Novi propisi o uvozu

Podforum za motocikliste...
Post Reply
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#1 Novi propisi o uvozu

Post by TouringBiker »

Klix: "U BiH se zvanično više ne smiju uvoziti automobili stariji od 10 godina, odnosno sa Euro 4 normom"

https://www.klix.ba/vijesti/bih/u-bih-s ... /190603061

Na stranici Uprave za indirektno oporezivanje nigdje ne mogu naci da li se ovaj propis odnosi i na motocikle, ili samo automobile??? Da li je i dalje moguce uvesti motor koji zadovoljava Euro 4 (ili Euro 3, ili jos nize norme)?
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#2 Re: Novi propisi o uvozu

Post by esso_sa »

TouringBiker wrote:Klix: "U BiH se zvanično više ne smiju uvoziti automobili stariji od 10 godina, odnosno sa Euro 4 normom"

https://www.klix.ba/vijesti/bih/u-bih-s ... /190603061

Na stranici Uprave za indirektno oporezivanje nigdje ne mogu naci da li se ovaj propis odnosi i na motocikle, ili samo automobile??? Da li je i dalje moguce uvesti motor koji zadovoljava Euro 4 (ili Euro 3, ili jos nize norme)?
Za auta je samo. Kod motora ne gledaju euro standard (koliko sam upoznat), ali mislim da je postoji starosna granica i da je to do 10 godina.
Znaci ne gine ti da lagano planiras prelazak na "ruzne" (nove) BMW modele :mrgreen:
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#3 Re: Novi propisi o uvozu

Post by TouringBiker »

esso_sa wrote:
TouringBiker wrote:Klix: "U BiH se zvanično više ne smiju uvoziti automobili stariji od 10 godina, odnosno sa Euro 4 normom"

https://www.klix.ba/vijesti/bih/u-bih-s ... /190603061

Na stranici Uprave za indirektno oporezivanje nigdje ne mogu naci da li se ovaj propis odnosi i na motocikle, ili samo automobile??? Da li je i dalje moguce uvesti motor koji zadovoljava Euro 4 (ili Euro 3, ili jos nize norme)?
Za auta je samo. Kod motora ne gledaju euro standard (koliko sam upoznat), ali mislim da je postoji starosna granica i da je to do 10 godina.
Znaci ne gine ti da lagano planiras prelazak na "ruzne" (nove) BMW modele :mrgreen:
Ne moram :thumbup: Kad izraubujem K1100RS (a frisko je radjena generalka, moze gurati jos barem 5 godina, ako ne i vise), sljedeci je R1150RS. Radjen 2001-2005, ispunjava i Euro 4 normu, a zadnji BMW prije nego su im dizajneri presli na teske droge... Kaze jaran koji radi na carini da se taj bez problema moze uvesti (ako opet ne budu sta zbrljali s propisima u medjuvremenu)

Image
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#4 Re: Novi propisi o uvozu

Post by esso_sa »

TouringBiker wrote: sljedeci je R1150RS. Radjen 2001-2005, ispunjava i Euro 4 normu, a zadnji BMW prije nego su im dizajneri presli na teske droge... Kaze jaran koji radi na carini da se taj bez problema moze uvesti (ako opet ne budu sta zbrljali s propisima u medjuvremenu)
RS je fin izbor, a bit ce ti i jednostavniji za odrzavanje (osim kad je u pitanju zamjena kvacila) :thumbup:
A moram te i ispraviti - taj motor ti je Euro 2, pod uslovom da je proizveden 2004. Stariji su uglavnom Euro 1

Euro 4 norma je kod motora zazivjela tek od modela proizvedenih 2017. pa navise i svi su se dobro namucili da je ispune.
Ali ni to nije bilo dosta pa nam od iduce godine stize Euro 5.
Ruzne "konzerve" (katalizatori) na izduvnim granama motora postaju sve vece...
User avatar
svilenjak
Posts: 64
Joined: 21/01/2016 09:18

#5 Re: Novi propisi o uvozu

Post by svilenjak »

Ja sam se prije neki dan raspitivao o mogućnosti uvoza motocikla, euro normi, klinaca palaca. Nazvao sam nekoliko špeditera, elem: Niko od špeditera, navodno, ne može na pamet reći da li se motocikl može legalizovati. Potrebno je tražiti od prodavca vin broj i poslati ga u stanicu za homologaciju (meni su rekli da šaljem u Široki Brijeg). Ako "homologičari" daju zeleno svjetlo onda se može cariniti.
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#6 Re: Novi propisi o uvozu

Post by esso_sa »

svilenjak wrote:Ja sam se prije neki dan raspitivao o mogućnosti uvoza motocikla, euro normi, klinaca palaca. Nazvao sam nekoliko špeditera, elem: Niko od špeditera, navodno, ne može na pamet reći da li se motocikl može legalizovati. Potrebno je tražiti od prodavca vin broj i poslati ga u stanicu za homologaciju (meni su rekli da šaljem u Široki Brijeg). Ako "homologičari" daju zeleno svjetlo onda se može cariniti.
Pa po VIN-u mogu jedino vidjeti godinu proizvodnje, pa tako i Euro normu. Shodno tome, ti "homologicari" bi trebali znati i na direktan upit sta se ocekuje od motora da mora ispuniti u smislu starosti i euro normi...
Ili ukucaju vin pa ako na ekranu "iskoci" prozor da moze, onda moze, ali ne znaju ni oni sami sto :mrgreen:
User avatar
svilenjak
Posts: 64
Joined: 21/01/2016 09:18

#7 Re: Novi propisi o uvozu

Post by svilenjak »

esso_sa wrote:Pa po VIN-u mogu jedino vidjeti godinu proizvodnje, pa tako i Euro normu. Shodno tome, ti "homologicari" bi trebali znati i na direktan upit sta se ocekuje od motora da mora ispuniti u smislu starosti i euro normi...
Ili ukucaju vin pa ako na ekranu "iskoci" prozor da moze, onda moze, ali ne znaju ni oni sami sto :mrgreen:
Ne znam stvarno, samo prenosim šta su mi rekli špediteri prije neki dan. Meni je to bilo malo bzvz. pa sam odlučio ovdje kupiti motor. Ne da mi se ganjat sa ovim.
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#8 Re: Novi propisi o uvozu

Post by esso_sa »

svilenjak wrote:
esso_sa wrote:Pa po VIN-u mogu jedino vidjeti godinu proizvodnje, pa tako i Euro normu. Shodno tome, ti "homologicari" bi trebali znati i na direktan upit sta se ocekuje od motora da mora ispuniti u smislu starosti i euro normi...
Ili ukucaju vin pa ako na ekranu "iskoci" prozor da moze, onda moze, ali ne znaju ni oni sami sto :mrgreen:
Ne znam stvarno, samo prenosim šta su mi rekli špediteri prije neki dan. Meni je to bilo malo bzvz. pa sam odlučio ovdje kupiti motor. Ne da mi se ganjat sa ovim.
Ma jasno sve, traze ti svasta nesto, a ni sami ne znaju objasniti sta ti stvarno treba od papira i uslova...
Ne znas sta je gore - kupiti lokalno i rizikovati da te bosnjo izvara i uvali macka u vreci ili se upustiti u uvoz i peglati sa svim pratecim administrativnim peripetijama koje nam je priredila ova nakaradna drzava...
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#9 Re: Novi propisi o uvozu

Post by TouringBiker »

Pa za homologaciju bi trebalo da mogu dati informaciju i ovdje na masinskom fakultetu?
Sarajevo1970
Posts: 779
Joined: 31/12/2007 23:08
Location: 薩拉熱窩,波斯尼亞

#10 Re: Novi propisi o uvozu

Post by Sarajevo1970 »

Kako je sad na kraju, je li se za uvoz motora sad gleda euro-norma motora (Euro 5) ili se gleda starosna granica (10 godina) ? :?
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#11 Re: Novi propisi o uvozu

Post by TouringBiker »

Za aute je mislim Euro 4, ne znam zašto bi za motore bila Euro 5
User avatar
Optimist
Posts: 13566
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#12 Re: Novi propisi o uvozu

Post by Optimist »

TouringBiker wrote: 15/11/2019 12:59 Za aute je mislim Euro 4, ne znam zašto bi za motore bila Euro 5
https://www.klix.ba/vijesti/bih/u-bih-s ... /190603061
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18165
Joined: 11/02/2013 11:32

#13 Re: Novi propisi o uvozu

Post by Ramzess Veliki »

Odzvonilo cvajtaktima?
Post Reply