Limuzina do 20000 KM

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
Travnički Noćni Šetač
Posts: 3925
Joined: 13/01/2006 20:48
Location: Travnik
Contact:

#226 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by Travnički Noćni Šetač »

NediM17 wrote:Hvala vam! :thumbup:

Preuzeo sam auto maloprije i odlican je. Motor nije uopce hrdjav... Sesta brzina 3500rpm 130km/h, cuje sa samo buka tockova, nista drugo. :thumbup:

Nije crni!

Mjenjac 10ka cista. Kratki hodovi i jako precizan.

Miris novog auta je najbolji miris na svijetu ... osim možda... :lol: :lol: :lol:

Pretpostavljam koliko si danas uživao... :thumbup:
User avatar
Optimist
Posts: 13637
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#227 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by Optimist »

Cestike i od mene, da bolje kupis kroz par godina. :bih:

Sad cekamo da se tvoj stari Ceed pojavi na piku sa cijenom 14 750 KM, prvi vlasnik, svi servisi, garancija na kilometre itd. :mrgreen:


P.S. Nabaci nam koju sliku ako ugrabis vremena, ili bar link i slike nekog sa opremom kao tvoj.
NediM17
Posts: 21641
Joined: 05/11/2009 11:49

#228 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by NediM17 »

Hvala, hvala!

Nema ga jos, a mozda ga nece ni biti. Ne bi me cudilo da je vec otisao.

Bice koja slika. :thumbup:
il dottore
Posts: 1466
Joined: 12/04/2014 20:35

#229 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by il dottore »

NediM17 wrote:Hvala vam! :thumbup:

Preuzeo sam auto maloprije i odlican je. Motor nije uopce hrdjav... Sesta brzina 3500rpm 130km/h, cuje sa samo buka tockova, nista drugo. :thumbup:

Nije crni!

Mjenjac 10ka cista. Kratki hodovi i jako precizan.
Snage ce ti zafaliti ljeti kad upalis klimu, osjecaj kao da zaslepas nekoga
Falit ce ti snage za preticanja
Mimo toga ide sasvim solidno. Po nasim cestama, uz ovolike radare, bice ti taj motor skroz ok
User avatar
beco
Posts: 3393
Joined: 25/08/2004 14:22

#230 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by beco »

Optimist wrote:Cestike i od mene, da bolje kupis kroz par godina. :bih:

Sad cekamo da se tvoj stari Ceed pojavi na piku sa cijenom 14 750 KM, prvi vlasnik, svi servisi, garancija na kilometre itd. :mrgreen:


P.S. Nabaci nam koju sliku ako ugrabis vremena, ili bar link i slike nekog sa opremom kao tvoj.
Puno sigurnih kilometara. :D

Ja sam imao dosta prilike voziti proceed 1.4 90 KS 2012 i iznenadio me kako se fino taj motor drzi sa tim autom, taj tvoj cini mi se ima 100 KS, mada nekad je bila i varijanta sa 109 na početku Ceedove karijere. Sad je li isti motor :D
NediM17
Posts: 21641
Joined: 05/11/2009 11:49

#231 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by NediM17 »

100ks prije facelifta i starih 109ks su identicni motori i oba imaju 110ks! Za taj 90ks nisam siguran sta je i kako je...
Ovaj moj je novi motor G4LC oznake, nesto malo je smanjena zapremina (1368ccm<1396ccm) i dobio je modifikovanu glavu sa hidraulicnim podizacima ventila umjesto mehanickih.

Takodjer, max. obrtni momenat je spusten dosta nize, tj. na 3500rpm. Odaje utisak elasticnost, nisam ga zavrtao u obrtaje, tako da ne znam tacno sta se gore desava. Vozio sam testni do blokade, i koliko me sjecanje sluzi, vuce linearno od 3000 rpm pa do limitatora (6500rpm), dok recimo Suzuki 1.6VVT tek dodje na svoje od 4k rpm do limitatora. Takodjer, Cee'd ima dosta krace proracunate brzine nego ovaj Suzuki 1.6 VVT, tako da na kraju ostavlja utisak u normalnoj voznji, da je cak agilniji nego Suzuki 1.6 VVT.

Image

Zacatasamo mi pravo temu... Nit je limuzina, nit je do 20 hiljada. :D
User avatar
beco
Posts: 3393
Joined: 25/08/2004 14:22

#232 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by beco »

Za mjenjač si 100% upravo, svidio mi se i oblikom, fin kratak i hodom.

P. S. super sto ima hidraulicke podizace, ubio se za plin :P

Stim da KIA kod nas bezveze zeza sa ugradnjom plina, godinama obećavaju da ce početi ugradnju i pokriti garanciju, a još uvijek ništa od toga.
User avatar
konektovan
Posts: 40531
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#233 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by konektovan »

NediM17 wrote:100ks prije facelifta i starih 109ks su identicni motori i oba imaju 110ks! Za taj 90ks nisam siguran sta je i kako je...
Ovaj moj je novi motor G4LC oznake, nesto malo je smanjena zapremina (1368ccm<1396ccm) i dobio je modifikovanu glavu sa hidraulicnim podizacima ventila umjesto mehanickih.

Takodjer, max. obrtni momenat je spusten dosta nize, tj. na 3500rpm. Odaje utisak elasticnost, nisam ga zavrtao u obrtaje, tako da ne znam tacno sta se gore desava. Vozio sam testni do blokade, i koliko me sjecanje sluzi, vuce linearno od 3000 rpm pa do limitatora (6500rpm), dok recimo Suzuki 1.6VVT tek dodje na svoje od 4k rpm do limitatora. Takodjer, Cee'd ima dosta krace proracunate brzine nego ovaj Suzuki 1.6 VVT, tako da na kraju ostavlja utisak u normalnoj voznji, da je cak agilniji nego Suzuki 1.6 VVT.

Image

Zacatasamo mi pravo temu... Nit je limuzina, nit je do 20 hiljada. :D
MLogo fin auto, ova boja mu cuci bas lijepo. :thumbup:
User avatar
basicm
Posts: 10461
Joined: 16/01/2012 21:38

#234 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by basicm »

Hairli da bude.
NediM17
Posts: 21641
Joined: 05/11/2009 11:49

#235 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by NediM17 »

Hvala! :thumbup:

@Beco,
jeste idealna varijanta za plin, ali sad za sad nista. Vidjecemo u perspektivi.
U Srbiji imaju aranzman sa zadrzavanjem garancije (skraceno na 3 god.), a ovdje kod nas su rekli moze, ali se gubi garancija na motor.
User avatar
konektovan
Posts: 40531
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#236 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by konektovan »

OPEL INSIGNIA 2.0 CDTi New Model Karava ... 957/809186

Karavan, ali mozda se svidi nekome. :mrgreen:
Throttle
Posts: 12969
Joined: 10/06/2016 12:35

#237 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by Throttle »

Ova Insignia je poprilicno jeftina, obzirom da je fejslift, za ovo godiste i opremu. Kilometraza je svakako prosjek u ovoj klasi, a vjerovatno je stvarna kod Kobica
UmaX
Posts: 2950
Joined: 30/11/2017 13:53

#238 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by UmaX »

NediM17 wrote:100ks prije facelifta i starih 109ks su identicni motori i oba imaju 110ks! Za taj 90ks nisam siguran sta je i kako je...
Ovaj moj je novi motor G4LC oznake, nesto malo je smanjena zapremina (1368ccm<1396ccm) i dobio je modifikovanu glavu sa hidraulicnim podizacima ventila umjesto mehanickih.

Takodjer, max. obrtni momenat je spusten dosta nize, tj. na 3500rpm. Odaje utisak elasticnost, nisam ga zavrtao u obrtaje, tako da ne znam tacno sta se gore desava. Vozio sam testni do blokade, i koliko me sjecanje sluzi, vuce linearno od 3000 rpm pa do limitatora (6500rpm), dok recimo Suzuki 1.6VVT tek dodje na svoje od 4k rpm do limitatora. Takodjer, Cee'd ima dosta krace proracunate brzine nego ovaj Suzuki 1.6 VVT, tako da na kraju ostavlja utisak u normalnoj voznji, da je cak agilniji nego Suzuki 1.6 VVT.

Image

Zacatasamo mi pravo temu... Nit je limuzina, nit je do 20 hiljada. :D
Neka je sa srecom, puno bezbriznih kilometara zelim!

Tako se kupuje auto, ne za tu lovu uzet raz***** BMW-a sa 300k na satu.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#239 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by Ned071 »

konektovan wrote:OPEL INSIGNIA 2.0 CDTi New Model Karava ... 957/809186

Karavan, ali mozda se svidi nekome. :mrgreen:
e ne znam majku mu... dat 18 milja za auto sa 180 milja na satu... ne samo za ovu, nego bilo koje drugo tih cifara...
UmaX
Posts: 2950
Joined: 30/11/2017 13:53

#240 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by UmaX »

180k za 5 godina zvuci realno. Da je manje bilo bi sumnjivo. Ja sam uzeo auto sa 145k za 3.5 godine. Znam da nije vraceno, bilo pod leasingom i odrzavano je redovno. Ovlasteni potvrdio kilometrazu, zadnji servis bio 3 mjeseca prije nego sto cu kupit auto.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#241 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by Ned071 »

ne kazem nista za kilometrazu, jel vraćana ili ne... za Kobica sam cuo ovdje da je ok prodavac... ne znam, meni nekako besmisleno dati 18 hiljada za auto koje je dalo svoje jbg... nije tema, ali ja bih prije kupio onog tipa novog za 20 milja nego ovo
Throttle
Posts: 12969
Joined: 10/06/2016 12:35

#242 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by Throttle »

Mozes kupit i korsu, staru godinu dvije sa nekom sicom na satu za isto para
:mrgreen:
Stvar preferencije, ova insignija se prodaje skoro za trecinu cijene nove, po meni nije skupo. Jest puno para, al nije skupo :mrgreen:
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#243 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by Sodom1 »

Boja je odlicna :lol:
Throttle
Posts: 12969
Joined: 10/06/2016 12:35

#244 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by Throttle »

Bolje je kupit crvenu al da je pregazila 400.000 :mrgreen:
User avatar
nepass1
Posts: 9665
Joined: 06/07/2017 07:35

#245 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by nepass1 »

NediM17 wrote:100ks prije facelifta i starih 109ks su identicni motori i oba imaju 110ks! Za taj 90ks nisam siguran sta je i kako je...
Ovaj moj je novi motor G4LC oznake, nesto malo je smanjena zapremina (1368ccm<1396ccm) i dobio je modifikovanu glavu sa hidraulicnim podizacima ventila umjesto mehanickih.

Takodjer, max. obrtni momenat je spusten dosta nize, tj. na 3500rpm. Odaje utisak elasticnost, nisam ga zavrtao u obrtaje, tako da ne znam tacno sta se gore desava. Vozio sam testni do blokade, i koliko me sjecanje sluzi, vuce linearno od 3000 rpm pa do limitatora (6500rpm), dok recimo Suzuki 1.6VVT tek dodje na svoje od 4k rpm do limitatora. Takodjer, Cee'd ima dosta krace proracunate brzine nego ovaj Suzuki 1.6 VVT, tako da na kraju ostavlja utisak u normalnoj voznji, da je cak agilniji nego Suzuki 1.6 VVT.

Image

Zacatasamo mi pravo temu... Nit je limuzina, nit je do 20 hiljada. :D
sretno, nadam se da ce akcija trajati do proljeca, pa ako me legne vitara ovakav ce biti i moj :thumbup:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#246 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by amar1994 »

konektovan wrote:OPEL INSIGNIA 2.0 CDTi New Model Karava ... 957/809186

Karavan, ali mozda se svidi nekome. :mrgreen:
madner prodaje :lol: :run:
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#247 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by madner »

Srednji paket, 140 ks, realna cijena po meni.
Samo je kilometraza sumnjiva, vole vratiti na ovo.

Nije moja, ja sam posteno vec presao vise. :D
NediM17
Posts: 21641
Joined: 05/11/2009 11:49

#248 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by NediM17 »

nepass1 wrote:
NediM17 wrote:100ks prije facelifta i starih 109ks su identicni motori i oba imaju 110ks! Za taj 90ks nisam siguran sta je i kako je...
Ovaj moj je novi motor G4LC oznake, nesto malo je smanjena zapremina (1368ccm<1396ccm) i dobio je modifikovanu glavu sa hidraulicnim podizacima ventila umjesto mehanickih.

Takodjer, max. obrtni momenat je spusten dosta nize, tj. na 3500rpm. Odaje utisak elasticnost, nisam ga zavrtao u obrtaje, tako da ne znam tacno sta se gore desava. Vozio sam testni do blokade, i koliko me sjecanje sluzi, vuce linearno od 3000 rpm pa do limitatora (6500rpm), dok recimo Suzuki 1.6VVT tek dodje na svoje od 4k rpm do limitatora. Takodjer, Cee'd ima dosta krace proracunate brzine nego ovaj Suzuki 1.6 VVT, tako da na kraju ostavlja utisak u normalnoj voznji, da je cak agilniji nego Suzuki 1.6 VVT.

Image

Zacatasamo mi pravo temu... Nit je limuzina, nit je do 20 hiljada. :D
sretno, nadam se da ce akcija trajati do proljeca, pa ako me legne vitara ovakav ce biti i moj :thumbup:
Hvala. Akcija je do isteka zaliha, a zaliha je sve manje. Ima jos svega par komada.
User avatar
muz66
Posts: 17981
Joined: 24/03/2009 00:33
Location: Tamo gdje se dimi šiša i sluša Crvena jabuka

#249 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by muz66 »

Ima neki psiholoski momenat taj broj 180k. Mondeo otisao sa 305k na satu, za mjesec ga vidim na piku, 178k. Podmladio se jebote :lol:
User avatar
konektovan
Posts: 40531
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#250 Re: Limuzina do 20000 KM

Post by konektovan »

muz66 wrote:Ima neki psiholoski momenat taj broj 180k. Mondeo otisao sa 305k na satu, za mjesec ga vidim na piku, 178k. Podmladio se jebote :lol:
Tako je vec godinama, raja zadovoljna. :mrgreen:
Post Reply