koji? gti? ja upamtio da je obicna dvica bila 12.000 demkonektovan wrote:cijena bila 18500 DM,
Limuzina do 20000 KM
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#851 Re: Limuzina do 20000 KM
-
- Posts: 7727
- Joined: 14/06/2012 22:59
#852 Re: Limuzina do 20000 KM
Mi smo našeg '87-e, platili okruglo 20.000 DEM. Dizel, 40 kW, pet vrata. Bijeli, 4 stepena prenosa. Od toga je par stotina maraka bilo plaćanje za uplatu, da ga dobijemo odmah.konektovan wrote:Mislim da se trebalo cekati 10-12 mjeseci, a cijena bila 18500 DM, tako stari veli.milojicabrzi wrote:Konektovani,
Koliko se čekalo '91. na isporuku golfa i sjećaš li se koja je cijena bila....
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#853 Re: Limuzina do 20000 KM
CCC , raja prije rata imala auta , meni bio san imati video
- konektovan
- Posts: 40627
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#854 Re: Limuzina do 20000 KM
Lada riva bila 11 000 DM.bitanga_sa_otesa wrote:koji? gti? ja upamtio da je obicna dvica bila 12.000 demkonektovan wrote:cijena bila 18500 DM,
Dajdza je keca 1.6 d 82 platio 13 000 DM
- konektovan
- Posts: 40627
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#855 Re: Limuzina do 20000 KM
Cijena je bila za diesel, crvene boje.milojicabrzi wrote:Je li benzinac ili diesel bio toliko?konektovan wrote:Mislim da se trebalo cekati 10-12 mjeseci, a cijena bila 18500 DM, tako stari veli.milojicabrzi wrote:Konektovani,
Koliko se čekalo '91. na isporuku golfa i sjećaš li se koja je cijena bila....
P.S. Isto važi za Mercedese 123 čak i u Njemačkoj. Tolika je potražnja bila, star godinu dana, prodavao se po cijeni novog...
Iznenadilo me je da je 123 diesel, tamo početkom '80-ih bila relativno jeftina, u odnosu na sadašnje omjere cijena i na besmrtnost i kvalitet tih auta, negdje sam pročitao da je bila 18-19 hiljada, a tada je Golf 1 bio mislim oko 13-14 hiljada.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#856 Re: Limuzina do 20000 KM
ovo je bio 1.3 benz,moguce da ga je komsija kupio i polovnog (godinu star) jbga ne sjecam se bas svih detalja al cifru sam upamtio...konektovan wrote: Lada riva bila 11 000 DM.
Dajdza je keca 1.6 d 82 platio 13 000 DM
- drndalo
- Posts: 22820
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#857 Re: Limuzina do 20000 KM
Dizel je u TASu uvijek bio oko 19-20.000 DM.
- Better Man
- Posts: 16772
- Joined: 01/10/2006 20:10
#858 Re: Limuzina do 20000 KM
Moji su Kupili u Tasu novog Golfa dvicu 1990. godine. Motor je bio 1,6 diesel i platili su ga 22 hiljade DM. Htjeli su benzinca, ali su morali čekati 2 do 3 mjeseca, a kako je tata prodao Stojadina bili smo bez auta i nije im se dalo čekati.
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#859 Re: Limuzina do 20000 KM
te cijene u markama su varirale, zavisno od kursa sugavog Yu dinara prema DEM. ako si imao stelu pa da ga uplatis po staroj cijeni u dinarima prije poskupljenja onda i prodjes za ovih 14-15 hiljada DEM, a ako ga uplatis odmah nakon poskupljenja onda je to ovih cca. 20 hiljada DEM.
ja se sjecam 1984.g., stari je novu Alfu 33 platio 8.500 USD, odnosno cca. 30.000 DEM po tadasnjem kursu (1USD = 3.14DEM) . takodjer se sjecam u jesen 1985.g. da je za nov Renault 4 GTL platio cca. 2.500USD , od cega mu je jedna cetvrtina vracena u dinarima cime je platio porez i registraciju.
sjecam se i 1988.g. kada je kupio nov Fiat 126P burazeru da je kostalo cca. 4.500DEM, ali je to bilo neposredno nakon poskupljenja...
ja se sjecam 1984.g., stari je novu Alfu 33 platio 8.500 USD, odnosno cca. 30.000 DEM po tadasnjem kursu (1USD = 3.14DEM) . takodjer se sjecam u jesen 1985.g. da je za nov Renault 4 GTL platio cca. 2.500USD , od cega mu je jedna cetvrtina vracena u dinarima cime je platio porez i registraciju.
sjecam se i 1988.g. kada je kupio nov Fiat 126P burazeru da je kostalo cca. 4.500DEM, ali je to bilo neposredno nakon poskupljenja...
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#860 Re: Limuzina do 20000 KM
Moj jedan rođak kupio novog golfa 2 dizela '86. godine, bordo boja, troja vrata, čet'ri brzine...pričao je da ga je koštao 16000 dem i vozio ga dugo nakon rata.
-
- Posts: 1730
- Joined: 18/11/2009 12:43
#861 Re: Limuzina do 20000 KM
Prodajne cijene u TAS-u bile su usklađivane sa kursnom listom i cijenom u DM svakih 7 dana, otprilike svakog ponedjeljka, tako da nije bilo šanse da bude nekih super velikih oscilacija u cijenama, jer švabo je imao projektiranu cijenu za Golfa koju očekuje i nije ga baš mnogo sekirala situacija niti inflacija...
Razlika u cijeni, koja varira od 16-22 000 KM, prije se može objasniti time, jer se na samom početku proizvodnje 2-ce, (koja je prezentovana nekad krajem '85 promotivnom vožnjom cca 20-ak auta od Sarajeva do Bjelašnice a za one koji ne znaju Golf 1 u Tasu, zadnji je sišao sa trake negdje u augustu / septembru 1985.)... bila situacija što su na početku bili osnovni modeli i oprema ( u Tasu su golfovi '87. izlazili bez desnog retrovizora i sa ručnim saugom), a kasnijih godina dolaze Menhattan, Boston i druge malo napucanije serije, kao i čuvene boje (trula višnja metalik, zeleno-plava metalik) koje su vjerovatno koštale nešto više.
U inicijalnim narudžbama golfova iz TAS-a nije kupac mogao birati boju, već napisati koju preferira, pa šta ga zapadne....
Sjećam se da su odmah nakon rata, tamo negdje '96. dobre dvice koštale u pravilu oko 10 000 DM.
Razlika u cijeni, koja varira od 16-22 000 KM, prije se može objasniti time, jer se na samom početku proizvodnje 2-ce, (koja je prezentovana nekad krajem '85 promotivnom vožnjom cca 20-ak auta od Sarajeva do Bjelašnice a za one koji ne znaju Golf 1 u Tasu, zadnji je sišao sa trake negdje u augustu / septembru 1985.)... bila situacija što su na početku bili osnovni modeli i oprema ( u Tasu su golfovi '87. izlazili bez desnog retrovizora i sa ručnim saugom), a kasnijih godina dolaze Menhattan, Boston i druge malo napucanije serije, kao i čuvene boje (trula višnja metalik, zeleno-plava metalik) koje su vjerovatno koštale nešto više.
U inicijalnim narudžbama golfova iz TAS-a nije kupac mogao birati boju, već napisati koju preferira, pa šta ga zapadne....
Sjećam se da su odmah nakon rata, tamo negdje '96. dobre dvice koštale u pravilu oko 10 000 DM.
-
- Posts: 18120
- Joined: 17/04/2012 22:57
#862 Re: Limuzina do 20000 KM
Zato se već tamo '98. kada je uveliko krenuo uvoz, dobra dvica mogla kupiti za 3000 KM do registracije.
- Tomahawk11
- Globalni moderator
- Posts: 109749
- Joined: 14/08/2009 14:51
#863 Re: Limuzina do 20000 KM
radosni, eto ga, uzimaj dvicu, još će ti ostati love
-
- Posts: 27093
- Joined: 31/01/2010 20:26
- Location: madera
#864 Re: Limuzina do 20000 KM
Tomahawk11 wrote:radosni, eto ga, uzimaj dvicu, još će ti ostati love
-
- Posts: 27093
- Joined: 31/01/2010 20:26
- Location: madera
#865 Re: Limuzina do 20000 KM
Zavrsio sam sa golfovima...a i zavrsio sam sa kupovinom.radostan dan wrote:Tomahawk11 wrote:radosni, eto ga, uzimaj dvicu, još će ti ostati love
Odjava...
Sad nek nastave o limuzinama od osamdeset milja.
A kupi li otvarac teme auto?
- drndalo
- Posts: 22820
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#867 Re: Limuzina do 20000 KM
A sta si kupio na kraju?radostan dan wrote:Zavrsio sam sa golfovima...a i zavrsio sam sa kupovinom.radostan dan wrote:Tomahawk11 wrote:radosni, eto ga, uzimaj dvicu, još će ti ostati love
Odjava...
Sad nek nastave o limuzinama od osamdeset milja.
A kupi li otvarac teme auto?
Golf u TASu nisi bas mogao jeftino kupiti na nacin Zastave i "stare" cijene... Jer kako rece Milojca, cijena je stalno bila prilagodjavana...
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#868 Re: Limuzina do 20000 KM
Apsolutno. Sedmica je upis dizajna za ono. Ne mogu da shvatim toliku averziju prema VWu da izjavis da kopija svega sto je i na sta licilo u kompaktnoj klasi i to prije 10 godina bolje izgleda od sedmice, haj da je napisao sestica pa i nekako, jer sestica je bas bezlicna.condy wrote:citroen xm wrote:Nazad iskopirali G6, ostatak Pežo 308. Miks kopija prošlih generacija evropskih auta. Toliko o južnokorejskom napretku.
Nisam htio to prvi da napisem za kopiranje ali isti dojam imam kao i ti.
Prvi put kad sam vidio taj i30 na slikama, prednji kraj prethodni 308, zadnji kraj Golf 6, i to vrlo ofirno.
Ne kontam sto im je to trebalo ali hajde. Valjda ovaj put razvijali nesto svoje, razvoj prebacio estimaciju, pa dizajn morali sklepati.
-
- Posts: 4686
- Joined: 20/01/2003 00:00
#869 Re: Limuzina do 20000 KM
za postavljaca teme!
jesi li kupio auto?
jesi li kupio auto?
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#870 Re: Limuzina do 20000 KM
Pobjego s teme otisao u fratrer_faruk wrote:za postavljaca teme!
jesi li kupio auto?
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#871 Re: Limuzina do 20000 KM
Kopije nikad nisu vjerne originaluado-šampion wrote:Apsolutno. Sedmica je upis dizajna za ono. Ne mogu da shvatim toliku averziju prema VWu da izjavis da kopija svega sto je i na sta licilo u kompaktnoj klasi i to prije 10 godina bolje izgleda od sedmice, haj da je napisao sestica pa i nekako, jer sestica je bas bezlicna.condy wrote:citroen xm wrote:Nazad iskopirali G6, ostatak Pežo 308. Miks kopija prošlih generacija evropskih auta. Toliko o južnokorejskom napretku.
Nisam htio to prvi da napisem za kopiranje ali isti dojam imam kao i ti.
Prvi put kad sam vidio taj i30 na slikama, prednji kraj prethodni 308, zadnji kraj Golf 6, i to vrlo ofirno.
Ne kontam sto im je to trebalo ali hajde. Valjda ovaj put razvijali nesto svoje, razvoj prebacio estimaciju, pa dizajn morali sklepati.
Golf, vizuelno ima neki blag dojam kao i svaki Golf, nije vizuelno nešto posebno avangardan niti je ružan, sredina neka nit te ostavlja bez daha niti ti je ružan, što je VW filozofija, ali Golf nikog ne kopira, kao i ni Peugeot sa svojim serijama 308. Peugeot sve više naginje toj Njemačkoj školi umjerenijeg dizajna, sa manjim avanturističkim idejama, to se vidi i kod 308, i kod 508, pa i kod Citroena C4, C5. Ali nikog ne kopiraju, za razliku od ovog Hyundai. Ovaj forumaš što je rekao hvalospjeve na račun i30, malo se zaletio, nije ga baš prokužio. Ove zadnje štopke, šire i klasične dizajnerski kao prije koliko već godina, tako da i30 meni nije ništa posebno, nije mi bio meni lično ni prethodna generacija nešto dopadljiva dizajnerski. Previše mi izgleda " izlomljeno ".
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#872 Re: Limuzina do 20000 KM
Dobre dvojke jedno 5 godina poslije rata nije bilo bez 5000 maraka.citroen xm wrote:Zato se već tamo '98. kada je uveliko krenuo uvoz, dobra dvica mogla kupiti za 3000 KM do registracije.
-
- Posts: 18120
- Joined: 17/04/2012 22:57
#873 Re: Limuzina do 20000 KM
98-e uvezena dvica, tip top stanje. Doduše već stara poprilično. 1.6 benzin 84-o. Plaćena 2700 plus carina i porez. Vozila se do 2014. kada je slupana, bez ikakvih problema, limarija bila bolja od 80% ovih koje se danas vozaju.
99-e je otac kupio GTI 16v 1991. god. Vrhunska oprema, klima, 4 podizača.... 4000 KM plus dadžbine državi
99-e je otac kupio GTI 16v 1991. god. Vrhunska oprema, klima, 4 podizača.... 4000 KM plus dadžbine državi
- Better Man
- Posts: 16772
- Joined: 01/10/2006 20:10
#874 Re: Limuzina do 20000 KM
Upravo tako. Jedan čovjek je tamo 2004 ili 2005. godine za Golfa dvojku od mog tate (1990. godište.) bio spreman odmah iskeširati 5 hiljada KM da ga je moj tata htio prodati.530i wrote:Dobre dvojke jedno 5 godina poslije rata nije bilo bez 5000 maraka.citroen xm wrote:Zato se već tamo '98. kada je uveliko krenuo uvoz, dobra dvica mogla kupiti za 3000 KM do registracije.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#875 Re: Limuzina do 20000 KM
Otac rahmetli 96e uvezao e30 316 85god. Placen oko 6500
96 tetak kupio Kadett E 85god,benzinac. Platio ga 4500
97 drug kupio G2,imao povlasticu od brata kao pripadnik armije i izasao ga oko 3000. 1.6b 85god.
98 od druga otac kupio G2 TD 87-88god,platio ga 4500.
Zet iz NL dosao 98 god sa G2 GTI 16v 92god,nedugo prije toga ga kupio za 12000 guldena. Klima,ABS,podizaci,imao BBS felge kromirani falc,a zlatne unutra,kao bombona bio.
Ja krajem 99 kupio Clio 91god 1.4. Izasao me 5500 KM
Suad Hota,zeninog bordo G2 iz 91g 2004-2005 prodao za cca 5000.
96 tetak kupio Kadett E 85god,benzinac. Platio ga 4500
97 drug kupio G2,imao povlasticu od brata kao pripadnik armije i izasao ga oko 3000. 1.6b 85god.
98 od druga otac kupio G2 TD 87-88god,platio ga 4500.
Zet iz NL dosao 98 god sa G2 GTI 16v 92god,nedugo prije toga ga kupio za 12000 guldena. Klima,ABS,podizaci,imao BBS felge kromirani falc,a zlatne unutra,kao bombona bio.
Ja krajem 99 kupio Clio 91god 1.4. Izasao me 5500 KM
Suad Hota,zeninog bordo G2 iz 91g 2004-2005 prodao za cca 5000.