Samo treba poceti. Brzo bi se efekti ovakve politike vidjeli u saobracaju.
I to bih uveo da ako skupis 3 kazne u jednoj godini da trecu i svaku narednu moras odraditi. Nista pare.
Moderators: _BataZiv_0809, anex
Samo treba poceti. Brzo bi se efekti ovakve politike vidjeli u saobracaju.
Nekom ni 10 milja nije nista. 500-1000 je za 95% gradjana dovoljno da kvalitetno razmislja i pazi dok je za volanom. I za pjesake bi uveo isto. Kod nas vecina pjesackih prelaza sluzi samo za dekoraciju ceste. I ne da bi mu uzeo platu vec bi ih i u kredit uvalio ako je to potrebno da postanu savjesni ucesnici u saobracaju. 25KM nije kazna. Ovih 5% ultra bahatih krivicno goniti. U BiH samo kvalitetno udaranje po dzepu daje rezultat. Naravno, preduslov za bilo sta je rijesiti korupciju u policiji i natjerati ih da rade svoj posao.drug_profi wrote: ↑06/06/2023 21:53 A ovdje bi neki ljudima platu uzimali, samo da budu u pravu.
Opet milja maraka nekom drugom nije nista. Za noc uzme vise.
I vi to smatrate pravicnim i kaznjavanjem koje ima svrhu.
To je u stvari teror nad gradjanima. Drakonska kaznena politika nije nikad rijesila problem.
Baš jutros (Visoko, u blizini policijske stanice) lik prelazi cestu ukoso između dva pješačka udaljena nekih desetak metara. Koji metar dalje stoji policajac sa reakcijom na kojoj bi mu i fikus pozavidio.laik1981 wrote: ↑07/06/2023 11:52Nekom ni 10 milja nije nista. 500-1000 je za 95% gradjana dovoljno da kvalitetno razmislja i pazi dok je za volanom. I za pjesake bi uveo isto. Kod nas vecina pjesackih prelaza sluzi samo za dekoraciju ceste. I ne da bi mu uzeo platu vec bi ih i u kredit uvalio ako je to potrebno da postanu savjesni ucesnici u saobracaju. 25KM nije kazna. Ovih 5% ultra bahatih krivicno goniti. U BiH samo kvalitetno udaranje po dzepu daje rezultat. Naravno, preduslov za bilo sta je rijesiti korupciju u policiji i natjerati ih da rade svoj posao.drug_profi wrote: ↑06/06/2023 21:53 A ovdje bi neki ljudima platu uzimali, samo da budu u pravu.
Opet milja maraka nekom drugom nije nista. Za noc uzme vise.
I vi to smatrate pravicnim i kaznjavanjem koje ima svrhu.
To je u stvari teror nad gradjanima. Drakonska kaznena politika nije nikad rijesila problem.
Nesrazmjerno bi bilo da su kazne 10-15 milja. 500-1000 je bas mjera. Cvaja nije kazna. Kazna treba da zaboli.drug_profi wrote: ↑07/06/2023 13:05 Ako mislis da se tebi nemoze desiti prekrsaj ti trazi drakonske kazne.
A ima ime kako se takvo društvo zove. To je tiranija.
Obilježeno je kaznama nesrazmjernim za počinjena dijela.
jarane, mene cvaja boli i koriguje me maksimalno. Zbog stoje bi udarao glavom u zid. Za milju bih se s mosta bacio.laik1981 wrote: ↑07/06/2023 15:54Nesrazmjerno bi bilo da su kazne 10-15 milja. 500-1000 je bas mjera. Cvaja nije kazna. Kazna treba da zaboli.drug_profi wrote: ↑07/06/2023 13:05 Ako mislis da se tebi nemoze desiti prekrsaj ti trazi drakonske kazne.
A ima ime kako se takvo društvo zove. To je tiranija.
Obilježeno je kaznama nesrazmjernim za počinjena dijela.
Sta je uobicajeni saobracajni prekrsaj? Ne vezivanje pojasa? Ne paljenje svjetala, mada se ona sad kod vecine auta automatski pale? To ne bi nikako ni kaznjavao. Za pojas ako se nekom gine neka gine. Za svjetla bi upozoravao. Za sta se danas uopste moze dobiti stoja kazne? Koristenje mobitela u voznji, nepropustanje pjesaka, prekoracenje brzine, prestrojavanja i skretanja bez zmigavca, nepropisna parkiranja, preticanja preko pune, prolazak kroz crveno, voznja pod dejstvom alkohola...sve su to prekrsaji koji se ne desavaju slucajno vec ih u 99,9% slucajeva svjesno i namjerno cinimo, ili zbog nepaznje, a nepaznja ne moze biti opravdanje.drug_profi wrote: ↑07/06/2023 15:57jarane, mene cvaja boli i koriguje me maksimalno. Zbog stoje bi udarao glavom u zid. Za milju bih se s mosta bacio.
Gdje ima da je kazna za uobicajeni saobracajni prekrsaj cijela plata?
Volio bih da malo okusite te vaše pravde.
Drug, bitno je da se grob oduzme jer je sredstvo ucinjenja prekrsaja. Bacaju petarde pa ih oduzmu. Bitno je stalno oduzimati i kraj price. Manje ce govana biti na ulici. Ima visoka pec uostalomAteista wrote: ↑06/06/2023 19:56Pa zato i govorimo o tome da je kod nas nemoguce po imovinskom stanju i najrealnije bi bilo po vrijednosti auta.Dimu1927 wrote: ↑06/06/2023 19:48 kakve nebuloze pojedinci predlazu, pa po imovinskom stanu vecina milionera je ustvari socijalni slucaj, nemaju nista na sebi, i njima bi vi procjenjivali kaznu, pa manje bi placali nego obicni covjek s prosjecnom platom
ili ovo od vrijednosti auta hahahah e bas ce se nasekirati oni sto sa grobovima od 1500 KM prave desetine hiljada KM neplacenih kazni... taman da mu ne pisu 400 nego 4,20...
Za te grobove koji nista ne vrijede bi svakako morala biti neka minimalna kazna ispod koje se ne ide.
Necu se sloziti jer visina kazne nikad nije bila faktor koji koriguje neodgovorne. Sto je veca kazna, veca je stimulacija za korupciju. Neodgovorni su neodgvoorni zato sto racunaju da ce se izvuci.laik1981 wrote: ↑07/06/2023 16:25Sta je uobicajeni saobracajni prekrsaj? Ne vezivanje pojasa? Ne paljenje svjetala, mada se ona sad kod vecine auta automatski pale? To ne bi nikako ni kaznjavao. Za pojas ako se nekom gine neka gine. Za svjetla bi upozoravao. Za sta se danas uopste moze dobiti stoja kazne? Koristenje mobitela u voznji, nepropustanje pjesaka, prekoracenje brzine, prestrojavanja i skretanja bez zmigavca, nepropisna parkiranja, preticanja preko pune, prolazak kroz crveno, voznja pod dejstvom alkohola...sve su to prekrsaji koji se ne desavaju slucajno vec ih u 99,9% slucajeva svjesno i namjerno cinimo, ili zbog nepaznje, a nepaznja ne moze biti opravdanje.drug_profi wrote: ↑07/06/2023 15:57
jarane, mene cvaja boli i koriguje me maksimalno. Zbog stoje bi udarao glavom u zid. Za milju bih se s mosta bacio.
Gdje ima da je kazna za uobicajeni saobracajni prekrsaj cijela plata?
Volio bih da malo okusite te vaše pravde.
Volio bih ja da se ovdje problemi mogu rjesavati razgovorima i molbama, ali na zalost samo udaranje po dzepu je efikasno kada je preventiva u pitanju.
Meni se nedavno desilo da prodjem kroz crveno. Na onoj cesti od aerodroma prema Mojmilu. Semafor gdje se skrece za dobrinju. Stajao u lijevoj traci i gledao desni semafor koji je za skretanje za Dobrinju. Pored mene u desnoj traci stajala policija. Upalilo se za desno i ja hladno po gasu pravo. Znam da je tu taj semafor i da moram pratiti ovaj iznad koji je za pravo. Neki me umor bio stigao, odlutao negdje i jebiga zajebo sam. Dekoncentracija, nepaznja. Policija odmah za mnom. Znas li razlog zaustavljanja, a ja ko iz topa prosao sam kroz crveno. Napisao mi kaznu od 50KM (platio pola iznosa). Pisao mi nesto kao nepostivanje smjera pravca svjetlosne signalizacije. Iznos kazne sam dozivio isto kao da me je pocastio, a ne kaznio. Da mi je pisao pet glava i uzeo vozacku dva mjeseca zapamtio bi to za citav zivot, a i dan danas bi udarao glavom od zid
Izvjesnost kazne nije moguce postici u dovoljnoj mjeri. Ovi stacionirani radari i kamere jedino garantuju izvjesnost kazne, a i za njih se zna gdje su, pa ni one nemaju neku konkretnu svrhu osim da usporis na dijelu gdje si joj u dometu. Sad da izbacis na ulice Sarajeva 300 patrola koje bi kruzile non stop ne bi bilo dovoljno da pokriju sve. Za tu izvjesnost kazne bi bio potreban policajac na svakoj raskrsnici u Sarajevu. Visoke kazne bi na 95% ljudi preventivno djelovale. Garantujem da bi taj procenat vozaca visestruko vise pazio kada zna da mu prijeti gubitak plate ako napravi tezi prekrsaj, a da je kazna za parking 300KM 99% ljudi ne bi ni pomisljalo da parkiraju gdje danas sve parkiraju. Za ovaj manji procenat ultra bahatih siledzija u saobracaju nije dovoljno nista osim krivicnog gonjenja, zatvorskih kazni i trajne plijenidbe vozila, pa cak i imovine ovima koji imaju desetine hiljada maraka neplacenih kazni.drug_profi wrote: ↑07/06/2023 21:12 Kazna mora biti adekvatna prekrsaju i MORA BITI IZVJESNA.
Pricali smo ovdje. Uvedi da se sa nadzornih kamera koje postoje na svakom raskrscu skidaju podaci o parkiranju na autobuskim stajalistima.
Garanutjem ti da bi prestalo u roku 7 dana zauvijek. Ista stvar za propustanje pjesaka. Svi bi postali uzorni.
Ali ne zbog velike kazne, nego zbog 20 maraka koje SIGURNO odlaze iz dzepa svaki put kad se zaneses.
A šta će raditi ljudi koji su do sada radili u komunalnim preduzećima, na održavanju autoceste i sl?drug_profi wrote: ↑07/06/2023 21:47 Tehnologija moze sve promijeniti. I nadzor raskrsca, i problem parkiranih u zabrani.
Samo politicka volja fali.
I dalje tvrdim da su kazne adekvatne standardu građanina koji zivi od prosjecne plate.
Za one kojima pare nista ne znace, treba uvesti prinudni drustveno koristan rad u radnim vodovima JP Ceste FBiH i komunalnim prduzecima za treci i svaki naredni prekrsaj u istoj kalendarskoj godini, kao i za one koji ne plate u roku 90 dana.
Hoces reci da tih ljudi ima dovoljno i da nema posla za jos?Naslovnica wrote: ↑07/06/2023 21:51A šta će raditi ljudi koji su do sada radili u komunalnim preduzećima, na održavanju autoceste i sl?drug_profi wrote: ↑07/06/2023 21:47 Tehnologija moze sve promijeniti. I nadzor raskrsca, i problem parkiranih u zabrani.
Samo politicka volja fali.
I dalje tvrdim da su kazne adekvatne standardu građanina koji zivi od prosjecne plate.
Za one kojima pare nista ne znace, treba uvesti prinudni drustveno koristan rad u radnim vodovima JP Ceste FBiH i komunalnim prduzecima za treci i svaki naredni prekrsaj u istoj kalendarskoj godini, kao i za one koji ne plate u roku 90 dana.
Samo Goli otok ili kakav kamenolom, oskudne porcije pomija, i tucanje i prebacivanje kamena sa hrpe na hrpu.
Takoe rođo.drug_profi wrote: ↑07/06/2023 22:33Hoces reci da tih ljudi ima dovoljno i da nema posla za jos?Naslovnica wrote: ↑07/06/2023 21:51
A šta će raditi ljudi koji su do sada radili u komunalnim preduzećima, na održavanju autoceste i sl?
Samo Goli otok ili kakav kamenolom, oskudne porcije pomija, i tucanje i prebacivanje kamena sa hrpe na hrpu.
Sve su ceste bez rupa, svi znakovi cisti i sva trava osisana oko njih. Smeca nema nigdje.
Rijeke ciste, nema kese za lijeka.
A ti bi sad za pojas nekog slao u kamenolom.
sto se tice tehnologije dovoljno je za pocetak da upale tiktok i da naprave kakav dobar profil na instagramu i zaprate sve brude i gledaju storyje i sta sve idioti svakodnevno objavljuju kako i koliko voze...drug_profi wrote: ↑07/06/2023 21:47 Tehnologija moze sve promijeniti. I nadzor raskrsca, i problem parkiranih u zabrani.
Samo politicka volja fali.
I dalje tvrdim da su kazne adekvatne standardu građanina koji zivi od prosjecne plate.
Za one kojima pare nista ne znace, treba uvesti prinudni drustveno koristan rad u radnim vodovima JP Ceste FBiH i komunalnim prduzecima za treci i svaki naredni prekrsaj u istoj kalendarskoj godini, kao i za one koji ne plate u roku 90 dana.
Današnji primjer, od prije nekih desetak minuta: lik je u Brezi, par metara prije semafora, parkirao na saobraćajnoj traci. Usred grada, u dvosmjernoj ulici koja ima po jednu traku u svakom smjeru. Nailazi policijsko vozilo (Octavia karavan, mada nevažno), zaobilazi ga i vozi dalje. Ista ta Octavia između Breze i Binga Breza stoji u zasjedi i čeka da neko prekorači 1 km/h preko tolerancije (da ne bude zabune, i treba to kažnjavati).laik1981 wrote: ↑07/06/2023 21:36Izvjesnost kazne nije moguce postici u dovoljnoj mjeri. Ovi stacionirani radari i kamere jedino garantuju izvjesnost kazne, a i za njih se zna gdje su, pa ni one nemaju neku konkretnu svrhu osim da usporis na dijelu gdje si joj u dometu. Sad da izbacis na ulice Sarajeva 300 patrola koje bi kruzile non stop ne bi bilo dovoljno da pokriju sve. Za tu izvjesnost kazne bi bio potreban policajac na svakoj raskrsnici u Sarajevu. Visoke kazne bi na 95% ljudi preventivno djelovale. Garantujem da bi taj procenat vozaca visestruko vise pazio kada zna da mu prijeti gubitak plate ako napravi tezi prekrsaj, a da je kazna za parking 300KM 99% ljudi ne bi ni pomisljalo da parkiraju gdje danas sve parkiraju. Za ovaj manji procenat ultra bahatih siledzija u saobracaju nije dovoljno nista osim krivicnog gonjenja, zatvorskih kazni i trajne plijenidbe vozila, pa cak i imovine ovima koji imaju desetine hiljada maraka neplacenih kazni.drug_profi wrote: ↑07/06/2023 21:12 Kazna mora biti adekvatna prekrsaju i MORA BITI IZVJESNA.
Pricali smo ovdje. Uvedi da se sa nadzornih kamera koje postoje na svakom raskrscu skidaju podaci o parkiranju na autobuskim stajalistima.
Garanutjem ti da bi prestalo u roku 7 dana zauvijek. Ista stvar za propustanje pjesaka. Svi bi postali uzorni.
Ali ne zbog velike kazne, nego zbog 20 maraka koje SIGURNO odlaze iz dzepa svaki put kad se zaneses.
Ne mora ta kazna biti odmah 500-1000. Moze se tim iznosima kaznjavati ako ponovis tezi prekrsaj u godini dana. Moze se naci neki metod, ali bez visokih kazni bojim se da se tesko moze naci neko rjesenje koje bi imalo preventivan uticaj.
Preduslov za bilo kakvo rjesenje je promjena standarda i metoda u radu policije. Znamo da se tu nista nece konkretno promijeniti tako da bezveze i palamudimo.