Knjiga kao objašnjenje za sve

Rasprave o vjerskim temama.

Moderator: Bloo

User avatar
JVC
Posts: 921
Joined: 12/05/2017 11:30

#26 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by JVC »

HardcoreMX wrote: neobicne poveznice ove dvije rijeci..bezbeli da korupcija pravi itekako nered, ali interesantno ovdje koristena rijec fesad doslovno u originalu na arapskom upravo znaci korupcija, pokvarenost, truhlo..rijec se spominje nekoliko puta u Qur'anu, u nekim engleskim prevodima i jeste prevedna direktno sa corruption...upotrebljena upravo jos jedanput, prije gore navedenog ajeta u istoj suri Bekare i u istom kontekstu konstelacije i definisanja licemjera(nevjernika), a sura prethodno opisuje prvo vjernike...a iz tvog ugla vidi se da si citao Bibliju, onda bi morao znati da ona najavljuje i dolazak sljedeceg poslanika, nedvosmisleno u svim prevodima...
Prezvakano jarane moj vec 1000 puta. Ali eto, postavi dijelove iz Biblije pa da vidimo sta i o kome govore.
User avatar
HardcoreMX
Posts: 4087
Joined: 02/05/2016 19:08
Location: das objektiv der objektivität

#27 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by HardcoreMX »

JVC wrote: Prezvakano jarane moj vec 1000 puta. Ali eto, postavi dijelove iz Biblije pa da vidimo sta i o kome govore.
'Proroka iz sredine tvoje, između braće tvoje, kao što sam ja, podignut će ti Gospod, Bog tvoj. Njega slušajte!' Ponovljeni zakon 18,15
'Podignut ću im proroka između braće njihove, kao što si ti. Riječi svoje stavit ću u usta njegova, da im kaže sve, što mu zapovjedim.' Ponovljeni zakon 18,18 Ivan Šarić
'to je jedan prorok poput mene koga će Gospod podići iz sred tebe, između braće tvoje; to je onaj koga ćete vi slušati.' Deuteronom 18,15
'Jednog ću im proroka kao što si ti podići iz sred njihove braće; ja ću stavljati svoje riječi njemu u usta, a on će im govoriti ono što ću mu ja zapovjediti.' Deuteronom 18,18 Tomislav Dretar
zijancer
Posts: 4749
Joined: 03/08/2004 20:52
Location: 39

#28 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by zijancer »

Mi smo izgleda kao onaj vic koji je Eddie Dean ispričao Blainu. Unworthy.
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#29 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by Smrcak15 »

JVC wrote:
Smrcak15 wrote: ovaj dio izaije koji govori o buducnosti a ne proslosti, tu si se malo zafrkao, ono sto govori postanak, to je vec bilo, tok ovo izaija i otkrovenje govori, to jedino muslimani mogu da razumiju sta se to hoce reci ovdj
Pa nisam se zafrkao, i ovdje nije bitno da li prica o buducnosti ili proslosti. Bog se ne mijenja, kakav je bio takav ostaje i u buducnosti.
Sto znaci, Bog je sam izvor svijetlosti i nema potrebe sa suncem niti mjesecom. Kontas?
Citajuci Kuran ne mozes biti siguran da li je sve stvoreno za 6 ili 8 dana
evo nek ti ovaj covjek kaze vizuelno koliko je, i gdje grijesis.
Sura 7:54
Gospodar vaš je Allah, koji je nebesa i Zemlju u šest vremenskih razdoblja stvorio, a onda svemirom zagospodario; On tamom noći prekriva dan, koja ga u stopu prati, a Sunce i Mjesec i zvijezde se pokoravaju Njegovoj volji. Samo On stvara i upravlja! Uzvišen neka je Allah, Gospodar svjetova!
A onda imas sljedece:
Sura 41:9-12
Reci: "Zar, zaista, nećete da vjerujete u Onoga koji je u dva vremenska razdoblja Zemlju stvorio – i još Mu druge ravnim smatrate? To je Gospodar svjetova!"
On je nepomična brda po njoj stvorio i blagoslovljenom je učinio i proizvode njezine na njoj odredio, sve to u četiri vremenska razdoblja – ovo je objašnjenje za one koji pitaju – zatim se nebeskim visinama uputio dok je nebo još maglina bilo, pa njemu i Zemlji rekao: "Pojavite se milom ili silom!" – "Pojavljujemo se drage volje!" – odgovorili su, pa ih u dva vremenska razdoblja, kao sedam nebesa, stvorio, i odredio šta će se u svakom nebu nalaziti. A nebo najbliže sjajnim zvijezdama smo ukrasili i nad njim Mi bdijemo. To je odredba Silnoga i Sveznajućega.

Ovdje ne moras traziti matematicka cuda, racunanje je jednostavno 2+4+2=8.

Nema veze, idemo da vidimo hadise jer oni trebaju da objasne nejasne stvari vjernicima na jednostavan nacin.
Sahih Muslim Book 039, Hadith Number 6707.
Chapter : The beginning of the creation and the creation of Adam (peace be upon him).
Abu Haraira reported that Allah's Messenger (may peace be upon him) took hold of my hands and said: Allah, the Exalted and Glorious, created the clay on Saturday and He created the mountains on Sunday and He created the trees on Monday and He created the things entailing labour on Tuesday and created light on Wednesday and lie caused the animals to spread on Thursday and created Adam (peace be upon him) after 'Asr on Friday; the last creation at the last hour of the hours of Friday, i.e. between afternoon and night.

Ono sto ja znam da od subote do petka imas sedam dana.
Kao sto rekoh ranije, Kuran nema opis stvaranja kao sto je zapisan u Bibliji. I pored ovih citanja covjek se jednostavno zbuni, da li je 6,7 ili 8?
Tako da taj ciko kojeg si postavio u videu, nije u suglasnosti sa misljenjem ranih muslimana, pa cak ni sa Muhamedovim pogledom na istu temu.

Sura 7:54
Gospodar vaš je Allah, koji je nebesa i Zemlju u šest vremenskih razdoblja stvorio, a onda svemirom zagospodario; On tamom noći prekriva dan, koja ga u stopu prati, a Sunce i Mjesec i zvijezde se pokoravaju Njegovoj volji. Samo On stvara i upravlja! Uzvišen neka je Allah, Gospodar svjetova!
A onda imas sljedece:
Sura 41:9-12
Reci: "Zar, zaista, nećete da vjerujete u Onoga koji je u dva vremenska razdoblja Zemlju stvorio – i još Mu druge ravnim smatrate? To je Gospodar svjetova!"
On je nepomična brda po njoj stvorio i blagoslovljenom je učinio i proizvode njezine na njoj odredio, sve to u četiri vremenska razdoblja – ovo je objašnjenje za one koji pitaju – zatim se nebeskim visinama uputio dok je nebo još maglina bilo, pa njemu i Zemlji rekao: "Pojavite se milom ili silom!" – "Pojavljujemo se drage volje!" – odgovorili su, pa ih u dva vremenska razdoblja, kao sedam nebesa, stvorio, i odredio šta će se u svakom nebu nalaziti. A nebo najbliže sjajnim zvijezdama smo ukrasili i nad njim Mi bdijemo. To je odredba Silnoga i Sveznajućega.

Ovdje ne moras traziti matematicka cuda, racunanje je jednostavno 2+4+2=8.
da si pregledao video, razumio bi i nebi napravio ovakvu gresku, jer vidio jasno objasnjava to sto ti ne razumijes u hadisima.

ibn abbas najbolji tumac Kurana poslije Muhammeda, on je bio drug Muhammeda i ucio od Muhammeda.

ne radi se tu o 8 vremenskih razdoblja nego je ovako objasnio:

2 vremenska razdoblja --->zemlja
kada je proslo 4 vremenska razdoblja

znaci 2 vremenska razdoblja (zemlja+planine formirane paralaleno zajedno sa zemljom) + 2 vremenska razdoblja(planine gotove) = 4 vremenska razdoblja ukupno za (zemlju i planine)

znaci u 4 vremenska razdoblja zavrsena zemlja i planine, i onda jos 2 vremenska razdoblja nebesa formirao.

sto znaci

4 vremenska razdoblja (zemlja i planine) + 2 vremenska razdoblja (nebesa) = 6 vremenskih razdoblja.

to je isto kao kad bi ja rekao kucu sam napravio za 2 mjeseca a dvoriste oko kuce za 4 mjeseca, i ti kontas da sam ja radio 6 mjeseci a nisam, nego ti nisi shvatio kako sam radio

dok sam radio kucu radio sam paralelno i dvoriste, krenuo u isto vrijeme, u drugom mjesecu zavrsio kucu a u cetvrtom mjesecu zavrsio sa dvoristem.
Tako su nam najveci islamski ucenjaci objasnili taj ajet, znaci covjek koji je ucio od Muhammeda Kuran objasnio tako.


Nema veze, idemo da vidimo hadise jer oni trebaju da objasne nejasne stvari vjernicima na jednostavan nacin.
Sahih Muslim Book 039, Hadith Number 6707.
Chapter : The beginning of the creation and the creation of Adam (peace be upon him).
Abu Haraira reported that Allah's Messenger (may peace be upon him) took hold of my hands and said: Allah, the Exalted and Glorious, created the clay on Saturday and He created the mountains on Sunday and He created the trees on Monday and He created the things entailing labour on Tuesday and created light on Wednesday and lie caused the animals to spread on Thursday and created Adam (peace be upon him) after 'Asr on Friday; the last creation at the last hour of the hours of Friday, i.e. between afternoon and night.

Ono sto ja znam da od subote do petka imas sedam dana.
Kao sto rekoh ranije, Kuran nema opis stvaranja kao sto je zapisan u Bibliji. I pored ovih citanja covjek se jednostavno zbuni, da li je 6,7 ili 8?
Tako da taj ciko kojeg si postavio u videu, nije u suglasnosti sa misljenjem ranih muslimana, pa cak ni sa Muhamedovim pogledom na istu temu.
citao sam sta su govorili islamski ucenjaci o ovom hadisu

1. rekli su da ima problema u lancu prenosilaca ovog hadisa

To su:
al-Bukhari[3], ‘Ali bin al-Madini[4], Ibn Kathir[5], Ibn Taymiyyah[6], Ibn al-Qayyim[7]

u djelima:
[3] al-Bukhari, Muhammad bin Isma’il, Tarikh al-Kabir, Vol.1, 413
[4] al-Bayhaqi, Abu Bakr, al-Asma‘ wa as-Sifat, Vol.2, 256
[5] Ibn Kathir, ‘Imad ad-Deen, Tafsir al-Qur’an al-‘Azim, Vol.1,123
[6] Ibn Taymiyya, Taqi ad-Deen Ahmad, Majmu‘a al-Fatawa, Vol.17, 235
[7] Ibn al-Qayyim, Shams ad-Deen, al-Minar al-Manif fi as-Sahih wa Da’if, 84-85


2. druga stvar, ovaj hadis se ne odnosi na Kuranski opis stvaranja u 6 vremenskih razdoblja, cak se ne implicira redosljed stvaranja, nego samo se govori koji dan je sta usavrseno, bilo gotovo

dokaz za to je iz kazivanja o vjerovjesnicima:
http://sunnahonline.com/library/stories ... f-adam-the

Then Allah said to the angels: "Truly, I am going to create man from clay. So when I have fashioned him and breathed into him (his) soul created by Me, then you fall down prostrate to him." [Al-Qur'an 38:71-72]

So Allah shaped Adam into a human being, but he remained a figure of clay for 40 years. The angels went past him. They were seized with fear by what they saw, and Iblis felt fear most. He used to pass by the figure of Adam, buffeting it, which would make a sound like pottery. Allah told us: "He created man (Adam) from sounding clay like the clay of pottery."

Dok je Adem formiran i bio kip 40 godina, tek poslije mu je BOg udahnuo dusu i on je ozivio.

Ibn al-Jawzi writes:
He is Adam and the time that came upon him was forty years when was shaped out from clay yet the spirit was not breathed into him. This is the opinion of the majority.”[26]

[26] Ibn al-Jawzi, Abu al-Faraj, Zad al-Maysar fi ‘ilm at-Tafsir, Vol.4, 374

znaci proces stvaranja Adema od pocetka dok nije bio zivi covjek je bio dug, znaci hadisi nam kazuju da Adem od pocetka stvaranja dok nije postao zivi covjek sa dusom proslo 40 godina, to znaci da je njegovo ozivljenje bilo u petak...pa ti kad citas onaj gore hadis kontas on je zapoceto njegovo stvaranju petak i zavrseno a nije tako, nego smao da je u neki petak zavrseno njegovo stvaranje, to jeste dusa mu je udahnuta u petak.

3. treca stvar, ako je adem dug proces bio, zasto onda nebi bio dug proces i kod stvaranja drugih stvari koje su spomenute kad je koja stvar stvorena.

Da ti docaram jos bolje sta se tacno hoce reci sa hadisom.

recimo da je je ono sto je stvoreno u srijedu u sporedjenju sa onim sto je stvoreno u ponedeljak

moze biti da je to sto je zavrseno stvaranje u srijedu daleko prije mozda u milionima ili milijardama godina prije nego ono sto je zavrsen proces onoga sto je stvoreno u ponedeljak.

naprimjer ja tebi kazem, ja se rodio u ponedeljak, moja mama se rodila u utorak, mooj deda se rodio u srijedu a moja nana u cetvrtak.

dali to znaci da sam ja prvi se rodio???? posto sam u ponedeljak a ovi ostali u utorak , srijedu i cetvrtak...ne niposto

nego moj deda se rodio recimo 1930 u srijedu, Nana 1935 u cetvrtak, mama 1958 godine u utorak.
sekerbay
Posts: 3748
Joined: 04/01/2017 22:45

#30 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by sekerbay »

Pa smrle dragi mora li se svaka tema kontaminirat nekim smećem sa neta, problematičnim hadisima i biblijom :-)

Uglavnom, za one koje je interesovao onaj ajet, ima mišljenje da je onaj koji je nešto krio ustvari Iblis a da je nešto kasnije ispoljio taj svoj kufr kada je odbio da učini sedzdu.
U ovom slučaju, njegov kufr je u pravom smislu te riječi tj u bukvalnom značenju, a to je da se radi o onom koji istinu pokriva neistinom.

Koga interesuju detalji, može se naći u tefsirima.
User avatar
HardcoreMX
Posts: 4087
Joined: 02/05/2016 19:08
Location: das objektiv der objektivität

#31 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by HardcoreMX »

sekerbay wrote: Uglavnom, za one koje je interesovao onaj ajet, ima mišljenje da je onaj koji je nešto krio ustvari Iblis a da je nešto kasnije ispoljio taj svoj kufr kada je odbio da učini sedzdu.
U ovom slučaju, njegov kufr je u pravom smislu te riječi tj u bukvalnom značenju, a to je da se radi o onom koji istinu pokriva neistinom.

Koga interesuju detalji, može se naći u tefsirima.
Iblis nista ne tefsiri niti sta krije niti porice Boga, ljudi su ti koji se pokrivaju (kufr) kojekakvim misljenjima bez dokaza trazeci i izmisljajuci odgovore koji bi im laskali i pri tome ignorisuci Qur'anski imperativ koristenja osobnog racia i ucenja...
sekerbay
Posts: 3748
Joined: 04/01/2017 22:45

#32 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by sekerbay »

Tefsir tako kaže, a tebi niko ne brani da iznosiš vlastito mišljenje. Ono je čak i poželjno jer se radi o nejasnim ili stvarima koje imaju više tumačenja tako da nisi griješan ako izneseš vlastito mišljenje pod uslovom da to ne bude tvrdnja.
Mislim da si pogriješio ovom slučaju jer tvrdiš da je Iblis nešto radio odnosno nije radio.
A, on je itekako poricao i učinio kufr kada je odbio da učini sedzdu.

'Nije moje' – reče – 'da se poklonim čovjeku koga si stvorio od ilovače, od blata ustajalog.'

Ili u suri saad:

'Bolji sam od njega' – rekao je on – 'mene si stvorio od vatre a njega od ilovače.'
User avatar
HardcoreMX
Posts: 4087
Joined: 02/05/2016 19:08
Location: das objektiv der objektivität

#33 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by HardcoreMX »

pa dobro nisam znao da pod knjigom iz naslova mislis na tefsir, a ne na Qur'an...to je vec davanje svojevrsne prednosti nekim drugim 'svetim knjigama', o cemu govori i sam Qur'an i ne vjerujem da nije jasno da bi ti trebalo natezanje sa kojekakvim tumacenjima...
ovo drugo..referenca je bila na tvoje definisanje rijeci kufr 'pokrivanje istine' sto i jest korektno, ali sada vec govoris o odbijanju, to su vec dva razlicita pojma...
User avatar
JVC
Posts: 921
Joined: 12/05/2017 11:30

#34 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by JVC »

HardcoreMX wrote: 'Proroka iz sredine tvoje, između braće tvoje, kao što sam ja, podignut će ti Gospod, Bog tvoj. Njega slušajte!' Ponovljeni zakon 18,15
Pozdrav HC
Nadam se da ce uslijediti i objasnjenje, kako i zasto se ovo odnosi bas na Muhameda?
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#35 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by Smrcak15 »

JVC wrote:
HardcoreMX wrote: 'Proroka iz sredine tvoje, između braće tvoje, kao što sam ja, podignut će ti Gospod, Bog tvoj. Njega slušajte!' Ponovljeni zakon 18,15
Pozdrav HC
Nadam se da ce uslijediti i objasnjenje, kako i zasto se ovo odnosi bas na Muhameda?
ovo se odnosi na muhammeda zato:

Deuteronom 18,18 Jednog ću im proroka kao što si ti podići iz sred njihove braće; ja ću stavljati svoje riječi njemu u usta, a on će im govoriti ono što ću mu ja zapovjediti.
Deuteronom 18,19 A, ako netko ne posluša riječi mojih, one koje prorok bude rekao u moje ime, tad ću mu ja sam zatražiti da položi račun.



proroka kao što si ti podići iz sred njihove braće

zidovi i arapi su braca, jer zidovi poticu od Isaka sina ABrahama, arapi poticu od Ishamela Sina Abrahama.

Muhammed dolazi iz loze Ishmaela

ja ću stavljati svoje riječi njemu u usta

u Kur'anu 332 puta govori Muhammedu:

Reci (arapski Qul)(im Muhammede)

ne posluša riječi mojih, one koje prorok bude rekao u moje ime

svaka sura pocinje sa

U ime Boga svemilosnog samilosnog.

Zidovi su ocekivali ovog proroka jos za vrijeme Isusa i Ivana krstitelja, pa su pitali ljudi Ivana krstitelja

jesi li ti Taj prorok, kad je rekao, nije, pa su ga pitali jesi li ti taj Krist (mesija) rekao im je da nije....

Zasto bi zidovi pitali dva pitanja Ivana krstitelja??

Je li prorok?
Je li krist(mesija)?

ovo jasno naznacava da su ocekivali dvije persone proroka i mesiju.
User avatar
JVC
Posts: 921
Joined: 12/05/2017 11:30

#36 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by JVC »

Smrcak15 wrote:
JVC wrote:
HardcoreMX wrote: 'Proroka iz sredine tvoje, između braće tvoje, kao što sam ja, podignut će ti Gospod, Bog tvoj. Njega slušajte!' Ponovljeni zakon 18,15
Pozdrav HC
Nadam se da ce uslijediti i objasnjenje, kako i zasto se ovo odnosi bas na Muhameda?
ovo se odnosi na muhammeda zato:

Deuteronom 18,18 Jednog ću im proroka kao što si ti podići iz sred njihove braće; ja ću stavljati svoje riječi njemu u usta, a on će im govoriti ono što ću mu ja zapovjediti.
Deuteronom 18,19 A, ako netko ne posluša riječi mojih, one koje prorok bude rekao u moje ime, tad ću mu ja sam zatražiti da položi račun.



proroka kao što si ti podići iz sred njihove braće

zidovi i arapi su braca, jer zidovi poticu od Isaka sina ABrahama, arapi poticu od Ishamela Sina Abrahama.

Muhammed dolazi iz loze Ishmaela
Si ti HC ili Smrcak?
Ovdje su tri razlicita nacina koristnje pojma "braca" upravo iz Ponovljenog zakona i svi se koriste samo za plemena Izraelaca.

1. koristi se za povezivanje 12 izraelskih plemena zajedno
2. koristi se za povezivanje plemena Levita izmedu sebe kao bracom
3. koristi se jednom za Izraelace i Edemite

Ovo se ne odnosi na Muhameda zato:
Sto ti malo kasnije govori odakle ce doci taj prorok, vidi "Podignut ću im proroka između njihove braće, kao što si ti."
1. Ovaj ce prorok izaci iz loze Izraelaca i pojavit ce se u Izraelu, sto Muhamed definitvno nije bio, jer je roden u Arabiji.
2. Ovaj prorok ce biti "poput" Mojsija.
Nijedan od ovih kriterija ne odgovara Muhamedu.

U Bibliji tacnije u 1 Kraljevima 11:14-15, muskarac imenom Hadad takoder je prognan, ali nije bio prorok i njegova je prica vrlo slicna Muhamedovoj.
Spominju su Ismaelovi sinovi u Pismu, ali nikad nisu oni ili njihovi potomci nazivani "bracom" Izraelcima.
Sta onda znaci "poput" Mojsija?
Dobijes odgvor kad nastavis citati ponovljeni zakon "Ne pojavi se više prorok u Izraelu ravan Mojsiju - njega je Jahve poznavao licem u lice! - po svim onim znakovima i čudesima u zemlji egipatskoj za koja ga je Jahve slao da ih učini na faraonu, na svim službenicima njegovim i na svoj zemlji njegovoj," Ponovljeni zakon 34:10-11.

1. On pozna Gospodina licem u lice
2. On izvodi cuda poput Mojsija

Opet niti jedna od tvrdnji gore ne odgovara Muhamedu, 1. jer nije poznavao Boga licem u lice, objavu donosio Gabrijel 2. niti je ucinio nikakva cuda.
Kuran 28:48 "A kad im dolazi Istina od Nas, oni govore: "Zašto mu nije dato onako isto kao što je dato Musau?"....

Isus, medutim, savrseno odgovara ovim opisima. Ne samo da je poznavao Boga licem u lice, vec je cinio i cuda kao i Mojsije.

Ivan 5:45-46 "Ne mislite da ću vas ja tužiti Ocu. Vaš je tužitelj Mojsije u koga se uzdate. Uistinu, kad biste vjerovali Mojsiju, i meni biste vjerovali: ta o meni je on pisao." Cak sta vise, mnogi Zidovi vjerovali da je Isus "taj prorok" upravo zbog cuda koje je cinio.
Ivan 7:40 "Kad su neki iz naroda čuli te riječi, govorahu: "Ovo je uistinu Prorok."
Smrcak15 wrote: ja ću stavljati svoje riječi njemu u usta

u Kur'anu 332 puta govori Muhammedu:

Reci (arapski Qul)(im Muhammede)

ne posluša riječi mojih, one koje prorok bude rekao u moje ime

svaka sura pocinje sa

U ime Boga svemilosnog samilosnog.

Zidovi su ocekivali ovog proroka jos za vrijeme Isusa i Ivana krstitelja, pa su pitali ljudi Ivana krstitelja

jesi li ti Taj prorok, kad je rekao, nije, pa su ga pitali jesi li ti taj Krist (mesija) rekao im je da nije....

Zasto bi zidovi pitali dva pitanja Ivana krstitelja??

Je li prorok?
Je li krist(mesija)?

ovo jasno naznacava da su ocekivali dvije persone proroka i mesiju.
Sto zanemari da je Ivan posvjedocio da je Isus upravo taj.

Ivan 1:24-30 "A neki izaslanici bijahu farizeji. Oni prihvatiše riječ i upitaše ga: "Zašto onda krstiš kad nisi Krist, ni Ilija, ni Prorok? Ivan im odgovori: "Ja krstim vodom. Među vama stoji koga vi ne poznate - onaj koji za mnom dolazi, komu ja nisam dostojan odriješiti remenje na obući.To se dogodilo u Betaniji s onu stranu Jordana, gdje je Ivan krstio. Sutradan Ivan ugleda Isusa gdje dolazi k njemu pa reče: "Evo Jaganjca Božjega koji odnosi grijeh svijeta! To je onaj o kojem rekoh: Za mnom dolazi čovjek koji je preda mnom jer bijaše prije mene!
Iz svega napisanog je vrlo jasno da je kontekst koji se koristi za "braću" upucuje na Izraelce. Mojsije je bez ikakve sumnje rekao da ce prorok izaci iz jednog od 12 Izraelskih plemena.

Ako nisi, toplo preporucujem sljedecu knjigu :) dojmio me se dio gdje autor kaze sljedece:
"Koja prekrasna razlika postoji izmedu Muhameda i Mojsija." i onda koristi citate iz Kurana. Cutajuci islamsku literaturu vidi se da ova dva covjeka nisu slicni.

1. Mojsije je htio ugoditi Bogu (20:84), ali Bog zeli ugoditi Muhamedu (93: 5)
2. Mojsije je morao traziti oprostaj (28,16) dok je Muhamedu dobio oprostenje bez pitanja (48: 1-2)
3. Mojsije je morao traziti pouzdanje (20:25), ali Bog je dao Muhamed samopouzdanje bez da ga pita (94: 1)
4. Mojsije je morao traziti od Boga da olaksa njegov zadatak (20:26) dok je Bog ublazio Muhamedov zadatak bez da Muhamed pita (87: 8)
5. Mojsije je govorio Bogu na zemlji (19:52, 28:30), ali Muhamed je govorio Bogu na nebu (53: 5-11)
6. Mojsije je bio poslan narodu Izraela (20:47, 17: 2), ali Muhamed je poslan za cijelo covjecanstvo (34:28)
7. Bog je pohvalio karakter Muhameda (68: 4), ali nikada Mojsijev.
I tako u nedogled. Sve ovo dovodi do zakljucka da kada muslimani kazu da je Muhamed prorok poput Mojsija, to zapravo ne misle. Za vas niko nije poput Muhameda. "Koja prekrasna razlika postoji izmedu Muhameda i Mojsija." :D

Image
User avatar
HardcoreMX
Posts: 4087
Joined: 02/05/2016 19:08
Location: das objektiv der objektivität

#37 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by HardcoreMX »

JVC wrote:
HardcoreMX wrote: 'Proroka iz sredine tvoje, između braće tvoje, kao što sam ja, podignut će ti Gospod, Bog tvoj. Njega slušajte!' Ponovljeni zakon 18,15
Pozdrav HC
Nadam se da ce uslijediti i objasnjenje, kako i zasto se ovo odnosi bas na Muhameda?
JVC Pozdrav :)
a sto ne prenese i druge citirane odlomke iz Biblije :? ..nema veze, Smrcak je vec odgovorio tako da mozes naci odgovor koji te interesovao...ono sto je indikativno da upravo Muhammeda nemuslimani nazivaju tim imenom prorok..ako si citao teoloske studije mozes naci da su Mojsije i Isus rodjeni i postali kao vrhunski retoricari, na originalan nacin elokventni i sa gotovim knjigama iako nigdje nisu pohadjali bilo kakve skole, dok opisani nacin najavljenje Objave u Bibliji je upravo nacin kojim je Qur'an dostavljen Muhammedu, sa genealoskih studija poznato je opet da imaju svi isto semitsko porijeklo i lingvisticki sa istim prajezikom...
User avatar
JVC
Posts: 921
Joined: 12/05/2017 11:30

#38 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by JVC »

HardcoreMX wrote: JVC Pozdrav :)
a sto ne prenese i druge citirane odlomke iz Biblije :? ..nema veze, Smrcak je vec odgovorio tako da mozes naci odgovor koji te interesovao...ono sto je indikativno da upravo Muhammeda nemuslimani nazivaju tim imenom prorok..ako si citao teoloske studije mozes naci da su Mojsije i Isus rodjeni i postali kao vrhunski retoricari, na originalan nacin elokventni i sa gotovim knjigama iako nigdje nisu pohadjali bilo kakve skole, dok opisani nacin najavljenje Objave u Bibliji je upravo nacin kojim je Qur'an dostavljen Muhammedu, sa genealoskih studija poznato je opet da imaju svi isto semitsko porijeklo i lingvisticki sa istim prajezikom...
Vozdrica :D
Ne zelim nikoga da uvrijedim, ali Smrcak sa njegovim izostrenim mudrim okom bi i Jezevu kucicu pogresno protumacio.
Citajuci cijeli ponovljeni zakon, covjek ne moze a da drugacije shvati sta i o kome je Mojsije govorio, jedino na silu i kada odbacis sve ostale cinjenice Muhamed tu ulegne samo tako. Nije ni bitno sto nisam stavio druge odlomke.Ono sto zelim da napomenem, a to je i logicno da ce Krscani prihvatiti Bibliju, a Muslimani Kuran. Na kraju rasprava se svodi na, tvoja rijec protiv moje, barem to tako ispada u necijim ocima. Medutim, pitanje je mnogo dublje od toga. U biti pitanje je zaista ovo: Koja je knjiga doista Bozja objava? Razlika "Izak vs Ishmael" je samo jedan od stotina razlika između Biblije i Kurana. I mnoge od tih razlika se ticu ​​kljucnih tema, priroda Boga, identitet Krista i Bozji plan spasenja itd. Sto se tice Biblije, vidi se da je sastavljena kao od neke vrste "DNA koda" skup osobina koje identificiraju da je od Boga. Pismo, iako je pisano od strane cetrdeset razlicitih pisaca, u razdoblju od oko 1500 godina, sadrzi iznenadujuci jedinstvenu svrhu i doktrinu. Kuran, unatoc njegovim tvrdnjama, nema znakova bozanskog otkrivenja. Kuran sadrzi brojne povijesne netacnosti, kronoloski navodi pogresne osobe, dogadaje, ima odvratan odnos prema zenama itd. Muhamed jednostavno ne odgovara prorocanstvu kao sto sam i napisao i ranije, a pri tome sam dodao i ostale cinjenice iz Pisma koje zelio ti ili ne se moraju uzeti u obzir. Muhamed i arapski jezik imaju semitsko porijeklo, ali ta nova objava je u totalnoj suprotnosti sa ranijim, kao da je Bog odjednom promjenio misljenje, a znamo da je to jedna od ljudskih osobina.
User avatar
JVC
Posts: 921
Joined: 12/05/2017 11:30

#39 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by JVC »

Pitanje za Smrcka i HC kako shvatiti onda ovo prorocanstvo?
Ovo je napisano 1400 godina prije Isusa, Jevreji su ovo redovno citali svake godine u sinagogama kao Haftarah "yearly readings", ali su rabini kasnije odlucili da se to izbaci. Izbaceno je naravno iz redovnog citanja, ali ne iz Jevrejske biblije. Ko jos to cita? Danas ga smatraju kao "zabranjeni dio".

Izaija 53
"Tko da povjeruje u ono što nam je objavljeno, kome se otkri ruka Jahvina?
Izrastao je pred njim poput izdanka, poput korijena iz zemlje sasušene. Ne bijaše na njem ljepote ni sjaja da bismo se u nj zagledali, ni ljupkosti da bi nam se svidio. Prezren bješe, odbačen od ljudi, čovjek boli, vičan patnjama, od kog svatko lice otklanja, prezren bješe, odvrgnut. A on je naše bolesti ponio, naše je boli na se uzeo, dok smo mi držali da ga Bog bije i ponižava. Za naše grijehe probodoše njega, za opačine naše njega satriješe. Na njega pade kazna - radi našeg mira, njegove nas rane iscijeliše. Poput ovaca svi smo lutali i svaki svojim putem je hodio. A Jahve je svalio na nj bezakonje nas sviju. Zlostavljahu ga, a on puštaše, i nije otvorio usta svojih. K`o jagnje na klanje odvedoše ga; k`o ovca, nijema pred onima što je strižu, nije otvorio usta svojih. Silom ga se i sudom riješiše; tko se brine za njegovu sudbinu? Da, iz zemlje živih ukloniše njega, za grijehe naroda njegova nasmrt ga izbiše. Ukop mu odrediše među zločincima, a grob njegov bi s bogatima, premda nije počinio nepravde nit` su mu usta laži izustila. Al` se Jahvi svidje da ga pritisne bolima. Žrtvuje li život svoj za naknadnicu, vidjet će potomstvo, produžit` sebi dane i Jahvina će se volja po njemu ispuniti. Zbog patnje duše svoje vidjet će svjetlost i nasititi se spoznajom njezinom. Sluga moj pravedni opravdat će mnoge i krivicu njihovu na sebe uzeti. Zato ću mu mnoštvo dati u baštinu i s mogućnicima plijen će dijeliti, jer sam se ponudio na smrt i među zlikovce bio ubrojen, da grijehe mnogih ponese na sebi i da se zauzme za zločince."
User avatar
HardcoreMX
Posts: 4087
Joined: 02/05/2016 19:08
Location: das objektiv der objektivität

#40 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by HardcoreMX »

JVC wrote: Vozdrica :D
Ne zelim nikoga da uvrijedim, ali Smrcak sa njegovim izostrenim mudrim okom bi i Jezevu kucicu pogresno protumacio.
Citajuci cijeli ponovljeni zakon, covjek ne moze a da drugacije shvati sta i o kome je Mojsije govorio...
ne zelis nikoga da uvrijedis, ali de da ipak kazes, je l tako... 8-) ne znam da je nizak, infantilan cinizam i etiketiranje naravnoucenje neke vjere, pogotovo ako citas i citiras religijske knjige...doduse ti preskaces odlomke pa onda nije cudo da ce te iznevjeriti i pozivanje na logiku jer logicno da ce se pri tome pojaviti nelogicni zakljucci...da li si ti citajuci cijeli ponovljeni zakon dosao do navedenog pasusa 'Podignut ću im proroka između braće njihove, kao što si ti. Riječi svoje stavit ću u usta njegova, da im kaže sve, što mu zapovjedim.' 18,18 pa ti ispade da ovo govori Mojsije sto je moras priznati novitet u apsurdnosti zakljucaka...ostatak ti je ignorisanje topica i plitka mantra nepovezanih i netocnih teza, nevrijedno kvotanja..
sekerbay
Posts: 3748
Joined: 04/01/2017 22:45

#41 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by sekerbay »

Iako bibliju ne treba uzimat ko dokaz, neš mi zape za oko. Recimo ono "između njihove braće"
Ako se obraća izraelskom poslaniku, Izraelci su njegov narod. Između njihove braće = između braće tvog naroda.
Drugo, kakve crne sličnosti između isusa i mojsija :lol:
Ovaj nema nikako babe, ozivljavo mrtve, hranio gladne, isćerivo zloduhe... Helem, sve što mojsije - nije :mrgreen:
Drugo, ako je vjerovat kršćanima koji kažu da je isus bog, neuzubillah, o kakvoj onda crnoj sličnosti moremo govorit.
Kršćani smatraju da je isus stvorio svijet, ljude i sve ostalo.
Treće, upravo ovaj oponent u diskusiji napisa da se u izraelu nije pojavio poslanik sličan mojsiju.
Dakle, ako nejma u jizraelu, gdje ima :)
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#42 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by Smrcak15 »

JVC wrote:---
Ovo se ne odnosi na Muhameda zato:
Sto ti malo kasnije govori odakle ce doci taj prorok, vidi "Podignut ću im proroka između njihove braće, kao što si ti."
1. Ovaj ce prorok izaci iz loze Izraelaca i pojavit ce se u Izraelu, sto Muhamed definitvno nije bio, jer je roden u Arabiji.
gdje to stoji da ce biti iz loze izraelaca???

kada se kaze izmedju njihove brace, zidovi i arapi su braca po abrahamau, jer dolaze preko dvojice brace Isaka i Ishamela.

Da se mislilo da ce doci od zidova reklo bni se doci ce izmedju vas samih, a ne izmedju vase brace.

2. Ovaj prorok ce biti "poput" Mojsija.
Nijedan od ovih kriterija ne odgovara Muhamedu.
cuj to...da vidimo onda
Muhammed, 'alejhi-s-selam, u Bibliji

-Početak kazivanja-

U prvom tekstu smo upoznali cijenjene čitatelje o tome kakva je slika Muhammeda, 'alejhi-s-selam u našim a kakva u tuđim očima. Sada pogledajmo šta to Biblija kaže o Muhammedu, 'alejhi-s-selam?

Gospodin (jedan od izraza za Boga u Bibliji) nagovještavajući Musau, a.s., (u daljem tekstu Mojsije), proroka koji će doći poslije njeg, u Bibliji kaže:

„Podignut ću im proroka između njihove braće, kao što si ti. Riječi svoje stavit ću u njegova usta, da im kaže sve što mu zapovjedim.

Vidimo da Gospodin obećava da će podignuti odnosno poslati proroka narodu koji će doći poslije Mojsija, ali proroka između njihove braće. Šta znače ove riječi „između njihove braće“ i na koju se braću ovdje misli?! Ibrahim, a.s., (u daljem tekstu Abraham – živio prije Mojsija), onaj koji je i otac svih proroka (tj. iz njegove loze svi drugi dolaze), je imao dvije žene:

a) Saru koja mu je rodila Ishaka, a.s., (u daljem tekstu Izak)

„Abraham nadjenu ime novorođenom svojem sinu, kojega mu darova Sara,

Izak.“

b) Hadžeru (u daljem tekstu Hagara) koja mu je rodila Ismaila, a.s., (u daljem tekstu Jišmael).

„I Hagara rodi Abrahamu sina, i Abraham nazva sina, što mu ga darova Hagara, Jišmael.“

U lozi sina mu Izaka dolaze jevreji i kršćani (u čijem potomstvu, Mojsije i Isus), a u lozi Jišmaela dolaze arapi u čijem potomstvu je i Muhammed, 'alejhi-s-selam.

Ovo je prvo predskazanje, pa zar ove riječi „između njihove braće“, ne znače da između ova dva brata Izaka i Jišmaela, tj. od njihovog poroda tada već dva naroda, treba doći neki prorok? Ako su to u lozi Izaka bili jevreji i kršćani, onda definitivno u lozi Jišmaela to su arapi samo ovaj put doći će između njih neko sličan Mojsiju.

Kršćani će odmah reći: „ove riječi 'kao što si ti' se odnose samo na Isusa jer jedini je on sličan Mojsiju (uprkos tome što se ime Isus nigdje ne spominje), iz razloga što je Mojsije bio jevrej ali i Isus je bio jevrej, i Mojsije je bio prorok ali i Isus je bio prorok.“

Ako su ova dva kriterija po kojima kršćani zapažaju da se ovo odnosi striktno na Isusa, u tom slučaju kriterij bi mogao odgovarati bilo kojem od sl. likova poslije Mojsija.

Da sve to nije onako kao što izgleda pokušat ćemo sada obrazložiti. Ahmed Deedat rahimehullah, poznati muslimanski misionar i daija, navodi tri ključne razlike između Isusa i Mojsija. On kaže:

Isus nije sličan Mojsiju radi toga što se Isus smatra bogom od strane kršćana, ali Mojsije nije bog.
Isus je umro za otkup ljudskih grijeha, ali Mojsije nije morao umrijeti radi grijeha svijeta.
Isus je otišao u pakao na tri dana, ali Mojsije nije morao tamo ići.
Naravno ovo nisu pravi dokazi istine, pravi nepobitni dokazi na koje želimo ukazati su slijedeći:

1. Otac i majka, ako se vratimo na životopise Muhammeda, 'alejhi-s-selam, i Mojsija, a.s., vidjet ćemo da su oni imali roditelje. Rođeni su pod uticajem muškarca i žene, dakle oba ova poslanika, a.s., su imali i oca i majku. Ako pogledamo Isusov, a.s., slučaj, vidjet ćemo samo jedno. On je rođen samo od žene! On nema oca, on ima samo majku.

Zbog toga je Muhammed, 'alejhi-s-selam, sličan Mojsiju a ne Isus, a.s.



2. Čudesno rođenje, kada se vratimo na čin Muhammedovog, 'alejhi-s-selam, i Mojsijevog, a.s., rođenja, vidjet ćemo samo jedno. Oni su rođeni prirodnim putem, pod uticajem oba roditelja. Dakle, oni imaju svoje biološke roditelje. A ako pogledamo kako je Isus, a.s., došao na svijet, vidjet ćemo da je njegovo rođenje bilo čudesno. Negovu majku Merjemu niko od muškaraca nije dotakao a Svemogući Allah, dž. š., (rječju 'Budi!') je odredio da ona zatrudni bez uticaja čovjeka. Isus, a.s., se rodio nadprirodno.

Zbog toga je Muhammed, 'alejhi-s-selam, sličan Mojsiju a ne Isus, a.s.



3. Bračne veze, i Muhammed, 'alejhi-s-selam, i Mojsije, a.s., su bili oženjeni i imali su djecu. Isus, a.s., se nikada nije ženio.

Zbog toga je Muhammed, 'alejhi-s-selam, sličan Mojsiju a ne Isus, a.s.



4. Isus odbačen od svog naroda, Muhammed, 'alejhi-s-selam, i Mojsije, a.s., su bili prihvaćeni od svog naroda kao poslanici. Naravno jevreji su Mojsiju zadavali velike muke, ali kao nacija prihvatili su Božijeg poslanika koji je njima poslan.

I arapi su Muhammedu, 'alejhi-s-selam, zadavali velike neprilike, tako da je nakon trinaest godina u Mekki morao napustiti svoj rodni grad i otići u Medinu, ali prije njegove smrti, arapska nacija ga je u potpunosti prihvatila kao Božijeg poslanika. Isus, a.s., je za razliku od ova dva poslanika, a.s., bio odbačen od svog naroda:

„K svojima dođe, i njegovi ga ne primiše.“

Zbog toga je Muhammed, 'alejhi-s-selam, sličan Mojsiju a ne Isus, a.s.



5. Nebesko kraljevstvo, i Muhammed, 'alejhi-s-selam i Mojsije, a.s., su bili poslanici ali i kraljevi. Mojsije je imao pravo da nekog pogubi ili u životu ostavi, ali i Muhammed, 'alejhi-s-selam, je imao pravo na izricanje presude na život i smrt nad svojim narodom, za razliku od Isusa, a.s., koji kaže da njegovo kraljevstvo nije od ovoga svijeta.

„Isus odgovori: Moje kraljevstvo nije od ovoga svijeta. Kad bi moje kraljevstvo bilo od ovoga svijeta, onda bi se moje sluge borile da ne budem predan Židovima. Ali moje kraljevstvo nije odavde.“

Zbog toga je Muhammed, 'alejhi-s-selam, sličan Mojsiju a ne Isus, a.s.



6. Nema novih zakona, i Muhammed, 'alejhi-s-selam, i Mojsije, a.s., su došli sa novim zakonima. Isus, a.s., kaže:

"Ne misliti da sam došao ukinuti Zakon ili Proroke! Nisam došao da ih ukinem, nego da ih ispunim."

Zbog toga je Muhammed, 'alejhi-s-selam, sličan Mojsiju a ne Isus, a.s.



7. Način na koji su umrli, i Muhammed, 'alejhi-s-selam, i Mojsije, a.s., su umrli prirodnom smrću a Isus, a.s., je po kršćanskom ubjeđenju razapet na krstu, nasilno.

Zbog toga je Muhammed, 'alejhi-s-selam, sličan Mojsiju a ne Isus, a.s.



8. Uzdizanje na nebo, i Muhammed, 'alejhi-s-selam, i Mojsije, a.s., su ukopani u zemlju, a po kršćanskom uvjerenju, Isus, a.s., se nalazi na nebu, uskrsnuo je.

Zbog toga je Muhammed, 'alejhi-s-selam, sličan Mojsiju a ne Isus, a.s.



Ovo je dokaz za riječi „kao što si ti“, i sada vidimo da je Muhammed, 'alejhi-s-selam dosta sličniji Mojsiju, a.s., od Isusa, a.s. Kada govorimo o riječima „riječi svoje stavljat ću u njegova usta“, možemo naslutiti da se radi o Božanskom govoru kojem Gospodar želi podučiti svoga poslanika. Ako ja svom prijatelju kažem: „ponavljaj sada ove riječi: 'Qul huvallahu ehad'! i on ih ponovi: 'Qul huvallahu ehad'!“ zar ja na taj način ne stavljam svoje riječi u njegova usta?

Čitaj! Ja ne znam čitati.

Muhammed ima osjećaj da mu se knjiga utiskuje u njegovo srce, ali nema mogućnosti da je natenane lista i pregleda po svojoj volji, ona će mu se postepeno otkrivati.

Ovako je počela prva objava. Melek Džibrail, mu je prišao i rekao: „Iqre“! a Muhammed, 'alejhi-s-selam, obzirom da je bio UMIJJ, dakle, nepismen, nije znao ni čitati ni pisati, odgovara: „ma ene bi kari'in“ – ja ne znam čitati.

Potom ga je melek snažno stegao, da mu je postalo naporno, a onda ga pustio i ponovo rekao: „Čitaj“!, a on je opet odgovorio: „ja ne znam čitati“. Melek ga je stegao i drugi put i naredio mu: „Čitaj“!, odgovorio je: „ja ne znam čitati“.

Tada ga je melek jako stegao i treći put, a onda pustio i rekao: „Čitaj, u ime tvog Gospodara koji stvara, stvara čovjeka od ugruška! Čitaj, plemenit je Gospodar tvoj, Koji poučava peru, Koji čovjeka poučava onome što ne zna.“

Nakon ovog zapovjedanja od strane meleka i na taj način stavljanja Božijih riječi u njegova usta, Muhammed, 'alejhi-s-selam, je počeo za njim ponavljati i pamtiti sve riječi koje su mu bivale postepeno objavljivane.

Prva objava o kojoj govorimo, nagovještena je i u Bibliji, gdje Gospodin kaže:

„A pruži li se knjiga nekomu koji ne zna čitati i kaže li se: Čitaj to!, on odvrati: Ne mogu čitati.“

Ovo su dokazi za riječi „riječi svoje stavljat ću u njegova usta“, i vidjeli smo u gornjem obrazloženju da se savršeno poklapaju sa prvom objavom koja je data našem poslaniku Muhammedu, 'alejhi-s-selam.

Nadalje, u devetnaestom stihu istog poglavlja, se nastavlja kazivanje o Muhammedu, 'alejhi-s-selam, i kaže se:

„A tko ne posluša mojih riječi što će ih govoriti u moje ime, toga ću ja sam pozvati za to na odgovornost.“

Gospodin kaže: „a riječi što će ih govoriti u moje ime“. To definitivno znači da sve što mu se od Božijih riječi stavi u njegova usta, to sve će prenositi drugima u Božije ime i ničije drugo. Molim vas, otvorite Bibliju pa ćete vidjeti da ni jedna knjiga od njih sedamdeset i tri po katoličkoj inačici Biblije, ne počinje riječima „U ime Boga“.

Nakon toga otvorite Kur'an, i bit ćete zadivljeni činjenicom da od stotinu četrnaest sura, njih stotinu trinaest počinje riječima: „Bismillahi-r-rahmani-r-rahim“ – U ime Allaha, Sveopćeg Dobročinitelja, Milostivog.

Konačno, Muhammed, 'alejhi-s-selam, se u Starom Zavjetu na izvornom hebrejskom tekstu pominje po imenu i kaže se:

„Hikko Mamittakim we kullo Muhammadim Zehdoodeh wa Zehrae Bayna Jerusalem.“

„Njegovo je grlo sama blagost. Sve je na njemu ljupko. Takav je moj dragi, takav je prijatelj moj, kćeri jeruzalemske.“

Kazivanje o Muhammedu, 'alejhis-selam, kako ćemo vidjeti se nastavlja i u Novom Zavjetu. Allah, dž. š., nas obavještava u Kur'anu da je Isa, a.s., najavio posljednjeg poslanika, Ahmeda, kada kaže:

A kada Isa, sin Merjemin, reče: „O sinovi Israilovi, ja sam vam Allahov poslanik da vam potvrdim prije mene objavljeni Tevrat i da vam donesem radosnu vijest o poslaniku čije je ime Ahmed, koji će poslije mene doći.“ I kad im je donio jasne dokaze, oni rekoše: „Ovo je prava vradžbina!“

Vidimo dakle da je Isa, a.s., najavio dolazak Muhammeda, alejhi-s-selam, pa da vidimo šta o njemu kaže Novi Zavjet. Otac Harrington u svojoj knjizi „Uvod u Bibliju“, kaže: „(Evanđelja) su uvijek slikovita i konkretna, što ne smeta četvrtom (Ivanovom) evanđelju da bude najdublje teološko djelo koje je ikad napisano.“ Pa hajde sada da vidimo šta nam to najdublje teološko djelo ima za pokazat.



Najprije pogledajmo za šta Isus, a.s., moli Oca?

„A ja ću moliti Oca i dat će vam drugoga Branitelja, da ostane s vama dovijeka.“

Isa, a.s., moli Boga da pošalje poslanika. Grčka riječ „Paracletos“ koja se koristi u ovom stihu, prevodi se kao Branitelj. Ova riječ se obično prevodi još kao Zazvani ili Utješitelj, mada je stvarno značenje najbolji prijatelj. Riječ Paracletos je krnji oblik riječi Periclitos, koja se prevodi kao hvaljeni, a hvaljeni se na arapskom kaže Ahmed. Da li ovdje Isa, a.s., moli Boga da pošalje nekog Ahmeda, ostaje da otkrijemo? Na koji način se ovdje misli, da će taj Branitelj ostati s nama dovijeka?

Naravno, Musa, a.s., je s nama ostao dovijeka kroz svoja učenja, Isa, a.s., je ostao kroz svoja, tako je i posljednji poslanik Muhammed, 'alejhi-s-selam, svojim dolaskom ostavio tako duboku poruku koja će zavijek promijeniti svijet.

„A Branitelj, Duh sveti, Kojega će Otac poslati u ime moje, on će vas naučiti svemu i napominjat će vam sve što vam rekoh.“

Kršćani će reći da se ovdje misli na Svetog Duha. Što se tiče Svetog Duda, on je, prema biblijskim kazivanjima, uvijek bio prisutan. Bio je prisutan u Elizabetinoj grobnici, kao i za vrijeme Isusovog čišćenja u rijeci Jordan. Međutim, zaboravljaju da se u proročanstvu kaže da će Branitelj doći samo ako Isus, a.s., ode.

„Ali ja vam istinu govorim: Bolje je za vas da ja odem; jer ako ne odem, Branitelj neće doći k vama; ako li odem, poslat ću ga k vama.“

Ovo proročanstvo se ne može odnositi ni na koga drugog, osim na Muhammeda, 'alejhi-s-selam. Pogledajmo šta se dalje kaže u ovom proročanstvu:

„I kad on dođe, uvjerit će svijet o grijehu, i o pravdi i o sudu.“

Zašto Sveti Duh ako se na njega odnosi ovo proročanstvo nije uvjerio svijet o grijehu, pravdi i sudu? Koliko je alkoholizam danas zastupljen u našem društvu, droga ili neki drugi poroci.

Duh o kojem kršćani govore ništa ne čini. Kršćanstvo zbog tri klimava izvora pada u pijanstvo:

„Podajte silovito piće bijedniku i vino tužnima! On neka pije i zaboravi svoje siromaštvo i neka se više ne spominje svoje nevolje!“

Ili drugi stih, koji daje razlog, odnosno ohrabruje onog koji želi piti, u kojem se kaže:

„Više ne pij samo vodu nego pij pomalo vina zbog želuca i čestih svojih slabosti.“

Ovim stihovima se promovira naveliko alkohol iako se na nekoliko mjesta kaže:

„Podsmjehivač je vino, vikač silovito piće, nije mudar nijedan koji od toga tetura.“

Kada se Ivan trebao roditi, melek je rekao mnogi će se obradovati njegovu rođenju:

„Jer će biti veliki pred Gospodinom. Vina i jaka pića neće piti, i već u majčinoj utrobi napunit će se Duhom Svetim.“

Duh ne preduzima neke mjere predostrožnosti, ali zato naš poslanik Muhammed, 'alejhi-s-selam, daje svoje rezultate. Objavljen je ajet o zabrani alkohola:

„O vjernici, vino i kocka i kumiri i strjelice za gatanje su odvratne stvari, šejtanovo djelo; zato se toga klonite da bi ste postigli što želite.“

Muhammed, 'alejhi-s-selam, ga obznanjuje drugima i odmah su burad vina ispražnjena na ulicama Medine, i nikad više nisu napunjena, a na taj način je napravljena velika zajednica nealkoholičara.

Konačno, sam Vereka ibn Nevfel, za kojeg kršćanski povjesničari kažu da je Muhammeda, 'alejhi-s-selam, podučavao Kur'anu, je u jednom Isaovom, a.s., obećanju, za koje su kršćani smatrali da se odnosi na čudo trojstva, uvidio da postoje sastavci koji se ne uklapaju u to čudo i sigurno se odnose na nešto drugo, nešto što još nije ispunjeno.

Vereka je dakle predosjećao da bi se to moglo odnositi na nekog drugog, nekog poslanika koji će tek doći, ali ne i na Svetog Duha koji je već tu. To je razlog Verekinog razmišljanja o dolasku nekog ko će govoriti samo ono što čuje, a na to nas upućuje slijedeći stih:

„Još vam imam mnogo kazati, ali sad ne možete podnijeti. Ali kada dođe on, Duh istine, uvodit će vas u svu istinu, jer neće od sebe govoriti, nego će govoriti što čuje i navještat će vam buduće stvari.“

Vereka je često svojoj sestri Kutejli govorio o ovome, i njegove su se riječi duboko utiskivale u nju, pa je često razmišljala o očekivanom poslaniku. Ipak ovdje kršćani potenciraju na Duhu istine kao Svetom Duhu. Ali, razmislimo o riječima:„on neće od sebe govoriti, nego će govoriti ono što čuje.“ Hvala Allahu, ovu istinu objašnjava prva objava koju smo već izložili. Muhammed, 'alejhi-s-selam, je zaista govorio samo ono što je čuo i nije od sebe govorio. Konačno, ovu istinu potvrđuje i Kur'anski ajet u kojem Allah, dž. š., kaže:

„On ne govori po hiru svome – to je samo Objava koja mu se obznanjuje, uči ga jedan ogromne snage.“

Nakon svega opet će kršćani reći da se ovo odnosi samo na Svetog Duha, pa pročitajmo ovaj stih koji će možda razgonetnuti sve dileme koje postoje kod naše braće kršćana jer ovaj stih upravo objašnjava ko su to duhovi istine:

„Ljubljeni ne vjerujte svakome duhu, nego kušajte duhove, jesu li od Boga, jer mnogi lažni proroci iziđoše na svijet. Po ovome raspoznajite Duha Božijega: svaki duh koji priznaje da je Isus Krist došao u tijelu, od Boga je.“

Nadamo se da poslije ovog stiha više nema dilema, ako i ima onda valja pročitati slijedeći ajet:

"...Pogledaj kako im Mi iznosimo jasne dokaze, i pogledaj, zatim njih kako se odmeću.“

Naravno, na nama je da opominjemo i da argumentirano govorimo o novim saznanjima, ako neko neće ili ne želi da vjeruje u jasne dokaze, niko ga na to ne može natjerati. Za takve Allah, dž. š., u Kur'anu kaže (a slična se poruka ponavlja i u Bibliji), slijedeće:

„Gluhi, nijemi i slijepi su, nikako da se osvijeste.“

„...otvorenim očima ne vide i otvorenim ušima ne čuju i ne razumiju.“
Dobijes odgvor kad nastavis citati ponovljeni zakon "Ne pojavi se više prorok u Izraelu ravan Mojsiju - njega je Jahve poznavao licem u lice! - po svim onim znakovima i čudesima u zemlji egipatskoj za koja ga je Jahve slao da ih učini na faraonu, na svim službenicima njegovim i na svoj zemlji njegovoj," Ponovljeni zakon 34:10-11.
to znaci jednostavno taj prorok nece biti iz izraela, prosta logika.

Isus, medutim, savrseno odgovara ovim opisima. Ne samo da je poznavao Boga licem u lice, vec je cinio i cuda kao i Mojsije.

Ivan 5:45-46 "Ne mislite da ću vas ja tužiti Ocu. Vaš je tužitelj Mojsije u koga se uzdate. Uistinu, kad biste vjerovali Mojsiju, i meni biste vjerovali: ta o meni je on pisao." Cak sta vise, mnogi Zidovi vjerovali da je Isus "taj prorok" upravo zbog cuda koje je cinio.
Ivan 7:40 "Kad su neki iz naroda čuli te riječi, govorahu: "Ovo je uistinu Prorok."
Nagovjestaj Mesije i nagovjestaj proroka.

Proroci/Poslanic su bili i Isus i Muhammed.

dok kad kazemo Mesija, misli se na Isusa, kad kazemo prorok to je epitet pripao Muhammedu.

Jer su postavili dva pitanja

jesi li ti Krist (mesija) ?
jesi li ti taj prorok?

Dva pitanja, znaci ocekivali su dvojicu persona koji su nagovjesteni.
1. Mojsije je htio ugoditi Bogu (20:84), ali Bog zeli ugoditi Muhamedu (93: 5)
nije tacno, Bog je ugodio i Mojsiju i Muhammedu, a i oni su ugadjali Bogu.
2. Mojsije je morao traziti oprostaj (28,16) dok je Muhamedu dobio oprostenje bez pitanja (48: 1-2)
Nije tacno, i mojsije i Muhammed su trazili oprost
3. Mojsije je morao traziti pouzdanje (20:25), ali Bog je dao Muhamed samopouzdanje bez da ga pita (94: 1)
bezveze usporedba

4. Mojsije je morao traziti od Boga da olaksa njegov zadatak (20:26) dok je Bog ublazio Muhamedov zadatak bez da Muhamed pita (87: 8)
i Muhammed je trazio da mu se olaksa

5. Mojsije je govorio Bogu na zemlji (19:52, 28:30), ali Muhamed je govorio Bogu na nebu (53: 5-11)
razlika ok
6. Mojsije je bio poslan narodu Izraela (20:47, 17: 2), ali Muhamed je poslan za cijelo covjecanstvo (34:28)
razlika ok
7. Bog je pohvalio karakter Muhameda (68: 4), ali nikada Mojsijev.
bezveze usporedba.

Zidovi su postavili 3 pitanja Ivanu krtitelju, pitavsi ga:

1) Jesi li ti Krist?

ON kaze: Ne

2) Jesi li ti Ilija?

ON kaze: Ne

3) Jesi li ti Prorok?


ON kaze: Ne

znaci zidovi su ocekivali 3 persone

Mesiju, Iliju i proroka

Mesija je Isus

Ilija je bio Ivan

a prorok je Muhammed.

jer nema logike da je Mesija i prorok ista persona, jer ako vec pitaju jeli mesija ako on kaze nije to znaci nije ni prorok, pa zato sto stu dvije razlicite osobe ocekivane zato i dva pitanja.

p fino poslije i isus najavi da ce doci utjesitelj poslije Isusa, kao sto je Isus utjesitelj....znaci doci covjek poput isusa, prorok , kao sto je Isus prorok/poslanik bio.

Isaija u svo nagovjestaju kaze, taj Boziji sluga ce se zvati Ahmod (nadimak Muhammed je Ahmed), bit ce musliman (mushlam na hebrejski) , bit ce poslat nezidovima, unistit ce idolopklonstvo, pojavit ce se u zemlji kedara , kedar praunuk Ishmaela , Kedar je bio pradjed Muhammeda, Isaija dalje govori da ce biti u Medini nazvavsi je Sela, Sela je brdo u Medini.
User avatar
JVC
Posts: 921
Joined: 12/05/2017 11:30

#43 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by JVC »

Istom tom metodom kojom se ti i HC koristite da bi pronasli Muhameda u Pismu nasli bi i Kim Jong-un kao obecanog proroka.
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#44 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by Smrcak15 »

JVC wrote:Istom tom metodom kojom se ti i HC koristite da bi pronasli Muhameda u Pismu nasli bi i Kim Jong-un kao obecanog proroka.
Muhammedovo ime se spominje u orginalnom tekstu na hebrejskom

i ne samo to nego i popratne infomracije, da ce doci sa 10 000, Muhamemd je bio predvodnik sa 10 000 vojnika kad je usao u Mekku.

kaze se u bibliji doci ce sa brda Paran, a to su brda u okolini Mekke.

Imat kovrdzavu kosu, bit ce rumen i bit ce arap.

znaci

Muhammed
kovrdzava kosa
rumen
10 000 vojnika
brdo Paran
Arap


Ako se ovo ne odnosi na muhammeda onda sam ja vanzemaljac. :-)
User avatar
JVC
Posts: 921
Joined: 12/05/2017 11:30

#45 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by JVC »

Smrcak15 wrote:
JVC wrote:Istom tom metodom kojom se ti i HC koristite da bi pronasli Muhameda u Pismu nasli bi i Kim Jong-un kao obecanog proroka.
Muhammedovo ime se spominje u orginalnom tekstu na hebrejskom

i ne samo to nego i popratne infomracije, da ce doci sa 10 000, Muhamemd je bio predvodnik sa 10 000 vojnika kad je usao u Mekku.

kaze se u bibliji doci ce sa brda Paran, a to su brda u okolini Mekke.

Imat kovrdzavu kosu, bit ce rumen i bit ce arap.

znaci

Muhammed
kovrdzava kosa
rumen
10 000 vojnika
brdo Paran
Arap


Ako se ovo ne odnosi na muhammeda onda sam ja vanzemaljac. :-)
Odnosi se na Muhameda samo ako je on Holy One (Sveti) ili ako ga ti smatras Bogom.
Vanzemaljac nisi, ali zaista ne znam u sta bi te svrstao, mozda u kratkovidne?
Svjestan sam ja da u Kuranu pise kako je Muhamed najavljen u Pismu.
Svjestan sam da ti ocajnicki pokusavas da pronades nesto, bilo kojim dijelom maste, kako bi to mogao koristiti kao predvidanje dolaska Muhameda kao proroka. Sve ovo te tjera na tako APSURDNA tumacenja biblijskih tekstova i rijeci.
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#46 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by Smrcak15 »

JVC wrote:
Smrcak15 wrote:
JVC wrote:Istom tom metodom kojom se ti i HC koristite da bi pronasli Muhameda u Pismu nasli bi i Kim Jong-un kao obecanog proroka.
Muhammedovo ime se spominje u orginalnom tekstu na hebrejskom

i ne samo to nego i popratne infomracije, da ce doci sa 10 000, Muhamemd je bio predvodnik sa 10 000 vojnika kad je usao u Mekku.

kaze se u bibliji doci ce sa brda Paran, a to su brda u okolini Mekke.

Imat kovrdzavu kosu, bit ce rumen i bit ce arap.

znaci

Muhammed
kovrdzava kosa
rumen
10 000 vojnika
brdo Paran
Arap


Ako se ovo ne odnosi na muhammeda onda sam ja vanzemaljac. :-)
Odnosi se na Muhameda samo ako je on Holy One (Sveti) ili ako ga ti smatras Bogom.
Vanzemaljac nisi, ali zaista ne znam u sta bi te svrstao, mozda u kratkovidne?
Svjestan sam ja da u Kuranu pise kako je Muhamed najavljen u Pismu.
Svjestan sam da ti ocajnicki pokusavas da pronades nesto, bilo kojim dijelom maste, kako bi to mogao koristiti kao predvidanje dolaska Muhameda kao proroka. Sve ovo te tjera na tako APSURDNA tumacenja biblijskih tekstova i rijeci.

HOly one su bili poslanici, samim tim je i Muhammed.

Svjestan sam da ti ocajnicki pokusavas da pronades nesto, bilo kojim dijelom maste, kako bi to mogao koristiti kao predvidanje dolaska Muhameda kao proroka.
jasno stoji muhammedovo ime u bibliji, svako moze to da provjeri
Image
Sve ovo te tjera na tako APSURDNA tumacenja biblijskih tekstova i rijeci
a sto je apsurdno??
User avatar
JVC
Posts: 921
Joined: 12/05/2017 11:30

#47 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by JVC »

Smrcak15 wrote: jasno stoji muhammedovo ime u bibliji, svako moze to da provjeri
Image
Sve ovo te tjera na tako APSURDNA tumacenja biblijskih tekstova i rijeci
a sto je apsurdno??
Apsurd je recimo da Muslimani govore da Pjesma nad pjesmama ne bi trebala biti u Bibliji, takav erotski jezik nije vrijedan Bozje rijeci, ali to je ipak prorocanstvo o Muhamedu. Znacenje hebrejske rijeci ma-kha-madeem razlikuje se od znacenja rijeci Muhamed na Arapskom. Tvoje rukovanje jezicnim podacima su neodgovorni, ako ne i obmana.

Ponovljeni zakon 33:2 pa zar moram to da komentarisem, pa jasno ti pise? "Reče: "Sa Sinaja dođe Gospod, u svijetlu se ukaza sa Seira narodu, zasja s gore paranske, dođe..." Stih izricito navodi da je Jahve koji je dosao s gore Paran, na hebrejskom se to odnosi na YHWH, ako je Muhamed Bog onda Pismo zaista pise o njemu. Nema veze, zanemarit cemo i cinjenicu da je napisano u proslom vremenu, Mojsije ga opisuje kao dogadaj koji se vec dogodio. APSURD
Fakat ona usporedba Jezeve kucice i Smrcka stoji. Oprosti HC, zovi me infantilnim cinikom, pokvarenim i kako god, ali ja Smrckovo mudro oko ovdje ne vidim.
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#48 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by Smrcak15 »

JVC wrote:
Smrcak15 wrote: jasno stoji muhammedovo ime u bibliji, svako moze to da provjeri
Image
Sve ovo te tjera na tako APSURDNA tumacenja biblijskih tekstova i rijeci
a sto je apsurdno??
Apsurd je recimo da Muslimani govore da Pjesma nad pjesmama ne bi trebala biti u Bibliji, takav erotski jezik nije vrijedan Bozje rijeci, ali to je ipak prorocanstvo o Muhamedu. Znacenje hebrejske rijeci ma-kha-madeem razlikuje se od znacenja rijeci Muhamed na Arapskom. Tvoje rukovanje jezicnim podacima su neodgovorni, ako ne i obmana.

Ponovljeni zakon 33:2 pa zar moram to da komentarisem, pa jasno ti pise? "Reče: "Sa Sinaja dođe Gospod, u svijetlu se ukaza sa Seira narodu, zasja s gore paranske, dođe..." Stih izricito navodi da je Jahve koji je dosao s gore Paran, na hebrejskom se to odnosi na YHWH, ako je Muhamed Bog onda Pismo zaista pise o njemu. Nema veze, zanemarit cemo i cinjenicu da je napisano u proslom vremenu, Mojsije ga opisuje kao dogadaj koji se vec dogodio. APSURD
Fakat ona usporedba Jezeve kucice i Smrcka stoji. Oprosti HC, zovi me infantilnim cinikom, pokvarenim i kako god, ali ja Smrckovo mudro oko ovdje ne vidim.
Znacenje hebrejske rijeci ma-kha-madeem
ti izgleda i neznas kako se pise MUhammad na hebrejskom

pise se sa 4 slova

Apsurd je recimo da Muslimani govore da Pjesma nad pjesmama ne bi trebala biti u Bibliji, takav erotski jezik nije vrijedan Bozje rijeci, ali to je ipak prorocanstvo o Muhamedu.
MHMD, znaci isto se pise kao sto se pise na arapskom MHMD
Tvoje rukovanje jezicnim podacima su neodgovorni, ako ne i obmana.
na koji nacin je to obmana da cujem

preciziraj

Apsurd je recimo da Muslimani govore da Pjesma nad pjesmama ne bi trebala biti u Bibliji, takav erotski jezik nije vrijedan Bozje rijeci, ali to je ipak prorocanstvo o Muhamedu.
poglavlje 5 gdje se spominje Muhammed nije erotsko poglavlje.

Ponovljeni zakon 33:2 pa zar moram to da komentarisem, pa jasno ti pise? "Reče: "Sa Sinaja dođe Gospod, u svijetlu se ukaza sa Seira narodu, zasja s gore paranske, dođe..." Stih izricito navodi da je Jahve koji je dosao s gore Paran, na hebrejskom se to odnosi na YHWH, ako je Muhamed Bog onda Pismo zaista pise o njemu. Nema veze, zanemarit cemo i cinjenicu da je napisano u proslom vremenu, Mojsije ga opisuje kao dogadaj koji se vec dogodio. APSURD
ne kontas sta taj stih uopste govori

sa Sinaja dodje Bog---znaci objava MOjsiju je dosla preko Sinaja

Sa seira , tu se objavilo evandjelje Isusu od strane Boga

a sa Parana je dosao Kuran, Bog objavio Kuran sa brda Parana, poznato je da je objava pocela u pecini Hira u Paranskim brdima.
User avatar
JVC
Posts: 921
Joined: 12/05/2017 11:30

#49 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by JVC »

Dobro, vjerujem da ces me ti nauciti. Evo, recimo da si pogodio i da je bas Muhamed, a ne (literary) darling ; (literary) precious thing ili altogether lovely kada se prevede sa hebrejskog. S obzirom da ovo nije jedino mjesto u Pismu gdje se koristi ista ta rijec, hajde da vidimo kako izgleda kada ubacimo Muhamed pa mi kazi da li ima smisla.

1 Kraljevima 20:6 "Sutra ću dakle u ovo doba poslati k tebi sluge svoje, da pretraže palaču tvoju i kuće sluga tvojih. Oni će sve, što se nađe u tebe Muhamed, sa sobom uzeti i ovamo donijeti."

2 Ljetopisa 36:19 "Hram Božji spališe, zid jerusalemski srušiše i sve palače popališe, tako da svi Muhamed predmeti propadoše u njemu."

Izaija 64:11 "Sveti, sjajni gradovi naši, gdje su te slavili oci naši, izgorjeli su ognjem, i sve su Muhamed naše potrvene."

Tuzaljke 1:10 "Tlačitelj poseže rukom na sve Muhamed. Morao je vidjeti, kako prodiru u svetište njegovo neznabošci, kojima si zabranio pristup u zajednicu svoju."

Tuzaljke 1:11 "Sav narod njegov uzdiše tražeći kruha. Za jelo daje Muhamed, da produlji život. "Ah, Gospode, vidi ipak i pogledaj, kako sam veoma prezren!"

Tuzaljke 2:4 "Kao neprijatelj nateže luk svoj, kao protivnik pruži desnicu svoju; što Muhamed oko, sve to uništi u šatoru kćeri sionske. Izli gnjev svoj kao oganj."

Ezekiel 24:16 "Sine čovječji, evo, ja ću ti jednom nenadanom smrti uzeti Muhamed očiju tvojih. Ali ti onda nećeš tugovati ni plakati. Ne smiju ti doći suze."

Ezekiel 24:21 "Reci kući Izraelovoj: Ovako veli svemogući Gospod: 'Evo, ja ću oskvrniti svetište svoje, ponos vas najviši, Muhamed očiju vaših, čežnju srca vašega. Sinovi će vaši i kćeri vaše, što ste ih ostavili, pasti od mača."

Da li je zaista potrebno da idem dalje?
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#50 Re: Knjiga kao objašnjenje za sve

Post by Smrcak15 »

JVC wrote:Dobro, vjerujem da ces me ti nauciti. Evo, recimo da si pogodio i da je bas Muhamed, a ne (literary) darling ; (literary) precious thing ili altogether lovely kada se prevede sa hebrejskog. S obzirom da ovo nije jedino mjesto u Pismu gdje se koristi ista ta rijec, hajde da vidimo kako izgleda kada ubacimo Muhamed pa mi kazi da li ima smisla.

1 Kraljevima 20:6 "Sutra ću dakle u ovo doba poslati k tebi sluge svoje, da pretraže palaču tvoju i kuće sluga tvojih. Oni će sve, što se nađe u tebe Muhamed, sa sobom uzeti i ovamo donijeti."

2 Ljetopisa 36:19 "Hram Božji spališe, zid jerusalemski srušiše i sve palače popališe, tako da svi Muhamed predmeti propadoše u njemu."

Izaija 64:11 "Sveti, sjajni gradovi naši, gdje su te slavili oci naši, izgorjeli su ognjem, i sve su Muhamed naše potrvene."

Tuzaljke 1:10 "Tlačitelj poseže rukom na sve Muhamed. Morao je vidjeti, kako prodiru u svetište njegovo neznabošci, kojima si zabranio pristup u zajednicu svoju."

Tuzaljke 1:11 "Sav narod njegov uzdiše tražeći kruha. Za jelo daje Muhamed, da produlji život. "Ah, Gospode, vidi ipak i pogledaj, kako sam veoma prezren!"

Tuzaljke 2:4 "Kao neprijatelj nateže luk svoj, kao protivnik pruži desnicu svoju; što Muhamed oko, sve to uništi u šatoru kćeri sionske. Izli gnjev svoj kao oganj."

Ezekiel 24:16 "Sine čovječji, evo, ja ću ti jednom nenadanom smrti uzeti Muhamed očiju tvojih. Ali ti onda nećeš tugovati ni plakati. Ne smiju ti doći suze."

Ezekiel 24:21 "Reci kući Izraelovoj: Ovako veli svemogući Gospod: 'Evo, ja ću oskvrniti svetište svoje, ponos vas najviši, Muhamed očiju vaših, čežnju srca vašega. Sinovi će vaši i kćeri vaše, što ste ih ostavili, pasti od mača."

Da li je zaista potrebno da idem dalje?
grijesis kao obicno a sad cu ti objasniti gdje i kako grijesis.

Samo na jednom mjestu se spominje Muhammedim i nigdje vise, te gore sto si spomenuo nigdje se ne spominje Muhammedim, ovo im se koristi za imenice ili kraljevski plural, plural respekta itd

znaci ukratko, samo na jednom mjestui se koristi Muhammadim i nigdje vise uz to muhammadim se koriste popratne stvari sto jos vise pokazuje da se zaista radi o Muhammedu

u istom tekstu imas gdje se spominje Muhammadim sljedece rijeci:

Kovrdzava kosa
Rumen
10 000 vojnika
Brdo Paran
Arap


ove popratne rijeci jos vise ucvrscuju ovo fantasticno biblijsko predkazanje

i ovo je meni kao muslimanui dokaz da BIblija sadrzi prorocanstva, a prorocanstva dolaze od Boga, znaci biblija sadrzi neke informacije od Boga, nema sumnje.
Post Reply