Ima li neko registrovan da bi mi nabavio neku sitnicu ili da zna nekog da to radi?
http://cgi.ebay.com/SERRAPEPTASE-ANTI-I ... 414dcf5247[
Hvala.
quarterback wrote: 1. otidji u unicredit/raiffieisen, trazi da ti otvore VISA ELECTRON DEBITNU karticu (nisam ti dzaba ovo napisao velikim slovima - to je varijanta koja provjereno radi, mogu raditi jos neke kartice jos nekih banaka, navodno rade master card i american express, ali NE RADI maestro
2. kada dobijes karticu polozi na nju 10 KM, registruj se na paypal i unesi karticu u paypal
3. paypal ce skinuti nesto manje od 2$ sa kartice
4. trazi od banke 4 zadnja broja te transakcije, mozes i telefonom
5. unesi te brojeve u paypal da karticu verifikujes
6. paypal ce vratiti skinuti iznos nazad tebi
od tog momenta mozes placati za usluge preko weba
Svi savjeti su dati na osnovu visegodisnjeg iskustva i u najboljoj namjeri, nisam odgovoran za bilo kakve vase novcane gubitke. by quarterbackquarterback wrote:
ebay, paypal, zalbe i slicno
vidim ja da nema druge nego moram pisati kao za paypal
1. kada narucite posiljku, RANIJE je bilo da je rok za prijavu da posiljka nije stigla 45 dana od dana kupovine, SADA je 30 dana od ZADNJEG dana koji je napisan kao estimated delivery na ebayu
2. tendecija je, gledajuci ovdje po forumu, da se panika dize cim itema nema 7 dana, shipping iz kine traje uobicajeno 3/4 sedmice zavisno kakve ste srece i kolika je guzva oko slanja itema, za bozic se ceka generalno jako dugo, recimo ono sto ste narucili u novembru doci ce vam polovinom januara, ne smijete zaboraviti ni kinesku novu godinu koja pada polovinom februara a ima isti efekat na posiljke kao i bozic
Ako posiljka ne dolazi, ne panicarite, dva dana ili dan prije isteka 30 dana od zadnjeg datuma deliveryja otvorite ebay i u historyju nadjite proizvod koji nije dosao, desno, ispod plavog dugmeta "leave feedback" imate drop down meni "more actions", tu kliknite na I DIDNT RECEIVE IT
3. Time obavjesavate ebay da posiljka nije dosla, otvoriti ce vam se prostor za slanje poruke selleru, ovo je samo forma, kazete mu da item nije dosao ali da nije problem i da cete sacekati da dodje. Ovo radite samo zato da bi ste produzili jos rok za cekanje itema.
3. Ebay vam otvara case i daje jos MJESEC dana da "rijesite problem", odnosno da sacekate da posiljka dodje
5. Par dana prije isteka tih mjesec dana ce vam doci email da vas podsjecaju da imate otvoren case
6. ako posiljka nije dosla ni par dana prije isteka tih dodatnih 30 dana (dakle ovo je sada vec dobra 2/3 mjeseca od kako je proizvod kupljen) KLIKNITE ESCALATE CASE, ako je posiljka dosla, naravno, zatvorite otvoreni cas
7. kada ste kliknuli ESACALATE, opet dobijete prozor za poruku, ovoga puta ebayu. Tu opisite sta je bilo, Ebay ce da provjeri sta se desilo i obavijestiti ce vas sta su odlucili. Ako su odlucili u vasu korist pare ce vam biti uplacene preko paypala nazad.
Dakle imate sigurno 2/3 mjeseca da vam posiljka dodje i nema potrebe za pisanjem po klixu i dizanjem panike, otvaranjem casea bez potrebe i slicno... Znajte da svako otvaranje casea pravi probleme selleru, i ako nekome budete pravili probleme znajte da ce izbaciti BiH iz liste zemalja u koje salje jer mu ne treba zajebavanje i gubljenje novca sa nekim ko je iz Bosne i cini 0,0000000001% njegovog trzista.
Desava se i da su rokovi isticali, vise zalili, ebay vratio pare a item ipak dodje nekada kasnije (meni je jednom item putovao 3,5 mjeseca, davno prosli svi rokovi). Ako vam posiljka ipak dodje na kraju nekada posteno je platiti selleru jer najcesce kasnjenje nije njegova krivica nego je krivica poste, carine, prevoznika i sl.
Kako mu platiti ponovo? U paypalu imate listu transakcija, nadjite tu transakciju u kojoj su vam pare vracene i pogledajte njegov email. U paypalu je mail korisnika u stvari adresa za placanje. Ako uspijete naci kontakt ebaya javite se nakon toga i njima, ukratko napisite sta je bilo i napisite brojeve transakcija u kojima je prodavac vama vratio pare i one u kojoj ste vi njemu platili da znaju da ste posteni.
Kod mene su u ovom momentu 193 narudzbe preko paypala i od njih manje od njih 5 nikako nije doslo, nadam se da cete se sloziti da je to mizeran postotak, daleko od one panike koja se dize po ovom forumu. Jednostavno budite strpljivi i cekajte, a ne placite po forumu kako nista ne dolazi. Doci ce, polako! Kada uradite kupovinu u svoj mobitel unesite reminder koji ce vas obavijestiti par dana prije isteka roka za zalbu, na taj nacin ako imate puno narudzbi necete zaboraviti kada sta treba doci.
Vrijeme isporuke varira iz nepoznatih razloga, moje najbrze iz Kine je bilo 5/6 dana (free shipping + tracking /cini mi se, davno je bilo/), najduze je bilo 3,5 mjeseca, generalno govoreci posiljku mozete ocekivati iz HK (bez trackinga, free shipping) za oko 4 sedmice, s tim da vrijeme moze biti i duze ako su praznici (bozic i kineska nova godina).
Iako mi se znalo desiti da otvaram vise caseova istovremeno (kad bas zaglavi pa nista ne dolazi), nikada nisam bio blokiran - posto je ta prica ovdje na forumu cesta.
Zalbe preko paypala
Navodno, jos nisam provjerio odnosno koristio tu mogucnost, paypal je od 20 i nekog novembra 2014. godine promjenio svoj policy za zalbu tako da se zaliti mozete do 180 dana od dana placanja proizvoda, ranije je rok bio 45 dana. Dakle ako ste proizvod platili paypalom ma gdje da ste ga narucili mozete se zaliti kod njih da proizvod nije dosao.
Otvorite njihovu stranicu, vidjecete u meniju link "resolution center", kliknite tu, potom na dispute a transaction - zuto veliko dugme, potom nadjite transakciju i strihirajte je, potom idite na zuto dugme conutinue. Nakon toga pisete poruku prodavcu i case se otvara.
Takodje se mozete preko paypala zaliti i na ono sto ste kupi na ebayu, moj savjet je ipak da se zalite ebayu a ne paypalu jer ebay ima pristup porukama koje ste vi i prodavac razmjenili i te poruke mogu da pomognu da presude u vasu korist. Takodje znajte da je Ebay vlasnik Paypala a nije obrnuto.
Ipak, s obzirom da je sada sa promjenom paypal policyja rok za zalbu kod njih duzi, ako je rok za zalbu kod ebaya istekao logicno zalite se onda paypalu.