Mercedes-Benz ALL ABOUT

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#1876 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by STARx »

Rockefeller wrote: 03/04/2021 23:37 Stariks, kakva je E klasa iz 2020 u Avangard opremi? Je l kruta? Ne ovaj Fejslift. Sinonim za udobnost.
Nije kruta, ako pare nisu problem preporucujem all terrain izvedbu. 220+ motori :-D
User avatar
Rockefeller
Posts: 7221
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#1877 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by Rockefeller »

STARx wrote: 03/04/2021 23:48
Rockefeller wrote: 03/04/2021 23:37 Stariks, kakva je E klasa iz 2020 u Avangard opremi? Je l kruta? Ne ovaj Fejslift. Sinonim za udobnost.
Nije kruta, ako pare nisu problem preporucujem all terrain izvedbu. 220+ motori :-D
Ma ovaj haver kupio pa nako pitam jer kad njega pitam znam da laze. On limuzinu uzeo. Ma mali mi je gepek kod njega.
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#1878 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by STARx »

Rockefeller wrote: 03/04/2021 23:52

Ma ovaj haver kupio pa nako pitam jer kad njega pitam znam da laze. On limuzinu uzeo. Ma mali mi je gepek kod njega.
Generalno su e klase udobne, a opet je udobnija elegance oprema. S tim da ovi nazivi ne oznacavaju striktno unutrasnji paket opreme, vec vanjski. Nerijetko se moze vidjeti classic napakovaniji od avangarda, barem sto se tice unutrasnjosti. To su vec doplate kupca, a ne sastavni dio paketa opreme. Ja licno bih uvijek gledao dobro napakovan stariji model, nego go ko pistolj noviji. Stvar ukusa.
User avatar
sime_cipol
Posts: 15989
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#1879 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by sime_cipol »

Novi C63 AMG bi trebao imati oko 650 KS.
2.0 4cil M139 + struja.
Erva40
Posts: 31
Joined: 02/04/2021 09:27

#1880 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by Erva40 »

STARx wrote: 03/04/2021 22:56
Erva40 wrote: 02/04/2021 15:42 Pozdrav svima.
Posto je tema Mercedes. Vozim najmanji u clasi mercedes A class 2005g 2.0 dizel 103 kw. Imam 4godine pa da podelim neka iskustva. Uvezen iz Njemacke prije 5g.Kupio auto od zeta koji je bas picajzla. Sve zivo menjao na njemu sta je trebalo, untra je ko lampa s obzirom na godiste. Auto je u Avangarda opremi. DPrve dvije god sve super, poslije su poceli kvarovi. Iskreno imam majstora koji mi odrzava i radi u ovlastenom servisu. Prije dva mjeseca prolupali mi amortizeri, koji su novi stavljeni trt prije 5g. Stavio ja nove Sachs , menjao sve nosace motora, homo kineticki, kligle, stabilizator. Prepakovao aksijalne itd. Ulozi u auto zadnjih dva mjeseca preko 1400km.Anlaser prepskovao novi remen stavio. Auto mi i dalje lupka, gledalo ga par njih po njima sve ok. Iskreno rijetko ko hoce da pogleda ove A classe od majstora, svi izbegavaju. Znate li nekog dobrog majstora gdje bi mogao odrzavat mercedes a da nije preskup? Trenutno nemam novaca za neki bolji auto. Hvala i izvinte na dugom postu.Vasa iskustva sa A classom ovog godista ili malo mladje? Odrzavanje i servisi itd. Lp
Prednja balans stangla/gumice ima hod i udara, aksijalni lezaj koji si prepakovao mora biti stegnut u odredjenoj toleranciji hoda iako je nov moze opet lupati. Oscilirajuce rame, lafeta, kugla, krajnica, stabilizator. Sto se tice prednjeg kraja, obizorm da kazes da su ti amortizeri novi. Zadnji dio puknuta opruga proizvodi te zvukove, a ostane u lezistu, vecinom pukne pri dnu pa se i ne vidi. Amortizeri. Stabilizatori. Gumice balans stangle. Silent blok kroz koji ide saraf koji drzi rame na kojem je postavljena opruga i amortizer takodjer proizvodi zvukove. Stetoskopom se ti zvukovi jedino nalaze, ako nema vidljivog hoda pajserom.

lezaj se steze tako da komparator ocitava hod manji od 0.02mm, sve preko lupat ce, nebitno nov ili star

nosaci motora i mjenjaca ne mogu lupati, stvaraju vibracije koje se prenose u kabinu. kod automatika se osjeti vise, dobije motor grublji i nemirniji rad. potrebno je zamijeniti sva tri. obratiti paznju da nosaci moraju biti uljani.

kad skines s podvozja vatrozastitni lim, visi sajla od rucne, cesto nosac koji drzi ( plasticni ) pukne pa ista mlatara okolo. I to pravi zvuk.

Rupa u sustavu izduvne grane, korozija koja je dublje penetrirala, stvara zvuk treskanja i nemirniji-bucniji rad motora. Takodjer i los dihtung, al to bi osjetio po mirisu u kabini.

Vatrozastitni lim, ako imas dpf, cesto popusti u tom podrucju i treska tokom voznje, iritantan takodjer zvuk.

Odlomljen drzac auspuha takodjer zna proizvodit zvuk na neravnom terenu.

Avangard je krut, uvijek ces osjetiti neravnine i rupe, a ne smije lupkati.

i ne mozes stavljat grafitnu, totmast, u lezaj. Samo litijumska. Dobro mast moras upakovati u lezaj, na dio gdje se steze matica ide 50g, a u cep 10g. S grafitnom i totmast ce prolupati nakon 2000-5000km.

Ne stavljaj no name zamjenske dijelove. Zadnji amortizer kad mijenjas, ukoliko skidas rame, prilikom postavljanja prvo postavljas saraf koji drzi rame, pa tek onda smijes postavljati vijak amortizera, inace ce ti opet prolupati. Ne stezes amortizer, spustas auto na zemlju, procimas ga, vracas nazad i stezes maticu amortizera na 60nm, a ramena na 80nm + 60 ili 90c, ne sjecam se. Ovo je za zadnji amortizer, prednji se mora stegnut pod tezinom auta, inace mu smanjujes vijek za 70%.

Po meni to je dobro auto, best buy opcija koju si mogao dobiti u tom rangu. Obrati paznju na SRS sustav, imas senzor u suvozacevom sjedistu. Ukoliko stavis vecu tezinu na manju povrsinu probit ces foliju ili u najboljem slucaju odvalit kontakt pa ce ti se upaliti crvena SRS lampa. Nije neki kvar, ne smeta radu SRS sustava samo ne moze da ocita prazno sjediste pa je airbag uvijek aktiviran u slucaju udesa. Zamjenska folija 500km, reprogramiranje 100km.
Pozdrav druze.
Drugi majstor je gledao balans stangli i ma ovaj model se prednja balans stangla menja u kompletu, ne mogu se skidati gumice posto su lepljene fabricke. Drugi majstor je to pritezao da da nema lufta. Sto se tice zadnjih Amortizera oni se me cuju ne lupsju. Problem je napred, imam osecaj da solje amortizera ili Aksijalni ne amortizuju rad amortizera, ne daju tu mekocu. Ja sam prvo kupio KYB nove amortizere i jedan je bio pravo los, majstor je skontao da je amortizer fabrički imao luft i hod pa je lupao. Onda vratio to i kupio Sachs. Malo je bolji, ali i dalje ima taj sitan tupi zvuk tup tup, kao na soljama da se cuje. Peci majstor radi sa svojom ekipom u StarLine plus prvatno ima svoj mercedes. Ne znam sto nije menjao aksijalni mozda je mislio da je ok. Drugi je dosta ok momak, gledao sve i sredjicao tu balans stanglu. Upravu si da je Avangarda tvrdi auto. Ja se ne razumijem, nism majstor ali cujem preko jace rupe ili lezeceg udar tup udar negdje ima lufta. Izvini jesi mi ti majstor?
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#1881 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by STARx »

Erva40 wrote: 04/04/2021 22:32
Pozdrav druze.
Drugi majstor je gledao balans stangli i ma ovaj model se prednja balans stangla menja u kompletu, ne mogu se skidati gumice posto su lepljene fabricke. Drugi majstor je to pritezao da da nema lufta. Sto se tice zadnjih Amortizera oni se me cuju ne lupsju. Problem je napred, imam osecaj da solje amortizera ili Aksijalni ne amortizuju rad amortizera, ne daju tu mekocu. Ja sam prvo kupio KYB nove amortizere i jedan je bio pravo los, majstor je skontao da je amortizer fabrički imao luft i hod pa je lupao. Onda vratio to i kupio Sachs. Malo je bolji, ali i dalje ima taj sitan tupi zvuk tup tup, kao na soljama da se cuje. Peci majstor radi sa svojom ekipom u StarLine plus prvatno ima svoj mercedes. Ne znam sto nije menjao aksijalni mozda je mislio da je ok. Drugi je dosta ok momak, gledao sve i sredjicao tu balans stanglu. Upravu si da je Avangarda tvrdi auto. Ja se ne razumijem, nism majstor ali cujem preko jace rupe ili lezeceg udar tup udar negdje ima lufta. Izvini jesi mi ti majstor?
Ne mora se mijenjati komplet balans stangla ako su lose gumice, postoji alternativnija metoda a to je da se obmota komad gume oko gumice ili postavi u sam lezaj koji cuva gumice. Nema poente kupovati drugu radi toga, druga se kupuje ako stradaju iz nekog razloga nosaci stabilizatora. Vijci koji drze balans stanglu su mehki, ne smiju se puno pritezati jer dodje do pucanja vijka po sredini te se ne vidi golim okom i stvara metalni udar. Ukoliko su vijci skidani ( da se zamijeni lafeta ) i nisu vraceni propisno i to moze stvarati zvuk. Da li su matice amortizera, prilikom postavljanja zamjenskih, stegnuti s tezinom auta na tockovima? Ukoliko nisu, to ti takodjer moze proizvodit tup udarac. Potrebno je stegnuti iste tek onda kada auto preuzme tezinu silom od 110nm maticu koja se spaja s glavcinom te silom od 50-70tak nm gornji dio amortizera. To tebi najvjerovatnije lupa aksijalni lezaj. Podigni auto na dizalicu, skini tocak, osiguraj auto klocevima ili tronozscem, stavi ruku na disk u polozaju kazaljlke na satu 12/6 sati. Polahko cimaj rukom. Ukoliko osjetis metalni zvuk, kuckanje, to ti je to.
Skini poklopac lezaja, unutra pogledaj koje je boje mast i ima li prisutnost vode. Matica koja drzi lezaj se odvrce sa torx t30 cini mi se. Sa strane stavljas nasadni kljuc-imbus, vidjet ces rupu. Popusti je malo, dovoljno da mozes maticu okrenuti u smjeru kazaljke na satu za 1-2cm. Stegni opet, toliko da je pod rukom cvrsta. Okreni rukom disk par puta, stavi opet ruku na polozaj 6-12 i probaj proizvesti isti zvuk. Ukoliko je zvuk slabiji, potrebno je okrenuti maticu jos malo. Ovom metodom ces produziti vijek. Ukoliko zvuka nema na polozaju 12/6h, stavi ruku na polozaj 9/3 i ponovi isti postupak. Tim metodama ces eliminsati zvuk oscilirajuceg ramena, kugle, lafete, lezaja. Ukoliko nema nikakvog zvuka na oba polozaja provjeri silent blokove lafete i ramena da li su gume poderane. Rijetkost je da one proizvode zvuk. Nisam ja nikakav majstor, radim kao mesar u brojleru, a u slobodno vrijeme dosta iscitavam brosure proizvodjaca pa poneku zapamtim. Ako ne, uvijek je tu google da se podsjetim.

- ukoliko odlucis da skidas lezaj tocka seger prsten ga drzi. ne tegli, skini ga klijestima. daj nekome ko ima presu da izbije lezaj, stavi drugi. prije nego stavis, dobro ga nafiluj mascu. maticu okreces do te mjere sve dok komparator ne pocne pokazivati hod unutar 0.01-0.02mm. odvuci nekome ko zna, jeftinije je ako nemas alat
User avatar
madner
Posts: 56754
Joined: 09/08/2004 16:35

#1882 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by madner »

Cuj sta fali Renolovim motorima, fali im kubika. :D

Inace sta Mercedes mislim o istima je lako viditi, nova C klasa iste nema (jos) u ponudi.
User avatar
madner
Posts: 56754
Joined: 09/08/2004 16:35

#1883 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by madner »

STARx wrote: 03/04/2021 23:59
Rockefeller wrote: 03/04/2021 23:52

Ma ovaj haver kupio pa nako pitam jer kad njega pitam znam da laze. On limuzinu uzeo. Ma mali mi je gepek kod njega.
Generalno su e klase udobne, a opet je udobnija elegance oprema. S tim da ovi nazivi ne oznacavaju striktno unutrasnji paket opreme, vec vanjski. Nerijetko se moze vidjeti classic napakovaniji od avangarda, barem sto se tice unutrasnjosti. To su vec doplate kupca, a ne sastavni dio paketa opreme. Ja licno bih uvijek gledao dobro napakovan stariji model, nego go ko pistolj noviji. Stvar ukusa.
Kakve veze ima paket opreme sa udobnoscu?
User avatar
visuljak
Posts: 994
Joined: 26/11/2020 14:05

#1884 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by visuljak »

Ima i te kako.
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#1885 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by STARx »

madner wrote: 05/04/2021 01:54

Kakve veze ima paket opreme sa udobnoscu?
Nije isti ovjes. Avangard je krut, pojedini modeli leze nize tlu od istog auta druge opreme. Manja tolerancija hoda opruga, a samim tim udobnost. Za moj konkretno model postoje 4 vrste opruga, a vozim w211.
User avatar
madner
Posts: 56754
Joined: 09/08/2004 16:35

#1886 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by madner »

STARx wrote: 05/04/2021 02:28
madner wrote: 05/04/2021 01:54

Kakve veze ima paket opreme sa udobnoscu?
Nije isti ovjes. Avangard je krut, pojedini modeli leze nize tlu od istog auta druge opreme. Manja tolerancija hoda opruga, a samim tim udobnost. Za moj konkretno model postoje 4 vrste opruga, a vozim w211.
Mozda je tako na w211, na w213 je isti ovjes koji ima 5 modusa rada. Standardno su oba spustena 10mm a zracni ovjes je moguce dokupiti za oba.
Erva40
Posts: 31
Joined: 02/04/2021 09:27

#1887 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by Erva40 »

STARx wrote: 04/04/2021 23:09
Erva40 wrote: 04/04/2021 22:32
Pozdrav druze.
Drugi majstor je gledao balans stangli i ma ovaj model se prednja balans stangla menja u kompletu, ne mogu se skidati gumice posto su lepljene fabricke. Drugi majstor je to pritezao da da nema lufta. Sto se tice zadnjih Amortizera oni se me cuju ne lupsju. Problem je napred, imam osecaj da solje amortizera ili Aksijalni ne amortizuju rad amortizera, ne daju tu mekocu. Ja sam prvo kupio KYB nove amortizere i jedan je bio pravo los, majstor je skontao da je amortizer fabrički imao luft i hod pa je lupao. Onda vratio to i kupio Sachs. Malo je bolji, ali i dalje ima taj sitan tupi zvuk tup tup, kao na soljama da se cuje. Peci majstor radi sa svojom ekipom u StarLine plus prvatno ima svoj mercedes. Ne znam sto nije menjao aksijalni mozda je mislio da je ok. Drugi je dosta ok momak, gledao sve i sredjicao tu balans stanglu. Upravu si da je Avangarda tvrdi auto. Ja se ne razumijem, nism majstor ali cujem preko jace rupe ili lezeceg udar tup udar negdje ima lufta. Izvini jesi mi ti majstor?
Ne mora se mijenjati komplet balans stangla ako su lose gumice, postoji alternativnija metoda a to je da se obmota komad gume oko gumice ili postavi u sam lezaj koji cuva gumice. Nema poente kupovati drugu radi toga, druga se kupuje ako stradaju iz nekog razloga nosaci stabilizatora. Vijci koji drze balans stanglu su mehki, ne smiju se puno pritezati jer dodje do pucanja vijka po sredini te se ne vidi golim okom i stvara metalni udar. Ukoliko su vijci skidani ( da se zamijeni lafeta ) i nisu vraceni propisno i to moze stvarati zvuk. Da li su matice amortizera, prilikom postavljanja zamjenskih, stegnuti s tezinom auta na tockovima? Ukoliko nisu, to ti takodjer moze proizvodit tup udarac. Potrebno je stegnuti iste tek onda kada auto preuzme tezinu silom od 110nm maticu koja se spaja s glavcinom te silom od 50-70tak nm gornji dio amortizera. To tebi najvjerovatnije lupa aksijalni lezaj. Podigni auto na dizalicu, skini tocak, osiguraj auto klocevima ili tronozscem, stavi ruku na disk u polozaju kazaljlke na satu 12/6 sati. Polahko cimaj rukom. Ukoliko osjetis metalni zvuk, kuckanje, to ti je to.
Skini poklopac lezaja, unutra pogledaj koje je boje mast i ima li prisutnost vode. Matica koja drzi lezaj se odvrce sa torx t30 cini mi se. Sa strane stavljas nasadni kljuc-imbus, vidjet ces rupu. Popusti je malo, dovoljno da mozes maticu okrenuti u smjeru kazaljke na satu za 1-2cm. Stegni opet, toliko da je pod rukom cvrsta. Okreni rukom disk par puta, stavi opet ruku na polozaj 6-12 i probaj proizvesti isti zvuk. Ukoliko je zvuk slabiji, potrebno je okrenuti maticu jos malo. Ovom metodom ces produziti vijek. Ukoliko zvuka nema na polozaju 12/6h, stavi ruku na polozaj 9/3 i ponovi isti postupak. Tim metodama ces eliminsati zvuk oscilirajuceg ramena, kugle, lafete, lezaja. Ukoliko nema nikakvog zvuka na oba polozaja provjeri silent blokove lafete i ramena da li su gume poderane. Rijetkost je da one proizvode zvuk. Nisam ja nikakav majstor, radim kao mesar u brojleru, a u slobodno vrijeme dosta iscitavam brosure proizvodjaca pa poneku zapamtim. Ako ne, uvijek je tu google da se podsjetim.

- ukoliko odlucis da skidas lezaj tocka seger prsten ga drzi. ne tegli, skini ga klijestima. daj nekome ko ima presu da izbije lezaj, stavi drugi. prije nego stavis, dobro ga nafiluj mascu. maticu okreces do te mjere sve dok komparator ne pocne pokazivati hod unutar 0.01-0.02mm. odvuci nekome ko zna, jeftinije je ako nemas alat
Druze vidim da se razumjes. Odmah da ti kazem ja sam laik za te stvari. Kontam da ljudi koji su mi postavili amortizere nisu ih dobro pritegli. A ostaje mi opcija jedno jos da zamjenim aksijalne pa da se nadam da sam rijesio problem. Nema mi druge, nove aksijaline i to je to. Nervira me sto su dva majstora gledali i po njima su ok aksijalni itd. A, cuje se lupkanje na neravnini ili lezecem tup udar kao klak klak.
Erva40
Posts: 31
Joined: 02/04/2021 09:27

#1888 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by Erva40 »

STARx wrote: 04/04/2021 23:09
Erva40 wrote: 04/04/2021 22:32
Pozdrav druze.
Drugi majstor je gledao balans stangli i ma ovaj model se prednja balans stangla menja u kompletu, ne mogu se skidati gumice posto su lepljene fabricke. Drugi majstor je to pritezao da da nema lufta. Sto se tice zadnjih Amortizera oni se me cuju ne lupsju. Problem je napred, imam osecaj da solje amortizera ili Aksijalni ne amortizuju rad amortizera, ne daju tu mekocu. Ja sam prvo kupio KYB nove amortizere i jedan je bio pravo los, majstor je skontao da je amortizer fabrički imao luft i hod pa je lupao. Onda vratio to i kupio Sachs. Malo je bolji, ali i dalje ima taj sitan tupi zvuk tup tup, kao na soljama da se cuje. Peci majstor radi sa svojom ekipom u StarLine plus prvatno ima svoj mercedes. Ne znam sto nije menjao aksijalni mozda je mislio da je ok. Drugi je dosta ok momak, gledao sve i sredjicao tu balans stanglu. Upravu si da je Avangarda tvrdi auto. Ja se ne razumijem, nism majstor ali cujem preko jace rupe ili lezeceg udar tup udar negdje ima lufta. Izvini jesi mi ti majstor?
Ne mora se mijenjati komplet balans stangla ako su lose gumice, postoji alternativnija metoda a to je da se obmota komad gume oko gumice ili postavi u sam lezaj koji cuva gumice. Nema poente kupovati drugu radi toga, druga se kupuje ako stradaju iz nekog razloga nosaci stabilizatora. Vijci koji drze balans stanglu su mehki, ne smiju se puno pritezati jer dodje do pucanja vijka po sredini te se ne vidi golim okom i stvara metalni udar. Ukoliko su vijci skidani ( da se zamijeni lafeta ) i nisu vraceni propisno i to moze stvarati zvuk. Da li su matice amortizera, prilikom postavljanja zamjenskih, stegnuti s tezinom auta na tockovima? Ukoliko nisu, to ti takodjer moze proizvodit tup udarac. Potrebno je stegnuti iste tek onda kada auto preuzme tezinu silom od 110nm maticu koja se spaja s glavcinom te silom od 50-70tak nm gornji dio amortizera. To tebi najvjerovatnije lupa aksijalni lezaj. Podigni auto na dizalicu, skini tocak, osiguraj auto klocevima ili tronozscem, stavi ruku na disk u polozaju kazaljlke na satu 12/6 sati. Polahko cimaj rukom. Ukoliko osjetis metalni zvuk, kuckanje, to ti je to.
Skini poklopac lezaja, unutra pogledaj koje je boje mast i ima li prisutnost vode. Matica koja drzi lezaj se odvrce sa torx t30 cini mi se. Sa strane stavljas nasadni kljuc-imbus, vidjet ces rupu. Popusti je malo, dovoljno da mozes maticu okrenuti u smjeru kazaljke na satu za 1-2cm. Stegni opet, toliko da je pod rukom cvrsta. Okreni rukom disk par puta, stavi opet ruku na polozaj 6-12 i probaj proizvesti isti zvuk. Ukoliko je zvuk slabiji, potrebno je okrenuti maticu jos malo. Ovom metodom ces produziti vijek. Ukoliko zvuka nema na polozaju 12/6h, stavi ruku na polozaj 9/3 i ponovi isti postupak. Tim metodama ces eliminsati zvuk oscilirajuceg ramena, kugle, lafete, lezaja. Ukoliko nema nikakvog zvuka na oba polozaja provjeri silent blokove lafete i ramena da li su gume poderane. Rijetkost je da one proizvode zvuk. Nisam ja nikakav majstor, radim kao mesar u brojleru, a u slobodno vrijeme dosta iscitavam brosure proizvodjaca pa poneku zapamtim. Ako ne, uvijek je tu google da se podsjetim.

- ukoliko odlucis da skidas lezaj tocka seger prsten ga drzi. ne tegli, skini ga klijestima. daj nekome ko ima presu da izbije lezaj, stavi drugi. prije nego stavis, dobro ga nafiluj mascu. maticu okreces do te mjere sve dok komparator ne pocne pokazivati hod unutar 0.01-0.02mm. odvuci nekome ko zna, jeftinije je ako nemas alat
Sto se tice balana stangle, drugi majstor je dodavao komad gume obmotao to. Gdje mu se cinilo da ima mslo lufta. Kao balans stanglu rijesil. Ostalo je na amortizerima da se vidi aksijalni novi pa sta bog da
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#1889 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by STARx »

madner wrote: 05/04/2021 06:37
STARx wrote: 05/04/2021 02:28
madner wrote: 05/04/2021 01:54

Kakve veze ima paket opreme sa udobnoscu?
Nije isti ovjes. Avangard je krut, pojedini modeli leze nize tlu od istog auta druge opreme. Manja tolerancija hoda opruga, a samim tim udobnost. Za moj konkretno model postoje 4 vrste opruga, a vozim w211.
Mozda je tako na w211, na w213 je isti ovjes koji ima 5 modusa rada. Standardno su oba spustena 10mm a zracni ovjes je moguce dokupiti za oba.
Elektronski modusi rada nemaju apsolutno nikakve veze s oprugama, materijalom opruga, tolenracijom hoda opruga. Elegance modeli imaju duzi hod odnosno vecu toleranciju rada opruga. Kod avangarda je taj hod kratak. Tako je i kod w203, w204, w205, w211, w212, w213 itd. Zracni ovjes je doplata, kao i velika navi.
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#1890 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by STARx »

Erva40 wrote: 05/04/2021 11:30
Druze vidim da se razumjes. Odmah da ti kazem ja sam laik za te stvari. Kontam da ljudi koji su mi postavili amortizere nisu ih dobro pritegli. A ostaje mi opcija jedno jos da zamjenim aksijalne pa da se nadam da sam rijesio problem. Nema mi druge, nove aksijaline i to je to. Nervira me sto su dva majstora gledali i po njima su ok aksijalni itd. A, cuje se lupkanje na neravnini ili lezecem tup udar kao klak klak.
Vecinom majstori stezu pneumatskim alatom, a taj alat je u profi izvedbi rangiran na 1000nm. Stegnuti su oni, to budi siguran. Samo nek majstor koji ti odrzava auto skine tocak i stavi ruku na polozaj 6/12 i trza. Ako osjeti luft, to ti je to. Seleni na tim modelima kad prolupaju vizuelno se primjete lahko, bez provjere polugama. Ne vjerujem da je do njih. Poznat mi je zvuk, prilikom spustanja prelaska preko lezeceg se najbolje cuje.
A sto se tice zvuka od disk plocica da rezimiramo i taj dio. Mercedes vozila koriste limene vodilice disk plocica, isti se nabijaju na drzac kocione celjusti. One ne mogu praviti zvuk udarca, vec cvile. Zvuk kleptanja proizvode disk plocice same koje zbog samog lufta udaraju od disk. Taj luft se ne smanjuje dodatnim stezanjem kocione celjusti vec popustanjem iste, vadjenjem pinova kocione celjusti koji se nalaze u samom lezistu kroz koji vijak ide. Isti se ciste, podmazuju mascu, guraju unutra i izvlace nazad do krajne dozvoljene granice. Vijci se stezu na silu od 40-50nm, nikakvo silovanje. Problem zbog kojeg dobije luft je u tim pinovima, a ne u slabom dotezanju.
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#1891 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by STARx »

Erva40 wrote: 05/04/2021 11:33
Sto se tice balana stangle, drugi majstor je dodavao komad gume obmotao to. Gdje mu se cinilo da ima mslo lufta. Kao balans stanglu rijesil. Ostalo je na amortizerima da se vidi aksijalni novi pa sta bog da
Tako se rijese gumice prednje balans stangle kod modela koji su upresovani i ne mogu se odstraniti bez rezanja. Obmota se gumom. Nema nikakvog smisla kupovati drugu, a pogotovo ne zamjensku, radi toga. Gumice znaju takodjer proizvodit zvuk zvakanja, upotrebom nekog od impregmentacijskih sprejeva taj se problem rijesi lahko..

Moj ti je savjet, obzirom da si promijenio 2-3 majstora, posjeti stanicu tehnickog pregleda. Ako si iz sarajeva, merkator lozionicka ili agram. Oni posjeduju valjke, znat ces na cemu si bez nagadjanja.
Erva40
Posts: 31
Joined: 02/04/2021 09:27

#1892 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by Erva40 »

STARx wrote: 05/04/2021 14:53
Erva40 wrote: 05/04/2021 11:33
Sto se tice balana stangle, drugi majstor je dodavao komad gume obmotao to. Gdje mu se cinilo da ima mslo lufta. Kao balans stanglu rijesil. Ostalo je na amortizerima da se vidi aksijalni novi pa sta bog da
Tako se rijese gumice prednje balans stangle kod modela koji su upresovani i ne mogu se odstraniti bez rezanja. Obmota se gumom. Nema nikakvog smisla kupovati drugu, a pogotovo ne zamjensku, radi toga. Gumice znaju takodjer proizvodit zvuk zvakanja, upotrebom nekog od impregmentacijskih sprejeva taj se problem rijesi lahko..

Moj ti je savjet, obzirom da si promijenio 2-3 majstora, posjeti stanicu tehnickog pregleda. Ako si iz sarajeva, merkator lozionicka ili agram. Oni posjeduju valjke, znat ces na cemu si bez nagadjanja.
Iz Sarajeva sam. Radio sam tehnici u januaru i bas sam rekao ljudima da provjere sve, nista nusu mogli da skontaju. Tehnički sam radio tamo kod hotela Sarajevo, blizu proming pumpe.
Ovaj drugi majstor je gledao kljesta i kaze ok su nema lufta ne lupa. Sad valjda bi ljudi vidjeli nesto, ne znam ni sam. Ili ne valjaju novi amortizeri po drugi put, posto sam jedne nove reklamirao vec, ili kao da amortizer nema nikakvu zastitu, odnosno ti nosaci ili Aksijalni ne amortizuju te vibracije i udar preko rupa i lezeceg. Prržedjes jace i gore zvuk kod aksijalnih se cuje samo tup tup. Ne cuje se da guma cvili ili skripi, kad sam stavio nove Sachs amortizere to se ne cuje vise. Cuo sam da u Hrasnici ima dobar momak za trap. Auto klinika Kajimovic. Trebao bi njega da podsjetim.
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#1893 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by STARx »

Erva40 wrote: 05/04/2021 18:53
Iz Sarajeva sam. Radio sam tehnici u januaru i bas sam rekao ljudima da provjere sve, nista nusu mogli da skontaju. Tehnički sam radio tamo kod hotela Sarajevo, blizu proming pumpe.
Ovaj drugi majstor je gledao kljesta i kaze ok su nema lufta ne lupa. Sad valjda bi ljudi vidjeli nesto, ne znam ni sam. Ili ne valjaju novi amortizeri po drugi put, posto sam jedne nove reklamirao vec, ili kao da amortizer nema nikakvu zastitu, odnosno ti nosaci ili Aksijalni ne amortizuju te vibracije i udar preko rupa i lezeceg. Prržedjes jace i gore zvuk kod aksijalnih se cuje samo tup tup. Ne cuje se da guma cvili ili skripi, kad sam stavio nove Sachs amortizere to se ne cuje vise. Cuo sam da u Hrasnici ima dobar momak za trap. Auto klinika Kajimovic. Trebao bi njega da podsjetim.
Kajimovic ti je u hadzicima, na forumu nik Al din. Mozes i njemu. Nek provjeri ima li lezaj lufta i moze li se isti rijesiti dotezanjem matice. Ukoliko ne zamijeni drugim. Ja te zvukove pronazim stetoskopom i gumenim cekicem :-D
User avatar
madner
Posts: 56754
Joined: 09/08/2004 16:35

#1894 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by madner »

STARx wrote: 05/04/2021 14:36
madner wrote: 05/04/2021 06:37
STARx wrote: 05/04/2021 02:28

Nije isti ovjes. Avangard je krut, pojedini modeli leze nize tlu od istog auta druge opreme. Manja tolerancija hoda opruga, a samim tim udobnost. Za moj konkretno model postoje 4 vrste opruga, a vozim w211.
Mozda je tako na w211, na w213 je isti ovjes koji ima 5 modusa rada. Standardno su oba spustena 10mm a zracni ovjes je moguce dokupiti za oba.
Elektronski modusi rada nemaju apsolutno nikakve veze s oprugama, materijalom opruga, tolenracijom hoda opruga. Elegance modeli imaju duzi hod odnosno vecu toleranciju rada opruga. Kod avangarda je taj hod kratak. Tako je i kod w203, w204, w205, w211, w212, w213 itd. Zracni ovjes je doplata, kao i velika navi.
Vanjska linija nema nikakve veze sa oprugama, materijalom opruga, tolerancijom hoda opruga. Elegance i Avantagarde (i AMG) linije dolaze standardno sa istim podvozjem. Svaki od njih moze se uzeti sa zracnim ovjesom ili ovjesom koji nije spusten. S tim da je zracni ovjes doplata a ovo nije, isto kosta spusteni i nespusteni.
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#1895 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by STARx »

madner wrote: 07/04/2021 14:46

Vanjska linija nema nikakve veze sa oprugama, materijalom opruga, tolerancijom hoda opruga. Elegance i Avantagarde (i AMG) linije dolaze standardno sa istim podvozjem. Svaki od njih moze se uzeti sa zracnim ovjesom ili ovjesom koji nije spusten. S tim da je zracni ovjes doplata a ovo nije, isto kosta spusteni i nespusteni.
Lupas gluposti. Upravo gledam bazu, koji god sam model pregledao dostupan nama obicnom narodu (a, b, c, e) pokazuje 3-4 vrste opruga zavisno od kategorije. Razlikuju se, pored opreme, cjenovno. Dakle nije ista cijena za oprugu za classic model i avangard. Ima tu, popred opruga, razlike u jos nekim dijelovima. Al ne mogu se ja s tobom raspravljat, ti znas bolje od mene koji je zamijenio do sad 1000 opruga na isto toliko auta. Onako kako proizvodjac zahtjeva. Gugl je jeben.
User avatar
madner
Posts: 56754
Joined: 09/08/2004 16:35

#1896 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by madner »

STARx wrote: 07/04/2021 15:24
madner wrote: 07/04/2021 14:46

Vanjska linija nema nikakve veze sa oprugama, materijalom opruga, tolerancijom hoda opruga. Elegance i Avantagarde (i AMG) linije dolaze standardno sa istim podvozjem. Svaki od njih moze se uzeti sa zracnim ovjesom ili ovjesom koji nije spusten. S tim da je zracni ovjes doplata a ovo nije, isto kosta spusteni i nespusteni.
Lupas gluposti. Upravo gledam bazu, koji god sam model pregledao dostupan nama obicnom narodu (a, b, c, e) pokazuje 3-4 vrste opruga zavisno od kategorije. Razlikuju se, pored opreme, cjenovno. Dakle nije ista cijena za oprugu za classic model i avangard. Ima tu, popred opruga, razlike u jos nekim dijelovima. Al ne mogu se ja s tobom raspravljat, ti znas bolje od mene koji je zamijenio do sad 1000 opruga na isto toliko auta. Onako kako proizvodjac zahtjeva. Gugl je jeben.
Ne znam sta ti gledas, ja gledam konfiguraciju i kod podvozja. Prije je postojalo vise opcija, ali na W213 nema od ovog sto sam naveo. I nema nikakve veze sa vanjskom linijom opreme.
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#1897 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by STARx »

madner wrote: 07/04/2021 15:37

Ne znam sta ti gledas, ja gledam konfiguraciju i kod podvozja. Prije je postojalo vise opcija, ali na W213 nema od ovog sto sam naveo. I nema nikakve veze sa vanjskom linijom opreme.
https://xentry.daimler.com/home/
Zato i ne radim nicije auto privatno, svi sve znaju.
lavic
Posts: 3048
Joined: 14/04/2011 15:03

#1898 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by lavic »

STARx wrote: 07/04/2021 15:46
madner wrote: 07/04/2021 15:37

Ne znam sta ti gledas, ja gledam konfiguraciju i kod podvozja. Prije je postojalo vise opcija, ali na W213 nema od ovog sto sam naveo. I nema nikakve veze sa vanjskom linijom opreme.
https://xentry.daimler.com/home/
Zato i ne radim nicije auto privatno, svi sve znaju.
Vas dvojica nemate iste info, "madner'je kupac i vidi sta se nudi kupcima,a ti radis u servisu i tvoje info su mnogo detaljnije, kad bi im rekao da MB opruge oznacava bojama a skoro sve isto izgledaju i da se u servisu kupuju po broju sasije.....rekli bi ti :evil:
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#1899 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by STARx »

lavic wrote: 07/04/2021 15:58

Vas dvojica nemate iste info, "madner'je kupac i vidi sta se nudi kupcima,a ti radis u servisu i tvoje info su mnogo detaljnije, kad bi im rekao da MB opruge oznacava bojama a skoro sve isto izgledaju i da se u servisu kupuju po broju sasije.....rekli bi ti :evil:
Takvu vrstu identifikacije koristi, mislim, Kia i Hyundai. Kod mercedesa je to zuti, bijeli, plavi dot. 2 zuta kruga, 2 bijela, 2 plava itd. A to moze potvrditi bilo ko ko je radio zamjenu OEM opruga na mercedes vozilu. Najlakse se vide na zadnjim oprugama. Vidim, uzmimo za primjer, vijak koji drzi oklop prednje balans stangle. Duzinu, sirinu, vrstu materijala, din specifikaciju, zastitu, tvrdocu/mehkocu, silu kojom se steze, razlog upotrebe tog vijka, jednokratna ili vise upotreba, koji ucvrscivac navoja, koji lubrikant, koja mast. I kad ja to nekome kazem dobijem odgovor ne seri, ne pametuj, na guglu pise drugacije. To su bespotrebne informacije kupcu, a meni kao mesaru znace. Vidim slikovit proces, video zapis, tehnicki crtez/diagram. Sve u svemu, nebitne informacije za obicnog vozaca.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 12809
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#1900 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT

Post by Evolution_IV »

rade svi to :thumbup:
Post Reply