Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
citroen xm wrote: ↑14/08/2024 18:12
Kakvo preticanje drugom na magistrali? Pa ne krećeš iz mjesta. Ako ne možeš započeti preticanje minimum trećom, jebo to, a kladim se da možeš.
Atmo generalno i jest trom onima sto nikad nisu vratili iz 4. u 2. ili cak krecu u preticanje u istoj brzini (ima ih koliko hoces).
Kad zelis max ubrzanje ides onom koja ce ti dati najbolje, a sa ovim motorom i prenosima je to druga.
Evolution_IV wrote: ↑14/08/2024 18:20
Ja nemam problema sa tim osjecajima vjeruj, i potjerat cu ga i do 7 ako treba, ne predstavlja mi problem, vrtio sam i dizel do 4500 i ziv je i zdrav, samo redovno ulje mijenjat i pustit uvijek da se ohladi, nema frke
zto ti velika vecina kupuje male turbo, ne svidja im se zvuk motora, strah ih da ce klip iskocit kroz haubu
Nemam ja problema sa zvukom motora niti mislim da će mu nešto biti, samo kažem da nema potrebe.
citroen xm wrote: ↑14/08/2024 18:12
Kakvo preticanje drugom na magistrali? Pa ne krećeš iz mjesta. Ako ne možeš započeti preticanje minimum trećom, jebo to, a kladim se da možeš.
Atmo generalno i jest trom onima sto nikad nisu vratili iz 4. u 2. ili cak krecu u preticanje u istoj brzini (ima ih koliko hoces).
Kad zelis max ubrzanje ides onom koja ce ti dati najbolje, a sa ovim motorom i prenosima je to druga.
pa u njega su kratke brzine, jer je starije auto, zato se u petoj na 130 vrti sigurno visoko
citroen xm wrote: ↑14/08/2024 18:12
Kakvo preticanje drugom na magistrali? Pa ne krećeš iz mjesta. Ako ne možeš započeti preticanje minimum trećom, jebo to, a kladim se da možeš.
Sve drugom dok ne voze preko 70 onda trecom. Ide druga do 100
Evolution_IV wrote: ↑14/08/2024 18:20
Ja nemam problema sa tim osjecajima vjeruj, i potjerat cu ga i do 7 ako treba, ne predstavlja mi problem, vrtio sam i dizel do 4500 i ziv je i zdrav, samo redovno ulje mijenjat i pustit uvijek da se ohladi, nema frke
zto ti velika vecina kupuje male turbo, ne svidja im se zvuk motora, strah ih da ce klip iskocit kroz haubu
Nemam ja problema sa zvukom motora niti mislim da će mu nešto biti, samo kažem da nema potrebe.
Pa nema stalno al ponekad treba, a i Di benzinci bi se trebali vrtit ponekad, vecinu puta provedem izmedju 1500-2500 bez ikakvog mucenja, V i VI lagano, kad se pojavi smarac neki ide treca, a ako je bas kratak pravac u drugu
dzaba kad ne volim da rizikujem, takodje uvijek je papucica gasa betonirana za pod dok preticem
kravamuzara wrote: ↑14/08/2024 18:40
Atmo generalno i jest trom onima sto nikad nisu vratili iz 4. u 2. ili cak krecu u preticanje u istoj brzini (ima ih koliko hoces).
Kad zelis max ubrzanje ides onom koja ce ti dati najbolje, a sa ovim motorom i prenosima je to druga.
Ama ja čitav život vozim atmo benzince, a to je skoro 20 godina vozačkog staža. Znam ih u dušu i volim osjećaj vožnje atmo benzinca. Ali ako se krećeš nekom brzinom na kojoj je adekvatan 4. stepen prenosa, onda po meni nema potrebe da vraćaš 2 stepena niže. Ako moraš, znači da si ga 4. prije toga ugušio.
Evolution_IV wrote: ↑14/08/2024 18:20
Ja nemam problema sa tim osjecajima vjeruj, i potjerat cu ga i do 7 ako treba, ne predstavlja mi problem, vrtio sam i dizel do 4500 i ziv je i zdrav, samo redovno ulje mijenjat i pustit uvijek da se ohladi, nema frke
zto ti velika vecina kupuje male turbo, ne svidja im se zvuk motora, strah ih da ce klip iskocit kroz haubu
Staru vitaru sam ja redovno do blokade tjerao kad prestizem
To mi je i drug rekao, kaze kako smijes tako puno obrtaje sjebaces motor
Evolution_IV wrote: ↑14/08/2024 18:20
Ja nemam problema sa tim osjecajima vjeruj, i potjerat cu ga i do 7 ako treba, ne predstavlja mi problem, vrtio sam i dizel do 4500 i ziv je i zdrav, samo redovno ulje mijenjat i pustit uvijek da se ohladi, nema frke
zto ti velika vecina kupuje male turbo, ne svidja im se zvuk motora, strah ih da ce klip iskocit kroz haubu
Staru vitaru sam ja redovno do blokade tjerao kad prestizem
To mi je i drug rekao, kaze kako smijes tako puno obrtaje sjebaces motor
ma ja umrijece , a 122ks/6000 , inzinjeri projektovali da koristis, ne vidim validan i objektivan razlog da se ne koristi...
Evolution_IV wrote: ↑14/08/2024 18:20
Ja nemam problema sa tim osjecajima vjeruj, i potjerat cu ga i do 7 ako treba, ne predstavlja mi problem, vrtio sam i dizel do 4500 i ziv je i zdrav, samo redovno ulje mijenjat i pustit uvijek da se ohladi, nema frke
zto ti velika vecina kupuje male turbo, ne svidja im se zvuk motora, strah ih da ce klip iskocit kroz haubu
Staru vitaru sam ja redovno do blokade tjerao kad prestizem
To mi je i drug rekao, kaze kako smijes tako puno obrtaje sjebaces motor
ma ja umrijece , a 122ks/6000 , inzinjeri projektovali da koristis, ne vidim validan i objektivan razlog da se ne koristi...
naravno neces vozit sve vrijeme u crvenom na 7000
Kod tebe je peak snaga vec na 4000 i onda ista do 6500.
@Evolution_IV nisam nikada sjeo ni u jednu mazdu Mozda je i taj odgovarajuci. Provjericu kada odem u salon. Prema slikama i videima, cx 5 mi je na prvom mjestu. Uzivo se mozda i to promijeni...
r_faruk wrote: ↑14/08/2024 15:45
Citao sam temu vezano za Mazdu cx-5 g165. Razmisljam o kupovini novog auta pa mi je ovo zapelo za oko. Mnogi pisu da je troma i ima veliku potrosnju.
Meni je 10-15 l/100 km ok potrosnja (trenutno auto, Tucson, 2.0 crdi sa pogon na sva cetiri tocka, trosi u gradu oko 11-12l). Motor je oko 140KS. Nesto kontam da bi mi ovih 165KS u Mazdi trebalo biti dovoljno. Generalno mi potrosnja ne predstavlja problem (ne prelazim vise veliku kilometrazu)
Da li je stvarno troma? Oba auta su tu negdje sa masom koliko sam mogao primijetiti.
Ovaj Tucson ima ok motor, dobar mjenjac (manuelni). Prestizem bez problema (natovaren, prazan). Nisam mu nasao manu sto se motora tice. Sa druge strane prilicno je neudoban i nije bas za ljude sa dugim nogama.
Ovo mi je na primjer interesantno:
Mazda CX-5 G165 CenteLine COCO Auto/AWD - Brza isporuka (80 240 KM) https://olx.ba/artikal/60451876
Dakle... je li stvarno 165 ks malo za ovaj automobil?
U biti jest trenutno bolji izbor jer je dosta jeftinija od slicno jake 2.5 Mazde iako Mazda ima nesto kvalitetniji interijer i zvucnu izolaciju, ali veci ekran nije modernost.
Cupra je totalno smece, usminkani Seat, eno ih 3 godine stare ko da im je 10.
kravamuzara wrote: ↑14/08/2024 19:59
Moderniji jer ima veci ekran
U biti jest trenutno bolji izbor jer je dosta jeftinija od slicno jake 2.5 Mazde iako Mazda ima nesto kvalitetniji interijer i zvucnu izolaciju, ali veci ekran nije modernost.
Cupra je totalno smece, usminkani Seat, eno ih 3 godine stare ko da im je 10.
jarane tebi ni mazda ne bi udovoljila prohtjevima.
jedino je tako i mogu prodat, dobrom cijenom, ne zato sto je neko bas hoce , tako je iskoda prije isla dok nisu digli cijene...a grdno auto iz svih uglova...
ps.to je neki my23 koji su ostali na zalihama od velike potraznje, taj 190ks 4x4 MY24 se moze naruciti od 84.736 , cupra leon od 54.670
Last edited by Evolution_IV on 14/08/2024 20:48, edited 2 times in total.
kravamuzara wrote: ↑14/08/2024 19:59
Moderniji jer ima veci ekran
U biti jest trenutno bolji izbor jer je dosta jeftinija od slicno jake 2.5 Mazde iako Mazda ima nesto kvalitetniji interijer i zvucnu izolaciju, ali veci ekran nije modernost.
Cupra je totalno smece, usminkani Seat, eno ih 3 godine stare ko da im je 10.
jarane tebi ni mazda ne bi udovoljila prohtjevima.
U biti nema auta trenutno novog kojem ja ne bih nesto promijenio i dodao/oduzeo, profesionalna deformacija
Onda dodju ovakvi ko ovaj izvrsni debil pa se kao nesto ismijavaju sto ja navedem sta bih sve na Mazdi promijenio a ne zna da bih na njegovim debilnim svabama jos vise
sime_cipol wrote: ↑14/08/2024 20:16
Sa 2.0 TSI motorom 190 KS, DSG i 4Drive sistemom za 65k KM nema bolje kupovine od Cupre Formentor u toj klasi
Plasticna leshina.
Kad je nov kao nesto moderna, za par godina ko da je izasla iz guzice.
Pa jeste plastikanerstvo prisutno to se ne spori
Malo i tvrđa sjedala nego u skodi npr
Ali sve u svemu kvalitet je ok
Imam dvojcu drugova sa leonima 2015 i 2017to, led farovi rade vrhunski i dan danas
Ali definitivno sinonim iz neke generacije 2008-2012 da se predobro drzi za godine, Audi A4 B8
Taj auto slabo sam gdje vidio u losem stanju a gaze svi kilometre jbt, farba i dalje u vrhunskom stanju, motori cini mi se najdulje drze
Rijetko ces kojeg i prvog vidjeti i da dioda steka
U odnosu na sve ostalo iz tog perioda...
Last edited by mk ultra on 14/08/2024 20:51, edited 1 time in total.