Mrsanje - nacini ?

Sve o zdravlju...

Moderator: anex

User avatar
Velkoski
ModeratorNaBezCenzure
Posts: 73736
Joined: 17/05/2008 15:30
Location: u dergjahu tvog srca
Vozim: Golf 7 GTI

#7151 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by Velkoski »

tren + klen i ide i donji dio stomaka, vjeruj mi brt ;-)
User avatar
pici
Posts: 44037
Joined: 19/07/2007 23:17
Location: zbrinut u kupleraju...
Grijem se na: Ženske gHuzove
Vozim: Trajvan
Horoskop: Djevac

#7152 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by pici »

To ti je onaj zidarski trbuscic, pivski, nejma tu spasa
User avatar
manuchao91
Posts: 1412
Joined: 14/01/2019 20:28
Location: Tenerife ,Spain

#7153 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by manuchao91 »

pa ne znam bas ,idem trčat 5 km ,sta hoces reci da je u donjem dijelu debelo ili ? izvini ali ne kontam?
hajd ljeto je doslo pa ce se sad malo izdefinisati sve ovo? sta ti mislis?
User avatar
pici
Posts: 44037
Joined: 19/07/2007 23:17
Location: zbrinut u kupleraju...
Grijem se na: Ženske gHuzove
Vozim: Trajvan
Horoskop: Djevac

#7154 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by pici »

Ti ko umene kolega, ubise od jutra do mraka od posla, vazda nesta radi a onda u 21-22h sjedne pojede šerpu sarmi il lonac makarona i zalije sa cetr pet klipača pive i kaje kako sam debo u stomaku a utebe momacki stomacic a sjedis za kompom. eeeeeeee

večeru podaj dušmaninu, vazda bilo
User avatar
manuchao91
Posts: 1412
Joined: 14/01/2019 20:28
Location: Tenerife ,Spain

#7155 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by manuchao91 »

sad sam na 67,5 kg .Pokusacu to zadrzati .Ljeto uvelko :)
malo me piva zajebavaju svaki dan popijem po 2 x jbg rijeka,kupanje ovo ono,al istjeracu to kardio treninzima.
ovo je slika od sinoc.sad imam problem ,mala prsa hahaha a joj

Imageclosest bp gas station to me
User avatar
vaučer
Posts: 9602
Joined: 04/08/2009 15:22
Location: Living in the past

#7156 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by vaučer »

Lean si maksimalno, ali brate prsa, quads, ramena, traps, pretpostavit ću i glutes - fali ti mišića. Širi si u struku nego u prsima. Ako ti je to cilj super - ali koristila bi ti jedna bulk faza od 3-4 mjeseca da unosiš puno više proteina i da upoznaš svog novog najboljeg prijatelja - benč.
User avatar
manuchao91
Posts: 1412
Joined: 14/01/2019 20:28
Location: Tenerife ,Spain

#7157 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by manuchao91 »

vaučer wrote: 06/07/2024 09:42 Lean si maksimalno, ali brate prsa, quads, ramena, traps, pretpostavit ću i glutes - fali ti mišića. Širi si u struku nego u prsima. Ako ti je to cilj super - ali koristila bi ti jedna bulk faza od 3-4 mjeseca da unosiš puno više proteina i da upoznaš svog novog najboljeg prijatelja - benč.
Hvala na savjetima.
Prvo pitanje sta znaci Lean ?
drugi pitanje . Imam bench klupu u stanu a koliko često koristiti i koliko setova raditi .to ne znam
User avatar
vaučer
Posts: 9602
Joined: 04/08/2009 15:22
Location: Living in the past

#7158 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by vaučer »

manuchao91 wrote: 06/07/2024 09:54 Hvala na savjetima.
Prvo pitanje sta znaci Lean ?
drugi pitanje . Imam bench klupu u stanu a koliko često koristiti i koliko setova raditi .to ne znam
Ako ne trolaš, evo ti par generalnih smjernica.

Lean jednostavno znači bez masti. Što je u osnovi dobro. To bi bilo idealno da si nekad ranije izgradio mišićnu masu, ali jebiga nisi. Ako imaš benč i bućice možeš raditi kući većinu gornjeg tijela bez problema. Nabavi jedan lakši set i jedan/dva teža seta bućica. Ako ti se benč može podizati - još bolje jer možeš raditi incline press i udariti mišiće prsa iz dvije pozicije. Youtubaj vježbe da naučiš kako ispravno raditi i udri.

A koliko?
Prsa 20-tak setova sedmično.
Ramena 15-tak setova sedmično
Tricepsi 10-tak setova sedmično
Bicepsi 10-tak setova sedmično
Leđa 15-20 setova.

Set je jedna grupa ponavljanja, između dva seta odmori 1-2 minute.
Radi svaki set da si blizu tog da ne možeš više - tzv failure.
Svake sedmice dodaj ili težinu ili ponavljanje ili uspori izvođenje vježbi da bude teže.

Prsa radi bench press i incline press, s lakšim bućicama radi fly.
Ramena radi lateral raise i overhead press.
Leđa radi jednom rukom bent over row.
Tricepse radi skullcrusher, bicepse incline curl.

Sve možeš youtubati za tehniku. Sastaviš program kako već imaš vremena i udri. Bitno je da pogodiš sedmične ciljeve, manje bitno kako sve to rasporediš.
User avatar
manuchao91
Posts: 1412
Joined: 14/01/2019 20:28
Location: Tenerife ,Spain

#7159 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by manuchao91 »

vaučer wrote: 06/07/2024 12:32
manuchao91 wrote: 06/07/2024 09:54 Hvala na savjetima.
Prvo pitanje sta znaci Lean ?
drugi pitanje . Imam bench klupu u stanu a koliko često koristiti i koliko setova raditi .to ne znam
Ako ne trolaš, evo ti par generalnih smjernica.

Lean jednostavno znači bez masti. Što je u osnovi dobro. To bi bilo idealno da si nekad ranije izgradio mišićnu masu, ali jebiga nisi. Ako imaš benč i bućice možeš raditi kući većinu gornjeg tijela bez problema. Nabavi jedan lakši set i jedan/dva teža seta bućica. Ako ti se benč može podizati - još bolje jer možeš raditi incline press i udariti mišiće prsa iz dvije pozicije. Youtubaj vježbe da naučiš kako ispravno raditi i udri.

A koliko?
Prsa 20-tak setova sedmično.
Ramena 15-tak setova sedmično
Tricepsi 10-tak setova sedmično
Bicepsi 10-tak setova sedmično
Leđa 15-20 setova.

Set je jedna grupa ponavljanja, između dva seta odmori 1-2 minute.
Radi svaki set da si blizu tog da ne možeš više - tzv failure.
Svake sedmice dodaj ili težinu ili ponavljanje ili uspori izvođenje vježbi da bude teže.

Prsa radi bench press i incline press, s lakšim bućicama radi fly.
Ramena radi lateral raise i overhead press.
Leđa radi jednom rukom bent over row.
Tricepse radi skullcrusher, bicepse incline curl.

Sve možeš youtubati za tehniku. Sastaviš program kako već imaš vremena i udri. Bitno je da pogodiš sedmične ciljeve, manje bitno kako sve to rasporediš.
ok hvala ti puno na savjetimsa

Imam i bucice 2 x pa mogu stimati tezine za fly ( to je dobra vjezba i radim je 3 x sedmicno )
Imam i boks vreću ,ručke za sklekove,vratilo na plafonu i bench podesivu klupu.
Ja sam radio bench press ( legnem i dizem tegove u vis 13 x 3 serije ) i radio fly i razvio sam prsa 2 cm u širinu ali kako vozim kamion pa često izostajem s treninga i slabije jedem kad vozim tako da smršam i nekako se vratim na staro
User avatar
Ludzak
Posts: 5733
Joined: 23/03/2013 21:56
Location: Grad na Drini

#7160 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by Ludzak »

pici wrote: 06/07/2024 07:11 Ti ko umene kolega, ubise od jutra do mraka od posla, vazda nesta radi a onda u 21-22h sjedne pojede šerpu sarmi il lonac makarona i zalije sa cetr pet klipača pive i kaje kako sam debo u stomaku a utebe momacki stomacic a sjedis za kompom. eeeeeeee

večeru podaj dušmaninu, vazda bilo
Još kad mu kažeš da piva deblja, on te demantuje glupom logikom, tipa... "Eno onaj moj rođak, ili šura, ili zet, pije a mršav ko grana" :lol:
User avatar
mayab
Posts: 27696
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#7161 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by mayab »

manuchao91 wrote: 06/07/2024 09:12 sad sam na 67,5 kg .Pokusacu to zadrzati .Ljeto uvelko :)
malo me piva zajebavaju svaki dan popijem po 2 x jbg rijeka,kupanje ovo ono,al istjeracu to kardio treninzima.
ovo je slika od sinoc.sad imam problem ,mala prsa hahaha a joj

Imageclosest bp gas station to me
A da ti ipak potražiš stručni savjet , tipa Centar za tjelesnu transformaciju ,
jeste da to malo ode u trošak,
ali imaš prave savjete od pravih stručnjaka,
i glede prehrane (što je u tvom slučaju posebno važno, proteini ovo-ono),
i glede samih vježbi za izgradnju,
jer kod tebe nije više tema MRŠANJE ,
nego ciljanja izgradnja jedne grupe mišića tijela :?:
User avatar
Velkoski
ModeratorNaBezCenzure
Posts: 73736
Joined: 17/05/2008 15:30
Location: u dergjahu tvog srca
Vozim: Golf 7 GTI

#7162 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by Velkoski »

Nema većih stručnjaka od nas na forumu
User avatar
mayab
Posts: 27696
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#7163 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by mayab »

Velkoski wrote: 07/07/2024 08:12 Nema većih stručnjaka od nas na forumu
valjda stručljaka 8-)
User avatar
pici
Posts: 44037
Joined: 19/07/2007 23:17
Location: zbrinut u kupleraju...
Grijem se na: Ženske gHuzove
Vozim: Trajvan
Horoskop: Djevac

#7164 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by pici »

Image

56 godina, vidis ga lafČino...

Image

User avatar
manuchao91
Posts: 1412
Joined: 14/01/2019 20:28
Location: Tenerife ,Spain

#7165 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by manuchao91 »

Ludzak wrote: 06/07/2024 16:41
pici wrote: 06/07/2024 07:11 Ti ko umene kolega, ubise od jutra do mraka od posla, vazda nesta radi a onda u 21-22h sjedne pojede šerpu sarmi il lonac makarona i zalije sa cetr pet klipača pive i kaje kako sam debo u stomaku a utebe momacki stomacic a sjedis za kompom. eeeeeeee

večeru podaj dušmaninu, vazda bilo
Još kad mu kažeš da piva deblja, on te demantuje glupom logikom, tipa... "Eno onaj moj rođak, ili šura, ili zet, pije a mršav ko grana" :lol:
ma jašta pivo kalorično samo jedno pivo 0,5 L ima skoro 300 Kcal .I ti sad gledaj popiješ svaki dan 2 x piva a nikakve fizicke aktivnosti.Udeblja se za par mjeseci znam ih bruku takvih.
doduše znam jednog covjeka mršav je ko grana a pije cijeli zivot samo piva,bavi se poljoprivredom pa vjerovatno sve izadje iz njega na njivi haha.
Al da ne idem u off,probacu sad do oktobra bench press i malo više proteina unosit u sebe pa da vidim kako cu prsa razviti
User avatar
pici
Posts: 44037
Joined: 19/07/2007 23:17
Location: zbrinut u kupleraju...
Grijem se na: Ženske gHuzove
Vozim: Trajvan
Horoskop: Djevac

#7166 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by pici »

Jutarnja i vecernja vjezba po pola sata. 100 sklekkova, bucice, trbusnjaci i biciklo. Ne treba nista vise jedino ako necete na olipijadu.
mali_balon
Posts: 11659
Joined: 12/09/2012 09:57

#7167 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by mali_balon »

I malo vecu rupu na kasiki napravit dzsba dve ako se prehrana ne regulise.....pogotvo u nasim godinama kad se i voda prima :D
User avatar
ShnjaZZZ
Posts: 917
Joined: 29/11/2022 19:46

#7168 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by ShnjaZZZ »

Od 20. aprila do 20. jula smršao sam 14 kilograma. 120 imao, sad sam na 106 i ko ok je jer sam visok 197 cm ali ja već mjesec dana držim se tu oko 106 kg. Nikako da krenem dole.

Savjeti?

Inače bit ću zadovoljan kad padnem ispod 100 i otprilike ću održavat tu težinu.
User avatar
Digla_da_kreci
Posts: 4700
Joined: 01/05/2010 19:03

#7169 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by Digla_da_kreci »

Sta bi sa onom banana dijetom? Kolko si ono jeo, 8 banana dnevno :D
User avatar
ShnjaZZZ
Posts: 917
Joined: 29/11/2022 19:46

#7170 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by ShnjaZZZ »

Digla_da_kreci wrote: 19/07/2024 14:35 Sta bi sa onom banana dijetom? Kolko si ono jeo, 8 banana dnevno :D
Kila dnevno. To sam uradio 2x po 7 dana. Gubio po 3 kile. Ali nemam više snage za to iskreno :D
User avatar
vaučer
Posts: 9602
Joined: 04/08/2009 15:22
Location: Living in the past

#7171 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by vaučer »

ShnjaZZZ wrote: 19/07/2024 14:32 Od 20. aprila do 20. jula smršao sam 14 kilograma. 120 imao, sad sam na 106 i ko ok je jer sam visok 197 cm ali ja već mjesec dana držim se tu oko 106 kg. Nikako da krenem dole.

Savjeti?

Inače bit ću zadovoljan kad padnem ispod 100 i otprilike ću održavat tu težinu.
Savjet ti je da jebeno usporiš. 14kg u tri mjeseca je apsolutno previše, tijelo ti je u šoku. Stabiliziraj se sad nekoliko mjeseci prije nego opet kreneš s deficitom i mršanjem.
User avatar
ShnjaZZZ
Posts: 917
Joined: 29/11/2022 19:46

#7172 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by ShnjaZZZ »

vaučer wrote: 19/07/2024 14:43
Savjet ti je da jebeno usporiš. 14kg u tri mjeseca je apsolutno previše, tijelo ti je u šoku. Stabiliziraj se sad nekoliko mjeseci prije nego opet kreneš s deficitom i mršanjem.
Pa evo stabilizirao sam se. 106-107 već 40 dana :D
User avatar
vaučer
Posts: 9602
Joined: 04/08/2009 15:22
Location: Living in the past

#7173 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by vaučer »

Pratiš li unos? Tj brojiš li kalorije kroz neku aplikaciju? Ako jesi onda sad znaš koji ti je maintenance/razina za održavanje. Ostani na toj razini još neko vrijeme onda u isto vrijeme digni razinu kretanja/vježbanja i smanji unos za samo 300-tinjak kalorija. Nemoj više jer je to preagresivan tempo. Izgubio si ‘lake kile’, sad kad si bliže optimalnoj težini gubi ih sporijim tempom kako bi kasnije održao težinu a ne vratio sve.
Post Reply