Kupovina novog ili polovnog vozila

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

User avatar
Evolution_IV
Posts: 3674
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: akciza-pdv-akciza-pdv-akciza-pdv-porez-porez po 101 osnovi....

#276 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by Evolution_IV »

sime_cipol wrote: 13/05/2021 22:13
:oops:

Zašto gledati HR kad ima u BiH.
Image

Centralni diferencijal, sa dva torsena naprijed/nazad su bolji od Haldexa :D
ma nasli bi pojedini manu yarissu i da je 4.0 R6 TT 500ks sa istim AWD pogonom,ne valja to maca,plastike tvrde,ovo ono......
User avatar
konektovan
Posts: 25854
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#277 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by konektovan »

sime_cipol wrote: 13/05/2021 22:32 Dabogda ga imao ti i jos 20 ostalih kompleksasa u gradu :P
Amin.... :mrgreen:
Mozes li mi bar i jednu dovu za hondu civic type R,..ako ne bude golf?! :mrgreen: :mrgreen:
User avatar
konektovan
Posts: 25854
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#278 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by konektovan »

Evolution_IV wrote: 13/05/2021 22:33
sime_cipol wrote: 13/05/2021 22:13
:oops:

Zašto gledati HR kad ima u BiH.
Image

Centralni diferencijal, sa dva torsena naprijed/nazad su bolji od Haldexa :D
ma nasli bi pojedini manu yarissu i da je 4.0 R6 TT 500ks sa istim AWD pogonom,ne valja to maca,plastike tvrde,ovo ono......
Da je ford izbacio fiestu st sa 1.5 turbom, 3 cilindra, i 300 ks, ti bi ovdje pisao, mlin, mikser,...anemija, nema kuveta...itd.
Je li tako Amarko?? :mrgreen:
User avatar
sime_cipol
Posts: 6697
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.

#279 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by sime_cipol »

konektovan wrote: 13/05/2021 22:34
sime_cipol wrote: 13/05/2021 22:32 Dabogda ga imao ti i jos 20 ostalih kompleksasa u gradu :P
Amin.... :mrgreen:
Mozes li mi bar i jednu dovu za hondu civic type R,..ako ne bude golf?! :mrgreen: :mrgreen:
Za Civic moze, za Golf gluho bilo :D
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#280 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

Objektivnost sportskog novinara na djelu : "Ja bi uzeo yarisa." Aha, ali u kurcu.

Ako uzmemo u obzir da je velika većina ljudi u kategoriji prosječnih vozača, i da većina ljudi koji kupuju auto u toj klasi pokušava napraviti kombinaciju da imaju all aroundera, što na kraju krajeva i pokazuje i tržište i ponuda na istom, ovom yarisu se baš smiješi blistava karijera.

Čeka ga budućnost lexusa lfa, sjajan auto. Svi ga nahvalili, svemirska tehnologija, legure, pičke materine, best sounding V10 engine i slično, i prodali 600 komada i ugasili proizvodnju.
User avatar
Project Ashe
Posts: 386
Joined: 26/03/2021 14:15

#281 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by Project Ashe »

emko1234 wrote: 13/05/2021 22:40 Objektivnost sportskog novinara na djelu : "Ja bi uzeo yarisa." Aha, ali u kurcu.

Ako uzmemo u obzir da je velika većina ljudi u kategoriji prosječnih vozača, i da većina ljudi koji kupuju auto u toj klasi pokušava napraviti kombinaciju da imaju all aroundera, što na kraju krajeva i pokazuje i tržište i ponuda na istom, ovom yarisu se baš smiješi blistava karijera.

Čeka ga budućnost lexusa lfa, sjajan auto. Svi ga nahvalili, svemirska tehnologija, legure, pičke materine, best sounding V10 engine i slično, i prodali 600 komada i ugasili proizvodnju.
Najprodavanije auto na svijetu je Toyota, pa ti vidi. :D
User avatar
konektovan
Posts: 25854
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#282 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by konektovan »

Lexus LFA nije ni bio zamišljen da bude velikoserijski auto...kao i ovaj super sega mega sepetić.yaris... :mrgreen:
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#283 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

pa ja to ne sporim. Ali toyota corolla, avensis, thundra, 4runner, rav4.

Možemo li se sjetiti corolle ts s atmosferskim 1.8 motorom? Još jedan toyotin promašaj u ovoj klasi. Seat leon cupra se 3 puta bolje prodavao. Neću ni pričat o GTI golfu ko o direktnom konkurentu. Ali šta znaju stotine hiljada gti kupaca. Ako kod nas na forumu neko napiše da svabo koji kupi gti golfa ima kompleks, onda je to tako.
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#284 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

konektovan wrote: 13/05/2021 22:44 Lexus LFA nije ni bio zamišljen da bude velikoserijski auto...kao i ovaj super sega mega sepetić.yaris... :mrgreen:
Pa bio je zamišljen ko direktni konkurent tadašnjim super autima. Lambu, ferariju, poršeu, nisannu gtr i sličnim.
User avatar
beco
Posts: 2599
Joined: 25/08/2004 14:22

#285 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by beco »

emko1234 wrote: 13/05/2021 21:55
beco wrote: 13/05/2021 15:45
emko1234 wrote: 13/05/2021 14:30
Nije uopšte stvar VWa, problem s tim malim turbacima su imali svi. PSA grupa, s BMWom i Mini Morisom je muku mučila sa 1.6T motorom. VW sa 1.4T, reno je 1.2T unazadio pravo. Toliko da su odustali od 1.2 i prešaltali se na 0.9tce i 1.3tce. Ford je imao problem s 1.0t u jačoj varijanti. Nejse. Nije uopšte to poenta priče. Poenta priče je da mali motor + veliki turbo dobar ali ne i dugotrajan recept. I super je kad su u pitanju neke auto moto discipline gdje se nakon svake trke uradi remont mašine.

U ovom slučaju future classic prica je prenapuhana jer je auto tek izašlo. Niti se zna nešto više o dugotrajnosti te mašine, niti iko na svijetu može sa sigurnošću reći da će biti future classic samo zbog toga što ima to što ima. Priča o super hot hatchu ne stoji jer auto nema performanse da bi bilo u toj ligi. Malo ispod 6 sekundi do stoje i 230 maksimalne brzine ti danas radi i polo gti, ford fiesta ST, mini cooper S, i20N i mnogi drugi.
Porediti tu toyotu s golfom R ili audijem S3 ili 135i ili a35amg je nonsens.

Kombinacija pogona i diferncijala zvuči kao fensi način da privučeš boy rejsere koji će se okretat pod ručnom na praznim parkinzima. Upotrebljivost u stvarnom životu bi imala kad bi joj ciljna grupa bili stanovnici vratnika i širokače i ostalih padisnkih dijelova Sarajeva. Budimo realni. Neko ko je zaljubljenik u auta i ima lovu, nikad neće ni pomisliti da kupi yarisa na steroidima. S druge strane za za 45 000 eura s može uzeti puno kompletnije, brže, pouzdanije auto jačeg brenda od toyote. Recimo jedan golf R.
Image

Ti se baš mučiš sa činjenicama Polo GTI 6.7 s, Fiesta ST 6.5 s do 100 km/h. Honda type R 5.7, Golf R 4.7. Toyota Yaris GR oficijelno 5.3 a ljudi su mjerili 4.7 pa čak i 4.5 s. Auto nema direktnog konkurenta.

Generalno slažem se za male turbake i trajnost, ali ako već hoćeš dobar mali turbak 1.2 Puretech PSA u svim izvedbama od 100-130 bez greške. Prinčevi 1.6 motori je BMW zajeb (German construction).

Naprotiv većina će kupiti GTI ili R a samo oni koji znaju Yaris GR.

Samo čekam Enioo da kaže šta se parkira ispred Argelinija :mrgreen:

Pošto meni ne vjeruješ poslušaj čovjeka koji zna Chriss Haris.
Ja ne znam što se ti toliko grčevito boriš da dokažeš nešto u vezi ovog auta. Prvo da krenemo redom, toyota je rekla 5.5 do 100 ali ljudi su mjerili u prosjeku 5.0. Brže ne može s ručnim mjenjačem zbog kratkih omjera jer moraš prešaltati u treću da bi dosao do stoje. S druge strane, iako fabrika kaže da polo gti ide 6.7, ljudi su polu s dsg mjenjačem mjerili oko 6.2 ( uzeo sam pola za primjer ali tako je većini auta u toj klasi ). Mini cooper S ide još brže. Ali nije to ni bitno. Spominješ golfa R-a, golf R je do stoje ide haman ispod 4 sekunde.
Ne možeš cijenu nekog vozila pravdat time što nema direktnog konkurenta. Gledao sam danas cijene u Hrvatskoj pošto nam je ona najbliža. Model s Race opremom do registracije košta 355.000 kuna, što je skoro 50.000 eura.

Meni iskreno ne bi bio dovoljan razlog da ga kupim to što je neki poznati novinar napisao da je auto zabavan za voziti. Opet se vraćam na priču o ne direktnim konkurentima, nego o vozilima u klasi iznad s provjerenim motorima, kvalitetnim awd pogonima ( quattro, 4matic, xdrive, 4motion ), boljom opremom i boljim performansama koje kupuješ za iste pare. Ok, bit će entuzijasta koji će kupiti to auto. Ali jako malo. Jer na na kraju dana ti pred kućom imaš samo skupog yarisa na steriodima. A dat za yarisa sa 260+ konja 50.000 eura samo zato što ima torsen i još kojekakve rally tehnologije koji ti ništa ne znače in real life, po meni je to perverzno.

I vjeruj mi, od 10 ljudi koji su na tržištu i koji gledajiu hot hatcha za 50.000 eura, 8 će otići i kupiti s3, golf r, a35amg, 135i, focusa st-a. Ne zato jer ova toyota ne valja, nego zato što je preskupa za ono što nudi.
Hajde da se dogovorimo da se ne slažemo i prestanemo oftopic.

Po tvome Golf R sa 320 KS brži od Lamborghinia ću ispod 4s. :-)

A ako je tebi Chris Harris samo "Tamo neki novinar" onda fakat gubimo vrijeme.

Provjereni motori ma daj molim te :roll: VW 2.0 TFSI, BMW M motori dokaz pouzdanosti.

Helem nejse za 10 godina ces Golf R ćeš moći kupiti za 12 k eura a Yaris GR ce biti skuplji od tih 50 000 eura koje navodno po tebi košta. S3, Golf R i AMG A45 i 35 su konfekcija za ovo auto.
Last edited by beco on 13/05/2021 23:01, edited 1 time in total.
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#286 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

[yt]https://www.youtube.com/watch?v=j9LEro19Ues[/yt]Čuj po mom. Pa eto ja izmislio. Premotaš na 10:32, doduše ovo je 0-96kmh al svejedno je 4.03s
Last edited by emko1234 on 13/05/2021 22:59, edited 1 time in total.
User avatar
sime_cipol
Posts: 6697
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.

#287 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by sime_cipol »

@beco
Ne razumije on to druze sudija :D
Evo i Mat kaze, ultimate car for boy racers :lol:
User avatar
beco
Posts: 2599
Joined: 25/08/2004 14:22

#288 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by beco »

emko1234 wrote: 13/05/2021 22:58 [yt]https://www.youtube.com/watch?v=j9LEro19Ues[/yt]Čuj po mom. Pa eto ja izmislio. Premotaš na 10:32, doduše ovo je 0-96kmh al svejedno je 4.03s
To je 0-60 mph :mrgreen: ali ok još malo Golf R do Marsa.

Inače ovaj lik Mat je tako iritantan :skoljka:
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#289 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

sime_cipol wrote: 13/05/2021 22:58 @beco
Ne razumije on to druze sudija :D
Pa ne znam šta se ima specijalno razmijeti. Cijelo tržište se bazira na tome da plasira što kompletniji proizvod jer su kupci sami po sebi postali takvi. Svi žele sve. I onda ti porediš auto kojem je jedina i isključiva namjena zabava s autom koje je u tom klasi manje više kompletan proizvod.
To je isto ko da porediš ružnu pičku koja se vrhunski kara s lijepom djevojkom koja se prosječno kara, ali pritom zna i kuhat, završila je fax, ima dobar posao i možeš je odvest starcima na ručak. Ok, ružna je zabavna 2-3 sata jer ga ne vadi iz usta i da ti da je sodomiziras, ali to nije život.

E isto je i ovdje. Yaris je zabavan ali ograničen i uz to preskup. Ne znam kojom bi se logikom vodio da se odlučim na kupovinu takvog auta.
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#290 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

beco wrote: 13/05/2021 23:03
emko1234 wrote: 13/05/2021 22:58 [yt]https://www.youtube.com/watch?v=j9LEro19Ues[/yt]Čuj po mom. Pa eto ja izmislio. Premotaš na 10:32, doduše ovo je 0-96kmh al svejedno je 4.03s
To je 0-60 mph :mrgreen: ali ok još malo Golf R do Marsa.

Inače ovaj lik Mat je tako iritantan :skoljka:
Pa jeste, to je 0-60mph ili ti ga 0-96kmh. I ako do 96 na sat ide za 4 sekunde, onda mu do 100 treba još jedno dvije po tvojoj logici :D
Meni je dobar, onaj Archie Hamilton mi je najgori.
User avatar
sime_cipol
Posts: 6697
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.

#291 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by sime_cipol »

Sta da ti kazem kad ne razumiješ :odustajem:
User avatar
Evolution_IV
Posts: 3674
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: akciza-pdv-akciza-pdv-akciza-pdv-porez-porez po 101 osnovi....

#292 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by Evolution_IV »

konektovan wrote: 13/05/2021 22:37

Da je ford izbacio fiestu st sa 1.5 turbom, 3 cilindra, i 300 ks, ti bi ovdje pisao, mlin, mikser,...anemija, nema kuveta...itd.
Je li tako Amarko?? :mrgreen:
za fiestu,ne ne bi :-D 8)

znaa se sta su mikseri,nema zapremine,nema snage,nece da se vrti,nastavi niz....
Last edited by Evolution_IV on 13/05/2021 23:15, edited 1 time in total.
User avatar
beco
Posts: 2599
Joined: 25/08/2004 14:22

#293 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by beco »

emko1234 wrote: 13/05/2021 23:08
sime_cipol wrote: 13/05/2021 22:58 @beco
Ne razumije on to druze sudija :D
Pa ne znam šta se ima specijalno razmijeti. Cijelo tržište se bazira na tome da plasira što kompletniji proizvod jer su kupci sami po sebi postali takvi. Svi žele sve. I onda ti porediš auto kojem je jedina i isključiva namjena zabava s autom koje je u tom klasi manje više kompletan proizvod.
To je isto ko da porediš ružnu pičku koja se vrhunski kara s lijepom djevojkom koja se prosječno kara, ali pritom zna i kuhat, završila je fax, ima dobar posao i možeš je odvest starcima na ručak. Ok, ružna je zabavna 2-3 sata jer ga ne vadi iz usta i da ti da je sodomiziras, ali to nije život.

E isto je i ovdje. Yaris je zabavan ali ograničen i uz to preskup. Ne znam kojom bi se logikom vodio da se odlučim na kupovinu takvog auta.
Hajde ovako:

Yaris GR kolekcionarsko auto za auto entuzijaste

Golf R brzi Golf za parkirati ispred Argilinija

I svi sretni ko zna sta je Yaris GR daće tih 75 kKM.
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#294 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

Sarajevo, BiH i Argelini su defintivno odlučujući faktori koji su uticali da svabo napravi golfa eRa.

Kad su stavljali spojlere i kliješta farbali u plavo, samo su mislili na to kako će izgledat na proširenju kod Argelinija.

Mislim strašno argumentovano. Argumenti u rasponu od "ne razmiješ ti, do rekao kris heris, do toga da je yaris bolji jer ima 6 diferencijala i toyotin heritage pa se vjerovatno neće kvariti", dobri ste. Haj bitno je da vi razumijete :bih: :bih:
artur morgan
Posts: 1217
Joined: 30/04/2020 19:47

#295 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by artur morgan »

192kw iz tri cilindra... :shock:

Ta vam poredjenja nemaju smisla...Posto se sa Yaris GR malo sta moze danas porediti na taj nacin kako se porede. Treba porediti vrijeme na nekoj brdskoj stazi :-D

Nije namijenjeno ovo auto onima koji traze potapanje gasa po autobanu :-D

Yaris GR nije moderna jurilica vec jurilica stare skole za vozaca kojem nije uzivancija samo potapanje gasa do poda. Zbog toga i nema bas pravu konkurenciju ako se vide danasnji trendovi. Treba imati petlju pa kupiti jer nije za svakog. I oni koji misle da je za njih, mogu biti u krivu. Neko ce vise uzivati u Golfu r ili gti i to je ok a neko u Yarisu GR jer to nisu ista auta i nisu isti tipovi vozaca koji ce ih vozit.
User avatar
sime_cipol
Posts: 6697
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.

#296 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by sime_cipol »

Golf R ima 160 KS po litri obujma.
Yaris GR 162 KS po litri obujma.
Za usporedbu Mercedes A45s ima 210 KS.

P.S. Koenigsegg ima 2.0 3cil motor od 600 KS :D
JCecotto
Posts: 202
Joined: 29/12/2020 23:35

#297 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by JCecotto »

Seawolf wrote: 13/05/2021 08:06
JCecotto wrote: 12/05/2021 23:31 Evo jos jedan konkretan primjer :

Vozim polovan karavan gornje ili vise srednje klase.
Star 11 godina, placen 14k, za 2 godine ulozeno 6k u odrzavanje da bude kako treba.
Sad dobro fercera i odlicno vozi.

Posto su trendovi i dileme takvi, gledam nov auto na operativni leasing od 33 - 35 hiljada ( ne merem vise :) )
Mjesecna rata za predjenih 15.000 km godisnje je cca 380 KM + kasko 90 KM + registracija skuplja 20% mjesecno = 500 KM mjesecno.
To tako deres 48 mjeseci i nakon toga nemas nista.
Sto je meni najvaznije - vozis auto sa manje zracnih jastuka, manji gepek, manje snage , manje cilindara, manje opreme.
Napominjem da imam 2 mala gremlina.

Isplati li se meni sad da uradim ovo ?

Sad vi recite misljenja i sugestije , posto sam ko Alija rahmetli - ujutro mislim jedno , poslije podne drugo...
Dobro jutro i sretan Bajram želim, prijatelju.

Moje je mišljenje da koji god nov auto kojem je fakturna cijena 35.000 KM kupiš, razočarat ćeš se u odnosu na to što si do sada vozio.

Dalje, čemu nov auto, ako si ograničen na 15.000 km godišnje. Da se radi o drugom autu u porodici, to bi bilo O.K. Ali za jedini auto, to je baš ograničenje.
Hvala majstore.
I ja sam skontao da ce nam neodostajati svega ako kupimo nov auto uz ovako ogranicen budzet.
Iako je i 500 KM mjesecno realno previse, tj, zao mi je da dam za suhi prevoz toliko love :)
Supruga me zeza da sam dao za aute brdo para ( ali to nisu bili obicni auti :( ), a sada sam titiz za ovaj porodicni auto.
Sto se tice kilometraze, do sada nam je prosjek zaista bio 15k godisnje, ali sam previdio da je bila korona i da nismo nigdje picili, kao sto bismo, da je nije bilo...
User avatar
madner
Posts: 52923
Joined: 09/08/2004 16:35

#298 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by madner »

Placao kredit ili stedio, ako su primanja stabilna, nije neka razlika.
gidra
Posts: 2959
Joined: 17/11/2011 16:11
Location: Sarajevo

#299 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by gidra »

Seawolf wrote: 13/05/2021 20:23 Kao neko ko je prodao desetine vozila koji su finansirani putem operativnog lizinga, moram vam reći da mi nije jasno kako neko kao fizičko lice može uopšte da razmišlja o operativnom lizingu.

Pravilo je da na operativni lizing kupuju vozila oni koji neće spustiti svoju guzicu na vozačevo sjedište tog vozila.

Izuzetak su direktori(ce) u bankama i farmaceutskim firmama, kada kupuju za sebe službeni automobil, a sa kojim neće prelaziti neku veliku kilometražu.
Ne bih se složio ni u slučaju fizičkih lica.... Možemo uzeti T Cross kao primjer koji košta nov cca 36k KM i poigrati se računicom ugrubo:
https://www.olx.ba/artikal/42675367/vw- ... ja-gratis/

1. Operativna lizing naknada/renta za korištenje istog je 349 KM bez kamate, bez učešća, a uz prvu godinu registracije i kaska gratis.
Za 4 godine ćeš dati 349 x 48 mjeseci = 16752 KM. Mana, ograničen si kilometrima, a obzirom da prosječni bosanac prelazi od 10k do 15k kilometara godišnje (na osnovu mog šireg društva), ovo 10k km može biti sasvim OK i prihvatljivo. Također kilometri se mogu ispregovarati, i neko ranije je iznad pisao da se naknada plaća 1% po 1000 pređenih kilometara, što opet nije puno i uvećava neznatno trošak rente. Ovo auto će pretpostavljam za 4 godine vrijediti 20-22K KM kao polovno, obzirom na motor i opremu. Poslije se ne moraš zezati sa postprodajom i OLX ucjenjivačima, zamjeniš za novo i vozi dalje...
Ova naknada je prihvatljiva i sa aspekta vjere Islam, jer mnogi muslimani neće da uzimaju nešto što ima kamatu...

2. Iskeširaš 36 hiljada. Plaćaš, prvu registraciju i kasko što je dodatno 1500 KM u startu na ovu cijenu. Hoćeš da ga mjenjaš za 4 godine, izgubićeš na njemu, ugrubo, onoliko koliko bi plaćao i rentu za operativni na 4 godine, jer ga nećeš moći prodati za više od 22 hiljade. Prednost, nisi ograničen kilometrima. Servisirat ćeš ga svakako u oficijelnom servisu zbog garancije i držati na kasku, što je ujedno ugovorena obaveza i na Operativnom lizingu. Poslije se moraš zezati sa prodajom...

3. Kredit (što je u 5 deka kao i finansijski lizing). Platit ćeš kamatu na 36 hiljada ili na dio kreditnih sredstava koji će ti pomoći za finansiranje auta. Pa te ovo auto onda izađe preko 40 hiljada uz sve iste obaveze kao u prva dva slučaja i izađe najskuplja opcija. Prednost, tvoje je i nisi ograničen kilometrima.

Ova računica ima smisla samo za kupovinu novog vozila i u slučaju da mjenjaš auto svakih 3-5 godina i želiš da voziš aktuelan model, likvidan si i imaš stabilan i solidno/fino plaćen posao...a kešovinu čuvaš na kamari.
Polovna se i ne prodaju kod nas bez velike kamate na operativni lizing tj. rentu, tako i da nema smisla uzimati auto koje je starije od 4 godine na operativni lizing...
User avatar
Seawolf
Posts: 4038
Joined: 14/06/2012 22:59

#300 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by Seawolf »

gidra wrote: 14/05/2021 09:02
Seawolf wrote: 13/05/2021 20:23 Kao neko ko je prodao desetine vozila koji su finansirani putem operativnog lizinga, moram vam reći da mi nije jasno kako neko kao fizičko lice može uopšte da razmišlja o operativnom lizingu.

Pravilo je da na operativni lizing kupuju vozila oni koji neće spustiti svoju guzicu na vozačevo sjedište tog vozila.

Izuzetak su direktori(ce) u bankama i farmaceutskim firmama, kada kupuju za sebe službeni automobil, a sa kojim neće prelaziti neku veliku kilometražu.
Ne bih se složio ni u slučaju fizičkih lica.... Možemo uzeti T Cross kao primjer koji košta nov cca 36k KM i poigrati se računicom ugrubo:
https://www.olx.ba/artikal/42675367/vw- ... ja-gratis/

1. Operativna lizing naknada/renta za korištenje istog je 349 KM bez kamate, bez učešća, a uz prvu godinu registracije i kaska gratis.
Za 4 godine ćeš dati 349 x 48 mjeseci = 16752 KM. Mana, ograničen si kilometrima, a obzirom da prosječni bosanac prelazi od 10k do 15k kilometara godišnje (na osnovu mog šireg društva), ovo 10k km može biti sasvim OK i prihvatljivo. Također kilometri se mogu ispregovarati, i neko ranije je iznad pisao da se naknada plaća 1% po 1000 pređenih kilometara, što opet nije puno i uvećava neznatno trošak rente. Ovo auto će pretpostavljam za 4 godine vrijediti 20-22K KM kao polovno, obzirom na motor i opremu. Poslije se ne moraš zezati sa postprodajom i OLX ucjenjivačima, zamjeniš za novo i vozi dalje...
Ova naknada je prihvatljiva i sa aspekta vjere Islam, jer mnogi muslimani neće da uzimaju nešto što ima kamatu...

2. Iskeširaš 36 hiljada. Plaćaš, prvu registraciju i kasko što je dodatno 1500 KM u startu na ovu cijenu. Hoćeš da ga mjenjaš za 4 godine, izgubićeš na njemu, ugrubo, onoliko koliko bi plaćao i rentu za operativni na 4 godine, jer ga nećeš moći prodati za više od 22 hiljade. Prednost, nisi ograničen kilometrima. Servisirat ćeš ga svakako u oficijelnom servisu zbog garancije i držati na kasku, što je ujedno ugovorena obaveza i na Operativnom lizingu. Poslije se moraš zezati sa prodajom...

3. Kredit (što je u 5 deka kao i finansijski lizing). Platit ćeš kamatu na 36 hiljada ili na dio kreditnih sredstava koji će ti pomoći za finansiranje auta. Pa te ovo auto onda izađe preko 40 hiljada uz sve iste obaveze kao u prva dva slučaja i izađe najskuplja opcija. Prednost, tvoje je i nisi ograničen kilometrima.

Ova računica ima smisla samo za kupovinu novog vozila i u slučaju da mjenjaš auto svakih 3-5 godina i želiš da voziš aktuelan model, likvidan si i imaš stabilan i solidno/fino plaćen posao...a kešovinu čuvaš na kamari.
Polovna se i ne prodaju kod nas bez velike kamate na operativni lizing tj. rentu, tako i da nema smisla uzimati auto koje je starije od 4 godine na operativni lizing...
Koja je smisla nabavke novog vozila kojim bi za 4 godine prešao samo 40.000 km.

I raspitaj se kolika bi bila cijena ovakvog operativnog najma, ako bi ovim autom za 4 godine prešao 90.000 km, koliko sam ja prešao svojim autom u prve 4 godine nakon što sam ga kupio.
Post Reply