Mišljenja o automatskom ili manuelnom mjenjaču

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

User avatar
gefufna
Posts: 23
Joined: 18/10/2006 13:39

#26

Post by gefufna »

Ma ne bi dao svoj ćeif mjenjanja kvačilo-mjenjač-gas dao ni za jedan automatic.
Onaj ko je od početka naučio na automatski jako teško prelazi na manuelni, dok se manuelci brže prilagođavaju novom automatiku.
To je generalno ali opet ima razlike od vozača do vozača.
vier_ringe
Posts: 209
Joined: 24/03/2004 13:03

#27

Post by vier_ringe »

car-x wrote:
cheguevara_k1 wrote:A jesu i tebi reference prijatelju, ubilo se. Prva stvar jeste da auto staro 20 godina ne moze biti dobro bez obzira na mjenjac.
pa htjedoh ti dati samo kontra primjer, kako nisu automatici samo u S8, X5, itd..
pa mi i pricamo o modernim automaticima, ne onim iz 80ih.
vier_ringe
Posts: 209
Joined: 24/03/2004 13:03

#28

Post by vier_ringe »

i zaboravih jos nesto...recimo imas pare, volis mocno auto, i odlucis da kupis Audi A8, BMW 7, ili mercedes S klasu(svi iz iste klase).u njima nema manulenih mjenjaca uopste, ni uz jedan jedini motor, bmw i audi imaju 6 brzinski koji pravi ista firma, a merc 7gtronic..i milion drugih primjera..od S6 preko S8 pa do svih AMG merc modela(koji su Bogami sve samo ne auta za one koji vole sporu voznju i ne gotive uzitak u voznji)
User avatar
chuchumbamayumbe
Posts: 11046
Joined: 20/10/2006 22:02

#29

Post by chuchumbamayumbe »

U formuli su mjenjaci poluautomatski, koliko ja znam? Shaltaju ih preko upravljaca na kojem se nalaze dugmici za shaltanje brzina gore-dole, a ostalo radi automatika. A koliko znam i u reli automobilima su mjenjaci manuelni? Ili i tu grijesim?
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#30

Post by nineac »

Prva stvar jeste na kojem terenu vozite. U BiH je automatski mjenjac los izbor ako se neradi o malo jacem motoru, kao sto je taj 3.0 tdi u A6. Zbog konfiguracije terena automatik u BiH jednostavno jos uvjek nije najbolji izbor i pored toga sto je napredak na polju autmatike u zadnjih 10-tak godina ogroman. Medjutim, slozio bi se da je u vecini SAD-a automatik bolje rjesenje prvo zbog ravnica, drugo ogranicenja brzine, i trece ogromnih guzvi. Prednosti rucnog mjenjaca su jos uvjek na najvaznijim poljima kao sto je potrosnja, ubrzanje i krajnja brzina, mal gubitak obrtnog momenta kroz vezu imedju motora i mjenjaca. takodje ne bas mali problem u BiH uslovima, polovni automatik je tesko prodat te ako auto nece upaliti zaboravite guranje :lol:
Ja vozim sada automatika. Bezzze, osim kada pricam na tel ili kada sam u guzvi, ali ipak eto brzo cu mjenjati auto i toplo se nadam dobro starom manualcu bez obzira na guzve :-)
The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

#31

Post by The_Flyer2002 »

nemora znaciti. danasnji automatici imaju manju potrosnju vec manualci. takodje imaju bolje performanse kao i bolji uticaj na motor.

da ne govorim o tome da drze vrijednost auta.
mačak u čizmama
Posts: 1189
Joined: 17/03/2004 09:18

#32

Post by mačak u čizmama »

Još jedan glas za standardni mjenjač, daleko bolji osjećaj kontrole nad autom...
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#33

Post by nineac »

Flyer gdje drze bolje cijenu???
U americi? Da! U evropi? Ne! Ipak ovaj forum je u BiH a ne u americi, stoga!
Druga stvar ja jos nisam vozio automatski mjenjac da trosi manje goriva i ima bolje performanse od rucnog mjenjaca. Mozda americko auto koje experimentise sa rucnim mjenjacem, ali od evropskih auta, to jos nisam vidio!
User avatar
danas
Posts: 18796
Joined: 11/03/2005 19:40
Location: 10th circle...

#34

Post by danas »

jedna rijec: DGS

:D
User avatar
sojka
Posts: 2782
Joined: 17/03/2004 14:57
Location: Amargant
Contact:

#35

Post by sojka »

Sto se mene tice moglo bi sve na dugmice, sto lakse to bolje.. :-) :lol:
Sta ce nam kljucevi, (gube se, kradu :D ). Sifru, dugme i vozi.
AenemA
Posts: 415
Joined: 23/04/2004 04:32

#36

Post by AenemA »

Neki od razloga zbog cega bi uzeo automobil za manuelnom transmisijom:

-apsolutna kontrola okretnog momenta
-manja potrosnja goriva
-veca mehanicka efikasnost
-cijena i odrzavanje
-izdrzljivost
-uzitak u voznji, naravno...

Imao sam par automobila za auto-mjenjacem, nisam nikada imao problema ni sa jednim, al dosadno za voziti ...plus ovo sve iznad, na kraju nazad na manuelni :)...
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#37

Post by nineac »

Danas svaka cast DSG-u, super je, ali, jos uvjek iz manuelnog mjenjaca! Druga stvar je sto VW nikada nije imao rucni mjenjac za ponos, DSG je dosad nesto najbolje sto su napravili na polju prenosa.
User avatar
danas
Posts: 18796
Joined: 11/03/2005 19:40
Location: 10th circle...

#38

Post by danas »

nineac wrote:Danas svaka cast DSG-u, super je, ali, jos uvjek iz manuelnog mjenjaca! Druga stvar je sto VW nikada nije imao rucni mjenjac za ponos, DSG je dosad nesto najbolje sto su napravili na polju prenosa.
kako bolan iza? :-) :-) :-)
DGS je manualni mjenjac, samo nema kvacilo. nije to tiptronic ili ove neke verzije automatika sto su napravljene da lice na manuelni, a masina zapravo automatska...
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#39

Post by nineac »

Jest, mehanicki je prenos, mehanicka je veza, ali opet imao sam priliku da ga vozim i u Jetti 2.5, i Passatu 2.0T i Golfu Tdi, po meni opet sa rucnim mozes bolje performanse izvuci. Iako u Americi, izbor bi pao na DSG!
User avatar
danas
Posts: 18796
Joined: 11/03/2005 19:40
Location: 10th circle...

#40

Post by danas »

nineac wrote:Jest, mehanicki je prenos, mehanicka je veza, ali opet imao sam priliku da ga vozim i u Jetti 2.5, i Passatu 2.0T i Golfu Tdi, po meni opet sa rucnim mozes bolje performanse izvuci. Iako u Americi, izbor bi pao na DSG!
kako bolje? stavi ga u sport mode, i shiftaj kad hoces... :-)


DSG: An SMT without the lag
The DSG all but eliminates the lag inherent in SMTs. The DSG is essentially two 3-speed gearboxes with a pair of clutches. When the driver starts out, transmission #1 is in first gear and transmission #2 is in second. The clutch engages and the car starts out in first. When it's time to change gears, the DSG uses the clutches to swap transmissions. The #1 transmission immediately shifts to third gear. At the next change the DSG swaps transmissions again, and #2 shifts to fourth. The DSG's computerized controller calculates the next likely gearchange and shifts the "idle" transmission into that gear. The advantage is the speed of gearchanges: The DSG takes about 8 milliseconds to upshift. Compare that to the SMT in the Ferrari Enzo, which takes 150 ms to upshift. It's also significantly faster than a human: According to Audi, the A3 runs 0-60 in 6.9 seconds with a 6-speed manual and 6.7 seconds with the 6-speed DSG. Like the SMT, the DSG performs double-clutch downshifts and can skip gears (i.e. downshifting from 6th directly to 4th, 3rd, etc).

Driving with the DSG
The DSG uses a traditional P-R-N-D-S shift pattern. It can shift automatically in either normal (D) or Sport (S) modes. In Normal mode, the DSG shifts to the higher gears early in order to minimize engine noise and maximize fuel economy. In Sport mode the transmission holds the lower gears longer in order to keep the engine in its powerband. This is especially useful for turbocharged cars like Audi A3, VW GTI and VW Jetta GLI, since the turbocharger is only active at higher RPMs. Sport mode also provides more aggressive downshifts with slight accelerator pedal pressure.

Manual mode is engaged by either sliding the shift lever to the side or pulling one of the paddles on the steering wheel. Once in manual mode, shifts are made by moving the shifter fore and aft or using the paddles (which are marked " " and "-"). If manual mode was engaged with the paddles, pulling and holding the upshift paddle.
the the
Posts: 224
Joined: 29/04/2004 09:00

#41

Post by the the »

Da ne zna neko koji mehanicar/servis u Sarajevu radi servis automatskih mjenjaca?
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#42

Post by nineac »

Evo "daans" da odgovorim nakon mjesec, nisam skuzio poruku. Vidis ja opet mislim da bez obzira sto mislim da je DSG vrhunski mjenjac, manuelni je bolji, jer jednostavno bolju kontrolu nad vozilom imam. Bar ja tako osjecam. Takodje, to ubrzanje je u idealnim uslovima, a idealni uslovi nisam bas uvjek na cesti!
SherlockHolmes
Posts: 1259
Joined: 27/02/2005 23:58

#43

Post by SherlockHolmes »

zavisi za koga, za sta, za koje auto. nikada mi nece biti jasni religiozni stavovi "ovaj ili onaj je bolji, pa kako god". vozim auta i sa manuelnim i sa automatskim. ni na jednom ih ne bih zamjenio, jer je automatik meni "bolji" za laganice, gradsku i duze voznje, a manuelni za uzivanje u ubrzanju, krivinama, itd.

DSG i slicno je (meni) vec zesce njesra (nit je jedno nit drugo, mada ga velika vecina koristi bas kao automatik), pa makar i na skodi na steroidima :D
User avatar
danas
Posts: 18796
Joined: 11/03/2005 19:40
Location: 10th circle...

#44

Post by danas »

pa priznajem, biti BMW jebac je rezervisano za posebne delegate :D :P
SherlockHolmes
Posts: 1259
Joined: 27/02/2005 23:58

#45

Post by SherlockHolmes »

kad smo vec kod sehualnih odnosa, to najbolje ide kad se transportuje pjeske :angry: :P
spongebob
Posts: 1098
Joined: 05/10/2005 17:43
Location: Bikini Bottom

#46

Post by spongebob »

ja se bez mjenjaca osjecam ko bez k*urca. bas ko praaava picka. nemojte sta zamjerit na vulgarnim komparativima, ali ne nadjoh prikladniju usporedbu :)
SherlockHolmes
Posts: 1259
Joined: 27/02/2005 23:58

#47

Post by SherlockHolmes »

zaboravih i dodati "skodi za vjerne citateljice vogue-a" :D
User avatar
danas
Posts: 18796
Joined: 11/03/2005 19:40
Location: 10th circle...

#48

Post by danas »

SherlockHolmes wrote:zaboravih i dodati "skodi za vjerne citateljice vogue-a" :D
pa mogo si hanumi stagod bolje naci od skode :D :D :-) :P
SherlockHolmes
Posts: 1259
Joined: 27/02/2005 23:58

#49

Post by SherlockHolmes »

ima privatnog sofera, sta bi ti bolje? :D jebo i skodu sa kakvim god mjenjacem kad je jos moras vozit :D
Post Reply