sta ti vozis?vauvau wrote:Eto ga opoziv kod mercedesa isto kao kod volkswagena.
https://www.klix.ba/auto/mercedes-mora- ... /180528023
Mercedes-Benz ALL ABOUT
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Maraschino
- Posts: 18997
- Joined: 10/11/2006 16:15
- Location: ...
#551 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#552 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Konja vodim, pješke hodim.
-
- Posts: 286
- Joined: 10/03/2012 09:26
#553 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Ima li iko iskustva sa mercom B klase ? Zanima me benzinska verzija, tamo 2006/2007 godiste...
Koliko je pametna kupovina, na sta paziti, koji motor gledaj, koji izbjeci?
Odrzavanje?
Koliko je pametna kupovina, na sta paziti, koji motor gledaj, koji izbjeci?
Odrzavanje?
- Maraschino
- Posts: 18997
- Joined: 10/11/2006 16:15
- Location: ...
#554 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
onda si zalutao ovdjevauvau wrote:Konja vodim, pješke hodim.
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#555 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Ja ga kupio prije dva mjeseca. Zena je pravo sretna. Gupio ga bez pregleda, a tamam spustio sam cijenu za iznos servisa i par sitnih popravki.Proposition Joe wrote:Ima li iko iskustva sa mercom B klase ? Zanima me benzinska verzija, tamo 2006/2007 godiste...
Koliko je pametna kupovina, na sta paziti, koji motor gledaj, koji izbjeci?
Odrzavanje?
Ono sto je najbitnije da pogledas kod toh godista je korozija po rubovima vrata.
- commendatore
- Posts: 6044
- Joined: 26/03/2016 10:24
- Location: Niodaklevačka VukojeBIHа
#556 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
korozija na mercedesu 2007 ????lavic wrote:Ja ga kupio prije dva mjeseca. Zena je pravo sretna. Gupio ga bez pregleda, a tamam spustio sam cijenu za iznos servisa i par sitnih popravki.Proposition Joe wrote:Ima li iko iskustva sa mercom B klase ? Zanima me benzinska verzija, tamo 2006/2007 godiste...
Koliko je pametna kupovina, na sta paziti, koji motor gledaj, koji izbjeci?
Odrzavanje?
Ono sto je najbitnije da pogledas kod toh godista je korozija po rubovima vrata.
ma hajte molim vas
- commendatore
- Posts: 6044
- Joined: 26/03/2016 10:24
- Location: Niodaklevačka VukojeBIHа
#557 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
falsvagenvauvau wrote:Eto ga opoziv kod mercedesa isto kao kod volkswagena.
https://www.klix.ba/auto/mercedes-mora- ... /180528023
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#558 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Da na B klasi do redizajna se javljala korozija na ivicama vrata,,,naslijedje odranijih modelskih godina i pokusaja stednje.commendatore wrote:korozija na mercedesu 2007 ????lavic wrote:Ja ga kupio prije dva mjeseca. Zena je pravo sretna. Gupio ga bez pregleda, a tamam spustio sam cijenu za iznos servisa i par sitnih popravki.Proposition Joe wrote:Ima li iko iskustva sa mercom B klase ? Zanima me benzinska verzija, tamo 2006/2007 godiste...
Koliko je pametna kupovina, na sta paziti, koji motor gledaj, koji izbjeci?
Odrzavanje?
Ono sto je najbitnije da pogledas kod toh godista je korozija po rubovima vrata.
ma hajte molim vas
- nepass1
- Posts: 9693
- Joined: 06/07/2017 07:35
#559 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Jucer vidjoh na vratniku mercedesa, ne znam koja tipa jbg. Kupljen od jugoslovenske vlasti, crn, 1979g, presao 1 300 000, stanje savrseno.
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#560 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Falschwagen=Volkswagen=Mercedes=Renaultcommendatore wrote:falsvagenvauvau wrote:Eto ga opoziv kod mercedesa isto kao kod volkswagena.
https://www.klix.ba/auto/mercedes-mora- ... /180528023
Izgleda da su oni svi u tome.
- ElRe
- Posts: 10818
- Joined: 12/12/2011 11:28
#561 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Ta varanja su svi radili i svi na isti način. Neko se otkrije prije, neko kasnije.
- commendatore
- Posts: 6044
- Joined: 26/03/2016 10:24
- Location: Niodaklevačka VukojeBIHа
#562 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
najvise te postene i vrijedne svabeElRe wrote:Ta varanja su svi radili i svi na isti način. Neko se otkrije prije, neko kasnije.
- Maraschino
- Posts: 18997
- Joined: 10/11/2006 16:15
- Location: ...
#563 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Te godine moj punac kupio novog i nakon godinu dana ode na servis kad ga zove majstor da mu pokaze cvarak na obrvi.commendatore wrote:
korozija na mercedesu 2007 ????
ma hajte molim vas
Njegovo auto je uvijek u garazi(95% vremena) ali opet se pojavila korozija.
De vi to sanirajte i on ide na prodaju, sto je i uradio.
Noviji FL je skroz drugaciji. Mnoge stvari su popravili tako da ih se ne moze porediti.
-
- Posts: 7711
- Joined: 14/06/2012 22:59
#564 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Prema svemu što sam do sada upratio, BMW je izašao najuredniji iz svih ovih priča sa varajućim softverom i uređajima.ElRe wrote:Ta varanja su svi radili i svi na isti način. Neko se otkrije prije, neko kasnije.
- commendatore
- Posts: 6044
- Joined: 26/03/2016 10:24
- Location: Niodaklevačka VukojeBIHа
#565 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
ma lazes mercedes ne hrDZa ne kvari se i skroz ga je lako odrzavat sta fali sto za neki bezazlen zahvat treba skidat motor na a klasi na b klasi ha ja nek se celice brateMaraschino wrote:Te godine moj punac kupio novog i nakon godinu dana ode na servis kad ga zove majstor da mu pokaze cvarak na obrvi.commendatore wrote:
korozija na mercedesu 2007 ????
ma hajte molim vas
Njegovo auto je uvijek u garazi(95% vremena) ali opet se pojavila korozija.
De vi to sanirajte i on ide na prodaju, sto je i uradio.
Noviji FL je skroz drugaciji. Mnoge stvari su popravili tako da ih se ne moze porediti.
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#566 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Interesantno, nisam uspio pročitati mnogo kompromitirajućih navoda vezano za bmw.Seawolf wrote:Prema svemu što sam do sada upratio, BMW je izašao najuredniji iz svih ovih priča sa varajućim softverom i uređajima.ElRe wrote:Ta varanja su svi radili i svi na isti način. Neko se otkrije prije, neko kasnije.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#567 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Ako je vjerovati navodima iz Dirty money dokumentarca upravo su Mercedes, BMW i Volkswagen pokazali gotovo iste rezultate, tj. 400 ili 500% više zagađenja NOx spojevima u realnoj upotrebi u odnosu na normu koja je propisana i koju ispunjavaju na ranijim testovima. Doduše, jedino je VW i zvanično priznao to.Seawolf wrote:Prema svemu što sam do sada upratio, BMW je izašao najuredniji iz svih ovih priča sa varajućim softverom i uređajima.ElRe wrote:Ta varanja su svi radili i svi na isti način. Neko se otkrije prije, neko kasnije.
-
- Posts: 7711
- Joined: 14/06/2012 22:59
#568 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Koji modeli BMW-a i Mercedes-Benz-a su u toj epizodi serije "Dirty Money", navedeni kao problematični?530i wrote:Ako je vjerovati navodima iz Dirty money dokumentarca upravo su Mercedes, BMW i Volkswagen pokazali gotovo iste rezultate, tj. 400 ili 500% više zagađenja NOx spojevima u realnoj upotrebi u odnosu na normu koja je propisana i koju ispunjavaju na ranijim testovima. Doduše, jedino je VW i zvanično priznao to.Seawolf wrote: Prema svemu što sam do sada upratio, BMW je izašao najuredniji iz svih ovih priča sa varajućim softverom i uređajima.
Razlika od 400% do 500% između izmjerene količine NOx-a u uslovima realnog voženja i količine propisane direktivom, ne predstavlja razliku koja bi mogla izazvati sumnju u korištenje "Defeat Device"-a. To je rezultat manjkavosti načina mjerenja, kakav je bio propisan u to vrijeme i koji nije definisao koliki može biti omjer između količine NOx-a izmjerene u uslovima realnog voženja i granične vrijednosti propisane direktivom.
Volkswagen je priznao varanje, jer je na vozilu koje nominalno zadovoljava US normu EPA Tier 2 / Bin 5, koja dopušta do 0,043 g/km NOx-a, u realnim uslovima voženja izmjerena količina od 0,61g/km NOx-a, a to je razlika od 1.319%.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#569 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Gore je Seawolf objasno koliko je VW varao.530i wrote:Ako je vjerovati navodima iz Dirty money dokumentarca upravo su Mercedes, BMW i Volkswagen pokazali gotovo iste rezultate, tj. 400 ili 500% više zagađenja NOx spojevima u realnoj upotrebi u odnosu na normu koja je propisana i koju ispunjavaju na ranijim testovima. Doduše, jedino je VW i zvanično priznao to.Seawolf wrote:Prema svemu što sam do sada upratio, BMW je izašao najuredniji iz svih ovih priča sa varajućim softverom i uređajima.ElRe wrote:Ta varanja su svi radili i svi na isti način. Neko se otkrije prije, neko kasnije.
BMW X5 sa M57 motorom koji su testirali studenti sa West Virginia Univerziteta je pokazivao samo malo vecu kolicinu NOx preko planisnkih prijevoja tokom testiranja na zapadu SAD.
Kada su podaci dostavljeni CARB (California Air Resource Board), CARB je vrsio dodatna testiranja na VW i BMW-u. CARB je daleko rigorozniji od EPA, i iako EPA propisuje Tier 2/Bin5, CARB ima svoje limite Nox. Posto je California najveca i ekonomski najjaca drzava u SAD, ai jos 11 drzava prati CARB regulacije, sve drzave koje prate CARB traze da proizvodjaci auta koja se prodaju na njihovom trzistu ispunjavaju CARB limite. Prema 10 amandmanu ustava u SAD, EPA moze propisati limite, ali ako druga agencija, drzavna, propise stroze limite to je dozvoljeno sve dok su limiti stroziji. BMW je to ispunio, a prema CARB limitima VW je ispustao daleko vise nego 1.319%.
BMW jedini problem koliko sam ja skuzio je imao na M550d sa softverom i koji obuhvata 11,000 auta.
Zato je SCR sistem na BMW-u u SAD, koji je testiran, toliko kompleksan da je to uzas. Imam jednog, i stalno su problemi sa NOx senzorima, sa rezervoarima AdBlua, sa injektorima AdBlua itd. BMW je produzio garanciju na SCR za korisnike, ali to pokazuje da je BMW uradio to kako treba sto se tice plinova, ali da je uzasno komplikovan sistem koji iskreno dovodi u pitanje opravdanost kupnje dizela. Ja cu svoj prodat cim garancija istekne samo zbog tog SCR sistema.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#570 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Seawolf wrote:Koji modeli BMW-a i Mercedes-Benz-a su u toj epizodi serije "Dirty Money", navedeni kao problematični?530i wrote:Ako je vjerovati navodima iz Dirty money dokumentarca upravo su Mercedes, BMW i Volkswagen pokazali gotovo iste rezultate, tj. 400 ili 500% više zagađenja NOx spojevima u realnoj upotrebi u odnosu na normu koja je propisana i koju ispunjavaju na ranijim testovima. Doduše, jedino je VW i zvanično priznao to.Seawolf wrote: Prema svemu što sam do sada upratio, BMW je izašao najuredniji iz svih ovih priča sa varajućim softverom i uređajima.
Razlika od 400% do 500% između izmjerene količine NOx-a u uslovima realnog voženja i količine propisane direktivom, ne predstavlja razliku koja bi mogla izazvati sumnju u korištenje "Defeat Device"-a. To je rezultat manjkavosti načina mjerenja, kakav je bio propisan u to vrijeme i koji nije definisao koliki može biti omjer između količine NOx-a izmjerene u uslovima realnog voženja i granične vrijednosti propisane direktivom.
Volkswagen je priznao varanje, jer je na vozilu koje nominalno zadovoljava US normu EPA Tier 2 / Bin 5, koja dopušta do 0,043 g/km NOx-a, u realnim uslovima voženja izmjerena količina od 0,61g/km NOx-a, a to je razlika od 1.319%.
E91, S204 redizajn i Passat A7 Variant. Detalje stvarno ne znam, jer sam to gledao prije par mjeseci, ali testirali su ta tri modela i kod oba je primjećen prilično identičan obrazac ponašanja što se tiče zagađenja.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#571 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Vecina auta koja su ispunjavali Euro V normu u Evropi imaju ralizku izmedju onoga sto su prijavili i onoga sto je u stvarnosti. To je zato sto je EU centralizovala do bola Euro Norme koje su napisane manje vise od strane VW, BMW, MB, PSA itd. Ti proizvodjaci su samoprijavljivali podatke iz laboratorija. U voznji je razlika bila ocigledna, od VW do BMW. Razlika izmedju SAD i EU je sto su u SAD da bi ispunili EPA i CARB zahtjeve morali svi instalirati SCR sistem 2009 osim VW -a koji je tvrdio da im ne treba.E91, S204 redizajn i Passat A7 Variant. Detalje stvarno ne znam, jer sam to gledao prije par mjeseci, ali testirali su ta tri modela i kod oba je primjećen prilično identičan obrazac ponašanja što se tiče zagađenja.
U cemu je razlika izmedju VW s jedne strane i BMW i ostalih s druge? Ostali nisu trebali dodatni softveri koji ce namjerno mjenjati parametre motora samo da bi auto proslo testiranje. Tu je problem. Prema EPA, CARB u SAD i KBA u Njemackoj proizvodjaci moraju prijaviti svaki dio softvera posebno tkz. "defeat device" koja stiti motor u slucaju da nastane problem sa izduvnim sistemom, tada taj uredjaj uskace da zastiti motor. To VW nije prijavio nikome. U SAD su rekli da su varali, KBA je rekla da je eto legalno prema nekim pravilima, u sustini njemci nisu htjeli da nagaze VW dodatno. To je sav problem. Ne u tome jel BMW izbacije 2 ili 20 puta vise u stvarnosti nego u laboratoriju, nego sto je VW sa namjerom instalirao sistem da zavara zakonodavne institucije.
Bez obzira, BMW i ostali daleko manje su izbacivali nego VW. VW se kladio na PD tehnologiju pa kad su skontali da ih to nece dovesti nigdje, prebacili se na common rail i skontali da su ostali vec dobro ispred njih, pa daj pokusaj sve prevariti.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66151
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
- commendatore
- Posts: 6044
- Joined: 26/03/2016 10:24
- Location: Niodaklevačka VukojeBIHа
#573 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
papanluk pod original
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66151
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#574 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Sto su ove A klase iz ranih 2000-tih ovako grohnule cijenom?
- commendatore
- Posts: 6044
- Joined: 26/03/2016 10:24
- Location: Niodaklevačka VukojeBIHа
#575 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
zato sto su smece