Mazda All About

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
Throttle
Posts: 13014
Joined: 10/06/2016 12:35

#601 Re: Mazda All About

Post by Throttle »

Sa'će Nadzornik :mrgreen:
citroen xm
Posts: 18129
Joined: 17/04/2012 22:57

#602 Re: Mazda All About

Post by citroen xm »

Eto fešte. :mrgreen:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#603 Re: Mazda All About

Post by amar1994 »

citroen xm wrote:Ljudi vjerovatno nikada u istoriji nisu bili ovoliko zaglupljeni. Uticaj medija je ogroman. Ljudi su nekada birali auta većinom po sopstvenom ukusu i željama, danas se bira pod uticajem medija i parolom para i muzike.

Zato su danas auta sa karakterom endemska vrsta, a ostali su potrošna roba kao i donji veš, toliko su i kreativna i posebna. Mazdu poštujem što još uvijek koliko toliko iskače iz nekog nametnutog standarda.
:thumbup: 8)

Parola , hajmo svi isto.....kud svi turci, tu i mali mujo :D
citroen xm
Posts: 18129
Joined: 17/04/2012 22:57

#604 Re: Mazda All About

Post by citroen xm »

Jednostavno, potrošačko društvo. Ne vezuju se ljudi za stvari. Kupi, potroši i proslijedi/baci. Ljubitelja je sve manje, a sve više onih što ni točak ne znaju zamjeniti. Ljude ništa ne interesuje, sve više su ograničeni ko balkon. Bitano je samo mjesto u redu za novi ajfon. :pljas:
User avatar
Rockefeller
Posts: 7322
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#605 Re: Mazda All About

Post by Rockefeller »

Jebes ga, to moras prihvatit :mrgreen:
citroen xm
Posts: 18129
Joined: 17/04/2012 22:57

#606 Re: Mazda All About

Post by citroen xm »

U suštini, za auta me nije neka briga, tj. nije me briga ko šta kupuje i zbog čega. Ostaje žal za nečim novim posebnim. Ali kroz kompletnu tu priču skontaš da te ljude sa kojima dijeliš vazduh i prostor podjednako boli neka stvar za sve druge bitne životne stvari.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#607 Re: Mazda All About

Post by amar1994 »

citroen xm wrote:Jednostavno, potrošačko društvo. Ne vezuju se ljudi za stvari. Kupi, potroši i proslijedi/baci. Ljubitelja je sve manje, a sve više onih što ni točak ne znaju zamjeniti. Ljude ništa ne interesuje, sve više su ograničeni ko balkon. Bitano je samo mjesto u redu za novi ajfon. :pljas:
Razumijemo se :thumbup:

Nego budale su najavile rotary-x :D , ponovo ce kockat sa wankelom , tvrdoglava firma , zato i guraju atmosferce .

A ovi nazadni atmosferci trose manje od svih malih t motora iste snage, dokazano , a uz to nemaju problema sa naslagama karbona , zamajcima i slicno.

Mozda seawolf miali na mild hybride i el auta , koja su skupa ko djavo i rezervisana samo za bogate. Mazda je striktnu izjavu dala , da ne zele jos uvijek preci na elektrifikaciju , plan je gurati SUS motor do 2035 ako je moguce , a realno ocekuju do 2029 , jer nemozes protiv nametnute tehnologije i pravila .
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#608 Re: Mazda All About

Post by Seawolf »

amar1994 wrote:...
A ovi nazadni atmosferci trose manje od svih malih t motora iste snage, dokazano , a uz to nemaju problema sa naslagama karbona , zamajcima i slicno.
...
Ovo u vezi sa potrošnjom Mazdinih automobila sa benzinskim motorima jednostavno nije tačno, mada znam da si ti uvjeren u to.

Provjeri deklarisane potrošnje u skladu sa WLTP testnim ciklusom i vidjet ćeš da niti jedan savremeni automobil u D-segmentu, sa benzinskim motorom najveće snage 140 - 165 kW, nema tako visoku iskazanu potrošnju, niti tako visoku količinu emitovanog CO2, kao Mazda 6 SkyActiv-G 194, sa četvorocilindričnim motorom radne zapremine 2.488 ccm i najveće snage 143 kW.

6,7 lit/100 km kombinovano i 153 g/km CO2 po WLTP-u je danas loš rezultat za limuzinu D-segmenta, pogotovu jer ova druga vrijednost opterećuje u nekim državama ovo vozilo višim trošarinama. Poređenja radi, novi Peugeot 508, sa benzinskim motorom najveće snage 165 kW, ima po WLTP-u odgovarajuće vrijednosti od 5,7 lit/100 km kombinovano i 131 g/km CO2.

Ono što je vrijedilo 2012-e, kada se počela prodavati Mazda 6 sa tim motorom, danas više ne vrijedi, jer su se u međuvremenu, u ovih 6 godina pojavili novi modeli u D-segmentu, sa novom generacijom benzinskih motora, a Mazda i dalje fura ono što je 2012-e bila inovacija, ali danas svakako više nije.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#609 Re: Mazda All About

Post by amar1994 »

Ne citam brosure , govorim o realnim rezultatima,vidio svojim ocima , a i ljudi koje poznajem su potvrdili isto. Voze sve i svasta od sluzbenih ,fildzan t.motori su prenupahana reklama.Primjer su nove honde ,izgubile su dosta na pouzdanosti jer moraju pratit trend fildzan turbo .

A i da trose 2l vise , zrtvovao bi to za pouzdanost i linerano razvijanje snage.Jasta nego gura nesto sto valja , i eto prodaju se u brojevima koji su za mazdu kao malo kompaniju dobri , nije gigant da svake 3-4god izbaci nesto novo , niti ima nekoga iza ledja da preuzme troskove razvoja.

Skyactive-X taman bio zlatan ,bice onih kojima je "puno" 2000 kubika i koji ce kenjat kosto su kenjali ipo ovim , jao ne vuce prije 2500 , mora se saltat , nemam android auto , 10" ekran :run:

Kad ti svabo licno kaze da valja auto , onda valda valja,iako se zalio na zvucnu izolaciju i malo jaci porez zbog kubika :D


PS. sto se tice pezo motora ,bas su im tacna mjerenja , 5.2l u gradu za diesel pise, ja ga nisam ispod 7 spustio nikad ,a hoce i 8 popit , cuj 165KW 5.7l :-)
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#610 Re: Mazda All About

Post by Seawolf »

amar1994 wrote:Ne citam brosure , govorim o realnim rezultatima,vidio svojim ocima , a i ljudi koje poznajem su potvrdili isto. Voze sve i svasta od sluzbenih ,fildzan t.motori su prenupahana reklama.

A i da trose 2l vise , zrtvovao bi to za pouzdanost i linerano razvijanje snage.Jasta nego gura nesto sto valja , i eto prodaju se u brojevima koji su za mazdu kao malo kompaniju dobri , nije gigant da svake 3-4god izbaci nesto novo , niti ima nekoga iza ledja da preuzme troskove razvoja.

Skyactive-X taman bio zlatan ,bice onih kojima je "puno" 2000 kubika i koji ce kenjat kosto su kenjali ipo ovim , jao ne vuce prije 2500 , mora se saltat , nemam android auto , 10" ekran :run:
E, j... ga, ja pišem o pogonu i konkretnim vanjskim parametrima istog, a ti pominješ android i dijagonalu ekrana.

Nego, hajdemo ovako ... ti pribavi, za potrebe testiranja, novu Mazdu 6 sa benzinskim motorom snage 143 kW, a ja ću pozajmiti neku novu limuzinu D-segmenta sa benzincem najveće snage 140 do 165 kW, pa ćemo probati i jedno i drugo vozilo i nakon toga komentarisati.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#611 Re: Mazda All About

Post by amar1994 »

Seawolf wrote: E, j... ga, ja pišem o pogonu i konkretnim vanjskim parametrima istog, a ti pominješ android i dijagonalu ekrana.

Nego, hajdemo ovako ... ti pribavi, za potrebe testiranja, novu Mazdu 6 sa benzinskim motorom snage 143 kW, a ja ću pozajmiti neku novu limuzinu D-segmenta sa benzincem najveće snage 140 do 165 kW, pa ćemo probati i jedno i drugo vozilo i nakon toga komentarisati.
Ja pisem na sta se ljudi zale i kakve nebuloze pisu .

Dosli smo do svega ovoga od jednog linka , ja mislim da je auto cool,fin i kvalitetan za one pare , hendikep od 16% carine ne moze se zanemarit.

Ma kakva 6 ,veliko mi a i smeta mi sto se ne nudi sa manuelnim mjenjacem i sto su rezervisali 2.5T za Ameriku samo,trojka je taman,nju i planiram sa tim novim X motorom za neke 2-3god :thumbup:

eto ih , nadam se da se nismo svadjali :-D

Image
User avatar
Rockefeller
Posts: 7322
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#612 Re: Mazda All About

Post by Rockefeller »

citroen xm wrote:U suštini, za auta me nije neka briga, tj. nije me briga ko šta kupuje i zbog čega. Ostaje žal za nečim novim posebnim. Ali kroz kompletnu tu priču skontaš da te ljude sa kojima dijeliš vazduh i prostor podjednako boli neka stvar za sve druge bitne životne stvari.
Zapad, cista konfekcija.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#613 Re: Mazda All About

Post by amar1994 »

http://www.autosspeed.com/mazda-officia ... e-in-2019/

IT WILL BE USED AS A RANGE-EXTENDER IN A NEW EV.
That day has finally come – Mazda, through the voice of its Vice President of Sales and Customer Service for Europe, Martijn ten Brink, has confirmed the legendary rotary engine will be making a comeback. Speaking to ZerAuto.nl, Brink has revealed a number of very interesting details regarding the company’s future plans.
Under the new Zoom-Zoom 2030 plan, Mazda will build a purely electric car, which will arrive sometimes next year. No other details are available at the moment, but Brink has confirmed the EV will be optionally available with a range-extender in the form of a new Wankel engine. Despite being “not really necessary, because the average buyer travels an average of 37 miles (60 kilometers) per day from home to work and back again,” the rotary motor’s main goal will be to “take away any concerns from customers.”


The unit in question will be a single-disc engine and won’t use a turbocharger. It will act strictly as a generatorand will be positioned low in the construction to keep the center of gravity low. Being “as big as a shoebox,” it will provide vibration-free operation, and the driver won’t even notice when it starts.

However, despite the major push towards electrification, Mazda still believes the internal combustion engine has potential. “In the eyes of Mazda, the fuel engine is far from being written off,” Brink explains. “Even in 15 to 25 years, the fuel engine will remain an important unit for cars, as hybrids and plug-in hybrids both use it.”
The automaker plans to boost the thermal efficiency of its combustion engines to about 56 percent, which should make future Mazda models on par with modern EVs in terms of well-to-wheel emissions. The Skyactiv-X technology, the first compression-ignition gasoline engine to be made commercially available, will be ready to hit showrooms within a few years.
eto ,bice u ponudi EV.
UmaX
Posts: 2950
Joined: 30/11/2017 13:53

#614 Re: Mazda All About

Post by UmaX »

Cudno da ce Wankel koristit kao agregat za to elektricno auto, a ne Skyactive. Jasno, Wankel je manji dimenzijama, ipak bas zbog svojih minusa koje ima ne djeluje kao dobra opcija.
User avatar
basicm
Posts: 10482
Joined: 16/01/2012 21:38

#615 Re: Mazda All About

Post by basicm »

UmaX wrote:Cudno da ce Wankel koristit kao agregat za to elektricno auto, a ne Skyactive. Jasno, Wankel je manji dimenzijama, ipak bas zbog svojih minusa koje ima ne djeluje kao dobra opcija.
Bas za ovo je i dobar. Mali, brzo ide do radne temperature, jedino emisije, ali kad se zbroji sa strujom moze se trpiti.
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#616 Re: Mazda All About

Post by Seawolf »

amar1994 wrote:http://www.autosspeed.com/mazda-officia ... e-in-2019/

IT WILL BE USED AS A RANGE-EXTENDER IN A NEW EV.
....
eto ,bice u ponudi EV.
Od cijelog ovog teksta, meni je najviše upala u oči izjava u zadnjoj rečenici:
The Skyactiv-X technology, the first compression-ignition gasoline engine to be made commercially available, will be ready to hit showrooms within a few years.
Očekivao sam (a mislim i ti), da će SkyActiv-X 2.0 benzinac sa HCC paljenjem smješe, biti isporučivan odmah sa početkom prodaje nove Mazde 3, od iduće godine.

Pretpostavljam da je problem ekološke prirode, odnosno problem koji je naslijeđen od dizel motora. Prevelika količina azotnih oksida u izduvnim gasovima, a da bi se zadovoljili zahtjevi propisa Euro 6d (mjerenje u uslovima realnog voženja - RDE).
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#617 Re: Mazda All About

Post by amar1994 »

basicm wrote:
UmaX wrote:Cudno da ce Wankel koristit kao agregat za to elektricno auto, a ne Skyactive. Jasno, Wankel je manji dimenzijama, ipak bas zbog svojih minusa koje ima ne djeluje kao dobra opcija.
Bas za ovo je i dobar. Mali, brzo ide do radne temperature, jedino emisije, ali kad se zbroji sa strujom moze se trpiti.
:thumbup:

vala ako nisu sredili potrosnju ulja i apexa ne trebaju ga ni prodavat :zid:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#618 Re: Mazda All About

Post by amar1994 »

Seawolf wrote:
amar1994 wrote:http://www.autosspeed.com/mazda-officia ... e-in-2019/

IT WILL BE USED AS A RANGE-EXTENDER IN A NEW EV.
....
eto ,bice u ponudi EV.
Od cijelog ovog teksta, meni je najviše upala u oči izjava u zadnjoj rečenici:
The Skyactiv-X technology, the first compression-ignition gasoline engine to be made commercially available, will be ready to hit showrooms within a few years.
Očekivao sam (a mislim i ti), da će SkyActiv-X 2.0 benzinac sa HCC paljenjem smješe, biti isporučivan odmah sa početkom prodaje nove Mazde 3, od iduće godine.

Pretpostavljam da je problem ekološke prirode, odnosno problem koji je naslijeđen od dizel motora. Prevelika količina azotnih oksida u izduvnim gasovima, a da bi se zadovoljili zahtjevi propisa Euro 6d (mjerenje u uslovima realnog voženja - RDE).
Pa kazu neki ljudi sto rade za njih ,da ce bit u novoj 3,vidjet cemo .
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#619 Re: Mazda All About

Post by Seawolf »

amar1994 wrote: al opet poredis kruske i jabuke, mercedes kosta haman 2x vise , ako je 2x vise auta onda ne znam :)
Pod utjecajem naše jučerašnje rasprave, danas sam malo protabirio testove i dostupnu literaturu, što se tiče ugrađenih tehnologija i mogu ti reći jednu stvar: Za Mercedesa W/S 205 ne mogu tvrditi, jer kako sam kažeš to je poređenje krušaka i jabuka, ali novi Peugeot 508 jeste 2x više auta od bilo koje inkarnacije aktuelne Mazde 6.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#620 Re: Mazda All About

Post by amar1994 »

Seawolf wrote: Pod utjecajem naše jučerašnje rasprave, danas sam malo protabirio testove i dostupnu literaturu, što se tiče ugrađenih tehnologija i mogu ti reći jednu stvar: Za Mercedesa W/S 205 ne mogu tvrditi, jer kako sam kažeš to je poređenje krušaka i jabuka, ali novi Peugeot 508 jeste 2x više auta od bilo koje inkarnacije aktuelne Mazde 6.
odlicno :)

sad odo i ja svoju zapalit i kupit pezo :thumbup:
Last edited by amar1994 on 30/09/2018 21:12, edited 2 times in total.
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#621 Re: Mazda All About

Post by Seawolf »

amar1994 wrote:
Seawolf wrote: Pod utjecajem naše jučerašnje rasprave, danas sam malo protabirio testove i dostupnu literaturu, što se tiče ugrađenih tehnologija i mogu ti reći jednu stvar: Za Mercedesa W/S 205 ne mogu tvrditi, jer kako sam kažeš to je poređenje krušaka i jabuka, ali novi Peugeot 508 jeste 2x više auta od bilo koje inkarnacije aktuelne Mazde 6.
odlicno :)

sad odo i ja svoju zapalit i kupit pezo :thumbup:
Ma nema to veze, tvoja je puno bolja od Peugeota 308 te generacije. Znam, jer sam imao istu takvu službenu, samo sedan.

Da pojednostavim, Mazda je, relativno gledajući u odnosu na konkurenciju, bolje stajala 2012-e, nego danas.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#622 Re: Mazda All About

Post by amar1994 »

Seawolf wrote:
amar1994 wrote:
Seawolf wrote: Pod utjecajem naše jučerašnje rasprave, danas sam malo protabirio testove i dostupnu literaturu, što se tiče ugrađenih tehnologija i mogu ti reći jednu stvar: Za Mercedesa W/S 205 ne mogu tvrditi, jer kako sam kažeš to je poređenje krušaka i jabuka, ali novi Peugeot 508 jeste 2x više auta od bilo koje inkarnacije aktuelne Mazde 6.
odlicno :)

sad odo i ja svoju zapalit i kupit pezo :thumbup:
Ma nema to veze, tvoja je puno bolja od Peugeota 308 te generacije. Znam, jer sam imao istu takvu službenu, samo sedan.

Da pojednostavim, Mazda je, relativno gledajući u odnosu na konkurenciju, bolje stajala 2012-e, nego danas.
Znam da jeste ali eto ocigledno imamo drugacije zahtjeve i prohtjeve od auta :thumbup:. Ja kad vidim onaj ekran i klimu preko njega , takodje i volan povraca mi se , lijep je s vana i cool su prozori bez okvira.

Tad su mogli sa fordom dijelit razvoj ,sad su sami.

Da se vratimo na mazdu ,koji si motor vozio i kako se tebi cini prica o izolaciji ,kad recimo uporedis sa a klasom,golfom tih godina ,prenapuhano ?
User avatar
konektovan
Posts: 40638
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#623 Re: Mazda All About

Post by konektovan »

Ovi mazdasi, teski mazohisti.... :D
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#624 Re: Mazda All About

Post by amar1994 »

sektaši klasicni :lol:
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#625 Re: Mazda All About

Post by Seawolf »

amar1994 wrote:...
Da se vratimo na mazdu ,koji si motor vozio i kako se tebi cini prica o izolaciji ,kad recimo uporedis sa a klasom,golfom tih godina ,prenapuhano ?
Isti motor kao kod tebe. Dizel, 1.6, 8v i 85 kW. Neposredno nakon redizajna, proizvodnja novembar 2011-e.

Tokom 2011-e i 2012-e sam promijenio puno službenih automobila iz C-segmenta, ali Golf nisam imao prilike voziti, tako da ti za njega ne mogu ništa reći.

Od svega što sam tada vozio, na mene je najbolji utisak ostavio Focus III. Jako se lijepo vozi. Doduše, vozio sam onaj sa motorom 1.6 EcoBoost, 134 kW (182 PS), što je svakako imalo pozitivan utjecaj na uživanje u vožnji.

Mazda 3 te generacije (2009 - 2013) je na platformi na kojoj je i Focus II, tako da ipak ne može držati korak sa Focus III.

Što se tiče izolacije, ne poklanjam puno pažnje tome, meni buka ne smeta. Kada vozim, pojačam muziku.
Post Reply