Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
konektovan wrote:
Ta octavija je presmjesna za citroen C5, u svakom pogledu. Jedina prrdnost skode, veci gepek.
I meni je dosta toga smijesno citati
Vozio sam tu Octaviju vise puta ali sa 1.4 tsi motorom. Al, dobro neka sam proba i odluci, ja mu samo kaze sta da uporedi. Nek ih proba za volanom i niko mu nista ne treba vise reci.
Volim kad vrata ljepo ulegnu bez onog zveckanja, i kad ih jace zatvoris, na to sam mislio. Sad su to malo bolje sredili kod Peugeota 508. Ne znam uopce, zasto im je to tako lose, u cemu je problem?
ja vec pomislio da si neki test vozac u mladoj boleslavi
octavia je sepet ,golf cetvorka sedan,kad je vozis imas osjecaj da si u konjskim kolima i sjedistu od sperploce iz ikarusa ik110
Vala nisam ljubitelj ni vw,ni skode...al iznenadila me ova model od 2011 kako fino ide a i udobna.Al opet bi prije c5,2000 kilometara napravis u njemu mnogo lakse nego sa mnogim drugim. Ja sebi stolicu za kompjuter napravio od sjedista iz c5 sport,dobro nisam ja,bitanga je povario.
Sve ovisi od toga sta covjeku treba. Ako imas dvoje djece octavia je bolji izbor od c5... Zbog gepeka, prostora nazad i sl. Octavia je u prednosti, C5 je bas skucen... Al joj je veliki minus to sto se krade
Ja sad kad u auto udjem , prvo sto radim po uzoru na sampiona je pipanje i mazenje plastika , tek onda ostalo
ja isao gledati vitaru, a na temi ovdje na forumu je neko pisao otvorio i zatvorio vrata od vitare i vidio da nije za njega auto. jucer sva vrata i gepek par puta otvorio, zatvorio. meni sve normalno.
ili ja bas imam nizak standard.
Ja sad kad u auto udjem , prvo sto radim po uzoru na sampiona je pipanje i mazenje plastika , tek onda ostalo
ja isao gledati vitaru, a na temi ovdje na forumu je neko pisao otvorio i zatvorio vrata od vitare i vidio da nije za njega auto. jucer sva vrata i gepek par puta otvorio, zatvorio. meni sve normalno.
ili ja bas imam nizak standard.
radostan dan wrote:jelkica na retrovizoru c5 se ljepše ljulja, al moguće da je to subjektivno, ne znam...
Hoces reci ne ljulja se nikako zbog Hydractive ovjesa?
ne, nego da se ljepše ljulja...ima neki polufelš pod blagim uglom, za razliku od škode gdje mi se čini da se klati više onako, po inerciji.
mislim da to utiče i na miomiris koji jelkica daje.manje napadno osvježava, a omogućava bolju cirkulaciju po čitavoj kabini, čini mi se...
Škoda je niskobudžetni VW, Oktavija je kompakt klasa. Siromašni Golf sa ogromnim gepekom nakaradno dodatim. To se vidi iz aviona. Pogledaš oktaviju sa boka i vidiš tu ružnu grbu pozadi koja se vuče kao kofer iza auta. Zato je kod Oktavije karavan dizajnerski bolje odrađen. Model prije redizajna je bio bar naprijed skladniji, sa ovim modelom je neko pokušao da bude modera na silu pa je natakario one užasne farove.
Unutra tvrda sa kada se već dotičete materijala, vrlo lošom plastikom i tkaninom.
Ali čovjek je očigledno vođen pričom o lakšoj postprodaji. Zbog toga će pristati da se vozi u autu koje se civare u poređenju sa C5 i Mondeom. Ali dobro, svako bira kako hoće i neka je čovjeku sa srećom šta god da kupi.
Pa mozda je nekom bitno, prednja hauba kod Citroena C5 nema amortizera. Ili, toliko auto je C5 a ima prostora na zadnjoj klupi ko Fabija
C5 nema nasljednika, Citroen ne proizvode vise ovaj C5, trebao je prije tri cetri godine izbacit novi model al njemu ce trebat jos toliko ako ga ikad vise i naprave ali to su sve sitnice jel dok im je konkurencija iz De, za to vrijeme izbacila dva modela i sprema u ovoj godini treci. I onda nastupa bosanski paradoks, ismijava se Octavija a Citroen se dize u nebesa
Ja sad kad u auto udjem , prvo sto radim po uzoru na sampiona je pipanje i mazenje plastika , tek onda ostalo
ja isao gledati vitaru, a na temi ovdje na forumu je neko pisao otvorio i zatvorio vrata od vitare i vidio da nije za njega auto. jucer sva vrata i gepek par puta otvorio, zatvorio. meni sve normalno.
ili ja bas imam nizak standard.
Hmmm cudi me da nisu poispadala stakla i tapacirunzi
citroen xm wrote:Škoda je niskobudžetni VW, Oktavija je kompakt klasa. Siromašni Golf sa ogromnim gepekom nakaradno dodatim. To se vidi iz aviona. Pogledaš oktaviju sa boka i vidiš tu ružnu grbu pozadi koja se vuče kao kofer iza auta. Zato je kod Oktavije karavan dizajnerski bolje odrađen. Model prije redizajna je bio bar naprijed skladniji, sa ovim modelom je neko pokušao da bude modera na silu pa je natakario one užasne farove.
Unutra tvrda sa kada se već dotičete materijala, vrlo lošom plastikom i tkaninom.
Ali čovjek je očigledno vođen pričom o lakšoj postprodaji. Zbog toga će pristati da se vozi u autu koje se civare u poređenju sa C5 i Mondeom. Ali dobro, svako bira kako hoće i neka je čovjeku sa srećom šta god da kupi.
mozes mislit onda kad ti neko kaze da je seat leon bolji od mazde 3 jerbo ima turbo mlin od 3cilindra i apple car play
mondeo je po meni caro i za octaviu i za c5
Last edited by amar1994 on 21/01/2018 11:07, edited 2 times in total.
Niti se ona ispijava, niti se drugi dižu u nebo. Činjenica je da je C5 avion za tu Oktaviju bez obzira na sve mane koje on ima. To što neko ima ili nema nasljednika nema apsolutno nikakve veze sa kupovinom auta.