Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jeste dizel(al bas stare ne) , kako koji dio...to si saznao od rekla kazala ili neposredno iskutvo nekoga?
Jedan prijatelj planirao uzet mazdu pa njemu tekli u nekom servisu. Samo ne znam koja je godina granica
rekli mu jer nece da rade ta auta, 99% zbog toga...bitno je samo da je ocuvana, jos bolje ako se nadje benzinac...
sto se tice godina, do 2006 hrdja dosta, poslije je ok, motori njihovi dizel su ok,al je DPF sistem usran, 3 1.6d nije njihov motor, sve ostalo je njihovo..
beco wrote: ↑13/09/2021 22:21
Jako interesantno auto općenito. Ovaj sa linka je malo preskup bio.
Najbolji dio ove 3 je što je motor prisilno restriktovan elektronikom jer ovaj G120 je mahanicki isti motor kao G165 samo elektronski se ne vrti preko 4000 obrtaja.
Zvao SM chip tuning za 300 eura skinu ovu blokadu i dobije se 165 KS
jeste
al recimo ako kupis G165(OEM) dobijes i krace brzine pa vecu potrosnju i bolja ubrzanja, za razliku od G120
Kako mislite da je ograničen do 4k obrtaja? Pa kako je to moguće voziti tako auto?
Vozio sam se u mazdi 3 s tim motorom, samo novija i fino je išao auto, a ne znam je li vozač tjerao preko 4k obrtaja.
Ali ima logike, ne isplati se jednom malom proizvođaču kao Mazdi da 2 verzije istog motora pravi, nego jedan motor sa dva različita ecu.
Sve mjere g120 i g165 su iste pa čak i obrtni momenat 210 NM i obrtaji na kojim ostvaruju isti. Recimo g120 max snagu izvlaci na 4000 obrtaja a g165 preko 6000 obrtaja.
Čak se sumnja da Mazda namjerno laže na g120 o snazi da je stvarna snaga bliže 140 KS.
Ma vjerujem, nego mi čudno čuj auto ograničeno do 4k obrtaja. Nekako bi mi čudno bilo voziš benzinca i kraj na 4k, premalen raspon.
Ali eto idući put kada budem u mazdi, baš je taj motor od 120 KS, pa ću zamoliti vozača da ga potjera do vrtoglavih 4 tisuć obrtaja pa da vidimo hoće li tu stati.
Da hoce malo cijene spasti da se sta zaganja. Nova trica mi je top, mada je preskupa, mozda ce ici ona prethodna facelift (2017-2018) naravno 120G. Kakve su CX5 ove 2015-2017, facelift je bombona samo je preskup fakat.
Boga ti dragog kako je preskupa, napakovana jebena scala kosta vise od tog auta sa 1.0 3cil, o octaviji da ne pricam...trenutno najbolju ponudu ima ford za novog focusa
Kako mislite da je ograničen do 4k obrtaja? Pa kako je to moguće voziti tako auto?
Vozio sam se u mazdi 3 s tim motorom, samo novija i fino je išao auto, a ne znam je li vozač tjerao preko 4k obrtaja.
ne, ogranicen je poslije 4000
ne zatvara potpuno lePir gasa, nego mescine 75% , slagacu ti al tu je negdje...
Evolution_IV wrote: ↑14/09/2021 21:00
Boga ti dragog kako je preskupa, napakovana jebena scala kosta vise od tog auta sa 1.0 3cil, o octaviji da ne pricam...trenutno najbolju ponudu ima ford za novog focusa
Evolution_IV wrote: ↑14/09/2021 21:00
Boga ti dragog kako je preskupa, napakovana jebena scala kosta vise od tog auta sa 1.0 3cil, o octaviji da ne pricam...trenutno najbolju ponudu ima ford za novog focusa
Evolution_IV wrote: ↑14/09/2021 21:00
Boga ti dragog kako je preskupa, napakovana jebena scala kosta vise od tog auta sa 1.0 3cil, o octaviji da ne pricam...trenutno najbolju ponudu ima ford za novog focusa
Sa 1.5 benzincem i 88 kw...ma bjaži
Mozda je mislio na focusa 1.0 da je najbolje ponuda za 35k KM.
Edit:
Sad vidim da ima Focus 1.5 Trend za 31.900 KM
Last edited by Optimist on 14/09/2021 22:27, edited 1 time in total.
Mozda je mislio na focusa 1.0 da je najbolje ponuda za 35k KM.
a evo i zasto je akcija
We appreciate your interest in the Focus.
Unfortunately, Ford will no longer be building Focus. But you can still contact your local dealer about availability and check out our other vehicles that might be perfect for you and your family.
Evolution_IV wrote: ↑14/09/2021 21:00
Boga ti dragog kako je preskupa, napakovana jebena scala kosta vise od tog auta sa 1.0 3cil, o octaviji da ne pricam...trenutno najbolju ponudu ima ford za novog focusa
Ma nije preskupa u tom smislu, kada poredis sa Golfom i ostalim krsevima . Nego sam tip koji uzima sve u kesu, pa meni je ta svota puno, inace da imam muda za kredit odmah bih
Evolution_IV wrote: ↑14/09/2021 21:00
Boga ti dragog kako je preskupa, napakovana jebena scala kosta vise od tog auta sa 1.0 3cil, o octaviji da ne pricam...trenutno najbolju ponudu ima ford za novog focusa
Ma nije preskupa u tom smislu, kada poredis sa Golfom i ostalim krsevima . Nego sam tip koji uzima sve u kesu, pa meni je ta svota puno, inace da imam muda za kredit odmah bih
slazem se
jeste puno 44700KM koliko kosta G122 u + opremi, sa metalic bojom...
Slabo se i prodavao zbog cijene..
Osnovni focus je do neki dan kod nas bio 40ak hiljada...da ne pišem da u salonima forda, još uviijek prodaju "nove" automobile proizvedene 2016 godine...
Citavo trziste je poremeceno sa ovim sranjem sa cipovima. Proizvodjaci se odlucuju da za neke modele blokiraju narudzbe skroz kako bi druge mogli izgurat. Mozda se o tome radi sa focusom?
Cekanje za isporuku novog modela je od 6 mjeseci do cak 2 godine. Strasno. I na te rokove isporuke su stavili oznaku dodatno da je moguce da se rok produzi.
Pojedini proizvodjaci po njemackoj skracuju radna vremena u proizvodnji.