Mazda All About

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
izvrsni direktor
Posts: 9377
Joined: 20/12/2018 16:11

#5076 Re: Mazda All About

Post by izvrsni direktor »

canvra888 wrote: 28/03/2024 17:47 "Premium kvalitet" koji u 2024. nudi halogenke za DRL...

Šta sve čovjek neće na forumu pročitati :lol:
:D
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5077 Re: Mazda All About

Post by kravamuzara »

mk ultra wrote: 28/03/2024 18:08 Mazdu nisam probao
Ali 2.0tdi g8 leti 85kW, dalje nisam probao u G8 (mislim 150 i 200KS gtd)
Leti :? :shock:

Opet vas dsg vara natezanjem obrtaja.
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5078 Re: Mazda All About

Post by kravamuzara »

canvra888 wrote: 28/03/2024 17:47 "Premium kvalitet" koji u 2024. nudi halogenke za DRL...

Šta sve čovjek neće na forumu pročitati :lol:
Matrix LED, koza sa grijanjem guzice, 360 kamera, Bose zvucnici, headup displej, bezicni carplay…, sve to bude za cijenu klot gnjolfa.
Naravno u normalnoj drzavi.
User avatar
mk ultra
Posts: 19542
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5079 Re: Mazda All About

Post by mk ultra »

kravamuzara wrote: 28/03/2024 18:23
mk ultra wrote: 28/03/2024 18:08 Mazdu nisam probao
Ali 2.0tdi g8 leti 85kW, dalje nisam probao u G8 (mislim 150 i 200KS gtd)
Leti :? :shock:

Opet vas dsg vara natezanjem obrtaja.
Pa vidi za kola od 85kW nabijes vmax 215-220jako jednostavno
Manuelni je mjenjac i vuce u svakoj brzini
200kmh ides na 3000u/min
Prelud motor i daleko bolji od proslog 1.6tdi
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10613
Joined: 10/03/2022 22:16

#5080 Re: Mazda All About

Post by ZoomZoomKiwi »

mk ultra wrote: 28/03/2024 18:39
kravamuzara wrote: 28/03/2024 18:23
mk ultra wrote: 28/03/2024 18:08 Mazdu nisam probao
Ali 2.0tdi g8 leti 85kW, dalje nisam probao u G8 (mislim 150 i 200KS gtd)
Leti :? :shock:

Opet vas dsg vara natezanjem obrtaja.
Pa vidi za kola od 85kW nabijes vmax 215-220jako jednostavno
Manuelni je mjenjac i vuce u svakoj brzini
200kmh ides na 3000u/min
Prelud motor i daleko bolji od proslog 1.6tdi
Zato što nema zamjene za kubike.

Jednostavno je mnogo povoljnija krivulja okretnog momenta, pa čak i u toj prigušenoj verziji.

A vjeruj mi, baš zbog iskoristivosti okretnog momenta, da taj 2.0 troši manje od isto snažnog 1.6 u istim uslovima eksploatacije.

I naravno, bit će mnogo dugotrajniji.

To je ono što ja stalno ponavljam. Downsizing je sranje.
User avatar
hopi
Posts: 5707
Joined: 05/03/2009 23:03
Location: zemlja moja

#5081 Re: Mazda All About

Post by hopi »

Ma dobro neka kola jednostavno se čini da bolje idu nego što je deklarisana snaga, a neka lošija
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10613
Joined: 10/03/2022 22:16

#5082 Re: Mazda All About

Post by ZoomZoomKiwi »

hopi wrote: 28/03/2024 18:49 Ma dobro neka kola jednostavno se čini da bolje idu nego što je deklarisana snaga, a neka lošija
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
Ta tadašnja TDI vs HDI razlika je zato što su PD imali mnogo jaču tu navalu momenta od CR dizela tada.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13307
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#5083 Re: Mazda All About

Post by Evolution_IV »

izvrsni direktor wrote: 28/03/2024 18:23
canvra888 wrote: 28/03/2024 17:47 "Premium kvalitet" koji u 2024. nudi halogenke za DRL...

Šta sve čovjek neće na forumu pročitati :lol:
:D
nije bilo vise para, bolje takav drl nego trokolica od 0.9 3 cilindra
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13307
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#5084 Re: Mazda All About

Post by Evolution_IV »

mk ultra wrote: 28/03/2024 18:39
kravamuzara wrote: 28/03/2024 18:23
mk ultra wrote: 28/03/2024 18:08 Mazdu nisam probao
Ali 2.0tdi g8 leti 85kW, dalje nisam probao u G8 (mislim 150 i 200KS gtd)
Leti :? :shock:

Opet vas dsg vara natezanjem obrtaja.
Pa vidi za kola od 85kW nabijes vmax 215-220jako jednostavno
Manuelni je mjenjac i vuce u svakoj brzini
200kmh ides na 3000u/min
Prelud motor i daleko bolji od proslog 1.6tdi
nabijes jer su duge brzine, ide i caddy 180 sa 75ks, mada ja ne vjerujem njihovim brzinomjerima ko ni bc, previse su optimisticni bili i ostali..
Seawolf
Posts: 7736
Joined: 14/06/2012 22:59

#5085 Re: Mazda All About

Post by Seawolf »

EFD22 wrote: 28/03/2024 18:42
mk ultra wrote: 28/03/2024 18:39
kravamuzara wrote: 28/03/2024 18:23

Leti :? :shock:

Opet vas dsg vara natezanjem obrtaja.
Pa vidi za kola od 85kW nabijes vmax 215-220jako jednostavno
Manuelni je mjenjac i vuce u svakoj brzini
200kmh ides na 3000u/min
Prelud motor i daleko bolji od proslog 1.6tdi
Zato što nema zamjene za kubike.
....
Potpuno netačna fraza.

Kao neko ko se prilično dobro razumije u procese u SUS motoru, evo četiri zamjene za kubike:

1.) povećenje volumetrijskog stepena punjenja cilindra motora, poboljšanjem uvodnog strujanja (rezonancija);

2.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora smanjenjem temperature vazduha (hladnjak);

3.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora povećanjem pritiska vazduha (prehranjivanje);

4.) povećanje broja obrtaja motora.
User avatar
konektovan
Posts: 40659
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#5086 Re: Mazda All About

Post by konektovan »

hopi wrote: 28/03/2024 18:49 Ma dobro neka kola jednostavno se čini da bolje idu nego što je deklarisana snaga, a neka lošija
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
Koji tdi,..punpa dizna iz petice ili stari iz cvrke?
User avatar
hopi
Posts: 5707
Joined: 05/03/2009 23:03
Location: zemlja moja

#5087 Re: Mazda All About

Post by hopi »

EFD22 wrote: 28/03/2024 18:51
hopi wrote: 28/03/2024 18:49 Ma dobro neka kola jednostavno se čini da bolje idu nego što je deklarisana snaga, a neka lošija
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
Ta tadašnja TDI vs HDI razlika je zato što su PD imali mnogo jaču tu navalu momenta od CR dizela tada.
More bit, šta god da je tdi se činio življim, možda u praksi i nije bio, ali opet i to je bilo dovoljno da je ugodniji za voziti.
User avatar
hopi
Posts: 5707
Joined: 05/03/2009 23:03
Location: zemlja moja

#5088 Re: Mazda All About

Post by hopi »

konektovan wrote: 28/03/2024 19:01
hopi wrote: 28/03/2024 18:49 Ma dobro neka kola jednostavno se čini da bolje idu nego što je deklarisana snaga, a neka lošija
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
Koji tdi,..punpa dizna iz petice ili stari iz cvrke?
Ma ne znam koji tačno cini mi se da sam ga probao u tadašnjem pasatu 5.5
Ne znam meni je dobro išao
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5089 Re: Mazda All About

Post by kravamuzara »

Stoperica ne laze, vauvau laze.
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10613
Joined: 10/03/2022 22:16

#5090 Re: Mazda All About

Post by ZoomZoomKiwi »

Seawolf wrote: 28/03/2024 18:56
EFD22 wrote: 28/03/2024 18:42
mk ultra wrote: 28/03/2024 18:39
Pa vidi za kola od 85kW nabijes vmax 215-220jako jednostavno
Manuelni je mjenjac i vuce u svakoj brzini
200kmh ides na 3000u/min
Prelud motor i daleko bolji od proslog 1.6tdi
Zato što nema zamjene za kubike.
....
Potpuno netačna fraza.

Kao neko ko se prilično dobro razumije u procese u SUS motoru, evo četiri zamjene za kubike:

1.) povećenje volumetrijskog stepena punjenja cilindra motora, poboljšanjem uvodnog strujanja (rezonancija);

2.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora smanjenjem temperature vazduha (hladnjak);

3.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora povećanjem pritiska vazduha (prehranjivanje);

4.) povećanje broja obrtaja motora.
Naravno, samo što uz sve to dolaze veća naprezanja i posljedično smanjena trajnost i pouzdanost. Pogotovo ako u obzir uzmemo maksimalne uštede gdje god se može i ne može.

Da je kesa odriješena, i da se ne štedi, naravno da se i mali motor sa svim tim gore nabrojanim elementima može učiniti pouzdanim, uz kvalitetnije i izdržljivije materijale i manje tolerancije pri proizvodnji. No, kome se to isplati?...
Seawolf
Posts: 7736
Joined: 14/06/2012 22:59

#5091 Re: Mazda All About

Post by Seawolf »

EFD22 wrote: 28/03/2024 19:07
Seawolf wrote: 28/03/2024 18:56
EFD22 wrote: 28/03/2024 18:42

Zato što nema zamjene za kubike.
....
Potpuno netačna fraza.

Kao neko ko se prilično dobro razumije u procese u SUS motoru, evo četiri zamjene za kubike:

1.) povećenje volumetrijskog stepena punjenja cilindra motora, poboljšanjem uvodnog strujanja (rezonancija);

2.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora smanjenjem temperature vazduha (hladnjak);

3.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora povećanjem pritiska vazduha (prehranjivanje);

4.) povećanje broja obrtaja motora.
Naravno, samo što uz sve to dolaze veća naprezanja i posljedično smanjena trajnost i pouzdanost. Pogotovo ako u obzir uzmemo maksimalne uštede gdje god se može i ne može.

Da je kesa odriješena, i da se ne štedi, naravno da se i mali motor sa svim tim gore nabrojanim elementima može učiniti pouzdanim, uz kvalitetnije i izdržljivije materijale i manje tolerancije pri proizvodnji. No, kome se to isplati?...
Onome ko može bez ikakvih problema za 110.000 KM prodati novog kompakta sa motorom zapremine 1.33 l.
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5092 Re: Mazda All About

Post by kravamuzara »

Kao primjer subjektivnog osjecaja, na svojoj skuli sam se igrao sa podesavanjem odziva pedale gasa.

Na osjetljivijim postavkama mislis da vozis EV sa 600Nm, ali na stoperici sve isto.
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10613
Joined: 10/03/2022 22:16

#5093 Re: Mazda All About

Post by ZoomZoomKiwi »

Seawolf wrote: 28/03/2024 19:10
EFD22 wrote: 28/03/2024 19:07
Seawolf wrote: 28/03/2024 18:56
Potpuno netačna fraza.

Kao neko ko se prilično dobro razumije u procese u SUS motoru, evo četiri zamjene za kubike:

1.) povećenje volumetrijskog stepena punjenja cilindra motora, poboljšanjem uvodnog strujanja (rezonancija);

2.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora smanjenjem temperature vazduha (hladnjak);

3.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora povećanjem pritiska vazduha (prehranjivanje);

4.) povećanje broja obrtaja motora.
Naravno, samo što uz sve to dolaze veća naprezanja i posljedično smanjena trajnost i pouzdanost. Pogotovo ako u obzir uzmemo maksimalne uštede gdje god se može i ne može.

Da je kesa odriješena, i da se ne štedi, naravno da se i mali motor sa svim tim gore nabrojanim elementima može učiniti pouzdanim, uz kvalitetnije i izdržljivije materijale i manje tolerancije pri proizvodnji. No, kome se to isplati?...
Onome ko može bez ikakvih problema za 110.000 KM prodati novog kompakta sa motorom zapremine 1.33 l.
Ili uzmeš Renaulta sa istim motorom za duplo manje para :mrgreen:
Seawolf
Posts: 7736
Joined: 14/06/2012 22:59

#5094 Re: Mazda All About

Post by Seawolf »

EFD22 wrote: 28/03/2024 19:14
Seawolf wrote: 28/03/2024 19:10
EFD22 wrote: 28/03/2024 19:07

Naravno, samo što uz sve to dolaze veća naprezanja i posljedično smanjena trajnost i pouzdanost. Pogotovo ako u obzir uzmemo maksimalne uštede gdje god se može i ne može.

Da je kesa odriješena, i da se ne štedi, naravno da se i mali motor sa svim tim gore nabrojanim elementima može učiniti pouzdanim, uz kvalitetnije i izdržljivije materijale i manje tolerancije pri proizvodnji. No, kome se to isplati?...
Onome ko može bez ikakvih problema za 110.000 KM prodati novog kompakta sa motorom zapremine 1.33 l.
Ili uzmeš Renaulta sa istim motorom za duplo manje para :mrgreen:
Kao što sam ja uradio, za 2.35 puta manje para.

Ali da se razumijemo, nisu isti motori i ne proizvode se u istoj fabrici.
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10613
Joined: 10/03/2022 22:16

#5095 Re: Mazda All About

Post by ZoomZoomKiwi »

Isti isti :mrgreen:
User avatar
nepass1
Posts: 9711
Joined: 06/07/2017 07:35

#5096 Re: Mazda All About

Post by nepass1 »

hopi wrote: 28/03/2024 19:06
konektovan wrote: 28/03/2024 19:01
hopi wrote: 28/03/2024 18:49 Ma dobro neka kola jednostavno se čini da bolje idu nego što je deklarisana snaga, a neka lošija
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
Koji tdi,..punpa dizna iz petice ili stari iz cvrke?
Ma ne znam koji tačno cini mi se da sam ga probao u tadašnjem pasatu 5.5
Ne znam meni je dobro išao
Buraz reklamirao svoju atecu 2.0 sa 190ks kad su mu dali t-roc 1.6, mislim 150ks, dok je seat bio na servisu . Kaze ne moze se porediti koliko bolje t-roc ide.
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5097 Re: Mazda All About

Post by kravamuzara »

nepass1 wrote: 28/03/2024 19:32 Buraz reklamirao svoju atecu 2.0 sa 190ks kad su mu dali t-roc 1.6, mislim 150ks, dok je seat bio na servisu . Kaze ne moze se porediti koliko bolje t-roc ide.
190 ima vecu turbinu, treba joj duze da krene.
Zavisi i koje su norme bile, i je li mjenjac bio isti.

Ali svakako za subjektivni dozivljaj ces cuti od deset ljudi dvadeset misljenja.

Samo stoperica.
User avatar
canvra888
Posts: 4369
Joined: 09/07/2021 15:03

#5098 Re: Mazda All About

Post by canvra888 »

kravamuzara wrote: 28/03/2024 18:28
canvra888 wrote: 28/03/2024 17:47 "Premium kvalitet" koji u 2024. nudi halogenke za DRL...

Šta sve čovjek neće na forumu pročitati :lol:
Matrix LED, koza sa grijanjem guzice, 360 kamera, Bose zvucnici, headup displej, bezicni carplay…, sve to bude za cijenu klot gnjolfa.
Naravno u normalnoj drzavi.
Bolan ni Dacija u 2024. u B segmentu više ne nudi halogenare za DRL u baznoj opremi i onda vi pojedini spominjete Mazdu i premium u istoj rečenici :lol:
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5099 Re: Mazda All About

Post by kravamuzara »

canvra888 wrote: 28/03/2024 19:49
kravamuzara wrote: 28/03/2024 18:28
canvra888 wrote: 28/03/2024 17:47 "Premium kvalitet" koji u 2024. nudi halogenke za DRL...

Šta sve čovjek neće na forumu pročitati :lol:
Matrix LED, koza sa grijanjem guzice, 360 kamera, Bose zvucnici, headup displej, bezicni carplay…, sve to bude za cijenu klot gnjolfa.
Naravno u normalnoj drzavi.
Bolan ni Dacija u 2024. u B segmentu više ne nudi halogenare za DRL u baznoj opremi i onda vi pojedini spominjete Mazdu i premium u istoj rečenici :lol:
Pasulji imali kurblu i halogene kad je Mazda imala full LED farove u baznoj opremi.
Jebote DRL, doplata za matrix ko u svaba za par tepiha i pregrada.
citroen xm
Posts: 18141
Joined: 17/04/2012 22:57

#5100 Re: Mazda All About

Post by citroen xm »

Ala si dosadan brate mili. Uhvatio se jedne stavke, kao ona tebi nešto posebno znači. A to što ima odličan interijer, dobar dizajn, kvalitetnu mehaniku... to ništa. :-)

Ja bih volio baš tu halogenu na DLR jer mi je tužno da srećem sve više veoma mladih auta kome LED DLR treperi ili nikako ne radi, a zamjena vjerovatno košta kao jedna plata.
Post Reply