Zelio bih cuti misljenja o VW Up! jer imam namjeru kupiti taj mali gradski autich... Dosta sam procitao na net-u i stvarno niko nema zamjerke na auto u svojoj klasi, ali eto da cujem domaca misljenja...
Hvala...
Kupovina VW Up!
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 211
- Joined: 28/08/2012 10:41
#3 Re: Kupovina VW Up!
bolje ti je uzmi Pola, malo veci a moze vise ljudi stati i veci gepek
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#4 Re: Kupovina VW Up!
Imaš viška para ili? Nemoj da na tebe utiču agresivne reklame, auto je malen, spor i skup...teško da vidim razlog za kupovinu, osim ako imaš neki parking gdje samo tako malo auto može stati...
- mr noize
- Posts: 7
- Joined: 09/09/2012 15:00
#5 Re: Kupovina VW Up!
pa treba mi gradski auto, a sto sam vidjeo kod neovisnih testova je da se auto pokazalo kao pouzdan u svojoj klasi i da dosta toga nudi. Seat i Skoda imaju jeftiniju izradu, ruku na srce Up je dosta dotjeraniji. O ukusima ne vrijedi raspravljati....530i wrote:Imaš viška para ili? Nemoj da na tebe utiču agresivne reklame, auto je malen, spor i skup...teško da vidim razlog za kupovinu, osim ako imaš neki parking gdje samo tako malo auto može stati...
Auto jeste manjih dimenzija ali ono sto sam vidjeo i probao nije za odbaciti... btw motor mu je zivahan...
Samo Shvabo dolazi u obzir...
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#6 Re: Kupovina VW Up!
Onda samo naprijed!
Svako ima svoje utiske o živahnosti motora, dotjeranosti, nezavisnosti testova, pa i pouzdanosti (a auto je tipa dva mjeseca na tržištu).
Osim reklamnih i rent-a-car vozila up, ja sam samo jedan vidio za kojeg pouzdano znam da je kupljen od strane privatnog lica za lične potrebe...Sa tankim sjedištima i vidljivim limom na unutrašnjoj strani vrata daleko je to od nekog šika kako se nastoji izreklamirati..
Svako ima svoje utiske o živahnosti motora, dotjeranosti, nezavisnosti testova, pa i pouzdanosti (a auto je tipa dva mjeseca na tržištu).
Osim reklamnih i rent-a-car vozila up, ja sam samo jedan vidio za kojeg pouzdano znam da je kupljen od strane privatnog lica za lične potrebe...Sa tankim sjedištima i vidljivim limom na unutrašnjoj strani vrata daleko je to od nekog šika kako se nastoji izreklamirati..
-
- Posts: 334
- Joined: 21/02/2012 19:27
#7 Re: Kupovina VW Up!
Posto kazes da samo svabo dolazi u obzir, evo http://www.pik.ba/artikal/3612497/ford-ka/
- mr noize
- Posts: 7
- Joined: 09/09/2012 15:00
#8 Re: Kupovina VW Up!
Mislis da mogu bolje proci...?530i wrote:Onda samo naprijed!
Svako ima svoje utiske o živahnosti motora, dotjeranosti, nezavisnosti testova, pa i pouzdanosti (a auto je tipa dva mjeseca na tržištu).
Osim reklamnih i rent-a-car vozila up, ja sam samo jedan vidio za kojeg pouzdano znam da je kupljen od strane privatnog lica za lične potrebe...Sa tankim sjedištima i vidljivim limom na unutrašnjoj strani vrata daleko je to od nekog šika kako se nastoji izreklamirati..
- mr noize
- Posts: 7
- Joined: 09/09/2012 15:00
#9 Re: Kupovina VW Up!
technoGeek wrote:Posto kazes da samo svabo dolazi u obzir, evo http://www.pik.ba/artikal/3612497/ford-ka/
Mislis ovo...
http://m.youtube.com/watch?v=VvcXnyo_x74
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#10 Re: Kupovina VW Up!
Jedino mi je smisleno da up (i slične automobile) kupe pizzerije za dostavu i slično. Dati 15 kila maraka za taj auto...hmmm..ja bih radije uzeo Fabiju, evo da ne izlazimo iz tog ranga "samo bih švabu".
- mr noize
- Posts: 7
- Joined: 09/09/2012 15:00
#11 Re: Kupovina VW Up!
Hm... Mislim da Up nije za tu namjenu. Ima manjih auta za dostave...To je ipak jedan gradski autic, ne tako zahtjevan za odrzavanje a VW je... Ali svak ima svoje...
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#12 Re: Kupovina VW Up!
Manji automobili od te klase su samo motocikli, ili možda Smart, tako da je 530 u pravu kad kaže koja je namjena takvih vozila kod nas...dok je u Evropi to drugačije, kupuju se ko drugo auto i tako...
što se tiče kvalitete izrade, uopšte nema nikakve razlike u nijednom od tri modela, razlika je u cijenama i u paketima opreme, nivo izrade je kod sviju isti i preovladavaju jeftini materijali...imaš razne doplate za panele u boji na kokpitu, ali uopšte za tim nemaš potrebe...ovo ti govori neko ko je vozio najopremljeniji up! i haman najjeftiniji citigo...oba automobila su jako zahvalna za voziti i motorić je stvarno ok i korektan je za gradske vožnje...potrošnja je smiješna i uopšte se ne treba baktati sa time...ne zaostaju puno ni na otvorenim cestama, čak se up solidno ponaša i na brzinama od 140 km na sat, a i buka uopšte nije velika, čak naprotiv...mislim da ti od opreme ne treba ništa više od klime i još nekih stvari, i slobodno zaboravi na onaj Navigon, jer je bespotreban i nezgrapan za nositi...iako ima dobar prtljažnik za klasu, mana im je što je jako uzak, veličina se dobila na dubini istog..tako da zaboravi na ubacivanje nekih nezgrapnih stvar, poput kolica za bebe ili slično...(govorim iz svog primjera)
što se tiče kvalitete izrade, uopšte nema nikakve razlike u nijednom od tri modela, razlika je u cijenama i u paketima opreme, nivo izrade je kod sviju isti i preovladavaju jeftini materijali...imaš razne doplate za panele u boji na kokpitu, ali uopšte za tim nemaš potrebe...ovo ti govori neko ko je vozio najopremljeniji up! i haman najjeftiniji citigo...oba automobila su jako zahvalna za voziti i motorić je stvarno ok i korektan je za gradske vožnje...potrošnja je smiješna i uopšte se ne treba baktati sa time...ne zaostaju puno ni na otvorenim cestama, čak se up solidno ponaša i na brzinama od 140 km na sat, a i buka uopšte nije velika, čak naprotiv...mislim da ti od opreme ne treba ništa više od klime i još nekih stvari, i slobodno zaboravi na onaj Navigon, jer je bespotreban i nezgrapan za nositi...iako ima dobar prtljažnik za klasu, mana im je što je jako uzak, veličina se dobila na dubini istog..tako da zaboravi na ubacivanje nekih nezgrapnih stvar, poput kolica za bebe ili slično...(govorim iz svog primjera)
- bach
- Posts: 3478
- Joined: 05/11/2005 11:52
#13 Re: Kupovina VW Up!
pa ko voli nek izvoli...
http://www.style.ba/2012/05/30/vozili-s ... ste-bitna/
Vozili smo VW UP!: Veličina jeste bitna
Tokom pet kišnih dana mjeseca aprila mamili smo uzdahe prolaznika i drugih vozača ovim neobičnim novitetom iz Volkswagena. Pokazalo se i ovaj puta da je veličina bitna.
Iako je dimenzijama relativno mali, naš testni VW UP privlačio je pažnju prolaznika i drugih vozača, često vlasnika većih i skupljih četverotočkaša. Svi oni koji sa sa nama razgovarali čekajući zeleno svjetlo na semaforu ili na parkinzima ispred tržnih centara, pitali su nam samo dvije stvari: Šta “to” mi vozimo i koliko “to” košta. VW up! na našim cestama možemo vidjeti od proljeća ove godine, a osnovni model se može dobiti za nešto više od 16.000 KM uključujući davanja koja idu u državni novčanik. Za te novce može se dobiti automobil pedantne i čvrste izrade tipične za Volkswagenove proizvode, uz iznenađujući živahan motorić ispod haube, te više nego dovoljno prostora za četiri putnika u kabini.
Dobre poslovne veze sa Njemačkom kao i tradicionalno povjerenje u proizvode iz ove bogate zemlje, učinili su automobile “Made in Germany” najčešćim prizorom na našim cestama. Vozači njemačkih automobila kao prednost svojih automobila ističu njihov dugotrajnost kvalitet izrade, štedljive motore i dobro držanje cijene kod ponovne prodaje, a sve to nekako opisuje VW Golf. Oni koji su nas u prolazu pitali šta to vozimo, zdravorazumski su konstatovali “ Pa ovo je mali Golf”, iako je Up potpuno novi automobil, koji možda tek izgledom prednje maske i svjetala podsjeća na poznatijeg i većeg brata iz Volfsburga.
Ipak, u vožnji se jako dobro osjeti sa čije trake je sišao ovaj automobil. Tu prije svega mislimo na nešto tvrđi ovjes, što se osjeti prilikom prelaska preko brojnih udarnih rupa kakve susrećemo na skoro svakom kilometru putnih pravaca u našoj zemlji. Prelazak, preko neravnina ili ležećih policajaca može biti pomalo neudoban, ali je sve to podnošljivo. Ipak, Up nije namijenjen da služi kao surogat terenskom vozilu, on je primarno namijenjen za provlačenje uskim gradskim ulicama te za kraća putovanja, kao što su odlasci na izlete. Najmanji VW nije namijenjen juranjavi po autoputu. Njegov motor sa tri cilindra i 75 KS od 999 kubičnih centimetara, jako dobro služi u uslovima gradske vožnje, gdje se pokazuje jako agilnim na dodir papučice gasa. Ipak, na autoputu pogon VW Up –a posustaje što se osjeti prije svega po motoru koji već pri 100 kilomatara na sat postaje izrazito bučan, te jasno govori da za utrke nabavimo neki malo više sportski model automobila.
Motor ispod haube proizvodi primjetnu količinu buke, ali se ona u kabini zbog izuzetno dobre zvučne izolacije. Prostora za putnike ima sasvim dovoljno, a materijali su kvalitnni i ugodni na dodir, sa sasvim solidnom završnom obradom, obzirom na cijenu i klasu automobila. Pohvalit ćemo kožom opšiveni volan, udobna i sasvim prostrana sjedišta. Unutrašnjost odaje utisak mnogo većeg automobila te stvara osjećaj sigurnosti.
U konačnici, nakon pet dana vožnje možemo ovog limenog mališana ocijeniti pozitivno, izdvajajući kvalitet izrade, zanimljiv dizajn i štedljiv motor. Imamo predosjećaj da ćemo VW UP u budućnosti sve češće viđati na našim cestama. Na njegovoj strani su povoljana cijena, kvalitetna izrada renomirana marka kojoj kupci u BiH vjeruju.
Treća sreća: Nasljednik Lupa i Foxa
Mada slovi kao svjetski uspješan proizvođač automobila kompaktne klase (Golf), te najugledniji evropski proizvođač poslovnih limuzina srednje klase (Passat), VW koncern nikada nije imao sreće sa klasom super mini automobila. U posljednjoj deceniji VW je dva puta pokušao ući na ovo tržište gdje se vodi mrtva utrka immešu Toyota Aygoa, Citroena C1 i Peugeota 1007. U oba slučaja Volkswagen je izgubio utrku: I Lupo i Fox nudili su premalo za mnogo novca. Novi UP je treća sreća za Volkswagen
VW Up!: Lična karta
Motor: 1.0, 75 KS, tri cilindra
Potrošnja: 4,7 l/100 km kombinovano ( fabričke vrijednosti)
Maskimalna brzina: 171 km / h
Dimenzije: Dužina: 354 cm. Širina : 164 cm. Visina : 149 cm.
Zapremina prtljažnika: 251/950 litara.
Cijena osnovnog modela: 16.200 KM
Cijena testnog modela: 22.317 KM
http://www.style.ba/2012/05/30/vozili-s ... ste-bitna/
Vozili smo VW UP!: Veličina jeste bitna
Tokom pet kišnih dana mjeseca aprila mamili smo uzdahe prolaznika i drugih vozača ovim neobičnim novitetom iz Volkswagena. Pokazalo se i ovaj puta da je veličina bitna.
Iako je dimenzijama relativno mali, naš testni VW UP privlačio je pažnju prolaznika i drugih vozača, često vlasnika većih i skupljih četverotočkaša. Svi oni koji sa sa nama razgovarali čekajući zeleno svjetlo na semaforu ili na parkinzima ispred tržnih centara, pitali su nam samo dvije stvari: Šta “to” mi vozimo i koliko “to” košta. VW up! na našim cestama možemo vidjeti od proljeća ove godine, a osnovni model se može dobiti za nešto više od 16.000 KM uključujući davanja koja idu u državni novčanik. Za te novce može se dobiti automobil pedantne i čvrste izrade tipične za Volkswagenove proizvode, uz iznenađujući živahan motorić ispod haube, te više nego dovoljno prostora za četiri putnika u kabini.
Dobre poslovne veze sa Njemačkom kao i tradicionalno povjerenje u proizvode iz ove bogate zemlje, učinili su automobile “Made in Germany” najčešćim prizorom na našim cestama. Vozači njemačkih automobila kao prednost svojih automobila ističu njihov dugotrajnost kvalitet izrade, štedljive motore i dobro držanje cijene kod ponovne prodaje, a sve to nekako opisuje VW Golf. Oni koji su nas u prolazu pitali šta to vozimo, zdravorazumski su konstatovali “ Pa ovo je mali Golf”, iako je Up potpuno novi automobil, koji možda tek izgledom prednje maske i svjetala podsjeća na poznatijeg i većeg brata iz Volfsburga.
Ipak, u vožnji se jako dobro osjeti sa čije trake je sišao ovaj automobil. Tu prije svega mislimo na nešto tvrđi ovjes, što se osjeti prilikom prelaska preko brojnih udarnih rupa kakve susrećemo na skoro svakom kilometru putnih pravaca u našoj zemlji. Prelazak, preko neravnina ili ležećih policajaca može biti pomalo neudoban, ali je sve to podnošljivo. Ipak, Up nije namijenjen da služi kao surogat terenskom vozilu, on je primarno namijenjen za provlačenje uskim gradskim ulicama te za kraća putovanja, kao što su odlasci na izlete. Najmanji VW nije namijenjen juranjavi po autoputu. Njegov motor sa tri cilindra i 75 KS od 999 kubičnih centimetara, jako dobro služi u uslovima gradske vožnje, gdje se pokazuje jako agilnim na dodir papučice gasa. Ipak, na autoputu pogon VW Up –a posustaje što se osjeti prije svega po motoru koji već pri 100 kilomatara na sat postaje izrazito bučan, te jasno govori da za utrke nabavimo neki malo više sportski model automobila.
Motor ispod haube proizvodi primjetnu količinu buke, ali se ona u kabini zbog izuzetno dobre zvučne izolacije. Prostora za putnike ima sasvim dovoljno, a materijali su kvalitnni i ugodni na dodir, sa sasvim solidnom završnom obradom, obzirom na cijenu i klasu automobila. Pohvalit ćemo kožom opšiveni volan, udobna i sasvim prostrana sjedišta. Unutrašnjost odaje utisak mnogo većeg automobila te stvara osjećaj sigurnosti.
U konačnici, nakon pet dana vožnje možemo ovog limenog mališana ocijeniti pozitivno, izdvajajući kvalitet izrade, zanimljiv dizajn i štedljiv motor. Imamo predosjećaj da ćemo VW UP u budućnosti sve češće viđati na našim cestama. Na njegovoj strani su povoljana cijena, kvalitetna izrada renomirana marka kojoj kupci u BiH vjeruju.
Treća sreća: Nasljednik Lupa i Foxa
Mada slovi kao svjetski uspješan proizvođač automobila kompaktne klase (Golf), te najugledniji evropski proizvođač poslovnih limuzina srednje klase (Passat), VW koncern nikada nije imao sreće sa klasom super mini automobila. U posljednjoj deceniji VW je dva puta pokušao ući na ovo tržište gdje se vodi mrtva utrka immešu Toyota Aygoa, Citroena C1 i Peugeota 1007. U oba slučaja Volkswagen je izgubio utrku: I Lupo i Fox nudili su premalo za mnogo novca. Novi UP je treća sreća za Volkswagen
VW Up!: Lična karta
Motor: 1.0, 75 KS, tri cilindra
Potrošnja: 4,7 l/100 km kombinovano ( fabričke vrijednosti)
Maskimalna brzina: 171 km / h
Dimenzije: Dužina: 354 cm. Širina : 164 cm. Visina : 149 cm.
Zapremina prtljažnika: 251/950 litara.
Cijena osnovnog modela: 16.200 KM
Cijena testnog modela: 22.317 KM
-
- Posts: 2563
- Joined: 25/10/2004 04:43
#14 Re: Kupovina VW Up!
Ipak je to vw tako da mislim da je cijena veoma povoljna. kakav je na testovima sigurnosti?
VW Up!: Lična karta
Motor: 1.0, 75 KS, tri cilindra
Potrošnja: 4,7 l/100 km kombinovano ( fabričke vrijednosti)
Maskimalna brzina: 171 km / h
Dimenzije: Dužina: 354 cm. Širina : 164 cm. Visina : 149 cm.
Zapremina prtljažnika: 251/950 litara.
Cijena osnovnog modela: 16.200 KM
Cijena testnog modela: 22.317 KM
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#15 Re: Kupovina VW Up!
Za 22000 možeš da biraš auto dvije klase više sa dobrom opremom i solidnim motorom...ali, avaj, sad će navaliti škodaš i audifil da brane čast "volkswagena"...
- drndalo
- Posts: 22822
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#16 Re: Kupovina VW Up!
Mozda sam glup, ali ko za Up!-a dadne 22.000 KM, pored slicno cjenovno pozicioniranog Yaris-a (koji isto nije los za grada), a ipak je za broj ozbiljniji auto, koji ima jos i 5 godina garancije, treba na pregled svojih mozdanih sinusoida... Dok nije kasno...
Last edited by drndalo on 11/09/2012 10:59, edited 2 times in total.
- PeekABoo
- Posts: 289
- Joined: 31/07/2012 16:11
#17 Re: Kupovina VW Up!
Toliko para za ''tolišno'' auto???? Suludo!
- hsnf
- Posts: 54
- Joined: 25/04/2005 10:39
- Location: Sarajevo/Los Angeles
#18 Re: Kupovina VW Up!
Za 22.000 KM uzmes akcijsku KIU pro_ceed, dva broja veci auto sa brdom opreme i 7 godina garancije i ostane ti skoro 1000KM za testni djir do mora sedmicu-dvije
Vozim isti, napunio 4 godine neki dan. Apsolutno nikada nikakvih problema, sipaj i vozi.
Benzin 1.4, trenutno na 63800km.
Nije svabo, ali fakat, 22000KM za limenu kutijicu je smijesno
Vozim isti, napunio 4 godine neki dan. Apsolutno nikada nikakvih problema, sipaj i vozi.
Benzin 1.4, trenutno na 63800km.
Nije svabo, ali fakat, 22000KM za limenu kutijicu je smijesno
- baustelac
- Posts: 1401
- Joined: 16/07/2005 09:05
- Location: AC-DE
#19 Re: Kupovina VW Up!
Ludje je samo kupiti A1PeekABoo wrote:Toliko para za ''tolišno'' auto???? Suludo!
- drndalo
- Posts: 22822
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#20 Re: Kupovina VW Up!
Pa dobro, covjek na pocetku rece gradski autic, pa Yaris npr. nije prevelik, mada je Aygo jos manji, a opet kao Toyota ima 5 godina garancije...
-
- Posts: 362
- Joined: 07/12/2011 13:33
#21 Re: Kupovina VW Up!
preskupa, nije prakticna, nije sigurna, nije zabavna igracka...
ko moze da izdvoji 22 000 km za ovu kantu moze sigurno dodati jos 2-3 hiljade i uzeti normalno auto.
ko moze da izdvoji 22 000 km za ovu kantu moze sigurno dodati jos 2-3 hiljade i uzeti normalno auto.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#22 Re: Kupovina VW Up!
pa čovjek je napisao da mu ne treba veliko auto, nego gradski autić i da ga samo interesuje ovo...svakom svoje, zar ne?
-
- Posts: 657
- Joined: 18/10/2007 18:32
#23 Re: Kupovina VW Up!
Dati vise od 16000 KM za auto koje nema ni prostirke u gepeku je ludo. Pa ni Yugo 45 nije imao onako 'go' gepek, i on je imao one etisone preko lima.
- PeekABoo
- Posts: 289
- Joined: 31/07/2012 16:11
#24 Re: Kupovina VW Up!
Ama što to recimo Fabia (nisam fan Fabie, nego mi prvo pala na pamet) nije veličinom gradsko auto, a opet mnogo više prostorna nego ovaj Up?
- mr noize
- Posts: 7
- Joined: 09/09/2012 15:00
#25 Re: Kupovina VW Up!
sto se ovo razvi...heh... neka, neka...
kao prvo auto je oko 17000 kermasa...
auto ce drzati trzisnu cijenu kao polvno od bilo kojeg u klasi... ne samo kod nas vec u dosta evrospkih zemalja...
ne interesuje me vece auto jer imam vece auto... fabija - me svdija mi se, polo - trosi vise...bla..bla...bla...
ako malo pogledate usporedne testove vidje ce se da vise nudi od ostalih...ali kako kome...stranom logike nudi vise...
postujem misljenja...neka bude zdrava rasprava...
kao prvo auto je oko 17000 kermasa...
auto ce drzati trzisnu cijenu kao polvno od bilo kojeg u klasi... ne samo kod nas vec u dosta evrospkih zemalja...
ne interesuje me vece auto jer imam vece auto... fabija - me svdija mi se, polo - trosi vise...bla..bla...bla...
ako malo pogledate usporedne testove vidje ce se da vise nudi od ostalih...ali kako kome...stranom logike nudi vise...
postujem misljenja...neka bude zdrava rasprava...