Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
Post Reply
User avatar
Pitar sa Kariba
Posts: 8585
Joined: 30/03/2011 15:00
Location: Grad ispod Trebevića, Gdje još uvijek ima pravo dobrih priča.

#176 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Pitar sa Kariba »

wewa wrote: kod Kazazovica ima samo jedna konstanta - a to je odsustvo svake odgovornosti i brige zbog posljedica svih suludih poteza koje vuce.

krajem raspusta mozemo ocekivati nova epohalna dostignuca u reformi obrazovanja, o kojima ce se pricati u kontekstu predizborne kampanje. fuj.
:thumbup:
Naslovnica
Posts: 27934
Joined: 20/03/2013 15:38

#177 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Naslovnica »

Pitar sa Kariba wrote:Nakon evaluacije rezultata pilot projekta "Matrica..." od iste se odustalo. Min. je nalozilo da se sva dokumentacija unisti. Doduse ovo je jos nije zvanicno.
Je li ovo čula-kazala, ili 100%?!
Uništiše nam obrazovanje, nula znanja.
Igraju se s dječjim životima.
User avatar
Pitar sa Kariba
Posts: 8585
Joined: 30/03/2011 15:00
Location: Grad ispod Trebevića, Gdje još uvijek ima pravo dobrih priča.

#178 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Pitar sa Kariba »

Ma jeste 100%, samo nisu na papir stavili. "Nemoguce je provesti Matricu bez dovoljnog broja psihologa i soc. radnika po skolama, bla bla.."
User avatar
wewa
Posts: 14765
Joined: 27/05/2010 15:20
Location: djah na brdu, djah u ravnici

#179 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by wewa »

Pitar sa Kariba wrote:Ma jeste 100%, samo nisu na papir stavili. "Nemoguce je provesti Matricu bez dovoljnog broja psihologa i soc. radnika po skolama, bla bla.."
sabah-hajrula!

- e-dnevnik
- e-upis
- skola skijanja
- e-ucionica
- matrica ponasanja
- uvodjenje novih predmeta u razrednoj nastavi
- poplava subvencioniranih jezickih predmeta (turski, francuski, junejmit)
- smanjivanje fonda casova pojedinih predmeta bez ikakvih kriterija, plana djelovanja, prethodnih analiza
- opterecivanje nastavnika administracijom
- cirkus oko kriterija za zaposljavanje
- namjestaljke oko imenovanja direktora
- ad hoc anketiranje o izboru 'jezika na kojem ce se pratiti nastava'

tesko je i upratiti sve kardinalne greske aktuelnog ministra :roll:
User avatar
Pitar sa Kariba
Posts: 8585
Joined: 30/03/2011 15:00
Location: Grad ispod Trebevića, Gdje još uvijek ima pravo dobrih priča.

#180 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Pitar sa Kariba »

And still counting.....

:D
User avatar
DaffyDuck
Posts: 3778
Joined: 22/06/2009 22:54
Location: sarajevo-x

#181 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by DaffyDuck »

wewa wrote:
Pitar sa Kariba wrote:Ma jeste 100%, samo nisu na papir stavili. "Nemoguce je provesti Matricu bez dovoljnog broja psihologa i soc. radnika po skolama, bla bla.."
sabah-hajrula!

- e-dnevnik
- e-upis
- skola skijanja
- e-ucionica
- matrica ponasanja
- uvodjenje novih predmeta u razrednoj nastavi
- poplava subvencioniranih jezickih predmeta (turski, francuski, junejmit)
- smanjivanje fonda casova pojedinih predmeta bez ikakvih kriterija, plana djelovanja, prethodnih analiza
- opterecivanje nastavnika administracijom
- cirkus oko kriterija za zaposljavanje
- namjestaljke oko imenovanja direktora
- ad hoc anketiranje o izboru 'jezika na kojem ce se pratiti nastava'

tesko je i upratiti sve kardinalne greske aktuelnog ministra :roll:
- informatika prvacicima i nabavka tableta na vrat na nos
- skijanje i oprema
- gramaticke greske i odgadjanje knjizica generaciji prvacica sa novim predmetima
- niz nabavki 'elaborata' i 'elektronskih planova/pracenja' i ne znam cega sa odredjenin firmama
Zadnje obavjestenje u protekloj skolskoj godini: "izmjena rasporeda nastave radi nadoknade u srijedu raspored od petka i petak raspored od srijede" :lol:
User avatar
wewa
Posts: 14765
Joined: 27/05/2010 15:20
Location: djah na brdu, djah u ravnici

#182 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by wewa »

https://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sar ... apu-378330
Matrice za prepoznavanje indikatora rizika od društveno neprihvatljivog ponašanja povučene su iz škola, odnosno uništene

Iako je za školsku 2018/2019. najavljivan niz novina u obrazovnom sistemu, sve je izvjesnije da će od septembra biti sve isto. Naime, matrice za prepoznavanje indikatora rizika od društveno neprihvatljivog ponašanja, koje su najavljivanje kao rješenje za sve probleme, povučene su iz škola.

Naziv i forma
Dok pedagozi i socijalni radnici iz nekoliko sarajevskih škola tvrde kako je iznenada stiglo obavještenje iz Ministarstva za obrazovanje da se matrice uništavaju, iz Ministarstva kažu da je pilot-projektom koji je realizovan prošle godine predviđeno njihovo uništavanje nakon “pilotiranja”.

- Imali smo sastanke sa predstavnicima Agencije za zaštitu ličnih podataka da vidimo u kojem smjeru i na koji način ćemo realizovati prepoznavanje indikatora rizika od društveno neprihvatljivog ponašanja kod učenika, u kojem smjeru ćemo ići u budućnosti i šta je to što će zakonski moći biti prihvatljivo. U narednom periodu ćemo donijeti i neke podzakonske akte koji će omogućiti da to funkcioniše, ali pod drugim imenom, znači, neće se zvati matrice. Vrlo brzo će se naći naziv i forma koja će se primjenjivati. Iskustva koja smo stekli tokom realizacije projekta primijenit ćemo jer nam je cilj da ovaj projekt zaživi. Svi školski pedagozi su edukovani u ovom smjeru, rekao nam je Elvir Kazazović, ministar za obrazovanje, nauku i mlade KS-a.

Slična situacija je i sa elektronskim dnevnikom koji je od septembra 2018. trebao biti u primjeni u svim školama. Nažalost, još je veliki broj škola bez tehničke mogućnosti za primjenu elektronskog dnevnika.

- Prijave na javni tender ponuđača tehničke opreme se otvaraju 15. jula. Naime, dio škola nam je tražio dodatnu tehničku opremu i mi smo odvojili sredstva iz budžeta. Nabavka opreme bi trebala omogućiti realizaciju e-dnevnika u svim školama. Ako se ni do početka školske 2018/2019. ne stvore preduslovi u svim školama, učinit ćemo sve da se realizuje gdje može, zaključio je Kazazović.

ELDINA ZOLJ-BALENOVIĆ
:-)
Post Reply