Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
Post Reply
User avatar
Filter
Posts: 8051
Joined: 31/12/2010 11:42
Location: cirkus

#126 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Filter »

sto vise citam, vise sticem utisak da zagovornici matrice uopste nisu procitali sta zagovaraju
User avatar
Pitar sa Kariba
Posts: 8585
Joined: 30/03/2011 15:00
Location: Grad ispod Trebevića, Gdje još uvijek ima pravo dobrih priča.

#127 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Pitar sa Kariba »

Upravo suprotno, oni koji se "protive" nemaju pojma. Iznose paušalne ocjene i hipoteticke pretpostavke.
Ja ne mislim da oko ovoga treba da se raspravlja ZA i PROTIV, nego šta i kako. Evidentno je da je školstvo u krizi i trebaju rješenja. Od loših i malicioznih nastavnika do učenika nasilnika. Ako će ovo (možda ne u ovom obliku) pomoći i makar i jednom djetetu treba probati.
.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24892
Joined: 08/09/2005 20:08

#128 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Haris.ba »

A mogu li se uvesti i matrice za nastavnike? Pa da malo izjednačimo odnos moći?
User avatar
Zejnep
Posts: 10319
Joined: 10/08/2017 22:38

#129 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Zejnep »

Haris.ba wrote:A mogu li se uvesti i matrice za nastavnike? Pa da malo izjednačimo odnos moći?
Ma kakve moći? Tu i jeste korjen mnogih problema. Ta luda ideja da se izjednače djeca i nastavnici. Ima ko će pratiti rad nastavnika. Naravno da i djeca imaju pravo na mišljenje, žalbe, prigovore ali je van pameti ideja da djeca sude nastavniku onako kako to neki zagovaraju. To su djeca. Maloljetna.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24892
Joined: 08/09/2005 20:08

#130 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Haris.ba »

Zejnep wrote:
Haris.ba wrote:A mogu li se uvesti i matrice za nastavnike? Pa da malo izjednačimo odnos moći?
Ma kakve moći? Tu i jeste korjen mnogih problema. Ta luda ideja da se izjednače djeca i nastavnici. Ima ko će pratiti rad nastavnika. Naravno da i djeca imaju pravo na mišljenje, žalbe, prigovore ali je van pameti ideja da djeca sude nastavniku onako kako to neki zagovaraju. To su djeca. Maloljetna.
A gdje sam napisao da bi sudila samo djeca?

Što ne uvesti matrice o psihološkom profilu nastavnika? U čemu je sada otpor?
User avatar
Zejnep
Posts: 10319
Joined: 10/08/2017 22:38

#131 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Zejnep »

Nije otpor ali ne vidim svrhu toga. Problem je problematično ponašanje djece (ubistvo, samoubistvo ... ) a ne nastavnika.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24892
Joined: 08/09/2005 20:08

#132 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Haris.ba »

Zejnep wrote:Nije otpor ali ne vidim svrhu toga. Problem je problematično ponašanje djece (ubistvo, samoubistvo ... ) a ne nastavnika.
Znaci nema problema sa nastavnim kadrom? OK
User avatar
Zejnep
Posts: 10319
Joined: 10/08/2017 22:38

#133 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Zejnep »

Haris.ba wrote:
Zejnep wrote:Nije otpor ali ne vidim svrhu toga. Problem je problematično ponašanje djece (ubistvo, samoubistvo ... ) a ne nastavnika.
Znaci nema problema sa nastavnim kadrom? OK
Nema ovakvih.
Hakiz
Posts: 40552
Joined: 30/07/2015 20:01

#134 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Hakiz »

Zejnep wrote:Nije otpor ali ne vidim svrhu toga. Problem je problematično ponašanje djece (ubistvo, samoubistvo ... ) a ne nastavnika.
Osim kada nastavnici budu izvor problema učenika.

Mama mi je bila nastavnik u osnovnoj školi učenicima 5. do 8. razreda. Reći ću samo da je jedno vrijeme kao nastavnik u njenoj školi radila osoba sa dijagnosticiranom SCH. Pa vi vidite...

Tako da kada govorim o institucionalnoj zaštiti nastavnika od strane škole, znam o čemu govorim. Svaka institucija štiti svog člana od kritika koje dolaze van institucije. Što ne mora biti problem u nekim institucijama. Ali, kada ljudi šalju svoju djecu u instituciju koja će (kao i svaka druga) štititi svog "zabludjelog" člana, tada stvari postaju malo emotivnije i tolerancija malo niža.

Praktično to znači da škola prvo neće vjerovati djetetu i čak i roditelju da nešto sa nastavnikom nijeu redu. Pa će trebati puno vremena da posumnjaju i sami. Pa još više vremena da povjeruju da je to moguće, pa još više vremena da se odluče da prate stanje. Pa još više vremena da se odluče da počnu neku reakciju kada se dokaže da nastavnik nije u redu. Pa onda vrijeme u kojem se nastavnik (sasvim prirodno) brani svim mogućim sredstvima. Itd.

I matrice za nastavnika nema. I ko bi je popunjavao, njegove kolege? Nema šanse, institucija štiti svoje, neće se baš kolege rado zamjeriti jedan drugom. Roditelji? Kao da bi škola dozvolila da joj se roditelji petljaju u "intimu". Službe? Dabogda šćeri da te paša uzme.

Ali dijete dva puta opsuje i piše mu se dosije.

Dobro je to smišljeno.
User avatar
dobar osjecaj
Posts: 3957
Joined: 01/08/2014 11:31

#135 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by dobar osjecaj »

Haris.ba wrote:
Zejnep wrote:Nije otpor ali ne vidim svrhu toga. Problem je problematično ponašanje djece (ubistvo, samoubistvo ... ) a ne nastavnika.
Znaci nema problema sa nastavnim kadrom? OK
Jeza me hvata kad se sjetim. Prisustvovala sam prije nekoliko godina u zbornici jedne sarajevske osnovne škole kad je razrednica sedmog razreda pred svim drugim nastavnim osobljem i ljudima koji su se tu zatekli otvoreno baljezgala o problemima jedne djevojčice iz njenog odjeljenja koja već neko vrijeme ne dolazi na nastavu zbog psihičkih problema. Nije se tu vodio neki konsultativni. Doduše ni ne treba da se vodi. Nije se njen primjer spomenuo u pokušaju da joj se pomogne, nego više kao teret kojeg bi rado da se riješe a ne znaju kako što prije.
User avatar
Pitar sa Kariba
Posts: 8585
Joined: 30/03/2011 15:00
Location: Grad ispod Trebevića, Gdje još uvijek ima pravo dobrih priča.

#136 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Pitar sa Kariba »

Ako je normalno da dijete u O.Š. psuje nastavniku na času, onda ja ne valjam jbg.

Sretan vam Dan nezavisnosti BiH!
User avatar
Dosadno mii
Posts: 2543
Joined: 16/06/2014 20:33

#137 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Dosadno mii »

Haris.ba wrote:A mogu li se uvesti i matrice za nastavnike? Pa da malo izjednačimo odnos moći?
Pa profesori po novim pravilima nikakvih prava nemaju
O kakvoj ti moci govoris?
Eto profesori sastavljali matrice koje su svakako samo za pranje para
Obratite se onima koji su to i uveli i za njih sastavljajte sta hocete kad saljete svoju neodgojenu djecu u skolu

:-)
User avatar
duh_sa_sjekirom
Posts: 4836
Joined: 24/05/2007 17:50
Location: tamo gdje se vali lome...

#138 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by duh_sa_sjekirom »

Euridika wrote: Podaci o ponašanju će se bilježiti za svako dijete, a matrica je šablon obrazaca ponašanja po kojem se identifikuje i klasificira uočeno ponašanje djeteta. Ne može se evidencija raditi za čitavo odjeljenje, u smislu jedne zbirne ocjene. Ocjene će biti pojedinačno, a grupisat će se po odjeljenjima (logično, kao i dnevnici za ocjene).
Nije bit priče o etiketiranju da će se o tome javno razglabati i dijete blatiti, već da će se s tim informacijama baratati na odjeljenskim vijećima, da će s tim biti upoznati svi predmetni nastavnici i razrednici, skupa sa pedagozima i psiholozima, gdje će informacije iz kartona biti osnov za postupanje prema učenicima. Nadam se da pojasnih.
Ne postoji pojedinačni dosije već matrica za čitavo odjeljenje, čiji je učenik dio. Ako si pročitala matrice, to si mogla uočiti. Dakle, NE personalni, osobni dosije ili matrica za pojedine učenike već matrica za odjeljenje.
Glede ovog drugog, ako si ikada prisustvovala sjednici OV i ako uopće znaš kako to izgleda (i ko čini OV) onda znaš da se i sada o svakom učeniku i njegovom ponašanju i uspjehu raspravlja na tim sjednicama. To i jeste osnovna svrha postojanja OV. Sve što se tu kaže i ostaje tu, u smislu da je to poslovna tajna. Tako da ta priča o etiketiranju nema apsolutno nikakvo uporište.
User avatar
Euridika
Globalna šefica
Posts: 7926
Joined: 25/08/2015 21:31

#139 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Euridika »

duh_sa_sjekirom wrote:
Euridika wrote: Podaci o ponašanju će se bilježiti za svako dijete, a matrica je šablon obrazaca ponašanja po kojem se identifikuje i klasificira uočeno ponašanje djeteta. Ne može se evidencija raditi za čitavo odjeljenje, u smislu jedne zbirne ocjene. Ocjene će biti pojedinačno, a grupisat će se po odjeljenjima (logično, kao i dnevnici za ocjene).
Nije bit priče o etiketiranju da će se o tome javno razglabati i dijete blatiti, već da će se s tim informacijama baratati na odjeljenskim vijećima, da će s tim biti upoznati svi predmetni nastavnici i razrednici, skupa sa pedagozima i psiholozima, gdje će informacije iz kartona biti osnov za postupanje prema učenicima. Nadam se da pojasnih.
Ne postoji pojedinačni dosije već matrica za čitavo odjeljenje, čiji je učenik dio. Ako si pročitala matrice, to si mogla uočiti. Dakle, NE personalni, osobni dosije ili matrica za pojedine učenike već matrica za odjeljenje.
Glede ovog drugog, ako si ikada prisustvovala sjednici OV i ako uopće znaš kako to izgleda (i ko čini OV) onda znaš da se i sada o svakom učeniku i njegovom ponašanju i uspjehu raspravlja na tim sjednicama. To i jeste osnovna svrha postojanja OV. Sve što se tu kaže i ostaje tu, u smislu da je to poslovna tajna. Tako da ta priča o etiketiranju nema apsolutno nikakvo uporište.
Izvini, ali ja znam šta mi je rečeno da će se i kako će primjenjivati ovo u školi (barem ovoj koju moja djeca pohađaju) i znam da će se za svako dijete bilježiti podaci u lični dosije. To što piše na papiru apsolutno ne znači ništa, bitno je kako će se primjenjivati u praksi.
Ne, nisam prisustvovala sjednicama, ali znam da se na njima o svakom djetetu priča naglas. Što se ne bi smjelo raditi. I nije tačno da se izgovorene riječi zadrže samo tu, ljudi su ljudi, i usta se nikad ne zatvaraju u potpunosti. Uvijek se priča o nekom "problematičnom" djetetu brzo raširi (po školi i dalje). Mali primjer - razrednik povjerljive informacije o djetetu saopštava pred svim roditeljima, jer Bože moj, nema dovoljno vremena održati pojedinačne informacije sa svim roditeljima. Pa tako npr. javno kaže koja su djeca u stanju socijalne potrebe, čiji su roditelji razvedeni i sl., pa se jadni roditelji crvene jedni pred drugima. Ili npr. kad upita za skupljanje pomoći nekom djetetu u stanju socijalne potrebe na roditeljskom sastankom, pred svima, pa se roditelji tog djeteta tako postide i na kraju odbiju pomoć! Ili npr. kad javno govori o djetetu koje ima ozbiljnu hroničnu bolest i priča kako je tom djetetu pozlilo i kako je razredniku bilo izrazito teško da se snađe u toj situaciji, maltene ispadne da je dijete krivo što mu je pozlilo za vrijeme časa?!
Imam i previše loših primjera, ne bih dalje navodila. Zato i dalje smatram da je ovo nakaradno. A vi slobodno nastavite braniti struku, već sam iskusila šta znači sujeta prosvjetara.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24892
Joined: 08/09/2005 20:08

#140 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Haris.ba »

Treba uvesti i matrice za nastavno osoblje.

Šifra 1. Nastavnik ima neprimjeren fizički kontakt sa učenikom.
Šifra 2. Nastavnik dolazi u stanju opijenosti na čas
Šifra 3. Nastavnik ne vodi računa o ličnoj higijeni
Šifra 4. Nastavnik fizički kažnjava učenika
Šifra 5. Nastavnik verbalno vrijeđa učenika
Šifra 6. Nastavnik ne sprovodi nastavni plan i program
Šifra 7. Nastavnik ....

Ko ima problem sa ovim?
User avatar
duh_sa_sjekirom
Posts: 4836
Joined: 24/05/2007 17:50
Location: tamo gdje se vali lome...

#141 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by duh_sa_sjekirom »

Euridika wrote: Izvini, ali ja znam šta mi je rečeno da će se i kako će primjenjivati ovo u školi (barem ovoj koju moja djeca pohađaju) i znam da će se za svako dijete bilježiti podaci u lični dosije. To što piše na papiru apsolutno ne znači ništa, bitno je kako će se primjenjivati u praksi.
U praksi će se primjenjivati onako kako je navedeno na papiru. Ja bih sad ovdje mogao nagađati da vas je nastavnik pogrešno informisao, da vi niste dobro čuli i razumjeli itd. Uglavnom, pravilo je da se matrica vodi za odjeljenje a ne za svakog učenika ponaosob.
Euridika wrote: Ne, nisam prisustvovala sjednicama, ali znam da se na njima o svakom djetetu priča naglas. Što se ne bi smjelo raditi. I nije tačno da se izgovorene riječi zadrže samo tu, ljudi su ljudi, i usta se nikad ne zatvaraju u potpunosti. Uvijek se priča o nekom "problematičnom" djetetu brzo raširi (po školi i dalje). Mali primjer - razrednik povjerljive informacije o djetetu saopštava pred svim roditeljima, jer Bože moj, nema dovoljno vremena održati pojedinačne informacije sa svim roditeljima. Pa tako npr. javno kaže koja su djeca u stanju socijalne potrebe, čiji su roditelji razvedeni i sl., pa se jadni roditelji crvene jedni pred drugima. Ili npr. kad upita za skupljanje pomoći nekom djetetu u stanju socijalne potrebe na roditeljskom sastankom, pred svima, pa se roditelji tog djeteta tako postide i na kraju odbiju pomoć! Ili npr. kad javno govori o djetetu koje ima ozbiljnu hroničnu bolest i priča kako je tom djetetu pozlilo i kako je razredniku bilo izrazito teško da se snađe u toj situaciji, maltene ispadne da je dijete krivo što mu je pozlilo za vrijeme časa?!
Imam i previše loših primjera, ne bih dalje navodila. Zato i dalje smatram da je ovo nakaradno. A vi slobodno nastavite braniti struku, već sam iskusila šta znači sujeta prosvjetara.
Logično je da se na sjednicama OV priča naglas. U pitanju su djeca kojoj predaju ti nastavnici pa je takođe normalno da budu svi nastavnici upoznati sa situacijom. Neupućenost ili neznanje o nekom problemu učenika može rezultirati pogrešnom reakcijom nastavnika u određenoj situaciji. Da li je neki nastavnik izvan škole pričao o nekom djetetu što nije trebao i nije smjeo, to je već prekršaj i roditelj bi svakako trebao to prijaviti školi. Također, socijalna karta i povjerljive informacije moraju se saopšatavti isključivo samo roditeljima učenika a ne svima. I u takvim slučajevima treba reagovati. Ali ovi primjeri nisu vezani za postojanje matrica jer se sve te podatke nastavnik zna i bez matrica.
A što se tiče branjenja, niti koga branim niti imam interes za to. Samo konstatujem da niko još nije naveo argumentovanu i stručno i naučno utemeljenu kritiku već su uglavnom u pitanju osobna mišljenja. Dakle, ako ustvrdiš da nešto u tim matricama ne valja onda bi trebalo obrazložiti zašto ne valja i kako bi trebalo biti ispravno i pri tome, podrazumjeva se, potkrijepiti to strukom i naukom.
User avatar
Filter
Posts: 8051
Joined: 31/12/2010 11:42
Location: cirkus

#142 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Filter »

i mi smo obavijesteni da se matrica primjenjuje na svakog ucenika ponaosob.
ako je na odjeljenje, kako ce se definisati konkretan slucaj ili ce se komplet razred poslati psihologu??
User avatar
jalijas74
Posts: 1349
Joined: 17/11/2010 15:10

#143 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by jalijas74 »

Hakiz wrote:
Izlija wrote:Pa ljudi dragi a kako vi mislite da se nekom djetetu pomogne kako bi pravilno odraslo, neko mora da detektuje odstupanje u ponašanju koje je prirodno za djecu određenog uzrasta kako bi neko imao osnovu za pokretanje mehanizma pomoći. Nastavnik ili učitelj je dužan da unese u matricu opis ponašanja svakog djeteta a ne samo onih koji imaju izražene devijacije, nastavnici zbog prirode posla moraju biti jednim dijelom psiholozi i to im daje osnovu za procjenu nečijeg ponašanja ali školovani psiholozi će biti uključeni u rješavanje detektovanih problema u odrastanja djece. Ako nemate povjerenje prema nastavniku/učitelju da će pravilno ocijeniti ponašanje vašeg djeteta šta vam daje za pravo onda da ga šaljete u ruke toj osobi kako bi ga naučila nešto u školi, ravnajući se tom logikom vi svjesno svoje dijete svaki dan šaljete u ruke nekome da vam dijete upropasti pa ste vi veći dušman svom djetetu jer se ne borite za njega od tog nastavnika/učitelja kojem ga šaljete.
Sa djetetom koje je problematično se radi. Prepozna se da je problematično pa se sa njim radi. Djeci se ne prave dosijei. Dosijei se prave kriminalcima.
Kako će roditelji kontrolisati da li se dosijei njihove djece zloupotrebljavaju? Vjerovati školi, to jeste instituciji koja taj dosije pravi?
Matrica je super i protivnici nje mogu biti samo roditelji koji su zapostavili svoju djecu i ne zeli da rade sa njima da bi poboljsali njihovo ponasanje.

I razred ove godine znaci djeca od 7 godina:

Djetetu se za vrijeme velikog odmora iz ruke drugog djeteta otme uzinu.Razlog je to problematicno djete od svojih snobovskih roditelja dobije pare za uzinu i iste potrosi na slicice i na odmoru otima uzinu.Djete u skolu odvodi i dovodi odgajteljica iz vrtica.Roditelji nisu bili ni prvi dan skole na prijemu prvacica niti su se pojavili na jednom od roditeljskih sastanaka.Djete je kolovodja grupice od njh 5-6 koji maltertiraju cijeli razred a posebno one najslabije.Roditelji jednog od tih problematicnih je uciteljici doslovno rekao "ja mu ne mogu nista eto vi ga istucite".

E zato je potrebna matrica gdje se ti kao roditelj oglusis na dolazak u skolu a djete problematicno pa ce te onda malo pozvati socijalni rad ...

Da je 150 matrica ja cu ih podrzati. :evil: :evil:
User avatar
Filter
Posts: 8051
Joined: 31/12/2010 11:42
Location: cirkus

#144 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Filter »

a skolu do sada nedostatak matrice sprjecavao u tome?
User avatar
wewa
Posts: 14765
Joined: 27/05/2010 15:20
Location: djah na brdu, djah u ravnici

#145 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by wewa »

to se moglo i dosad uraditi.
a Matrica nije garant da ce ista biti uradjeno.
vidjeti pod: e-ucionica, e-dnevnici.

pitacu vas kad vam djeca budu veca kakav vam je stepen povjerenja u skolu kao instituciju.
User avatar
duh_sa_sjekirom
Posts: 4836
Joined: 24/05/2007 17:50
Location: tamo gdje se vali lome...

#146 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by duh_sa_sjekirom »

Filter wrote:i mi smo obavijesteni da se matrica primjenjuje na svakog ucenika ponaosob.
ako je na odjeljenje, kako ce se definisati konkretan slucaj ili ce se komplet razred poslati psihologu??
Matrica će biti formirana za svako odjeljenje a učenik je dio odjeljenja. Dakle, ne formira se nikakav dosije (odnosno matrica) za svakog učenika ponaosob. Podatke će unositi razrednici u saradnji sa stručnom službom.
Ovo da se kompletan razred šalje psihologu nije vrijedno komentara.
User avatar
Filter
Posts: 8051
Joined: 31/12/2010 11:42
Location: cirkus

#147 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Filter »

duh_sa_sjekirom wrote:
Filter wrote:i mi smo obavijesteni da se matrica primjenjuje na svakog ucenika ponaosob.
ako je na odjeljenje, kako ce se definisati konkretan slucaj ili ce se komplet razred poslati psihologu??
Matrica će biti formirana za svako odjeljenje a učenik je dio odjeljenja. Dakle, ne formira se nikakav dosije (odnosno matrica) za svakog učenika ponaosob. Podatke će unositi razrednici u saradnji sa stručnom službom.
Ovo da se kompletan razred šalje psihologu nije vrijedno komentara.
obzirom da se mora cupati svaka informacija, idemo trial /error principom.
dakle, matrica se vodi za odjeljenje, nesto kao dnevnik? svaki ucenik ima svoj stubac-stranicu? da li sam sad blize?
User avatar
duh_sa_sjekirom
Posts: 4836
Joined: 24/05/2007 17:50
Location: tamo gdje se vali lome...

#148 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by duh_sa_sjekirom »

Filter wrote: obzirom da se mora cupati svaka informacija, idemo trial /error principom.
dakle, matrica se vodi za odjeljenje, nesto kao dnevnik? svaki ucenik ima svoj stubac-stranicu? da li sam sad blize?
Nema potrebe da se od bilo koga "čupa " informacija jer sve možete saznati i u školi. Npr. preko Vijeća roditelja možete tražiti sastanak sa menadžmentom i stručnom službom škole i pitati sve što vas zanima.
Da, svako odjeljenje imat će svoju matricu u kojoj su učenici koji ga pohađaju.
Matrica će se voditi za svaku godinu.
Kakva je forma/obrazac matrice ne znam.
User avatar
Izlija
Posts: 1209
Joined: 20/05/2010 13:04

#149 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by Izlija »

Moguće je da sam imao sreće pa mi djeca idu u školu gdje su roditelji poprilično aktivni i složni, imali smo problema sa direktorom škole pa smo ga smijenili, imali smo problema i sa nastavnicima pa smo ih otjerali. Ništa nije nemoguće ako su roditelji složni i da im je dobrobit djece na prvom mjestu, sve ovo što se radi nije garant da će se uspijeti ali je prilika da se pokuša obezbjediti uslove za napredak. Imamo i sada sitnih i svakodnevnih problema ali ne odustajemo i borimo se, aktivni smo u radu sa djecom i to ne samo svojom već cijelog razreda, na žalost nisu u svakom odjeljenju svi ovako složni ali u većini jesu pa nam ide. U razredima gdje su roditelji aktivni i preko 70% ih dolazi na informacije a preko 90% ih dolazi na roditeljske rezultati djece su unutar prihvatljivih parametara, imamo i romske djece čiji su rezultati u usponu kako smo uspijeli prodrijeti do roditelja ( pogotovo majki ), sva dijeca idu na dopunsku nastavu u razredu koje pohađaju moja djeca gdje sa razrednim starješinama rade na klolektivnom usavršavanju pa djeca koja bolje poznaju gradivo rade zajedno sa djecom kojom slabije ide i zajedno utvrđuju gradivo. Mi smo društvene mreže iskoristili pozitivno pa smo djecu organizovali u razredne grupe pod nadzorom roditelja gdje djeca razmjenjuju učeno i sve ono što su propustili na nastavi kako domaća zadaća nikada nebi bila neurađena i potrebno gradivo nenaučeno. Ništa škola neće sama uraditi za dobrobit naše djece, samo ono što roditelji zahtjevaju to od škole.
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4485
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#150 Re: Matrica za procjenu ponasanja ucenika

Post by VladaFBiH »

Haris.ba wrote:
Zejnep wrote:Nije otpor ali ne vidim svrhu toga. Problem je problematično ponašanje djece (ubistvo, samoubistvo ... ) a ne nastavnika.
Znaci nema problema sa nastavnim kadrom? OK
Kod njih nema PTSP-a, pedofila, alkoholičara, narkomana, kupljenih diploma :), stranačkog nesposobnog kadra :), raznoraznih psihopata i bolesnika... sve je to kadar za poželit :)
Post Reply