KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#1701 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
E ne znam. Meni ružno djeluje. Ja ne mogu provariti onaj dizajn. Kičasto mi, isto ovi novi modeli renault i audi. Pola prednje i zadnje strane u svjetlima.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1702 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Tebe bas ponijelo... To je bilo dok su prodavali Felicije i mozda Octavie Mk1. Danas cijena obicne Octavie ide do 60k KM, Scout krece od 50k KM, Superb ide do 80k KM. Nude srednju klasu, dvije klase SUV-a, 4x4 pogon u kompakt segmentu pa navise, automatske mjenjace, V6 motore, L&K pakete opreme sa kozom i svom mogucim el. dodacima. Sta ima Skoda niskobudzetna?vauvau wrote:Ma pusti daciu i škodu, to su niskobudžetne ispostave renaulta i Volkswagena.tempuser wrote:Kia je od 98-te pod Hyundaiem, a ciji su motori u Skodi, Daciji, Nissanu, Volvu...?vauvau wrote:
To je hyundai, nije kia. Kia je do 2000 i neke koristila mazdine motore, jednim dijelom i platforme. Ne može se to porediti s europljanima. Pa ni japancima.
Pogledaj cijena KIA-e Sportagea, Sorenta, ne znam kako im se zove hibrid (niskobudzetna firma pravi hibrid?!?!?!?)...
Last edited by tempuser on 19/05/2018 23:13, edited 1 time in total.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#1703 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Otiđi na test voznju. Nije to toliko strasnovauvau wrote:E ne znam. Meni ružno djeluje. Ja ne mogu provariti onaj dizajn. Kičasto mi, isto ovi novi modeli renault i audi. Pola prednje i zadnje strane u svjetlima.
- konektovan
- Posts: 40633
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1704 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Pa nije budala da ide na test voznju, vidis li sta je tebi bilo?!golfiista wrote:Otiđi na test voznju. Nije to toliko strasnovauvau wrote:E ne znam. Meni ružno djeluje. Ja ne mogu provariti onaj dizajn. Kičasto mi, isto ovi novi modeli renault i audi. Pola prednje i zadnje strane u svjetlima.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#1705 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Nema bitnih i nebitnih stvari na autu. Imaju dobre i lose stvari bez obzira jeli japanac, koreanac ili njemacamar1994 wrote: pa kako nije , jedna od najmanje bitnih stavki na autu
imam i ja na vozacevom , gledao sam ova od 2017 ima sva 4
Nije prakticno rjesenje kad moras da drzis stalno prekidac. Pogotovo kad jos nesto imas u rukama, novcanik, novac i sl. na naplatnim kucama, ili kad hoces prebaciti brzinu kad ubrzavas ili kad trebas smanjiti zvuk radia, kad treba nesto uzeti iz pretinca u voznji i sl. odnosno kad treba nesto u isto vrijeme raditi i desnom rukom. Moze i jedno po jedno al nije prakticno a po sitnicama vidis koliko se pazi na svaki detalj ili ne pazi. Ne pricam o KiA-i nego generalno
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#1706 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Ma ne mogu sebe zamisliti u tome. Čast svakome, ali nije to za mene. Fali tim autima nešto. Isto toyote, ne mogu i gotovo. Nekako mi ne leži.golfiista wrote:Otiđi na test voznju. Nije to toliko strasnovauvau wrote:E ne znam. Meni ružno djeluje. Ja ne mogu provariti onaj dizajn. Kičasto mi, isto ovi novi modeli renault i audi. Pola prednje i zadnje strane u svjetlima.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#1707 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Skoda/VW jeli istoamar1994 wrote:
Pa hyundai/kia je isto , to ko ne zna pojma nema
Meni nije!
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#1708 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Pa samo budala može dati te pare za octaviju koja je u stvari golf s produžetkom. Te visoke cijene im služe samo da volkswagen može još više cijene staviti. Zato škode dizajniraju čudno, s onim nekakvim izraslinama naprijed, isto kljunaš. To je volkswagenova politika. A varaju i petljaju na svemu, eno je neko spomenuo softver. Zaglavio je neki šef i zatvora ako sam dobro razumio.tempuser wrote:
Tebe bas ponijelo... To je bilo dok su prodavali Felicije i mozda Octavie Mk1. Danas cijena obicne Octavie ide do 60k KM, Scout krece od 50k KM, Superb ide do 80k KM. Nude srednju klasu, dvije klase SUV-a, 4x4 pogon u kompakt segmentu pa navise, automatske mjenjace, V6 motore, L&K pakete opreme sa kozom i svom mogucim el. dodacima. Sta ima Skoda niskobudzetna?
Pogledaj cijena KIA-e Sportagea, Sorenta, ne znam kako im se zove hibrid (niskobudzetna firma pravi hibrid?!?!?!?)...
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1709 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Budala - nebudala, proizvodjac koji u ponudi ima auto srednje klase, s SUV-a, auto od 80k KM, 4x4, V6 motor, kozu itd nije niskobudzetni, a pogledaj prodajne brojke pa sam zakljuci da li je moguce da su bas svi budale.vauvau wrote:
Pa samo budala može dati te pare za octaviju koja je u stvari golf s produžetkom. Te visoke cijene im služe samo da volkswagen može još više cijene staviti. Zato škode dizajniraju čudno, s onim nekakvim izraslinama naprijed, isto kljunaš. To je volkswagenova politika. A varaju i petljaju na svemu, eno je neko spomenuo softver. Zaglavio je neki šef i zatvora ako sam dobro razumio.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#1710 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Do sada sam se slagao sa tobom ali sadavauvau wrote:Pa samo budala može dati te pare za octaviju koja je u stvari golf s produžetkom. Te visoke cijene im služe samo da volkswagen može još više cijene staviti. Zato škode dizajniraju čudno, s onim nekakvim izraslinama naprijed, isto kljunaš. To je volkswagenova politika. A varaju i petljaju na svemu, eno je neko spomenuo softver. Zaglavio je neki šef i zatvora ako sam dobro razumio.tempuser wrote:
Tebe bas ponijelo... To je bilo dok su prodavali Felicije i mozda Octavie Mk1. Danas cijena obicne Octavie ide do 60k KM, Scout krece od 50k KM, Superb ide do 80k KM. Nude srednju klasu, dvije klase SUV-a, 4x4 pogon u kompakt segmentu pa navise, automatske mjenjace, V6 motore, L&K pakete opreme sa kozom i svom mogucim el. dodacima. Sta ima Skoda niskobudzetna?
Pogledaj cijena KIA-e Sportagea, Sorenta, ne znam kako im se zove hibrid (niskobudzetna firma pravi hibrid?!?!?!?)...
Octaviji ne sporim da je solidno vozilo best buy na trzistu, ali Golf je bolje ( i skuplje ) vozilo. Nemoj da nasjedas na njihove ( ne mislim na gorana ) predrasude i poistovjecivanje Golfa i Octavije. Razlikuju se oni dosta, pogotovo u jacim paketima opreme. Golf je bolje i kvalitetnije, puno skladnije uradjen unutra od Octavije Nudi vise opreme i vise paketa opreme. U voznji se ljepse vozi od Octavije. Octavija je prakticnija ali i jeftinija. To se vidi kad dignes prednju haubu, nema amortizera, imala je dugo ove obicne prekidace za stakla, plastike su sive, instrument tabla klasika, ne nudi virtual kokpit, el parking kocnicu, i neku mislim sigurnosnu opremu koju nudi Golf u fl verziji.
Nije ovo tema samo da malo se ukljucim, pa necu vise da me @nadzornik ne bi kritikovao.
- konektovan
- Posts: 40633
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1711 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Razlika izmedju golfa i octavije je minimalna, ti ko da si veyrona uporedjivao sa octavijom?!
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#1712 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Objasni ti to minimalna...lako se svasta ovdje kaze kad se auta gledaju po slikama i forumima
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1713 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Razlike ima kad gledas osnovne modele, ali se razlika smanjuje kako rastu paketi i sta se sve nudi u dodatnoj opremi. Golf ce uvijek imati R modele i sl, ta se razlika mora odrzavaticondy wrote:Objasni ti to minimalna...lako se svasta ovdje kaze kad se auta gledaju po slikama i forumima
Last edited by tempuser on 20/05/2018 00:36, edited 1 time in total.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#1714 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
90% istocondy wrote:Skoda/VW jeli istoamar1994 wrote:
Pa hyundai/kia je isto , to ko ne zna pojma nema
Meni nije!
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#1715 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Pa volkswagen je Škodi namijenio tu niskobudžetnu ulogu unutar koncerna. Isto kao što audi ima ulogu iznad volkswagena i pokušava da se takmiči s bmw i mercedes modelima. Što naravno nije realno, jer je audi ustvari volkswagen, a volkswagen je škoda. U principu, sve vulgarna niskobudžetna vozila za široki konzumerizam, kao npr. Citroen, Renault ili peugeot. To što prodaje jako veliki broj automobila ne čini proizvođača visokobudžetnim ili tzv. premijum proizvođačem. Naprotiv, pogledaj toyota modele, zastarjele tehnologije i dobra prodaja, napose u USA. Njihov lexus u Europi je incidentan po prodaji. Ne čini relativno visoka prodajna cijena jedno vozilo premijum vozilom. Uzmi si primjer Škode, imaju relativno visoku cijenu, ali ni dizajn ni tehnologija nisu na nivou Audija, iako dijele iste sklopove. To što su kupci spremni platiti tu cijenu govori više o kupcima, a ne o kvaliteti proizvoda.tempuser wrote:Budala - nebudala, proizvodjac koji u ponudi ima auto srednje klase, s SUV-a, auto od 80k KM, 4x4, V6 motor, kozu itd nije niskobudzetni, a pogledaj prodajne brojke pa sam zakljuci da li je moguce da su bas svi budale.vauvau wrote:
Pa samo budala može dati te pare za octaviju koja je u stvari golf s produžetkom. Te visoke cijene im služe samo da volkswagen može još više cijene staviti. Zato škode dizajniraju čudno, s onim nekakvim izraslinama naprijed, isto kljunaš. To je volkswagenova politika. A varaju i petljaju na svemu, eno je neko spomenuo softver. Zaglavio je neki šef i zatvora ako sam dobro razumio.
Nije tako lako dostići jedan BMW ili Mercedes. Doduše, mercedes se suradnjom s renaultom srozao na niske grane, jer istu tehnologiju dijeli s renaultoovom niskobudžetnom markom Daciom.
Kia još uvijek nije na nivou europskih proizvoda, može se porediti sa škodom i Daciom, ali jednostavno im fali iskustva i pedigrea za nešto više.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#1716 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Dacia i Skoda ne mogu u jednu recenicu. To je bar jasno. Razliku u fauve koncernu cini samo ono sto se golim okom vidi, to je dizajn i malo vise ili manje izolacije, sve drugo je identicno. Sto god da kupis iz koncerna tu je negdje sa ostalim i to je onako iritantno. Drugo, godinama se provlaci identican dizajn, kako vani tako i unutra, kupci to prihvacaju, ok, meni je bezze. No, kvalitet se ne moze osporiti uz vrlo izrazen know how.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1717 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Da ti nacrtam. Brend koji u ponudi ima auto nize srednje klase od 50k KM i auto srednje klase od 80k KM ne moze biti niskobudzetni. Da li je brend nisko/visokobudzetni odredjuje cijena njihovih vozila, a ne broj prodatih. To sto iznad skode imas VW i Audi ne znaci da je ona niskobudzetna. Ti iznad nje su skuplji i jos skuplji. Po tvojoj "genijalnoj" logici i Audi je niskobudzetni jer je iznad njega Lamgorghini, a Lamgorghini je niskobudzetni jer je iznad njega Bugatti.vauvau wrote:Pa volkswagen je Škodi namijenio tu niskobudžetnu ulogu unutar koncerna. Isto kao što audi ima ulogu iznad volkswagena i pokušava da se takmiči s bmw i mercedes modelima. Što naravno nije realno, jer je audi ustvari volkswagen, a volkswagen je škoda... To što prodaje jako veliki broj automobila ne čini proizvođača visokobudžetnim ili tzv. premijum proizvođačem.tempuser wrote:Budala - nebudala, proizvodjac koji u ponudi ima auto srednje klase, s SUV-a, auto od 80k KM, 4x4, V6 motor, kozu itd nije niskobudzetni, a pogledaj prodajne brojke pa sam zakljuci da li je moguce da su bas svi budale.vauvau wrote:
Pa samo budala može dati te pare za octaviju koja je u stvari golf s produžetkom. Te visoke cijene im služe samo da volkswagen može još više cijene staviti. Zato škode dizajniraju čudno, s onim nekakvim izraslinama naprijed, isto kljunaš. To je volkswagenova politika. A varaju i petljaju na svemu, eno je neko spomenuo softver. Zaglavio je neki šef i zatvora ako sam dobro razumio.
Kia još uvijek nije na nivou europskih proizvoda, može se porediti sa škodom i Daciom, ali jednostavno im fali iskustva i pedigrea za nešto više.
KIA je itekako na nivou svega europskog istog cjenovnog razreda, sa Skodom se itekao moze porediti, ali sa Dacio ne. Dacia jos uvijek spada u niskobudzetne brendove. Razlog je jednostavan, njihov najskuplji auto, Duster turbo sa 4WD je cca 33,5k KM. Za te pare mozes kupiti tek neku srednje opremljenu Octaviu dizel, a za najskuplju Skodu ti fali jos 50k KM. Znaci za najskuplju Skodu prakticno mozes kupiti dvije najskuplje Dacie.
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#1718 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Dacia i Škoda su kao Renault i Audi. Može se povući paralela, s tim što se renault ne može takmičiti s Audijem.golfiista wrote:Dacia i Skoda ne mogu u jednu recenicu. To je bar jasno. Razliku u fauve koncernu cini samo ono sto se golim okom vidi, to je dizajn i malo vise ili manje izolacije, sve drugo je identicno. Sto god da kupis iz koncerna tu je negdje sa ostalim i to je onako iritantno. Drugo, godinama se provlaci identican dizajn, kako vani tako i unutra, kupci to prihvacaju, ok, meni je bezze. No, kvalitet se ne moze osporiti uz vrlo izrazen know how.
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#1719 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Ne razumiješ očito ili si opterećen nečim. Dacia je kao i Škoda, s tim što je Volkswagen jači brend od renaulta, otuda je i Dacia slabija i lošije pozicionirana od škode, jer matični koncern nema što dijeliti s niskobudžetnom divizijom, jednostavno ni sam koncern nije toliko diversificiran. Treba imati u vidu i to da je škoda imala vlastitu proizvodnju automobila za razliku od dacie, koja je isključivo radila licence. Dalje, škoda je dulje u rukama volkswagena nego dacia pod renaultom. Nadam se da sam ti dovoljno uprostio da bi mogao shvatiti.tempuser wrote:
Da ti nacrtam. Brend koji u ponudi ima auto nize srednje klase od 50k KM i auto srednje klase od 80k KM ne moze biti niskobudzetni. Da li je brend nisko/visokobudzetni odredjuje cijena njihovih vozila, a ne broj prodatih. To sto iznad skode imas VW i Audi ne znaci da je ona niskobudzetna. Ti iznad nje su skuplji i jos skuplji. Po tvojoj "genijalnoj" logici i Audi je niskobudzetni jer je iznad njega Lamgorghini, a Lamgorghini je niskobudzetni jer je iznad njega Bugatti.
KIA je itekako na nivou svega europskog istog cjenovnog razreda, sa Skodom se itekao moze porediti, ali sa Dacio ne. Dacia jos uvijek spada u niskobudzetne brendove. Razlog je jednostavan, njihov najskuplji auto, Duster turbo sa 4WD je cca 33,5k KM. Za te pare mozes kupiti tek neku srednje opremljenu Octaviu dizel, a za najskuplju Skodu ti fali jos 50k KM. Znaci za najskuplju Skodu prakticno mozes kupiti dvije najskuplje Dacie.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#1720 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Diversificiran !!!!! Jeli ti to sestricna sapce
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1721 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Ne moze se povuci paralela jer W je vlasnik Audia, znaci jeftiiji je vlasnik skupljeg, dok Renault je vlasnik Dacie, znaci skuplji je vlasnik jeftinijeg.vauvau wrote:
Dacia i Škoda su kao Renault i Audi. Može se povući paralela, s tim što se renault ne može takmičiti s Audijem.
Medjusobni odnosi unutar grupe nema nikkave veze da li je brend niskobudzetni.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1722 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Ne nego ti ne razumijes vrlo prostu stvar, da li je brend visoko ili nisko budzetni zavisi iskljucivo od jedne stvari, a to je cijena njiovih vozila. Brend koji u ponudi ima auto sednje klase ili ti biznis klasu auta od 80k KM ne moze biti niksobudzetni. To je tako jednostavno da ne moze biti jednostavnije.vauvau wrote:
Ne razumiješ očito ili si opterećen nečim. Dacia je kao i Škoda, s tim što je Volkswagen jači brend od renaulta, otuda je i Dacia slabija i lošije pozicionirana od škode, jer matični koncern nema što dijeliti s niskobudžetnom divizijom, jednostavno ni sam koncern nije toliko diversificiran. Treba imati u vidu i to da je škoda imala vlastitu proizvodnju automobila za razliku od dacie, koja je isključivo radila licence. Dalje, škoda je dulje u rukama volkswagena nego dacia pod renaultom. Nadam se da sam ti dovoljno uprostio da bi mogao shvatiti.
To kakvi su odnosi cijena unutar jedne grupacije, apsolutno ne mora znaciti da je ijedan od brendova niskobudzetni. Takodjer, proizvodnja prije preuzimanja od strane trenutnih vlasnika apsolutno nema nikakvog utica, a jer danasnji modeli osim imena nemaju nijednu zajednicku tacku sa starim modelima. Da Renault sutra odluci da od Dacie napravi skuplji brend i da razvije modele koji ce biti skuplji (i bolji) od Skode, preskocice Skodu bez obzira sto je skoda duze u VW-u i sto je nekad imala svoje modele.
I ko te je slagao da maticni koncern nema sta dijeliti s niskobudzetnom divizijom? Nekad im je liferovao tehnologiju predhodnih generacija, sad im uvodi aktuelnu tehnologiju, turbo benzince itd.
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#1723 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Pa Renault nema u svom portfoliju ni V8 turbo, ni V12, ni supersportske automobile, za razliku od VAG koncerna. Ne može renault sutra odlučiti da ugrađuje V12 u daciju kad nema V12. Vag kroz akvizicije Lamborghinija i Bugattija ima pristup takvim proizvodima. Međutim, škoda u koncernu vag ima jasnu poziciju, a to je pristupačan ili niskobudžetni automobil. Ako je neko spreman platiti više za takvo što, još bolje za VAG. Na taj način mogu podizati cijene audija i volkswagena. Historiju jedne škode dacia ne može imati, jer se to ne može kupiti. Jedino da napravi akviziciju kao volkswagen i kroz koncern poveže daciu s nekim etabliranim brendom koji ima historijski značaj u auto industriji. Mada mislim da ti ovo ne možeš shvatiti, reklo bi se da ne vidiš širu sliku, ograničeno razmišljaš.tempuser wrote:Ne nego ti ne razumijes vrlo prostu stvar, da li je brend visoko ili nisko budzetni zavisi iskljucivo od jedne stvari, a to je cijena njiovih vozila. Brend koji u ponudi ima auto sednje klase ili ti biznis klasu auta od 80k KM ne moze biti niksobudzetni. To je tako jednostavno da ne moze biti jednostavnije.vauvau wrote:
Ne razumiješ očito ili si opterećen nečim. Dacia je kao i Škoda, s tim što je Volkswagen jači brend od renaulta, otuda je i Dacia slabija i lošije pozicionirana od škode, jer matični koncern nema što dijeliti s niskobudžetnom divizijom, jednostavno ni sam koncern nije toliko diversificiran. Treba imati u vidu i to da je škoda imala vlastitu proizvodnju automobila za razliku od dacie, koja je isključivo radila licence. Dalje, škoda je dulje u rukama volkswagena nego dacia pod renaultom. Nadam se da sam ti dovoljno uprostio da bi mogao shvatiti.
To kakvi su odnosi cijena unutar jedne grupacije, apsolutno ne mora znaciti da je ijedan od brendova niskobudzetni. Takodjer, proizvodnja prije preuzimanja od strane trenutnih vlasnika apsolutno nema nikakvog utica, a jer danasnji modeli osim imena nemaju nijednu zajednicku tacku sa starim modelima. Da Renault sutra odluci da od Dacie napravi skuplji brend i da razvije modele koji ce biti skuplji (i bolji) od Skode, preskocice Skodu bez obzira sto je skoda duze u VW-u i sto je nekad imala svoje modele.
I ko te je slagao da maticni koncern nema sta dijeliti s niskobudzetnom divizijom? Nekad im je liferovao tehnologiju predhodnih generacija, sad im uvodi aktuelnu tehnologiju, turbo benzince itd.
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#1724 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Bratić.condy wrote:Diversificiran !!!!! Jeli ti to sestricna sapce
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1725 Re: KIA SPORTAGE- Da li kupiti ili ne?
Ti i dalje ne razumijes vrlo prostu stvar. Brend ne moze biti niskobudzetni ako u ponudi ima model premljen V6 motorom, 4x4 pogonom, automatskim mjenjacem, kozom itd itd i koji kosta 80k KM. Niskobudzetni brend nema u ponudi kompakta od 50k KM.vauvau wrote:
Pa Renault nema u svom portfoliju ni V8 turbo, ni V12, ni supersportske automobile, za razliku od VAG koncerna. Ne može renault sutra odlučiti da ugrađuje V12 u daciju kad nema V12. Vag kroz akvizicije Lamborghinija i Bugattija ima pristup takvim proizvodima. Međutim, škoda u koncernu vag ima jasnu poziciju, a to je pristupačan ili niskobudžetni automobil. Ako je neko spreman platiti više za takvo što, još bolje za VAG. Na taj način mogu podizati cijene audija i volkswagena. Historiju jedne škode dacia ne može imati, jer se to ne može kupiti. Jedino da napravi akviziciju kao volkswagen i kroz koncern poveže daciu s nekim etabliranim brendom koji ima historijski značaj u auto industriji. Mada mislim da ti ovo ne možeš shvatiti, reklo bi se da ne vidiš širu sliku, ograničeno razmišljaš.
Brend moze biti jedfiniji ili skuplji unutar grupacije, a da li je niskobudzetni ii nije definise njihova cijena na trzistu, a ne unutar grupacije. Skoda je vremenom primjenila strategiju za Skodu, nema vise Felicije za 9.990 KM.
Istorija Skode se ne moze kupiti, ali navedi ijedanu konkretnu tacku gdje tradicija Skode utectvuje u danasjoj Skodi, sta je to od nekadasnjih tehnoloskih dostiguca ostalo, da vidim sta to Dacia konkretno nema. Tu pokazi svo razumjevanje i sirinu koju ja nemam. Sve sto je bilo vezano za nekadasnju Skodu je u 2 modela izbrisano, danas nema nikakvih veza osim imena, bas kao i kod Dacie.