Kia Ceed - iskustva

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#276 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by amar1994 »

530i wrote:
adis204 wrote:Image
s tim da ne mijenjaju sve filtere uvijek.
Filteri klime i zraka preskupi. Svjećice bi trebale da traju barem 60.000km, ako ih mijenjaju na 30.000 sa ovom cijenom to je baš pljačka.

Ali od svega najgore su ove paušalne naplate ruku...40 maraka satnica za pregled vozila?! Baš pretjerivanje, ne znam ima li ijedan drugi ovlašteni servis sa ovakvom politikom naplate ruku.
Image

cuj ima li , ovo sam isprintao i uokvirio :izet: :lol:

METAGO d.o.o :run:

pakashi na dijelovima , izracunao sam tacno 57% su skuplji nego sto treba :-) , ovi u Sarajevu oko 5% :D
adis204
Posts: 257
Joined: 15/06/2012 19:21

#277 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by adis204 »

@530i
U servisnom planu pise svakih 30, meni na 60 tek uradili - na zahtjev. Evo šefe ako je pljačka 100 KM po servisu - vrijedi li 700 KM za garantni period 7 godina na cijenu novog vozila koje na akciji košta 25 milja uz tuce opreme a konkurencija s tom opremom starta na 28? Koliko košta doplata garancije preko 2 ili 4 godine (kako ko nudi)?

Neću da iznosim detalje šta su mi sve mijenjali (a što nema veze sa funkcionalnošću) jer su normalni i ne odbijaju me nikad. Politika i pristup im je poslovan ako nisi gurbet od 50 maraka.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#278 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by 530i »

adis204 wrote:@530i
U servisnom planu pise svakih 30, meni na 60 tek uradili - na zahtjev. Evo šefe ako je pljačka 100 KM po servisu - vrijedi li 700 KM za garantni period 7 godina na cijenu novog vozila koje na akciji košta 25 milja uz tuce opreme a konkurencija s tom opremom starta na 28? Koliko košta doplata garancije preko 2 ili 4 godine (kako ko nudi)?

Neću da iznosim detalje šta su mi sve mijenjali (a što nema veze sa funkcionalnošću) jer su normalni i ne odbijaju me nikad. Politika i pristup im je poslovan ako nisi gurbet od 50 maraka.
Iznesi, zašto da ne? Malo je to nejasno zašto i kako svjećice odrade dupli interval. Moj komentar se odnosio na cijenu i dijelova i ruku, to što su ljubazni je pohvalno, ali za te pare moraju biti i više nego ljubazni. 100 KM za zamjenu ulja, filtera i svjećica nije malo. Jesu li se zaista zadržali 2,5 sata na svemu tome, kako je naplaćeno?
adis204
Posts: 257
Joined: 15/06/2012 19:21

#279 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by adis204 »

530i wrote:
adis204 wrote:@530i
U servisnom planu pise svakih 30, meni na 60 tek uradili - na zahtjev. Evo šefe ako je pljačka 100 KM po servisu - vrijedi li 700 KM za garantni period 7 godina na cijenu novog vozila koje na akciji košta 25 milja uz tuce opreme a konkurencija s tom opremom starta na 28? Koliko košta doplata garancije preko 2 ili 4 godine (kako ko nudi)?

Neću da iznosim detalje šta su mi sve mijenjali (a što nema veze sa funkcionalnošću) jer su normalni i ne odbijaju me nikad. Politika i pristup im je poslovan ako nisi gurbet od 50 maraka.
Iznesi, zašto da ne? Malo je to nejasno zašto i kako svjećice odrade dupli interval. Moj komentar se odnosio na cijenu i dijelova i ruku, to što su ljubazni je pohvalno, ali za te pare moraju biti i više nego ljubazni. 100 KM za zamjenu ulja, filtera i svjećica nije malo. Jesu li se zaista zadržali 2,5 sata na svemu tome, kako je naplaćeno?
Necu da iznesem upravo jer se ne drze slijepo slova servisne i uslova kad treba pomoci svom kupcu.

Preporuka proizvođača uvijek ide naruku servisu jer mu garantuje posao, te satro ranim izmjenama odrzava vitalnost. I uprkos tome, ovi se ne nadju u tom. Tj ne reketiraju principu " jbg pise u servisnoj da moramo". Ako ne mora, onda ne mora, i ja sam to dozivio. Dakle prvo to nije pljacka. Drugo tebi ako par akumuliranih stoja "prevare" u ovako dugom garantnom periodu predstavlja problem, nemoj nikad razmišljati niti o novom niti o ovlaštenom, jer ja ne znam servis ispod 40 maraka ruku, niti mali servis ispod 250 a da je s pdv-om, unosenjem u centralnu bazu i sranjima. A svi prvo letimo istorijat auta gledat i tu urednost kad je kakva kupovina itd. I trece, nije jednom raja letila iz Austrije i Njemacke da ovdje servisira. Nabavna cijena vozila ista, servis upola. Sto zbog pritiska trzista i standarda nam drzave sto zbog realnog zatvaranja marze u ove cijene. I sad ti meni reci koliko Austrija pljacka? Volim i ja stvari u zivotu za petobu odrađivati, ali kad te se tretira s paznjom i imas auto koje se ponasa ko prvi dan, samo se ispotvrdjuje ovo.

I konacno, Kia ce stenjat i prdit iznutra 2 godine od kupovine, al ona ne staje na putu. To sto imate sesto culo za auto pa detalje enrerijera i zvukova prekopavate obicni smrtnik ne osjeti. Sem toga nije ovo forum ćunera nego obicnih konzumenata cetverotockasa, koji traze misljenje. A o pljacki ovlaštenih ja pratim 15 god po ovom forumu, pa eno ih krcati gore nego ikad.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#280 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by 530i »

adis204 wrote: Necu da iznesem upravo jer se ne drze slijepo slova servisne i uslova kad treba pomoci svom kupcu.

Preporuka proizvođača uvijek ide naruku servisu jer mu garantuje posao, te satro ranim izmjenama odrzava vitalnost. I uprkos tome, ovi se ne nadju u tom. Tj ne reketiraju principu " jbg pise u servisnoj da moramo". Ako ne mora, onda ne mora, i ja sam to dozivio. Dakle prvo to nije pljacka. Drugo tebi ako par akumuliranih stoja "prevare" u ovako dugom garantnom periodu predstavlja problem, nemoj nikad razmišljati niti o novom niti o ovlaštenom, jer ja ne znam servis ispod 40 maraka ruku, niti mali servis ispod 250 a da je s pdv-om, unosenjem u centralnu bazu i sranjima.
Pogrešno si me shvatio, nemam ja loše mišljenje o Kiji nego o zastupniku (tj. svim zastupnicima) koji svašta nešto naplaćuju.
Svjećice koje su projektovane da izdrže 30 hiljada ne znam kako izdrže 60 ili bilo koje svjećice da odrade dupli interval.Bez obzira na želje i servisera i vlasnika auta. Isto tako i druge stvari. A za tvoju informaciju postoje ovlašteni servisi koji naplaćuju radni sat 20KM+PDV za lakše poslove, a to je zamjena ulja i filtera i mali servis za 100 ili 150 KM.
adis204
Posts: 257
Joined: 15/06/2012 19:21

#281 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by adis204 »

530i wrote:
adis204 wrote: Necu da iznesem upravo jer se ne drze slijepo slova servisne i uslova kad treba pomoci svom kupcu.

Preporuka proizvođača uvijek ide naruku servisu jer mu garantuje posao, te satro ranim izmjenama odrzava vitalnost. I uprkos tome, ovi se ne nadju u tom. Tj ne reketiraju principu " jbg pise u servisnoj da moramo". Ako ne mora, onda ne mora, i ja sam to dozivio. Dakle prvo to nije pljacka. Drugo tebi ako par akumuliranih stoja "prevare" u ovako dugom garantnom periodu predstavlja problem, nemoj nikad razmišljati niti o novom niti o ovlaštenom, jer ja ne znam servis ispod 40 maraka ruku, niti mali servis ispod 250 a da je s pdv-om, unosenjem u centralnu bazu i sranjima.
Pogrešno si me shvatio, nemam ja loše mišljenje o Kiji nego o zastupniku (tj. svim zastupnicima) koji svašta nešto naplaćuju.
Svjećice koje su projektovane da izdrže 30 hiljada ne znam kako izdrže 60 ili bilo koje svjećice da odrade dupli interval.Bez obzira na želje i servisera i vlasnika auta. Isto tako i druge stvari. A za tvoju informaciju postoje ovlašteni servisi koji naplaćuju radni sat 20KM+PDV za lakše poslove, a to je zamjena ulja i filtera i mali servis za 100 ili 150 KM.
Radni sat? Možda misliš za izvršeni posao 20 KM? Ne može radni sat. Pokaži u kojem ovlaštenom je radni sat 20 KM + PDV-om, a servis sa svim filterima 100-150 KM. Prihvatam do dvjesto da može sići, ali nižta niže ako bar štembilj u firmi ima. Nemoj samo Gume M, ACF i ostalih sajgonskih servisa. Radni sat je jedinstven u određenom servisu. Norma (koef.) se primjenjuje od kompleksnosti posla. Ako je norma pola sata, po tvom onda zamjena 10 KM.
U protvinom 23,49 KM je na priloženoj fakturi napisano za normu od 0,6x39,15 KM.
Norma se ne provjerava, ona se utvrđuje i sandardizira i ne provjerava se stvarna realizacija i provedeno vrijeme uz auto. Samo jedinična cijena. Majstorija je ako neko za 60% vremena uradi posao, dok neko hekla duplo duže da nađe filter.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#282 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by 530i »

Izgleda da si ti pravo ljut koliko te deru u tom servisu. 20KM+PDV je radni sat u više ovlaštenih servisa, a može biti i 30 ili 40 zavisno od toga šta se radi. Osnovni poslovi tipa zamjene filtera, ulja, svjećica se obračunavaju po 20+PDV sat i to onoliko koliko su normirani. Ja te lijepo upitah, da li ti auto ostaje 2,5 sata u servisu jer toliko su vremena naplatili?
adis204
Posts: 257
Joined: 15/06/2012 19:21

#283 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by adis204 »

530i wrote:Izgleda da si ti pravo ljut koliko te deru u tom servisu. 20KM+PDV je radni sat u više ovlaštenih servisa, a može biti i 30 ili 40 zavisno od toga šta se radi. Osnovni poslovi tipa zamjene filtera, ulja, svjećica se obračunavaju po 20+PDV sat i to onoliko koliko su normirani. Ja te lijepo upitah, da li ti auto ostaje 2,5 sata u servisu jer toliko su vremena naplatili?
Bio je 3 dana, jer nije kraj liste. Inače ostaje 1.8 sati. Izračunaj konačno je li 100 maraka deranje po servisu?
adis204
Posts: 257
Joined: 15/06/2012 19:21

#284 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by adis204 »

adis204 wrote:
530i wrote:Izgleda da si ti pravo ljut koliko te deru u tom servisu. 20KM+PDV je radni sat u više ovlaštenih servisa, a može biti i 30 ili 40 zavisno od toga šta se radi. Osnovni poslovi tipa zamjene filtera, ulja, svjećica se obračunavaju po 20+PDV sat i to onoliko koliko su normirani. Ja te lijepo upitah, da li ti auto ostaje 2,5 sata u servisu jer toliko su vremena naplatili?
Bio je 3 dana, jer nije kraj liste. Inače ostaje 1.8 sati. Izračunaj konačno je li 100 maraka deranje po servisu?
Do tad reci koji ovlašteni servis.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#285 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by 530i »

adis204 wrote:
530i wrote:Izgleda da si ti pravo ljut koliko te deru u tom servisu. 20KM+PDV je radni sat u više ovlaštenih servisa, a može biti i 30 ili 40 zavisno od toga šta se radi. Osnovni poslovi tipa zamjene filtera, ulja, svjećica se obračunavaju po 20+PDV sat i to onoliko koliko su normirani. Ja te lijepo upitah, da li ti auto ostaje 2,5 sata u servisu jer toliko su vremena naplatili?
Bio je 3 dana, jer nije kraj liste. Inače ostaje 1.8 sati. Izračunaj konačno je li 100 maraka deranje po servisu?
Zbunjen sam sada...jesu li to dobra auta ili loša? Šta rade tri dana, mijenjaju šasiju? Ne smijem ni da upitam koliki je ceh za ruke za sva tri dana...
vauvau
Posts: 1375
Joined: 05/06/2014 09:03

#286 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by vauvau »

nemoj pretjerivati...
jutros sam odvukao auto u servis, ulje plus filteri, ulje u aut. mjenjacu, ulje u kocnicama i svjecice preko 7h rada....
adis204
Posts: 257
Joined: 15/06/2012 19:21

#287 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by adis204 »

530i wrote:
adis204 wrote:
530i wrote:Izgleda da si ti pravo ljut koliko te deru u tom servisu. 20KM+PDV je radni sat u više ovlaštenih servisa, a može biti i 30 ili 40 zavisno od toga šta se radi. Osnovni poslovi tipa zamjene filtera, ulja, svjećica se obračunavaju po 20+PDV sat i to onoliko koliko su normirani. Ja te lijepo upitah, da li ti auto ostaje 2,5 sata u servisu jer toliko su vremena naplatili?
Bio je 3 dana, jer nije kraj liste. Inače ostaje 1.8 sati. Izračunaj konačno je li 100 maraka deranje po servisu?
Zbunjen sam sada...jesu li to dobra auta ili loša? Šta rade tri dana, mijenjaju šasiju? Ne smijem ni da upitam koliki je ceh za ruke za sva tri dana...
Jako loša. Bježiš s teme i pitanja.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#288 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by 530i »

Pa ti tvrdiš da su svi ovlašteni servisi podjednako skupi, a neke ovlaštene ne smatraš ovlaštenim. Ja tvrdim da KIA ima skuplje servise na ime duže garancije. Svjećice su im 100KM i trebale bi da se mijenjaju svakih 30.000km?! A onda to oni produže duplo i autu ništa ne bude?!
adis204
Posts: 257
Joined: 15/06/2012 19:21

#289 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by adis204 »

530i wrote:Pa ti tvrdiš da su svi ovlašteni servisi podjednako skupi, a neke ovlaštene ne smatraš ovlaštenim.
Ništa ja ne smatram. Ovlašten je onaj ko to upiše u registar koji se može provjerit od Lisabona do Minska, i da nastavi servis auta gdje god se ko god nađe u Evropi. Drugo je što se neki servis razumiju u te radove. To mene ne interesuje.
530i wrote:Ja tvrdim da KIA ima skuplje servise na ime duže garancije.
Nikakav problem da se tu složimo. Tolerišem krađu do 700 KM-1000 KM za 7 godina ako sam kupio novo auto.
530i wrote:Svjećice su im 100KM i trebale bi da se mijenjaju svakih 30.000km?! A onda to oni produže duplo i autu ništa ne bude?!
Vjeruj mi i ja kontam da se žalim. :run: Vozdra svima.
User avatar
Dupli_skalp
Posts: 3328
Joined: 05/08/2008 13:14
Location: pleme Šavašavaha

#290 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by Dupli_skalp »

pitanje za @nedima17

prvi ceed (prije facelifta, dakle godišta 2008, 2009) - ima li kakvih mana u odnosu na facelift verziju?

zašto su kod facelift verzije skresali konjske snage na 1.4 motoru sa 109, na 90? jeli neki problem bio na toj prvoj verziji?
NediM17
Posts: 21480
Joined: 05/11/2009 11:49

#291 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by NediM17 »

eyesburn wrote:pitanje za @nedima17

prvi ceed (prije facelifta, dakle godišta 2008, 2009) - ima li kakvih mana u odnosu na facelift verziju?

zašto su kod facelift verzije skresali konjske snage na 1.4 motoru sa 109, na 90? jeli neki problem bio na toj prvoj verziji?
Ima nekih sitnica, definitivno je bolje kupiti FL verziju! I kraj 2009.g. je FL!

Prije facelifta:
1. se znala odlijepiti armatura ispod sofersajbe
2. su zadnji amortizeri bili pod opozivom zbog cudnog zvuka koji su proizvodili iako nije bilo problema sa voznim osobinama- trebalo bi da je svima rijeseno u garanciji.
3. fabricki radio je dosta brljao, desava se i u FL verzije ali mnogo rjedje

To je tih par problema koja su rijesena sa faceliftom, a i dizel 115ks je dobio 6. brzinu.

Taj motor 1.4CVVT nikada nije imao nikakvih problema. Jako pouzdana i izdrzljiva mazga koja nema pogonski remen, nego lanac. Uvijek je imao 110ks, a tih 90ks je samo na papiru. Nikada nisam cuo da je iko mijenjao lanac, a znam za primjerke sa debelo preko 200.000km. Sve sto vazi za 1.4CVVT, vazi i za 1.6 CVVT.
Razlog prividnog snizavanja snage je zbog mladih vozaca u EU jer je zakon takav i kaze da ne smiju voziti nista jace od 100ks.

Ako imas jos nesto da te zanima pitaj.
Od dizela u Ceedu nikako ne bjezati, cak su pozeljni. Jako pouzdani motori sa lancem (nikada nisam cuo da ga je iko mijenjao a znam ih sa brukom kilometara), nemaju DPF (DPF kako koji, treba provjeriti) ni plivajuci zamajac! Ubrizgavanje je BOSCH i nikada nije bilo problema sa diznama i pumpom.

Ako te zanima jos nesto, pitaj slobodno, a i moj dizel je na prodaju. :-D

Da, izvodjio bih i to sto auto u svim verzijama nazad ima multilink ovjes, sto nemaju ni mnogo skuplji konkurenti. ;-)
bbaass
Posts: 54
Joined: 31/12/2017 10:06

#292 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by bbaass »

Nadzornik wrote:
NediM17 wrote:Samo 2.0 dizel i 2.0 benzin imaju zupcasti, sve drugo je lanac. (dakle 1.4 CVVT, 1.6 CVVT, i 1.6 CRDi) ;-)

2.0 CRDi u zadnjem i predzadnjem Sportageu takodjer imaju lanac, kao i ix35 i novi Tucson.
Nova Sortage 1.7 CRDI takodje ima lanac... :thumbup:
rio stari 1.4 2005-2010 ima zupčasti
NediM17
Posts: 21480
Joined: 05/11/2009 11:49

#293 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by NediM17 »

Na Riu Mk2 1.4 izmedju radilice i jedne bregaste je zupcasti remen, a na drugom kraju su bregaste izmedju sebe vezane lancem.
bbaass
Posts: 54
Joined: 31/12/2017 10:06

#294 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by bbaass »

NediM17 wrote:Na Riu Mk2 1.4 izmedju radilice i jedne bregaste je zupcasti remen, a na drugom kraju su bregaste izmedju sebe vezane lancem.
ja sam mjenjao taj zupčasti na 90k km,generalno dobra auta ,ovi u servisu fakat otimaju ,al sto neko rece to je cjena velike garancije
User avatar
Dupli_skalp
Posts: 3328
Joined: 05/08/2008 13:14
Location: pleme Šavašavaha

#295 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by Dupli_skalp »

NediM17 wrote:
eyesburn wrote:pitanje za @nedima17

prvi ceed (prije facelifta, dakle godišta 2008, 2009) - ima li kakvih mana u odnosu na facelift verziju?

zašto su kod facelift verzije skresali konjske snage na 1.4 motoru sa 109, na 90? jeli neki problem bio na toj prvoj verziji?
Ima nekih sitnica, definitivno je bolje kupiti FL verziju! I kraj 2009.g. je FL!

Prije facelifta:
1. se znala odlijepiti armatura ispod sofersajbe
2. su zadnji amortizeri bili pod opozivom zbog cudnog zvuka koji su proizvodili iako nije bilo problema sa voznim osobinama- trebalo bi da je svima rijeseno u garanciji.
3. fabricki radio je dosta brljao, desava se i u FL verzije ali mnogo rjedje

To je tih par problema koja su rijesena sa faceliftom, a i dizel 115ks je dobio 6. brzinu.

Taj motor 1.4CVVT nikada nije imao nikakvih problema. Jako pouzdana i izdrzljiva mazga koja nema pogonski remen, nego lanac. Uvijek je imao 110ks, a tih 90ks je samo na papiru. Nikada nisam cuo da je iko mijenjao lanac, a znam za primjerke sa debelo preko 200.000km. Sve sto vazi za 1.4CVVT, vazi i za 1.6 CVVT.
Razlog prividnog snizavanja snage je zbog mladih vozaca u EU jer je zakon takav i kaze da ne smiju voziti nista jace od 100ks.

Ako imas jos nesto da te zanima pitaj.
Od dizela u Ceedu nikako ne bjezati, cak su pozeljni. Jako pouzdani motori sa lancem (nikada nisam cuo da ga je iko mijenjao a znam ih sa brukom kilometara), nemaju DPF (DPF kako koji, treba provjeriti) ni plivajuci zamajac! Ubrizgavanje je BOSCH i nikada nije bilo problema sa diznama i pumpom.

Ako te zanima jos nesto, pitaj slobodno, a i moj dizel je na prodaju. :-D

Da, izvodjio bih i to sto auto u svim verzijama nazad ima multilink ovjes, sto nemaju ni mnogo skuplji konkurenti. ;-)
za početak, hvala na detaljnim informacijama :wink:

a neću još kupovati, zasad samo "razgledam" :), a ceed je pri samom vrhu u izboru. pitao sam za pre-facelift verziju zato što se najviše nude i cjenovno su povoljnije od fl verzije. zasad su još rijetke fl verzije na oglasima, a i ako ih ima poskupe su. i iskreno, prednja strana (svjetla i maska) mi se više sviđa kod pre-fl verzije. ali dobro, nije to sad toliko bitno.

ti problemi što si naveo kod pre-fl verzije, jesu li vezana za prva godišta ceeda ili bukvalno prate sve verzije do facelifta?
NediM17
Posts: 21480
Joined: 05/11/2009 11:49

#296 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by NediM17 »

Pa u principu sto se tice armature primijetio sam da se to pretezno desavalo "morskim Cee'd-ovima" koje ljeti sunce ubija, a radio i amortizeri su manje vise kod svih prije FL-a, s tim da oni su oni koji su imali problem sa kuckanjem amortizera rijesni (to si upravu, mislim da su tim amorizerima bila zakacena samo prva godista), a radio jebeni Siemens, govno pa govno... Mijenjali su raji ali opet i ti novi problematicni.

Takodjer su mi naumpale jos dvije stvari... Balans stange i njihove gumice znaju cesto otici (ja ih nisam nikada mijenjao a 85kkm na satu), ali nisu skupe, a to puno zavisi i kuda i kako je auto vozen. Takodjer, treca Hella stop lampa hoce ciknuti zbog jakog pritiska na mlaznici... Tako da treba provjeriti rade li sve LED diode u njoj da nije ciknula i nije je vlaga pocela unistavati. Uglavnom, to ti je manje vise to.

Ima Cee'd nekih sitnica i musica kada se sve sumira (a rijetki su auti koji ih nemaju), ali nista na tom autu nema od cega bi te mogla zaboljeti glava. i30 mu je brat i auta su skoro pa 100% identicna, cisto da znas i taj podatak. Sve sto vrijedi za Cee'd, vrijedi i za i30.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#297 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by Ned071 »

Ja sam ih cetiri promijenio... Tri benzinca i jedan dizel.... Prodati su svi sa 120-140 milja na satu.... Sve ijedan bez ikakvih problema... Ali bas nista... Crdi u i30 jedan od boljih motora koje sam vozio...
NediM17
Posts: 21480
Joined: 05/11/2009 11:49

#298 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by NediM17 »

Ned071 wrote:Ja sam ih cetiri promijenio... Tri benzinca i jedan dizel.... Prodati su svi sa 120-140 milja na satu.... Sve ijedan bez ikakvih problema... Ali bas nista... Crdi u i30 jedan od boljih motora koje sam vozio...
Ja isto nisam imao nikakvih ozbiljnih problema, par sitnica jesam. Vozacki keder se poguzvao, ali to je moj greska jer nije bio podmazan, promijenili mi i vozacki i suvozacki u garanciji. Gumica termostata propisala, promijenjeno u garanciji, to se desilo nakon sto je auto cijelu zimu proveo u garazi.
Nesto krenulo kuckati na trapu/volanu, sto nagadjanja raznih majstora, na kraju odem u ovlasteni u Tesanj kod Kantica, ljudi rijesili problem za 2 minute tako sto su dotegli sarafe na soljama amortizera. To nije islo pod garanciju, platio sam radni sat oko 30KM, ali halal bilo jer da sam hodao po "majstorima" promijenili bi pola auta a problem ne bi rijesili. :-)
To je bas u detalje, bez da ista krijem.

Moj je 1.6 CRDi 85kw, masina je odlicna. Prije svega pouzdana i bez mase sranja koje muce moderne dizele. Obicni zamajac, nema DPF. Takodjer taj motor ima lanac koji je pouzdan, i Bosch pumpu i injektore sa kojima nema problema.

Moj je i cipnut od 20.000km, ide odlicno. Trosi mi 5-6 litara, zavisno kuda ga vozis i koliko si tezak na gasu. Koliko god da ga silujes, preko 6.5l/100km ga neces natjerati. Najveca mana tog motora je sto na 200km/h krene sjeckati gas. :lol:
@Ned vidim ta Astra te pocela zajebavati, imam pravo auto za tebe. :mrgreen:
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#299 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by Ned071 »

Već si mi nabacivao volej... :lol:
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#300 Re: Kia Ceed - iskustva

Post by Me_again »

Nije lako danas auto prodati :D
Post Reply