Navodno se radi na tome da odrade koncert u W.hadzinicasa wrote:iako cijenim Stuke.
#justsayin
Moderator: _BataZiv_0809
Navodno se radi na tome da odrade koncert u W.hadzinicasa wrote:iako cijenim Stuke.
pirmin wrote:Navodno se radi na tome da odrade koncert u W.hadzinicasa wrote:iako cijenim Stuke.
#justsayin
Šta ti misliš o pjesmi?zomri wrote:Steta, mislio sam da ce mi neko od poznavalaca otkloniti dilemu
Ne dezavuiraj Ako imaš šta pametno reći na pitanje - reci, ako nemaš bolje zaobiđidale cooper wrote:Šta ti misliš o pjesmi?zomri wrote:Steta, mislio sam da ce mi neko od poznavalaca otkloniti dilemu
Pitanje je fer. Ja sam već spomenuo kako meni zvuči. A ti si sad počeo rastezati priču u drugom smjeru.zomri wrote:Ne dezavuiraj Ako imaš šta pametno reći na pitanje - reci, ako nemaš bolje zaobiđidale cooper wrote:Šta ti misliš o pjesmi?zomri wrote:Steta, mislio sam da ce mi neko od poznavalaca otkloniti dilemu
i ovacassius wrote:a ovo vam je dobro ?
Not sure if dobro il lošedale cooper wrote:Ko' Brega na steroidima.
Well...it sure ain't good.zomri wrote:Not sure if dobro il lošedale cooper wrote:Ko' Brega na steroidima.
Pa možda kod tebe, kod mene kotira drugačije, sa ovim isfuranim trubama i konstantnim i besramnim kranjem romske muzike.zomri wrote:Pa ne znam, kod mene Brega automatski ne znači loše. Zato mi ovo tvoje zvuči kao high praise, da ne kažem hype.
Onda sigurno ne slušaš ni The Clash recimo jer su pokrali funk, reggae i dub od crnaca.dale cooper wrote:Pa možda kod tebe, kod mene kotira drugačije, sa ovim isfuranim trubama i konstantnim i besramnim kranjem romske muzike.zomri wrote:Pa ne znam, kod mene Brega automatski ne znači loše. Zato mi ovo tvoje zvuči kao high praise, da ne kažem hype.
Radije poslušam...ne znam...Šabana Bajramovića, Esmu Redžepovu ili Ljiljanu Petrović. You know...the real deal. Ovi hibridi mi
više idu na kurac.
Nije isto i to ti vrlo dobro znaš. Pa jebote Šaban je tužio Bregovića zbog pizdarija koje mu je napravio. The Clash su bili pod uticajemzomri wrote:Onda sigurno ne slušaš ni The Clash recimo jer su pokrali funk, reggae i dub od crnaca.dale cooper wrote:Pa možda kod tebe, kod mene kotira drugačije, sa ovim isfuranim trubama i konstantnim i besramnim kranjem romske muzike.zomri wrote:Pa ne znam, kod mene Brega automatski ne znači loše. Zato mi ovo tvoje zvuči kao high praise, da ne kažem hype.
Radije poslušam...ne znam...Šabana Bajramovića, Esmu Redžepovu ili Ljiljanu Petrović. You know...the real deal. Ovi hibridi mi
više idu na kurac.
Pjesma jeste napisana u Dubiozinom folu koji se opet osjetno oslanja na Bregovićev romski folk hibrid. I ne mislim da je ovo odavanjeLost_Found wrote:
Dale potpuno si fulio sa odgovorom, pjesma je napisana u Dubiozinom folu, dakle naslonjena na njihov izricaj i djelo, njihov uticaj, tako da prica o Sabanu apsolutno ne stoji, ni o Clash-u koji respektira utjecaje, pa bas tu Saran odaje priznanje Dubiozinom komercijalnom uspjehu.
Jel‘ to stvarno Saran izjavio da slusa Jalu? Jesam li dobro shvatila? Zar i ti sine Brutuse?dale cooper wrote:Pjesma jeste napisana u Dubiozinom folu koji se opet osjetno oslanja na Bregovićev romski folk hibrid. I ne mislim da je ovo odavanjeLost_Found wrote:
Dale potpuno si fulio sa odgovorom, pjesma je napisana u Dubiozinom folu, dakle naslonjena na njihov izricaj i djelo, njihov uticaj, tako da prica o Sabanu apsolutno ne stoji, ni o Clash-u koji respektira utjecaje, pa bas tu Saran odaje priznanje Dubiozinom komercijalnom uspjehu.
priznanja Dubiozinom komercijalnom uspjehu već više pokušaj da se skoči na taj bandwagon i prisvoji dio tog komercijalnog uspjeha. Zato sam
i rekao (na drugoj temi) da je ona Saranova izjava kombinovana sa ovom pjesmom ništa drugo nego slabo prikriveni oportunizam.
A ovo vezano za Šabana i Bregovića je dio druge priče, priče koja Bregu prati godinama u njegovom odnosu prema saradnicama, kao
i aproprijaciji romske muzike u svoju vlastitu korist i svrhe.
The Clash kao i drugi bendovi punk i post punk ere su odrasli u okruženju gdje je bilo normalno da se crni i bijeli klinci druže na
reggae dub zabavama 70-tih godina tako da je taj uticaj sasvim normalno pronašao put u zvukovima bendova kao što su The Clash
ili Public Image Limited. Ali i pored toga ni The Clash ni PIL nisi mogao nazvati reggae ili dub bendom jer su imali nešto svoje, jer
su sve svoje uticaje pretočili u samo njima svojstven zvuk. Punk i reggae su dijelili i taj buntovnički duh što je i sam Bob Marley
prepoznao u pjesmi Punky Reggae Party.
Da.hadzinicasa wrote:Jel‘ to stvarno Saran izjavio da slusa Jalu? Jesam li dobro shvatila? Zar i ti sine Brutuse?dale cooper wrote:Pjesma jeste napisana u Dubiozinom folu koji se opet osjetno oslanja na Bregovićev romski folk hibrid. I ne mislim da je ovo odavanjeLost_Found wrote:
Dale potpuno si fulio sa odgovorom, pjesma je napisana u Dubiozinom folu, dakle naslonjena na njihov izricaj i djelo, njihov uticaj, tako da prica o Sabanu apsolutno ne stoji, ni o Clash-u koji respektira utjecaje, pa bas tu Saran odaje priznanje Dubiozinom komercijalnom uspjehu.
priznanja Dubiozinom komercijalnom uspjehu već više pokušaj da se skoči na taj bandwagon i prisvoji dio tog komercijalnog uspjeha. Zato sam
i rekao (na drugoj temi) da je ona Saranova izjava kombinovana sa ovom pjesmom ništa drugo nego slabo prikriveni oportunizam.
A ovo vezano za Šabana i Bregovića je dio druge priče, priče koja Bregu prati godinama u njegovom odnosu prema saradnicama, kao
i aproprijaciji romske muzike u svoju vlastitu korist i svrhe.
The Clash kao i drugi bendovi punk i post punk ere su odrasli u okruženju gdje je bilo normalno da se crni i bijeli klinci druže na
reggae dub zabavama 70-tih godina tako da je taj uticaj sasvim normalno pronašao put u zvukovima bendova kao što su The Clash
ili Public Image Limited. Ali i pored toga ni The Clash ni PIL nisi mogao nazvati reggae ili dub bendom jer su imali nešto svoje, jer
su sve svoje uticaje pretočili u samo njima svojstven zvuk. Punk i reggae su dijelili i taj buntovnički duh što je i sam Bob Marley
prepoznao u pjesmi Punky Reggae Party.