Mislim da se na osnovu jednog primjera prodavačice koja nije 100% upoznata sa nekim pravilom ne može suditi o prodavnici.Hakiz wrote: ↑08/04/2024 18:12Jednom ja i drugarica otišli u DM, ona sebi nešta kupila, ja sebi nešta. Plati ona i da onu aplikaciju za skupljanje bodova. Ja platim i kažem joj, daj telefon da ti i na moju kupovinu daju bodove. Kaže prodavačica, ne može to tako. OK. Nekoliko dana kasnije u drugom DM pitam, kaže druga prodavačica da to može, nema razloga da ne može.Naslovnica wrote: ↑08/04/2024 14:53Odnosa prema uposlenicima, prema kupcima, profesionalizma (koliko god to nekada izgledalo usiljeno), organizacije samih prodavnica, osvjetljenosti, raznovrsnosti i kvalitete asortimana, cijena i akcijskih ponuda, sakupljanja bodova itd.
U DM-u ovdje ima ponude koliko ima, opet je puno više nego da smo osuđeni samo na CM. Niko treći mi ne pada na pamet.
Jbte, pa za DM ti treba dobra veza da dobiješ posao, to samo po sebi dovoljno govori.
To o odnosu prema kupcima. I tamo je, kako se vidi, na koga naletš. To je vjerovatno izolovan slučaj, pa sada neko može reći da jedna lasta ne čini proljeće, a neko može reći jedan ali vrijedan, kako ko želi.
DM ima sapun za kuhinju, to jeste sapun koji je jačeg mirisa i uklanja sa ruku mirise na primjer ribe, bijelog luka itd. U DM BiH ima samo sa limunom. U DM Hrvatska ima i sa limunom i sa, čini mi se, narandžom, ili je drugi miris, ali sigurno ima još jedan. Ne smijem porediti ponudu DM BiH sa DM Njemačka. Da ne govorim o proizvodima na koje sam navikao u DM i onda, jednog dana, samo prestanu da se prodaju i nikada se više ne pojave u ponudi. Ili da neki proizvod nestane na nekoliko mjeseci pa se pojavi, dakle nekonzistentnost ponude, i to proizvod DM robne marke, ne proizvod nekog drugog proizvođača koji se u DM prodaje.
To što se tiče ponude.
Meni njihov raspored ponekad, čak i često, nema smisla, pa neke proizvode ne nađem uz proizvode za koje mislim da su sličnog tipa, nego uz proizvode za koje mislim da nemaju ništa zajedničko. Ali, to je već indivdualna stvar.
Kakav je odnos prema uposlenicima ne znam, pa o tome neću ništa reći.
Ako neko na ovo odgovori, neću replicirati, već je off topic.
Ja nikada nisam vidio nekoga u DM-u da drka mobitel.
Nismo i nikada nećemo imati ponudu kao i u Njemačkoj, pa kao i u Hrvatskoj. Niti to treba očekivati. Isto kao što BH Lidl neće imati asortiman kao radnje u Njemačkoj. Niti kao radnje u Hrvatskoj.
Ipak, zamišljam kako bi to izgledalo da je CM jedini "drogerie market" u BiH i da smo osuđeni samo na njih?!
O rasporedu govorim sa stanovišta urednosti, popunjavanja praznih polica, čistoće objekta, prašine.
Zaista su drugačiji, bolji i kvalitetniji, što i sami prodajni rezultati i povjerenje kupaca pokazuju.