Nesreca aviona Air France-a

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderators: Benq, O'zone

Locked
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#76 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by jefferson »

MA DAJ... wrote:
jefferson wrote:
lys wrote:Koliko sam samo puta letila sa Air France na toj relaciji... i nikad nije proslo bez velikih turbulencija nad Atlantikom...

Zna li iko sta se desava avionu kad ga udari grom? Mojoj mami je proslog mjeseca (nazalos isto Air France) munja ostetila avion pri slijetanju u Bangkoku. Na srecu samo je ostetilo elektronski sistem air con', sto se popravilo za par sati i istim avionom su nastavili jos 12h do Pariza. Nisam znala da grom moze oboriti avion (ako je to razlog), jos te velicine i opreme...

Siroti ljudi :(
Ma udar groma je cest slucaj i moze ostetiti avion ali i ne mora. Medjutim, svaka avionska nesreca se sastoji od spleta okolnosti, ne od jednog uzroka! Zato je potrebno dugo vrijeme da se utvrde sve cinjenice. Ako je avion pao u okean (jos se to ne zna, ali je najvjerovatniji scenario) s obzirom na podrucje gdje je izgubljen signal, vrlo tesko ce se skupiti svi ostaci aviona da bi se 100% utvrdio uzrok, jel kratki spoj, jel ljudska greska, jel nesto deseto.
Takodje, sad za sad niko ne zna sudbinu jer pokrivenost tog podrucja radarima je katastrofalna, a postoji ogroman dio okeana izmedju J.Amerike i Afrike koji nije pokriven ni radarom ni GPS signalom! Zato niko ne moze raci sigurno jel avion pao, jel u pitanju otmica itd, itd.


ma daj...cuj udar groma na visini od 11-13 000...ne lupaj gluposti,a ako je dosao u tu situaciju da dode pod te udare,kako je moguce da izgubi visinu za minimum od 8000 metara,jer ti se oblaci koji pruzrokuju munje nalaze ispod 3000 metara...
kompletna planeta je pokrivena sa GPS sistemom i nijemi jasno kako lupetaju sa mogucim mjestom pada...je li to bilo 3 h od polijetanja,ili ti 3 h prije slijetanja...mislim nevjerovatno da ne znaju u kom periodu je nestao kontakt sa avionom.(izgleda da je nestao 3 h prije slijetanja)

pilot nemoze biti kriv u ovome slucaju,jer je avion bio vec dovoljno u letu da se ta opcija slobodno moze biti odbacena,

nego ova,cuj avion strefio grom...

navigacija i kompanija,glavni krivci,a malo i pilota koji je prihvatio da leti tom marsutom,posto je znao da je nevrijeme na toj relaciji.
Znas sta bi bilo najbolje? Da ti nazoves Air France, Francusku i Brazilsku vladu i kazes im staje uzrok posto ti to vrlo dobro znas. Mislim vise je nego ocito!
A de mi reci na kojim visinama se pojavljuju munje? Na koj visine je bio let 447? itd, itd. Posto sve te podatke znas, de posjeli s nama!
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#77 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by jefferson »

karanana wrote:ma daj,
evo gledam cnn i kazu da su je avion prolazio kroz neki klimatski pojas oblaka koji je stalno tu i koji se nalazi na visini od 50.000 stopa (oko 15.000 metara). znaci udar groma na toj visini i na toj lokaciji je moguc.
drugo, vjerovao ili ne, nije citava planeta pokrivena radarom a kamoli gps signalom. i upravo je mjesto gdje se pretpostavlja da je avion pao jedna od tih "rupa" gdje nema niti radarskog a kamoli gps kontakta. u takvim "rupama" piloti su duzni javljati se radiovezom svakih par minuta kako bi ostali znali da je sve u redu.
Dzaba ti to objasnjavas nasim ljudima! Piloti leta AF 447 su bili duzni da se javljaju svakih sat vremena preko vioke frekvencije. Takodje potvrdjeno je postojanje tropske oluje u tom podrucju. Ja sam jednom letio na krstarecoj visini izmedju NYC i Cinncinatija 2001 godine kada su munje okolo sjevale ko da je vatromet!
MA DAJ...
Posts: 590
Joined: 29/01/2007 17:01

#78 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by MA DAJ... »

karanana wrote:ma daj,
evo gledam cnn i kazu da su je avion prolazio kroz neki klimatski pojas oblaka koji je stalno tu i koji se nalazi na visini od 50.000 stopa (oko 15.000 metara). znaci udar groma na toj visini i na toj lokaciji je moguc.
drugo, vjerovao ili ne, nije citava planeta pokrivena radarom a kamoli gps signalom. i upravo je mjesto gdje se pretpostavlja da je avion pao jedna od tih "rupa" gdje nema niti radarskog a kamoli gps kontakta. u takvim "rupama" piloti su duzni javljati se radiovezom svakih par minuta kako bi ostali znali da je sve u redu.

nikada cuo da ima udara groma na toj visini...ali evo i da ima,kako je bilo moguce da se navede avion kroz takvo nevrijeme?!

opet ponavljam,udar gromova na tim visinama je prakticno nemoguc...jedino da se nije ponovila nova katrin i da kontrola leta navede avion kroz takvo nevrijeme...
MA DAJ...
Posts: 590
Joined: 29/01/2007 17:01

#79 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by MA DAJ... »

Ma udar groma je cest slucaj i moze ostetiti avion ali i ne mora. Medjutim, svaka avionska nesreca se sastoji od spleta okolnosti, ne od jednog uzroka! Zato je potrebno dugo vrijeme da se utvrde sve cinjenice. Ako je avion pao u okean (jos se to ne zna, ali je najvjerovatniji scenario) s obzirom na podrucje gdje je izgubljen signal, vrlo tesko ce se skupiti svi ostaci aviona da bi se 100% utvrdio uzrok, jel kratki spoj, jel ljudska greska, jel nesto deseto.
Takodje, sad za sad niko ne zna sudbinu jer pokrivenost tog podrucja radarima je katastrofalna, a postoji ogroman dio okeana izmedju J.Amerike i Afrike koji nije pokriven ni radarom ni GPS signalom! Zato niko ne moze raci sigurno jel avion pao, jel u pitanju otmica itd, itd.[/quote]



ma daj...cuj udar groma na visini od 11-13 000...ne lupaj gluposti,a ako je dosao u tu situaciju da dode pod te udare,kako je moguce da izgubi visinu za minimum od 8000 metara,jer ti se oblaci koji pruzrokuju munje nalaze ispod 3000 metara...
kompletna planeta je pokrivena sa GPS sistemom i nijemi jasno kako lupetaju sa mogucim mjestom pada...je li to bilo 3 h od polijetanja,ili ti 3 h prije slijetanja...mislim nevjerovatno da ne znaju u kom periodu je nestao kontakt sa avionom.(izgleda da je nestao 3 h prije slijetanja)

pilot nemoze biti kriv u ovome slucaju,jer je avion bio vec dovoljno u letu da se ta opcija slobodno moze biti odbacena,

nego ova,cuj avion strefio grom...

navigacija i kompanija,glavni krivci,a malo i pilota koji je prihvatio da leti tom marsutom,posto je znao da je nevrijeme na toj relaciji.[/quote]

Znas sta bi bilo najbolje? Da ti nazoves Air France, Francusku i Brazilsku vladu i kazes im staje uzrok posto ti to vrlo dobro znas. Mislim vise je nego ocito!
A de mi reci na kojim visinama se pojavljuju munje? Na koj visine je bio let 447? itd, itd. Posto sve te podatke znas, de posjeli s nama![/quote]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


covjece,medukontinentalni let se odvija vece od 11000 metara,ako nisi znao za to,a toliko si leto (kako navodis),u tom slucaju veze nemam s kim diskutujem...

letim 2 i 15,pa se na tom letu avion dize na 11000 met.,a da ne govorim za let preko 11h
Bobi
Forum administrator
Posts: 32147
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#80 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by Bobi »

CNN meteorolog je rekao da na podrucju oko ekvadora oblaci mogu biti na visinama do 15000 metara a kako avioni lete na manjim postoji mogucnost udara groma i pojave turbulencije.Sto se tice GPS-a on nema veze s tehnickim karakteristikama radara...prijem GPS signala je bio moguc!
User avatar
konrad
Posts: 724
Joined: 27/03/2009 18:39

#81 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by konrad »

I meni je glupo to sa gromom, avioni lete daleko iznad oblaka. Ko zna, mozda su i vanzemaljci :shock:
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#82 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by jefferson »

covjece,medukontinentalni let se odvija vece od 11000 metara,ako nisi znao za to,a toliko si leto (kako navodis),u tom slucaju veze nemam s kim diskutujem...

letim 2 i 15,pa se na tom letu avion dize na 11000 met.,a da ne govorim za let preko 11h
A sta ako kontrola leta kaze pilotu da se spusti ispod 11,000 m? Hocel tebe onda kontaktirati da im objasnis kako to ne moze tako?
User avatar
ladyblue18
Posts: 22380
Joined: 24/12/2006 22:57
Location: You don't have to like me, I'm not a facebook status

#83 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by ladyblue18 »

I Hrvat jedan. :(

Nego sad uhvatih na CNN-u ako ih dobro skontah, Fr. vlada ce se valjda obratiti NASI za pomoc, jer misle da su sateliti koji kruze oko zemlje nesto snimili.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#84 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by jefferson »

Bobi wrote:CNN meteorolog je rekao da na podrucju oko ekvadora oblaci mogu biti na visinama do 15000 metara a kako avioni lete na manjim postoji mogucnost udara groma i pojave turbulencije.Sto se tice GPS-a on nema veze s tehnickim karakteristikama radara...prijem GPS signala je bio moguc!
Bobi FAA je rekla da to podrucje ima veliku rupu kada je u pitanju GPS signal.
Naravno, radar i GPS su dvije totalno nepovezane stvari.
shadow
Posts: 1631
Joined: 18/12/2005 14:54
Location: Charles River

#85 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by shadow »

Letio sam kroz razne oluje, bilo je el. problema, palile su se instalacije pa su nam dali maske i imali smo emergency landing, turbulencije i grmljavine razne ali nikad nisu otkazali let zbog kise/vjetra (barem ne na ovoj strani "bare" gdje su savremeni aerodromi). Doduse, kad si iznad vode i ako je ozbiljniji problem mozes se slikati jer nema nista od prinudnog slijetanja :sad: Avioni na ovoj relaciji stalno prolaze kroz turbulencije ali svi su napravljeni da bez problema to podnesu, pogotovo savremeni avion koji je napravljen 2005 godine kao sto je ovaj. Ne vjerujem da je do pilota, on je svoje uradio pri polijetanju, kasnije na cruise-u nije do njega, moze malo korigovati putanju da izbjegne veliku turbulenciju ali ako mu je otkazala elektronika i nije vidio kroz koji dio te oluje da se "provuce" onda nije imao neke sanse. Ko zna sta se ovdje desilo, vjerovatno niz stvari u krivom smjeru. Avion je nazalost negdje na dnu oceana i da bi otkrili razlog ove tragedije morace ga pronaci u roku od mjesec dana jer toliko dugo ce imati signal koji ce brodovi pokusati pokupiti (ako pronadju lokaciju bice to pravi uspjeh). Ovaj se slucaj mozda nikad ne rjesi. :sad:
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#86 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by jefferson »

MA DAJ... wrote:
karanana wrote:ma daj,
evo gledam cnn i kazu da su je avion prolazio kroz neki klimatski pojas oblaka koji je stalno tu i koji se nalazi na visini od 50.000 stopa (oko 15.000 metara). znaci udar groma na toj visini i na toj lokaciji je moguc.
drugo, vjerovao ili ne, nije citava planeta pokrivena radarom a kamoli gps signalom. i upravo je mjesto gdje se pretpostavlja da je avion pao jedna od tih "rupa" gdje nema niti radarskog a kamoli gps kontakta. u takvim "rupama" piloti su duzni javljati se radiovezom svakih par minuta kako bi ostali znali da je sve u redu.

nikada cuo da ima udara groma na toj visini...ali evo i da ima,kako je bilo moguce da se navede avion kroz takvo nevrijeme?!

opet ponavljam,udar gromova na tim visinama je prakticno nemoguc...jedino da se nije ponovila nova katrin i da kontrola leta navede avion kroz takvo nevrijeme...
A330 je opremljen Dopler radarom koji omogucava pilotu da sagleda prakticno "konsktrukciju" oblaka ispred sebe. Moze ga zaobici (uz odobrenje kontrole leta) a i nemora.
Avion bi preletio katrinu, to nema veze sa krstarecom visinom, niti iko zna sta se desilo u ovom slucaju! Kada se nadju crne kutije onda ce se dobiti neka slika o tome sta se sve desavalo!
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#87 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by jefferson »

shadow wrote:Letio sam kroz razne oluje, bilo je el. problema, palile su se instalacije pa su nam dali maske i imali smo emergency landing, turbulencije i grmljavine razne ali nikad nisu otkazali let zbog kise/vjetra (barem ne na ovoj strani "bare" gdje su savremeni aerodromi). Doduse, kad si iznad vode i ako je ozbiljniji problem mozes se slikati jer nema nista od prinudnog slijetanja :sad: Avioni na ovoj relaciji stalno prolaze kroz turbulencije ali svi su napravljeni da bez problema to podnesu, pogotovo savremeni avion koji je napravljen 2005 godine kao sto je ovaj. Ne vjerujem da je do pilota, on je svoje uradio pri polijetanju, kasnije na cruise-u nije do njega, moze malo korigovati putanju da izbjegne veliku turbulenciju ali ako mu je otkazala elektronika i nije vidio kroz koji dio te oluje da se "provuce" onda nije imao neke sanse. Ko zna sta se ovdje desilo, vjerovatno niz stvari u krivom smjeru. Avion je nazalost negdje na dnu oceana i da bi otkrili razlog ove tragedije morace ga pronaci u roku od mjesec dana jer toliko dugo ce imati signal koji ce brodovi pokusati pokupiti (ako pronadju lokaciju bice to pravi uspjeh). Ovaj se slucaj mozda nikad ne rjesi. :sad:
Mene ovdje interesuje to sto se desio problem sa elektricnim instalacijama! A330 je fly-by-wire avion i ko zna kako se sve to odrazilo na taj sistem. Upravljanje ovim avionom nije uz pomoc hidraulike!
Αθήνα
Posts: 140
Joined: 05/01/2009 02:04

#88 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by Αθήνα »

E sad jedino da se nadamo da su avion oteli vanzemaljci....to mu dodje kao jedina nada da su ti ljudi jos uvijek zivi....
User avatar
zalizani
Posts: 2367
Joined: 07/05/2008 22:18

#89 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by zalizani »

Pred kijamet svakakav alamet :-)
Žali Bože putnike i pilote :cry:
CNN nelimvo,kao i obicno.
Jednom sam letio za ostrvo i vise nikad,strah me kao sto je i Bergkampa bilo(posveceno chunga-lungi)
User avatar
Latina
Posts: 5492
Joined: 19/08/2006 01:47
Location: I'd ratha' be hated 4 who I am, than loved 4 who I'm not.

#90 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by Latina »

Grozno.
o 1 Croatian
:(

R.I.P. to all crew and passengers.
User avatar
Topla voda
Posts: 8148
Joined: 06/11/2006 23:59
Location: Auberge

#91 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by Topla voda »

sad je tamo neka lost varijanta..dabogda ko ziv da ostane,na kakvom parmaku il da se docepa kakvog ostrvca.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#92 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by jefferson »

MA DAJ... wrote:Ma udar groma je cest slucaj i moze ostetiti avion ali i ne mora. Medjutim, svaka avionska nesreca se sastoji od spleta okolnosti, ne od jednog uzroka! Zato je potrebno dugo vrijeme da se utvrde sve cinjenice. Ako je avion pao u okean (jos se to ne zna, ali je najvjerovatniji scenario) s obzirom na podrucje gdje je izgubljen signal, vrlo tesko ce se skupiti svi ostaci aviona da bi se 100% utvrdio uzrok, jel kratki spoj, jel ljudska greska, jel nesto deseto.
Takodje, sad za sad niko ne zna sudbinu jer pokrivenost tog podrucja radarima je katastrofalna, a postoji ogroman dio okeana izmedju J.Amerike i Afrike koji nije pokriven ni radarom ni GPS signalom! Zato niko ne moze raci sigurno jel avion pao, jel u pitanju otmica itd, itd.

ma daj...cuj udar groma na visini od 11-13 000...ne lupaj gluposti,a ako je dosao u tu situaciju da dode pod te udare,kako je moguce da izgubi visinu za minimum od 8000 metara,jer ti se oblaci koji pruzrokuju munje nalaze ispod 3000 metara...
kompletna planeta je pokrivena sa GPS sistemom i nijemi jasno kako lupetaju sa mogucim mjestom pada...je li to bilo 3 h od polijetanja,ili ti 3 h prije slijetanja...mislim nevjerovatno da ne znaju u kom periodu je nestao kontakt sa avionom.(izgleda da je nestao 3 h prije slijetanja)

pilot nemoze biti kriv u ovome slucaju,jer je avion bio vec dovoljno u letu da se ta opcija slobodno moze biti odbacena,

nego ova,cuj avion strefio grom...

navigacija i kompanija,glavni krivci,a malo i pilota koji je prihvatio da leti tom marsutom,posto je znao da je nevrijeme na toj relaciji.
Znas sta bi bilo najbolje? Da ti nazoves Air France, Francusku i Brazilsku vladu i kazes im staje uzrok posto ti to vrlo dobro znas. Mislim vise je nego ocito!
A de mi reci na kojim visinama se pojavljuju munje? Na koj visine je bio let 447? itd, itd. Posto sve te podatke znas, de posjeli s nama![/quote]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

covjece,medukontinentalni let se odvija vece od 11000 metara,ako nisi znao za to,a toliko si leto (kako navodis),u tom slucaju veze nemam s kim diskutujem...

letim 2 i 15,pa se na tom letu avion dize na 11000 met.,a da ne govorim za let preko 11h
Samo za tebe:

Atlantic searched for lost plane

Most of the missing are Brazilians
France and Brazil are searching waters deep in the Atlantic for an airliner carrying 228 passengers and crew which disappeared in a storm on Monday.

France believes there is little hope of finding survivors from among those aboard the Air France Airbus, which was flying from Rio de Janeiro to Paris.

An automatic report of a short circuit was the last communication it put out before vanishing over the ocean.

French officials believe it may been disabled by a storm.


See a map of the plane's route

Staff at Charles de Gaulle and Rio's Jobim international airport have been trying to help relatives and friends of the 228 missing people.


They [the search teams] are hoping they can find debris, pieces, lifejackets that eventually float

Maria Celina Rodrigues
Brazilian consul in Paris


Passenger nationalities revealed
In pictures: Waiting for news
Mystery of Air France flight
Most of the missing people are Brazilian or French but they include a total of 32 nationalities. Five Britons and three Irish citizens are among them.

If no survivors are found, it will be the worst loss of life involving an Air France plane in the firm's 75-year history.

French and US sources have ruled out terrorism as the cause of the plane's loss.

US spy technology

Plane crews have narrowed their search to a zone of a few dozen nautical miles half-way between Brazil and west Africa, said Pierre-Henry Gourgeon, chief executive of Air France.


TIMELINE

Flight AF 447 left Rio at 1900 local time (2200 GMT) on Sunday
Airbus A330-200 carrying 216 passengers and at least 12 crew
Contact lost 0130 GMT
Missed scheduled landing at 1110 local time (0910 GMT) in Paris


Timeline of Flight AF 447
Air disasters timeline
Their work may be aided by the Airbus's Argos beacons, which will emit signals for several days, he added.

A French reconnaissance plane based in Dakar, Senegal, was due to reach the suspected crash area on Monday evening.

It was to be followed by two other French planes based in Dakar, and a naval vessel currently cruising in the Gulf of Guinea, several days' sailing away. Spain and Senegal also despatched planes to help in the search.

French President Nicolas Sarkozy confirmed that his government was approaching Washington for help.

An unnamed aide to French Defence Minister Herve Morin told AFP news agency earlier that France had contacted the Pentagon to "obtain access to its satellite observation capability and listening stations which might just be able to supply us with some clues".

Brazil has sent out seven air force planes and three naval ships to help in the search, far off the north-eastern Brazilian coast.

"We want to try to reach the last point where the aircraft made contact, which is about 1,200km [745 miles] north-east of Natal [in Brazil]," said Brazilian air force spokesman Col Jorge Amaral.

An unnamed air force spokesman told AFP news agency the search was focusing on a remote area close to where the last radio contact with the plane was recorded.

"This zone is on the line between the jurisdiction of Brazilian air control and that of Dakar in Senegal," he added.

Maria Celina Rodrigues, the Brazilian consul in Paris, accepted that the depth of the ocean would make it difficult for searchers.

"They are hoping they can find debris, pieces, lifejackets that eventually float, but that takes some time and they are coordinating with weather services and with officials overseeing maritime currents to try and narrow down the area," she told the Associated Press.

'She was on the plane'

The plane's automatic report was generated at 0214 GMT on Monday, about four hours after Flight AF 447 left Rio de Janeiro, and as it was heading through turbulence towards the west African coast.



Missing man Arthur Coakley’s wife, Patricia, and his business partner Ken Pearce
"A succession of a dozen technical messages" showed that "several electrical systems had broken down" which caused a "totally unprecedented situation in the plane", said Mr Gourgeon.

"It is probable that it was shortly after these messages that the impact in the Atlantic came," he told reporters at Charles de Gaulle airport, where the airliner had been due to land.

Flight AF 447 was flying at an altitude of 10,670m (35,000ft) shortly before it went missing.

A meteorologist who spoke to the Associated Press said tropical thunderstorms in the Atlantic could tower up to 15,240m (50,000ft).

"At the altitude it was flying, it's possible that the Air France plane flew directly into the most charged part of the storm - the top," said Henry Margusity, senior meteorologist for AccuWeather.com.

French officials have stressed that the plane's captain was very experienced, clocking up more than 11,000 hours of flight.

French President Nicolas Sarkozy personally met relatives and friends of passengers at a crisis centre set up in Charles de Gaulle airport.

"I told them the truth," he said afterwards. "The prospects of finding survivors are very small."

At Rio's Jobim airport, shocked relatives were ushered into a closed lounge, away from the media and into the care of psychologists and doctors.

One woman, Vasti Ester van Sluijs, told AFP she had jumped into a taxi as soon as she heard news that the plane was missing.

"My daughter Adriana Francesca was on the plane," she said.
User avatar
Toffee karamela
Posts: 2669
Joined: 25/03/2009 22:36
Location: SDAistan

#93 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by Toffee karamela »

Ja ne znam za vas, ali meni je prva misao koja mi je prostrujala glavom jutros kad sam pročitala da je avion nestao ( :shock: ) bio da je doživio sudbinu onih nestalih aviona i brodova u Bermudima. Nestali avioni i čitavi tankeri a da niko nikad nije našao ni jednog djelića. Kako zaboga može danas toliki avion (i to putnički ) nestati s radara? Ili nama neko opako laže nešto o tehničkoj razini koju je današnja civilizacija dosegla?
simpozijum delirijum
Posts: 2102
Joined: 02/07/2008 07:45
Location: USA

#94 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by simpozijum delirijum »

poznajem avijaciju i to mi je hobi, letio sam i preko atlantika kao putnik naravno u Airbus 340-400, i let bio super miran
mene cudi jedna stvar , svi elektronski sistemi u modernim letjelicama su cetverostruki ! znaci imate u slucaju otkaza nekoga od vitalnih sistema jos tri u rezervi !
kakav je to mogao biti elektromagnetni udar da u sekundi "oslijepi" avion novije generacije i izbaci cak i njegov transponder iz upotrebe i svu ostalu elektroniku ?
crna kutija bi trebala automatski da odasilje signal , ( cak i sa dubine od vise hiljada metara , na dnu okeana ) i danasnje pogotovo vojne izvidjacke letjelice mogu precizno locirati signal crne kutije i sa vise desetina kilometara udaljenosti bez obzira koliko slab bio i ako je na dnu okeana , ocekujmo vijesti u narednih 24 sata , do tada ce locirati crnu kutiju
R.I.P nesretnim putnicima i clanovima posade :(
User avatar
Toto
Posts: 8107
Joined: 21/04/2009 11:09
Location: 38° 26′ 55″ N, 122° 42′ 17″ W
Grijem se na: solarno
Vozim: EJ

#95 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by Toto »

Nekoliko forumskih eksperata je u elaboraciji ove nesrece navelo termin "gubitak gravitacije". Ja evo bihuzur cijeli dan od kad skontah da Zemlja moze izgubit gravitacju. Zao mi ljudi sto izgibose u ovom Airbusu. Tragedija da insan zanijemi. Naviko sam na nevolje pa nekako i smetnem ovu tragediju, ali da Zemlja izgubi gravitaciju ne mogu nikako skontat. Taman mi doslo da zovem onog mog ucitelja i da jebem mater i Njutnu i onoj njegovoj jabuci i ucitelju i ovim Sa-x ovim ekspertima za letenje.
Mene su ucili ovako: svako tijelo koje bacis u vis mora past na zemlju - da mu jebes sve do treceg koljena.
Iz ovoga kontam da bi avion ost'o u zraku da lebdi kad bi doslo do "gubitka gravitacije". To bi bilo dobro za one koji su na 10 km uz havi jer se ne bi sunovratili na Zemlju. Ali bi to bila golema jebada za nas na Zemlji - jer bi svi poleceli u havu.
Ima li iko na ovom forumu da zna rastabirit one aerodinamike, nadpritiske, potpritiske, uzgonske sile i ostele bernulijeve jednacine. JA se nesto bojim ako dodje do gubitka gravitacije negdje iznad sarajeva da ce se pola milijona sarajlija nac negdje u P.M .u kakvoj stratosferi.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#96 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by jefferson »

simpozijum delirijum wrote:poznajem avijaciju i to mi je hobi, letio sam i preko atlantika kao putnik naravno u Airbus 340-400, i let bio super miran
mene cudi jedna stvar , svi elektronski sistemi u modernim letjelicama su cetverostruki ! znaci imate u slucaju otkaza nekoga od vitalnih sistema jos tri u rezervi !
kakav je to mogao biti elektromagnetni udar da u sekundi "oslijepi" avion novije generacije i izbaci cak i njegov transponder iz upotrebe i svu ostalu elektroniku ?
crna kutija bi trebala automatski da odasilje signal , ( cak i sa dubine od vise hiljada metara , na dnu okeana ) i danasnje pogotovo vojne izvidjacke letjelice mogu precizno locirati signal crne kutije i sa vise desetina kilometara udaljenosti bez obzira koliko slab bio i ako je na dnu okeana , ocekujmo vijesti u narednih 24 sata , do tada ce locirati crnu kutiju
R.I.P nesretnim putnicima i clanovima posade :(
Cak i da su svi elektronicku sistemi otkazali, A330/340 ima mogucnost mehanickog upravljanja!
Medjutim, kao sto vjerovatno znas, nesreca nikad nije izazvana jednim dogadjajem tj. kvarom, nego sljedom povezanih dogadjaja.
United DC 10 1985 godine je morao prinudno sletiti nakon sto se disk motora u repu raspao, te su krhotine istog razrezale komplet trostruki hidraulicki sistem!
Crna kutija ima svoj transporder koji ce raditi sljedecih 30 dana, te je to period u kojem mornarice Francuske, Brazila, SAD, Spanije, Senegala itd, koje su angazovane u search&rescue naporima, morati pronaci, inace nikad necemo saznati sta se desilo!
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#97 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by jefferson »

Toto wrote:Nekoliko forumskih eksperata je u elaboraciji ove nesrece navelo termin "gubitak gravitacije". Ja evo bihuzur cijeli dan od kad skontah da Zemlja moze izgubit gravitacju. Zao mi ljudi sto izgibose u ovom Airbusu. Tragedija da insan zanijemi. Naviko sam na nevolje pa nekako i smetnem ovu tragediju, ali da Zemlja izgubi gravitaciju ne mogu nikako skontat. Taman mi doslo da zovem onog mog ucitelja i da jebem mater i Njutnu i onoj njegovoj jabuci i ucitelju i ovim Sa-x ovim ekspertima za letenje.
Mene su ucili ovako: svako tijelo koje bacis u vis mora past na zemlju - da mu jebes sve do treceg koljena.
Iz ovoga kontam da bi avion ost'o u zraku da lebdi kad bi doslo do "gubitka gravitacije". To bi bilo dobro za one koji su na 10 km uz havi jer se ne bi sunovratili na Zemlju. Ali bi to bila golema jebada za nas na Zemlji - jer bi svi poleceli u havu.
Ima li iko na ovom forumu da zna rastabirit one aerodinamike, nadpritiske, potpritiske, uzgonske sile i ostele bernulijeve jednacine. JA se nesto bojim ako dodje do gubitka gravitacije negdje iznad sarajeva da ce se pola milijona sarajlija nac negdje u P.M .u kakvoj stratosferi.
dobar ti ovaj! Avion moze proizvesti tkz. "no gravity efekt" tokom slobodnog pada.
Avioni za obuku astronauta ali i sve vise u turisticke svrhe pruzaju takav ugodjaj u vrlo kratkom periodu, od 30 sekundi do 1 minute!
User avatar
Toto
Posts: 8107
Joined: 21/04/2009 11:09
Location: 38° 26′ 55″ N, 122° 42′ 17″ W
Grijem se na: solarno
Vozim: EJ

#98 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by Toto »

kako on moze da slobodno pada a da izgubi gravitaciju ...valjda to sto on slobodno pada je zato sto je iskljucio motore pa fasovo gravitaciju i pici na zemlju

i koji je to NASA-in avion sto "izgubi graitaciju spicio u okean
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#99 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by jefferson »

Toto wrote:kako on moze da slobodno pada a da izgubi gravitaciju ...valjda to sto on slobodno pada je zato sto je iskljucio motore pa fasovo gravitaciju i pici na zemlju

i koji je to NASA-in avion sto "izgubi graitaciju spicio u okean
To je kontrolisani efekat!

http://www.incredible-adventures.com/ze ... y-usa.html
User avatar
Edin H.
Posts: 47001
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#100 Re: Nesreca aviona Air France-a

Post by Edin H. »

No, francuski dopisnik londonskog Timesa, koji je ujedno i kvalificirani pilot, ne vjeruje kako je udar groma mogao srušiti Airbus. Charles Bremner tvrdi kako je najvjerojatniji uzrok pada snažna turbulencija. "Kad bi obična munja mogla srušiti Air Franceov let 447, podigla bi se brojna pitanja oko dizajna Airbusa A330 koji uživa vrlo visoku reputaciju", tvrdi Bremner i dodaje kako udar groma nije spominjan kao uzrok niti jedne veće avionske nesreće u proteklih 40 godina.

"Velike zrakoplove munje pogađaju jako često, ali oni zbog toga vrlo rijetko trpe štetu s obzirom da električna energija prođe kroz vanjski trup, prije nego se prenese u zrak. Nedavne američke statistike pokazale su da svaki putnički avion munja pogodi barem jednom godišnje", ističe Bremner, te objašnjava kako je turbulencija kakva se može stvoriti u srcu jake oluje opasna čak i za najčvršće zrakoplove.

Iz prvih izvještaja nije jasno je li do pada električnog sustava u avionu došlo zbog udara munje, ili zbog nekog drugog kvara. No, poznato je da se Air Franceov Airbus u trenutku nestanka s radara nalazio u području snažnih tropskih oluja, kao i da se sve dogodilo brzo i iznenada. "Kvar, kakav god da bio, uspio je u kratkom vremenu eliminirati sve načine komunikacije koje postoje u modernim zrakoplovima i onemogućiti korištenje pomoćnih generatora. Da to nije bio slučaj, piloti bi uspjeli poslati poziv u pomoć", smatra Bremner.

Timesov dopisnik zaključuje kako je munja mogla izazvati eksploziju spremnika s gorivom, što se jednom već dogodilo u šezdesetim godinama prošlog stoljeća, ali puno je izglednije da je avion upao u turbulenciju koja je uzrokovala kvarove u sustavu aviona i iznenadan pad. "Takav scenarij vidjeli smo dosad već mnogo puta", piše Bremner, te se poziva na francuskog istražitelja avionskih nesreća Ronana Huberta koji je tu istu stvar kazao u razgovoru za državnu televiziju.


isjecak iz clanka sa index.hr
Locked