Mrsanje - nacini ?

Sve o zdravlju...
User avatar
Naslovnica
Posts: 23505
Joined: 20/03/2013 15:38

#5851 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by Naslovnica »

hadzinicasa wrote: 15/03/2022 14:24
Naslovnica wrote: 15/03/2022 14:09

Zbog dugogodišnjih problema sa viškom kilograma i bezuspješnom borbom sa istim.
Drugačije izgleda ne može. :(
ne znam sta da ti kazem... nadam se da znas sta radis.
Nadam se i ja da znam šta radim.
Najvjerovatnije je da ću u https://aperahealthgroup.com/, već smo razgovarali, imaju ljude koji znaju naš jezik i orijentisani su na balkanske države.
Učlanio sam se u FB grupu, pravo puno raje je već bilo, svi uglavnom prezadovoljni od prijema i tretmana, preko operacije pa do rezultata.
nikeze
Posts: 354
Joined: 07/12/2018 12:57

#5852 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by nikeze »

Pješačenje 10 kilometara dnevno i za doručak zobene pahuljice sa jogurtom, i bez večere i sve će da sleti.
User avatar
manuchao91
Posts: 945
Joined: 14/01/2019 20:28
Location: Tenerife ,Spain

#5853 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by manuchao91 »

nikeze wrote: 15/03/2022 14:34 Pješačenje 10 kilometara dnevno i za doručak zobene pahuljice sa jogurtom, i bez večere i sve će da sleti.
ja sam sa trčanjem 4 km 3 x sedmicno spuio dosta toga skoro 12-13 kg sala ,masnoc izgubio.Ali isto tako izbacio sam hljeb,slatkiše ,gazirane sokove,pite ,gluten uveo sirutku u svakodnevnu prehranu,više tekucine i redovan san.
Ali i kad sam izgubio 12 kg kao sto sam napisao sve u prethodnom postu nisam se zavaravo i uvodio sebi "cheat day" i koje kakve gluposti .To mi je postao i način zivota a ne samo privremeno stanje zivota u cilju skidanja kila i sala.
U nas ljudi čim skinu npr 10 kila odmah nastavljaju po starom.Hajmo,gazirani sokovi,čokolade,pite,pivo i neaktivnost...hajmo ostati na tom putu i nakon skidanja zeljene kilaže
User avatar
Buckethead
Posts: 13633
Joined: 19/05/2014 13:08
Location: Sarajevo
Grijem se na: Plin
Vozim: i30 benzin
Horoskop: Bik

#5854 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by Buckethead »

Meni je svaki dan cheat day :mrgreen:
User avatar
hadzinicasa
Posts: 13471
Joined: 08/11/2005 16:08
Location: u tranziciji

#5855 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by hadzinicasa »

Naslovnica wrote: 15/03/2022 14:27
hadzinicasa wrote: 15/03/2022 14:24

ne znam sta da ti kazem... nadam se da znas sta radis.
Nadam se i ja da znam šta radim.
Najvjerovatnije je da ću u https://aperahealthgroup.com/, već smo razgovarali, imaju ljude koji znaju naš jezik i orijentisani su na balkanske države.
Učlanio sam se u FB grupu, pravo puno raje je već bilo, svi uglavnom prezadovoljni od prijema i tretmana, preko operacije pa do rezultata.
sretno!
JonjoShelvey7
Posts: 63
Joined: 03/02/2018 01:19

#5856 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by JonjoShelvey7 »

manuchao91 wrote: 15/03/2022 13:44 imam 69 kg na 174 cm sad stao na vagu,stomaka nemam ništa jer radim vjezbe vec 2 godine a aktivno trčim 4 godine .Da li trebam još mršati il je to ok za ovu visinu odnosno "nizinu" hehe.
Ponekad se iznerviram kada dobijem 1 kg bukvalno za 2 dana a da ga skinem trebam se odreci dosta toga i aktivno trčati bar sedmicu dana
https://www.calculator.net/ideal-weight-calculator.html

A po ovim slikama si cak i mrsav po meni, ali evo ovaj calc kaze da si idealne tezine :-D
Debeo niposto nisi, nemoj vise mrsat ne budi budala.
Spoiler
Show
ako ne trollas
User avatar
manuchao91
Posts: 945
Joined: 14/01/2019 20:28
Location: Tenerife ,Spain

#5857 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by manuchao91 »

JonjoShelvey7 wrote: 15/03/2022 15:03
manuchao91 wrote: 15/03/2022 13:44 imam 69 kg na 174 cm sad stao na vagu,stomaka nemam ništa jer radim vjezbe vec 2 godine a aktivno trčim 4 godine .Da li trebam još mršati il je to ok za ovu visinu odnosno "nizinu" hehe.
Ponekad se iznerviram kada dobijem 1 kg bukvalno za 2 dana a da ga skinem trebam se odreci dosta toga i aktivno trčati bar sedmicu dana
https://www.calculator.net/ideal-weight-calculator.html

A po ovim slikama si cak i mrsav po meni, ali evo ovaj calc kaze da si idealne tezine :-D
Debeo niposto nisi, nemoj vise mrsat ne budi budala.
Spoiler
Show
ako ne trollas
Na BMI calculatoru pise da je i 64 -75 kg idealna tezine sad mozda je to donja granica ne znam..Svakako danaas idem na trčanje i vjezbanje-..ok necu vise mršati ali ne bih se previse ni opuštao ...vjezbat se mora
User avatar
Naslovnica
Posts: 23505
Joined: 20/03/2013 15:38

#5858 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by Naslovnica »

hadzinicasa wrote: 15/03/2022 14:56
Naslovnica wrote: 15/03/2022 14:27
Nadam se i ja da znam šta radim.
Najvjerovatnije je da ću u https://aperahealthgroup.com/, već smo razgovarali, imaju ljude koji znaju naš jezik i orijentisani su na balkanske države.
Učlanio sam se u FB grupu, pravo puno raje je već bilo, svi uglavnom prezadovoljni od prijema i tretmana, preko operacije pa do rezultata.
sretno!
Hvala! :kiss:
zijancer
Posts: 4642
Joined: 03/08/2004 20:52
Location: 39

#5859 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by zijancer »

Naslovnice, kako je došlo do toga da odustaneš od klasične bitke :-) jesi li smanjio kretanje?
mufa1
Posts: 1883
Joined: 03/03/2014 19:26

#5860 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by mufa1 »

Samo limun sa toplom vodom, nista jest iza 18 sati, prije mozes sta hoćeš i koliko hoćeš, i trening sa trakicama dva puta sedmično :D :D

Image
User avatar
nepass1
Posts: 6363
Joined: 06/07/2017 07:35

#5861 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by nepass1 »

Naslovnica wrote: 15/03/2022 16:05
hadzinicasa wrote: 15/03/2022 14:56

sretno!
Hvala! :kiss:
Haj samnom na vjezbe blizu ti je teretana, pa kad dobijes kondicije lagano na trcanje.
Meni evo i ovo malo pivskog stomaka sto sam imao haman sletilo
User avatar
nepass1
Posts: 6363
Joined: 06/07/2017 07:35

#5862 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by nepass1 »

manuchao91 wrote: 15/03/2022 15:08
JonjoShelvey7 wrote: 15/03/2022 15:03

https://www.calculator.net/ideal-weight-calculator.html

A po ovim slikama si cak i mrsav po meni, ali evo ovaj calc kaze da si idealne tezine :-D
Debeo niposto nisi, nemoj vise mrsat ne budi budala.
Spoiler
Show
ako ne trollas
Na BMI calculatoru pise da je i 64 -75 kg idealna tezine sad mozda je to donja granica ne znam..Svakako danaas idem na trčanje i vjezbanje-..ok necu vise mršati ali ne bih se previse ni opuštao ...vjezbat se mora
Bgm treba ti vise "sisa", slabo ono na slikama, haman pa ravno
User avatar
pici
Posts: 38400
Joined: 19/07/2007 23:17
Location: zbrinut u kupleraju...

#5863 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by pici »

Debeljuce zdravo, zdravo :mrgreen: Evo me jopet, sad sam na 98kg, trening ujutro i navece ustaljen preko sat tj 2-3 sata svaki dan.Trbusnjaci, Biciklo,Roler-tocak, bucice.Doveo se u atletsku figuru, nema stomaka, zapravo vec se vide formirani misici, ramena, ruke, noge, ma sve.XL majice i kosulje a pantole 36-38 (zapravo ne znam tacno, jer prije mjesec i vise uzimo 40 broj pantola i sad mi velike :mrgreen: ) ko nov sam sad.
Odo do grada fatat zenske :mrgreen: tj one mene. :P



Ovi momci urade 50 ovih ispisivanja brojeva, ja sam na 30 :mrgreen:
Boris_the_Spider
Posts: 17
Joined: 22/01/2022 19:43

#5864 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by Boris_the_Spider »

Moje iskustvo: 20/4 post s povremenim 48-satnim i keto dijeta u kombinaciji sa svakodnevnim bicikliranjem. Tako sam gubio kilogram po tjednu. Isprva je teško, ali navikneš se. ;-)
User avatar
hadzinicasa
Posts: 13471
Joined: 08/11/2005 16:08
Location: u tranziciji

#5865 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by hadzinicasa »

Naslovnica wrote: 15/03/2022 16:05
hadzinicasa wrote: 15/03/2022 14:56

sretno!
Hvala! :kiss:
Sta bi s tobom?
User avatar
Naslovnica
Posts: 23505
Joined: 20/03/2013 15:38

#5866 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by Naslovnica »

hadzinicasa wrote: 23/06/2022 10:33
Naslovnica wrote: 15/03/2022 16:05
Hvala! :kiss:
Sta bi s tobom?
Čekam tamo kraj jeseni zbog posla da malo uspori građevinska sezona, pa akbgda na hastal.
Najvjerovatnije Apera, Turska.
merk030
Posts: 425
Joined: 30/06/2018 18:31

#5867 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by merk030 »

Ne treba se mučiti nejedenjem i izbacivanjem obroka.

Fazon je samo u količini, praćenje kalorija i fleksibilan pristup.

Sa striktnom dijetom će se možda postići rezultati, ali dugoročno to nije rješenje.

150g sladoleda je 230 kalorija (Twice sladoled), to nije puno kalorija, a svi volimo sladoled.

Čovjek koji se kreće (posao) treba sigurno oko 2000 kalorija dnevno, spusti se taj broj za 200/300 kalorija i polako.

Nekad se izbaci kolač, nekad tjestenine manje se pojede i slično, sve kako koji dan.
User avatar
banjaluka078
Moderator
Posts: 5807
Joined: 16/01/2007 23:38

#5868 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by banjaluka078 »

Ja i dalje stabilne kilaže iako nisam 100% posvećena ishrani i vježbanju, možda nekih 80%, ali sam dosta na biciklu, kretanje učini svoje, kod ishrane "brljam" sad sladoledom i s puno više voća nego inače, češći su roštilji, ali ja meso mogu bez hljeba, sa zdjelom salate, tako da balansiram.
Povišen holesterol i trigliceride nemam već oko 8 mjeseci. U novembru mi je nalaz šećera i insulina bio ideala, dok sam još bila prilično rigorozna u treningu i dijeti, pa mi je isključena terapija za insulinsku rezistenciju. Sad na kontroli su nešto povišeni, ali sam mu objasnila da sam malo popustila, neka me popusti sad kad je ljeto i sve mi je izazov, ja od septembra do maja mogu biti vojnički disciplinovana, pa ću za iduću kontrolu za 6 mjeseci pokušati ponovo vratiti sve na svoje mjesto.
Skontala sam kroz razne faze otkako sam krenula u gubitak, da je kod mene hodanje ključno. Kad pješačim na/sa posla i na pauzi, uopšte ne moram ni misliti o kalorijama, troše se kao lude, jer to sve skupa bude skoro dva sata hodanja svaki dan.
User avatar
Idemedosumom
Posts: 6783
Joined: 15/11/2012 12:42
Location: ..

#5869 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by Idemedosumom »

Da li je još neko slušao nutricionistu dr. Gundry?

Veli da je 80% zaslužna ishrana a samo 20% fizička aktivnost za količinu sala u tijelu.

Kaže da ni ograničavanjem unosa kalorija nećemo nužno postići željeni rezultat. Jako je bitno dovesti crijevni mikrobiom u red, a onda sve dođe na svoje, pa i kilaža.
User avatar
Ironmen
Posts: 4384
Joined: 29/07/2015 17:36

#5870 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by Ironmen »

Aplikacija MyFitnessPal vam dosta moze pomoci oko brojanja kalorija i dnevnog unosa, uz koristenje MyFitnessPala vrlo brzo cete nauciti koliko koja namirnica ima kcla, cijela stvar oko gubitka ili dobitka kg je u kalorijskom deficitu ili suficitu.

Vjeruje mi uz MyFitnessPal nakon 10 dana koristenja, kada krenete u kupovinu dva puta cete razmisliti hoceteli kupiti tu namirnicu ili cete se odluciti za bolju i zdraviju varijantu cim naucite ssta je koliko kaloricno sami cete promjeniti svijest i krenuti se hraniti zdraviji.

Da bi izgubili 0,5 kg morate napraviti deficiti od 3500 kcla u prosjeku. Jedna kafa iz aparata na poslu je oko 90 kcla, ako popijemo 2 kafe na poslu iz aparata dnevno unosemo 180 kcla, ako radimo 22 dana u sedmici to je skoro 4000 kcla. Sto znaci ako izbacimo kafu na poslu i ponesemo termos bocu sa crnom kafom bez mlijeka i secera za mjesec gubimo 0,5 kg a na godisnjem nivou to je 6 kg :thumbup:

Svi koji imamo problema sa KG konzumirao i raznorazne sokove, kako gazirane tako i negazirane, u pola litre prosjecnog gaziranog soka imamo 200 kcla, ako sok na poslu u gradu ili izlasku zamijenimo sa cajem, vodom a u nekom slucaju u Zero picem stedimo jos 200 kcla na dan sto je opet na godisnjem nivou 6 kg.

Znaci ustedili smo 12 kg na godisnjem nivou na samo nekim malim promjenama navika.

Svima bi preprucio i Airfryer, fritezu na vruci zrak, primjer 100 grama pomfrita przenog u ulju u fastfoodu ima skoro 400 kcla, a pomfrit przen na vruci zrak bez ulja ima oko 90kcla znaci da 4x vise mozemo pojesti pomfri spremljen na ovaj nacin.

Jedini pravi nacin za trajno skidanje kg i drzanje kilaze jesu obicne male navike, kalorijski deficit, i bilo kakva fizicka aktivnost makar 2 puta sedmicno po 1 sat.
User avatar
KatoBosanski
Posts: 48
Joined: 22/06/2022 17:38

#5871 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by KatoBosanski »

Idemedosumom wrote: 24/06/2022 14:33 Da li je još neko slušao nutricionistu dr. Gundry?

Veli da je 80% zaslužna ishrana a samo 20% fizička aktivnost za količinu sala u tijelu.

Kaže da ni ograničavanjem unosa kalorija nećemo nužno postići željeni rezultat. Jako je bitno dovesti crijevni mikrobiom u red, a onda sve dođe na svoje, pa i kilaža.
(Polu)suplja, kao i svaka druga. Kao sto je netko vec primjetio, velika vecina fitness instruktora/gurua danas izmislja nove stvari ili stavlja pretjerani fokus na mikro-optimizaciju iskljucivo jer time skrecu pozornost na sebe. Vise pozornosti, vise novaca, bilo da se profit ostvaruje prodajom programa, suplemenata, savjetovanja, osobnog treninga ili pregledom reklama.

Gubljenje nezeljene kilaze se postize kalorijskim deficitom iliti negativnim rezultatom unesenih kalorija (vrsta i kolicina prehrane) i potrosenih kalorija (bazni metabolizam i kolicina fizicke aktivnosti). U prijevodu, manje jedite i jedite hranu manje kalorijske vrijednosti (po mogucnosti bogatu mikronutrijentima i vlaknima) i vise vjezbajte. Postepeno smanjivati prethodno i povecavati potonje dok ne dodjete do zeljenog rjesenja.

Hormoni igraju ulogu, ali daleko manju nego sto neki zele prikazati. Uvijek ima izuzetaka na pravilo, naravno - postoji mali postotak (ili bolje receno promil) populacije s ozbiljnim hormonalnim neuravnotezenostima.
User avatar
Idemedosumom
Posts: 6783
Joined: 15/11/2012 12:42
Location: ..

#5872 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by Idemedosumom »

KatoBosanski wrote: 25/06/2022 14:40 ,
Niko ne spori efekat kalorijskog deficita. Nego se radi o tome da 1 kalorija pojedena =\= 1 kalorija primljena.

Često citira studiju iz Italije, gdje su 2x skupine sportaša jeli ne samo istu vrstu hrane, nego i istu količinu/gramažu. Jedna skupina je jela u vremenskom periodu od 6h a postila/odmarala 18h. Druga jela 12h a postila/odmarala 12h.

Prva skupina je nakon xy vremena izgubila na kilaži (bez gubitka mišićne mase), + neki hormonalni/inzulinski nalaz bolji, kod druge skupine nije bilo značajnije promjene.
jOFLA
Posts: 2343
Joined: 11/06/2005 03:04

#5873 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by jOFLA »

KatoBosanski wrote: 25/06/2022 14:40
Hormoni igraju ulogu, ali daleko manju nego sto neki zele prikazati. Uvijek ima izuzetaka na pravilo, naravno - postoji mali postotak (ili bolje receno promil) populacije s ozbiljnim hormonalnim neuravnotezenostima.
Na žalost hormonalni poremećaji koji vode u debljanje se ne izražavaju baš niskim procentima ili u promilima, nego dvocifrenim procentima.

Prema Međunarodnoj diabetes federaciji u BiH je 2012 godine diabetes imalo 353.430 osoba. Tada je to bilo oko 10% BiH populacije.

Hipotireodizam je drugi najčešći hormonalni poremećaj koji odvodi u debljanje. Sa hipotireodizmom dijagnosticira se 2,5-3% populacije, ali debljanje počne i ranije kad je osoba tek na granici hipotireodizma, a njihov broj je ne manji od 3%, i ne viši od 8%.

To je najmanje 16% stanovništva sa dva hormonalna poremećaja čija direktna nuspojava je debljanje.
User avatar
pici
Posts: 38400
Joined: 19/07/2007 23:17
Location: zbrinut u kupleraju...

#5874 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by pici »

Sve se moze kad se hoce.Debljina se ubije samo odlucnoscu i da steknes naviku u razumnom jedenju i vjezbanju.Oni koji rade fizicke poslove ili su poslom iscrpljeni, samo da smenje kolicinu hrane i da paze sta jedu.Brza hrana, gazirano, slatkisi, crveno meso, masno, slatko, zasoljeno, ma zdravo.Samo zdravo jedite u normalnim kolicinama i vecerajte do 18h.Ako ne mozete da vecerate do 18h, onda nesto prezalogajite vrlo malo, voce, jabuka je idealna a moze i mrkva, grickam je sat vremena nikad pojest.Zapravo ono voce koje volite, kruska, breskva, kajsija itd. Bananu preskocite jer je teska za noć.

Da se pohvalim, odradim sa ovim momcima 51 svaki dan i sa njihovim tempom.Jooojjj posto sam ubica za trbusnjake :mrgreen:




Misici se naziru, salo sam uklonio i zatezem kožu vjezbama. :thumbup: 200 trbusnih, 200 tocak rolanja, bucice 12 vjezbi i sat bicikla. to je jutarnji i navece ovo sve ponovim.Izmedju uradim ovo ispisivanje brojeva i jos dvije trbusne vjezbe.Jebo supermena :mrgreen:


Pazite na vrucine, rano ujutro i kasno navece, ni slucajno po ovim vrucinama.
User avatar
madesa
Posts: 3127
Joined: 26/07/2013 02:37

#5875 Re: Mrsanje - nacini ?

Post by madesa »

ima li neko vjezbe (youtube ) za šlauf oko stomaka :D . Fit sam i imam normalno kg ali taj slauf i dalje stoji
Post Reply