Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
530i wrote:
Vidi u Total Trade, možda su i najjeftiniji.
Stoji ovo što Nedim priča, ali opet s druge strane ljudi hladno voze ćelave, stare, protekt gume...tako da sa novom Savom nećeš pogriješiti. HP i UHP Save su ok, posebno za svoje cijene, vrlo solidne gume. Perfecta i Eskimo (kod nas omiljena univerzalna guma) su već low-end gume...
Hocu
A ni meni nije jasno kako to da zimska Sava postane univerzana guma kod nas
pa fino , ljudi pricaju gluposti i ne poznaju osnovne termine , a ni engleski jezik
a uvijek se vode nekim ludim/glupim pricama medju ljudima , od toga je najbolja ona isto je to ljetna-zimska , sta ima veze , il kad mi kaze isto je SD i HD kanal i utakmica , vamo kockice , tamo cista slika
ma ljudi su naivni , ne mogu rec da su glupi jer nisam bas ni ja plaho pametan
To je iskustvo kakvo to nikad neces dozivjeti u slabasnom Citroenu.
Nego jesi rijesio onaj MAF, je li ti pusi il ne pusi? Nesta si govorio, zavisno je li vruc hladan, nekad mu MAF prikopcan godi, nekad ne godi.
Ako hoces ja ti se nudim dodji jedan dan do mene, pa cemo isjec zice, i sprovest u kabinu prekidac od nocne lampe, da mozes palit i gasit MAF po potrebi.
NediM17 wrote:To je iskustvo kakvo to nikad neces dozivjeti u slabasnom Citroenu.
Nego jesi rijesio onaj MAF, je li ti pusi il ne pusi? Nesta si govorio, zavisno je li vruc hladan, nekad mu MAF prikopcan godi, nekad ne godi.
Ako hoces ja ti se nudim dodji jedan dan do mene, pa cemo isjec zice, i sprovest u kabinu prekidac od nocne lampe, da mozes palit i gasit MAF po potrebi.
Razumijem ja tebe, star cojek, mozes se jedino pofaliti obrtnim iz kije,.
A sto se ticr maf-a, imas dobro pamcenje, k'o bi reko da si cojek koji je zagazio u 7 deceniju, hebem ti misa?! Pa cesce sad ides na ljekarski nego sto piskis, da bi dobio malo vozacku?!
Nego, kako karike kod tebe, je li to normala ili nije, da ti zovnem Gorana da te malo podsjeti?!
Ma kakvu crnu sedmu deceniju, sta ti je, daleko sam ja jos od toga. Ni druga polovina seste...
Taj auto odavno vise ne vozim, ali karike debelo preko 200.000km zgazile, nista ne pusi, ne smrde dizne, ne zacepljaju se uljni kanali ispred turbine, itd..
Zato ti i pokazuje onakvu potrosnju, ne valja ti MAF, pa ECU misli da malo trosi.
Ne dao ti Bog popit ono preko.
NediM17 wrote:Ma kakvu crnu sedmu deceniju, sta ti je, daleko sam ja jos od toga.
Taj auto odavno vise ne vozim, ali karike debelo preko 200.000km zgazile, nista ne pusi, ne smrde dizne, ne zacepljaju se uljni kanali ispred turbine, itd..
Zato ti i pokazuje onakvu potrosnju, ne valja ti MAF, pa ECU misli da malo trosi.
Moze svasta biti, ali on meni i od cepa do cepa pokaze te cifrice, a samo zamisli, kad legne novi maf?! Ma hocu qratz, bacati pare na te bespotrebne dzidze, bez kojih auto moze bez problema raditi.
Ako je auto preslo preko 300 k, a jos uvijek fabricka turbina na njemu, mislish li da bih trebao obratiti paznju na te uljne kanale?!
Nekada davno na autu sam imao 4 Michelin. Naletim na neke eksere i dvije gume unistim. Posto su jos relativno dobre ostavim ove dvije sto nisu stradale a kupim neki Wiking. Vozio ja ne znam koliko kada na tehnickom kazu ''moras ove dvije promijeniti'' a ja prvo sto sam pomislio na one Mishelin sto nisam mijenjao ali nije, Wiking se potrosio a Michelin jos dobar...tako da, brand je brand a sa njime i kvalitet.
NediM17 wrote:Ma kakvu crnu sedmu deceniju, sta ti je, daleko sam ja jos od toga.
Taj auto odavno vise ne vozim, ali karike debelo preko 200.000km zgazile, nista ne pusi, ne smrde dizne, ne zacepljaju se uljni kanali ispred turbine, itd..
Zato ti i pokazuje onakvu potrosnju, ne valja ti MAF, pa ECU misli da malo trosi.
Moze svasta biti, ali on meni i od cepa do cepa pokaze te cifrice, a samo zamisli, kad legne novi maf?! Ma hocu qratz, bacati pare na te bespotrebne dzidze, bez kojih auto moze bez problema raditi.
Ako je auto preslo preko 300 k, a jos uvijek fabricka turbina na njemu, mislish li da bih trebao obratiti paznju na te uljne kanale?!
Ne znas ti je li fabricka turbina, mozda su i tri motora promijenjena a da ti to i ne znas, isto ko sto nisi znao da su vraceni kilometri kad si kupovao auto, pa si kasnije nadosao.
Ako od cepa do cepa imas te vrijednosti, provjeri kilometar sat, mota ti previse.
Ma ja, ti sve znas Nedim-bege, koliko je turbina zamjenjeno, koliko je motora zamjenjeno, ma hajte molim vas,...
Znas, ja presao vec 140 k, a po tvojoj prici, trebao je davno remont biti?! Veliki pozz za Visoko i piramide,.