Ja sam s njima dosta puta letio, i opet letim u Julu, i uvijek su mi bili jedna od najdrazih kompanij, posebno zbog vrlo mlade flote, cistih aviona itd.lys wrote:Nije da branim Air France, ali letila sam sa njima po citavom svijetu i godinama sam njihov "zlatni" clan, posada zna biti neljubazna, ali oko sigurnosti se igraju. Desilo mi se da promijene avion jer im je pilotu nesto sumnjivo i pouzdano znam da su svi izvanredno obuceni. Primjer koji sam dala o munji koja je udarila avion u Bangkoku, tajlandski strucnjaci su trazili da odmah poleti, Air France sa preko 400 je ostao da se to popravi.MisticnaNebuloza wrote:Uzasno! Jos ko bi rekao, A330-200 znaci kao dobar model aviona. Samo, koliko me pamcenje sluzi, a inace me sluzi dobro, Air France je i u proslosti imao probleme, zar nije vec jednom i pao ? Ne bih sjeo u taj Air France nema sanse.
Zalila sam se na Air France, njihovo kasnjenje s vremena na vrijeme, a sad kad moram letjeti sa kojekakvim Filipincima, Indonezanima i Kinezima , blagosiljam Air France.
Sve u svemu strasno sto se desilo putnicima iz Ria za Pariz. R.I.P.
Ponasaju se prirodnije od Lufthansinog osoblja, s tim sto je kod Lufthanse alkohol dzaba, pa im je to prednost
Medjutim, neko spomenu statistiku.
Ovakve vijesti su udarne jer pogine veoma velik broj ljudi u jednoj nesreci.
Medjutim, samo da napomenem da je u svakom trenutku u SAD nebom krstari preko 4,500 aviona, dok je u svakom trenutku u cijelom svijeto minimalno 500,000 ljudi u zraku!