Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja sam odmah rekao. Nista popravka, zamjena. Dobio je pokvaren.
Slazem se. Za 55" LED TV koji je kostao skoro 3000KM ovo je nedopustivo. Obavezno traziti zamjenu!
Nesta sam citao da kao mnogi tolerisu 3-5 pixela (kao smatraju "normalnim"). Otici cu iduce sedmice i reklamirati... Ja sam bacio kartonsku kutiju u kojoj je dosao tv.Ne znam koliko ce to i da li ce praviti problem?Slazem se,za ovu seriju i cjenovni rang ne treba tolerisati...
Ja sam imao jedan mrtav piksel i dobio sam nov TV
U pitanju je Sony TV XF9005
Ja sam odmah rekao. Nista popravka, zamjena. Dobio je pokvaren.
Slazem se. Za 55" LED TV koji je kostao skoro 3000KM ovo je nedopustivo. Obavezno traziti zamjenu!
Nesta sam citao da kao mnogi tolerisu 3-5 pixela (kao smatraju "normalnim"). Otici cu iduce sedmice i reklamirati... Ja sam bacio kartonsku kutiju u kojoj je dosao tv.Ne znam koliko ce to i da li ce praviti problem?Slazem se,za ovu seriju i cjenovni rang ne treba tolerisati...
Uredu je kad se pixel pojavi nakon godinu... Ali ti si dobio neispravan.
Nema tu tolerancije...nosi to i ne daj da popravljaju.
jarobot wrote: ↑31/07/2020 08:43
Zar se Samsung može pokvariti ?
I još nov tek raspakovan i još 3000 km .
Ja sam mislio da su kvarovi rezervisani samo za Teslu , Vox, Philips itd
Pa i nije se pokvario nego je fabricka greska koja se desava i velikima ali koja je zanemarljiva i mjeri se u promilima...
Te Turske i Kineske tzv. TV uredjaje necu ni da komentarisem a ni RTINGS nece ni da ih testuje tj. vrsi recenziju nad njim...
jarobot wrote: ↑31/07/2020 08:43
Zar se Samsung može pokvariti ?
I još nov tek raspakovan i još 3000 km .
Ja sam mislio da su kvarovi rezervisani samo za Teslu , Vox, Philips itd
Pa i nije se pokvario nego je fabricka greska koja se desava i velikima ali koja je zanemarljiva i mjeri se u promilima...
Te Turske i Kineske tzv. TV uredjaje necu ni da komentarisem a ni RTINGS nece ni da ih testuje tj. vrsi recenziju nad njim...
Zar može imati i fabričku grešku.
Zar to nije savršenstvo ?
Je l moguce da ovaj bot pise ove gluposti... Druze danas je sve i jedan brend podlozan greskama i kvarovima. To sto neki ne zele da priznaju, njihova stvar. Ali nasladjivati se kako je Samsung dosao sa greskom je bolesno. Ja licno imam philipsa nekog HD Ready skoro 9 godina i radi ok, iako je slika ocaj. A isto tako imam neku Toshibu 9 godina FHD i zavrsava posao. Mislim kad bih sad dao 1500 KM i vise na ove nove?m, to bi trajalo 3-4 godine i idemo dalje kao i sva tehnika. Jednostavno uvaljuju nam lijeve proizvode i to je to. Ko ima para kupice bolje za 2500-3000, ko nema uzece slabije.
jarobot wrote: ↑31/07/2020 12:15
Zar može imati i fabričku grešku.
Zar to nije savršenstvo ?
Naravno,kod bilo koje masovne produkciji postoji dopustena tolerancija greski koja se mjeri u odredjenim procentima pa tako i kod
poznatih i uglednih marki.
E sad kod uglednih marki je procenat dopustenih greski zanemarljiv sto naravno opravdava cijenu i renome doticne marke dok kod nekih lijevih marki je taj procenat dopustenih greski veci i oni to pokrivaju masovnom proizvodnjom,jeftinijim dijelovima koje ugradjuju a to se odrazava i na cijenu doticne marke.
Rucni rad i potpis majstora je jedina garancije da greske nema ali taj proizvod takodje ima svoju cijenu,Ferrari,Rolls-Royce,Lamborghini,Bugatti itd.
jarobot wrote: ↑31/07/2020 12:15
Zar može imati i fabričku grešku.
Zar to nije savršenstvo ?
Naravno,kod bilo koje masovne produkciji postoji dopustena tolerancija greski koja se mjeri u odredjenim procentima pa tako i kod
poznatih i uglednih marki.
E sad kod uglednih marki je procenat dopustenih greski zanemarljiv sto naravno opravdava cijenu i renome doticne marke dok kod nekih lijevih marki je taj procenat dopustenih greski veci i oni to pokrivaju masovnom proizvodnjom,jeftinijim dijelovima koje ugradjuju a to se odrazava i na cijenu doticne marke.
Rucni rad i potpis majstora je jedina garancije da greske nema ali taj proizvod takodje ima svoju cijenu,Ferrari,Rolls-Royce,Lamborghini,Bugatti itd.
Ferrari, Rolls-Royce i Lamborghini su auta koja se statistički na broj komada najviše kvare.
Provjereno pokušaću naći podatke da vidiš.
Tako da ti je poređenje nesuvislo
jarobot wrote: ↑31/07/2020 08:43
Zar se Samsung može pokvariti ?
I još nov tek raspakovan i još 3000 km .
Ja sam mislio da su kvarovi rezervisani samo za Teslu , Vox, Philips itd
Naravno da je sva tehnika potencijalno podložna kvaru jer ništa nije savršeno - logično (pretpostavljam, tj. nadam se, da si ipak želio pokazati dozu sarkazma sa ovim komentarom).
Neki proizvođači prave manje "kvarljive" proizvode, a neki s druge strane i nisu pretjerano pouzdani i/ili kvalitetni (statistički ili kako god hoćeš) - i to je logično.
Na kraju, drago mi je da si i sam potpuno svjestan toga napravio logičnu podjelu brendova: Samsung (dodao bih još Sony i eventualno LG) na jednu stranu, a na sasvim drugu, otprilike udaljeni svjetlosnu godinu: Tesla, VOX, Philips isl.)
Ja sam odmah rekao. Nista popravka, zamjena. Dobio je pokvaren.
Slazem se. Za 55" LED TV koji je kostao skoro 3000KM ovo je nedopustivo. Obavezno traziti zamjenu!
Nesta sam citao da kao mnogi tolerisu 3-5 pixela (kao smatraju "normalnim"). Otici cu iduce sedmice i reklamirati... Ja sam bacio kartonsku kutiju u kojoj je dosao tv.Ne znam koliko ce to i da li ce praviti problem?Slazem se,za ovu seriju i cjenovni rang ne treba tolerisati...
Ma znam ja da se oni pokusavaju ograditi i da kazu da je odredjen broj losih(mrtvih, zaglavljenih) piksela prihvatljiv ali uzimajuci u obzir klasu tog tvog televizora i njegovu cijenu po meni je i taj 1 neprihvatljiv s obzirom na mjesto na kojem se nalazi. Da je taj losi piksel negdje na rubu panela odnosno blizu okvira pa bi se to nekako i moglo tolerisati ali ovo ovako bas upada u oci.
Sto se tice toga sto si bacio kutiju, obicno se kod povrata televizora mora predati i sve sto dodje uz njega pa cak i kutija tako da ne znam hoce li ti praviti problem sto je nemas ali im to ne bi smjelo biti jedino opravdanje da ne vrate TV. Inace se ne baca kutija od televizora sve dok je u garantnom roku jer osim povrata ona omogucava siguran transport TV-a.
jarobot wrote: ↑31/07/2020 08:43
Zar se Samsung može pokvariti ?
I još nov tek raspakovan i još 3000 km .
Ja sam mislio da su kvarovi rezervisani samo za Teslu , Vox, Philips itd
Ovo se kod Samsunga desi na 1 televizoru od 1000 a dok kod fušlipsa ako 100 od 1000 bude dobro to je odlican rezultat
jarobot wrote: ↑31/07/2020 08:43
Zar se Samsung može pokvariti ?
I još nov tek raspakovan i još 3000 km .
Ja sam mislio da su kvarovi rezervisani samo za Teslu , Vox, Philips itd
Ovo se kod Samsunga desi na 1 televizoru od 1000 a dok kod fušlipsa ako 100 od 1000 bude dobro to je odlican rezultat
Mozda su ti uvalili Tv iz izloga koji je upaljen 24/7?
I koja je radnja u pitanju da ih izbjegavam u sirokom luku.
Platis tolike novce i ne smije biti ni statisticke greske.
Toga nema ni u Awt.u jbt a ne Samsung.
Slazem se. Za 55" LED TV koji je kostao skoro 3000KM ovo je nedopustivo. Obavezno traziti zamjenu!
Nesta sam citao da kao mnogi tolerisu 3-5 pixela (kao smatraju "normalnim"). Otici cu iduce sedmice i reklamirati... Ja sam bacio kartonsku kutiju u kojoj je dosao tv.Ne znam koliko ce to i da li ce praviti problem?Slazem se,za ovu seriju i cjenovni rang ne treba tolerisati...
Ma znam ja da se oni pokusavaju ograditi i da kazu da je odredjen broj losih(mrtvih, zaglavljenih) piksela prihvatljiv ali uzimajuci u obzir klasu tog tvog televizora i njegovu cijenu po meni je i taj 1 neprihvatljiv s obzirom na mjesto na kojem se nalazi. Da je taj losi piksel negdje na rubu panela odnosno blizu okvira pa bi se to nekako i moglo tolerisati ali ovo ovako bas upada u oci.
Sto se tice toga sto si bacio kutiju, obicno se kod povrata televizora mora predati i sve sto dodje uz njega pa cak i kutija tako da ne znam hoce li ti praviti problem sto je nemas ali im to ne bi smjelo biti jedino opravdanje da ne vrate TV. Inace se ne baca kutija od televizora sve dok je u garantnom roku jer osim povrata ona omogucava siguran transport TV-a.
To je nidje veze sto pises za kutiju, sad bi trebali za sve kucanske aparate koje kupimo cuvati i kutiju hahaha
jarobot wrote: ↑31/07/2020 08:43
Zar se Samsung može pokvariti ?
I još nov tek raspakovan i još 3000 km .
Ja sam mislio da su kvarovi rezervisani samo za Teslu , Vox, Philips itd
Ovo se kod Samsunga desi na 1 televizoru od 1000 a dok kod fušlipsa ako 100 od 1000 bude dobro to je odlican rezultat
Slazem se. Za 55" LED TV koji je kostao skoro 3000KM ovo je nedopustivo. Obavezno traziti zamjenu!
Nesta sam citao da kao mnogi tolerisu 3-5 pixela (kao smatraju "normalnim"). Otici cu iduce sedmice i reklamirati... Ja sam bacio kartonsku kutiju u kojoj je dosao tv.Ne znam koliko ce to i da li ce praviti problem?Slazem se,za ovu seriju i cjenovni rang ne treba tolerisati...
Ma znam ja da se oni pokusavaju ograditi i da kazu da je odredjen broj losih(mrtvih, zaglavljenih) piksela prihvatljiv ali uzimajuci u obzir klasu tog tvog televizora i njegovu cijenu po meni je i taj 1 neprihvatljiv s obzirom na mjesto na kojem se nalazi. Da je taj losi piksel negdje na rubu panela odnosno blizu okvira pa bi se to nekako i moglo tolerisati ali ovo ovako bas upada u oci.
Sto se tice toga sto si bacio kutiju, obicno se kod povrata televizora mora predati i sve sto dodje uz njega pa cak i kutija tako da ne znam hoce li ti praviti problem sto je nemas ali im to ne bi smjelo biti jedino opravdanje da ne vrate TV. Inace se ne baca kutija od televizora sve dok je u garantnom roku jer osim povrata ona omogucava siguran transport TV-a.
Ovo mi ima smisla samo za situaciju baš kako si napisao: kod povrata uređaja, npr. kad iskoristiš zakonsko pravo povrata u roku od 7 dana (tada obično traže da vratiš kako si i dobio). Ovdje je, međutim, u pitanju kvalitativna reklamacija, praktično kvar uređaja, mislim da tu kutija nije obavezna. Neka im kaže da uzmu kutiju od zamjenskog TV-a i riješen problem
spinel_ wrote: ↑01/08/2020 10:32
Mozda su ti uvalili Tv iz izloga koji je upaljen 24/7?
I koja je radnja u pitanju da ih izbjegavam u sirokom luku.
Platis tolike novce i ne smije biti ni statisticke greske.
Toga nema ni u Awt.u jbt a ne Samsung.
Ne vjerujem da su mu uvalili TV iz izloga s obzirom da je covjek kupio novi model koji se kod nas pojavio prije nepunih mjesec dana.
mc-twin wrote: ↑31/07/2020 11:08
Nesta sam citao da kao mnogi tolerisu 3-5 pixela (kao smatraju "normalnim"). Otici cu iduce sedmice i reklamirati... Ja sam bacio kartonsku kutiju u kojoj je dosao tv.Ne znam koliko ce to i da li ce praviti problem?Slazem se,za ovu seriju i cjenovni rang ne treba tolerisati...
Ma znam ja da se oni pokusavaju ograditi i da kazu da je odredjen broj losih(mrtvih, zaglavljenih) piksela prihvatljiv ali uzimajuci u obzir klasu tog tvog televizora i njegovu cijenu po meni je i taj 1 neprihvatljiv s obzirom na mjesto na kojem se nalazi. Da je taj losi piksel negdje na rubu panela odnosno blizu okvira pa bi se to nekako i moglo tolerisati ali ovo ovako bas upada u oci.
Sto se tice toga sto si bacio kutiju, obicno se kod povrata televizora mora predati i sve sto dodje uz njega pa cak i kutija tako da ne znam hoce li ti praviti problem sto je nemas ali im to ne bi smjelo biti jedino opravdanje da ne vrate TV. Inace se ne baca kutija od televizora sve dok je u garantnom roku jer osim povrata ona omogucava siguran transport TV-a.
To je nidje veze sto pises za kutiju, sad bi trebali za sve kucanske aparate koje kupimo cuvati i kutiju hahaha
Jarane jel imas problema sa ocima pa ne vidis da sam napisao da se kod povrata televizora radi tako? Eto boldovao sam ti iznad pa valjda sad procitas kako treba.
Normalno da neces cuvati kutiju od miksera, pegle, itd ali kod TV-a bi trebao jer se radi o osjetljivoj i lomljivoj elektronici velikih dimenzija i jedino fabricka kutija omogucava siguran transport iste.
mc-twin wrote: ↑31/07/2020 11:08
Nesta sam citao da kao mnogi tolerisu 3-5 pixela (kao smatraju "normalnim"). Otici cu iduce sedmice i reklamirati... Ja sam bacio kartonsku kutiju u kojoj je dosao tv.Ne znam koliko ce to i da li ce praviti problem?Slazem se,za ovu seriju i cjenovni rang ne treba tolerisati...
Ma znam ja da se oni pokusavaju ograditi i da kazu da je odredjen broj losih(mrtvih, zaglavljenih) piksela prihvatljiv ali uzimajuci u obzir klasu tog tvog televizora i njegovu cijenu po meni je i taj 1 neprihvatljiv s obzirom na mjesto na kojem se nalazi. Da je taj losi piksel negdje na rubu panela odnosno blizu okvira pa bi se to nekako i moglo tolerisati ali ovo ovako bas upada u oci.
Sto se tice toga sto si bacio kutiju, obicno se kod povrata televizora mora predati i sve sto dodje uz njega pa cak i kutija tako da ne znam hoce li ti praviti problem sto je nemas ali im to ne bi smjelo biti jedino opravdanje da ne vrate TV. Inace se ne baca kutija od televizora sve dok je u garantnom roku jer osim povrata ona omogucava siguran transport TV-a.
Ovo mi ima smisla samo za situaciju baš kako si napisao: kod povrata uređaja, npr. kad iskoristiš zakonsko pravo povrata u roku od 7 dana (tada obično traže da vratiš kako si i dobio). Ovdje je, međutim, u pitanju kvalitativna reklamacija, praktično kvar uređaja, mislim da tu kutija nije obavezna. Neka im kaže da uzmu kutiju od zamjenskog TV-a i riješen problem
Kvalitativna - nekvalitativna, trazice mu kutiju iz razloga sto ne mogu dalje sigurno transportovati TV bez nje. Svejedno, kao sto sam napisao iznad, to sto on nema kutiju ne bi smio biti razlog da mu ne zamijene TV.
CooK wrote: ↑01/08/2020 19:44
Kvalitativna - nekvalitativna, trazice mu kutiju iz razloga sto ne mogu dalje sigurno transportovati TV bez nje. Svejedno, kao sto sam napisao iznad, to sto on nema kutiju ne bi smio biti razlog da mu ne zamijene TV.
Ma razumijemo se potpuno, i sam čuvam kutiju od TV-a iako je dosta glomazna i to upravo zbog eventualnog transporta. Međutim, što se tiče ove situacije sa Q80T nema šanse da čovjeku mogu osporiti povrat i zamjenu uređaja samo na bazi toga što nema kutije (a i tu se izgleda razumijemo i slažemo )