, ali....
Na tadašnjim modelima Citroena je bilo sve bukvalno genijalno. Od dizajna do mehanike i tehničkih rješenja. Ajd što su danas platforme modularne, tj. iste za 50 modela. Ajd što je mehanika ista na 50 modela i ništa specijalno. Ajd što je sve plastično izrađeno od reciklirane plastike pod ekološkom parolom... Ali mamu mu, pa mogu bar nacrtati lijepo i smisleno. A ovo sada ko da se djeca igraju.
Ja takav osjećaj imam sa ovim novim Hondama. Ni traga one elegancije kao prije, pa makar na jednom modelu.
Mislim, stvarno ti mora tahta u glavi faliti da ovako nesto dizajniras (a i da kupis pa vozis)
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#4219 Re: Oldtajmeri all about
Pa dobro, stvar ukusa.
Meni se recimo ni jedan novi Mercedes ne sviđa, pogotovo unutra.
Volvo S90 i S60 su mi ekstra. Ali sine ispali preko 35000 eura pa’š se voziti.
Honda kao da će svaka na reli.
Zato ja volim ova stara auta, pa i ako je bilo koje ružno - opet je lijepo na svoj način.
Stvar percepcije.
Meni se recimo ni jedan novi Mercedes ne sviđa, pogotovo unutra.
Volvo S90 i S60 su mi ekstra. Ali sine ispali preko 35000 eura pa’š se voziti.
Honda kao da će svaka na reli.
Zato ja volim ova stara auta, pa i ako je bilo koje ružno - opet je lijepo na svoj način.
Stvar percepcije.
-
- Posts: 18120
- Joined: 17/04/2012 22:57
#4220 Re: Oldtajmeri all about
Ima lijepih auta i danas, ali su rezervisana za neki drugi sloj društva, sa većim budžetom. Nekada je i mali P205 bio lijep.
-
- Posts: 40534
- Joined: 30/07/2015 20:01
#4221 Re: Oldtajmeri all about
Nekada su automobile pravili majstori, hoću reći ljudi koji su htjeli da naprave baš takav auto, pa šta košta. Danad ih prave korporacije koje se ne usuđuju da rizikuju sa dizajnom itd. Hoće dioničari dividendu, neće umjetnost.
-
- Posts: 18120
- Joined: 17/04/2012 22:57
#4222 Re: Oldtajmeri all about
Prije par godina, na nekom tekstu vezanom za godišnjicu predstavljanja DS-a sam pročitao dobru rečenicu, parafraziram: "Nastala u vrijeme kada su automobile pravili dizajneri i inžinjeri, a ne ekonomisti".
-
- Posts: 40534
- Joined: 30/07/2015 20:01
#4223 Re: Oldtajmeri all about
U sriducitroen xm wrote: ↑03/07/2022 14:12 Prije par godina, na nekom tekstu vezanom za godišnjicu predstavljanja DS-a sam pročitao dobru rečenicu, parafraziram: "Nastala u vrijeme kada su automobile pravili dizajneri i inžinjeri, a ne ekonomisti".
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#4224 Re: Oldtajmeri all about
Ja o ovome govorim - oko 2000 auta su jos imala "tekuce" linije, sve se prelijevalo iz jednog u drugo. Danas je sve zbrckanoOmmadawn wrote: ↑03/07/2022 12:05 Pa dobro, stvar ukusa.
Meni se recimo ni jedan novi Mercedes ne sviđa, pogotovo unutra.
Volvo S90 i S60 su mi ekstra. Ali sine ispali preko 35000 eura pa’š se voziti.
Honda kao da će svaka na reli.
Zato ja volim ova stara auta, pa i ako je bilo koje ružno - opet je lijepo na svoj način.
Stvar percepcije.
Citroen Xsara VTS - jos u zlatnoj boji, meni jedan od najljepsih coupe-a srednje klase
- Optimist
- Posts: 13655
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#4225 Re: Oldtajmeri all about
Imali u porodici bas takvu, samo karavan, 1.6 benzin.
Udobno magare koje mi je ostalo u lijepom sjecanju.
Udobno magare koje mi je ostalo u lijepom sjecanju.