Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Rasprave o vjerskim temama.

Moderator: Bloo

Locked
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#801 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

Idemedosumom wrote:Pa ne pobija niko Aišinu starost tek tako, iz čista mira jer mu ne odgovara.

Postoje drugi hadisi, na osnovu kojih se može izračunati hazreti Aišina starost, pa ispadne da je bila starija.

Sve ovisi o tome s kakvim nijjetom insan pristupa ovoj temi, tako će ili odbacivati ili insistirati na pedofiliji.

I tako je majka vjernika, moralni uzor ženama, hodala po mahali i pričala o tome kad ju je Poslanik prvi put... Jašta ba :lol:
Tvrdnja da je poslanik as. ozenio maloljetnu djevojcicu i to prije puberteta i spolne zrelosti (punoljetnosti u Islamu) suprotna je nekim propisima izvedenim iz Kur`ana i hadisa koji govore o punoljetnosti kao uslovu da bi se ta pravila primjenila na pojedinca/pojedinku. Punoljetnost ili spolna zrelost nije samo uslov braku, vec i uslov u naslijedjivanju imetka, uslov za polazak u rat, uslov za zapisivanje njihovih dijela kod meleka, krajnja granica za djecu koja umru prije punoljetnosti, te ce biti nagradjena dzenetom bez polaganja racuna, ali isto tako i granica odakle se pocinje sticati odgovornost za svoja dijela, punoljetnost je uslov mnogim propisima, tako da pojedine pravne skole vagaju namaz i post dijeteta, odbacuju potrebu da su djeca duzna dati zekat bez obzira sta imaju u svome posjedu ili trebaju naslijediti, preispituju njihovu odgovornost za losa dijela koja mogu pociniti npr. biti neposlusni roditeljima, slagati, ukrasti, nanjeti nasilje svome vrsnjaku ili drugoj djeci ili u najgorem slucaju izazvati ubistvo i td.
Hakiz
Posts: 40534
Joined: 30/07/2015 20:01

#802 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by Hakiz »

kiligonzales wrote:
Idemedosumom wrote:Pa ne pobija niko Aišinu starost tek tako, iz čista mira jer mu ne odgovara.

Postoje drugi hadisi, na osnovu kojih se može izračunati hazreti Aišina starost, pa ispadne da je bila starija.

Sve ovisi o tome s kakvim nijjetom insan pristupa ovoj temi, tako će ili odbacivati ili insistirati na pedofiliji.

I tako je majka vjernika, moralni uzor ženama, hodala po mahali i pričala o tome kad ju je Poslanik prvi put... Jašta ba :lol:
Tvrdnja da je poslanik as. ozenio maloljetnu djevojcicu i to prije puberteta i spolne zrelosti (punoljetnosti u Islamu) suprotna je nekim propisima izvedenim iz Kur`ana i hadisa koji govore o punoljetnosti kao uslovu da bi se ta pravila primjenila na pojedinca/pojedinku. Punoljetnost ili spolna zrelost nije samo uslov braku, vec i uslov u naslijedjivanju imetka, uslov za polazak u rat, uslov za zapisivanje njihovih dijela kod meleka, krajnja granica za djecu koja umru prije punoljetnosti, te ce biti nagradjena dzenetom bez polaganja racuna, ali isto tako i granica odakle se pocinje sticati odgovornost za svoja dijela, punoljetnost je uslov mnogim propisima, tako da pojedine pravne skole vagaju namaz i post dijeteta, odbacuju potrebu da su djeca duzna dati zekat bez obzira sta imaju u svome posjedu ili trebaju naslijediti, preispituju njihovu odgovornost za losa dijela koja mogu pociniti npr. biti neposlusni roditeljima, slagati, ukrasti, nanjeti nasilje svome vrsnjaku ili drugoj djeci ili u najgorem slucaju izazvati ubistvo i td.
Ali, u svakom slučaju, postoje hadisi koji kažu u prilog optužbe.

I onda se postavlja pitanje koje sam već postavio. Ko odlučuje koji hadisi su važeći a koji nisu?

Na primjer, u slučaju hrišćana, je odlučeno uglavnom od sv. Irineja negdje oko 180. da evanđenja po Marku, Ivanu, Luki i Mateju su važeća, sva ostala otpadaju.

Ko je u Islamu donio tu odluku za hadise?

Ako niko nije donio tu odluku, da li se u tom slučaju hadisi mogu staviti na gomilu pa svako da uzme one koji mu se sviđaju? Jer su tada svi jednako vrijedni i istiniti.
User avatar
djkurt
Posts: 814
Joined: 23/08/2007 15:26

#803 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by djkurt »

Hakiz wrote:
djkurt wrote:Pa zar još uvijek pokušavate ovu dvojicu peškirića uvjeriti da ono što misle nema veze s vezom sa stvarnim doživljajem. LOL
Džaba se trudite, sve je to namjerno isplanirano i isprovocirano, znači tjera te da gubiš vrijeme na objašanjavanje nečega što je jednostavno neobjašnjivo. Sve je stvar vjere, ovi peškirići hoće da vjeruju da je Muhammed bio pedofil i to jarko žele, pa eto nek vjeruju, mi ostali znamo i vjerujemo da nije i tačka. :)
Ono će mene sad počet uvjeravat u nešto što ni samo ne zna prepoznati. Mislim, trolleriiiii!!! :)
To ljude nazivaš pederima? Peškirić - peško - peder

Samo da ne prođe tek tako.
Jarane de nauči engleski prvo pa onda komentariši.
User avatar
djkurt
Posts: 814
Joined: 23/08/2007 15:26

#804 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by djkurt »

Mene inače fascinira ta opsjednutost SEX-om, i time kad je i kako i skim poslanik imao odnose. Pa zar nemate drugog posla troleri. O da zaboravih pa vi ste troleri. :)
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#805 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

kiligonzales wrote:
asurbanipal wrote:
Idemedosumom wrote:
I tako je majka vjernika, moralni uzor ženama, hodala po mahali i pričala o tome kad ju je Poslanik prvi put... Jašta ba :lol:

Daleko je ona bila od moralnog uzora. :mrgreen:
Vala Asurbanipale i ti znas pretjerat.

Na slici desno je bizantski kovani novac, na novčiću je bizantski car Konstans II. (630. - 668.). Po uzoru na Bizantince i Arapi su počeli da kuju svoj novac za vrijeme dinastije Emevija (Omejjada). Dakle, lijevo na slici je arapski kovani novac (zlatni dinar), kovan za vrijeme emevijskog halife Abd-ul Melika ibn Mervana (Abd al-Malik ibn Marwan, 646. - 705.). Porijeklo novca je najvjerovatnije iz 693. godine, dakle s kraja VII. vijeka. Ono što je zanimljivo je da se na tom arapskom novcu nalaze tri figure koje predstavljaju tri ličnosti. Centralna figura, dakle ona koja se nalazi u sredini je Muhammed, njegova figura se ističe i to je ujedno prvi prikaz poslanika Muhammeda na nekom predmetu, tj. iz 693. godine. Sa lijeve strane se na novčiću se nalazi Poslanikov ashab i punac, te prvi halifa Ebu Bekr (oko 573. - 634.), a s desne strane je Muhamedova žena Aiša (oko 613./614. - 678.).

Može se sa sigurnošću pretpostaviti, da se novac počeo kovati nedugo nakon što je emevijski vojskovođa, Hadžadž ibn Jusuf (661. - 714.) ugušio ustanak Abdullaha ibn Zubeira (624. - 692.) koji se 684. godine proglasio halifom u Meki (period dvovlašća). Hadžadž je porazio Ibn Zubejrovu vojsku, a Ibn Zubejra ubio 692. godine, učvrstivši tako emevijsku vlast nad Arapskim carstvom. Novac se stoga počeo kovati u čast konačne emevijske pobjede i jedinstva vlasti. Postavlja se pitanje onda zbog čega Ebu Bekr i Aiša na novcu. Iz jednostavno razloga polariteta i suprostavljanja, budući da je Abdullah ibn Zubeir bio unuk Ebu Bekra, a time i nećak Aiše. Njegova majka Esma bint Ebu Bekr, Aišina sestra bila je još živa u vrijeme Ibn Zubeirove pobune. Na neki način, Abdullah je imao mnogo bolji zahtjev i pravo za halifat od Emevija, koji su bili rani neprijatelji Muhameda i paganski i idolopoklonički lideri iz Mekke koji su se protivili islamu. Zbog toga istincanje Ebu Bekra i Aiše, kao rivalitet Abdulahu i njegovoj majci Esmi, Aišinoj sestri.

Također, na novčiću je Aiša pod velom, a ono što je još zanimljivije je i da drži mač. Aiša je bila omiljena i uvažavana ličnost od Emevija, a mač je predstavljao simbol njenog ratovanja protiv Emevijama omražene ličnosti, Ali ibn Ebu Taliba (599. - 661.), Muhammedovog zeta i rođaka, u Bici kod deve. Ovaj novčić je također predstavio rivalitet šiitskom trojstvu: Muhammed, Alija i Fatima. Prisutnost na kovanici prvog halife Ebu Bekra, umjesto Alije je suprostavljanje zahtjevima sljedbenika Alije koji su ga smatrali prvim legitimnim halifom ili mevlom. Ebu Bekrova kćerka i Muhammedova supruga Aiša bila je centralna tačka okupljanja Emevija i izravno se suprotstavljala pravu Alija za halifat. Abdul-Melikov otac, halifa Mervan ibn al-Hakim (oko 623. - 685.), bio je ključni saveznik Aiše u bitkama Prvog islamskog građanskog rata. Ovdje nemamo samo religiozno / političku izjavu protiv šijja (sljedbenika) Alije, već i jasnu izjavu o pobjedi nad Abdullah ibn Zubeirom i znak ponovnog ujedinjenja Kuće Islama (Arapskog carstva) nakon mnogo godina građanskog rata.



Image
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#806 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

Hakiz wrote: Ali, u svakom slučaju, postoje hadisi koji kažu u prilog optužbe.

I onda se postavlja pitanje koje sam već postavio. Ko odlučuje koji hadisi su važeći a koji nisu?

Na primjer, u slučaju hrišćana, je odlučeno uglavnom od sv. Irineja negdje oko 180. da evanđenja po Marku, Ivanu, Luki i Mateju su važeća, sva ostala otpadaju.

Ko je u Islamu donio tu odluku za hadise?

Ako niko nije donio tu odluku, da li se u tom slučaju hadisi mogu staviti na gomilu pa svako da uzme one koji mu se sviđaju? Jer su tada svi jednako vrijedni i istiniti.
Postoje, to niko ne moze negirati, kao i oni koji su kontra njima, te postoji prihvatanje i kritika pomenutih hadisa.

Hadiska nauka je jedna slozena nauka, osnov joj je lanac prenosilaca. Podjela hadisa se vrsi prema tome dokle njen lanac seze, kakva je prihvatljivost toga lanca (vjerodostojnost), podjela prema broju prenosilaca i broju predanja kojim je hadis dosao, do onih u cijem lancu je bilo prekida, podjela po slicnosti hadisa, po derogaciji jedni drugih. Isto tako imamo i neke druge podijele, poput hadis i haber, hadis je sve sto je vezano osobno za poslanika muhammeda as. i svojstveno je samo njemu, dok termin haber je nesto oko cega se ulema nije slozila, te podrazumjeva stvari koje su pripisane Poslaniku i nekome drugom.

Da bi se hadis smatrao vjerodostojnim, svi prenosioci u lancu prema generaciji ljudi koji ga prenose moraju biti pravedni, karakterni, ljudi cvrste vjere, bogobojazni, dobrog pamcenja ili dosljednog pera, tj. biti precizni u svome prenosenju, da hadis nema drugog raviju, koji mu je prirodao ili oduzeo nesto zbog losega pamcenja, da nema mana tipa prenosi hadis od prethodnika kojeg nije imao priliku vidjeti jer je umro ili postoji mogucnost da se nikada nisu sreli jer je zivio u nekom dalekom mjestu i jos mnogo sto sta, lanac ne smije biti prekinut i td.

Upravo je to kako rekoh nauka koja nije jednostavna, da ne govorimo o toj kritici hadisa prema svemu navedenom, pa prema njihovoj logici i smislu, proturjecnosti s Kur`anom, pravom, pa i drugim hadisima.

Ulema svake generacije je donosila odluke bitne za ocuvanje znanja, pa se tako i odnos prema hadisu mjenjao. Ashabi su ucili direktno od poslanika as, ako bi culi nekoga da tvrdi nesto sto nije bilo uobicajeno kao usmeno predanje, doveli bi toga covjeka sa njegovim svjedocima i predocili njegovo predanje ostalima. Druga generacija tj. tabini je ucila od njih, od jedne zajednice ashaba koja je bila okupljena na jednom mjestu se trasnformirala u zajednicu po cijelome prostoru arabijskog poluostrva i van njega, sto je donjelo druge probleme tadasnjoj zajednici muslimana, kao i uslozilo potrebu da se njihovo znanje ocuva, data su se poceli stvarati temelji onome sto ce poslje biti poznato kao fikh - islamsko pravo i kao hadiska nauka. Za vrijeme ove generacije to dvoje je bilo spojeno. Treca generacija je tabi al tabina je ucila od potonjih i afirmisala jedno i drugo, oni su vec tada nabacili filtere. Generacije poslje njih su poznate po jos jacoj kritici i filtriranju, propitivanju do tada stecenog znanja.

Kao sto rekoh tema nije jednostavna, zato se stvari bas i ne mogu uzeti zdravo za gotovo.
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#807 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

Idemedosumom wrote:Pričaju žene po brijačnicama, jel. :-D

A kakve je tek fetve "majka vjernika" donosila o dojenju. :mrgreen:
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#808 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

SaraFina wrote:
U knjizi “El-Bidaja ve-l-Nihaja” (“Početak i kraj”) autora Ibn Kesira, u četvrtom dijelu, na str. 315, spomenuto je, da je hz.Esma, kći Ebu-Bekra r.a, bila starija od svoje sestre hz. Aiše r.a. 10.god. U istoj knjizi se navodi da je hz. Esma, kći Ebu-Bekra r.a, preselila u 100-toj godini života, tj. preselila je 73.godine po Hidžri.
U knjizi ”El-Ealam” od Zriklija, kao i u mnogo drugih knjiga iz historije islama, nalazimo sličnu predaju.   Također, znamo da je Poslanik a.s stupio u brak sa hz.Aišom r.a druge godine po Hidžri.

Na osnovu prethodno navedenih predaja zaključujemo sljedeće:

a- Ako je hz. Esma r.a umrla 73. hidžretske godine u 100-toj godini života, razumijemo da je imala 27 godina pred Hidžru ( 100 god- 73 hidžretske godine = 27 godina starosti hz. Esme pred Hidžru)

b- Ako znamo da je hz. Esma r.a bila starija 10 godina od hz. Aiše r.a,  zaključujemo da je hz. Aiša r.a pred Hidžru i dvije godine prije braka sa Poslanikom a.s imala 17 godina.

Na osnovu ovih priloženih dokaza, da se zaključiti da je hz. Aiša r.a prilikom stupanja u brak sa Poslanikom a.s imala 19, a ne 9 godina.   Sve ovo nas navodi na zaključak da je prenosilac rivajeta, iz nehata ili zaborava, izgubio iz vida 10 godina razlike u godinama hz. Aiše r.a.   Kao jedan od dokaza o stvarnim godinama hz. Aiše r.a kada je stupila u brak sa Poslanikom a.s,  nalazimo i u knjizi “El-Marif” od Ibn Kutejbe, gdje se navodi da je hz. Aiša r.a preselila kada je imala 77 godina, tj. u 58. godini po Hidžri. To znači  matematički 77-58=19.   Vidimo da je hz. Aiša pred Hidžru imala 19.god. I ako se Poslanik a.s oženio hz. Aišom r.a tada, zajednički  život su počeli druge godine po Hidžri, tj. kada je hz. Aiša r.a. imala 21 godinu.

Jedan od  dokaza o starosti hz. Aiše r.a, u trenutku stupanja u brak sa Poslanikom a.s, nalazimo u knjizi od Imama Taberija pod nazivom “Tahir El –Umam”. U toj knjizi se tvrdi da su sva djeca  hz. Ebu Bekra r.a rođena prije Objave. Na osnovu dokaza,  znamo da je hz. Aiša r.a pred Hidžru imala 19 god, a Poslanik a.s, nakon primanja prve objave,  provodi u Meki 13 godina, što znači da je hz. Aiša r.a na početku Poslanstva imala 6 god (19-13=6). Dokazi za ovo se nalaze u velikom broju  hadisa u kojima  hz. Aiša r.a  prenosi mnoge događaje u kojima je ona bila svjedok prvog perioda Poslanstva, konkretnije  4. i 5. godine po Poslanstvu. Većina tih hadisa govori o vrijeđanju i maltretiranju muslimana od strane nevjernika, o životu hz. Ebu Bekra r.a, o posjetama Poslanika a.s porodici Ebu-Bekra r.a, o postupcima Pejgambera a.s prema muslimanima i njegovom odnosu prema nevjernicima. Većina ovih hadisa se nalazi u Buharijinom Sahihu, kao npr. u prvom tomu, na str.181, hadis br.464. Zatim, u drugom tomu iste zbirke, hadis na str. 804. Također, i u Musnedu Imama Ahmeda, u šestom tomu, na str.198. itd.

Čitajući ove hadise iz gore navedenih izvora, možemo zaključiti:    Da bi nam mogla prenijeti ovako važne događaje, hz. Aiša je morala imati minimalno 6 godina, prilikom objave Poslanstva. Jer, nemoguće je da ovako bitne stvari zapazi i prenese dijete tih godina i mlađe.

Također, vezano za tradiciju arapskog naroda, u praksi nije postojalo to da supružnici stupaju u brak u tako ranim godinama. Sve gore navedeno je minimum od velikog broja dokaza, koji pobijaju netačnu tvrdnju da se Poslanik a.s. oženio hz. Aišom kada je imala 9 godina, ali zbog malog prostora, nemoguće je sve iznijeti. Svi koji žele da dobiju više informacija o ovoj temi, neka čitaju djela od Šejh Demal El-Bena Islam El-Bahir na engleskom jeziku Shanavas(Ilaam.net), a također imaju dostupnu stranicu ha-mim.net i mail [email protected]  .

P.S.   Za sve koji traže odgovore isključivo u Buharijinoj zbirci (Sahih El-Buhari) i zbirkama hadisa, neka imaju na umu da to ne znači da su te zbirke nepogrješive i da su Allahove Objave. Treba da se zna da mnogo ugledne uleme, kao što su: Imam Taberani, Šejh Muhammed El-Gazali, Abas El-Akad i mnogi drugi uglednici, nisu prihvatili neke hadise koje su prenijeli Buharija i Muslim.

Kad ih pitaš ko su Ahmedije, reći će uh, nisu muslimani, goni to što dalje od nas.

Ali, kada je u pitanju odbrana kulta ličnosti Muhammeda, onda Buhari ne valja, ali valjaju tekstovi sa ahmedijskih stranica.


Image
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#809 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

asurbanipal wrote:
kiligonzales wrote:
asurbanipal wrote:
Vala Asurbanipale i ti znas pretjerat.

Na slici desno je bizantski kovani novac, na novčiću je bizantski car Konstans II. (630. - 668.). Po uzoru na Bizantince i Arapi su počeli da kuju svoj novac za vrijeme dinastije Emevija (Omejjada). Dakle, lijevo na slici je arapski kovani novac (zlatni dinar), kovan za vrijeme emevijskog halife Abd-ul Melika ibn Mervana (Abd al-Malik ibn Marwan, 646. - 705.). Porijeklo novca je najvjerovatnije iz 693. godine, dakle s kraja VII. vijeka. Ono što je zanimljivo je da se na tom arapskom novcu nalaze tri figure koje predstavljaju tri ličnosti. Centralna figura, dakle ona koja se nalazi u sredini je Muhammed, njegova figura se ističe i to je ujedno prvi prikaz poslanika Muhammeda na nekom predmetu, tj. iz 693. godine. Sa lijeve strane se na novčiću se nalazi Poslanikov ashab i punac, te prvi halifa Ebu Bekr (oko 573. - 634.), a s desne strane je Muhamedova žena Aiša (oko 613./614. - 678.).

Može se sa sigurnošću pretpostaviti, da se novac počeo kovati nedugo nakon što je emevijski vojskovođa, Hadžadž ibn Jusuf (661. - 714.) ugušio ustanak Abdullaha ibn Zubeira (624. - 692.) koji se 684. godine proglasio halifom u Meki (period dvovlašća). Hadžadž je porazio Ibn Zubejrovu vojsku, a Ibn Zubejra ubio 692. godine, učvrstivši tako emevijsku vlast nad Arapskim carstvom. Novac se stoga počeo kovati u čast konačne emevijske pobjede i jedinstva vlasti. Postavlja se pitanje onda zbog čega Ebu Bekr i Aiša na novcu. Iz jednostavno razloga polariteta i suprostavljanja, budući da je Abdullah ibn Zubeir bio unuk Ebu Bekra, a time i nećak Aiše. Njegova majka Esma bint Ebu Bekr, Aišina sestra bila je još živa u vrijeme Ibn Zubeirove pobune. Na neki način, Abdullah je imao mnogo bolji zahtjev i pravo za halifat od Emevija, koji su bili rani neprijatelji Muhameda i paganski i idolopoklonički lideri iz Mekke koji su se protivili islamu. Zbog toga istincanje Ebu Bekra i Aiše, kao rivalitet Abdulahu i njegovoj majci Esmi, Aišinoj sestri.

Također, na novčiću je Aiša pod velom, a ono što je još zanimljivije je i da drži mač. Aiša je bila omiljena i uvažavana ličnost od Emevija, a mač je predstavljao simbol njenog ratovanja protiv Emevijama omražene ličnosti, Ali ibn Ebu Taliba (599. - 661.), Muhammedovog zeta i rođaka, u Bici kod deve. Ovaj novčić je također predstavio rivalitet šiitskom trojstvu: Muhammed, Alija i Fatima. Prisutnost na kovanici prvog halife Ebu Bekra, umjesto Alije je suprostavljanje zahtjevima sljedbenika Alije koji su ga smatrali prvim legitimnim halifom ili mevlom. Ebu Bekrova kćerka i Muhammedova supruga Aiša bila je centralna tačka okupljanja Emevija i izravno se suprotstavljala pravu Alija za halifat. Abdul-Melikov otac, halifa Mervan ibn al-Hakim (oko 623. - 685.), bio je ključni saveznik Aiše u bitkama Prvog islamskog građanskog rata. Ovdje nemamo samo religiozno / političku izjavu protiv šijja (sljedbenika) Alije, već i jasnu izjavu o pobjedi nad Abdullah ibn Zubeirom i znak ponovnog ujedinjenja Kuće Islama (Arapskog carstva) nakon mnogo godina građanskog rata.



Image
Ok i sta s ovim? Gdje se vise o ovome moze procitati?

Eto ja uze i zagugla tu tvoju sliku i nadje ovo, a tice se Abdul Melika i njegovog novca, nesto sa opet malo ozbiljnijeg mjesta
https://britishmuseum.withgoogle.com/ob ... d-al-malik

I nesto sa neozbiljnijeg, a jednako je tome sto si ti nabacio...
https://themuslimissue.wordpress.com/20 ... rspective/
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#810 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

asurbanipal wrote:
Idemedosumom wrote:Pričaju žene po brijačnicama, jel. :-D

A kakve je tek fetve "majka vjernika" donosila o dojenju. :mrgreen:
Ti sad sve okrenu na segu i zajebanciju. :D
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#811 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

kiligonzales wrote: Eto ja uze i zagugla tu tvoju sliku i nadje ovo, a tice se Abdul Melika i njegovog novca, nesto sa opet malo ozbiljnijeg mjesta
https://britishmuseum.withgoogle.com/ob ... d-al-malik

I nesto sa neozbiljnijeg, a jednako je tome sto si ti nabacio...
https://themuslimissue.wordpress.com/20 ... rspective/

Radi se tek o jednom primjerku, jer je većina toga uništena.


https://www.thenational.ae/arts-culture ... e-1.305104


https://www.flickr.com/photos/tkandell/ ... 137557763/
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#812 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

kiligonzales wrote:
asurbanipal wrote:
Idemedosumom wrote:Pričaju žene po brijačnicama, jel. :-D

A kakve je tek fetve "majka vjernika" donosila o dojenju. :mrgreen:
Ti sad sve okrenu na segu i zajebanciju. :D

Nije baš šega i zezancija. Mislim za one koji se emotivno vežu za "majku vjernika".

Meni jeste, pošto nemam više nikakve veze sa tim. :mrgreen:

U suštini, radi se o običnim ljudima (od Muhammeda, preko njegovih drugova do žena), ni po čemu boljim ili gorim od nas, koji su bili vođeni različitim interesima, prohtjevima i slično.
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#813 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

zagortenej wrote:
kiligonzales wrote:
To je jedan navod, postoji i drugi njegov navod iz druge knjige, sto je kontradiktorno prvoj tvrdnji.

Al-Tabari says: “All four of his [Abu Bakr’s] children were born of his two wives during the pre-Islamic period” (Tarikhu’l-umam wa’l-mamlu’k, Al-Tabari (died 922), Vol. 4, p. 50, Arabic, Dara’l-fikr, Beirut, 1979).

Vise o pojedinim drugim kontradiktornostima na pomenutu temu.
http://www.ilaam.net/Articles/Ayesha.html
još kad bi imao citat tog navoda baš iz te knjige, da nam postaviš.
nije da ne vjerujem tom dr.mr. biochemistry iz Illinoisa, nego eto :D
Eto nadjoh ga :)

https://i.imgur.com/lr4SvFG.png
User avatar
Idemedosumom
Posts: 7841
Joined: 15/11/2012 12:42
Location: ..

#814 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by Idemedosumom »

@asurbanipal

Ode ti u pogrešnom smjeru. Spomenuo sam hazreti Aišu kao moralnu u smislu čednosti, jer na osnovu predaja ispade da je narodu pričala kada je prvi put imala seks, što je nepojmljivo za nekoga ko je čedan i ima imalo stida.

Isto neki reality interview: "Kako je Poslanik klanjao? aha, aha, a kada te je prvi put j*ebao?" :lol:

Nezina pobuna protiv Emir-Ul Muminin-a je nešto drugo.

Koliko god se može Šiijama prigovoriti što previše uzdižu Ehli Bejt i Imame, tako se može i Sunnitima što uzdižu druge ashabe, haman na nivo nepogrješivosti.
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#815 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

asurbanipal wrote:
kiligonzales wrote: Eto ja uze i zagugla tu tvoju sliku i nadje ovo, a tice se Abdul Melika i njegovog novca, nesto sa opet malo ozbiljnijeg mjesta
https://britishmuseum.withgoogle.com/ob ... d-al-malik

I nesto sa neozbiljnijeg, a jednako je tome sto si ti nabacio...
https://themuslimissue.wordpress.com/20 ... rspective/

Radi se tek o jednom primjerku, jer je većina toga uništena.


https://www.thenational.ae/arts-culture ... e-1.305104


https://www.flickr.com/photos/tkandell/ ... 137557763/
Ipak pricamo o poprilicno starom naslijedju iz koga se moze ispretpostavljati mnogo sto sta, a ne dokuciti potpuna istina. Valjalo je bilo sta od toga do danas sacuvati.

Zato ranije rekoh na temi da mi moramo dosta pure pojest da bi raspleli kolo sitsko-sunitskog neslaganja.

Eto ti postavi nesto sto je samo po sebi interesantno za neke dublje analize.

Oticemo podaleko od naslova teme ako se i tim pozabavimo.
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#816 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

Idemedosumom wrote:
Isto neki reality interview: "Kako je Poslanik klanjao? aha, aha, a kada te je prvi put j*ebao?" :lol:

Čitajući hadise koji se odnose na te stvari, mogao bi se i kakav solidan pornić snimiti. :mrgreen:
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#817 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

kiligonzales wrote:
Zato ranije rekoh na temi da mi moramo dosta pure pojest da bi raspleli kolo sitsko-sunitskog neslaganja.

Eto ti postavi nesto sto je samo po sebi interesantno za neke dublje analize.

To nije baš vezano za ovu temu, ali ti mogu preporučiti kvalitetno štivo koje sasvim dobro obrađuje ta dešavanja.

Mislim da se o tome dosta razglabalo na temama koje se tiču sunnitsko-šiitskog raskola.

Imaš dobru knjigu koja je prevedena na Orijentalnom institutu od strane Ahmeda Zildžića, a zove se Ishodišta i rani razvoj šiitskog islama, a autor knjige je Syed Husain Mohammad Jafri. Ako ti se žuri s čitanjem, imaš je u pdf-u na engleskom. A upravo čitam od Hamida Dabashia, Shi'ism: A Religion of Protest , i nju možeš naći na pdf-u. Meni je iz te zadnje zanimljiv autorov pogled na tragediju Kerbele, gdje pravi paralelu ubistva Huseina sa smrću ili žrtvom Sina (tj. Isusa).
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#818 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

asurbanipal wrote:
kiligonzales wrote:
Zato ranije rekoh na temi da mi moramo dosta pure pojest da bi raspleli kolo sitsko-sunitskog neslaganja.

Eto ti postavi nesto sto je samo po sebi interesantno za neke dublje analize.

To nije baš vezano za ovu temu, ali ti mogu preporučiti kvalitetno štivo koje sasvim dobro obrađuje ta dešavanja.

Mislim da se o tome dosta razglabalo na temama koje se tiču sunnitsko-šiitskog raskola.

Imaš dobru knjigu koja je prevedena na Orijentalnom institutu od strane Ahmeda Zildžića, a zove se Ishodišta i rani razvoj šiitskog islama, a autor knjige je Syed Husain Mohammad Jafri. Ako ti se žuri s čitanjem, imaš je u pdf-u na engleskom. A upravo čitam od Hamida Dabashia, Shi'ism: A Religion of Protest , i nju možeš naći na pdf-u. Meni je iz te zadnje zanimljiv autorov pogled na tragediju Kerbele, gdje pravi paralelu ubistva Huseina sa smrću ili žrtvom Sina (tj. Isusa).
Prijedlog usvojen, bice stavljene u moju listu knjiga za citanje.
Lista mi je poduga.
User avatar
HardcoreMX
Posts: 4087
Joined: 02/05/2016 19:08
Location: das objektiv der objektivität

#819 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by HardcoreMX »

na sta spadose nekada nosioci nauke, umjetnosti, kulture...utemeljetili matematike, astronomije, kemije, fizike...bacili objavu, prihvatili se nekakvih praznih prica, povijesti, knjizurina, inih pisaca...jos da im dadnu titule svetaca...
Hakiz
Posts: 40534
Joined: 30/07/2015 20:01

#820 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by Hakiz »

djkurt wrote:
Hakiz wrote:
djkurt wrote:Pa zar još uvijek pokušavate ovu dvojicu peškirića uvjeriti da ono što misle nema veze s vezom sa stvarnim doživljajem. LOL
Džaba se trudite, sve je to namjerno isplanirano i isprovocirano, znači tjera te da gubiš vrijeme na objašanjavanje nečega što je jednostavno neobjašnjivo. Sve je stvar vjere, ovi peškirići hoće da vjeruju da je Muhammed bio pedofil i to jarko žele, pa eto nek vjeruju, mi ostali znamo i vjerujemo da nije i tačka. :)
Ono će mene sad počet uvjeravat u nešto što ni samo ne zna prepoznati. Mislim, trolleriiiii!!! :)
To ljude nazivaš pederima? Peškirić - peško - peder

Samo da ne prođe tek tako.
Jarane de nauči engleski prvo pa onda komentariši.
Jarane, Towellie je prvo napadnut na temi, pa je onda prošao kako je prošao zato što su neke osobe odlučile da njegov post protumače kako su one htjele.

Po istom principu ja uzimam sebi za pravo da sve postove, pa i tvoj, tumačim kako ja hoću.

Dakle, tvoj post je vrijeđanje i nazivanje forumaša pederima. Na način koji sam već opisao.

U čemu je problem?

A to komentarisanje u stilu "Prvo nauči pa se javi", to da smo 10-godišnjaci bi bilo u redu. Ovako, kao odrasli ljudi, prvo stani, izbroj do 10, razmisli, pa reci. Brzina "ubija".
Hakiz
Posts: 40534
Joined: 30/07/2015 20:01

#821 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by Hakiz »

djkurt wrote:Mene inače fascinira ta opsjednutost SEX-om, i time kad je i kako i skim poslanik imao odnose. Pa zar nemate drugog posla troleri. O da zaboravih pa vi ste troleri. :)
A šta je razlog zbog kojeg sve religije posvećuju veliku pažnju i imaju pravila, manje ili više stroga, ko s kim, kada i kako smije imati seksualne odnose?

Što li je bog i što li su religije opsjednute seksom, šta misliš?
User avatar
zagortenej
Posts: 3903
Joined: 22/04/2013 13:27
Location: Arš

#822 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by zagortenej »

kiligonzales wrote:
zagortenej wrote:
kiligonzales wrote:
To je jedan navod, postoji i drugi njegov navod iz druge knjige, sto je kontradiktorno prvoj tvrdnji.

Al-Tabari says: “All four of his [Abu Bakr’s] children were born of his two wives during the pre-Islamic period” (Tarikhu’l-umam wa’l-mamlu’k, Al-Tabari (died 922), Vol. 4, p. 50, Arabic, Dara’l-fikr, Beirut, 1979).

Vise o pojedinim drugim kontradiktornostima na pomenutu temu.
http://www.ilaam.net/Articles/Ayesha.html
još kad bi imao citat tog navoda baš iz te knjige, da nam postaviš.
nije da ne vjerujem tom dr.mr. biochemistry iz Illinoisa, nego eto :D
Eto nadjoh ga :)

https://i.imgur.com/lr4SvFG.png
:thumbup:

tabari takođe navodi i priču o tome kako je šejtan ubacio svoje riječi u dio objave kad je Muhamed recitovao pred mnogobošcima.
buharija navodi sličan hadis, al ne spominje razlog što su svi pali na sedždu (skratio malo).
već se o tome pisalo prije.
User avatar
Idemedosumom
Posts: 7841
Joined: 15/11/2012 12:42
Location: ..

#823 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by Idemedosumom »

Hoćemo li to još jednu rundu o Gharaniq? yay :-D
User avatar
Sara03
Posts: 3292
Joined: 22/02/2017 03:17

#824 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by Sara03 »

djkurt wrote:Sve je stvar vjere, ovi peškirići hoće da vjeruju da je Muhammed bio pedofil i to jarko žele, pa eto nek vjeruju, mi ostali znamo i vjerujemo da nije i tačka.
Možda prvo da razuvjeriš onu braću muslimane, koji ne vide ništa sporno u tim hadisima, te ih opravdavaju na ovaj ili onaj način.

Za "peškiriće" ćemo već lako.
User avatar
zagortenej
Posts: 3903
Joined: 22/04/2013 13:27
Location: Arš

#825 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by zagortenej »

Idemedosumom wrote:Hoćemo li to još jednu rundu o Gharaniq? yay :-D
Repetitio mater studiorum est :D
Locked