Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Rasprave o vjerskim temama.

Moderator: Bloo

Locked
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#751 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

SaraFina wrote:
Towelie wrote:SaraNeBasFina, "utvrđuj" ti sta god hoces, niko te ionako ne pita za mišljenje. :wink:

Nemoj biti licemjeran samo. Stoji iza onoga što si napisao. Ne koristi ove kvazi ateiste i "naprednjake " za promoviranje svoje bolesne mržnje, krkanluka i moralno - ljudski upitnih stajališta.

A ovo su po tebi "moralno prihvatljiva stajališta"?


Image


Image


P.S.

Knjigu možeš naći u skoro svakoj džamiji.
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#752 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

Smrcak15 wrote:
Towelie wrote:Tema je ponajmanje o maloletnoj devojcici (Ajsi) i sta se njoj desilo, a mnogo vise o onima koji su joj to uradili. Niko nju ne krivi ovde ni za sta, i sama je zrtva trade deal-a izmedju Muhe i njenog oca Ebu Bekra.
Koliko se ti brines o Aishi, zasto nam ne postiras njezine hadise kako se muhammed odnosio prema njoj...

A kakav je tek njen odnos bio prema Ehli bejtu.

Inače, Aišina ličnost u istoriji je pretjererano preuveličana. Barem hiljadu značajnijih žena je prodefilovalo kroz istoriju a koje su dale veći doprinos čovječanstvu nego što je ona sama.
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#753 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

asurbanipal wrote:
SaraFina wrote:
Towelie wrote:SaraNeBasFina, "utvrđuj" ti sta god hoces, niko te ionako ne pita za mišljenje. :wink:

Nemoj biti licemjeran samo. Stoji iza onoga što si napisao. Ne koristi ove kvazi ateiste i "naprednjake " za promoviranje svoje bolesne mržnje, krkanluka i moralno - ljudski upitnih stajališta.

A ovo su po tebi "moralno prihvatljiva stajališta"?


Image


Image


P.S.

Knjigu možeš naći u skoro svakoj džamiji.
Ta knjiga je lila, ni dobra ni losa, ali svakako ima tema koje su povrsnije obradjene. Knjiga je napisana u ovome dobu.

Ako hoces da citas sta blize izvoru, imas "Poslanikov zivotopis" Ibn Hisham nastao pocetkom 9 stoljeca, svojevrsna analiza najstarijeg zivotopisa poslanika Muhameda as koju je u 8 stoljecu izvorno napisao Ibn Ishak.
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#754 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

asurbanipal wrote:
Smrcak15 wrote:
Towelie wrote:Tema je ponajmanje o maloletnoj devojcici (Ajsi) i sta se njoj desilo, a mnogo vise o onima koji su joj to uradili. Niko nju ne krivi ovde ni za sta, i sama je zrtva trade deal-a izmedju Muhe i njenog oca Ebu Bekra.
Koliko se ti brines o Aishi, zasto nam ne postiras njezine hadise kako se muhammed odnosio prema njoj...

A kakav je tek njen odnos bio prema Ehli bejtu.

Inače, Aišina ličnost u istoriji je pretjererano preuveličana. Barem hiljadu značajnijih žena je prodefilovalo kroz istoriju a koje su dale veći doprinos čovječanstvu nego što je ona sama.
Dosta mi pure jos moramo jesti, da bi raspleli kolo sunitsko-sitskog neslaganja vezano za ranu historiju Islama pohvale i pokude na racun Ebu Bekra ra, Omera ra i Osmana ra, Aise ra, Hafse ra, te razdvojili sto je fikcija,a sta ne, od onoga sto su i jedni i drugi u svojoj historiji zbastinili. Jedno je jasno ona je bila poslanikova zena. Kada se rodila, koliko je imala godina kada je izvrsila hidrzu, kada se udala za poslanika savs, to je tema o kojoj su se knjige napisale i opet nisu svi izrazili jednak stav prema onome sto su zabiljezili raniji autoriteti u Islamu u odnosu na Buhariju, Muslima, Ebu Davuda, Tirmizija i Imama Hanbela, a bome ni oni kasniji nisu bili na jednakom stavu ovih koji su zabiljezili razlicite, a bome i sami po sebi kontradiktorne hadise o njenim godinama.
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#755 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

kiligonzales wrote:Ako hoces da citas sta blize izvoru, imas "Poslanikov zivotopis" Ibn Hisham nastao pocetkom 9 stoljeca, svojevrsna analiza najstarijeg zivotopisa poslanika Muhameda as koju je u 8 stoljecu izvorno napisao Ibn Ishak.

Znam. ;-)

Ima i tu škakljivih detalja.
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#756 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

kiligonzales wrote:
asurbanipal wrote:
SaraFina wrote:

Nemoj biti licemjeran samo. Stoji iza onoga što si napisao. Ne koristi ove kvazi ateiste i "naprednjake " za promoviranje svoje bolesne mržnje, krkanluka i moralno - ljudski upitnih stajališta.

A ovo su po tebi "moralno prihvatljiva stajališta"?


Image


Image


P.S.

Knjigu možeš naći u skoro svakoj džamiji.
Ta knjiga je lila, ni dobra ni losa, ali svakako ima tema koje su povrsnije obradjene. Knjiga je napisana u ovome dobu.

Ako hoces da citas sta blize izvoru, imas "Poslanikov zivotopis" Ibn Hisham nastao pocetkom 9 stoljeca, svojevrsna analiza najstarijeg zivotopisa poslanika Muhameda as koju je u 8 stoljecu izvorno napisao Ibn Ishak.
Evo ti nesto iz Ibn Hisamove knjige "Poslanikov zivotopis", vidim da si ovo dodao u post, pa da i ja dodam, printscreen maksuz uradjen za tebe iz te knjige, te navedem navod predanje koje je kontradiktorno sa tom fusnotom u Zapecacenom dzenteskom napitku, a koja je izvedana iz tog dijela...

https://i.imgur.com/cXnDV5T.png

Predaja koju prenosi Ibn Hisam od Ibn Ishaka, a koja je Aisino svjedocanstvo o dogovoranju Muhameda as i Ebu Bekra ra kako da izvrse Hidrzu. Aj mi ti reci koje bi dijete ovako detaljno prenjelo to svjedocanstvo od 6 godina, godinama kasnije. Objasni mi zasto je poslanik savs bio nepovjerljiv prema njima, ako su oni tada bila djeca?
Last edited by kiligonzales on 01/02/2018 04:12, edited 1 time in total.
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#757 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

asurbanipal wrote:
kiligonzales wrote:Ako hoces da citas sta blize izvoru, imas "Poslanikov zivotopis" Ibn Hisham nastao pocetkom 9 stoljeca, svojevrsna analiza najstarijeg zivotopisa poslanika Muhameda as koju je u 8 stoljecu izvorno napisao Ibn Ishak.

Znam. ;-)

Ima i tu škakljivih detalja.
Sve sto je skakljivo, skakljivo je jer je spekulativno. Nije sigurno zato sto je jasnije, da jasnije ne moze bit.
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#758 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

Towelie wrote:
kiligonzales wrote:
Towelie wrote:Nije tema retroaktivna serijatska kazna za pedofiliju (ona je svakako halal po serijatu :-D ), vec moralnost samog tog cina sa aspekta danasnjeg morala, kao i smislenost osobe koja je praktikovala to kao moralnog uzora naseg vremena. Tema ima jasan naslov i prvi post, tu ne vidim nikakav problem.
A kakav je to danasnji moral? :)

Opet ti pises svojevrsne "trolerske pametne" konstatacije o tome sta je halal.

Tema nije ni izbliza jednostavna, koliko je ti jednostavnom zelis uciniti, samo da bi zadrzao kurs svojoj prici, ti si postavio temu tako kao da je apsolutna istina ono sto ti tvrdis, dovodeci u pitanje moralnost nekoga koje uzor milionima ljudi, zanemarujuci cinjenice da je ono sto ti tvrdis neutemeljeno i relativno.

Mogu i ja reci da si ti nekrofil, ali takvo sto ne mogu dokazati na osnovu prenesene usmene predaje, pa makar preko usta to prevaljivalo 1000 osoba koje niti sam ne znas, niti te znaju, a ni ja ih ne znam, a zive u ovome vremenu, niti to dokazati bez ikakvih dokaza, cak sta vise ako bi me tuzio za klevetu, pred sudom bih popusio foru.

Istina je puno slozenija stvar od one nase "pametne" konstatacije "ako ti deset osoba kaze da si budala, ti lezi i valjaj se".
Bold 1: Brojnost sledbenika ne utice na moralnost uzora.
Bold 2: Upravo si opisao "hadisku nauku" i metodologiju prenosenja hadisa. :D Ti isti hadisi su ti oblikovali veru Islam, a sam si opisao na kakvim klimavim nogama stoje.
Slazem se sa konstatacijom da brojnost sljedbenika ne utice na moralnost uzora.

Imao si jednu zanimljivu konstataciju, rekao si da je Muhamed as nemoralniji uzor za razliku od Isusa, na osnovu cega to tvrdis? Recimo ako sudimo po sljedbenicima po tvojoj konstataciji sljedbenici Muhameda as trebali bi biti moralniji od svoga uzora, za razliku od sljedbenika Isusa Hrista koji su prekucali i muslimane u nemoralu, a bome i svoga uzora, kako objasnjavas to i u cemu lezi greska? Kako je to moguce?

Ti treba da shvatis, da je Kur`an jedini neupitan izvor Islama, da se Islam zivio i rijecima i djelima i da se praksa prenosila zivim primjerima, ti si zaboravio da poslanikovi drugovi nisu morali pisati o njegovoj praksi, vec su s njime zivjeli i od njeg bivali uceni o Islamu, ista ta generacija muslimana koja se naziva ashabima, ucinila je generaciju iza sebe i tako redom. Medjutim posto je ekspanzija islamske drzave bila brza, a broj muslimana se povecao, a bome i sami se ashabi razasuli po tadasnjoj islamskoj drzavi zauzeti misionarstvom i vojevanjem, ta praksa zivog islama se pocela zanemarivati, te je postala potreba da se dotadasnje znanje institucionalizira i kanonizira, iz te potrebe prvo se oblikovalo islamsko pravo, a hadisi se nisu zapisivali uz isti kriterij, kao sto su se zapisali kasnije za vrijeme Buharije, Muslima, Tirmizija, Ebu Davuda i nekih drugih autora zbirkih hadisa koji su dosli u odnosu na njih kasnije. Tri najranije pravne skole sunitskog Islama (Hanefijska, Malikijska, Safijska), te zbirka Musned Ebu Hanife ili Muaveta Imama Malika, Risala Imama Šafije koje su bile prije svega mjesavina pravnih misljenja i hadisa, nisu zabiljezile jednak broj hadisa kao ovi poslje njih. Njihovo shvatanje hadisa i biljezenje hadisa bilo je shodno živoj praksi Islama kojoj su svjedocili. Za prvu dvojicu se kaze da su srele neke od poslanikovih drugova, za Ebu Hanifu da je ucio svoje znanje pred sedmoricom ashaba, za drugog da mu je djed bio jedan od ashaba (mada nije pouzdano), isto tako se tvrdi da su neke hadise propustili zbog nepovjerenja prema prenosiocima, koji su ovi iza njih zabiljezili u svojim hadiskim zbirkama, a koji su ovi kasnije uvrstili u svoje zbirke. Ova trojica imama su oblikovali temelje fikha to jest islamskog prava, a i bili medju prvima koji su udarili temelje hadiskoj nauci. Ebu Hanife je rodjen 110 godina prije Buharije, 115 prije Muslima, 117 prije Ebu Davuda, 125 prije Tirmizija, koji biljeze hadise o Aisinim godinama i to od prenosioca od kojeg ovi nisu zeljeli preuzeti hadise. Cak i cetvrti imam pravne skole koja je opstala do danas Imam Hanbel koji za Ebu Hanifom kasni 80 godina, a ostavio je svoju zbirku hadisa iza sebe. Mnoga su dijela nastala sa kritickim osvrtom na pomenuta dijela, a bome i sa osvrtom na hadise koje se tice rane historije Islama, a koja su kontradiktorna medjusobom, a ticu se tema koje bistrimo.

Nisam pisao o metodologiji prenosenja hadisa jer ona je dosta slozena, da bi se ovdje mogla objasniti i temeljito prenjeti.
User avatar
djkurt
Posts: 814
Joined: 23/08/2007 15:26

#759 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by djkurt »

Pa zar još uvijek pokušavate ovu dvojicu peškirića uvjeriti da ono što misle nema veze s vezom sa stvarnim doživljajem. LOL
Džaba se trudite, sve je to namjerno isplanirano i isprovocirano, znači tjera te da gubiš vrijeme na objašanjavanje nečega što je jednostavno neobjašnjivo. Sve je stvar vjere, ovi peškirići hoće da vjeruju da je Muhammed bio pedofil i to jarko žele, pa eto nek vjeruju, mi ostali znamo i vjerujemo da nije i tačka. :)
Ono će mene sad počet uvjeravat u nešto što ni samo ne zna prepoznati. Mislim, trolleriiiii!!! :)
User avatar
djkurt
Posts: 814
Joined: 23/08/2007 15:26

#760 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by djkurt »

I još nešto da dodam, svi vi lijepo znate kako su se hadisi prenosili i zapisivali, a isto tako vrlo dobro znate i igrali ste igru gluhih telefona. Pametnom dosta, peškirićima ćemo ostavit naglabanje šta i kako. Možda jadni nisu mogli i imali vremena da se igraju u djetinjstvu, otale možda ovolika mržnja. Pretpostavljam.
kerima1
Posts: 3530
Joined: 13/06/2012 19:04

#761 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kerima1 »

Sve je stvar vjere, ovi peškirići hoće da vjeruju da je Muhammed bio pedofil i to jarko žele, pa eto nek vjeruju, mi ostali znamo i vjerujemo da nije i tačka.
Jarane vi znate da je lik od 54 godine imao odnose sa djetetom od 9 godina,a to sto MORATE prihvatiti to da je tako jer to vam je poslanik poslan svim svjetovima koji se spominje u glavnoj stavci islama-sehadeta i morate da vjerujete u to il idete van islama.
Ja to nikad nisam prihvatila kao normalu stvar dok sam bila u islamu.
User avatar
Idemedosumom
Posts: 7841
Joined: 15/11/2012 12:42
Location: ..

#762 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by Idemedosumom »

Naravno da znamo, rek'o Buhari.
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#763 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

kerima1 wrote:
Sve je stvar vjere, ovi peškirići hoće da vjeruju da je Muhammed bio pedofil i to jarko žele, pa eto nek vjeruju, mi ostali znamo i vjerujemo da nije i tačka.
Jarane vi znate da je lik od 54 godine imao odnose sa djetetom od 9 godina,a to sto MORATE prihvatiti to da je tako jer to vam je poslanik poslan svim svjetovima koji se spominje u glavnoj stavci islama-sehadeta i morate da vjerujete u to il idete van islama.
Ja to nikad nisam prihvatila kao normalu stvar dok sam bila u islamu.
Pa to ne prihvataju svi muslimani kao ispravan navod, jedan od najranijih sukoba sa tim misljenjem je imao Taberi , historicar koji se rodio u istom stoljecu sa Buharijom, koji je zabiljezio da se svo cetvoro djece Ebu Bekrove rodilo u predislamskom periodu.
User avatar
vatrogasac
Posts: 10044
Joined: 24/04/2006 21:33

#764 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by vatrogasac »

kerima1 wrote: Ja to nikad nisam prihvatila kao normalu stvar dok sam bila u islamu.
A šta jeste normalno?

Čula si za onu narodnu, "pola hodže din obara"? Iskustvo je čovjeka dovelo do spoznaje pa je shvatio da nije opasnost tolika u neznanju koliko u polovičnom znanju.
User avatar
JVC
Posts: 921
Joined: 12/05/2017 11:30

#765 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by JVC »

kiligonzales wrote: Predaja koju prenosi Ibn Hisam od Ibn Ishaka, a koja je Aisino svjedocanstvo o dogovoranju Muhameda as i Ebu Bekra ra kako da izvrse Hidrzu. Aj mi ti reci koje bi dijete ovako detaljno prenjelo to svjedocanstvo od 6 godina, godinama kasnije. Objasni mi zasto je poslanik savs bio nepovjerljiv prema njima, ako su oni tada bila djeca?
kiligonzales wrote: Na pola puta od Muhameda as. do Buharije, imamo niz historicara koji su dali raznoliko misljenje o temi Aisinih godina, ali eto opet je relevantnije i ispravnije ono sto je doslo kasnije, nego ono sto je opisano ranije.
Sam sebi skaces u stomak. Knjigu koju spominjes ne smatras bas relavantnom, ali opet sa njom branis svoje teze!
Meni ovo nema logike, ali hajde, ti valjda znas razloge.
Ako sam ja upoznat sa cinjenicom kakav je stav muslimanski ucenjaka o ovome sto si ti postirao, vjerujem da i ti znas.
Ali da ponovimo: Muslimani prihvataju mozda 30% Ibn Ishaka a 70% odbijaju kao lazne price.
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#766 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

kerima1 wrote:
Sve je stvar vjere, ovi peškirići hoće da vjeruju da je Muhammed bio pedofil i to jarko žele, pa eto nek vjeruju, mi ostali znamo i vjerujemo da nije i tačka.
Jarane vi znate da je lik od 54 godine imao odnose sa djetetom od 9 godina,a to sto MORATE prihvatiti to da je tako jer to vam je poslanik poslan svim svjetovima koji se spominje u glavnoj stavci islama-sehadeta i morate da vjerujete u to il idete van islama.
Ja to nikad nisam prihvatila kao normalu stvar dok sam bila u islamu.

Ako već religionari ne žele da prihvate hadis o Muhamedovom odnosu sa Aišom koji se nalazi u poznatim hadiskim zbirkama, ili sumnjaju u njega, onda mogu isto tako dovesti i pitanje niz drugih stvari. Ko zna da li je Muhammed ikako klanjao, i ako je, da li je klanjao onako kako je zapisano u hadiskim zbirkama. Možda je i dubio na glavi. Tu onda ide pitanje ramazanskog posta i niz drugih obredoslovlja i normi. Dovodeći u pitanje i sumnju gore sporni hadis, dovode se u pitanje i ostale stvari i samim time se ruši islamska dogma.
Last edited by asurbanipal on 01/02/2018 12:10, edited 1 time in total.
User avatar
Idemedosumom
Posts: 7841
Joined: 15/11/2012 12:42
Location: ..

#767 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by Idemedosumom »

Jel' se to istraga vodi? :-D

Pravda za peškirića!
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#768 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

Idemedosumom wrote:Naravno da znamo, rek'o Buhari.

Buhari je samo zapisivao, a govorila je tetkina tetka. :mrgreen:
User avatar
Diwan
Posts: 6546
Joined: 12/11/2005 00:59
Location: Transcendencija

#769 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by Diwan »

Neke stvari su se odavno trebale desiti, ali eto, demokratija dopusta da se i psihijatrijskim bolesnicima daje forumski prostor paralelno da ga koriste sa drugim normalnijim osobama koja nisu ispunjena mržnjom kao primarnim osječajem za ispitivanje i analizu bilo čega, kao i konstruktivan dijalog.

Nije cilj bila analiza i pokusaj dokučivanja istine dolaženjem do relevantnih infomracija koja su ovdje na forumu već ranije bila predstavljana i nisu nepoznanica, nego ismijavanje, mržnja, i bolesno nastojanje afirmisanja samoga sebe u nekog forumskog frajera ili čega već u nedostatku realne životne afirmacije.

Živio ti nama pa navrati opet :lol: :mrgreen:
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#770 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by asurbanipal »

Diwan wrote:Neke stvari su se odavno trebale desiti, ali eto, demokratija dopusta da se i psihijatrijskim bolesnicima daje forumski prostor paralelno da ga koriste sa drugim normalnijim osobama koja nisu ispunjena mržnjom kao primarnim osječajem za ispitivanje i analizu bilo čega, kao i konstruktivan dijalog.

Da li to važi i za 54-ogodišnjaka koji spava sa 9-godišnjom djevojčicom?
User avatar
Diwan
Posts: 6546
Joined: 12/11/2005 00:59
Location: Transcendencija

#771 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by Diwan »

asurbanipal wrote:
Diwan wrote:Neke stvari su se odavno trebale desiti, ali eto, demokratija dopusta da se i psihijatrijskim bolesnicima daje forumski prostor paralelno da ga koriste sa drugim normalnijim osobama koja nisu ispunjena mržnjom kao primarnim osječajem za ispitivanje i analizu bilo čega, kao i konstruktivan dijalog.

Da li to važi i za 54-ogodišnjaka koji spava sa 9-godišnjom djevojčicom?
Nekad sam te smatrao ozbiljnijim sagovornikom... Ne mogu ulaziti u raspravu sa ljudima koji več znaju šta je 'istina', mada si i sam tome čitao ovdje, vjerovatno prvi put, i dobro znaš na šta se odnosi, kao i za mnoge druge stvari koje si čuo ovdje prvi put i sada potenciraš nešto što nema smisla. I pored toga potenciraš nešto što nije istina. Jako ružno.
mishic
Posts: 6294
Joined: 28/04/2011 16:29

#772 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by mishic »

Neshvatljivo mi je kako se diskusija razvila i ovoliko zaoštrila sa toliko kontradiktornosti u stavovima i sa jedne i sa druge strane.
Kada neko govori o "moralnom uzoru za 21. vijek", zar samim tim ne ukazuje na promjenljivost moralnih normi kroz vrijeme?!!
O različitosti tradicija, kultura, morala i sl. u različitim podnebljima, suvišno je i govoriti. Primjenjivati parametre jednog vremena i prostora na drugo vrijeme i prostor samo po sebi je nebuloza. Da i ne govorimo o širem kontekstu u kojem svako "kako" i "zašto", ima svoje uzroke, razloge ili svoje "ovako" i "zato".
Pored toga pojmovi "uzor", "slijeđenje" i sl., ne podrazumijevaju kopiranje i doslovno oponašanje kako bi se iz ovih diskusija moglo razumjeti jer upravo u tom razumijevanju leži zamka za ovaj nesporazum i to na "obje" strane.
Na žalost, u tom nerazumijevanju i veliki broj vjernika je otišao u potpuno pogrešnom pravcu, pa iako priznaju da nije sunnet da svaki musliman živi u Mekki ili Medini, jede hurme, pije kozje mlijeko, jaše na devi..., i da ne nabrajam, u nekim segmentima je "slijeđenje" poslanika doslovno shvatio kao puko oponašanje i zato danas imamo ovo što je ozbiljna prijetnja islamu koja dolazi upravo od muslimana. Onih koji iz silne ljubavi prema islamu guše islam snažno ga grleći i ljubeći bez imalo truda i nastojanja da ga prouče, shvate i razumiju...
A ljubav je od uvijek slijepa, kroz prizmu ljubavi sve izgleda potpuno drugačije od onoga što stvarno jeste, isto kao što izgleda i kroz prizmu mržnje...
De malo umjesto emocija u diskusiju unesite racionalnost i nemojte u svakoj drugoj rečenici sami sebi kontrirati.
Slijeđenje sunneta podrazumijeva znatno više znanja i racionalnosti od onoga što "polemičari" na ovoj diskusiji pokazuju.
User avatar
zagortenej
Posts: 3903
Joined: 22/04/2013 13:27
Location: Arš

#773 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by zagortenej »

kiligonzales wrote:
Pa to ne prihvataju svi muslimani kao ispravan navod, jedan od najranijih sukoba sa tim misljenjem je imao Taberi , historicar koji se rodio u istom stoljecu sa Buharijom, koji je zabiljezio da se svo cetvoro djece Ebu Bekrove rodilo u predislamskom periodu.

Slabo ovi mu'mini čitaju. Vrlo slabo.

The Marriage with 'A'ishah


In this year also the Messenger of God consummated his marriage with'A'ishah.'1 This was in Dhu al-Qa'dah (May-June 623) eight months after his arrival in Medina according to some accounts, or in Shawwal (April-May 623) seven months after his arrival according to others. He had married her in Mecca three years before the Hijrah, after the death of Khadijah. At that time she was six or, according to other accounts, seven years old. According to 'Abd al-Hamid b. Bayan al-Sukkari-Muhammad b. Yazid-Ismail (that is, Ibn AN Khalid)-'Abdal-Rahman b. Abi al-Dahhak-a man from Quraysh-'Abd al-Rahman b. Muhammad: 'Abd Allah b. Safwan together with another person came to 'A'ishah, and 'A'ishah said (to the latter), "0 so-and-so, have you heard what Hafsah has been saying?"" He said, "Yes, 0 Mother of the Faithful." 'Abd Allah b. Safwan asked her, "What is that?" She replied, "There are nine special features in me that have not been in any woman, except for what God bestowed on Maryam bt. Imran." By God, I do not say this to exalt myself over any of my companions." "What are these?" he asked. She replied, "The angel brought down my likeness; the Messenger of God married me when I was seven; my marriage was consummated when I was nine; he married me when I was a virgin, no other man having shared me with him; inspiration came to him when he and I were in a single blanket ; I was one of the dearest people to him; a verse of the Qur'an was revealed concerning me when the community was almost destroyed;'s I saw Gabriel when none of his other wives saw him; and he was taken (that is, died) in his house when there was nobody with him but the angel and myself."

According to Abu Ja'far (al-Tabari): The Messenger of God married her, so it is said, in Shawwal, and consummated his marriage to her in a later year, also in Shawwal.

According to Ibn Bashshar-Yahya b. Said-Sufyan-Ismail b. Umayyah-'Abd Allah b. 'Urwah-his father ('Urwah)' 'A'ishah: The Messenger of God married me in Shawwal and consummated his marriage to me in Shawwal. 'A'ishah liked her women's marriages to be consummated in Shawwal

According to Ibn WAY-his father-Sufyan-Ismail b. Umayyah-'Abd Allah b. 'Urwah-'Urwah-'A'ishah: The Messenger of God married me in Shawwal and consummated his marriage to me in Shawwal, and which of the Messenger of God's wives did he favour more than me? 'A'ishah liked her women's
marriages to be consummated in Shawwal.


According to Abu Ja'far (al-Tabari): It is said that the Messenger of God consummated his marriage to her on a Wednesday in Shawwal in the house of (her father) Abu Bakr in al-Sunh."



Izvor: Al-Tabari - The History of al-Tabari (Ta'rikh al-rusul wa'l-muluk), Vol. 7 (The Foundation ofThe Community), pp. 6-8


Link: http://www.kalamullah.com/Books/The History Of Tabari/Tabari_Volume_07.pdf
kiligonzales
Posts: 5438
Joined: 01/12/2016 10:32
Contact:

#774 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by kiligonzales »

zagortenej wrote:
kiligonzales wrote:
Pa to ne prihvataju svi muslimani kao ispravan navod, jedan od najranijih sukoba sa tim misljenjem je imao Taberi , historicar koji se rodio u istom stoljecu sa Buharijom, koji je zabiljezio da se svo cetvoro djece Ebu Bekrove rodilo u predislamskom periodu.

Slabo ovi mu'mini čitaju. Vrlo slabo.

The Marriage with 'A'ishah


In this year also the Messenger of God consummated his marriage with'A'ishah.'1 This was in Dhu al-Qa'dah (May-June 623) eight months after his arrival in Medina according to some accounts, or in Shawwal (April-May 623) seven months after his arrival according to others. He had married her in Mecca three years before the Hijrah, after the death of Khadijah. At that time she was six or, according to other accounts, seven years old. According to 'Abd al-Hamid b. Bayan al-Sukkari-Muhammad b. Yazid-Ismail (that is, Ibn AN Khalid)-'Abdal-Rahman b. Abi al-Dahhak-a man from Quraysh-'Abd al-Rahman b. Muhammad: 'Abd Allah b. Safwan together with another person came to 'A'ishah, and 'A'ishah said (to the latter), "0 so-and-so, have you heard what Hafsah has been saying?"" He said, "Yes, 0 Mother of the Faithful." 'Abd Allah b. Safwan asked her, "What is that?" She replied, "There are nine special features in me that have not been in any woman, except for what God bestowed on Maryam bt. Imran." By God, I do not say this to exalt myself over any of my companions." "What are these?" he asked. She replied, "The angel brought down my likeness; the Messenger of God married me when I was seven; my marriage was consummated when I was nine; he married me when I was a virgin, no other man having shared me with him; inspiration came to him when he and I were in a single blanket ; I was one of the dearest people to him; a verse of the Qur'an was revealed concerning me when the community was almost destroyed;'s I saw Gabriel when none of his other wives saw him; and he was taken (that is, died) in his house when there was nobody with him but the angel and myself."

According to Abu Ja'far (al-Tabari): The Messenger of God married her, so it is said, in Shawwal, and consummated his marriage to her in a later year, also in Shawwal.

According to Ibn Bashshar-Yahya b. Said-Sufyan-Ismail b. Umayyah-'Abd Allah b. 'Urwah-his father ('Urwah)' 'A'ishah: The Messenger of God married me in Shawwal and consummated his marriage to me in Shawwal. 'A'ishah liked her women's marriages to be consummated in Shawwal

According to Ibn WAY-his father-Sufyan-Ismail b. Umayyah-'Abd Allah b. 'Urwah-'Urwah-'A'ishah: The Messenger of God married me in Shawwal and consummated his marriage to me in Shawwal, and which of the Messenger of God's wives did he favour more than me? 'A'ishah liked her women's
marriages to be consummated in Shawwal.


According to Abu Ja'far (al-Tabari): It is said that the Messenger of God consummated his marriage to her on a Wednesday in Shawwal in the house of (her father) Abu Bakr in al-Sunh."



Izvor: Al-Tabari - The History of al-Tabari (Ta'rikh al-rusul wa'l-muluk), Vol. 7 (The Foundation ofThe Community), pp. 6-8


Link: http://www.kalamullah.com/Books/The History Of Tabari/Tabari_Volume_07.pdf
To je jedan navod, postoji i drugi njegov navod iz druge knjige, sto je kontradiktorno prvoj tvrdnji.

Al-Tabari says: “All four of his [Abu Bakr’s] children were born of his two wives during the pre-Islamic period” (Tarikhu’l-umam wa’l-mamlu’k, Al-Tabari (died 922), Vol. 4, p. 50, Arabic, Dara’l-fikr, Beirut, 1979).

Vise o pojedinim drugim kontradiktornostima na pomenutu temu.
http://www.ilaam.net/Articles/Ayesha.html
Last edited by kiligonzales on 01/02/2018 13:31, edited 1 time in total.
User avatar
harač
Posts: 5274
Joined: 13/02/2006 13:30

#775 Re: Muhamed kao moralni uzor u 21. veku

Post by harač »

lijepo je vidjeti da ste se vratili na raspravu o godinama. malo je bilo degutantno citati ono: "Da, imala je devet godina, ali tad je to bilo normalno" ili, jos gore: "Njoj je bilo lijepo, da vidis kako prica o njemu". u konacnici je bolje falsifikovati historiju, nego pribjegavati takvim stvarima
Locked