Alkoholizam, problemi i tako to

Rasprave o filozofskim temama.

Moderator: Bloo

Post Reply
User avatar
Dope_Man
Posts: 7778
Joined: 03/06/2016 16:31

#101 Re: Konzumiranje alkohola (lokanje)

Post by Dope_Man »

Jimmy McNulty wrote: Inače mi u Zenici imamo jednu kafanu koja je krenula kao fast food pa kafančuga, pa kafana, sad je već nešto ko restorančić ili konoba :)
Cijene ubijaju:
sve pive od 0.5 po 1.5 KM (samo Karlovačko 2)
rakija, pelin, loza i votka po 1 KM
jeger 2 KM
Jack Daniels itd po 3 KM
uštipci sa suhim mesom 3 KM
plata sa mesom sa roštilja 10 KM itd...
Znači svaki vikend uništenje do koski :lol: jeftinije pit tu nego napolju u parku :lol:
Um.. ovaj.. a da li bi mogli opisati gdje se nalazi spomenuti objekat.. ovaj.. ja sam student arhitekture pa me interesira jel dabome ovaj sama gradjevina, stil u kom je projektovana, tehnike gradnje i slicno jel.. pa eto, ako moze ovaj, za naucno-istrazivacke svrhe jel...
User avatar
triconja
Posts: 16211
Joined: 29/04/2012 07:04

#102 Re: Konzumiranje alkohola (lokanje)

Post by triconja »

Dope_Man wrote:
Jimmy McNulty wrote: Inače mi u Zenici imamo jednu kafanu koja je krenula kao fast food pa kafančuga, pa kafana, sad je već nešto ko restorančić ili konoba :)
Cijene ubijaju:
sve pive od 0.5 po 1.5 KM (samo Karlovačko 2)
rakija, pelin, loza i votka po 1 KM
jeger 2 KM
Jack Daniels itd po 3 KM
uštipci sa suhim mesom 3 KM
plata sa mesom sa roštilja 10 KM itd...
Znači svaki vikend uništenje do koski :lol: jeftinije pit tu nego napolju u parku :lol:
Um.. ovaj.. a da li bi mogli opisati gdje se nalazi spomenuti objekat.. ovaj.. ja sam student arhitekture pa me interesira jel dabome ovaj sama gradjevina, stil u kom je projektovana, tehnike gradnje i slicno jel.. pa eto, ako moze ovaj, za naucno-istrazivacke svrhe jel...
Ziva istina da postoji, cuo sam prije godinu dvije, ljudi se kunu da je tako jeftino ali nisam bio nesto u tim vodama pa nisam ni pitao za lokaciju :lol: :lol: :lol:
User avatar
Dope_Man
Posts: 7778