Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#526 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
moze se otic u pm , eto gdje moze , hajd jel te dosta vise
-
- Posts: 1853
- Joined: 07/10/2009 01:17
#527 Re: RE: Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
Ako su fakat ovi podaci tacni ovo treba na svim mrezama i portalima prosiriti.kloniran wrote:[
evo malo poređenje
euro 5 dizel vs ugalj samo u sadržaju sumpora CO2 neću da pominjem jer nema logike
po dostupnim podacima na netu
Sadržaj sumpora
euro 5
do 50 mg/kg (MILIGRAMA PO KILOGRAMU)
ugalj: ukupni postotak u kilogramu goriva za tri najzastupljenija u sarajevu:
Banovići 1,83% (18,3 grama po kilogramu)
Breza 2,36% (23,6 grama po kilogramu)
Miljevina 2,2% (22 grama po kilogramu)
al nek bude da su auta najveci zagađivači
Znao sam da je razlika velika al da je ovolika to nisam znao. Znaci moj komsija za prvo lozenje zagadi koliko odprilike 4500 auta zagade za nekih 4-5 sati voznje
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#528 Re: RE: Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
otprilike tako nekakosaabsa wrote:Ako su fakat ovi podaci tacni ovo treba na svim mrezama i portalima prosiriti.kloniran wrote:[
evo malo poređenje
euro 5 dizel vs ugalj samo u sadržaju sumpora CO2 neću da pominjem jer nema logike
po dostupnim podacima na netu
Sadržaj sumpora
euro 5
do 50 mg/kg (MILIGRAMA PO KILOGRAMU)
ugalj: ukupni postotak u kilogramu goriva za tri najzastupljenija u sarajevu:
Banovići 1,83% (18,3 grama po kilogramu)
Breza 2,36% (23,6 grama po kilogramu)
Miljevina 2,2% (22 grama po kilogramu)
al nek bude da su auta najveci zagađivači
Znao sam da je razlika velika al da je ovolika to nisam znao. Znaci moj komsija za prvo lozenje zagadi koliko odprilike 4500 auta zagade za nekih 4-5 sati voznje
- kloniran
- Posts: 12188
- Joined: 06/09/2013 18:57
- Location: Ispod palme na obali mora.
#529 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
hizo ramidovic wrote:a gdje pise da se mora ici na posao? moze se otici na bolovanje, uzeti godisnji odmor, neplaceno odsustvo, dati otkaz itd.kloniran wrote:moraju ljudi nekako i na posao, to je vaznije od grijanja kuce, a zamisli ne zive svi u sarajevuhizo ramidovic wrote:ispravna odluka vlade koju tremo svi podrzati. sto se tice lozenja uglja, cipela, plastike i sl., to ne treba zabraniti jer se ljudi moraju nekako grijati vec treba pored sistema par-nepar uvesti i totalnu zabranu za automobile tri dana sedmicno. za prevoz ima tramvaj, trolejbus, biciklo, a ima i pjesacenje, ako se moglo u ratu moze i u miru
a veliki broj tih iz sarajeva zamisli ne radi u sarajevu i ne koriste svi samo tramvaj kao prijevoz
automobili su neuporedivo manji zagađivači od ćumuraša
ako ces nam ti i takvi finansirati porodice ja cu odmah dati otkaz
- Tercius
- Posts: 1572
- Joined: 21/01/2011 19:51
#530 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
Ev procitah i poprilicno si u pravu.Kako ja razumijem ovu problematiku trenutno sad, policija ce postupati isto kao i u slucajevima zabrane prometa recimo eksplozivnih materija ili odrejdene vrste vozila tipa iznad 3,5 t odredjenim saobracajnicama u odredjenom vremenskom periodu.Nece on tebe kazniti kao kad recimo napravis neki prekrsaj, al vjerovatno ukoliko se tako bude zahtjevalo da ce uzimati podatke iskljucivati iz saobracaja te podatke prosljedjivati nadleznim isnpekcijama koje ce naknadno vrsiti sankcionisanje.Naravno nije iskljuceno ni da insoekcija bude prisutna na licu mjesta koja ce to odmah obavljati.velikonja wrote:Hebi ga, ne znam nalijepiti tu Odluku ali evo link
http://mpz.ks.gov.ba/content/odluka-o-z ... u-sarajevo
U clanu 4 stoji ko je odgovoran za provodjenje mjera a u cl 58 - 60 ko vrsi nadozor inspekciju i propisuje sankcije
Zbog tog pitam, jer se u cijelom tekstu Odluke MUP spominje samo u dijelu upucivanja vozila na vanredni tp
A ta vsaopstenja irfana nefica su odavno smijesna
- muha_sa
- Posts: 128602
- Joined: 12/11/2004 23:33
- Location: rajvosa
#531 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
ocito da ne poznajete našu živu forumsku legendu hizu ramidovica
- kloniran
- Posts: 12188
- Joined: 06/09/2013 18:57
- Location: Ispod palme na obali mora.
#532 Re: RE: Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
ovo za ugalj je ukupni sadrzaj sumpora, dio izgori i nastane sumpor dioksid, dio ostane u pepelu oko 5 grama po kilogramuamar1994 wrote:otprilike tako nekakosaabsa wrote:Ako su fakat ovi podaci tacni ovo treba na svim mrezama i portalima prosiriti.kloniran wrote:[
evo malo poređenje
euro 5 dizel vs ugalj samo u sadržaju sumpora CO2 neću da pominjem jer nema logike
po dostupnim podacima na netu
Sadržaj sumpora
euro 5
do 50 mg/kg (MILIGRAMA PO KILOGRAMU)
ugalj: ukupni postotak u kilogramu goriva za tri najzastupljenija u sarajevu:
Banovići 1,83% (18,3 grama po kilogramu)
Breza 2,36% (23,6 grama po kilogramu)
Miljevina 2,2% (22 grama po kilogramu)
al nek bude da su auta najveci zagađivači
Znao sam da je razlika velika al da je ovolika to nisam znao. Znaci moj komsija za prvo lozenje zagadi koliko odprilike 4500 auta zagade za nekih 4-5 sati voznje
al evo da uzmemo termoelektranu koja izgara ugalj na neuporedivo vecim temperaturama od kotlova u domacinstvima
sadrzaj SO2 u produktima sagorijevanja bi bio oko 0,2% ukupno tj za slucaj breza 4,72 grama po kilogramu
E sad koliko izbaci jedna kucna kotlovnica koja nema nijednog filtera ne bih znao ali manje od ovoga sigurno nije.
To bolje znaju profesori sa masinstva.
namjerno sam izostavio CO2 jer je to smijesno porediti sa automobilima
edit: e sad opet treba uporediti 50 miligrama po kilogramu koje izbaci automobil sa kotlovnicom koja da 5 grama po kilogramu
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#533 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
I auta koja vecinom koriste euro4 i euro5 gorivo imaju DPF filtere,EGR ventile,a u nekim slucajevima (kod nas doduse rijetko) i SCR tehnologiju.
1 auto sa 1 litrom nafte,zagadi 1000x manje nego kuca sa 1kg cumura.
1 auto sa 1 litrom nafte,zagadi 1000x manje nego kuca sa 1kg cumura.
Last edited by mali_milojica on 25/12/2016 13:22, edited 1 time in total.
-
- Posts: 3274
- Joined: 08/05/2013 04:23
#534 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
Ja imam dpf, a nakon ovog vakat je da ga vadim.. ugusi se sirotinjo
-
- Posts: 1853
- Joined: 07/10/2009 01:17
#535 Re: RE: Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
Ko kakva razlika 1: 1000kloniran wrote:[
edit: e sad opet treba uporediti 50 miligrama po kilogramu koje izbaci automobil sa kotlovnicom koja da 5 grama po kilogramu
- kloniran
- Posts: 12188
- Joined: 06/09/2013 18:57
- Location: Ispod palme na obali mora.
#536 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
pa eto nek zagadi 100 puta manje opet ogroman broj
a samo cinjenica da je sigurno preko 20000 domacinstava u sarajevu preslo na ugalj nakon sto je plin poskupio i nek zagađuju 10 puta vise to je 200 hiljada auta
svaka pec dnevno spici bar 20 kila uglja pa skontajte
a mnogo mnogo vise je kotlovnica na ugalj nego sto sam napisao
a samo cinjenica da je sigurno preko 20000 domacinstava u sarajevu preslo na ugalj nakon sto je plin poskupio i nek zagađuju 10 puta vise to je 200 hiljada auta
svaka pec dnevno spici bar 20 kila uglja pa skontajte
a mnogo mnogo vise je kotlovnica na ugalj nego sto sam napisao
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#537 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
Neka svaki dan 100k auta u gradu potrosi po 5 litara,odnosno 500 000 litara goriva,odnosno 25 000 grama Sumpora.
To je kao da sve kuce u Sarajevu potrose cca 1.5t cumura
Pa toliko potrosi dnevno jedna ulica na Vratniku
Bog te molovo ko nas vodi i ko nam zivote kroji,jbm ti sudija majku
To je kao da sve kuce u Sarajevu potrose cca 1.5t cumura
Pa toliko potrosi dnevno jedna ulica na Vratniku
Bog te molovo ko nas vodi i ko nam zivote kroji,jbm ti sudija majku
Last edited by mali_milojica on 25/12/2016 13:36, edited 1 time in total.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#538 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
ma sta ti znas , hizo i sl. njemu ce da nam pojasni
- kloniran
- Posts: 12188
- Joined: 06/09/2013 18:57
- Location: Ispod palme na obali mora.
#539 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
nek je ovo sve odokativno, ali opet sigurno nije omjer ispod 1:20 sto je ogromnomali_milojica wrote:Neka svaki dan 100k auta u gradu potrosi po 5 litara,odnosno 500 000 litara goriva,odnosno 25 000 grama Sumpora.
To je kao da sve kuce u Sarajevu potrose cca 1.5t cumura
Pa toliko potrosi dnevno jedna ulica na Vratniku
Bog te molovo ko nas vodi i ko nam zivote kroji,jbm ti sudija majku
a dovoljno je samo jednom pogledati u dimnjak gdje se lozi ugalj pa onda u auspuh upaljenog automobila pa opet u taj dimnjak
-
- Posts: 4462
- Joined: 26/03/2013 18:20
- Location: imam, na ilidju, 1/1 na mene
#540 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
pa snadji se, jarane. nadji posao blizu kuce da ne moras ici autom, radi privatno kod kuce, kupi jos jedno auto pa upari registracije itd. vazda ima nacina ko hoce da radi...dobar i snalazljiv domacin uvijek ima rjesenjekloniran wrote: ako ces nam ti i takvi finansirati porodice ja cu odmah dati otkaz
- muha_sa
- Posts: 128602
- Joined: 12/11/2004 23:33
- Location: rajvosa
#541 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
fatat se bicikla ko Švede
- bordo gandalf
- Posts: 9902
- Joined: 15/05/2009 12:07
- Location: Mi smo Saraj'vo, izvolite se braniti
- Grijem se na: Gree Hansol 12
#542 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
Je li ovo zvanicno ili?al-em wrote:Nece je niko platiti ova dva dana. Tek od utorka ce poceti kaznjavati.
- muha_sa
- Posts: 128602
- Joined: 12/11/2004 23:33
- Location: rajvosa
#543 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
Analiza / Martin Tais: Jedino rješenje za loš zrak je zabrana loženja uglja
25. 12. 2016. u 08:33:00 Radiosarajevo.ba
Jutros od 7 sati na putevima u Kantonu Sarajevo provodi se "par-nepar" sistem saobraćanja, kao jedan od vidova smanjenja zagađenja zraka u zimskom periodu, sve u sklopu epizode "Uzbuna".
Veliki je broj onih koji su reagirali na ovakve mjere, koje je uveo Operativni štab Vlade Kantona Sarajevo, a među njima je svakako jedna od najrelevantnijih kritika bila ona napisana na Facebook profilu Martina Taisa, stručnjaka za kvalitetu zraka i klimatske promjene.
Tais je, za sve one koje to zanima, pojasnio kako se to upravlja zrakom, te koje mjere je potrebno provoditi s ciljem prevencije ovakvih alarmantno pogoršanih uslova u Sarajevu, ali i brojnim drugim gradovima diljem BiH.
"Zaštita okoliša, u prvom redu, ostvaruje se smislenim upravljanjem prostorom za što je nužno dobro poznavanje tog prostora, njegovih obilježja, vrednota, osjetljivosti i ugroženosti. Tek tada je moguće objektivizirati probleme, utvrditi uzroke te pronaći najdjelotvornija rješenja unapređivanja stanja okoliša. Zrak kao ograničavajući faktor razvoja Grada Sarajeva zbog prirodnih i orografskih uslova je bitan ograničavajući faktor", ističe Tais u svom obrazlaganju problema.
Nadalje, pojašnjeno je i da stabilne vremenske situacije doprinose akumuliranju štetnog zraka u atmosferi grada, jer u ovakvim vremenskim situacijama nema generalnih vazdušnih strujanja u prizemnom sloju tamosfere. Zbog svega toga potrebno je smanjiti emisiju štetnih materija u zrak, za što postoji nekoliko načina koje je Tais i naveo.
"Sarajevo je prije rata uvelo plin, kao energent, za zagrijavanje. Posljednjih godina se uočava trend povecanja SO2 i crnog dima u atmosferi grada, a što je posljedica sve veće potrošnje ugljeva u domaćinstvima i nekim kotlovnicama. Ugalj, koji se koristi je sumnjivog kvaliteta –povećanog sadržaja sumpora.
Postoje odluke u zakonskim propisima KS o vrsti ugljeva koji se mogu koristiti na području kantona. Nema kontrole koje se vrste ugljeva koriste u kantonu, niti u kojim količinama.
Potrebno naći rješenja za destimulaciju korištenja ugljeva, kao i stimulaciju korištenja plina ili alternativnih goriva - biomase, energije sunca, vjetra i slično.
Treba donositi dugoročna rješenja na smanjenju emisija u zrak, jer je kapacitet sarajevske kotline u hladnijem dijelu godine ograničen visinom sloja temperaturne inverzije", objašnjava Tais, te ističe da je mjera i naredba o proglašenju "Pripravnosti", a ne "Uzbune" jedina ispravna u ovom trenutku i može doprinijeti poboljšanji kvaliteta zraka.
No, navodi da je ovo samo kratkoročna mjera i da će se ubuduće morati razmišljati dugoročnije, kako se ovakve i gore situacije ne bi dešavale svakodnevno, te je potrebna izrada strateških ciljeva i mjera smanjenja emisije štetnih materija u zrak.
"Prvi cilj je potpuna zabrana korištenja čvrstih goriva, posebno uglja. Dugoročno treba zamijeniti korištenje uglja sa kotištenjem plina. Naravno ne može se zabraniti ljudima da se griju na ugalj, a ne ponuditi im prihvatljivo rješenje. Treba zato subvencionirati cijene plina u tri zimska mjeseca u KS da bi bio isti ili jeftiniji od uglja. Treba stimulisati ugradnju plina u automobile, a gradski saobračaj da koristi samo plin. Treba stimulirati utopljavanje zgrada, kao poznatu mjeru u svijetu, da bi se izvršile uštede potrošnje energije - goriva", poručuje Tais.
Ističe da su sve ove mjere, koje treba pripremati dugoročno, poznate u cijelom svijetu, te da samo tako možemo spriječiti ono što se ovih dana dešava u glavnom gradu BiH.
"Moramo imati u vidu da je i London šezdesetih godina imao velikih problema sa smogom - zagađenim zrakom i rješio ga. Kako ga je rješio? Tako što je zabranio loženje uglja", zaključuje Tais.
25. 12. 2016. u 08:33:00 Radiosarajevo.ba
Jutros od 7 sati na putevima u Kantonu Sarajevo provodi se "par-nepar" sistem saobraćanja, kao jedan od vidova smanjenja zagađenja zraka u zimskom periodu, sve u sklopu epizode "Uzbuna".
Veliki je broj onih koji su reagirali na ovakve mjere, koje je uveo Operativni štab Vlade Kantona Sarajevo, a među njima je svakako jedna od najrelevantnijih kritika bila ona napisana na Facebook profilu Martina Taisa, stručnjaka za kvalitetu zraka i klimatske promjene.
Tais je, za sve one koje to zanima, pojasnio kako se to upravlja zrakom, te koje mjere je potrebno provoditi s ciljem prevencije ovakvih alarmantno pogoršanih uslova u Sarajevu, ali i brojnim drugim gradovima diljem BiH.
"Zaštita okoliša, u prvom redu, ostvaruje se smislenim upravljanjem prostorom za što je nužno dobro poznavanje tog prostora, njegovih obilježja, vrednota, osjetljivosti i ugroženosti. Tek tada je moguće objektivizirati probleme, utvrditi uzroke te pronaći najdjelotvornija rješenja unapređivanja stanja okoliša. Zrak kao ograničavajući faktor razvoja Grada Sarajeva zbog prirodnih i orografskih uslova je bitan ograničavajući faktor", ističe Tais u svom obrazlaganju problema.
Nadalje, pojašnjeno je i da stabilne vremenske situacije doprinose akumuliranju štetnog zraka u atmosferi grada, jer u ovakvim vremenskim situacijama nema generalnih vazdušnih strujanja u prizemnom sloju tamosfere. Zbog svega toga potrebno je smanjiti emisiju štetnih materija u zrak, za što postoji nekoliko načina koje je Tais i naveo.
"Sarajevo je prije rata uvelo plin, kao energent, za zagrijavanje. Posljednjih godina se uočava trend povecanja SO2 i crnog dima u atmosferi grada, a što je posljedica sve veće potrošnje ugljeva u domaćinstvima i nekim kotlovnicama. Ugalj, koji se koristi je sumnjivog kvaliteta –povećanog sadržaja sumpora.
Postoje odluke u zakonskim propisima KS o vrsti ugljeva koji se mogu koristiti na području kantona. Nema kontrole koje se vrste ugljeva koriste u kantonu, niti u kojim količinama.
Potrebno naći rješenja za destimulaciju korištenja ugljeva, kao i stimulaciju korištenja plina ili alternativnih goriva - biomase, energije sunca, vjetra i slično.
Treba donositi dugoročna rješenja na smanjenju emisija u zrak, jer je kapacitet sarajevske kotline u hladnijem dijelu godine ograničen visinom sloja temperaturne inverzije", objašnjava Tais, te ističe da je mjera i naredba o proglašenju "Pripravnosti", a ne "Uzbune" jedina ispravna u ovom trenutku i može doprinijeti poboljšanji kvaliteta zraka.
No, navodi da je ovo samo kratkoročna mjera i da će se ubuduće morati razmišljati dugoročnije, kako se ovakve i gore situacije ne bi dešavale svakodnevno, te je potrebna izrada strateških ciljeva i mjera smanjenja emisije štetnih materija u zrak.
"Prvi cilj je potpuna zabrana korištenja čvrstih goriva, posebno uglja. Dugoročno treba zamijeniti korištenje uglja sa kotištenjem plina. Naravno ne može se zabraniti ljudima da se griju na ugalj, a ne ponuditi im prihvatljivo rješenje. Treba zato subvencionirati cijene plina u tri zimska mjeseca u KS da bi bio isti ili jeftiniji od uglja. Treba stimulisati ugradnju plina u automobile, a gradski saobračaj da koristi samo plin. Treba stimulirati utopljavanje zgrada, kao poznatu mjeru u svijetu, da bi se izvršile uštede potrošnje energije - goriva", poručuje Tais.
Ističe da su sve ove mjere, koje treba pripremati dugoročno, poznate u cijelom svijetu, te da samo tako možemo spriječiti ono što se ovih dana dešava u glavnom gradu BiH.
"Moramo imati u vidu da je i London šezdesetih godina imao velikih problema sa smogom - zagađenim zrakom i rješio ga. Kako ga je rješio? Tako što je zabranio loženje uglja", zaključuje Tais.
-
- Posts: 3119
- Joined: 01/03/2014 00:26
#544 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
Rekao konakovic.bordo gandalf wrote:Je li ovo zvanicno ili?al-em wrote:Nece je niko platiti ova dva dana. Tek od utorka ce poceti kaznjavati.
- kloniran
- Posts: 12188
- Joined: 06/09/2013 18:57
- Location: Ispod palme na obali mora.
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#546 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
Zar se na temi o GRAS-u nije tvrdilo da bi povecanje tramvaja opteretilo mrezu i da se ne moze ici iznad sadasnjeg broja?kloniran wrote:http://www.avaz.ba/clanak/269130/drasti ... zica-video
ono 4 tramvaja vise u saobracaju
-
- Posts: 5579
- Joined: 06/05/2013 23:05
#547 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
Podaci mjernih stanica: U većem dijelu Sarajeva u nedjelju smanjeno zagađenje zraka
http://www.klix.ba/clanak/161225057
Joj Alija ustani da ja legnem. Cuj u nedelju jos Bozic i kazu manje zagadjenje ima efekta. Pa jebem vam sve debilno zar bas smatrate da su ljudi toliko glupi i primitivni majmuni debilni svi redom. Pa svake nedelje pogotovo za praznik je manja guzva,a kako su stanice pored ceste normalno da ce manje pokazivati.
Nista da ja zakljucam firmu do daljnjeg i nek mi kanton isplati stetu koju cu imati radi ovoga
Poslano sa mog SM-N9005 koristeći Tapatalk
http://www.klix.ba/clanak/161225057
Joj Alija ustani da ja legnem. Cuj u nedelju jos Bozic i kazu manje zagadjenje ima efekta. Pa jebem vam sve debilno zar bas smatrate da su ljudi toliko glupi i primitivni majmuni debilni svi redom. Pa svake nedelje pogotovo za praznik je manja guzva,a kako su stanice pored ceste normalno da ce manje pokazivati.
Nista da ja zakljucam firmu do daljnjeg i nek mi kanton isplati stetu koju cu imati radi ovoga
Poslano sa mog SM-N9005 koristeći Tapatalk
- kloniran
- Posts: 12188
- Joined: 06/09/2013 18:57
- Location: Ispod palme na obali mora.
#548 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
kad se sutra pocnu faliti da su im uvedene mjere dale pozitivan efekatmade_in_sarajevo wrote:Podaci mjernih stanica: U većem dijelu Sarajeva u nedjelju smanjeno zagađenje zraka
http://www.klix.ba/clanak/161225057
Joj Alija ustani da ja legnem. Cuj u nedelju jos Bozic i kazu manje zagadjenje ima efekta. Pa jebem vam sve debilno zar bas smatrate da su ljudi toliko glupi i primitivni majmuni debilni svi redom. Pa svake nedelje pogotovo za praznik je manja guzva,a kako su stanice pored ceste normalno da ce manje pokazivati.
Nista da ja zakljucam firmu do daljnjeg i nek mi kanton isplati stetu koju cu imati radi ovoga
Poslano sa mog SM-N9005 koristeći Tapatalk
-
- Posts: 5579
- Joined: 06/05/2013 23:05
#549 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
Utorak tek jer tad najavljuju vjetar ili padavine nisam plaho sluso ali promjena sigurno
Poslano sa mog SM-N9005 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-N9005 koristeći Tapatalk
-
- Posts: 1853
- Joined: 07/10/2009 01:17
#550 Re: Magla u Sarajevu , visegodisnji problem
Kaze ministar da je nemoguce ustanoviti koja je euro norma u automobilu.
Ministre jesi li bar nekad otvorio saobracajnu dozvolu?
Ministre jesi li bar nekad otvorio saobracajnu dozvolu?