Upis na Ekonomski fakultet u Sarajevu?
-
azrasarajevo
#26 Re: Upis na Ekonomski fakultet u Sarajevu?
Cao
ja sam maturantica i voljela bih upisati ekonomski fakultet. Sto se mog opceg uspjeha u srednjoj skoli tice tu sam uvijek bila medju najboljima, matematika, jezici-to su moje jace strane....uskoro mi pocinje pripremna nastava iz matematike, isla sam na fakultet, informisala se, znam puno korisnih stvari, kako-sta tamo funkcionise. Međutim, znam da inace postoji mnogo onih koji ce imati stelu za upis...ja je nemam, i to je jedino cega me je pomalo strah. Zato bih te zamolila da mi kazes kako je prosao prijemni ispit kad si ga ti polagao...jesi se upisao? Polaze se bosanski jezik, matematika i neeliminirajuci ispit iz engleskog jezika...to znam. Da li su ti pripreme pomogle...? 
-
amna_sa
#27 Re: Upis na Ekonomski fakultet u Sarajevu?
Pozdrav svima!
Ja sam studentica treće godine Ekonomskog fakulteta. Stvarno ne mogu da vjerujem šta ljudi ovdje pisu za fakultet.
Prvo da krenem od upisa, na kojem nisam imala stelu. U srednjoj školi sam bila odličan učenik, i prijemni ispit sam položila zahvaljujući privatnim instukcijama. Na pripremnu nastavu na fakultetu nisam išla, a sve sam uspjela položiti. I sigurna sam da svako ko položi i ako ima dobar prosjek u srednjoj školi može bez problema biti primljen kao redovan. A od prosle godine je uvedena i novina, rad pregleda mašina, tako da ti to niko ne može našteliti. Ako si uradio, sve se vidi.
A što se tiče cjenovnika usluga, vidim da ste gotovo svi slabo informisani. Pošto mi brat hoće da se upiše kad DL student pronašla sam cjenovnik, pa koga interesuje evo link http://www.efsa.unsa.ba/ss/#, i sa lijeve strane imate cjenovnik pedagoških usluga.
A fakultet se može bez problema završiti, samo uz dosta truda, rada i volje i želje za učenjem. Ni jedan predmet nije težak ako se uči. Tako samo naprijed, sve se može kad se hoće.
SRETNO!!!