Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
STARx wrote: ↑30/07/2021 16:16
Prvi, drugi izlaz unutrasnjom. Drugi, treci, cetvrti, vanjskom. Osim ako nije saobracajnim znakom drugacije regulisano. Postivanjem ovih propisa se omogucava brzi promet saobracaja u i iz kruznog toka. Pri tome propustati vozila koja se nalaze u kruznom toku, a vidite da ce nastaviti voznju u istom. Ako se nalaze oba vozila u kruznom toku, onaj u vanjskoj ima prednost u odnosu na onoga u unutrasnjoj. Duzan je propustiti njega, pa tek onda izaci iz kruznog-prestrojit se. Kada bi se vanjska koristila samo za prvi, drugi, izlaz tacke koje sijeku izlaznu putanju onom u unutrasnjoj bi bile svedene na minimum. Brze bi se saobracaj odvijao. Pod uslovom da nema 10metara poslije semafor
Cek kako prvi i drugi izlazi unutrasnjom zar nije vanjskom??
Da radim sve tako kako si napisao, ali me uglavnom puste kad idem unutrasnjom trakom kad hocu izaci ali uvijek pazim naravno. Dnevno prodjem 4 kruzna sad kako idem sa vikendice na posao.
Pomijeso sam, upravu si. Prvi i drugi izlaz vanjskom, drugi treci cetvrti unutrasnjom. Izvinjavam se, pogresan redoslijed pisanja.
Po pravilu te trebaju pustiti oni koji ulaze u kruzni, a oni koji kruze vanjskom nisu duzni. S tim da ima supaka, ima jedan i ovdje na forumu, koji tako uleti u kruzni tok i postavi se ovome u unutransjoj da ga udari na izlazu. Pa naplati, sta ce bijeda.
black_adrian wrote: ↑30/07/2021 15:39
Zato ja ponavljam da je jako dobra opcija da otac/staratelj ili neko prije obuke nauči dijete kako treba vozit, bar godinu dana raditi malo svaki dan ili par puta sedmično negdje gdje nema saobraćaja. Ne kažem da je zakonski ali je jako dobro jer ako kandidat nauči one idiotluke u autoškoli, teško će se to izbit iz njega kad dođe u stvarni svijet.
A još gori su mi needukovani roditelji u tom smislu koji vjeruju da njihovo dijete zna voziti ako položi vozački ispit i da je u potpunosti spremno ići gdje god po gradu ili ne daj Bože s rajom na more.
Izborila se u mene zena nakon mjesec samnom kao suvozacem.
Polozila, kofol vozala malo. Imali udes od tad nikako, strah.
I kad mi je dopizdilo da budem sofer za sve zivo, natjeram je. Polako ovdje ovako ovdje onako, i bas vise nego solidno vozi. Jos benzinac
BlueStone12 wrote: ↑22/06/2021 21:21
Zdravo svima.
Već sam imao nekoliko časova vožnje i vozim kroz grad i po magistrali itd. ali jedno nikako da do kraja shvatim. Da li mi neko može navesti koje kombinacije kvačila i kočnice, samog kvačila, popuštanja kvačila do vage i svega toga postoje?
Da preciziram, ja sam svaki put zbunjen kada trebam, nakon što zakočim pred raskrsnicom ili pred uključivanje u neki put, da krenem da to nije realno, pogotovo mi je teško kada idem uz stranu nakon čega moram držati kočnicu stalno, pa onda treba krenuti pod kvačilom, a ne pod gasom i tek onda kad smotam krenem dodavat gas. Onda druga situacija - kada se uključujem sa npr. benzinske pumpe na magistralu, ja zakočim pred cestom i sve ali kad trebam da krenem tu nastane haos, ja to izvedem ali auto mi tako sporo ide i bukvalno ja to sve izvedem preeesporo itd i sad da ne bih iz sjećanja navodio kako sve to izvodim jer nisam ni ja siguran tačno šta sve pritisnem , može li mi neko objasniti kako krećem sa raskrsnice, kako ulazim sa benzinske pumpe, i kako se uključujem na put dok sam u strani prema gore, faktički kako se koristi kvačilo sve mi je zbunjujuće, imam osjećaj da nikad neću znati voziti. Instruktor meni objasni ali ja stvarno zapamtiti ne mogu, bukvalno zaboravim jer moram da razmišljam o mnogo stvari dok vozim, guglao sam ali ne mogu jasno naći a baš mi treba to sve napisano da mogu natenane da pročitam i razumijem.
Veliki je problem u tome što ne znam kada pustiti kočnicu, kada dodati gas, kada držati kočnicu, kada pustiti kvačilo, kada držati kvačilo, koliko držati kvačilo, zapravo je to najveći problem u svemu tome.
Samo da updateujem da sam položio iz prvog pokušaja a tek kreću prave lekcije koliko sam upućen
*Kvačilo i ostalo znam i u snu kontrolisat sad* - koja totalno drugačija percepcija sad kada čitam ovaj post star 2 mjeseca
Natrpaj auto puno jarana, zavalite sjediste.. Pusti neku zajebanu muziku, repetirajte pogled, ljuti svi.. Nek suvozac stisce saku, a ovaj iza se drzi za steku iznad dok nateze biceps.. Tad se svi prilagode tebi, a ne ti njima
STARx wrote: ↑26/08/2021 16:53
Natrpaj auto puno jarana, zavalite sjediste.. Pusti neku zajebanu muziku, repetirajte pogled, ljuti svi.. Nek suvozac stisce saku, a ovaj iza se drzi za steku iznad dok nateze biceps.. Tad se svi prilagode tebi, a ne ti njima
STARx wrote: ↑26/08/2021 16:53
Natrpaj auto puno jarana, zavalite sjediste.. Pusti neku zajebanu muziku, repetirajte pogled, ljuti svi.. Nek suvozac stisce saku, a ovaj iza se drzi za steku iznad dok nateze biceps.. Tad se svi prilagode tebi, a ne ti njima
ja bih radije auto pun jaranica
Kad se sjetim svog prvog puta.. vozio od starog 200E.. zenska s glave nema, ljepili se samo muskarci..
BlueStone12 wrote: ↑22/06/2021 21:21
Zdravo svima.
Već sam imao nekoliko časova vožnje i vozim kroz grad i po magistrali itd. ali jedno nikako da do kraja shvatim. Da li mi neko može navesti koje kombinacije kvačila i kočnice, samog kvačila, popuštanja kvačila do vage i svega toga postoje?
Da preciziram, ja sam svaki put zbunjen kada trebam, nakon što zakočim pred raskrsnicom ili pred uključivanje u neki put, da krenem da to nije realno, pogotovo mi je teško kada idem uz stranu nakon čega moram držati kočnicu stalno, pa onda treba krenuti pod kvačilom, a ne pod gasom i tek onda kad smotam krenem dodavat gas. Onda druga situacija - kada se uključujem sa npr. benzinske pumpe na magistralu, ja zakočim pred cestom i sve ali kad trebam da krenem tu nastane haos, ja to izvedem ali auto mi tako sporo ide i bukvalno ja to sve izvedem preeesporo itd i sad da ne bih iz sjećanja navodio kako sve to izvodim jer nisam ni ja siguran tačno šta sve pritisnem , može li mi neko objasniti kako krećem sa raskrsnice, kako ulazim sa benzinske pumpe, i kako se uključujem na put dok sam u strani prema gore, faktički kako se koristi kvačilo sve mi je zbunjujuće, imam osjećaj da nikad neću znati voziti. Instruktor meni objasni ali ja stvarno zapamtiti ne mogu, bukvalno zaboravim jer moram da razmišljam o mnogo stvari dok vozim, guglao sam ali ne mogu jasno naći a baš mi treba to sve napisano da mogu natenane da pročitam i razumijem.
Veliki je problem u tome što ne znam kada pustiti kočnicu, kada dodati gas, kada držati kočnicu, kada pustiti kvačilo, kada držati kvačilo, koliko držati kvačilo, zapravo je to najveći problem u svemu tome.
Samo da updateujem da sam položio iz prvog pokušaja a tek kreću prave lekcije koliko sam upućen
*Kvačilo i ostalo znam i u snu kontrolisat sad* - koja totalno drugačija percepcija sad kada čitam ovaj post star 2 mjeseca