Kurto ili Murto!?

Stranke, političari... Recite i Vi svoje mišljenje!
Post Reply
User avatar
vet
Posts: 90
Joined: 21/07/2003 00:00

Kurto ili Murto!?

Post by vet » 04/06/2014 11:52

Da li ste u stanju da se bar nakratko uzdigne iznad svog nacionalnog ili religijskog obora, te pogledate situaciju na terenu odozgo iz jedne neutralne perspektive? Oni kojima to pođe za rukom, nakon što se podignu gore i pogledaju Bosnu i Hercegovinu odozgo, vidjeće dolje ispod sebe jednu predivnu prirodnu sredinu koju naseljavaju ljudska bića, između kojih na prvi pogled nema nikakve razlike. U suštini je ni nema, međutim, ti ljudi su međusobno, na jedan vještački način, podijeljeni na tri „različite“ grupe, na osnovu „njihovih“ – vjerovanja. (Vjerovanje i znanje su dva potpuno različita pojma.) Svjesni smo bar toliko da možemo primjetiti (bar na drugima ako ne na sebi samima) da jedan vjerski sistem a takođe i ideološki, uveliko diktira čovjekovu percepciju, način razmišljanja, pa tako i ponašanja, ne ulazeći u to koliko je određen sistem istinit.

Kad su ljudska bića u pitanju, normalan čovjek takođe može primjetiti sljedeće činjenice:

1. Većina ljudskih bića je po svojoj suštini ista.

2. Ljudska bića su vještački podijeljena i kao takva manipulisana kroz cijelu istoriju, pa do danas (podijeli pa vladaj), što rezultira njihovom pogibijom, patnjom i stradanjima, dok vladajuća elita rijetko kad dijeli sudbinu naroda.

Kad je Bosna u pitanju, čovjek može primjetiti sljedeće činjenice:

1. Tokom jednog dužeg istorijskog perioda, tu imamo tri „različita“ naroda, odnosno, tri različite religijske platforme.

2. Tito svojevremeno formira zajedničku platformu baziranu na ideologiji a ne na religiji (što je u suštini slično, mada ponekad može biti funkcionalno.) Ta ideološka platforma je bila relativno dugo stabilna i obezbjeđivala je uslove za jedan zajednički život. U svakom slučaju, može se reći da je životni standard bio iznad današnjeg.

3. Kasniji raspad zajedničke ideološke platforme dovodi do povratka naroda na religijske platforme što nadalje vodi i do starih podjela uključujući i teritorijalne.

4. Na vlast dolazi garnitura političara koji pretvaraju radničku imovinu u državnu, te obezbjeđuju i uslove za njeno otuđivanje. Manje-više isti ljudi se vrte na vlasti 20.-tak godina, nesposobni da uspostave životni sandard koji je bio prije raspada zajedničke platforme.

5. Država opljačkana a narod pretvoren u moderne robove koji trebaju da budu sretni ukoliko uopšte dobiju neki posao. (Moderni robovlasnički sistem podrazumijeva da se ljude ne treba zatvarati ili držati u lancima, plaćati stražare itd. Dovoljno im je dati taman onoliko novca koliko im treba da prežive.)

Uzimajući u obzir gorenavedene činjenice, kako je moguće prevazići ovu situaciju, obezbjeđujući jedan društveni sistem u kojem čovjek može dostojanstveno da živi?!

Da bi se obezbijedio jedan humani društveni sistem, potrebno je formirati jednu zajedničku platfomu za sve narode koji tamo žive a ta zajednička platforma ne može biti zasnovana na religiji, niti na ideologiji. Na čemu onda može?! Jedino na – humanosti!

Humanost – kao zajednička platforma za normalna ljudska bića

Da bi se uspostavila ta platforma, odnosno, jedan humani društveni sistem, potrebno je dovesti na vlast - humane ljude a nehumane ljude spriječiti da obavljaju funkcije s kojih mogu ugrožavati živote i dobrostanje ljudskih bića.

S ezoteričke tačke gledišta, normalni ljudi posjeduju dušu a nenormalni ne, tako da bi postojala samo jedna podjela ljudi, na one s dušom i one bez duše. Dakle, možda narod ne kaže slučajno za nekoga ko se nehumano ponaša, da nema duše?! S obzirom da duša nije zvanično priznata jer se ona kao komponenta ljudskog bića ne može vidjeti, opipati i izmjeriti, ovdje se nećemo baviti njome, nego jednom njenom karakteristikom a to je - osjećaj humanosti.

Pojam humanost je poznat svima nama, mada ne i taj osjećaj. Taj osjećaj ima većina ljudskih bića (prema nekim statističkim podacima: 94-96%), te se on kao karakteristika jednog normalnog ljudskog bića se ne može negirati.
Većina nas doživljava humanost i kao jedan osjećaj na kojeg se može i reagovati, te će se i ponašati u skladu s njim. Problem je u tome što u ljudskoj populaciji postoji i 4-6% onih koji ne mogu doživjeti taj osjećaj i ponašati se u skladu s njim jer ga jednostavno nemaju, mada su ga u stanju intelektualno definisati.

Psihopatija ili sociopatija

Postoje i pojmovi koji označavaju taj poremećaj. Psihopatija ili sociopatija. Čini se da je pojam sociopatija smišljen čisto iz maskirnih razloga, tj. da kod normalnog čovjeka ostavi utisak kao da se tu radi o nekim samotnjacima koji se povlače u samoću ili zaziru od društva što je, naravno, daleko od istine. Te individue sa jednim urođenim nagonom za kontrolom drugih i bez osjećaja savjesti, vrlo su probitačne u svim društvenim hijerarhijama, uključujući i političke. Tako se može reći da ih ima dosta i u vladama država, pa čak i na predsjedničkim funkcijama.

Dakle, ovaj poremećaj ljudske psihe je priznat u ljudskom društvu i naučno je potvrđen. Takođe je utvrđeno i to da se on nasljedno prenosi, međutim, ta problematika se ignoriše, odnosno, njegova istinska priroda se pogrešno predstavlja normalnim ljudima. Stvar nadalje komplikuje i to što je taj poremećaj neizlječiv. Psihopate nisu ti koji traže pomoć od psihologa i psihijatara jer oni sebe smatraju normalnim, čak i nadmoćnim u odnosu na normalne ljude. Njihove žrtve su oni koji traže pomoć.

Jedan urođen nagon za nametanjem svojih deluzija drugima kako bi ih kontrolisali, narcisoidnost, egocentričnost, pretjerana samouvjerenost, varanje, plitka osjećanja, manipulativnost, sebičnost; nedostatak empatije kao i obzira za druge, jedno potpuno odsustvo savjesti (tako da ništa ne može da ih koči) i ljudskih moralnih vrijednosti, slatkorječivost, površinski šarm, podmuklost, lukavost, neodgovornost, sklonost ka jednom parazitskom životnom stilu, itd. su karakteristike jednog klasičnog psihopate a nerijetko i jednog klasičnog političara.

Kao takvi, oni mogu biti briljantni, mogu da pišu naučne radove a kao veoma uspješni glumci mogu da upotrebljavaju i riječi pune emocija, međutim, vremenom postaje sve jasnije i jasnije da te njihove riječi nisu u skladu s njihovim ponašanjem, tako da ih možemo prepoznati po njihovim plodovima.

U suštini, tu se radi o jednoj mentalnoj bolesti koja se može dosta uspješno sakrivati uz pomoć jedne „maske trezvenosti“ (pojam kojeg je koristio Chleckey za naslov njegove knjige na temu psihopatije.).

Patokratija

Pojam patokratija podrazumijeva sistem vladavine stvoren od strane patološke manjine (uglavnom tzv. „elite“) koja preuzima kontrolu nad zajednicom normalnih ljudi.

Kada psihopate zauzmu ključe funkcije u okviru sistema jedne države, tada započinje proces – „psihopatizacije" naroda. Ovaj termin je naravno nezvaničan. Neki psiholozi koriste pojam – transpersonalizacija. Znači, radi se o prenosu psihopatskih osobina i načina razmišljanja na „normalne" ljude.

U knjizi Politička ponerologija, A. Lobačevski je to izrazio na sljedeći način: „Njihov drugačiji način razmišljanja, njihovo emocionalno nasilje i njihov egoizam relativno lako nalaze vrata za ulaz u umove drugih ljudi koji ih onda počinju da percipiraju unutar kategorija koje pripadaju jednom prirodnom pogledu na svijet. Takvo ponašanje ljudi sa takvim poremećajem karaktera nadalje traumatizira umove i osjećanja normalnih ljudi, te im postepeno smanjuje sposobnost da koriste svoj zdrav razum. Uprkos svom otporu, ljudi se sve više navikavaju na jednu čvrstu tendenciju ka patološkom razmišljanju i doživljavanju stvari. Kao rezultat toga, kod mlađih ljudi, njihova ličnost trpi abnormalne promjene i razvoj što dovodi do nakaznosti.“

Prenos „simptoma" ove bolesti na ljudsku populaciju obavlja se najviše uz pomoć medija koja su pod njihovom kontrolom; formira se tzv. „zvanična kultura", kroz koju se promoviše životni stil, način razmišljanja i ponašanja koji je karakterističan za psihopate. Obilnom upotrebom „orvelovskog jezika“ i paramoralizma, psihopatološke aktivnosti se racionalizuju i predstavljaju narodu kao nešto sasvim normalno. Sve ovo je ujedno podrazumijeva i jedan proces dehumanizacije ljudskih bića.

Kurto ili Murto?!

Potlačene narodne mase su tokom istorije ove planete uspijevale da svrgnu s vlasti svoje psihopatične vođe, međutim, kao po nekom pravilu, svi progresivni pokreti brzo bivaju kooptirani ili uzurpirani od strane psihopatičnih individua. Ukratko, ukoliko uspijemo da svrgnemo s vlasti psihopatičnog Kurtu, na njegovo mjesto obično dolazi psihopatični Murto, tako da nije čudo zašto se kasnije redovno ispostavlja da se skoro ništa nije suštinski promijenilo na bolje. Taj proces dovođenja psihopatičnih individua na vlast uveliko se pospješava time što oni imaju tendenciju i da se udružuju u kojekava tajna ili polutajna društva koja imaju jaku finansijsku i političku moć, te tako mogu i da guraju svoje članove na pozicije vlasti.

Kad postanemo svjesni ovog problema, automatski će nam postati jasno i to da ćemo morati podvrgavati jednom obaveznom psihičkom pregledu od strane jedne stvarno nezavisne komisije psihologa i psihijatara (imajući na umu činjenicu da i među njima može da bude psihopata) sve individue koji su kandidati za obavljanje funkcija s kojih mogu ugrožavati živote i dobrostanje drugih ljudskih bića, bilo da se tu radi o političkim ili vojnim funkcijama, religijskim, bankarskim, biznisu, zdravstvenom sistemu, obrazovnom, itd. jer isto kao što daltonistima, dakle, onima koji nisu u stanju da razlikuju boje, ne dozvoljavamo da voze sredstva javnog saobraćaja kako ne bi ugrožavali druge, tako bi bilo logično da psihopatama, koji su poznati i kao „daltonisti za dublja ljudska osjećanja i moralne vrijednosti“, ne dozvolimo da zauzimaju funkcije s kojih će biti u stanju da ugrožavaju živote i dobrostanje drugih.

Naravno, neki bi mogli reći da bi se tu radilo o jednoj diskriminaciji, međutim, mi moramo biti svjesni da su nas kao čovječanstvo tokom cijele naše istorije, te individue, kao državne, nacionalne ili vjerske vođe, koštale na stotine miliona izgubljenih života a o razaranjima, patnji i stradanjima da ne pričamo. Osim toga, oni su ti koji na normalne ljude gledaju kao na jednu nižu vrstu. Istorija naše planete podsjeća na istoriju jedne klaonice upravo kao rezultat dejstvovanja individua koje pate od pomenutog poremećaja.

Tako i u slučaju Bosne, narod se može buniti i „plenumirati“ do besvijesti i ništa se neće suštinski promijeniti, sve dok ne postanemo svjesni same suštine problema i ne poduzmemo nešto konkretno u vezi s tim.

„Dekontaminacija“

Kad postignemo jedan određeni prag svjesnosti o ovom makrosocijalnom patološkom fenomenu, moraćemo naravno i poduzeti nešto u vezi s tim jer se ovdje radi o jednoj hitnoj potrebi zaštite dobrostanja normalnih ljudskih bića a to će takođe morati biti zasnovano na jednom humanom nivou. Dakle, bez nekih osveta ili kazni, osim u slučajevima gdje su određene individue počinile krivična djela (oni vrlo dobro razumiju zakone a nerijetko ih i pišu), međutim, i tu će se morati uzmati u obzir njihova neuračunljivost kao posljedica pomenutog mentalnog poremećaja. Novac uložen u prekvalifikaciju tih individua biće mnogo manji od novca kojeg će one otuđiti ili pronevjeriti. („Crna rupa“ bi bio samo jedan kosmički simbol za njihovu prirodu).

Dakle, društveni sistem koji može obezbijediti jedan dostojanstven život svakom ljudskom biću, vlada koja neće manipulisati narod ili ga navoditi na psihopatološke aktivnosti kao na primjer, na mržnju „onih drugih“ i oružane sukobe protiv „onih drugih“ i koja neće ograničavati ljudske slobode. Privreda i finansijski sistem koji neće pretvarati čovjeka u roba. Slobodni mediji i prestanak promocije psihopatoloških sadržaja i njihovog racionalizovanja. Društveni sistem u kojem će se promovisati poštovanje svakog ljudskog bića i njegove individualnosti... itd. sve ovo će postati moguće kad humani i svjesni ljudi dođu na čelo jedne države, odnosno, ljudskog društva.

Kad se osvijestimo, postaće nam kristalno jasna činjenica da u ovoj realnosti niko nema jedno prirodno pravo da iskorištava i manipuliše ljudska bića, da ih lišava života ili im nanosi bol i patnju (uz bilo kakvu ispriku) ili da navodi druge da to čine. To što postoje neki koji su dali to pravo samima sebi, usljed patološkog stanja njihove svijesti, ne mora automatski značiti da im to trebamo i dozvoliti.

Dakle, ono što karakteriše jedno istinsko ljudsko bića je – humanost. Tako bi to ujedno bio i naš zajednički nazivnik, odnosno, jedina ispravna platforma s koje možemo zajednički dejstvovati na jedan razuman, kreativan, efikasan i na kraju krajeva, ljudski način.

..

P.S. Literatura: A. Lobačevski: Politička ponerologija (ova knjiga je besplatno dostupna na internetu), R. Hare: Without Conscience; Snakes in Sutes; Cleckley: Mask of Sanity; M Stout: Sociopath Next Door; G.K. Simon: In Sheep’s Clothing; Google: psihopatija, patokratija, patokracija...

..


Naslovnica
Posts: 9784
Joined: 20/03/2013 15:38

Re: Kurto ili Murto!?

Post by Naslovnica » 04/06/2014 12:11

Pa čujte kolega, ako budemo govorili o ovoj temi samo sa teoretskog aspekta, koji kao takav predstavlja jednu vrstu apstrakcije, ostaćemo uskraćeni za jedan, više manje suptilni, ako ne istovremeno i sarkastični ton jedne eshatološke projekcije čovjeka, koja je de facto, a ne samo de iure, odraz transcedentalnih stremljenja u predestinacijskom aspektu njegovog umjetničkog, pa usudio bih se reći, i animalnog izraza, koji je od svojih prapočetaka bio etalon za sva naknadna stremljenja njegovom bitku, i opstojnosti istog u ovoj svekolikoj stvarnosti.
Apstrakcija filmskog izraza, kao jezika specifikuma i apstrakcija umjetnickog akta uopste, de jure predstavlja jednu vrstu sakralne ratifikacije, vlastite inferniornosti i vlastitog infalicizma, bez obzira o kojoj se vrsti supremacije na tom istom jeziku, kao specifikumu radi i bez obzira na kojem nivou aspiracija mi o njemu govorili.

User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 20989
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

Re: Kurto ili Murto!?

Post by O'zone » 04/06/2014 12:25

Naslovnica wrote:Pa čujte kolega, ako budemo govorili o ovoj temi samo sa teoretskog aspekta, koji kao takav predstavlja jednu vrstu apstrakcije, ostaćemo uskraćeni za jedan, više manje suptilni, ako ne istovremeno i sarkastični ton jedne eshatološke projekcije čovjeka, koja je de facto, a ne samo de iure, odraz transcedentalnih stremljenja u predestinacijskom aspektu njegovog umjetničkog, pa usudio bih se reći, i animalnog izraza, koji je od svojih prapočetaka bio etalon za sva naknadna stremljenja njegovom bitku, i opstojnosti istog u ovoj svekolikoj stvarnosti.
Apstrakcija filmskog izraza, kao jezika specifikuma i apstrakcija umjetnickog akta uopste, de jure predstavlja jednu vrstu sakralne ratifikacije, vlastite inferniornosti i vlastitog infalicizma, bez obzira o kojoj se vrsti supremacije na tom istom jeziku, kao specifikumu radi i bez obzira na kojem nivou aspiracija mi o njemu govorili.


E nek si mu reko :mrgreen:

Innovation
Posts: 4231
Joined: 23/03/2011 11:58

Re: Kurto ili Murto!?

Post by Innovation » 04/06/2014 23:03

O'zone wrote:E nek si mu reko :mrgreen:


:thumbup: :lol:

zeleni walter
Posts: 176
Joined: 11/04/2011 15:37

Re: Kurto ili Murto!?

Post by zeleni walter » 05/06/2014 08:07

Kao što je jednom jedan vrli pisac ovdje napisao ''podizanje svijesti primitivnih divljaka na jedan viši nivo je dug i mukotrpan posao'', a najbolji dokaz ovoj tvrdnji jeste i vaše retrogradno ismijavanje svi progresivnih ljudi umjesto da svakodnevno plačete jer su nas upravo ovi gore spomenuti opljačkali i finacijski zatvorili u geto već 20 godina, dok oni orgijaju širom svijeta sa našim novcem.

Image

zeleni walter
Posts: 176
Joined: 11/04/2011 15:37

Re: Kurto ili Murto!?

Post by zeleni walter » 05/06/2014 08:51

Trebamo da plačemo jer ćemo svi pocrkati ko stoka u ovom njihovom bolesnom psihopatskom geto-u otplačujući doživotno Bankama mizerne jednosobne i dvosobne stanove stare po trideset godina u geto-naseljima poput Alipašinog polja kao što je gore čovjek napisao, a ovo što su oni ukrali od nas - sebi lično, nikad nečemo imati da živimo tri puta po tristo godina.






User avatar
vet
Posts: 90
Joined: 21/07/2003 00:00

Re: Kurto ili Murto!?

Post by vet » 16/06/2014 23:12

Naslovnica wrote:Pa čujte kolega, ako budemo govorili o ovoj temi samo sa teoretskog aspekta, koji kao takav predstavlja jednu vrstu apstrakcije, ostaćemo uskraćeni za jedan, više manje suptilni, ako ne istovremeno i sarkastični ton jedne eshatološke projekcije čovjeka, koja je de facto, a ne samo de iure, odraz transcedentalnih stremljenja u predestinacijskom aspektu njegovog umjetničkog, pa usudio bih se reći, i animalnog izraza, koji je od svojih prapočetaka bio etalon za sva naknadna stremljenja njegovom bitku, i opstojnosti istog u ovoj svekolikoj stvarnosti.
Apstrakcija filmskog izraza, kao jezika specifikuma i apstrakcija umjetnickog akta uopste, de jure predstavlja jednu vrstu sakralne ratifikacije, vlastite inferniornosti i vlastitog infalicizma, bez obzira o kojoj se vrsti supremacije na tom istom jeziku, kao specifikumu radi i bez obzira na kojem nivou aspiracija mi o njemu govorili.


Ovdje se vidi da je značaj ove tematike prepoznat na jednom dubljem nivou, tako da je čovjekova ličnost dobila poticaj da reaguje onako kako najbolje zna i umije, odnosno, u skladu sa nivoom svoje svjesnosti, kakav god on bio, odakle proističe da ta reakcija ne mora obavezno biti i razumna. Pored jednog akutnog nedostatka svjesnosti ili neupražnjavanja kontemplacije i “transpersonalizacija” koja je pomenuta u uvodnoj poruci i koja se obično pojavljuje kao rezultat hronične izloženosti psihopatološkom materijalu, često može da bude uzrok toga (naravno, ukoliko stvar nije urođena).
Naravno, onima koji su posvetili bar malo pažnje ovom “fenomenu” nije trebalo mnogo vremena da uvide kako se ovdje radi o jednom makrosocijalnom problemu a ne nečemu što je karakteristično samo za balkanski prostor. Možda bi se moglo reći da je bosanska patokratija samo donekle “primitivnija” u odnosu na onu svjetsku!?

Donji video ukratko predstavlja stvar:



Znači, ovdje možemo razgovarati i o jednoj “pandemiji” psihopatskog razmišljanja i ponašanja gdje tokom jednog dugogodišnjeg perioda, istinske psihopate kontrolišu i manipulišu većinu “normalnih” ljudi (koji to više odavno nisu jer su i oni postali u određenoj mjeri “psihopatizirani”).

**

Ukoliko se nakratko prebacimo sa politike na gnostiku, tamo kažu da se sve vrti oko razvoja svijesti ljudskog bića i da patnja nije obavezna, mada može biti od pomoći kao poticaj čovjeku na dejstvovanje kako bi promijenio na bolje okolnosti u kojima se nalazi. Na kraju krajeva, oni koji su svjesniji, manje se pate.
Uzimajući u obzir onu čuvenu izreku:

“Ne čudim se ja njima što su nam ga zavukli, nego nama, što smo im se naguzili”


Postavlja se pitanje, šta drugo može očekivati onaj koji se nekome naguzio?! Dakle, radi se o stanju svijesti. Ne možeš se isto ponašati a očekivati bolje rezultate. U realnosti u kojoj autoriteti ne postoje, davno je primjećeno to da oni koji se naguze izmišljenim ili nametnum autoritetima odozgo, naguziće se i onima odozdo.

Tako, u ovoj realnosti u kojoj je ljudska glupost i zakonom zaštićena, nije nikakvo čudo što većina ljudi prolazi kao Mujo u onom „gnostičkom“ vicu, kad se zadesio u nekim orgijama koje su se odvijale u mraku, pa poslije nekog vremena počeo da zapomaže i viče: „Palite svjetlo“! Kad su ga pitali zašto kuka, on reče: „Ljudi, ovdje definitivno nešto nije u redu, ja ga već treći put pušim.“

**

Očekivanje jednog a dobijanje drugog, takođe je odraz nečijeg stanja svijesti. Ukratko rečeno, oni koji ga puše, puše ga s razlogom.

Tako i svjesnost u vezi s problematikom psihopatije predstavlja jednu od obaveznih faza na razvojnom putu čovjekovog bića. Da li će on te lekcije apsolvirati ili će jednostavno završiti kao rob ili žrtva individua u ljudskim tijelima ali sa poremećenim stanjem svijesti, do njega je. Imao je šansu.

Uostalom, postoje robovi koji sanjaju o slobodi a postoje i oni koji sanjaju kako da postanu robovlasnici. Ovi drugi, naguziće se svakome ko im ponudi malo vlasti i moći. Tu se naravno radi o dva različita stanja svijesti. S druge strane, oni koji sanjaju o slobodi, moraće se osloboditi sami bez obzira na to što su mnogi od njih programirani da čekaju na “spasitelja odozgo” kojem kad dođe, trebaju samo da uskoče u krilo. A on, naravno, dolazi i dolazi i dolazi… a nikad da dođe…

**

S tim u vezi, s liječenjem se počinje od samog sebe, na individualnom nivou. Psihopatija je neizlječiva, tako da bi svaki pokušaj liječenja istinskih psihopata podrazumijevao samo gubitak vremena i energije. Međutim, “normalan” čovjek može napraviti “dekontaminaciju” svog vlastitog, manje-više psihopatiziranog uma.

Ukoliko to čovjeku pođe za rukom ili je već nekako uspjeo da održi mentalnu higijenu i percipira realnije stanje na terenu, istovremeno će mu biti jasno i to da je veoma teško bilo šta promijeniti na vanjskom terenu u nekom kratkom roku. To bi bilo analogno situaciji gdje bi u jednoj ludnici neki od ludaka naprasno ozdravio i pokušao da kaže drugima šta vidi sada kad je zdrav, te ih pokušao navoditi da vide ono što on vidi ili da razmišljaju i ponašaju se kao on. Naravno, u jednoj takvom slučaju on bi se prvo našao na njihovom udaru (“Oš da kažeš da si ti to ko jedini normalan a mi svi ludi!?) a ukoliko bi ga preživjeo i nastavio da talasa, onda bi se našao na udaru stvarnih manipulatora.

Ova problematika mentalno programirane i/ili “transpersonalizirane” većine, odavno je primjećena u gnostici (čovjek ne može razumjeti politiku, ukoliko ne razumije gnostiku), tako da se tu preporučavalo upražnjavanje “vanjskog uvažavanja” ili “kontrolisane ludosti”. Naravno, čovjek se tu ne mora bukvalno praviti lud, dovoljno je samo da se ponaša kao i ostali oko njega, kako ne bi privlačio njihovu pažnju.

To je ujedno i razlog zašto je nezahvalno predstavljati sve ovo čak i na kojekakvim internet-forumima, međutim, sve dok postoji mogućnost da bar jedan korisnik razumije suštinu, isplati se.

..

User avatar
vet
Posts: 90
Joined: 21/07/2003 00:00

Re: Kurto ili Murto!?

Post by vet » 06/03/2016 11:43

Post by zeleni walter » 05. Jun. 2014. 07:51
Trebamo da plačemo jer ćemo svi pocrkati ko stoka u ovom njihovom bolesnom psihopatskom geto-u otplačujući doživotno Bankama mizerne jednosobne i dvosobne stanove stare po trideset godina u geto-naseljima poput Alipašinog polja kao što je gore čovjek napisao, a ovo što su oni ukrali od nas - sebi lično, nikad nečemo imati da živimo tri puta po tristo godina.


Ne moramo plakati, sasvim je dovoljno da se osvijestimo i počnemo - svjesno živjeti.

..

User avatar
General War
Posts: 14742
Joined: 18/09/2013 22:04

Re: Kurto ili Murto!?

Post by General War » 06/03/2016 11:59

Innovation wrote:
O'zone wrote:E nek si mu reko :mrgreen:


:thumbup: :lol:

:lol: Nele je zakon.

Post Reply