pa ne radi se o tome moze li ili ne moze utjecati na svakodnevni zivot - radi se o dvostrukim mjerilima i hipokriziji - ili ako ces direktno, kad je bal nek je maskembal:Bloo wrote:Opet sirite temu ka generalnom.ExNihilo wrote:Kao što rekoh, pitanje se iznova postavlja jer reflektira sizifovsku dilemu za muslimane: ili Muhamed nije moralni paragon kakav vjeruju da jeste ili izvor vjere (hadis) koji određuje većinu životnih pitanja za muslimane nije vjerodostojan onako kako to sunijska doktrina potencira.
Dakle, veoma relevantno, za razliku od većine tema na ovom podforumu. To je suštinsko pitanje, to je hidden agenda, to je ono što žulja muslimane kada pričaju o ovome, a ne želja nekoga da pravda seks sa curicama.
Dopuštaš da tvoj senzibilitet prema ovom drugom utiče na odnos prema raspravi.
Ja pitam kako ce cinjenica da je mozda imala 9 godina utjecati na svakodnevni zivot npr. bosanskog muslimana.
Da ovako priprosto upitam.
Interesuje me.ovaj partikularni slucaj.
A aferim ako je ovaj slucaj tako relevantan i "jak" da sam moze uzdrmati izvor vjere.
Naravno da moj senzibilitet kao zene utjece na odnos prema raspravi i to ne negiram.
premisa da je Muhammed a.s. savrsen, i sve sto on radi je ako ne savrseno a ono u najgoru ruku, najbolji primjer kako covjek treba bitisati i nositi se sa svime na ovom svijetu, implicira onda da je primjer iz hadisa za koje pretpostavljamo da su mjerodavan izvor vjere, da je bio s devetogodisnjakinjom - uzor ponasanja na dunjaluku.
ono sto je jasno pedofilija postaje pozeljno ponasanje.
upravo se tu muslimani nalaze pred pitanjem pred kojim se cesto nalazi svaki covjek - ili - ili. naime - ne mozes bili malo trudan.
e sad - ako uzmemo kao neupitnu cinjenicu da je Muhamed a.s. primjer onoga kako treba raditi, te znamo da ne bi radio nista sto nije moralno, pohvalno i dozvoljeno; a s druge strane uzmemo kao neupitnu cinjenicu da pedofilija niti je moralna, niti je pohvalna niti je dozvoljena - nesto u prethodnim premisama ne stima , a rjesenje se namece samo i nalazi se u vjerodostojnosti hadisa ili uzimanju hadisa kao mjerodavnih.
primjer je brutalan i eksplicitan i zato jako dobar u ovakvim filozofskim raspravama odnosno pitanjima principa.