Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
Post Reply
User avatar
Izlija
Posts: 1209
Joined: 20/05/2010 13:04

#76 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Izlija »

Pa ljudi dragi a kako vi mislite da se nekom djetetu pomogne kako bi pravilno odraslo, neko mora da detektuje odstupanje u ponašanju koje je prirodno za djecu određenog uzrasta kako bi neko imao osnovu za pokretanje mehanizma pomoći. Nastavnik ili učitelj je dužan da unese u matricu opis ponašanja svakog djeteta a ne samo onih koji imaju izražene devijacije, nastavnici zbog prirode posla moraju biti jednim dijelom psiholozi i to im daje osnovu za procjenu nečijeg ponašanja ali školovani psiholozi će biti uključeni u rješavanje detektovanih problema u odrastanja djece. Ako nemate povjerenje prema nastavniku/učitelju da će pravilno ocijeniti ponašanje vašeg djeteta šta vam daje za pravo onda da ga šaljete u ruke toj osobi kako bi ga naučila nešto u školi, ravnajući se tom logikom vi svjesno svoje dijete svaki dan šaljete u ruke nekome da vam dijete upropasti pa ste vi veći dušman svom djetetu jer se ne borite za njega od tog nastavnika/učitelja kojem ga šaljete.
Hakiz
Posts: 40552
Joined: 30/07/2015 20:01

#77 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Hakiz »

Izlija wrote:Pa ljudi dragi a kako vi mislite da se nekom djetetu pomogne kako bi pravilno odraslo, neko mora da detektuje odstupanje u ponašanju koje je prirodno za djecu određenog uzrasta kako bi neko imao osnovu za pokretanje mehanizma pomoći. Nastavnik ili učitelj je dužan da unese u matricu opis ponašanja svakog djeteta a ne samo onih koji imaju izražene devijacije, nastavnici zbog prirode posla moraju biti jednim dijelom psiholozi i to im daje osnovu za procjenu nečijeg ponašanja ali školovani psiholozi će biti uključeni u rješavanje detektovanih problema u odrastanja djece. Ako nemate povjerenje prema nastavniku/učitelju da će pravilno ocijeniti ponašanje vašeg djeteta šta vam daje za pravo onda da ga šaljete u ruke toj osobi kako bi ga naučila nešto u školi, ravnajući se tom logikom vi svjesno svoje dijete svaki dan šaljete u ruke nekome da vam dijete upropasti pa ste vi veći dušman svom djetetu jer se ne borite za njega od tog nastavnika/učitelja kojem ga šaljete.
Sa djetetom koje je problematično se radi. Prepozna se da je problematično pa se sa njim radi. Djeci se ne prave dosijei. Dosijei se prave kriminalcima.

Kako će roditelji kontrolisati da li se dosijei njihove djece zloupotrebljavaju? Vjerovati školi, to jeste instituciji koja taj dosije pravi?
User avatar
SmokingMan
Posts: 18712
Joined: 08/07/2012 18:11
Location: I am back!

#78 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by SmokingMan »

Matrica je dobra zamisao samo što će ovde biti dosta propusta prilikom procjene nastavnika/profesora,opet oni nisu ti koji u konačnici mogu "šifrirati" određenog "problematičnog" učenika,i uspostavljati određene dijagnoze.Nastavnicima će biti neopdodi dodatni seminari kako bi ovaj projekat mogao biti održi.

Ne vidim razloga da bi matrica mogla biti alat pomoću kojeg bi se "nepoželjni" učenici odstranili iz školskog sistema.Matrica je tu da pomogne učeniku u njegovom intelektualnom razvoju,a ne da ga etiketira kao problematičnu osobu samo zbog toga što on ima nekih privremenih psiholoških poteškoća,uzrokovanih x.y faktorom,a koji vidno utiču na njegov tok školovanja i ocjene.

Problemi ne dolaze samo sa ulice,već se oni manifestuju i u kući,ali tu vidim i problem za roditelje koji bi možda izbjegavali saradnju sa nastavnim vijećem,samo u slučaju ukoliko bi loš bračni odnos uveliko uticao na ponašanje djeteta i njegove ocjene u školi.Šta ako bi u tom slučaju oni odbili saradnju,ko će se tada zauzeti za djete?Ne radi se ovde o zaviranju u privatni život već riješavanju eventualnih problema koji su uzrok lošeg ponašanja djeteta,njegovih izostanaka iz škole,etc....Roditelji znaju biti i veliki kamen spoticanja i problem djeci,a ja ću početi od toga da oni od njih ponekada imaju prevelika očekivanja,što stvara dodatan pritisak kod samoga djeteta.

Nije da u Matrici ne postoje određeni propusti,ali ovo je još u nekoj "beta" fazi.Sigurno je da će tu biti i određenih korekcija.
User avatar
piupiu
Posts: 16645
Joined: 05/01/2008 05:08

#79 Re: Matrice ponasanja za ucenike

Post by piupiu »

wewa wrote:prezentovali su matricu na roditeljskim sastancima pocetkom 2. polugodista, a nakon uvodjenja.

ja sam se iskreno radovala napretku u pogledu pracenja pojava vrsnjackog nasilja i slicnih odstupanja u ponasanju ucenika, nadajuci se da ce skola poceti djelovati i odgojno, a ne samo (a i to napola) obrazovno.

no, moram priznati da sam podozriva prema matrici i nacinu na koji se misli po njoj postupati, a posebno otkad saznadoh da postoji i sifra za homoseksualnost. pitam se, ko je to ko ce sebi uzeti slobodu i pravo na taj nacin etiketirati nekog recimo osnovnoskolca i sta ce to sve znaciti za dijete u ranjivoj dobi...

znajuci ko je na celu ministarstva obrazovanja u KS, ne nadam se dobru.
:shock:

Zašto? To ne može biti u skladu sa zakonom?
Naslovnica
Posts: 27934
Joined: 20/03/2013 15:38

#80 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Naslovnica »

Volio bih da mi neko kaže da ova šifra za homoseksualnost nije istinita, jer ako jeste, e onda je to stvarno dno.
User avatar
Pitar sa Kariba
Posts: 8585
Joined: 30/03/2011 15:00
Location: Grad ispod Trebevića, Gdje još uvijek ima pravo dobrih priča.

#81 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Pitar sa Kariba »

Ja nisam nigdje našao niti čuo za nju. Ima šifra za "preslobodno oblačenje kod djevojčica". Možda je ta pogrešno protumačena.
sandra01
Posts: 1433
Joined: 19/02/2008 03:19
Location: na grani

#83 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by sandra01 »

Zna li iko da li se ova matrica primjenjuje i na djecu koja idu u privatne osnovne skole?
User avatar
Pitar sa Kariba
Posts: 8585
Joined: 30/03/2011 15:00
Location: Grad ispod Trebevića, Gdje još uvijek ima pravo dobrih priča.

#84 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Pitar sa Kariba »

Sve škole u KS!



Mislim, barem bi trebalo.....
Hakiz
Posts: 40552
Joined: 30/07/2015 20:01

#85 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Hakiz »

G9. Ako učeniku uzmu stvari sa stola bez pitanja i učenik bijesno reaguje, to je indikator nepoželjnog ponašanja.

Šta treba, da im zahvali što su to uradili?

G16. Ako učenika nastavnik malo dirka to je indikator nepoželjnog ponašanja.

Naravno, nastavnik je taj koji određuje koliko je to "malo dirkanja"...

-------

U matrici apsolutno ne postoji mogućnost da su nastavnik ili škola indicirani kao problematični. Isključivi problem mogu biti ili učenik ili roditelj ili oboje. Nastavnik i škoala su nedodirljive svetinje.

Već je neko napisao, dobrodošli na put za Sjevernu koreju.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24892
Joined: 08/09/2005 20:08

#86 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Haris.ba »

Hakiz wrote:U matrici apsolutno ne postoji mogućnost da su nastavnik ili škola indicirani kao problematični. Isključivi problem mogu biti ili učenik ili roditelj ili oboje. Nastavnik i škoala su nedodirljive svetinje.

Već je neko napisao, dobrodošli na put za Sjevernu koreju.
Pa tako je već desetljećima. Neće to ova matrica promijeniti.

Mada, u privatnim školama učitelji nisu nedodirljivi. Ali, kod nas to opet ide u krajnosti da su onda popustiljivi prema djeci.
User avatar
Euridika
Globalna šefica
Posts: 7926
Joined: 25/08/2015 21:31

#87 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Euridika »

SmokingMan wrote:Matrica je dobra zamisao samo što će ovde biti dosta propusta prilikom procjene nastavnika/profesora,opet oni nisu ti koji u konačnici mogu "šifrirati" određenog "problematičnog" učenika,i uspostavljati određene dijagnoze.Nastavnicima će biti neopdodi dodatni seminari kako bi ovaj projekat mogao biti održi.

Ne vidim razloga da bi matrica mogla biti alat pomoću kojeg bi se "nepoželjni" učenici odstranili iz školskog sistema.Matrica je tu da pomogne učeniku u njegovom intelektualnom razvoju,a ne da ga etiketira kao problematičnu osobu samo zbog toga što on ima nekih privremenih psiholoških poteškoća,uzrokovanih x.y faktorom,a koji vidno utiču na njegov tok školovanja i ocjene.

Problemi ne dolaze samo sa ulice,već se oni manifestuju i u kući,ali tu vidim i problem za roditelje koji bi možda izbjegavali saradnju sa nastavnim vijećem,samo u slučaju ukoliko bi loš bračni odnos uveliko uticao na ponašanje djeteta i njegove ocjene u školi.Šta ako bi u tom slučaju oni odbili saradnju,ko će se tada zauzeti za djete?Ne radi se ovde o zaviranju u privatni život već riješavanju eventualnih problema koji su uzrok lošeg ponašanja djeteta,njegovih izostanaka iz škole,etc....Roditelji znaju biti i veliki kamen spoticanja i problem djeci,a ja ću početi od toga da oni od njih ponekada imaju prevelika očekivanja,što stvara dodatan pritisak kod samoga djeteta.

Nije da u Matrici ne postoje određeni propusti,ali ovo je još u nekoj "beta" fazi.Sigurno je da će tu biti i određenih korekcija.
Može, itekako. Dovoljno je samo da neki predmetni nastavnik, u saradnji sa razrednim starješinom, ocijeni da mu je prevelik zamor raditi s nekim djetetom (dijete koje sporije usvaja gradiva, teže prati pravila ponašanja ili bilo šta što je ocijenjeno kao sporni element po ovoj matrici) i da se tom djetetu počnu lijepiti "ocjene" u disciplinsku svesku i da mu se dodjeljuju indikatori po ovoj matrici, i poslije par takvih incidenata, eto divne prilike da se predloži prebacivanje djeteta u drugi razred ili drugu školu. Imam ja i konkretne primjere, ali ih radi zadržavanja anonimnosti neću ovdje navoditi.
I ti si se ovdje prevashodno dotakao da je problem roditelj, odnosno porodica. Gdje su ovdje greške nastavnika i škole, to niko ne pominje?
I šta je sa djecom koja nemaju roditelje, ona su po default-u problematična, njih se odmah gleda podozrivo? Ne pretjerujem u ovim izjavama, ovo sam stvarno viđala.

Da je stvarni i jedini cilj prevencija maloljetničke delinkvencije i da je cilj usmjeravanje djeteta u pozitivnom smjeru, tad bi način za provedbu ovog plana bio da se nakon uočavanja bilo kakvih spornih obrazaca ponašanja pozove prvo roditelj na razgovor (uz ili bez prisustva djeteta), pa tek onda ako izostane reakcija roditelja da se ide na upis indikatora u pedagoški karton djeteta i da se dijete uputi na razgovor s psihologom ili pedagogom. A prema ovom kako su definisali akcije po Matrici, prvo ide upis u disciplinsku svesku i prijava pedagogu, pa razgovor pedagoga s djetetom, pa tek onda poziv roditelja. Ovo nikako nije u redu.

I dalje se bunim protiv toga da predmetni nastavnici i razrednici daju ocjene o psihološkom i socijalnom ponašanju djeteta. Nisu stručni za to. Pustite se priča da su oni imali na fakultetu predmete iz oblasti pedagogije i psihologije. Jesu, imali su jedan predmet psihologiju i drugi predmet pedagogiju, plus treći predmet metodiku nastave. Ali, tri predmeta ne čine nikog stručnjakom, posebno što iza toga ne stoji klinička praksa u psihologiji/psihijatriji. Nisu oni skoro pa ništa bolje obučeni od roditelja da prepoznaju devijantna ponašanja. Da ove analize rade stručni psiholozi, koji se stalno bave ovom oblašću u aktivnoj praksi i koji mogu razlučiti obična introvertna od devijantnih ponašanja, pa hajde, imalo bi ovo smisla. Ovako, ne, nakaradno je postavljeno.
ovo_mi_je_nick
Posts: 1798
Joined: 04/09/2013 10:02
Contact:

#88 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by ovo_mi_je_nick »

I šta sad treba dijete da ne mrda da ne diše pa i ne progovara da ga ne bi pritefterili.

Koji sistem ograničavanja djece i kontrolisanog pretvaranja u robote i poslušne mirne robove koji se obučavaju da nikad ne podignu glas da ne bi bili etiketirani kao psihološki nestabilni.

Škola je da se uči i da neki imaju petice a drugi kečeve. Ništa vanzemaljski.

Škola je kad u toku malog odmora prevrneš cijeli razred, od ganje srušiš tablu glavom, vriska i stražar na vratima da gleda kad će nastavnik iz zbornice. Pa tajac 45 min.

Škola je da se udaraš prije škole i dolaziš sa felgom ispod oka kući, ništa vanzemaljski.

Škola je kad u toku časa prijetiš drugome šta ga čeka nakon zadnjeg časa ili očekuješ biti pretučen.

Škola je laganje nastavnicima i roditeljima, snalaženje i prevazilaženje.

Škola je mjenjanje ponašanja i erupcija hormona u toku 5 minuta po 20 puta.

Škola nije da u dvorištu ima više mama i tata, nena pa da svoje princeze i prinčeve dočeka s praga i uzme mu ruksak onih 4 metra prije nego uđe u automobil zarad što je mamici dosadno kući.

Škola je da se uči, ko hoće, i da poštuje kućni red. Odgoj je kod kuće i formiranje djeteta kako ko hoće. Ko misli da država voli više vaše dijete zavarava se.

Problematično dijete je problem majke i tate. Oni to rješavaju ako hoće. Ako neće,centar za socialni rad ima svoje ovlasti za šta prima pare a nastavnici su plaćeni da prenose znanje i usvojeno znanje ocijene.

Šta će djeca biti nakon matrica? Poslušni mali poltroni bez svog stava i samopouzdanja da klimaju glavom, šute, da se boje i plaćaju poreze.
User avatar
Filter
Posts: 8051
Joined: 31/12/2010 11:42
Location: cirkus

#89 Re: Matrice ponasanja za ucenike

Post by Filter »

duh_sa_sjekirom wrote:
Naslovnica wrote: Pa napisao si "Sve o matricama", a glavni dio nedostaje - tzv. šifre. 8-)
Šifre nisu glavni dio.
Na linku su dati odgovori na sva bitna pitanja.
pa bas i nisu, ako malo procitas vidjeces da pitanja ko i kako raspolaze sa podacima su jos uvijek u fazi razvoja.
dakle, imamo etiketiranje i formiranje dosijea, ali ne i ko ce u konacnici imati pristup tim podacima i koliko dugo

i najvaznije od svega, znam da velika vecina nastavnog osoblja nije kompetentna za taj posao niti za primarni posao koji obavlja.
ukratko, poluproizvod koji moze napraviti dosta sranja u vec usranom sistemu
User avatar
duh_sa_sjekirom
Posts: 4836
Joined: 24/05/2007 17:50
Location: tamo gdje se vali lome...

#90 Re: Matrice ponasanja za ucenike

Post by duh_sa_sjekirom »

Filter wrote: pa bas i nisu, ako malo procitas vidjeces da pitanja ko i kako raspolaze sa podacima su jos uvijek u fazi razvoja.
dakle, imamo etiketiranje i formiranje dosijea, ali ne i ko ce u konacnici imati pristup tim podacima i koliko dugo

i najvaznije od svega, znam da velika vecina nastavnog osoblja nije kompetentna za taj posao niti za primarni posao koji obavlja.
ukratko, poluproizvod koji moze napraviti dosta sranja u vec usranom sistemu
Nije u pitanju nikakvo etiketiranje već pismena zabilješka eventualno uočenih simptoma mogućih problema kod djeteta, koji su službena tajna. Ništa se, dakle, ne prejudicira već se nastoji djelovati preventivno. A valjda je logično da podacima raspolaže škola i da za njih odgovara.
Za taj posao i sve nedoumice oko njega nastavnik uvijek ima na raspolaganju školskog pedagoga ili psihologa.
User avatar
SmokingMan
Posts: 18712
Joined: 08/07/2012 18:11
Location: I am back!

#91 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by SmokingMan »

ovo_mi_je_nick wrote:I šta sad treba dijete da ne mrda da ne diše pa i ne progovara da ga ne bi pritefterili.

Šta će djeca biti nakon matrica? Poslušni mali poltroni bez svog stava i samopouzdanja da klimaju glavom, šute, da se boje i plaćaju poreze.
Gdje ti piše da će nečije djete biti na uzdi,na osnovu čega si to zaključio.

Pitam se jesi li ti ovo pročitao kako treba,ili si samo onako brzo preletio preko štiva.
User avatar
SmokingMan
Posts: 18712
Joined: 08/07/2012 18:11
Location: I am back!

#92 Re: Matrice ponasanja za ucenike

Post by SmokingMan »

Filter wrote:
duh_sa_sjekirom wrote:
Naslovnica wrote: Pa napisao si "Sve o matricama", a glavni dio nedostaje - tzv. šifre. 8-)
Šifre nisu glavni dio.
Na linku su dati odgovori na sva bitna pitanja.
pa bas i nisu, ako malo procitas vidjeces da pitanja ko i kako raspolaze sa podacima su jos uvijek u fazi razvoja.
dakle, imamo etiketiranje i formiranje dosijea, ali ne i ko ce u konacnici imati pristup tim podacima i koliko dugo

i najvaznije od svega, znam da velika vecina nastavnog osoblja nije kompetentna za taj posao niti za primarni posao koji obavlja.
ukratko, poluproizvod koji moze napraviti dosta sranja u vec usranom sistemu
Sistem je djelomično "usran" tamo gdje je prvenstvno trebao biti najuređeniji,kako bi i društvo koliko toliko bilo uređeno,a to je porodična struktura.
User avatar
wewa
Posts: 14765
Joined: 27/05/2010 15:20
Location: djah na brdu, djah u ravnici

#93 Re: Matrice ponasanja za ucenike

Post by wewa »

SmokingMan wrote:
Sistem je djelomično "usran" tamo gdje je prvenstvno trebao biti najuređeniji,kako bi i društvo koliko toliko bilo uređeno,a to je porodična struktura.
ne bih se ja bas slozila s ovom konstatacijom.

kod nas je porodica koliko-toliko ocuvana - stopa razvoda je niza nego drugdje, djeca se i dalje radjaju.
sistematicno se, pak, unistavaju mehanizmi podrske porodici. nema socijalne skrbi, nema dovoljno institucionalnih kapaciteta (dobiti mjesto u vrticu je lutrija). obrazovni sistem je na koljenima, s tendencijom pada. radno vrijeme neregulisano, neplacanje radnika nije sankcionisano. radi se sve kako bi se ljudi drzali na kratkoj uzici.
User avatar
SmokingMan
Posts: 18712
Joined: 08/07/2012 18:11
Location: I am back!

#94 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by SmokingMan »

Euridika wrote: I dalje se bunim protiv toga da predmetni nastavnici i razrednici daju ocjene o psihološkom i socijalnom ponašanju djeteta. Nisu stručni za to. Pustite se priča da su oni imali na fakultetu predmete iz oblasti pedagogije i psihologije. Jesu, imali su jedan predmet psihologiju i drugi predmet pedagogiju, plus treći predmet metodiku nastave. Ali, tri predmeta ne čine nikog stručnjakom, posebno što iza toga ne stoji klinička praksa u psihologiji/psihijatriji. Nisu oni skoro pa ništa bolje obučeni od roditelja da prepoznaju devijantna ponašanja. Da ove analize rade stručni psiholozi, koji se stalno bave ovom oblašću u aktivnoj praksi i koji mogu razlučiti obična introvertna od devijantnih ponašanja, pa hajde, imalo bi ovo smisla. Ovako, ne, nakaradno je postavljeno.
Pa fino je sve pojašnjeno za stranicama 7-8-9.Normalno je da će stručni kadar biti angažiran u riješavanju eventualnih problema kada je u pitanju psihološko stanje učenika.

Roditelji bi samoincijativno trebali više čitati brošure koje govori o psihološkim poremećajima,kako bi,ukoliko se oni pojave,njihove uzroke mogli lakše prepoznati kod svoga djeteta,ali im isto ne savjetujem i da budu njihovi "psiholozi" jer postoje stručne osobe koje po potrebi mogu biti od velike koristi ne samo za učenika već i njegovu porodicu,kako bi se lakše izborili sa njegovim problemima.

I jedini veći problem kojeg ovde vidim je što roditelji neće imati uvid u kompletnu matricu.
User avatar
SmokingMan
Posts: 18712
Joined: 08/07/2012 18:11
Location: I am back!

#95 Re: Matrice ponasanja za ucenike

Post by SmokingMan »

wewa wrote:
SmokingMan wrote:
Sistem je djelomično "usran" tamo gdje je prvenstvno trebao biti najuređeniji,kako bi i društvo koliko toliko bilo uređeno,a to je porodična struktura.
ne bih se ja bas slozila s ovom konstatacijom.

kod nas je porodica koliko-toliko ocuvana - stopa razvoda je niza nego drugdje, djeca se i dalje radjaju.
sistematicno se, pak, unistavaju mehanizmi podrske porodici. nema socijalne skrbi, nema dovoljno institucionalnih kapaciteta (dobiti mjesto u vrticu je lutrija). obrazovni sistem je na koljenima, s tendencijom pada. radno vrijeme neregulisano, neplacanje radnika nije sankcionisano. radi se sve kako bi se ljudi drzali na kratkoj uzici.
Nije da se inatim,već se ne slažem samo sa dijelom ovoga što si navela.Šta ćemo sa neuređenim brakom (opet se tu moram vratiti,jer je moeni ovo veoma bitno),a koliko mogu upratit danas to uopte i nije toliko rijedak slučaj (samo što je to u ovoj zatucanoj sredini i dalje tabu tema,o apatiji sredine da i ne govorim,i smatrama da je u takvoj situaciji podrška i razumjevanje,za razliku od osude,sredine bitnija od materijalne satisfakcije),ne možemo sve svaljivati na državu,a ako ćemo zbog našeg slabijeg životnog standarda opet da krivimo državu,pođimo prvo od samih sebe,i sagledajmo objektivno čitavu situaciju,pronađimo tu glavnog uzročnika,hoću reći ko je ovu krajnje korumpiranu vlast doveo na "tron" da ona vlada na način na koji vlada.Ako ne živimo prema našim očekivanjima,ne zarađuejmo dovoljno,da sebi možemo proskrbiti ne baš toliko neophodne stvari,to ne znači da ne možemo imati lijep i skladan život,koji će pozitivno uticati na naše djete/djecu.Na žalost danas živimo u takvom društvu gdje "sreću" diktrira uglavnom materijalno stanje pojedinca,ali i bračnih partnera sveukupno.Ljudi su u dobroj mjeri postali opterećeni materijalnim stvarima,statusom u društvu,šta će ovaj ili onaj reći o mojoj odjeći,tome što nemam auta (nemam ga ni ja,i zbog toga se ne osjećam manje vrijednim od drugih,nosam relativno jeftinu obuću i odjeću,kupujem na popustima i veoma sam zadovoljan),to je sasvim nebitno jer nam sreća ne bi trebala ovistiti od drugih i mišljenja drugih.Svakako da niko ne želi da njegov djete ide u dronjcima i istrošenim cipelama u školu,ali isto tako djete treba naučit samopotšovanju,skromnosti,i da cijeni ono što mu roditelji mogu priskrbiti u njegovom životu,od odjeće,obuće,nekih drugih materijalnij stvari koje su mu neophodne za njegovo školovanje....Opširna je ovo tema,a ja ću radije na ovome stati,jer nekada ne mogu napisati kraće od ovoga....A radije bi napisao mnogo toga.
User avatar
Filter
Posts: 8051
Joined: 31/12/2010 11:42
Location: cirkus

#96 Re: Matrice ponasanja za ucenike

Post by Filter »

duh_sa_sjekirom wrote:
Filter wrote: pa bas i nisu, ako malo procitas vidjeces da pitanja ko i kako raspolaze sa podacima su jos uvijek u fazi razvoja.
dakle, imamo etiketiranje i formiranje dosijea, ali ne i ko ce u konacnici imati pristup tim podacima i koliko dugo

i najvaznije od svega, znam da velika vecina nastavnog osoblja nije kompetentna za taj posao niti za primarni posao koji obavlja.
ukratko, poluproizvod koji moze napraviti dosta sranja u vec usranom sistemu
Nije u pitanju nikakvo etiketiranje već pismena zabilješka eventualno uočenih simptoma mogućih problema kod djeteta, koji su službena tajna. Ništa se, dakle, ne prejudicira već se nastoji djelovati preventivno. A valjda je logično da podacima raspolaže škola i da za njih odgovara.
Za taj posao i sve nedoumice oko njega nastavnik uvijek ima na raspolaganju školskog pedagoga ili psihologa.
eh, eno sad i logika u bosni. pa u samoj brosuri to jos nije definisano, elem
vidim daleko vise problema od koristi, sve je pogresno postavljeno.
isto kao da google pitas za dijagnozu, u 90% slucajeva si vec mrtav ali ti to nije niko rekao
User avatar
duh_sa_sjekirom
Posts: 4836
Joined: 24/05/2007 17:50
Location: tamo gdje se vali lome...

#97 Re: Matrice ponasanja za ucenike

Post by duh_sa_sjekirom »

Filter wrote: eh, eno sad i logika u bosni. pa u samoj brosuri to jos nije definisano, elem
vidim daleko vise problema od koristi, sve je pogresno postavljeno.
isto kao da google pitas za dijagnozu, u 90% slucajeva si vec mrtav ali ti to nije niko rekao
Ja ne vidim probleme, ali nam se pogledi očito razlikuju. U brošuri nije precizno definisano, ali je to valjda jasno. Ne znam ko bi ih drugi mogao čuvati. Ne može se partnerski odnos škole i roditelja graditi ukoliko ne postoji međusobno povjerenje.
Niko nije ni ustvrdio da je ovo konačna ili savršena verzija. Koliko sam čuo, ukoliko projekat uspije, svaka škola trebala bi dobiti po jednog psihologa a to bi bilo odlično.
Juni
Posts: 541
Joined: 30/06/2010 16:10

#98 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Juni »

Užasno na više nivoa!
Najgore od svega što će se djeca koja se po nečem izdvajaju i koja su upravo najčešće žrtve nasilja sada biti u fokusu
User avatar
duh_sa_sjekirom
Posts: 4836
Joined: 24/05/2007 17:50
Location: tamo gdje se vali lome...

#99 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by duh_sa_sjekirom »

Juni wrote:Užasno na više nivoa!
Najgore od svega što će se djeca koja se po nečem izdvajaju i koja su upravo najčešće žrtve nasilja sada biti u fokusu
U čijem fokusu?
User avatar
Izlija
Posts: 1209
Joined: 20/05/2010 13:04

#100 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Izlija »

Imam osjećaj da se najviše bune roditelji čija su djeca problematična.
Post Reply