MC SUPERBIKE - Ostvarljivo u Sarajevu?

Podforum za motocikliste...
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#51

Post by twowheelkamikaza »

Jel ti prico za pad, kad me je jedan od nasih havera. "trkaca' u Audi-ju kupeu skino sa blackBirda na 140kmh (glavna dzada, hrasno)?
On umalo u nesvjest nije pao, mislio da me ubio (spomeni Nanetu Munju menadzera, zna ga on, zna za tu situaciju)
Vozio sam voljenoj maksuz cevape sa Carsije, i kad sam pao stigla Hitna da me vozi na CUM (dobro sam se polomio), al sam moro odnjet cevape ( da se ljepsa polovina ne sekira). Kad me vidila krvavog i izderanog, nije ih ni pojela, sjebala se, u stvari nije nista jela :D .

MA ima zadava koliko hoces DaysleepeR, jednom sam vozio polomljenu R6 od Ostrosca do Sarajeva, i to odmah nakon pada. JA slomio kljucnu kost, ispalo rame, sav se sjebo (zna Nane za detalje pada, umalo je pogibija bila, s jos tri havera sam se "ganjao" po onom dobrom asfaltu, prosle godine).
Kad sam stigao kuci, izrezali su kombinezon sa mene(ono sto je ostalo od njega) i onda je bilo odmah na tretman kod Dr.Kapica :) . Vec se ustelio covjek.

Jebiga, zajeban sport :-) . Hajd kad mi vidis Babuku obavezno maksuz selam, vidi ako ima comp nek se javi, da se konsultujem malo.

pozdrav iz zemlje dvije rijeke

twowheelkamikaza
User avatar
DaysleepeR
Posts: 14667
Joined: 29/05/2003 00:00
Location: Rajvosa

#52

Post by DaysleepeR »

Znam neke detalje pada kod Ostrosca, nek ih ne bude vise, najbolje je ovako kad se dobro prodje i izvuce ziva glava pa se moze sa smijehom pricat o tome.

Ne brigaj, poselamicu Babuku maksuz.
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#53

Post by twowheelkamikaza »

Ma dobro je, zarastaju rane, ulazem u zdravlje ko u odrzavanje masine.
Samo malo ramena zxajebavaju, jer su oba iscupana, sve je pokidano, ali ide bolje hvala Bogu. Kuk je sredjen, to je bitno.

Padova ce biti, samo da se lomimo na pisti, a ne da izvaljujemo stijene na putu :-D .
Ticall
Posts: 123
Joined: 21/02/2003 00:00

#54

Post by Ticall »

Vozdra evo mene opet bio sam malo na odmoru nego dokle smo sta smo malo ste mi skrenuli sa teme :D
sala naravno
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#55

Post by twowheelkamikaza »

Vozdra Ticall,

malo smo skrenuli sa teme, ali dobro je, povela se diskusija, vidi se da ima dosta "hadrcore" bikera u nasem gradu, to je pozitivno i ohrabrujuce za nas plan o otvaranju kluba.
Klub definitivno registrujemo pri udruzenju gradjana, kao sto sam ranije pricao.
Ideja je okupiti sarajevske supersport i superstock biker-e(sportske masine od 600 do 1000ccm) i kroz druzenje i zabavu u nasem gradu, organizovati zajednicke odlaske na amaterska takmicenja prvenstveno unutar bivsih YU republika (Zaluzani-Trn, Grobnik, Batajnica, Kraljevo i sl) a potom i sire. Nazalost, evo vidis na forumu (ne samo na ovoj temi) da nas ljudi poistovjecuju sa nekim momcima kojima bike jeste stvar prestiza i sluzi u "marketinske" svrhe.
Nase aktivnosti nece ostati samo na "bike" sekciji, koja je primarna. Vec imamo nekoliko buducih clanova koji se bave sportskim padobranstvom, paraglide-om, slobodnim penjanjem, ronjenjem, prakticnim streljastvom i sl. Unutar drustva vec postoje aktivne sekcije vise borilackih vjestina, tu je i aerobik za ljepsi pol, sve u svrhu promocije sporta, druzenja i zdravog razmisljanja.
ali,sada razmatramo ovo oko Moto kluba, pa cemo prvenstveno diskutovati o tome.
Posto sam vec odredjeno vrijeme van Sarajeva i BiH, koliko "nas" zaista ima dole Ticall?
Mislim na raju koja vozi nas tip motora, koristi opremu i ima zelju da malo izadje na pistu, da se druzi sa ostalom rajom koja furaju isti fazon, bez ikakvih klubskih obaveza ili sprega, kakve su primjenjive u drugim klubovima?

Hvala sto si se javio, nadam se da je bilo lijepo na Jadranu

twowheelkamikaza
underminute
Posts: 27
Joined: 09/03/2005 04:44

#56

Post by underminute »

zalosno je sto se nasi talentovani momci moraju ganjati izmedju stijena ili kamiona, pa je dovoljan treptaj oka da covjek odvali glavom u kamen ili se zabije pod kamion. jednostavno rodjeni smo na pogresnom mjestu - vidio bi meraka da imamo kakvu stazu u blizini ko sto nemamo, pa kad padnes otklizes ko po maslu, ustanes, malo se otreses i odes na sokic. jaro, previse je opasno jurcati izmedju ovih novokomponovanih poslijeratnih "auto-vozaca/ica" - nigdje u svijetu nisam vidio toliko automobila kojima su retrovizori sklopljeni jer im nisu potrebni posto ih ne znaju koristiti - kud ces dalje!!! eto zbog cega u BL ima klubova - jer imaju zatvorenu takmicarsku stazu. sve dok budemo moto-provincija, jedini domet ce nam biti amaterska improvizacija i papanluk po kaficima u stilu - joj jarane jesam je provozo titovom, kazaljka mi se zakucala na 290, sasrala se ko grlica, samo tangice i providnu majicu na sebi imala, sestre mi...

ps. twowheelkamikaza, ima li te na PG i koji si nick :)
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#57

Post by twowheelkamikaza »

Pozdrav,

vidi, skupa sa jos nekoliko momaka slicnih interesovanja pokusavam okupiti momke (i djevojke) slicne nama kako bi skupa pronasli nacin da se sklonimo sa ulice.
Ako si imao priliku pregledati forum, procitao bi da sam vec pisao o nekim od svojih padova. Iskusio sam kvalitetne lomove, iako sam svaki put bio u kvalitetnoj opremi (Spidi, Alpinestars, IXS, Shoei), ostali su zestoki tragovi i oziljci, da ne pricam koliko je para otislo u nepovrat. NE bi mi bilo zao da sam se slomio na Grobniku ili u Zaluzanima, bilo gdje na pisti.
Sad je cilj da okupimo raju, da se malo organizujemo i kao sto si i sam rekao, da ne budemo moto-provincija. Ne mozemo se vaditi na cinjenicu da nemamo zatvorenu stazu, ipak ko ima para za novu R1, ZX10R i slicne masine, ne bi trebao imati problem da odvoji par stotina KM mjesecno za uzivanje na stazi, i to samo 3-4 mjeseca mjesecno, koliko traje sezona kod nas, ili kako nam se vremenske prilike smiluju.
Vec je javilo dosta raje, ima nas oko 10-tak ozbiljnih, te jos 5-6 momaka koje interesuje ideja. Svi malo zaziru od ideje "klub", jer nas poistovjecuju sa MC klubovima u SA, koji imaju organizovano djelovanje i rad, a dosta raje ne zeli obaveze, nego neobavezno clanstvo sa potpunom slobodom.
U sustini, to i jeste nasa ideja.
Prije svega, nadam se da cemo dati dobar primjer novim vozacima sportskih motora u gradu kroz promociju voznje u opremi (kaciga, jakna, rukavice, zastita za kicmu i pojas, uvijek, bez izuzetka), te reducirati broj fatalnih i teskih udesa prouzrokovanim motorima u gradu.
Ali, niko nece uticati na nacin kako momci zele da voze. Sloboda prije svega.
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#58

Post by twowheelkamikaza »

Underminute,

nisam skontao da si me pitao za nick na PG (PunGas.com, jel to?)

Nisam se registrovao, jeli ima raje na forum-u/chat-u?

twowheelkamikaza
underminute
Posts: 27
Joined: 09/03/2005 04:44

#59

Post by underminute »

twowheelkamikaza wrote:Underminute,

nisam skontao da si me pitao za nick na PG (PunGas.com, jel to?)

Nisam se registrovao, jeli ima raje na forum-u/chat-u?

twowheelkamikaza


pozdrav i tebi. vidim da si veliki entuzijasta, pa me malo cudi da nisi pratio BH moto-scenu na PG - bilo je tamo guta diskusija, ali hajde recimo da zelis krenuti na svoj nacin i ne kopirat nikoga - sto je opet sasvim ok. to sto zelis unaprijediti moto situaciju u SA i sire, je za svaku pohvalu. spominjao si i novi website, club house, druzenje po principu svi za jednog - jedan za sve, zasnovano na fer odnosima i iskrenom drugarstvu... medjutim, zasmetalo mi je kad si u pocetku navodio proizvodjace cigara i alkohola kao moguce sponzore. vidis, ja se ne bih tako lako prodavao. mislim da nije u redu mlade navikavati i promovisati im alkoholne i nikotinske proizvode, pa ih onda vidjeti na opasnim makinama tako napusene/zatrovane i mrtve pijane. to nikako nije u redu sa tvoje strane, ma koliko te tvoji "biznismeni" na to nagovarali. njima je ocito stalo samo da preko tebe uzmu pinku, a kako ce to dugorocno upropastiti i ovo malo raje sto nam je ostalo - to ih naravno sekunde nije briga. stvarno ne znam koliko bi mi neko morao platiti pa da na jakni nosim reklamu za nesto sto je u potpunoj suprotnosti mog zivotnog stila, sportskog duha i zdravlja prije svega. nisu ti ovi nasi "corona" pa da nas sponzorisu ko suzuki-team sestocifrenim brojevima, nego bi to eventualno bilo - dodjemo vam ili imate od nas po pivu ili cigare mjesecno... balkanski mentalitet lave moj. nisi ti niti jedini niti prvi ko je pokusao ovdje nered dovesti u red. nasa ljudska nekultura i okorjela ljubomora ne dozvoljava uspjeh progresivnim idejama, ali sto ti rece hajmo malo pozitive, hajde da zazmirimo na jedno oko, pa da se pokusa u nemogucim uslovima (bez staze) promovisati brzinski motociklizam!!! ipak, stvar se namece sama - udruzimo se i svim silama pokusajmo izgraditi, za pocetak, kakvu-takvu zatvorenu stazu koja bi za nas bila sveto mjesto - sve ostalo je samo mlacenje prazne slame.
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#60

Post by twowheelkamikaza »

underminute,

drago mi je da si se javio, mislim da u potpunosti imamo skoro isto misljenje oko svega sto si naveo.
JA takodjer nikad nisam pusio, ne pijem (nikad nisam pio), od droga uzimam jedino Coca-Colu :D . Sad smo se bacali idejama, ispoljavali sve mogucnosti promocije ovog sporta. Istina, uzeo sam za primjer one koji prave i prodaju otrov, na ovaj ili onaj nacin. Nazalost, oni jesu najveci sponzori moto-sporta u svijetu. Legendo, obojica znamo da smo daleko od Balkana, kamoli Evrope, i svijeta, ali kad vidis koliko oni samo potrose na marketing, billboard-ove, tramvaje i sl., steta je da nas ne ispostuju, ne sa pivama i cigarama, nego sa,hmmm recimo putnim troskovima za Grobnik, Zaluzane i sl. Zauzvrat, mi obojimo bike u Auru ili Sarajevsku Mineralnu, i eto ga sezona. Istina, zvuci sega, vec vidim zajebanciju na Vratniku i Mejtasu, ali moramo odnekud poceti. Opet, to je samo ideja, da krenemo od necega.
Ja sam pokrenuo ovu diskusiju kako bi se javili ljudi poput tebe, koji znaju prepoznati ambiciju i daju konkretna, objektivna i dobronamjerna misljenja. I naravo, dobro dosao si da nam se pridruzis akoBogda da skupa zapocnemo ovo. Klub je otvoren za sve momke (i djevojke) koji vole moto-sport i uzivaju u urbanoj kulturi, ostalim vidovima sportova i druzenju. I sam znas da je skoro grehota da Sarajevo nema makar jedan klub ove vrste.
Tvoj prijedlog za mogucu izgradnju auto-moto staze nije nov, BIHAMK vec duze vrijeme (nezvanicno) najavljuje izgradnju staze u Butmiru, znas li ista o tome?
Svakako bi volio da sjednemo, ako znas jos momaka poput nas, ja dolazim nazad u SA akoBogda za 14 dana, pa ako budete raspolozeni da vas direktno upoznamo sa planovima i ambicijama.
do tada, ako mozes, pozovi ostale momke da nam se pridruze ovdje na diskusiji i da razmjenimo misljenja.
Hajde da iskoristimo net za "mlacenje prazne slame" kako si rekao, pa onda kad se nadjemo da radimo konkretno.
Puno pozdrava legendo

twowheelkamikaza
Ticall
Posts: 123
Joined: 21/02/2003 00:00

#61

Post by Ticall »

Vozdra

Pa sta da ti kazem ima nas dosta jest da ima raje koja su ok ali nenosaju kacige po gradu (najvise zbog vrucine) jebiga to je sad ovdje furka totalna ali sta ces. Ja cu ti dati primjer sto se tice motora koje mi volimo ja i 3-4 prijatelja smo dolazili u jedan kafic na cvili zato sto je momak koji je kupio moj stari motor radio tu to je bilo prije 3-4 mjeseca sad se tu vrti jedno 15 motorista sto smo upoznali sto je slucajno naletilo i dolazi tako da ima toga jos kad bi mjesto namjensko bilo ja mislim da bi bilo jos vise. Isto i svakave raje dodje u parkusu u bastu ali tu naleti od coperasa do skuterasa.

Nego dolazis li sa kakvom zvjerkom?
Necemo valjda na sok sa autom :D
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#62

Post by twowheelkamikaza »

Ticall,

svako ima pravo da se voza kako zeli, sa kacigom ili bez, go ili spakovan u ful opremu.
Svako ima svoju furku i u to niko od nas ne misli ulaziti, ni u kakve diskusije u smislu "moras nositi kacigu, jaknu na +40, i sl".
Licno, ja opremu (kaciga,rukavice,jakna, pojas i zastita za kicmu) nosim uvijek, bez izuzetka, bez obzira koliko vani bilo stepeni ili koliko blizu bilo mjesto na koje idem na kafu ili sl.
Ali to je moj licni stav i ne mislim ga nametati nikome.
Dacu savjet i pokazat vlastitim primjerom. Oni koji se ne vide u nasoj ideji, svakako nece ni pokazati interesovanje za aktivno clanstvo.
Klub ce promovisati nosenje opreme u smislu preporuke, ali ne i obaveze.
Sloboda prije svega.
Naravno, mi imamo ambicije da provodimo vrijeme na stazi ili organizovanim putevima van grada, gdje svakako nosimo punu opremu.
Sto se tice raje i grada, par ljudi su me pitali kako bi isao posao sa otvaranjem namjenske kafane za sve biker-e, mislim da bi to dobro krenulo, evo i ti si sam rekao da bi volio da postoji takvo mjesto.
Jos ja sam im predlozio par sadrzaja tipa mala moto-praonica u blizi,mini-kompresor za gume, i slicne detalje.

:D Ma masina ima buraz koliko hoces.
Nego, sad je pitanje sta uzeti novo? O tom cu razmisljati kad dodjem dole akoBogda.
Na sok idemo na masinama ili autom, to najvise ovisi o vremenu.
Istina, ja sam se pozelio cevapa, idemo mi haveru kod Hodzica, jebo sok :D

Pozdrav i ostani na diskusiji, uputi koga od svoje raje, ko koristi net.

twowheelkamikaza
Ticall
Posts: 123
Joined: 21/02/2003 00:00

#63

Post by Ticall »

ma to slazem se sa tobom nego sam samo htio da kazem da ima raje kojima je neka mrsko to sve navlaciti i odmah budu osudjeni od strane drugih da su sminkeri a i sto kazes kome se svidja sistem dobro dosao kome ne vozdra i ja mislim licno da bi to dobro ferceralo jer sad su raja rastrkana na par lokacija a ja mislim da ce uvijek svako bez obzira na neku svoju kafanu koju ima uvijek svratiti u neku specijalnu gdje zna da uvijek ima neko od Bike raje i gdje ima nekih desavanja.

Joj ne znam ovaj mi GSX-R 1000 novi izgleda jebeno dobro a najgore je sto ce na kraju ove godine i yamaha i Kawasaki izbaciti nove modele garant ja mislim da bi i to trebao sacekati da se vidi sta ce bit cak ima nekih slika na netu negdje sam vidio

To moze cevapi normala vjerujem kad si pozelio

P.S. ne zelim da te zajebajem ali mi dade ideju ja bio na odmoru a nisam cevapa probao odavno a umirem od gladi trenutno odo zbrisati sa posla i negdje ga zalomiti
tu sam cujemo se
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#64

Post by twowheelkamikaza »

ticall,

hajde salji slike tih novih modela, ja surfam netom redovno ali jos uvijek nisam vidio nista.
NE znam sta da ti kazem, u protekle tri godine svake godine sam kupovao novu masinu, najvise iz razloga sto sam unistio 3 bike-a.
Sada, opet idem na kupovinu nove masine (srecom, nisam unistio ovu novu R1, vec sam se dogovorio sa jaranom za nju), samo je pitanje dali sacekati nekoliko mjeseci i kupiti najnoviji model.

Javi ako saznas, jer ovi dileri nikad to nece ofirati, da prodaju zalihe starih po regularnim cijenama.

Uslikaj cevape i postiraj sliku :-D

twowheelkamikaza
Ticall
Posts: 123
Joined: 21/02/2003 00:00

#65

Post by Ticall »

Ej znas sta je nabolje odes na stranicu http://www.motori.hr ne znam jesi li bio ikad ili cuo to ti je stranica Moto Kluba Motori iz Zagreba stranica je dobra tamo imas svega od prestavlajnja motora kad pljunu japanci tehnika voznje i jos bruku stvari do svega neki njihovi clanovi cak se takmice po nekim kupovima sto sa old timerima sto sa novim motorima, tamo ima forum na kojem ima ok ljudi koji voze od chopera do skutera bukvalo mladjih i starih stuntera i sto je naj bitnije od svukuda iz Hrvatske, Bosne,Srbije,Crne Gore, Makedonije, Inostranstva, svega manuala za motore ma haos opsti posjeceno totalno ako kome treba nesto mesto za pitati ubilo se ja sam registrovan na forumu pod istim imenom odem bar par puta dnevno na starnicu da vidim imal sta ima i zajebancije i svega. Otidji malo protrkeljaj tamo ja znam ko su glavi ljudi tamo pa ako imas kakvih pitanja ili nekih ideja cire mi pa cu te uputiti na glavne ljude tamo ima judjaka pravih jedan od administratora samo voza MV-Agusta- i Benelija ima toliko o
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#66

Post by twowheelkamikaza »

Ticall,

ja pratim http://www.motori.hr vec tri godine, ali nisam registrovani/aktivni clan foruma. Citao sam dosta njihovih tekstova, vidio sam da su klubovi veoma aktivni, sretao sam se sa momcima iz Zagreba, Rijeke, Splita itd. na Grobniku, generalno regularna raja.
Dobro je da s njima imas kontakt, dosta ljudi medju rade direktno/indirektno sa opremom, pa i zastupnistvima motora.
Kod nas je to kao sto i sam znas dosta slabo, i ono sto ima je preskupo, a usluga je manje vise slaba.
Pocecu malo roviti po forumu, da vidim sta sve ima, ako znas nekog od aktivnih forumasa da radi sa "Dainese"-om, "Shoei" i slicnom opremom, javi mi da kontaktiram ljude. Kontali smo malo poceti raditi sa tim kod nas, prvenstveno da omogucimo raji, bez obzira koliko nas ima, da kupe kvalitetnu robu, a onda ovisno o trzistu da pokusamo napraviti neko univerzalno predstavnistvo/zastupnistvo/ovlasteni distributeri za neke od proizvodzaca zastitne opreme.

twowheelkamikaza
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#67

Post by phil manzanera »

Ako vam treba ORIGINALNA brzanerska oprema, skafanderi i to, raspitajte se po Visokom, oni su radili po licenci za dvije poznate firme, ali su izgubili licencu, a obzirom da imaju sve materijale (jer su radili po licenci) i svu tehniku, dobijas original po visockoj cijeni. Mislim da imaju SIDI i jos neke stvari. Otidji na kafu kod Seje u "Verdi", i raspitaj se malo ili priupitaj BILO KOJEG visockog bikera......(Sejo - raja broj jedan!)
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#68

Post by twowheelkamikaza »

Vozdra Phil,

znam za tu semu, zavrsio sam jedan Spidi kombinezon jos prije skoro dvije godine, dok su jos imali licencu.Nisam iso preko Seje, da ne spominjem sad kombinaciju ovdje, ali sva raja su nagodna u Visokom, imaju jaku tradiciju biker-a i uvijek izadju u susret.
Za vas, easy rider-e, vjerovatno je dobra opcija Holo, kozar sto vozi motore. Vidio sam neke prsluke koje je pravio, izgledaju super, sve je vrhunski kvalitet a i pravi po narudzbi sto pozelis.

Javi ako znas jos kakvu semu za opremu

twowheelkamikaza
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#69

Post by phil manzanera »

Nisam ni slucajno pomislio ili rekao da se Sejo bavi time, samo sam pomislio posto je Visocak i zna raju........

Otkud ti ideja da sam chopperas? :-D Mozda sam negdje izmedju brzanera i chopperasa?

Bila je jedna shema u Hrasnici, covjek je dovlacio pun k*rac odlicne i skupe opreme za brzanere, kombinezone, kacige i sl. To je bilo do skoro, ali sam cuo da je prestao.Raspitaj se.......
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#70

Post by twowheelkamikaza »

Reci mi sta "jases" Phil?

Predpostavljam da je u pitanju Yamaha V-Max ili nesto slicno, neki kompromis izmedju easyrider-a i sportbike-a?
Ima jos momaka poput tebe, evo DaySleeper je spomenuo Naneta iz MC Rajvosa, klasican primjer univerzalnog rider-a. On se cesto vozao sa nama, ljudina nas je pratio na 650cm suzuki-ju gdje god smo isli, nije zaostajao nigdje.

Koja masina?

twowheelkamikaza
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#71

Post by phil manzanera »

Nisam rekao da sam taj, samo zamucujem vodu. Nego, vezano za opremu, pogledaj svoj PM
underminute
Posts: 27
Joined: 09/03/2005 04:44

#72

Post by underminute »

twowheelkamikaza wrote:underminute,

drago mi je da si se javio, mislim da u potpunosti imamo skoro isto misljenje oko svega sto si naveo.
JA takodjer nikad nisam pusio, ne pijem (nikad nisam pio), od droga uzimam jedino Coca-Colu :D . Sad smo se bacali idejama, ispoljavali sve mogucnosti promocije ovog sporta. Istina, uzeo sam za primjer one koji prave i prodaju otrov, na ovaj ili onaj nacin. Nazalost, oni jesu najveci sponzori moto-sporta u svijetu. Legendo, obojica znamo da smo daleko od Balkana, kamoli Evrope, i svijeta, ali kad vidis koliko oni samo potrose na marketing, billboard-ove, tramvaje i sl., steta je da nas ne ispostuju, ne sa pivama i cigarama, nego sa,hmmm recimo putnim troskovima za Grobnik, Zaluzane i sl. Zauzvrat, mi obojimo bike u Auru ili Sarajevsku Mineralnu, i eto ga sezona. Istina, zvuci sega, vec vidim zajebanciju na Vratniku i Mejtasu, ali moramo odnekud poceti. Opet, to je samo ideja, da krenemo od necega.
Ja sam pokrenuo ovu diskusiju kako bi se javili ljudi poput tebe, koji znaju prepoznati ambiciju i daju konkretna, objektivna i dobronamjerna misljenja. I naravo, dobro dosao si da nam se pridruzis akoBogda da skupa zapocnemo ovo. Klub je otvoren za sve momke (i djevojke) koji vole moto-sport i uzivaju u urbanoj kulturi, ostalim vidovima sportova i druzenju. I sam znas da je skoro grehota da Sarajevo nema makar jedan klub ove vrste.
Tvoj prijedlog za mogucu izgradnju auto-moto staze nije nov, BIHAMK vec duze vrijeme (nezvanicno) najavljuje izgradnju staze u Butmiru, znas li ista o tome?
Svakako bi volio da sjednemo, ako znas jos momaka poput nas, ja dolazim nazad u SA akoBogda za 14 dana, pa ako budete raspolozeni da vas direktno upoznamo sa planovima i ambicijama.
do tada, ako mozes, pozovi ostale momke da nam se pridruze ovdje na diskusiji i da razmjenimo misljenja.
Hajde da iskoristimo net za "mlacenje prazne slame" kako si rekao, pa onda kad se nadjemo da radimo konkretno.
Puno pozdrava legendo

twowheelkamikaza


Vozdra.

Nadam se da si napravio samo lapsus ili gramaticku gresku kada si ubacio rijec "auto" citirajuci moj komentar. Zaista niti sam, a niti bi petljao aute u nesto cemu apsolutno ne pripadaju i sto bi nama svima samo donijelo dodatne probleme, komplikacije i sto je najgore - ubilo merak koji bismo imali sa svojim celicnim konjima. Dakle, aute ostavljamo automobilistima, a mi se koncentrisemo 100% na motore, pogotovo na ovakvim temama. Ni na kraj pameti mi nije da razmisljam o mogucoj auto-moto stazi, vec iskljucivo o moto-stazi na kojoj bi bio moguc ekskluzivni pristup motociklistima, pratecoj industriji i publici.

Moja je namjera privatno pronaci rjesenje/modus/nacin kako realizirati ovaj goruci problem. Za motocikliste zeljne profesionalnog angazmana, treniranja, isprobavanja, testiranja ili one sa potrebama koristenja staze u rekreativne svrhe kao hobi, probu ili razondu - zatvorena staza je elementarna potreba broj 1. Isto kao sto je fudbalsko igraliste za jednog fudbalera, bez obzira na uzrast, od presudnog znacaja, tako je za ozbiljnog motociklistu (sa ambicijama vecim od pukog provlacenja gradskim saobracajnicama i plitkog hvalisanja ko je kako nagulio i ko je koga podero) zatvorena tj. sigurna staza sa mjernim instrumentima prioritet nad prioritetima.

Spominjes BIHAMK, evo da kazem - ako onako organizovan nekadasnji AMSBIH do 1992. nije uspio napraviti asfaltnu kruznu takmicarsku stazu u svjetski priznatoj olimpijskoj metropoli kao sto je Sarajevo, onda sumnjam da ce se ovi novokomponovani snaci do 2020. za tako nesto. Pouzdano znam da iz godine u godinu imaju problema i redovno kasne sa najobicnijim stampanjem (prepisivanjem tudjih) pravilnika za najjednostavniji moguci oblik takmicenja - brdski sampionat, pa kako onda ocekivati nesto vise?

Opet kazem, lijepo je to sto si raspolozen za druzenje putujuci okolo po tudjim happeninzima, skupovima, koncentracijama i takmicenjima, ali uvijek ce nam faliti tako nesto kod kuce. Usput, isao sam mnogo puta do rijecke staze, ali se covjek toliko istrosi vec u samom putu i po neadekvatnim smjestajima, troskovima, nervozom, improvizacijama, usputnim sitnim ili krupnijim problemima, tako da od pune koncentracije na stazu i smirenosti koja je potrebna za vrhunska prolazna vremana ne ostaje skoro nista. Kao sto vjerovatno znas, Rossi je sin jednog vrhunskog italijanskog motocikliste i nije nikakvo cudo sto je danas prvak svijeta kad znamo da je od prvog dana zivota imao sve uslove da provede kompletno djetinstvo na stazi i na trkacem motoru. Isto tako, recimo, braca Sumaher koji su prakticno rodjeni pored staze gdje su im roditelji u pocetku zivjeli i radili.

Znaci, pored ispijanja raznih pivki, kafa i sokova formalno upakovanih u nekakav imaginarni klub, potrebno je debelo razmisliti o definitivnom ostvarenju ocigledno isplative investicije koja bi jednom za sva vremena razbila mit o Sarajevu kao motociklistickoj provinciji.
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#73

Post by twowheelkamikaza »

underminute,

nisam slucajno ubacio termin "auto-moto" u predhodnom postu.
Ti si u pravu kada kazes da je potrebna iskljucivo Moto zatvorena staza, naravno jedno su nase zelje, a drugo finansijska opravdanost projekta u mozgu potencijalnih investitora.
Koliko sam upucen, vecina (ako ne i sve) staza u Evropi su auto-moto, znaci podrzavaju takmicenja i treninge sportskih automobila i motocikala.
Nije potrebno ni spomenuti da na pistu ni u kojem slucaju ne mogu izaci zajedno automobili i motocikli, ni pod kojim uslovima.
Nisam strucnjak u toj oblasti, ali znam da je to poprilicno skup projekt (ispravi me ako grijesim), da se radi o visemilionskom ulaganju, tako da tesko da se neko moze ograniciti iskljucivo na motore.
Takodjer, siguran sam da bi neuporedivo vise ovih nasih "gradskih trkaca" ostavilo novce u tom kompleksu, nego 20-tak nas koji smo prakticno buduci pioniri ovog sporta u nasem gradu.
Treba uzeti u obzir klimu i vremenske prilike u Sarajevu i okolini, koje su vrlo nepovoljne za takav vid sporta (ceste promjene vremena,velik broj kisnih dana u godini,itd). Kad sve uzmes u obzir. bili bi pravo sretni kad bi dobili pistu koja bi bila na raspolaganju i traktorima.

Salu na stranu, imas li ti ideja, s obzirom da si upucen oko ovoga i vidim entuzijazam zestok, ili konkretnih prijedloga kako doci do staze?
NE trebam ti pisati da ce biti podrzano maksimalno, ima nas "bolesnika" dovoljno, samo da vidimo na koji nacin da djelujemo u tom smjeru.

twowheelkamikaza
underminute
Posts: 27
Joined: 09/03/2005 04:44

#74

Post by underminute »

Generalno si u pravu, medjutim vec vidim auto-fanatike i sve moguce sto je vezano za automobilizam i auto-sport kako bi motocikliste i sve sto ide uz to skoro u potpunosti istisnuli, protjerali i podredili svojim prioritetima i svom ceifu. Znas kako je na ovim prostorima, odmah bi ili ubrzo proradile stele, veze i vezice, sistem lako cemo i preko reda, neki auto-lobi i njihova ogromna nadmoc nad motoristima i na kraju bi mi bili sretni ako bi mogli u sred ljeta dobiti termin od 15-ak minuta bez auta na stazi (dok bi oko ograde i tada bilo parkirano hrpa nezadovoljnih "auto-dokazivaca" koji bi gledali na sat i samo cekali da se mi sklonimo). Cisto sranje, vjeruj mi. Zato sam spomenuo privatnu gradnju i angazman - investiciju striktno po unaprijed utvrdjenom planu i ukljucivanje ljudi u projekat koji su samo za ostvarenje ideje o moto-stazi gdje bi motociklisti bili u prvom planu, a eventualno bi upravni odbor mogao odlucivati da li i kada moze doci do ogranicenog pustanja automobilista na stazu. Dakle, glavno bi bilo pronaci odgovarajuce i sposobne partnere za ovako nesto. Olaksavajuca okolnost u vezi moto-staze bi bila u tome sto bi projekat mogao biti kud-i-kamo finansijski skromniji nego kad bi staza morala biti prilagodjena i autima koji zbog svojih gabarita zahtjevaju makar duplo siru stazu, puno duze zaustavne prostore, ukupno vecu duzinu same staze, a samim tim visestruko vecu investiciju. Moto staza na koju sam ja mislio nebi morala biti super-savremeno remek djelo - neka bude ako treba jedna od losijih i kracih staza u regionu, ali samo neka je BUDE, pa jos nasa i ogradjena - o tome se radi (lako bi kasnije bilo dogradjivati i izmisljati nove karafeke) :)

PS. Takodje, nemoj biti toliko siguran da bi kao sto kazes neuporedivo vise "auto-trkaci" imali za ostaviti love od motorista, jer kao sto odlicno znas, za cijenu jednog tip-top japanca mozes kupiti pun parking raznih polovnih golfova keceva, fica, stojadina i ostalih kokuz-auta od kojih se na stazi nebi moglo disati. Osim toga, nikako nisi u pravu da bi za stazu bilo zainteresovano samo 20-ak motorista. Ako bi projekat uspio, bila bi to tek druga staza u cijeloj drzavi (nakon BL), a prva u SA i smatram da bi to bila baza za hiljade zaljubljenika moto-sporta i motociklizma uopste, a da ne spominjemo potencijal za pratece sadrzaje i partyje koji bi mogli lako privlaciti kolone i iz cijele regije, a kasnije preko FIM-registracije i sire...
Last edited by underminute on 05/08/2005 17:31, edited 1 time in total.
twowheelkamikaza
Posts: 127
Joined: 12/07/2005 20:53
Location: Sarajevo

#75

Post by twowheelkamikaza »

Underminute,

ja u potpunosti podrzavam sve sto si napisao.
Bilo bi mi veoma drago da nadjemo ljude koji bi bili spremni investirati u takav projekt.
Opet, mislim da ce biti veoma tesko napraviti iskljucivom moto-stazu.
Ni ja ne bih volio da cekamo po nekoliko dana na red kako bi usli na stazu na par sati treninga, ali opet bi volio i da dijelimo resurse, samo da ne moram preci 600km do Rijeke kako bi se "provoz'o k'o co'ek" :D .
Prvenstveno, ljudi koji bi investirali sredtsva u takav objekat zele vidjeti identifikovati potencijalnu klijentelu.
Niko me ne moze ubjediti da toga nema u SA i okolini. Da, mozemo sad pricati o "celavim glavama", lancima oko vrata, papucama i naocalama, ali treba se fokusirati na to da se daju fini novci za nove motocikle, da ima dosta motora na cesti.
Bas zato, mislim da bi moto-klub, koji bi okupljao raju poput nas, u par sezona dobio na clanstvu, te organizovani odlasci na amaterska takmicenja, treninge/kvalifikacije i sl. bi nam dalo odredjene argumente za pristup "jakim" ljudima, biznismenima, koji bi investirali u ideju.
Istina je da Sarfajevo ima potencijal za ovaj sport, ima pare, ima talentovanu omladinu, ima izrazen kompleks dokazivanja (i to je bitno u moto-sportu, normalno u nekim razumnim granicama).
Samo se treba malo organizovati, okupiti momke i poceti djelovati kao skupina, a ne kao mnostvo nepovezanih individualaca.
Klub daje mnogo prednosti, jeftiniju opremu, pogosnosti pri kupovini i sl. Nebrojeno je mnogo mogucnosti, pogotovo kad se okupe ljudi koji imaju volju i dobre ideje, te ljubav prema ovom sportu.
Kao sto si sam napisao, ne treba biti megaloman i ocekivati Donington Park kod Hrasnice, ali mozemo poceti od necega.

Opet, imas li ti konkretne ideje kome prici sa ovim idejama, na koji nacin privuci ljude da razmotre mogucnost pravljenja staze?

twowheelkamikaza
Post Reply