Made in CHINA

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

User avatar
edin_r1
Posts: 129
Joined: 17/09/2010 20:29
Location: Tuzla

#26 Re: Made in CHINA

Post by edin_r1 »

shin wrote:Ja se sjecam jedne teme kada je lik tusio ove kineze (zastupnik), borio se sa citavim forumom kako su to dobra auta :lol:
Arman1 je onaj sa kineskim poluproizvodom :D :D :D
User avatar
kurty
Posts: 45060
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#27 Re: Made in CHINA

Post by kurty »

edin_r1 wrote:
shin wrote:Ja se sjecam jedne teme kada je lik tusio ove kineze (zastupnik), borio se sa citavim forumom kako su to dobra auta :lol:
Arman1 je onaj sa kineskim poluproizvodom :D :D :D
Jel mislite na onu temu o great wall motors-u???
User avatar
edin_r1
Posts: 129
Joined: 17/09/2010 20:29
Location: Tuzla

#28 Re: Made in CHINA

Post by edin_r1 »

kurty wrote:
edin_r1 wrote:
shin wrote:Ja se sjecam jedne teme kada je lik tusio ove kineze (zastupnik), borio se sa citavim forumom kako su to dobra auta :lol:
Arman1 je onaj sa kineskim poluproizvodom :D :D :D
Jel mislite na onu temu o great wall motors-u???
'maple kinesko cudo tehnike'.
AdnanSA
Posts: 1404
Joined: 31/01/2007 20:45
Location: City

#29 Re: Made in CHINA

Post by AdnanSA »

Kako karakteristično za naše ljude. Ironija i podsmjeh. Ne valjaju kineska auta, a eto naša valjaju. Mi se ubismo od rada i proizvodnje auta. Kinezi bar nešto pokušavaju i izaće na zelenu granu a mi nikada.
Dakle kada se u BiH budu proizvodila bolja auta od kineski onda skidam kapu a do tada....
dibidus
Posts: 266
Joined: 15/02/2011 11:06

#30 Re: Made in CHINA

Post by dibidus »

Ne se smijat kinezima u zemlji gdje se jos uvijek voze yuge!
Image

a bogami ima ih i da nista ne voze.
User avatar
drndalo
Posts: 22825
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#31 Re: Made in CHINA

Post by drndalo »

Hm, pa od dosta "originalnih" kineskih kopija, neke odrzavane Yuge iz '89 su jos uvijek kvalitetniji proizvodi...

To ne znaci da kinezi ne rade, ali nista nece preko noci, pa ni auta... A ove kopije su pokusaji da za "sve po 3.5KM" dobijes Audi A6... A to ne moze ni u Kini...

Ovim ne spominjem VW fabriku u Kini, koja makar i VW Lubenicara da pravi, to je barem posten auto iz '86... Ili u Hondinoj fabrici da ne valja Jazz koji se tamo sklapa... Ili Audi, BMW... Ali: "Yeung-Xiao-Bling M16" koji lici na Audi A4 nije nista drugo nego sredstvo za kontrolu prenaseljenosti Kine, nesto kao jako kasna kontracepcija...

Tu je i problem broja KIneza koji bi volili auto, a znamo koliko ih ima, a ceste su im bile projektovane za bicikle, pa sada problem sa registracijom auta... Ne mogu se sva kupljena registrovati... Zasto ? Zato sto nema mjesta u gradu za 7 miliona automobila... U nekim stvarima bi im bolje bilo da ne trce za "zapadom"...
User avatar
testdriver
Posts: 291
Joined: 08/10/2007 10:51
Location: Varaždin

#32 Re: Made in CHINA

Post by testdriver »

Karabaja wrote:
shin wrote:Ja se sjecam jedne teme kada je lik tusio ove kineze (zastupnik), borio se sa citavim forumom kako su to dobra auta :lol:
testdriver :D
jel to mene neko spominje??? 8) 8) đe ste raja, šta ima?? joj nisam bio dugo ovdje

i dalje tvrdim da kinezi rade dobra auta....ovo je kompanija yema automobile koja u zadnje 2 godine nije prodala nijedan automobil u kini, a ako ovako nastave bogami i neće :D , danas su u kini potpuno nova pravila igre...prvo da bi pokrenuli proizvodnju ovih automobila treba da dobiju specijalno odobrenje te da patentiraju dizajn

pošto će im to verovatno odbiti ostaje im prodaja samo u siromašnijim provincijama....te će im proizvodnja biti limitirana, yema automobil je samo dio između 100 i nešto proizvođača u kini te trenutno na kineskom tržištu nemaju nikakvu važniju ulogu, a to šta se prezentira na sajmovima....uglavnom gledaju se samo modeli dokazanih proizvođača, a ovake manje kompanije više proizvode vozila samo za potrebe razvoja ekonomije u nekim manjim i siromašnijim pokrajnama
User avatar
testdriver
Posts: 291
Joined: 08/10/2007 10:51
Location: Varaždin

#33 Re: Made in CHINA

Post by testdriver »

kurty wrote:
edin_r1 wrote:
shin wrote:Ja se sjecam jedne teme kada je lik tusio ove kineze (zastupnik), borio se sa citavim forumom kako su to dobra auta :lol:
Arman1 je onaj sa kineskim poluproizvodom :D :D :D
Jel mislite na onu temu o great wall motors-u???
Image
ma voze great wall-ovi ko veliki, evo baš danas bio čovjek iz sarajeva, ovaj bijeli hover, auto je 2008 godina,očuvan, čist, svaka čast kako čovjek održava automobil, ima 35.000 km (moj u 2 mjeseca ima toliko), isporučio sam mu neke rezervne dijelov danas, otišli na ručak, družili se danas popodne došla maltene cijela familija i prijatelji iz holandije, a ovaj pored je moj novi hover, sa kojim uskoro opet krećemo u akciju, zajedno sa novom gamom vozila koja će po prvi puta biti proizvedena u EU

da da, dobro se čuli, great wall made in EU 8) i to 4 modela

što se tiće arman1...on vozi maple :-D , ne znam đe je jaran ali pozdravljam ga
User avatar
kurty
Posts: 45060
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#34 Re: Made in CHINA

Post by kurty »

testdriver wrote: Image
ma voze great wall-ovi ko veliki, evo baš danas bio čovjek iz sarajeva, ovaj bijeli hover, auto je 2008 godina,očuvan, čist, svaka čast kako čovjek održava automobil, ima 35.000 km (moj u 2 mjeseca ima toliko), isporučio sam mu neke rezervne dijelov danas, otišli na ručak, družili se danas popodne došla maltene cijela familija i prijatelji iz holandije, a ovaj pored je moj novi hover, sa kojim uskoro opet krećemo u akciju, zajedno sa novom gamom vozila koja će po prvi puta biti proizvedena u EU

da da, dobro se čuli, great wall made in EU 8) i to 4 modela

što se tiće arman1...on vozi maple :-D , ne znam đe je jaran ali pozdravljam ga
meni je zelja da imam pick up

Elem, jedan dan kod hanume sjedim kad eto "punca"... sa pick up-om... najloni i dalje na njemu...neka kompenzacija, i njemu dodje deer 2008 godina... 10 tak hiljada presao... 2,2 benzin...

I navozao sam ga se prilicno... merak mi kad biciko samo nabacim na "prikolicu" bez da ga rasklapam...

Elem, nije mi se svidjelo par sitnica... Iako je auto relativno mlado, steke su vec zahrdjale...
Prozori... dva dana svi rade, treci dan dva desna rade, lijevi ne... onda za par dana obrnuto...
Potrosnja sa klimom je prevelika... Brat bratu, sa upaljenom klimom trosi duplo vise...

Ostale stvari su ok... S tim da sam pravi dozivljaj voznje dozivio kad sam na njega natovario 14 vreca kafe... eh tad ga je merak bilo voziti... preudoban :D

nego, jel se to bavis ovim vozilicama???
da mozda nekad doletim da vidim za ove pendzere??

p.s. evo i slikice... slikao ga u mercatoru za eventualnu raspravu na forumu kako su mjesta premalena :lol:
Image
User avatar
testdriver
Posts: 291
Joined: 08/10/2007 10:51
Location: Varaždin

#35 Re: Made in CHINA

Post by testdriver »

zdravo

"jelenko" je meni dosta vremena bio omiljeni pick up, ti 2.2 motori su bili dosta nezgodni potrošači,15 litara bez problema, mi smo na našem imali plin pa smo ga nekako obuzdali, jedino na otvorenoj cesti se mogao voziti do nekih 10 litara, ali gradska vožnja sa teretnom, ma 15 litara bez problema, deer se zvanično više ne proizvodi u kini, a prozvodnja je preseljna u iran i mislim negde na tajvan, nisam siguran

kasnije smo kupili novi pick up wingle ili u europi pod nazivom steed 3
Image
dakle ovaj model ima mitsubishi 2.4 benzinac sa plinom, razlika između deera i ovog modela je velika, ovo su modificirane verzije za tržita eu,na slici je sa kompletnom tuning opremom, mat boja, pragovi, felge 18 cola + hard top, cca nekih 5000€ to sve dođe
Image
Image
a ovo je zadnji model, zove se steed 5, ima ugrađen 2.0 crdi motor sa 140 ks euro 5, dakle common rail diesel sa 6 brzina, ovaj model je rađen isključivo za tržišta EU i tako je homologiran, zato je i prepravljena kompletna prednja maska zbog novih propisa o sigurnosti pješaka itd, ugavnom motor je baziran na isuzu-u
User avatar
Zvek
Posts: 1430
Joined: 16/10/2010 19:58

#36 Re: Made in CHINA

Post by Zvek »

Mislio sam da je GW ozbiljniji od ostalih kineskih proizvođača, ali bezobraznim kopiranjem Pande, Yarisa i nekim nenormalnim konceptima su me zasad razuvjerili. Mada Hover i Pick Up sasvim OK izgledaju.

Chery koji se prodaje u Srbiji izgleda solidno, i mislim da im prodaja ne ide loše.

Tengo

Image
Image
Image

Ego

Image
Image
User avatar
testdriver
Posts: 291
Joined: 08/10/2007 10:51
Location: Varaždin

#37 Re: Made in CHINA

Post by testdriver »

mali peri koji je sličio na pandu se više ne proizvodi, ostala je samo varijanta m1 koji se prodaje u kini kao mali suv sa 4x4 pogonom,to je sve bio uzrok tok enormnog brzog razvoja i izgorjeli su od te neke želje da što brže uđu u segment osobnih automobila, tek kasnije kada su počeli razvijati neke svoje samostalnije modele prodaja im je krenula puno bolje, čak je i kinesko tržište primjetilo to i sve se manje kupuju i proizvode vozila koja su kopije, pogotovo kada su od 2009 godine stupili novi zakonu na snagu, sve se promijenilo, od dizajna, sigurnosti, emisija motora...doslovno kompletna proizvodnja svih kineskih automobila

gwm ima dosta modela za domaće tržište tako da za te automobile poput gw peria nije ni bio planova da se prodaju u europi, što se tiće modela koji liči na yarisa to je bilo dogovoreno sa toyotom, imam i sliku sa prezentacije tog modela gdje je čak i bila prisutna toyota i njihov model florid, great wall već duže godina radi s toyotom, od starih modela deer i safe pa do razvoja novijih motora 1.3 i 1.5, neki dijelovi od automobila su isto upakirani u orginal toyotine ambalaže

što se tiče chery-a u srbiji, evo već su ove godine prodali 100 automobila...za sada rade momci jako dobro, ali opet ima velike razlike naspram modela dr motor, to je chery koji se prodaje u italiji, talijani iz prodaju znatno kvalitetnije, pogotovo sa materijalima koji se koriste u unutrašnjosti vozila, treba spomenuti da model tengo ima 5 zvijezdica na kineskom c-ncap testu i jedan je od rijetkih kineskih automobila koji se prodaje sa ESP-om
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#38 Re: Made in CHINA

Post by goran16v »

Treba biti precizan i iz kineske autoindustrije isljuciti fabrike u stranom vlasnistvu koje proozvode aue u Kini pod svojim logom. Imam priliku da pratim sta se desava sa preostalim od 80 kom Maple-ova prodatih u BiH. Nominalno Maple je nudio dosta toga za nekih 13-15k KM. 5 vrata, klima, ABS, CD, umeci od koze, maglenke, alu felge, met. boja, motor japanske konstrukcije itd itd. Kako to izgleda kad je novo, sve cisto i mirise na novo, ali nijedna plastka ne lezi kako treba, prekidaci ispadaju iz lezista, karambolke i plastike raspasovane kao da je dosao od fush limara, CD, volan i rucica mjenjaca kao s pijace... Kako to izgleda poslije 4 god i nekih 30k km: klima ne radi, prozori ne rade, steke na vratima pokvarene, luft u mjenjacu, lamela prikraju, iz motora curi na sve strane, farba sa felgi se ljusti, sve platike izvana i iznutra izvitoperene, matirale i izgubile boju i sto je najbitnije ne mozes ga proati na za 2k KM! Ko god da je prije 4 god za polovan auto umjesto novog Maplea kupio polovan auto za 15k KM danas u njemu ima bar 8k, ako ne i 10k! Uz to treba dodati da je prodaja Mapleova po BiH bila zapravo slovenacka prevara, firma propala, ostaliu duzni i drzavi i radnicima, auti "ni na nebu ni na zemlji" u bescarinskim zonama, a vlasnici ostavljeni da je pate bez rezervih dijelova, pa sad otkrivaju sta su sve i od koga Kinezi kopirali i posudjivali.
Ne treba mijesati finansijsku muc kineske autoindustrije sa kvalitetom kineskih automobila. Kineska autoindustrija na domacem trzistu prodaje ogroman broj jeftinih i nekvalitetnih automobila i u tome lezi izvor njihove finansijske moci.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#39 Re: Made in CHINA

Post by johntra »

testdriver je inače naš drug iz Vinkovaca i jedini čovjek koji se na brojnim forumima uspješno izborio sa podsmijesima raznih stručnjaka...vjerujem da su neki kasnije došli kod njega da kupe auto... :D
tako da ako imate nekih glupih komentara o kineskim automobilima, nemojte se ni javljati...
inače, fakat je ovaj Maple uzeo raju lopatom...a GWM je uzeo FIAT-ovu fabriku na Siciliji, tako da će tamo sad praviti svoje automobile...
User avatar
Cointreau
Posts: 131
Joined: 28/06/2011 22:44

#40 Re: Made in CHINA

Post by Cointreau »

AdnanSA wrote:Kako karakteristično za naše ljude. Ironija i podsmjeh. Ne valjaju kineska auta, a eto naša valjaju. Mi se ubismo od rada i proizvodnje auta. Kinezi bar nešto pokušavaju i izaće na zelenu granu a mi nikada.
Dakle kada se u BiH budu proizvodila bolja auta od kineski onda skidam kapu a do tada....
:thumbup:
drndalo wrote:Hm, pa od dosta "originalnih" kineskih kopija, neke odrzavane Yuge iz '89 su jos uvijek kvalitetniji proizvodi...
Čuj Yugo iz '89 bolji :lol:
suljke
Posts: 175
Joined: 06/02/2008 21:39
Location: sarajevo

#41 Re: Made in CHINA

Post by suljke »

Ne znam odakle informacija da je GWM uzeo fabriku na Siciliji ?
GWM nije los automobil, ali ima groznu podrsku tj, logistiku. Servisna mreza velika nula. Rezervni dijelovi velika nula ( sreca velika vecina dijelova mehanike moze se naci od slicnih terenaca ). Za informaciju GWM je planirao da otvori fabriku U Rumuniji ili Bugarskoj nisam siguran, navodno su temelji vec udareni
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#42 Re: Made in CHINA

Post by johntra »

Jeste, do mene je...GWM ide u Rumuniju, a FAW uzima fabriku na Siciliji...
User avatar
Zvek
Posts: 1430
Joined: 16/10/2010 19:58

#43 Re: Made in CHINA

Post by Zvek »

Kako su tek prosli oni sto su kupili Hawei kmbije, svaki je protruho i raspada se.

Evo ga nekakav ChangAn Eado

Image
Image
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#44 Re: Made in CHINA

Post by goran16v »

Bez obzira na sve optimiste i pesimiste na pocetku prodaje kineza u BiH ja sam se suzdrzavao od procjena, jer se isto tako govorilo 80ih za japance i 90ih za koreance. Objektivno ono sto se prije 4-5 god prodavalo po Sarajevu je sad u poluraspadnutom stanju. Ako ima onih koji tvrde da su kod kineza dosla nova vremena u autoindstriji ne treba odmah ih odmah docekivati na noz, najpostenije je pustiti jos par godina i vidjeti da li je pocetna odusevljenost sarenim komandnim tablama, bogatom opremom i nisko cijenom bila opravdana. Takodjer treba ipak uzeti u obzir kvalitet onoga sto smo do sad vidjeli. Evo, na prodaju je je Maple 1,3 2007 god, presao nekih 40-50k km, 1 vlasnik, met. crveni 5 vrata, garantovano nikad udaran, redvno odrzavan, cijena 3000 KM - nece ga niko.
User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2202
Joined: 14/05/2010 11:29

#45 Re: Made in CHINA

Post by AmADin_gospo »

kinezi kešom kupiše volvo početkom ove godine, prošle godine kupiše Hummer-a, vjerovatno će i Saab-a, posjeduju dionice mnogih auto kompanija u USA. dobili su tehnologiju, koju malo po malo implementiraju u svoja auta.

njima se ne isplati praviti kvalitetno auto, jer znaju da pored zvučnih imena nemaju šta tražiti, ali se koriste taktikom hundaia, kie, daewoo-a, praviti jeftina auta za srednju i nišu klasu, zatrpati tržište istima, i onda graditi ime i praviti kvalitet.

vidičete ih za 7-8 godina.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#46 Re: Made in CHINA

Post by goran16v »

AmADin_gospo wrote:kinezi kešom kupiše volvo početkom ove godine, prošle godine kupiše Hummer-a, vjerovatno će i Saab-a, posjeduju dionice mnogih auto kompanija u USA. dobili su tehnologiju, koju malo po malo implementiraju u svoja auta.

njima se ne isplati praviti kvalitetno auto, jer znaju da pored zvučnih imena nemaju šta tražiti, ali se koriste taktikom hundaia, kie, daewoo-a, praviti jeftina auta za srednju i nišu klasu, zatrpati tržište istima, i onda graditi ime i praviti kvalitet.

vidičete ih za 7-8 godina.
Niko ne govori da nece tako biti, ali trenutno treba biri realan i ocjeniti kvalitet onoga sto kinezi prave, a ne pricati o finansijskoj moci kineske autoindustrije.
User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2202
Joined: 14/05/2010 11:29

#47 Re: Made in CHINA

Post by AmADin_gospo »

apsolutno se slažem da im kvalitet nije upitan, jerbo ga nema :mrgreen:

ali takođe treba priznati, da su trenutna auta daleko od krševa koji su prodavali prije 6-7 godina
User avatar
testdriver
Posts: 291
Joined: 08/10/2007 10:51
Location: Varaždin

#48 Re: Made in CHINA

Post by testdriver »

johntra wrote:testdriver je inače naš drug iz Vinkovaca i jedini čovjek koji se na brojnim forumima uspješno izborio sa podsmijesima raznih stručnjaka...vjerujem da su neki kasnije došli kod njega da kupe auto... :D
tako da ako imate nekih glupih komentara o kineskim automobilima, nemojte se ni javljati...
inače, fakat je ovaj Maple uzeo raju lopatom...a GWM je uzeo FIAT-ovu fabriku na Siciliji, tako da će tamo sad praviti svoje automobile...
drug je iz VARAŽDINA :D

a tvornica great walla je iz bugarske:
Image
Image
evo slika iz petog mjeseca, tvornica će biti gotova u 10 mjesecu, a prva produkcija je već počela, prva prodaja kreće u bugarskoj, a od sredine 2012 na svim ostalim tržištima, što se tiće hrvatske, evo još malo i gotov je prvi salon, polako se radi sve šta treba

što se tiće italije tamo se prodaje drugi kineski brand, chery...i to pod imenom DR motor, nikakvog drugog kineskog automobila nema u proizvodnji u italiji 8)
User avatar
testdriver
Posts: 291
Joined: 08/10/2007 10:51
Location: Varaždin

#49 Re: Made in CHINA

Post by testdriver »

AmADin_gospo wrote:apsolutno se slažem da im kvalitet nije upitan, jerbo ga nema :mrgreen:

ali takođe treba priznati, da su trenutna auta daleko od krševa koji su prodavali prije 6-7 godina
apsolutno se slažem sa ovim...od 2008, 2009 od kada su stupila nova pravila u kini sve je drugačije, prvo vozila sada imaju homologacije, euro 4, euro 5 motore, crash testove itd itd, također na tržištu su razni novi zakoni oko dizajna i sličnih ostalih stvari tako da je i u tom pogledu sve bolje, uglavnom ovo što se danas proizvodi nema nikakve veze sa onim iz 2005 ili 2006, razlika je orgomna u kvalitetu, jednostavno kinesko tržište napreduje enormno brzoi nadam se da će tako i nastaviti

recimo samo primjer...2006 je bilo jako teško naći automobil sa zračnim jastucima, abs-om ili sličnim stvarima, danas u kini isto ima automobila sa 10 zračnih jastuka, abs-om, esp-om, 5 zvijezdica na crash testu, šta god želiš,jednostavno napredak je jako velik, e sada to sve isto treba ponuditi na tržištu EU, za sada su glavna tržišta afrike i južne amerike, ali evo neki proizvođači su krenuli i na zahtjevnija tržišta poput australije ili južnoafričke republike, koja su specifična po svojim zakonima i volanu na desnoj strani
User avatar
testdriver
Posts: 291
Joined: 08/10/2007 10:51
Location: Varaždin

#50 Re: Made in CHINA

Post by testdriver »

goran16v wrote:Bez obzira na sve optimiste i pesimiste na pocetku prodaje kineza u BiH ja sam se suzdrzavao od procjena, jer se isto tako govorilo 80ih za japance i 90ih za koreance. Objektivno ono sto se prije 4-5 god prodavalo po Sarajevu je sad u poluraspadnutom stanju. Ako ima onih koji tvrde da su kod kineza dosla nova vremena u autoindstriji ne treba odmah ih odmah docekivati na noz, najpostenije je pustiti jos par godina i vidjeti da li je pocetna odusevljenost sarenim komandnim tablama, bogatom opremom i nisko cijenom bila opravdana. Takodjer treba ipak uzeti u obzir kvalitet onoga sto smo do sad vidjeli. Evo, na prodaju je je Maple 1,3 2007 god, presao nekih 40-50k km, 1 vlasnik, met. crveni 5 vrata, garantovano nikad udaran, redvno odrzavan, cijena 3000 KM - nece ga niko.
maple nije i nikada neće biti mjerilo kineske autoindustrije, glavni problem u bosni je bio divlji uvoz...a za taj problem nisu krivi kinezi nego aljkavi bosanski zakoni, dakle ti su u bosni nekada mogao uvesti auto koji je imao motor i 4 kotača, to je to, niko te nije pitao za homologaciju, papire dali si ti ovlašten uvoznik ili nešto drugo, e srećom danas je situacija drukčija i samim time stanje na tržištu će biti bolje

takav problem je imao i great wall, uz svu želju bih uvoznika da se napravi dobar posao...jednostavno takvi dilberi ti naprave toliko gluposti da je to vrlo teško pratiti, u bosnu su dolazila vozila great walla iz rusije, afrike, preko kineskih trgovačkih kuća....jednostavno ta vozila nisu rađena za ova tržišta i kasnije nastaje problem kod isporuke dijelova, a šta tek reći za ostale dijelove...evo još lista vozila koja se prodavala u bih:
maple, gelly, soyat, nanjing, xinkai, gonow, shuanghuan, chery, great wall, lifan, hafei, dongfeng, brilliance, wuling, tijanma, dadi
ajde nađi dio za neki od ovih, ja mogu dobaviti dio za great wall, xinkai ima u tuzli,hafei u sarajevu, a svi ostali??? :x

evo recimo ovdje u hrvatskoj mi smo od starta zaštićeni kao uvoznik, jer nijedno vozilo nije moglo da uđe u državu mimo nas, dakle mi smo jedini mogli izdati homologaciju za njega i niko nam nije mogao uvesti druga vozila jer nismo odobrili COC potvrdu za to, sva vozila koje sam ja uvezo u HR imaju homologaciju, euro oznake i rađeni su za moje tržište, slično je bilo i sa vozilima koje je kupovao BH uvoznik, ali mi imamo ovdje vrlo rigorozne zakone, dok je u bosni evo do nedavno bio divlji zapad

ja ovdje u hrvatskoj imam dovoljno dijelova za svoje potrebe, imam dijagnostički uređaj, sve šta mi treba i evo vozila rade, imaju već po 100.000 km i više, bez problema, mogu da kažem da nisam imao nijedan...ali baš NIJEDAN slučaj večeg kvara, dakle motora, mjenjača ili nešto sličnog, a što se tiće bosne trudim se pomoći ljudima koliko mogu, uglavnom sa urednim platišama nema problema, ali evo i dan danas imam ljude koji mi duguju novac i samim time ja ispadam grbav jer sam i ja onda dužan svojim dobavljačima i špediterima, također mnogim kupcima iz bih idem u susret i sa cijenama te sam se dosta puta i odrekao svoje zarade, nije važno, samo da pomognem ljudima, koliko puta je i moj otac išao u bih samo da bi isporučili dijelove, nalazili smo se svuda, slali dijelove raznim prijateljima, poštanskim uredima, kako je koji kupac želio, neki ljudi su čak dolazili iz sarajeva i mostara kod nas,a kada su došli uvijek smo im pripremili pakete dijelova za redovite servise u narednih godinu ili dvije dana, pomogao sam kome sam mogao i kako sam mogao sukladno i nekim svojim obavezama
Post Reply