Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
frngla wrote:upravo u socivima je fazon, jer klasicno sjenilo previse rasipa svjtlost kada se ugradjuju aftermarket xenon kitovi, izmedju ostalog, nadji jedno fabricko auto sa xenonom bez sociva
ovo je fazon
"Aiming & Aligning the Output of your lights is a very important step. An HID retrofit that's done on your headlights doesn't mean you won't blind or annoy oncoming drivers - lights need to be installed & aligned properly."
ps. clio sport zadnja generacija fabricka xenon svijetla bez sociva
frngla wrote:upravo u socivima je fazon, jer klasicno sjenilo previse rasipa svjtlost kada se ugradjuju aftermarket xenon kitovi, izmedju ostalog, nadji jedno fabricko auto sa xenonom bez sociva
Renault Laguna II,Citroen C5 I..,imali su fabricke xenone a nisu imali sociva,koristili su sijalice D2R cini mi se..
mada to nije tema...
a sto se respa tice, xenon jednostavno nije namijenjen za farove sa klasicnim sjenilom zbog prevelikog rasipanja svjetlosti... to se moze korigovati malo nivelacijom farova, finim podesavanjem, ali nakon podesavanja opet ostaje problem rasipanja, jer "baca" na sve strane, a svi ste to vjerovatno dozivjeli ne jednom nego vise puta, jednostavno zaslijepi vozaca u suprotnoj traci...
ja ti kazem da je moguce staviti xenon i na obicne farove bez ikakvog smetanja drugim vozacima kao i ovi sa lecama
a to sto niko ne odradi kako treba je drugi par carapa tj ili im je mrsko skupo ili ne znaju to uraditi ili u krajnjem slucaju boli ih briga za druge u tome je razlika
frngla wrote:upravo u socivima je fazon, jer klasicno sjenilo previse rasipa svjtlost kada se ugradjuju aftermarket xenon kitovi, izmedju ostalog, nadji jedno fabricko auto sa xenonom bez sociva
Renault Laguna II,Citroen C5 I..,imali su fabricke xenone a nisu imali sociva,koristili su sijalice D2R cini mi se..
mada to nije tema...
a sto se respa tice, xenon jednostavno nije namijenjen za farove sa klasicnim sjenilom zbog prevelikog rasipanja svjetlosti... to se moze korigovati malo nivelacijom farova, finim podesavanjem, ali nakon podesavanja opet ostaje problem rasipanja, jer "baca" na sve strane, a svi ste to vjerovatno dozivjeli ne jednom nego vise puta, jednostavno zaslijepi vozaca u suprotnoj traci...
Laguna II,prije facelifta i C5 prva generacija prije facelifta.., citaj malo,takodher i Nissan Xtrail pva generacija imala xenone u farovima bez sociva.Ima josh nekih ali eto ovih sam se sjetio.
....nastavak
Ja mrzim:
4. kad se neko treba ukljuciti na cestu gdje to nije regulisano semaforom, pa ceka da bude cisto iz dva susjedna grada, a ja iza njega/nje
5. kad neko vozi sporo, iza njega se stvori kolona, non stop puna linija, a lik se ne zna s vremena na vrijeme skloniti na neko prosirenje da propusti raju
6. mrzim vidjeti auto ciji je audio sistem skuplji od samog auta (u prevodu: krntija iz koje se prolama muzika, a ponosni vlasnik kupi poglede odusevljenja sa ulice)
7. automobil vrijednosti najmanje 60.000 KM bez dazbina, a iz njeg tresti turbo folk i sl.
8. automobil vrijednosti najmanje 60.000 KM bez dazbina, ljeto, T 35 stepeni, lik spustio sva bocna stakla i vozi polako pored raje da je siguran kako ga svi mogu vidjeti, a neko i eventualno prepoznati dok vozi nakvarcanu djevojku pored sebe u takvom autu. Pritom, klima u autu je na maximumu, da se najeze svi koji se nadju na udaljenosti do 1m od auta. Ah, da, i krkanska muzika se prolamala naokolo.
9. auto tuning i styling a la "uradi sam" dodacima sa auto pijace i iz FIS-a
nastavljam poslije sa jos toga.....
Kad mi naidje neko sa tim divljim ksenonima u susret, slozim i ja njemu duga.
Nedavno mi se desilo da mi islo u susret auto sa dosta jakim kratkim (i vjerovatno visoko podignutim) svjetlima te mu ablendujem (misleci da su mu upaljena duga). Ljudi moji, kad je on upalio svoja duga, ja sam Morzeovom azbukom morao da mu pisem IZVINI.
corxle wrote:....nastavak
Ja mrzim:
4. kad se neko treba ukljuciti na cestu gdje to nije regulisano semaforom, pa ceka da bude cisto iz dva susjedna grada, a ja iza njega/nje
5. kad neko vozi sporo, iza njega se stvori kolona, non stop puna linija, a lik se ne zna s vremena na vrijeme skloniti na neko prosirenje da propusti raju
6. mrzim vidjeti auto ciji je audio sistem skuplji od samog auta (u prevodu: krntija iz koje se prolama muzika, a ponosni vlasnik kupi poglede odusevljenja sa ulice)
7. automobil vrijednosti najmanje 60.000 KM bez dazbina, a iz njeg tresti turbo folk i sl.
8. automobil vrijednosti najmanje 60.000 KM bez dazbina, ljeto, T 35 stepeni, lik spustio sva bocna stakla i vozi polako pored raje da je siguran kako ga svi mogu vidjeti, a neko i eventualno prepoznati dok vozi nakvarcanu djevojku pored sebe u takvom autu. Pritom, klima u autu je na maximumu, da se najeze svi koji se nadju na udaljenosti do 1m od auta. Ah, da, i krkanska muzika se prolamala naokolo.
9. auto tuning i styling a la "uradi sam" dodacima sa auto pijace i iz FIS-a
nastavljam poslije sa jos toga.....
turbo folk je pravac u muzici kao i svaki drugi.
Ali to ne znaci da neko nema pravo da ga mrzi, kao i onaj ko ga slusa da ga voli.
Ono sto nema pravo je da ugrozava tudje usi svojom "muzikom".
Mislim da ste malo skrenuli sa teme jer se vise govori o samim vozacima nego o autima, mozda bi trebalo dodati i to u naslov teme, ali evo da i ja dodam nesto sto se vise odnosi na vozace.
Mene licno najvise nerviraju kompleksasi koji peglaju, a onda kad naidje pravac ubrzaju i ne daju mi da ih prestignem, a imao sam dosta takvih slucajeva kada to ocigledno namjerno rade.
Ne volim sresti bilo kakav kamion, kombi, autobus, iz vrlo prostog razloga jer uglavnom peglaju, svaka cast izuzecima.
corxle wrote:....nastavak
Ja mrzim:
4. kad se neko treba ukljuciti na cestu gdje to nije regulisano semaforom, pa ceka da bude cisto iz dva susjedna grada, a ja iza njega/nje
5. kad neko vozi sporo, iza njega se stvori kolona, non stop puna linija, a lik se ne zna s vremena na vrijeme skloniti na neko prosirenje da propusti raju
6. mrzim vidjeti auto ciji je audio sistem skuplji od samog auta (u prevodu: krntija iz koje se prolama muzika, a ponosni vlasnik kupi poglede odusevljenja sa ulice)
7. automobil vrijednosti najmanje 60.000 KM bez dazbina, a iz njeg tresti turbo folk i sl.
8. automobil vrijednosti najmanje 60.000 KM bez dazbina, ljeto, T 35 stepeni, lik spustio sva bocna stakla i vozi polako pored raje da je siguran kako ga svi mogu vidjeti, a neko i eventualno prepoznati dok vozi nakvarcanu djevojku pored sebe u takvom autu. Pritom, klima u autu je na maximumu, da se najeze svi koji se nadju na udaljenosti do 1m od auta. Ah, da, i krkanska muzika se prolamala naokolo.
9. auto tuning i styling a la "uradi sam" dodacima sa auto pijace i iz FIS-a
nastavljam poslije sa jos toga.....
Meni je sega primjedba da je tema auto, a ne tip vozaca, a sve se opet svodi na vlasnika tj onoga ko ga vozi. Svi opisujemo razne cirkuse koje mrzimo na cesti dok se niko ne zali kad vidi dvojku, kockicu ili nekog kadetta ko lampu, a razlika izmedju prvih i drugih su samo vlasnici tj oni koji ih voze i nista vise.
goran16v wrote:Meni je sega primjedba da je tema auto, a ne tip vozaca, a sve se opet svodi na vlasnika tj onoga ko ga vozi. Svi opisujemo razne cirkuse koje mrzimo na cesti dok se niko ne zali kad vidi dvojku, kockicu ili nekog kadetta ko lampu, a razlika izmedju prvih i drugih su samo vlasnici tj oni koji ih voze i nista vise.
Ma rekao sam to cisto zbog naziva teme, mozda bi je trebalo preimenovati, ali to stoji, na kraju se sve svodi na vlasnika, ne vozi auto sam.
frngla wrote:upravo u socivima je fazon, jer klasicno sjenilo previse rasipa svjtlost kada se ugradjuju aftermarket xenon kitovi, izmedju ostalog, nadji jedno fabricko auto sa xenonom bez sociva
Renault Laguna II,Citroen C5 I..,imali su fabricke xenone a nisu imali sociva,koristili su sijalice D2R cini mi se..
Fabrička izvedba od 2001. godine. Isped svakog fara ima dupla brizgaljka za pranje farova.
Ja tim sa "razlivenim" xenonima polahko usporim skroz kad vidim da kreće isprekidana da me preteknu (nerjetko uz sviranje) i upalim dugo,znam nije ok,ali brate kad ja moram radi tebe retrovizor pomjerati,hajd i ti malo...
Inače rijetko kad sretnem vozače punta i octavije da su normalni.Redovna stvar sa "oktavijasima" - ja recimo vozim autoput konstantno 120 - on ispred mene cirka 100,čim ga prođem on doda gas, ono šta reći... a to se desi u 90% slučajeva.A ove puntase bi svakih 10 kilometara na alkotest,kakvi dostavljači za njih...
A sad da o papcima koji sviraju ako ne kreneš na žuto da ne pričam...
respo wrote:ja ti kazem da je moguce staviti xenon i na obicne farove bez ikakvog smetanja drugim vozacima kao i ovi sa lecama
a to sto niko ne odradi kako treba je drugi par carapa tj ili im je mrsko skupo ili ne znaju to uraditi ili u krajnjem slucaju boli ih briga za druge u tome je razlika
upravo tako, kod mene su xenoni naknadno urađeni, i podesio sam ih tako da bacaju uzak i dosta spušten snop, još mi niko familiju nije spomenuo.