Mazda All About
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#603 Re: Mazda All About
citroen xm wrote:Ljudi vjerovatno nikada u istoriji nisu bili ovoliko zaglupljeni. Uticaj medija je ogroman. Ljudi su nekada birali auta većinom po sopstvenom ukusu i željama, danas se bira pod uticajem medija i parolom para i muzike.
Zato su danas auta sa karakterom endemska vrsta, a ostali su potrošna roba kao i donji veš, toliko su i kreativna i posebna. Mazdu poštujem što još uvijek koliko toliko iskače iz nekog nametnutog standarda.
Parola , hajmo svi isto.....kud svi turci, tu i mali mujo
-
- Posts: 18129
- Joined: 17/04/2012 22:57
#604 Re: Mazda All About
Jednostavno, potrošačko društvo. Ne vezuju se ljudi za stvari. Kupi, potroši i proslijedi/baci. Ljubitelja je sve manje, a sve više onih što ni točak ne znaju zamjeniti. Ljude ništa ne interesuje, sve više su ograničeni ko balkon. Bitano je samo mjesto u redu za novi ajfon. :pljas:
- Rockefeller
- Posts: 7322
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#605 Re: Mazda All About
Jebes ga, to moras prihvatit
-
- Posts: 18129
- Joined: 17/04/2012 22:57
#606 Re: Mazda All About
U suštini, za auta me nije neka briga, tj. nije me briga ko šta kupuje i zbog čega. Ostaje žal za nečim novim posebnim. Ali kroz kompletnu tu priču skontaš da te ljude sa kojima dijeliš vazduh i prostor podjednako boli neka stvar za sve druge bitne životne stvari.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#607 Re: Mazda All About
Razumijemo secitroen xm wrote:Jednostavno, potrošačko društvo. Ne vezuju se ljudi za stvari. Kupi, potroši i proslijedi/baci. Ljubitelja je sve manje, a sve više onih što ni točak ne znaju zamjeniti. Ljude ništa ne interesuje, sve više su ograničeni ko balkon. Bitano je samo mjesto u redu za novi ajfon. :pljas:
Nego budale su najavile rotary-x , ponovo ce kockat sa wankelom , tvrdoglava firma , zato i guraju atmosferce .
A ovi nazadni atmosferci trose manje od svih malih t motora iste snage, dokazano , a uz to nemaju problema sa naslagama karbona , zamajcima i slicno.
Mozda seawolf miali na mild hybride i el auta , koja su skupa ko djavo i rezervisana samo za bogate. Mazda je striktnu izjavu dala , da ne zele jos uvijek preci na elektrifikaciju , plan je gurati SUS motor do 2035 ako je moguce , a realno ocekuju do 2029 , jer nemozes protiv nametnute tehnologije i pravila .
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#608 Re: Mazda All About
Ovo u vezi sa potrošnjom Mazdinih automobila sa benzinskim motorima jednostavno nije tačno, mada znam da si ti uvjeren u to.amar1994 wrote:...
A ovi nazadni atmosferci trose manje od svih malih t motora iste snage, dokazano , a uz to nemaju problema sa naslagama karbona , zamajcima i slicno.
...
Provjeri deklarisane potrošnje u skladu sa WLTP testnim ciklusom i vidjet ćeš da niti jedan savremeni automobil u D-segmentu, sa benzinskim motorom najveće snage 140 - 165 kW, nema tako visoku iskazanu potrošnju, niti tako visoku količinu emitovanog CO2, kao Mazda 6 SkyActiv-G 194, sa četvorocilindričnim motorom radne zapremine 2.488 ccm i najveće snage 143 kW.
6,7 lit/100 km kombinovano i 153 g/km CO2 po WLTP-u je danas loš rezultat za limuzinu D-segmenta, pogotovu jer ova druga vrijednost opterećuje u nekim državama ovo vozilo višim trošarinama. Poređenja radi, novi Peugeot 508, sa benzinskim motorom najveće snage 165 kW, ima po WLTP-u odgovarajuće vrijednosti od 5,7 lit/100 km kombinovano i 131 g/km CO2.
Ono što je vrijedilo 2012-e, kada se počela prodavati Mazda 6 sa tim motorom, danas više ne vrijedi, jer su se u međuvremenu, u ovih 6 godina pojavili novi modeli u D-segmentu, sa novom generacijom benzinskih motora, a Mazda i dalje fura ono što je 2012-e bila inovacija, ali danas svakako više nije.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#609 Re: Mazda All About
Ne citam brosure , govorim o realnim rezultatima,vidio svojim ocima , a i ljudi koje poznajem su potvrdili isto. Voze sve i svasta od sluzbenih ,fildzan t.motori su prenupahana reklama.Primjer su nove honde ,izgubile su dosta na pouzdanosti jer moraju pratit trend fildzan turbo .
A i da trose 2l vise , zrtvovao bi to za pouzdanost i linerano razvijanje snage.Jasta nego gura nesto sto valja , i eto prodaju se u brojevima koji su za mazdu kao malo kompaniju dobri , nije gigant da svake 3-4god izbaci nesto novo , niti ima nekoga iza ledja da preuzme troskove razvoja.
Skyactive-X taman bio zlatan ,bice onih kojima je "puno" 2000 kubika i koji ce kenjat kosto su kenjali ipo ovim , jao ne vuce prije 2500 , mora se saltat , nemam android auto , 10" ekran
Kad ti svabo licno kaze da valja auto , onda valda valja,iako se zalio na zvucnu izolaciju i malo jaci porez zbog kubika
PS. sto se tice pezo motora ,bas su im tacna mjerenja , 5.2l u gradu za diesel pise, ja ga nisam ispod 7 spustio nikad ,a hoce i 8 popit , cuj 165KW 5.7l
A i da trose 2l vise , zrtvovao bi to za pouzdanost i linerano razvijanje snage.Jasta nego gura nesto sto valja , i eto prodaju se u brojevima koji su za mazdu kao malo kompaniju dobri , nije gigant da svake 3-4god izbaci nesto novo , niti ima nekoga iza ledja da preuzme troskove razvoja.
Skyactive-X taman bio zlatan ,bice onih kojima je "puno" 2000 kubika i koji ce kenjat kosto su kenjali ipo ovim , jao ne vuce prije 2500 , mora se saltat , nemam android auto , 10" ekran
Kad ti svabo licno kaze da valja auto , onda valda valja,iako se zalio na zvucnu izolaciju i malo jaci porez zbog kubika
PS. sto se tice pezo motora ,bas su im tacna mjerenja , 5.2l u gradu za diesel pise, ja ga nisam ispod 7 spustio nikad ,a hoce i 8 popit , cuj 165KW 5.7l
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#610 Re: Mazda All About
E, j... ga, ja pišem o pogonu i konkretnim vanjskim parametrima istog, a ti pominješ android i dijagonalu ekrana.amar1994 wrote:Ne citam brosure , govorim o realnim rezultatima,vidio svojim ocima , a i ljudi koje poznajem su potvrdili isto. Voze sve i svasta od sluzbenih ,fildzan t.motori su prenupahana reklama.
A i da trose 2l vise , zrtvovao bi to za pouzdanost i linerano razvijanje snage.Jasta nego gura nesto sto valja , i eto prodaju se u brojevima koji su za mazdu kao malo kompaniju dobri , nije gigant da svake 3-4god izbaci nesto novo , niti ima nekoga iza ledja da preuzme troskove razvoja.
Skyactive-X taman bio zlatan ,bice onih kojima je "puno" 2000 kubika i koji ce kenjat kosto su kenjali ipo ovim , jao ne vuce prije 2500 , mora se saltat , nemam android auto , 10" ekran
Nego, hajdemo ovako ... ti pribavi, za potrebe testiranja, novu Mazdu 6 sa benzinskim motorom snage 143 kW, a ja ću pozajmiti neku novu limuzinu D-segmenta sa benzincem najveće snage 140 do 165 kW, pa ćemo probati i jedno i drugo vozilo i nakon toga komentarisati.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#611 Re: Mazda All About
Ja pisem na sta se ljudi zale i kakve nebuloze pisu .Seawolf wrote: E, j... ga, ja pišem o pogonu i konkretnim vanjskim parametrima istog, a ti pominješ android i dijagonalu ekrana.
Nego, hajdemo ovako ... ti pribavi, za potrebe testiranja, novu Mazdu 6 sa benzinskim motorom snage 143 kW, a ja ću pozajmiti neku novu limuzinu D-segmenta sa benzincem najveće snage 140 do 165 kW, pa ćemo probati i jedno i drugo vozilo i nakon toga komentarisati.
Dosli smo do svega ovoga od jednog linka , ja mislim da je auto cool,fin i kvalitetan za one pare , hendikep od 16% carine ne moze se zanemarit.
Ma kakva 6 ,veliko mi a i smeta mi sto se ne nudi sa manuelnim mjenjacem i sto su rezervisali 2.5T za Ameriku samo,trojka je taman,nju i planiram sa tim novim X motorom za neke 2-3god
eto ih , nadam se da se nismo svadjali
- Rockefeller
- Posts: 7322
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#612 Re: Mazda All About
Zapad, cista konfekcija.citroen xm wrote:U suštini, za auta me nije neka briga, tj. nije me briga ko šta kupuje i zbog čega. Ostaje žal za nečim novim posebnim. Ali kroz kompletnu tu priču skontaš da te ljude sa kojima dijeliš vazduh i prostor podjednako boli neka stvar za sve druge bitne životne stvari.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#613 Re: Mazda All About
http://www.autosspeed.com/mazda-officia ... e-in-2019/
eto ,bice u ponudi EV.IT WILL BE USED AS A RANGE-EXTENDER IN A NEW EV.
That day has finally come – Mazda, through the voice of its Vice President of Sales and Customer Service for Europe, Martijn ten Brink, has confirmed the legendary rotary engine will be making a comeback. Speaking to ZerAuto.nl, Brink has revealed a number of very interesting details regarding the company’s future plans.
Under the new Zoom-Zoom 2030 plan, Mazda will build a purely electric car, which will arrive sometimes next year. No other details are available at the moment, but Brink has confirmed the EV will be optionally available with a range-extender in the form of a new Wankel engine. Despite being “not really necessary, because the average buyer travels an average of 37 miles (60 kilometers) per day from home to work and back again,” the rotary motor’s main goal will be to “take away any concerns from customers.”
The unit in question will be a single-disc engine and won’t use a turbocharger. It will act strictly as a generatorand will be positioned low in the construction to keep the center of gravity low. Being “as big as a shoebox,” it will provide vibration-free operation, and the driver won’t even notice when it starts.
However, despite the major push towards electrification, Mazda still believes the internal combustion engine has potential. “In the eyes of Mazda, the fuel engine is far from being written off,” Brink explains. “Even in 15 to 25 years, the fuel engine will remain an important unit for cars, as hybrids and plug-in hybrids both use it.”
The automaker plans to boost the thermal efficiency of its combustion engines to about 56 percent, which should make future Mazda models on par with modern EVs in terms of well-to-wheel emissions. The Skyactiv-X technology, the first compression-ignition gasoline engine to be made commercially available, will be ready to hit showrooms within a few years.
-
- Posts: 2950
- Joined: 30/11/2017 13:53
#614 Re: Mazda All About
Cudno da ce Wankel koristit kao agregat za to elektricno auto, a ne Skyactive. Jasno, Wankel je manji dimenzijama, ipak bas zbog svojih minusa koje ima ne djeluje kao dobra opcija.
- basicm
- Posts: 10482
- Joined: 16/01/2012 21:38
#615 Re: Mazda All About
Bas za ovo je i dobar. Mali, brzo ide do radne temperature, jedino emisije, ali kad se zbroji sa strujom moze se trpiti.UmaX wrote:Cudno da ce Wankel koristit kao agregat za to elektricno auto, a ne Skyactive. Jasno, Wankel je manji dimenzijama, ipak bas zbog svojih minusa koje ima ne djeluje kao dobra opcija.
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#616 Re: Mazda All About
Od cijelog ovog teksta, meni je najviše upala u oči izjava u zadnjoj rečenici:amar1994 wrote:http://www.autosspeed.com/mazda-officia ... e-in-2019/
eto ,bice u ponudi EV.IT WILL BE USED AS A RANGE-EXTENDER IN A NEW EV.
....
Očekivao sam (a mislim i ti), da će SkyActiv-X 2.0 benzinac sa HCC paljenjem smješe, biti isporučivan odmah sa početkom prodaje nove Mazde 3, od iduće godine.The Skyactiv-X technology, the first compression-ignition gasoline engine to be made commercially available, will be ready to hit showrooms within a few years.
Pretpostavljam da je problem ekološke prirode, odnosno problem koji je naslijeđen od dizel motora. Prevelika količina azotnih oksida u izduvnim gasovima, a da bi se zadovoljili zahtjevi propisa Euro 6d (mjerenje u uslovima realnog voženja - RDE).
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#617 Re: Mazda All About
basicm wrote:Bas za ovo je i dobar. Mali, brzo ide do radne temperature, jedino emisije, ali kad se zbroji sa strujom moze se trpiti.UmaX wrote:Cudno da ce Wankel koristit kao agregat za to elektricno auto, a ne Skyactive. Jasno, Wankel je manji dimenzijama, ipak bas zbog svojih minusa koje ima ne djeluje kao dobra opcija.
vala ako nisu sredili potrosnju ulja i apexa ne trebaju ga ni prodavat
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#618 Re: Mazda All About
Pa kazu neki ljudi sto rade za njih ,da ce bit u novoj 3,vidjet cemo .Seawolf wrote:Od cijelog ovog teksta, meni je najviše upala u oči izjava u zadnjoj rečenici:amar1994 wrote:http://www.autosspeed.com/mazda-officia ... e-in-2019/
eto ,bice u ponudi EV.IT WILL BE USED AS A RANGE-EXTENDER IN A NEW EV.
....
Očekivao sam (a mislim i ti), da će SkyActiv-X 2.0 benzinac sa HCC paljenjem smješe, biti isporučivan odmah sa početkom prodaje nove Mazde 3, od iduće godine.The Skyactiv-X technology, the first compression-ignition gasoline engine to be made commercially available, will be ready to hit showrooms within a few years.
Pretpostavljam da je problem ekološke prirode, odnosno problem koji je naslijeđen od dizel motora. Prevelika količina azotnih oksida u izduvnim gasovima, a da bi se zadovoljili zahtjevi propisa Euro 6d (mjerenje u uslovima realnog voženja - RDE).
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#619 Re: Mazda All About
Pod utjecajem naše jučerašnje rasprave, danas sam malo protabirio testove i dostupnu literaturu, što se tiče ugrađenih tehnologija i mogu ti reći jednu stvar: Za Mercedesa W/S 205 ne mogu tvrditi, jer kako sam kažeš to je poređenje krušaka i jabuka, ali novi Peugeot 508 jeste 2x više auta od bilo koje inkarnacije aktuelne Mazde 6.amar1994 wrote: al opet poredis kruske i jabuke, mercedes kosta haman 2x vise , ako je 2x vise auta onda ne znam
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#620 Re: Mazda All About
odlicnoSeawolf wrote: Pod utjecajem naše jučerašnje rasprave, danas sam malo protabirio testove i dostupnu literaturu, što se tiče ugrađenih tehnologija i mogu ti reći jednu stvar: Za Mercedesa W/S 205 ne mogu tvrditi, jer kako sam kažeš to je poređenje krušaka i jabuka, ali novi Peugeot 508 jeste 2x više auta od bilo koje inkarnacije aktuelne Mazde 6.
sad odo i ja svoju zapalit i kupit pezo
Last edited by amar1994 on 30/09/2018 21:12, edited 2 times in total.
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#621 Re: Mazda All About
Ma nema to veze, tvoja je puno bolja od Peugeota 308 te generacije. Znam, jer sam imao istu takvu službenu, samo sedan.amar1994 wrote:odlicnoSeawolf wrote: Pod utjecajem naše jučerašnje rasprave, danas sam malo protabirio testove i dostupnu literaturu, što se tiče ugrađenih tehnologija i mogu ti reći jednu stvar: Za Mercedesa W/S 205 ne mogu tvrditi, jer kako sam kažeš to je poređenje krušaka i jabuka, ali novi Peugeot 508 jeste 2x više auta od bilo koje inkarnacije aktuelne Mazde 6.
sad odo i ja svoju zapalit i kupit pezo
Da pojednostavim, Mazda je, relativno gledajući u odnosu na konkurenciju, bolje stajala 2012-e, nego danas.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#622 Re: Mazda All About
Znam da jeste ali eto ocigledno imamo drugacije zahtjeve i prohtjeve od auta . Ja kad vidim onaj ekran i klimu preko njega , takodje i volan povraca mi se , lijep je s vana i cool su prozori bez okvira.Seawolf wrote:Ma nema to veze, tvoja je puno bolja od Peugeota 308 te generacije. Znam, jer sam imao istu takvu službenu, samo sedan.amar1994 wrote:odlicnoSeawolf wrote: Pod utjecajem naše jučerašnje rasprave, danas sam malo protabirio testove i dostupnu literaturu, što se tiče ugrađenih tehnologija i mogu ti reći jednu stvar: Za Mercedesa W/S 205 ne mogu tvrditi, jer kako sam kažeš to je poređenje krušaka i jabuka, ali novi Peugeot 508 jeste 2x više auta od bilo koje inkarnacije aktuelne Mazde 6.
sad odo i ja svoju zapalit i kupit pezo
Da pojednostavim, Mazda je, relativno gledajući u odnosu na konkurenciju, bolje stajala 2012-e, nego danas.
Tad su mogli sa fordom dijelit razvoj ,sad su sami.
Da se vratimo na mazdu ,koji si motor vozio i kako se tebi cini prica o izolaciji ,kad recimo uporedis sa a klasom,golfom tih godina ,prenapuhano ?
- konektovan
- Posts: 40638
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#623 Re: Mazda All About
Ovi mazdasi, teski mazohisti....
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#624 Re: Mazda All About
sektaši klasicni
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#625 Re: Mazda All About
Isti motor kao kod tebe. Dizel, 1.6, 8v i 85 kW. Neposredno nakon redizajna, proizvodnja novembar 2011-e.amar1994 wrote:...
Da se vratimo na mazdu ,koji si motor vozio i kako se tebi cini prica o izolaciji ,kad recimo uporedis sa a klasom,golfom tih godina ,prenapuhano ?
Tokom 2011-e i 2012-e sam promijenio puno službenih automobila iz C-segmenta, ali Golf nisam imao prilike voziti, tako da ti za njega ne mogu ništa reći.
Od svega što sam tada vozio, na mene je najbolji utisak ostavio Focus III. Jako se lijepo vozi. Doduše, vozio sam onaj sa motorom 1.6 EcoBoost, 134 kW (182 PS), što je svakako imalo pozitivan utjecaj na uživanje u vožnji.
Mazda 3 te generacije (2009 - 2013) je na platformi na kojoj je i Focus II, tako da ipak ne može držati korak sa Focus III.
Što se tiče izolacije, ne poklanjam puno pažnje tome, meni buka ne smeta. Kada vozim, pojačam muziku.