eyesburn wrote:pitanje za @nedima17
prvi ceed (prije facelifta, dakle godišta 2008, 2009) - ima li kakvih mana u odnosu na facelift verziju?
zašto su kod facelift verzije skresali konjske snage na 1.4 motoru sa 109, na 90? jeli neki problem bio na toj prvoj verziji?
Ima nekih sitnica, definitivno je bolje kupiti FL verziju! I kraj 2009.g. je FL!
Prije facelifta:
1. se znala odlijepiti armatura ispod sofersajbe
2. su zadnji amortizeri bili pod opozivom zbog cudnog zvuka koji su proizvodili iako nije bilo problema sa voznim osobinama- trebalo bi da je svima rijeseno u garanciji.
3. fabricki radio je dosta brljao, desava se i u FL verzije ali mnogo rjedje
To je tih par problema koja su rijesena sa faceliftom, a i dizel 115ks je dobio 6. brzinu.
Taj motor 1.4CVVT nikada nije imao nikakvih problema. Jako pouzdana i izdrzljiva mazga koja nema pogonski remen, nego lanac. Uvijek je imao 110ks, a tih 90ks je samo na papiru. Nikada nisam cuo da je iko mijenjao lanac, a znam za primjerke sa debelo preko 200.000km. Sve sto vazi za 1.4CVVT, vazi i za 1.6 CVVT.
Razlog prividnog snizavanja snage je zbog mladih vozaca u EU jer je zakon takav i kaze da ne smiju voziti nista jace od 100ks.
Ako imas jos nesto da te zanima pitaj.
Od dizela u Ceedu nikako ne bjezati, cak su pozeljni. Jako pouzdani motori sa lancem (nikada nisam cuo da ga je iko mijenjao a znam ih sa brukom kilometara), nemaju DPF (DPF kako koji, treba provjeriti) ni plivajuci zamajac! Ubrizgavanje je BOSCH i nikada nije bilo problema sa diznama i pumpom.
Ako te zanima jos nesto, pitaj slobodno, a i moj dizel je na prodaju.
Da, izvodjio bih i to sto auto u svim verzijama nazad ima multilink ovjes, sto nemaju ni mnogo skuplji konkurenti.