100ks prije facelifta i starih 109ks su identicni motori i oba imaju 110ks! Za taj 90ks nisam siguran sta je i kako je...
Ovaj moj je novi motor G4LC oznake, nesto malo je smanjena zapremina (1368ccm<1396ccm) i dobio je modifikovanu glavu sa hidraulicnim podizacima ventila umjesto mehanickih.
Takodjer, max. obrtni momenat je spusten dosta nize, tj. na 3500rpm. Odaje utisak elasticnost, nisam ga zavrtao u obrtaje, tako da ne znam tacno sta se gore desava. Vozio sam testni do blokade, i koliko me sjecanje sluzi, vuce linearno od 3000 rpm pa do limitatora (6500rpm), dok recimo Suzuki 1.6VVT tek dodje na svoje od 4k rpm do limitatora. Takodjer, Cee'd ima dosta krace proracunate brzine nego ovaj Suzuki 1.6 VVT, tako da na kraju ostavlja utisak u normalnoj voznji, da je cak agilniji nego Suzuki 1.6 VVT.
Zacatasamo mi pravo temu... Nit je limuzina, nit je do 20 hiljada.