Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
B180, 2012 god.
Sad ću malo jasnije objasniti. Ugasim auto, auto se gasi na ključu. Izvadim ključ, izađem iz auta, pritisnem dugme za zaključavanje, ne reaguje, kao da nije njegov daljinski. U tom slučaju moram ponovo uči u auto, ključ ubaciti u bravu da očita čip preko ključa i izvaditi. Nakon toga normala zaključa.
Hajde, ne budi ti zapovjeđeno, slijedeći put kad ti se desi da ne možeš zaključati daljinskim, zaključaj auto mehaničkim putem (dok držiš otvorena samo vozačeva vrata, pritisni dugme za centralno zaključavanje na tim vratima da se zaključaju sve ostale brave, pa onda zatvori vozačeva vrata i zaključaj vozačevu bravu mehaničkim ključem), pa onda probaj tako zaključan auto, otključati daljinskim.
Pa javi rezultat.
Probao sam. Međutim kada sam otvorena vozačeva vrata pokušao preko pipka zaključati, nisam uspio. Jednostavno mi nedozvoljava. Nisam previše ni zapinjao da šta ne polomim unutra. Pa sam pokušao njegovim mehaničkim ključem da zaključam. Zaključao sam mehan ključem, ali samo vozačeva vrata, kao da nije centralno zaključavanje. Ili možda postoji neka caka.
Nije meni da to stvara neke prevelike probleme. Niti je to neki problem veliki. Jedostavno kada mi se desi da mi u tom trenutku ne zaključa preko daljinskog, moram uči u auto, provući ključ kroz bravu (bravu preko kojeg palim auto, samo da elektronika očita kod sa ključa bez okretanja ključa u pozicije), i onda proradi zaključavanje.
Mislim da se nismo baš najbolje razumijeli.
Kad sam napisao "dok držiš otvorena samo vozačeva vrata, pritisni dugme za centralno zaključavanje na tim vratima da se zaključaju sve ostale brave", mislio sam na donje od ova dva dugmeta ....
.... a ne na "hepek" na vozačevim vratima.
Dakle, kad pritisneš donje dugme sa fotografije, dok su otvorena vozačeva vrata, zaključat će se ostale četiri brave.
Nakon toga zatvoriš i vozačeva vrata, pa onda mehaničkim ključem zaključaš bravu na vozačevim vratima.
Tako ćeš imati zaključane sve brave, a bez korištenja daljinskog.
Seawolf wrote: ↑04/05/2024 19:19
Hajde, ne budi ti zapovjeđeno, slijedeći put kad ti se desi da ne možeš zaključati daljinskim, zaključaj auto mehaničkim putem (dok držiš otvorena samo vozačeva vrata, pritisni dugme za centralno zaključavanje na tim vratima da se zaključaju sve ostale brave, pa onda zatvori vozačeva vrata i zaključaj vozačevu bravu mehaničkim ključem), pa onda probaj tako zaključan auto, otključati daljinskim.
Pa javi rezultat.
Probao sam. Međutim kada sam otvorena vozačeva vrata pokušao preko pipka zaključati, nisam uspio. Jednostavno mi nedozvoljava. Nisam previše ni zapinjao da šta ne polomim unutra. Pa sam pokušao njegovim mehaničkim ključem da zaključam. Zaključao sam mehan ključem, ali samo vozačeva vrata, kao da nije centralno zaključavanje. Ili možda postoji neka caka.
Nije meni da to stvara neke prevelike probleme. Niti je to neki problem veliki. Jedostavno kada mi se desi da mi u tom trenutku ne zaključa preko daljinskog, moram uči u auto, provući ključ kroz bravu (bravu preko kojeg palim auto, samo da elektronika očita kod sa ključa bez okretanja ključa u pozicije), i onda proradi zaključavanje.
Mislim da se nismo baš najbolje razumijeli.
Kad sam napisao "dok držiš otvorena samo vozačeva vrata, pritisni dugme za centralno zaključavanje na tim vratima da se zaključaju sve ostale brave", mislio sam na donje od ova dva dugmeta ....
.... a ne na "hepek" na vozačevim vratima.
Dakle, kad pritisneš donje dugme sa fotografije, dok su otvorena vozačeva vrata, zaključat će se ostale četiri brave.
Nakon toga zatvoriš i vozačeva vrata, pa onda mehaničkim ključem zaključaš bravu na vozačevim vratima.
Tako ćeš imati zaključane sve brave, a bez korištenja daljinskog.
Ahha, skužio sam. Ja upotpunosti zaboravio na te dugmadi. Navikao na staromodniji način.
Probat ću...
Evolution_IV wrote: ↑08/05/2024 23:31
ako ces novo, svejedno ti je
Pa ne baš novo, 2-3 god. staro.
Nego jednostavno bolja ponuda hibrida u odnosu na obične dizele, zbog toga pitam.
Moguće da su u ovom zadnjem vaktu više proizveli hibrida nego običnih.
Imam Audija koji već ulazi u 10. godinu pa vakat tražiti šta novo. Ja ne mijenjam auta baš često.
ja ne bi, a ti kako hoces, najgore je od svega sta god ti od tog hibrida ode(a hoce kad izbroji odredjene kilometre), neces upalit auto, u BiH niko to ne reparira, a cijene u mercedesu i generalno svima su teski cirkus i otimacina jer im se moze...
Evolution_IV wrote: ↑08/05/2024 23:36
ja ne bi, a ti kako hoces, najgore je od svega sta god ti od tog hibrida ode(a hoce kad izbroji odredjene kilometre), neces upalit auto, u BiH niko to ne reparira, a cijene u mercedesu i generalno svima su teski cirkus i otimacina jer im se moze...
Evolution_IV wrote: ↑08/05/2024 23:36
ja ne bi, a ti kako hoces, najgore je od svega sta god ti od tog hibrida ode(a hoce kad izbroji odredjene kilometre), neces upalit auto, u BiH niko to ne reparira, a cijene u mercedesu i generalno svima su teski cirkus i otimacina jer im se moze...
Zato i pitam
vidi imal benzinaca obicnih, mada je sve to tesko nac, svi su mild hibrid
Evolution_IV wrote: ↑08/05/2024 23:36
ja ne bi, a ti kako hoces, najgore je od svega sta god ti od tog hibrida ode(a hoce kad izbroji odredjene kilometre), neces upalit auto, u BiH niko to ne reparira, a cijene u mercedesu i generalno svima su teski cirkus i otimacina jer im se moze...
Zato i pitam
vidi imal benzinaca obicnih, mada je sve to tesko nac, svi su mild hibrid
Nema. Najbolja je ponuda benzin/hibrid trenutno.
Mada ja prelazim velike kilometraže, tako da mi je dizel uvijek bolja opcija, na audiju imam 400 000 km trenutno.
Znam, al je meni moj C7 bukvalno kao D segment u pojedinim modelima po pitanju komocije unutra
Možda zavisi od sjedišta, ja imam S-Line (kombinacija)
Sportska su i kod mene, samo nisu alkantara + koža. Mada više govorim o prostoru koliko ima u kabini, oko nogu i ostalo, nego o sjedištu. Ne znam kojeg Mercedesa šmekiš, ali ako je sukladno E klasa u pitanju, vidjet ćeš razliku