predlazem promjenu naslova u:
Luka u Neumu: Poklatovi dolaze
Luka Neum: Bošnjaci dolaze
-
- Posts: 28084
- Joined: 20/08/2004 15:21
- Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.
#54
ima njih, ali oni rade "od danas pa do kraja svog mandata" i boli ih straznjica za BiH...vecina funkcionera se hvata funkcije za svoj sicar....savjest wrote:Ali ne znam zasto imam osjecaj da u nas nema nekoga ko bi se usudio u tako kapitalne projekte. Nema nekih karizmaticnih lidera i politickog kadra. Vecinom se gleda i planira "od danas do sutra".
meni ne smeta ni most, a ni luka.....
opet neko baca prashinu u oci....
sta li se to sad sprema....
- Vodenjak
- Posts: 7416
- Joined: 03/10/2004 18:45
#55
Slusam vas kako se zalazete za tu luku i nikako da zaboravim silne (opravdane) hajke na bivsi sistem zbog promasenih privrednih investicija...
Ohladite ba malo, nista se ne moze preko noci dobiti, a kad tad ce se u luku Ploce (koju je usput, najvecim dijelom BH-privreda i izgradila) ici kao nekad!
Niti Ploce mogu bez nase privrede, niti nasa (buduca ) privreda bez Ploca...
Sto mIRCerka veli, opet je ovo neko bacanje prasine u oci...
Sta li sad spremaju i gdje li ce nas sad iz mraka zarezati?
Nikad pameti doci...
Ohladite ba malo, nista se ne moze preko noci dobiti, a kad tad ce se u luku Ploce (koju je usput, najvecim dijelom BH-privreda i izgradila) ici kao nekad!
Niti Ploce mogu bez nase privrede, niti nasa (buduca ) privreda bez Ploca...
Sto mIRCerka veli, opet je ovo neko bacanje prasine u oci...
Sta li sad spremaju i gdje li ce nas sad iz mraka zarezati?
Nikad pameti doci...
-
- Posts: 6801
- Joined: 10/10/2003 00:00
#56
Eh Safete ...stvarno si nekad bio majstor baluna...ali kad vidim da prozivas legendarne lidere ...od kojih sam posudio nick...stvarno mi dodje da zaboravim na sve one het-trickove protiv Rumuna i Italijana ...i javno se opredjelim za Zeljeznicar.pape wrote: Genijalno! Na ovome bi ti pozavidio i Djuro Pucar - Stari.
Da djure nije bilo ....ne bi bilo ni Zavnobih-a...pa vi sad vidite.
A sto se tice izgradnje luckih terminala i pristanista u Neumu....zvuci nevjerovatno...isto kao pocetak izgradnje autoceste od Srajeva do Bos.Samca ...tamo negdje prije 9 godina.
bosanci to znaju napraviti(Ploce) ...bosanci to mogu napraviti(Ploce)...jedino je pitanje da li hoce to praviti (A vjerovatno nece ...da se ne zamjeraju sa Croatima)? ....
-
- Posts: 744
- Joined: 19/03/2005 01:26
- Contact:
#57
Postoje razne financijske institucije i kompanije koje mogu financirati bilo koji projekat. Pare nisu nikad bile problem. Vazno je imati dobro skrojen projekat. Ne trebas ici dalje od Hrvatske. Nisu ni oni imali sredstava za izgradnju autoputeva pa su ih posudili. Ne bih ulazio u to jeli to isplativo ili ne jer nisam upoznat sa tim njihovim planovima ali ti to ti pokazuje da se moze.kekec wrote:Savjest.
Kasno je i ocni kapci mi idu polako prema dole pa cu samo nekoliko redaka.
BiH nema sredstava da gradi luku u/oko Neuma. Koliko bi sve to kostalo.
Vec sam rekao da sto se tehnickih probema tice nema apsolutno nikakvih prepreka. Danasnja tehnologijia i znanje omogucuju sve. Kao sto sam rekao i ranije moguce je i maknuti sa mape peljesac i sve otocice. No ja kazem da je isplatnije "uvuci" luku u unutrasnjost teritorije(isto kao u Anversu).Pogledaj kartu. Da li je taj zaliv pogodan za izgradnju luke imajuci u vidu dubinu mora, ekoloska pitanja, relativno mali prostor za manevrisanje...
Gdje bi se ispustala balastna voda iz brodova, kako bi to uticalo na eko sistem podmorja.
Procitaj opet ovu recenicu. Na jednoj stran ise brines o tome sta ce misliti Hrvatska a na drugoj dajes primjer gdje Hrvatsku uopste ne interesuje sta ima Sarajevo za reci u vezi tog mosta. Znaci mi moramo da brinemo da ne bbi zasmetali njima oni mogu da nas pljuju. Mozda d aim kazemo i hvala? Niko nema pravo da osporava nas razvitak i to sta misli Hrvatska je nebitno.Kako bi Hrvatska reagovala imajuci u vidu solanu u Stonu i oneciscavanje vode, a i most za Peljesac bi mozda pravio probleme.
Kakav turizam u Nemu? U cijeljo neumskjoj opcini zivi manje od 4.500 ljudi a u tirizmu ih radi izmedu 1-2.000(ovo su moje maksimalne procjene). Luka bi direktno zaposlila 10 puta vise. Turisticke atrakcije neuma su ogranicene. Tamo nema nista. Vec spomenuh da je "malo nize" Dubrovnik koji dobiva bitku unaprijed... a da ne spominjemo ostala mjesta.Sta bi sa turizmom od koga ljudi dole zive, a koji bi u dobroj mjeri propao.
Tih 4.500 ljudi se moze preseliti bez ikakvih poteskoca na neko drugo mjesto. To je velicine jednog sela. Vec radeno X puta na X mjesta pa caki u RBIH(brana Buk Bijela, Busko jezero kada je isljeneo na desetine hiljada osoba). Ekstremni primjer je konstrukcija brane u Kini. Iselili su milion osoba.
Pa napomenuo sam da je neophodno napraviti. To ide jedno uz drugo. naravno da bi to uzelo decenije i decenije ali mora se jdnom poceti.Sta je sa povezanoscu sa kopnom saobracajnicama i zeljeznicom.
I jos dosta toga...
Vec sam spoenuo da je neophodno izgraditi i ostalu pratecu infrastrukturu. Sto se tice potencijala trzista ona vise nego ogromna. Istocna i preciznij jugosticna Europa su postala najatraktivnija trzista.Navodis primjere zapadnoevropskih luka koje su u sasvim drugacijem polozaju od naseg komada obale. Oni imaju kapital, imaju zaledjinu u vidu saobracajne mreze, imaju trziste koje upija robe dovezene u njihove luke.
Pogledaj polozaj Neuma u Evropi pa ces vidjeti da je on van svih glavnih i vecih pomorskih puteva.
Nikako se ne slazem. Bez vizije na duzi period nema opstanka, radilo se o drzavi, firmi ili covjeku.Sto se tice vizije za 15-20 godina, ona je bezvrijedna. Ostale drzave nece nas cekati, one idu dalje i kada se nasa vizija planiranog (a jos je i nema) ostvari, ostali ce biti opet 15 godina ispred nas.
Slazem da je turizam za RBIH jedan veli potencijala ali od neke velike zarade od turizma u neumu nema nista. Neum je tu nula. Sta ima da se vidi u Nemu?nista. Hrvatska i Crna Gora(blizi susjedi) imaju adute koje mi nemozemo nikad postici u Nemu. To je vec izgubljena bitka. Broj zaposlenih u Nemum u turistickom sektoru se nece nikad drasticno povecati.Treba razvijati turizam, graditi turisticke objekte, koji ce privlaciti klijentelu iz tih velikih luka na odmor i zimi i ljeti. Pa ono sto su zaradili u svojim ispunjenim vizijama, neka ostavljaju u nasim turistickim objektima. Mi imamo nedirnutu (ili vrlo malo) prirodu koja ce uvijek mamiti turiste zasicene zapadnim urbanizmom, stilom svakodnevnog zivota i poslom koji isisava.
Jos malo pa sam zaspao. Vozdra i ne gradi previse.
Mi mozemo(i poceli smo) razvijati turizam u unutrasnjosti. Promocija zdrave prirode, seoski turizam i isticati kulturne i historijske vrijednosti.
-
- Posts: 76
- Joined: 30/12/2004 23:00
#59
RAZLOZI ZBOG KOJIH BIH NE MOŽE GRADITI LUKU
1. Nedovoljna dubina mora
2. Nema pristupu međunarodnom moru
3. Neum je turistički grad
4. Problem balastnih voda, balastne vode se moraju ispuštati u otvoreno more. Prema sve strožim ekološkim normama svaka luka mora imati kolektor u koji se sakupljaju otpadne vode, a te otpadne vode se pumpaju u otvoreno more. Za Splitsku luku 250 mil €. za Neum x CijeliBroj. Pitanje je sad gdje je otvoreno more.....?
5. Luka i lučni promet zagađuju okoliš, pitanje zašto zemljišta oko Ploča su višestruko jeftinija?
6. Problem zagađenja Pelješca( međunarodni pravni sukob)
7. Možda i najvažniji razlog, nema dozvole međunarodne zajednice i Peddija Ashdowna. Interes Europe je korisiti postojeće resurse, te ih unapređivati
8. Nedostatak financijske podloge
9. Nema lučke tradicije
10. Otpor lokalnog stanovništva i vlasnika tur. objekata. Gdje je luka nema turizma. Pitanje je hoće li vlasnici tih objekata pristati na 80% snižavanje vrijednosti svoje imovine?
11. Ne postojanje prometne infrastrukture, slaba prometna povezanst sa BiH
RAZLOZI ZBOG KOJIH HRVATSKA MOŽE GRADITI MOST
1. Povezivanje Dubrovačkog područja sa ostatkom Hrvatske.
2. Iskustvo u mostogradnji
3. Vlasništvo podmorja, i zemlje kojom se gradi most
4. Zatvorena financijska konstrukcija
5. Ulazak u EU ( shengenski sporazum sa susjednim zemljama), te potpora EU.
6. Pozitivno iskustvo durgih država u međunarodnom pravu. Npr. most. Švedska-Danska, prolazi slobodnim vodama a zatvara Litvu, Latviju, Finsku, Rusiju, Poljsku, NJemačku.....
Isti slučaj je sa tunelom između Engleske i Francuske
7. Most ekološki ne zagađuje okolinu
8. Neumske prometnice će biti jeftinije održavati
Da zaključim gradnja mosta nije sporna, o čemu se može raspravljati je jedino visina.
1. Nedovoljna dubina mora
2. Nema pristupu međunarodnom moru
3. Neum je turistički grad
4. Problem balastnih voda, balastne vode se moraju ispuštati u otvoreno more. Prema sve strožim ekološkim normama svaka luka mora imati kolektor u koji se sakupljaju otpadne vode, a te otpadne vode se pumpaju u otvoreno more. Za Splitsku luku 250 mil €. za Neum x CijeliBroj. Pitanje je sad gdje je otvoreno more.....?
5. Luka i lučni promet zagađuju okoliš, pitanje zašto zemljišta oko Ploča su višestruko jeftinija?
6. Problem zagađenja Pelješca( međunarodni pravni sukob)
7. Možda i najvažniji razlog, nema dozvole međunarodne zajednice i Peddija Ashdowna. Interes Europe je korisiti postojeće resurse, te ih unapređivati
8. Nedostatak financijske podloge
9. Nema lučke tradicije
10. Otpor lokalnog stanovništva i vlasnika tur. objekata. Gdje je luka nema turizma. Pitanje je hoće li vlasnici tih objekata pristati na 80% snižavanje vrijednosti svoje imovine?
11. Ne postojanje prometne infrastrukture, slaba prometna povezanst sa BiH
RAZLOZI ZBOG KOJIH HRVATSKA MOŽE GRADITI MOST
1. Povezivanje Dubrovačkog područja sa ostatkom Hrvatske.
2. Iskustvo u mostogradnji
3. Vlasništvo podmorja, i zemlje kojom se gradi most
4. Zatvorena financijska konstrukcija
5. Ulazak u EU ( shengenski sporazum sa susjednim zemljama), te potpora EU.
6. Pozitivno iskustvo durgih država u međunarodnom pravu. Npr. most. Švedska-Danska, prolazi slobodnim vodama a zatvara Litvu, Latviju, Finsku, Rusiju, Poljsku, NJemačku.....
Isti slučaj je sa tunelom između Engleske i Francuske
7. Most ekološki ne zagađuje okolinu
8. Neumske prometnice će biti jeftinije održavati
Da zaključim gradnja mosta nije sporna, o čemu se može raspravljati je jedino visina.
-
- Posts: 285
- Joined: 18/03/2005 11:41
#61
Oćeš ,kako ne ..naftu ćeš prevoziti...Otkud znas koliki brodovi ce u narednih trideset godina uploviti u neumsku luku? Mi, kao visoko-razvijena industrijska zemlja ovog regiona moramo uvoziti velike kolicine ruda, sirovina i nafte A tek za 30 godina...
Ajde ti malo na proučavanje konvencija o moru...Hrvatska ima pravo sama odlučivati kakav će se teret prevoziti po njenim vodama...
Sigurno će dopustiti ugrožavanje svoje najprofitablnije industrije..Kako da ne!
BiH ima pravo na neškodljivi prolaz kroz hrvatsko more i to je to...
Što mislite zašto su Slovenci zapeli da dodirnu točku teritorijalnog mora...
- bach
- Posts: 3478
- Joined: 05/11/2005 11:52
#64 Luka u Konjicu za prekookenske brodove.
Ljudi molite dragog Boga za efekat staklene baste i otapanje lednika. Nivo mora ce se podici za par metara. More ce se uliti i potopiti Popovo polje, dolinu Neretve i dolinu Trebizata. Eto nama par stotina kilometra obale. Eto nama luke u Konjicu. A ovi neka grade koliko god hoce mostova kad se to desi. Mozda bi prof.dr.mr. Semir Osmanagic znao sta o ovome fenomenu.
-
- Posts: 261
- Joined: 14/11/2005 18:07
#66 Re: Luka Neum: Bošnjaci dolaze
Luka u "kao pakšu malom neumskom zaljevu? You must be kidding!MedoX wrote:Luka u Neumu se mora izgraditi jer se s tom lukom stvara osnov za tuzbu protiv Hrvatske za blokiranje prilaza teritorijalnim vodama druge drzave...
Luka u Neumu bi mogla biti izgrađena na sjeverozapadnoj strani Kleka, pa bi zagadenje Neumskog zaliva bilo umanjeno...
Sa lukom doslo bi do razvitka poluotoka Kleka, vjerovatno bi se na njemu izgradili i stambeni objekti za radnike luke, koji bi sa sobom doveli nekih 200 porodica....
Eh, posto Bosmalu vidno ne ide sa 5c koridorom, mogao bi on uzeti koncesiju nad Klekom ,te obavezao se da ce izgraditi luku...
Naseliti 1000 - 2000 nas "zelenih" kao radnika, i prije nego sto iko shvati, Bosna i Bosnjaci imaju osiguran prilaz moru zauvijek...
-
- Posts: 264
- Joined: 05/10/2005 19:20
#67
Eh ovo nisam primjetio... ja jesam za izgradnju luke u Neumu,ako je to moguce, buduci da je to ionako mjesto gdje par lopova pod maskom "Bosanska rivijerea" uzimaju stotine hiljada maraka Bosnjacima...savjest wrote:Tih 4.500 ljudi se moze preseliti bez ikakvih poteskoca na neko drugo mjesto. To je velicine jednog sela. Vec radeno X puta na X mjesta pa caki u RBIH(brana Buk Bijela, Busko jezero kada je isljeneo na desetine hiljada osoba). Ekstremni primjer je konstrukcija brane u Kini. Iselili su milion osoba.
Ali ovako smjele recenice tipa ISELITI 4500 LJUDI BEZ PROBLEMA
.....................
Takva KOMUNISTICKA iseljvanja u normalnom svijetu ne postoje...
posaljimo tebe iz mjesta gdje si rođen i gdje živiš (valjda,nagađam) na Treskavicu za viši cilj....
-
- Posts: 264
- Joined: 05/10/2005 19:20
#68
Da se Vlasi nebi dosjetili
Ja kada sam rekao da naselimo 1000 do 2000 na poluotok Klek, to bi bili ljudi koji su strucni i koji bi tu dosli dobrovoljno zbog rada u luci...
Sto se tice ovih prislinih doseljavanja... 200 000 Bosnjaka koliko ih zivi u Sandzaku (od 400 000 ukupno stanovnika Sandzaka) bilo bi dovoljno da etnicki homegenizira cijelu Federaciju BiH ,sve opcini pretvori u vecinski bosnjacke, cak bi i ostalo dovoljno da se vrate procenti iz 1991. na podrucju Podrinja...
Ali naravno kao sto sam vec rekao, nece Novopazarac za visi cilj preseliti u Han Pijesak...
Ja kada sam rekao da naselimo 1000 do 2000 na poluotok Klek, to bi bili ljudi koji su strucni i koji bi tu dosli dobrovoljno zbog rada u luci...
Sto se tice ovih prislinih doseljavanja... 200 000 Bosnjaka koliko ih zivi u Sandzaku (od 400 000 ukupno stanovnika Sandzaka) bilo bi dovoljno da etnicki homegenizira cijelu Federaciju BiH ,sve opcini pretvori u vecinski bosnjacke, cak bi i ostalo dovoljno da se vrate procenti iz 1991. na podrucju Podrinja...
Ali naravno kao sto sam vec rekao, nece Novopazarac za visi cilj preseliti u Han Pijesak...
- Vodenjak
- Posts: 7416
- Joined: 03/10/2004 18:45
#69
MedoX wrote:Da se Vlasi nebi dosjetili
Ja kada sam rekao da naselimo 1000 do 2000 na poluotok Klek, to bi bili ljudi koji su strucni i koji bi tu dosli dobrovoljno zbog rada u luci...
Sto se tice ovih prislinih doseljavanja... 200 000 Bosnjaka koliko ih zivi u Sandzaku (od 400 000 ukupno stanovnika Sandzaka) bilo bi dovoljno da etnicki homegenizira cijelu Federaciju BiH ,sve opcini pretvori u vecinski bosnjacke, cak bi i ostalo dovoljno da se vrate procenti iz 1991. na podrucju Podrinja...
Ali naravno kao sto sam vec rekao, nece Novopazarac za visi cilj preseliti u Han Pijesak...
Sta velis.... medo?MedoX wrote:Da se Turci nebi dosjetili
Ja kada sam rekao da naselimo 1000 do 2000 na poluotok Klek, to bi bili ljudi koji su strucni i koji bi tu dosli dobrovoljno zbog rada u luci...
Sto se tice ovih prislinih doseljavanja... 200 000 Srba koliko ih zivi u Hrvatskoj (od 400 000 koliko ih je ukupno u Hrvatskoj) bilo bi dovoljno da etnicki homegenizira cijelu Republiku Srpsku, sve opcini pretvori u vecinski srpske, cak bi i ostalo dovoljno da se vrate procenti iz 1389. na podrucju Podrinja...
Ali naravno kao sto sam vec rekao, nece Zagrepcanin za visi cilj preseliti u Srebrenicu...
- Fair Life
- Posts: 14219
- Joined: 02/03/2004 00:00
#70
Zna medo o cemu prica...
Tako je i Fikret Muslimovic savjetovao Aliju... pa se primise mudzahedini, pa ode Halilovic... dovede Delic... razjeba se ono malo nebosnjaka u ABiH... i armija postade stranacka vojska.
Dje si bio.. sta si radio... nista. Ostase Bosnjaci na frtalj drzave BiH sa ekskluzivnim pravom da budu u svojoj vjeri na svojoj zemlji. Ljudi izginuli... proglaseni sehidima... Niko se nije za BiH borio... jer sehidi su se za vjeru borili...
I onda se nadje medo da svojim lupetanjem... nalupeta do Neuma koji sa onakvom BiH koju on zastupa nema nikakve veze...
Mogao bi se medo pozeliti mora u Neumu... Kao da ga je KOS instruisao...
Tako je i Fikret Muslimovic savjetovao Aliju... pa se primise mudzahedini, pa ode Halilovic... dovede Delic... razjeba se ono malo nebosnjaka u ABiH... i armija postade stranacka vojska.
Dje si bio.. sta si radio... nista. Ostase Bosnjaci na frtalj drzave BiH sa ekskluzivnim pravom da budu u svojoj vjeri na svojoj zemlji. Ljudi izginuli... proglaseni sehidima... Niko se nije za BiH borio... jer sehidi su se za vjeru borili...
I onda se nadje medo da svojim lupetanjem... nalupeta do Neuma koji sa onakvom BiH koju on zastupa nema nikakve veze...
Mogao bi se medo pozeliti mora u Neumu... Kao da ga je KOS instruisao...
-
- Posts: 1755
- Joined: 27/10/2004 23:55
#71
Vic decenije....desnicar pocetnik naziva ultradesnicara komunistomMedoX wrote:Takva KOMUNISTICKA iseljvanja u normalnom svijetu ne postoje...savjest wrote:Tih 4.500 ljudi se moze preseliti bez ikakvih poteskoca na neko drugo mjesto. To je velicine jednog sela. Vec radeno X puta na X mjesta pa caki u RBIH(brana Buk Bijela, Busko jezero kada je isljeneo na desetine hiljada osoba). Ekstremni primjer je konstrukcija brane u Kini. Iselili su milion osoba.
-
- Posts: 6801
- Joined: 10/10/2003 00:00
#73
Opa ...vidim ekipa je od jutros razigrana , nema teorije ...izrgadjivati luku u Neumu i na bilo koji nacin ometati izgradnju mosta za Peljesac. ...Veli Hrvoje...
Pa ne znam ni sta bih vam rekao...surduknuli su vam ga Hrvati opet ...i to ono rafinirano kako to oni inace uobicavaju. A gospoda u BiH vladi nek opet nekako vidi ....kako bi polozili trasu auto-puta u milimetar tako da se ne zamjera sa zapadnim komsijma ... u onoj raspravi o piramidi ...smo imali Prenja i ostale pseudosekulariste u ulozi odbrane bosanskohercegovacke nauke i njenih naucnika kad se eto pojavio nekakakav Osmanagic...koji tamo nesto valja gluposti i halucinatno bulazni o nekakvim piramidama u Visokom ....i OK napravio je budalom Profesoricu ...ali nije bitno ... tu su uvijek budni strazari koji bdiju nad nasim naucnim profilima i pregalastvom.
A sta ovdje bi gospodo moja mila... ...neku noc gledam (po Prenjovoj izricitoj preporuci ...inace ne bih ma nema tih para) centralni dnevnik i vele.... sve uceni ljudi, sastali se tamo negdje u Hercegovini i mudruju o tome ...kako to da je trasa juznog dijela buduce auto-ceste mogla biti tako manijakalno-depresivno-psihoticno povucena ...kad se mi svi (a sve sama univerzitetska sekularisticka ullema) slazemo da je linija koja ide istocnom obalom Neretve i zavrsava u Neumu ...jedina ispravna ...ako cemo gledati sa aspekta koristi drzavne ekonomije (a Prenj i ekipa stoje na braniku iste)
Pa ne znam ni sta bih vam rekao...surduknuli su vam ga Hrvati opet ...i to ono rafinirano kako to oni inace uobicavaju. A gospoda u BiH vladi nek opet nekako vidi ....kako bi polozili trasu auto-puta u milimetar tako da se ne zamjera sa zapadnim komsijma ... u onoj raspravi o piramidi ...smo imali Prenja i ostale pseudosekulariste u ulozi odbrane bosanskohercegovacke nauke i njenih naucnika kad se eto pojavio nekakakav Osmanagic...koji tamo nesto valja gluposti i halucinatno bulazni o nekakvim piramidama u Visokom ....i OK napravio je budalom Profesoricu ...ali nije bitno ... tu su uvijek budni strazari koji bdiju nad nasim naucnim profilima i pregalastvom.
A sta ovdje bi gospodo moja mila... ...neku noc gledam (po Prenjovoj izricitoj preporuci ...inace ne bih ma nema tih para) centralni dnevnik i vele.... sve uceni ljudi, sastali se tamo negdje u Hercegovini i mudruju o tome ...kako to da je trasa juznog dijela buduce auto-ceste mogla biti tako manijakalno-depresivno-psihoticno povucena ...kad se mi svi (a sve sama univerzitetska sekularisticka ullema) slazemo da je linija koja ide istocnom obalom Neretve i zavrsava u Neumu ...jedina ispravna ...ako cemo gledati sa aspekta koristi drzavne ekonomije (a Prenj i ekipa stoje na braniku iste)
-
- Posts: 7014
- Joined: 20/07/2004 08:59
#74
Slozni smo svi - autoput treba da ide do Neuma.Stari wrote:Opa ...vidim ekipa je od jutros razigrana , nema teorije ...izrgadjivati luku u Neumu i na bilo koji nacin ometati izgradnju mosta za Peljesac. ...Veli Hrvoje...
Pa ne znam ni sta bih vam rekao...surduknuli su vam ga Hrvati opet ...i to ono rafinirano kako to oni inace uobicavaju. A gospoda u BiH vladi nek opet nekako vidi ....kako bi polozili trasu auto-puta u milimetar tako da se ne zamjera sa zapadnim komsijma ... u onoj raspravi o piramidi ...smo imali Prenja i ostale pseudosekulariste u ulozi odbrane bosanskohercegovacke nauke i njenih naucnika kad se eto pojavio nekakakav Osmanagic...koji tamo nesto valja gluposti i halucinatno bulazni o nekakvim piramidama u Visokom ....i OK napravio je budalom Profesoricu ...ali nije bitno ... tu su uvijek budni strazari koji bdiju nad nasim naucnim profilima i pregalastvom.
A sta ovdje bi gospodo moja mila... ...neku noc gledam (po Prenjovoj izricitoj preporuci ...inace ne bih ma nema tih para) centralni dnevnik i vele.... sve uceni ljudi, sastali se tamo negdje u Hercegovini i mudruju o tome ...kako to da je trasa juznog dijela buduce auto-ceste mogla biti tako manijakalno-depresivno-psihoticno povucena ...kad se mi svi (a sve sama univerzitetska sekularisticka ullema) slazemo da je linija koja ide istocnom obalom Neretve i zavrsava u Neumu ...jedina ispravna ...ako cemo gledati sa aspekta koristi drzavne ekonomije (a Prenj i ekipa stoje na braniku iste)
A sto se luke tice, ako je ekonomski isplativo, jednog dana, valjda ...
-
- Posts: 6801
- Joined: 10/10/2003 00:00
#75
Dragi prenj ...nesto te nisam vidi da se upires biti aktivan u drugom smjeru ...ovome kojeg si upravo spomenuo.
Svima ovima koji se sprdaju na temu teretna Luka u Neumu umjesto u Kardeljevu ( Plocama za mlade narastaje )...onu luku su ponavljam bosanskohercegocacke firme napravile...medjutim kao rezernu kombinaciju za nedaj boze ....primarna uloga u luckom pretovaru strateskog obima bila je za potrebe BiH industrije (koja oduvjek bila prevnstveno bazno-energetska) je bila povjerena lukama Brcko i Bos. Samac.
Da bi se od Kardeljeva napravilo ono sto je bilo prije nego je Energoinvest u njemu dao izgraditi naftni terminal ....(a bilo je bez pretjerivanja tako da je Brcko bilo za njega Yokohama ili u najmanju ruku Rotterdam) ....bilo bi potrebno remontovati postojecu prugu i izgraditi nekih 35-40 km pruge od Varesa do Banovica ....a auto cestu ...ako je ikad iko bude poceo graditi smjestiti na zapadnu obalu Neretve...samo u napadu potpunog dusevnog rastrojstva.
Svima ovima koji se sprdaju na temu teretna Luka u Neumu umjesto u Kardeljevu ( Plocama za mlade narastaje )...onu luku su ponavljam bosanskohercegocacke firme napravile...medjutim kao rezernu kombinaciju za nedaj boze ....primarna uloga u luckom pretovaru strateskog obima bila je za potrebe BiH industrije (koja oduvjek bila prevnstveno bazno-energetska) je bila povjerena lukama Brcko i Bos. Samac.
Da bi se od Kardeljeva napravilo ono sto je bilo prije nego je Energoinvest u njemu dao izgraditi naftni terminal ....(a bilo je bez pretjerivanja tako da je Brcko bilo za njega Yokohama ili u najmanju ruku Rotterdam) ....bilo bi potrebno remontovati postojecu prugu i izgraditi nekih 35-40 km pruge od Varesa do Banovica ....a auto cestu ...ako je ikad iko bude poceo graditi smjestiti na zapadnu obalu Neretve...samo u napadu potpunog dusevnog rastrojstva.