Nešto slično protestantskoj reformaciji unutar islama - da li će se dogoditi?

Rasprave o filozofskim temama.

Moderator: Bloo

User avatar
geralt
Posts: 5146
Joined: 14/09/2017 12:45

#76 Re: Nešto slično protestantskoj reformaciji unutar islama - da li će se dogoditi?

Post by geralt »

Bosanac sa dna kace wrote: 13/01/2022 15:40 Ha??? A đe to???
:shock: :shock: :shock:
I ja sam ovo amaterski posmatrao pa ne mogu reci da sam 100% u pravu, ali ovako je to definisao Ulfilas, Arijev ucenik koji je preobratio Gote na krscanstvo.
I believe in one God the Father, alone ingenerate and invisible, and in his only-begotten Son, our Lord and God, artificer and maker of the whole creation, who has nobody like him (similem suum) – therefore there is one God the Father of all who is also God of our God – and in one Holy Spirit, the power which illuminates and sanctifies, as Christ said after the resurrection to his apostles (quotation of Luke 24:49 and Acts I:8), and he (i.e. the Spirit) is not God nor our God, but the minister of Christ ... subordinate and obedient in all things to the Son, and the Son subordinate and obedient in all things to his God and Father ...
Bosanac sa dna kace wrote: 13/01/2022 15:40 Ne znam svaki detalj u šta sve vjeruju ali su nabešali svašta, tako da mi mormonizam izgleda kao naučna fikcija, pogotovo sa onim tajnim ritualima i pokrivanjem lica, pa onda onaj dugi bijeli veš od pamuka što moraju da nose.....
Mormonizam je cista ubleha. "Knjiga Mormona" je naucno pobijena - nabraja zivotinje, biljke i tehnologije koje nisu postojale u Americi prije dolaska Evropljana, moderna genetika i arheologija su u direktnoj kontradikciji sa njom, cak ni stvari u koje vjeruju nisu medjusobno logicki konzistentne - ali dzaba, ljudi jos uvijek vjeruju u to.
User avatar
Bosanac sa dna kace
Posts: 9841
Joined: 27/06/2005 20:21
Location: ponutrače

#77 Re: Nešto slično protestantskoj reformaciji unutar islama - da li će se dogoditi?

Post by Bosanac sa dna kace »