kazna odsjecanja ruke /amputacija

Rasprave o vjerskim temama.

Moderator: Bloo

Locked
User avatar
psydelija
Posts: 1846
Joined: 02/09/2010 03:46
Location: ispod pantografa

#151 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by psydelija »

statix wrote:
no, sherija se kao ni jedan drugi zakon vrlo uspesno bori protiv tog i slicnih poroka/preksaja.
U kojim drzavama? Zar ti mislis da u SA na kradu zbog serijata, a ne zbog toga sto plivaju na dolarima, pardon nafti?
iskren da ti budem, ne znam da li i koliko u SA ima toga... no, jedno znam, stopa kriminaliteta je tamo gde vlada istinski sherijat na razumljivom nivou...
recimo, kada sam sefte u dubai sa kolegom (ne muslimanom) bio, on je kao cesti gost UAE meni pricao kakvi su zakoni sherijata, koliko je za**bano ukrasti dole... itd. sam je fasciniran redom i disciplinom koja dole vlada.

ps. da li si ti ijednu zemlju posetio u kojoj serijat vlada?
statix wrote:
Ok, njegov status nije regulisan, a sta je sa njegovom porodicom?
nasmejacu se iako je situacija sa ovim fiktivnim likom jako dramaticna. :lol: :lol: :lol:
pa, valjda je on taj koji treba da razmislja o sebi, porodici i naravno o djuliji iz price koju je ostetio za papuce.
User avatar
Zlata M.
Posts: 2374
Joined: 21/05/2009 22:34

#152 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by Zlata M. »

Draga @ljubav_aha, moj stav o ovim stvarima ti je poznat, nadam se. :)
... jos od prosle godine, kad se raspravljalo o istim stvarima na drugoj temi : ne podrzavam, ne bih mogla i potpuno mi je svejedno sto bi neko, mozda, moju vjeru stavio pod veliki znak pitanja. Opet kazem da je to nesto izmedju Stvoritelja i mene.
... hmmm, mozda stvarno nisam dobar vjernik. :roll:
Iskreno se nadam da, u ovom kontekstu, nikad necu ni postati. :)
User avatar
juli84
Posts: 569
Joined: 09/02/2011 15:03
Location: Tamo gdje je isto napadač i žrtva.

#153 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by juli84 »

ljubav_aha wrote:
junkers wrote: nisam pomenuo islam, izvini ako je OT.
a zašto ne sterilizovat misliš da je za taj zločin dovoljno odležat neke godine u zatvoru?
ovisi sto je uzrok silovanja,vlro malo silovatelja koji nisu zreli za psihijatra,jer obicno imaju iste ili slicne traume
Samo me zanima šta bi uradila da si ne daj Bože žrtva silovanja, ili još gore da ti neko siluje kćerkicu od 13 god., da li bi i tada rekla šta će jadan bolestan je treba ga poslati dobrom psihijatru ili bi ga lično kamenovala?
User avatar
Nele9
Posts: 598
Joined: 27/10/2010 12:45

#154 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by Nele9 »

Kažu da bi u Bosni bilo dosta civilnih invalida da se ovo počne primjenjivati. :mrgreen:

Pokretač teme je uzeo kaznenu mjeru u obzir, medjutim izostavio je obrazovno-odgojni aspekat u islamu.
User avatar
fatamorgana
Posts: 26857
Joined: 16/02/2010 22:35
Location: došao je tiho i ušao u .... banoviće

#155 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by fatamorgana »

Sudeći bar po ovom članku, izgleda da kod nas ipak neće doći do uvođenja šerijatskog prava:

http://www.sarajevo-x.com/bih/eunato/clanak/110624143
User avatar
jorgun
Posts: 78
Joined: 14/06/2011 19:32
Location: Bosanska zabit

#156 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by jorgun »

Motokultivator wrote:Ja samo da se javim da nemam snage objasnjavati, a tacno znam sta ljubav_aha zeli da cuje, obzirom da sam se s njom prekucavo dugo, pa sam je donekle prokonto :lol:
Oprosti motokultivatoru, ali varaš se, ljuto se varaš. Kako možeš znati šta ona hoće kad to ni sama nezna?
User avatar
Nele9
Posts: 598
Joined: 27/10/2010 12:45

#157 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by Nele9 »

fatamorgana wrote:Sudeći bar po ovom članku, izgleda da kod nas ipak neće doći do uvođenja šerijatskog prava:

http://www.sarajevo-x.com/bih/eunato/clanak/110624143
Neće i ne može.
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#158 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by ljubav_aha »

Zlata M. wrote:Draga @ljubav_aha, moj stav o ovim stvarima ti je poznat, nadam se. :)
... jos od prosle godine, kad se raspravljalo o istim stvarima na drugoj temi : ne podrzavam, ne bih mogla i potpuno mi je svejedno sto bi neko, mozda, moju vjeru stavio pod veliki znak pitanja. Opet kazem da je to nesto izmedju Stvoritelja i mene.
... hmmm, mozda stvarno nisam dobar vjernik. :roll:
Iskreno se nadam da, u ovom kontekstu, nikad necu ni postati. :)
ZlataM,hvala :)
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#159 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by ljubav_aha »

juli84 wrote:
ljubav_aha wrote: ovisi sto je uzrok silovanja,vlro malo silovatelja koji nisu zreli za psihijatra,jer obicno imaju iste ili slicne traume
Samo me zanima šta bi uradila da si ne daj Bože žrtva silovanja, ili još gore da ti neko siluje kćerkicu od 13 god., da li bi i tada rekla šta će jadan bolestan je treba ga poslati dobrom psihijatru ili bi ga lično kamenovala?
kamenovanje , ne ; tkavim aktom mozes takodjer ubiti osobu :!:
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#160 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by ljubav_aha »

Baby Blue wrote:
ljubav_aha wrote:pa prema forumskoj statistici,vecina muslimana iz BiH podrzavaju istu kaznu,a BiH nije serijtska drzava,znaci oni su pod uticajem porcesa indokrinacije
Psihologija kaze da ono sto drugima pripisujemo je obicno refleksija onog sto se nalazi kod nas. Nisi ni svjesna koliko iz tvog nesvjesnog izbija indoktrinacija mass medija. Da zivimo u 1940-im, na isti nacin bi pilila jevreje i stavljala im zute trake. Jer... mozak bye bye, vazno je biti u trendu ;-)

Na temu ne zelim reci nista, jer citajuci te godinama, pa i kroz neke konverzacije, uvjerila sam se da nisi nikakav vrijedan sagovornik, nego neko ko sasvim uporno, maliciozno i podlo pokusava manipulirati rijecima. To si dokazala i na ovoj temi:
bijela wrote:
ljubav_aha wrote: primjeniti takvu kaznu na sitnim lopovima je uzas , za teze oblike kazen postoje drugacije metode
zbog čega to radiš, možeš li mi pojasniti?
ako smo već 16752165 puta na ovom forumu rekli da se kazna ne odnosi na sitne lopove? eto, samo to a u ostalo mi se ne da ulaziti.
Naravno, izignorisala si @bijelu, jer ti je ukazala na tvoju malicioznost i manipulativnost i nastavljas po istom kursu, bez obzira sto ti masa ljudi pokusava zdravorazumski objasniti citav jedan uzrocno-posljedicni krug, valjda vjerujuci da ce stoput ponovljena laz postati istina. E pa vidis nece, jer sitna si ti ribica za ovakvih pokusaja, a ni one puno krupnije nisu uspjele u tome :)
mnogi su zastitili jevreje tokom II sv.rata ,i tokom rata u BiH ,nisam nikad imala cilj ubiti nekoga

bijelu nikad ne ignorsiem,bas nikad,i opet sam se javila nakon njenog posta
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#161 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by ljubav_aha »

Krivična djela ugrožavanja privatne i društvene imovine
KRAĐA – uzimanje tuđe zaštićene imovine na nezakonit način
„Kradljivcu i kradljivici odsijecite ruke njihove, neka im to bude kazna za ono što su učinili i opomena od Allaha! A Allah je silan i mudar.“ (Kur'an: Trpeza, 38)
Uslov da bi se kazna odsjecanja ruke tj. šake kako je precizirano u sunnetu Poslanika, s.a.v.s. izvršila su sljedeći:
- da se radi o vrijednoj robi za koju vlasnik ima pravo tražiti nadoknadu,
- da bude zaštićena i čuvana, tj. na mjestu u koje se ne može pristupiti bez odgovarajućeg alata


NAPOMENA: Ukoliko čovjek ima pristup robi npr. na poslu ili zbog nužde (neimaštine) ili ukrade iz državnih dobara, neće se izvršiti ova kazna nego druga vrsta kazne (koja ne smije biti ravna kazni koju je odredio Kur'an) : zatvor. Iz ovoga zaključujemo da se šerijatska kazna odsjecanja šake kradljivcu izvršava u slučaju teške krađe.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ako je tekst tacan: vlasnik robe ima pravo traziti kaznu ,u slucaju teske kradje

zaista se postavlja naredno pitanje: kad je kradja dovoljno "teska" za odobrenje kazne :?:

takve kazne se desavaju u javnosti,pred publikom

postavite sebe u poziciju vlasnika ukradene robe i ziasta pokusajte sebe zamisliti kako donosite odluku o odsjecanju ruke :!: :|
User avatar
travar
Posts: 2764
Joined: 14/08/2006 21:23
Location: Tudena

#162 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by travar »

Image
sjenanamjesečini
Posts: 19
Joined: 25/06/2011 17:26

#163 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by sjenanamjesečini »

ljubav_aha wrote:Krivična djela ugrožavanja privatne i društvene imovine
KRAĐA – uzimanje tuđe zaštićene imovine na nezakonit način
„Kradljivcu i kradljivici odsijecite ruke njihove, neka im to bude kazna za ono što su učinili i opomena od Allaha! A Allah je silan i mudar.“ (Kur'an: Trpeza, 38)
Uslov da bi se kazna odsjecanja ruke tj. šake kako je precizirano u sunnetu Poslanika, s.a.v.s. izvršila su sljedeći:
- da se radi o vrijednoj robi za koju vlasnik ima pravo tražiti nadoknadu,
- da bude zaštićena i čuvana, tj. na mjestu u koje se ne može pristupiti bez odgovarajućeg alata


NAPOMENA: Ukoliko čovjek ima pristup robi npr. na poslu ili zbog nužde (neimaštine) ili ukrade iz državnih dobara, neće se izvršiti ova kazna nego druga vrsta kazne (koja ne smije biti ravna kazni koju je odredio Kur'an) : zatvor. Iz ovoga zaključujemo da se šerijatska kazna odsjecanja šake kradljivcu izvršava u slučaju teške krađe.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ako je tekst tacan: vlasnik robe ima pravo traziti kaznu ,u slucaju teske kradje

zaista se postavlja naredno pitanje: kad je kradja dovoljno "teska" za odobrenje kazne :?:

takve kazne se desavaju u javnosti,pred publikom

postavite sebe u poziciju vlasnika ukradene robe i ziasta pokusajte sebe zamisliti kako donosite odluku o odsjecanju ruke :!: :|
kao prvo valjaš obične gluposti..kazna se ne izvšava tek tako ''ućoravo''..mora se dokazati krivica za počinjeno djelo...a ne samo da se u nekog uperi prstom i uzvikne KRADLJIVAC ! i da mu odmah ruku na panj stavljaju ! moraju postojati dokazi, svjedoci, materijalni dokazi na osnovu kojih se utvrđuje činjenično stanje..
ukoliko se pak dokaže krivica onda se kazna izvršava i to tek nakon što se utvrde određene okolnost pod kojima je djelo učinjeno..dakle neće se kazna izvršiti nad osobom ukoliko je osoba to djelo počinila u nekim posebnim okolnostima, ako je to recimo učinila u vrijeme gladi, kao što je poznat jedan slučaj u vrijeme halife Omera kad su uhvaćeni neki kradljivci i nakon što se ustanovilo u kakvom materijalno-finansijskom stanju su bili i nakon što je utvrđeno da su to djelo počinili kako bi samo utolili glad, ta kazna nije izvršena !
vrlo dobar tekst na temu o kojoj se ovdje raspravlja i koju si ti otvorila slijedi, no nekako sumnjam da ćeš imati volje i da samo pogledaš ovaj dole tekst, jer imam osjećaj da tvoje namjere uopće nisu iskrene i cilj nije konstruktivna rasprava, razmjenjivanje činjenica, informacija i rasprava argumentima nego obična provokacija i unaprijed doneseni stavovi zasnovani isključivo na predrasudama, neinforiranosti i neznanju..
Preveo: hfz. Zijad ef. Dervić

U islamu postoje mnoge rigorozne kazne koje je Uzvišeni propisao iz Svoje mudrosti. Kada se govori o ovim kaznama, prvenstveno se misli na kazne za kraðu i blud. Kazne za ova nedjela dešavaju se veoma rijetko, a radi se o odsijecanju ruke kradljivcu i bičevanju bludnice i bludnika ili kamenovanju do smrti ukoliko su blud počinili oženjen muškarac ili udata žena.

Slažem se sa svima onima koji tvrde da se radi o veoma rigoroznim kaznama. Ali, kada je u pitanju kraða, ona u temelju narušava javnu bezbjednost jer kradljivci uglavnom izvršavaju ovo nedjelo naoružani, tako da se u većini slučajeva to završi smrću čovjeka koji je pokraden, a koji je u potpunosti nevin. Od onih koji su zabrinuti zbog odsječene ruke kradljivca očekujem da razmisle o sljedećem: Tako mi Allaha, dž.š., gubitak nevinog života čovjeka koji je stradao od strane kradljivca daleko je gori i svirepiji od odsijecanja ruke kradljivcu koji je ovim činom narušio javnu bezbjednost i napao na tuði imetak i prolio nevinu krv. Zbog toga, neka nam dozvole da im postavimo sljedeće pitanje:
Zbog čega se toliko brinete zbog odsječene ruke kradljivca, a ne brinete se zbog nevinog čovjeka koji je stradao?
Oni koji se bave etičkim vrijednostima čovjeka neka znaju da je upravo žestina ove kazne sačuvala veliki broj ruku kradljivaca kao što je u isto vrijeme i zaštitila bezbroj nevinih života i sigurnost u društvu. Zbog toga, provoðenje ovih žestokih kazni izazvalo je više straha kod zločinaca nego što je bilo odsječenih ruku. Statistički podaci u Saudijskoj Arabiji do kojih su došli strani istraživači, koji su došli da se uvjere u stvarno stanje, pokazuju sljedeće: U vrijeme osmanlijske vladavine na ovim prostorima, kada se sudilo po francuskim zakonima, hadžije nisu mogli bezbjedno da putuju izmeðu dva sveta grada Mekke i Medine osim ako nisu imali jaku oružanu pratnju. Ali, nakon uspostavljanja saudijske države, kada se počelo suditi po slovu Kur'ana, fenomen kraðe odjednom je nestao, tako da su stranci mogli da bezbjedno putuju od istoka da zapada ove zemlje a da se ne boje za svoj imetak i živote, a nijedna ruka od tada nije odsječena zbog kraðe.
Sve ovo potvrðuje da je cilj žestokih kazni koje je islam propisao ustvari prijeki lijek za sve društvene poremećaje, jer, zbog njih kriminalci i zločinci odustaju od svojih zlodjela i na taj njihove ruke ostaju čitave, a imeci i životi ljudi bivaju bezbjedni.
Iz istih razloga propisana je kazna za činjenje bluda – bičevanje ili kamenovanje. Priznajemo da je i kazna kamenovanjem uistinu rigorozna. Ali, treba napomenuti da islamski zakon uopće ne priželjkuje njeno izvršenje i svakom kadiji – sucu nareðeno je da poduzme sve što je u njegovoj mogućnost da ne doðe do izvršenja tih kazni. Zbog svega toga, u proteklih četrnaest stoljeća nije se desilo da je ijednom izvršena ova kazna na osnovu svjedočenja, jer, kada je u pitanju svjedočenje, za njegovu ispravnost postavljeni su veoma teški uvjeti. Kazne za blud koje su se desile izvršene su na osnovu dobrovoljnog priznanja i to se veoma rijetko dešava. Jer, i u ovom slučaju islamsko zakonodavstvo ulaže krajnje napore kako bi se onaj ko želi da prizna odvratio od toga i kako bi se pokajao Allahu, dž.š., zbog učinjenog grijeha i kako bi zaštitio svoju čast prikrivajući svoju sramotu. Kao što smo rekli, islam ulaže krajnje napore kako bi se izbjeglo izvršenje šerijatskih kazni.
Po drugi put napominjemo da je cilj ovih žestokih kazni preventivno djelovanje na onog ko razmišlja da učini neki zločin. Zbog toga, kazna kamenovanjem i dalje je pravosnažna i žestoka, ali u stvarnosti je njena primjena u potpunosti zamrla, kada je u pitanju njeno izvršenje na osnovu svjedočenja i veoma rijetko se desi zbog priznanja za učinjeni grijeh.
5. Iz svega ovoga da se zaključiti da je islam putem ovih žestokih kazni zaštitio porodicu od raspadanja i porijeklo djece učinio je poznatim. Iako vjerujemo da se zlo proširilo na svakom mjestu u svijetu, moramo znati da je neprimjenjivanje ovih rigoroznih kazni dovelo do toga da se supružnici sve manje boje Allaha, dž.š., i sve su bliže zapadanju u grijeh. Sve ovo dovelo je do narušavanja institucije porodice u sredinama gdje se islam ne prakticira, bračna sreća je uništena, ali, oni supružnici koji su odani jedno drugom, svojoj vjeri i Gospodaru, uvijek će živjeti sretni i zadovoljni.
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#164 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by ljubav_aha »

Baby Blue wrote:
ljubav_aha wrote:mnogi su zastitili jevreje tokom II sv.rata ,i tokom rata u BiH ,nisam nikad imala cilj ubiti nekoga

bijelu nikad ne ignorsiem,bas nikad,i opet sam se javila nakon njenog posta
:shock:
Ja o indoktrinaciji i propagandi, ona o ubijanju :roll: Nisam ni imala namjeru reci da bi nekog ubila, vec da ti je propaganda i indoktriniranost istom izuzetno blisko (nemoj mi imputirati ono sto nisam ni pomislila ni rekla, please & thank you!).

@bijeloj nisi odgovorila, nego si nastavila s pricom kako se nekom ko ukrade iz nuzde moze odsjeci ruka, mada ti je vec objasnjeno da to nije tako. Ali ne, ti volis na jedan degutantan nacin raspravljati o ozbiljnim stvarima, bar kad je islam u pitanju. A vidis kako znas lijepo naci tekstove. Ma znas i vise, sigurna sam, al... indoktrinacija je cudo :)

O&O
uporno pokusavam usmjeriti razgovor ka temi,a ti uporno analiziras mene

postavila sam pitanje : o kako "teskim" kradjama je rijec ; i kako bi ti kao osoba osudila nekoga na doticnu kaznu u slucaju tvoje pokradene imovine
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#165 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by ljubav_aha »

sjenanamjesečini wrote:kao prvo valjaš obične gluposti..kazna se ne izvšava tek tako ''ućoravo''..mora se dokazati krivica za počinjeno djelo...a ne samo da se u nekog uperi prstom i uzvikne KRADLJIVAC ! i da mu odmah ruku na panj stavljaju ! moraju postojati dokazi, svjedoci, materijalni dokazi na osnovu kojih se utvrđuje činjenično stanje..
ukoliko se pak dokaže krivica onda se kazna izvršava i to tek nakon što se utvrde određene okolnost pod kojima je djelo učinjeno..dakle neće se kazna izvršiti nad osobom ukoliko je osoba to djelo počinila u nekim posebnim okolnostima, ako je to recimo učinila u vrijeme gladi, kao što je poznat jedan slučaj u vrijeme halife Omera kad su uhvaćeni neki kradljivci i nakon što se ustanovilo u kakvom materijalno-finansijskom stanju su bili i nakon što je utvrđeno da su to djelo počinili kako bi samo utolili glad, ta kazna nije izvršena !
vrlo dobar tekst na temu o kojoj se ovdje raspravlja i koju si ti otvorila slijedi, no nekako sumnjam da ćeš imati volje i da samo pogledaš ovaj dole tekst, jer imam osjećaj da tvoje namjere uopće nisu iskrene i cilj nije konstruktivna rasprava, razmjenjivanje činjenica, informacija i rasprava argumentima nego obična provokacija i unaprijed doneseni stavovi zasnovani isključivo na predrasudama, neinforiranosti i neznanju..
Preveo: hfz. Zijad ef. Dervić

U islamu postoje mnoge rigorozne kazne koje je Uzvišeni propisao iz Svoje mudrosti. Kada se govori o ovim kaznama, prvenstveno se misli na kazne za kraðu i blud. Kazne za ova nedjela dešavaju se veoma rijetko, a radi se o odsijecanju ruke kradljivcu i bičevanju bludnice i bludnika ili kamenovanju do smrti ukoliko su blud počinili oženjen muškarac ili udata žena.

Slažem se sa svima onima koji tvrde da se radi o veoma rigoroznim kaznama. Ali, kada je u pitanju kraða, ona u temelju narušava javnu bezbjednost jer kradljivci uglavnom izvršavaju ovo nedjelo naoružani, tako da se u većini slučajeva to završi smrću čovjeka koji je pokraden, a koji je u potpunosti nevin. Od onih koji su zabrinuti zbog odsječene ruke kradljivca očekujem da razmisle o sljedećem: Tako mi Allaha, dž.š., gubitak nevinog života čovjeka koji je stradao od strane kradljivca daleko je gori i svirepiji od odsijecanja ruke kradljivcu koji je ovim činom narušio javnu bezbjednost i napao na tuði imetak i prolio nevinu krv. Zbog toga, neka nam dozvole da im postavimo sljedeće pitanje:
Zbog čega se toliko brinete zbog odsječene ruke kradljivca, a ne brinete se zbog nevinog čovjeka koji je stradao?
Oni koji se bave etičkim vrijednostima čovjeka neka znaju da je upravo žestina ove kazne sačuvala veliki broj ruku kradljivaca kao što je u isto vrijeme i zaštitila bezbroj nevinih života i sigurnost u društvu. Zbog toga, provoðenje ovih žestokih kazni izazvalo je više straha kod zločinaca nego što je bilo odsječenih ruku. Statistički podaci u Saudijskoj Arabiji do kojih su došli strani istraživači, koji su došli da se uvjere u stvarno stanje, pokazuju sljedeće: U vrijeme osmanlijske vladavine na ovim prostorima, kada se sudilo po francuskim zakonima, hadžije nisu mogli bezbjedno da putuju izmeðu dva sveta grada Mekke i Medine osim ako nisu imali jaku oružanu pratnju. Ali, nakon uspostavljanja saudijske države, kada se počelo suditi po slovu Kur'ana, fenomen kraðe odjednom je nestao, tako da su stranci mogli da bezbjedno putuju od istoka da zapada ove zemlje a da se ne boje za svoj imetak i živote, a nijedna ruka od tada nije odsječena zbog kraðe.
Sve ovo potvrðuje da je cilj žestokih kazni koje je islam propisao ustvari prijeki lijek za sve društvene poremećaje, jer, zbog njih kriminalci i zločinci odustaju od svojih zlodjela i na taj njihove ruke ostaju čitave, a imeci i životi ljudi bivaju bezbjedni.
Iz istih razloga propisana je kazna za činjenje bluda – bičevanje ili kamenovanje. Priznajemo da je i kazna kamenovanjem uistinu rigorozna. Ali, treba napomenuti da islamski zakon uopće ne priželjkuje njeno izvršenje i svakom kadiji – sucu nareðeno je da poduzme sve što je u njegovoj mogućnost da ne doðe do izvršenja tih kazni. Zbog svega toga, u proteklih četrnaest stoljeća nije se desilo da je ijednom izvršena ova kazna na osnovu svjedočenja, jer, kada je u pitanju svjedočenje, za njegovu ispravnost postavljeni su veoma teški uvjeti. Kazne za blud koje su se desile izvršene su na osnovu dobrovoljnog priznanja i to se veoma rijetko dešava. Jer, i u ovom slučaju islamsko zakonodavstvo ulaže krajnje napore kako bi se onaj ko želi da prizna odvratio od toga i kako bi se pokajao Allahu, dž.š., zbog učinjenog grijeha i kako bi zaštitio svoju čast prikrivajući svoju sramotu. Kao što smo rekli, islam ulaže krajnje napore kako bi se izbjeglo izvršenje šerijatskih kazni.
Po drugi put napominjemo da je cilj ovih žestokih kazni preventivno djelovanje na onog ko razmišlja da učini neki zločin. Zbog toga, kazna kamenovanjem i dalje je pravosnažna i žestoka, ali u stvarnosti je njena primjena u potpunosti zamrla, kada je u pitanju njeno izvršenje na osnovu svjedočenja i veoma rijetko se desi zbog priznanja za učinjeni grijeh.
5. Iz svega ovoga da se zaključiti da je islam putem ovih žestokih kazni zaštitio porodicu od raspadanja i porijeklo djece učinio je poznatim. Iako vjerujemo da se zlo proširilo na svakom mjestu u svijetu, moramo znati da je neprimjenjivanje ovih rigoroznih kazni dovelo do toga da se supružnici sve manje boje Allaha, dž.š., i sve su bliže zapadanju u grijeh. Sve ovo dovelo je do narušavanja institucije porodice u sredinama gdje se islam ne prakticira, bračna sreća je uništena, ali, oni supružnici koji su odani jedno drugom, svojoj vjeri i Gospodaru, uvijek će živjeti sretni i zadovoljni.
naravno da kradja u slucaju gladi i sl, nije ukljucena,upravo sma pitala o kojim vrstama kradje je povezana kazna

ove godine u Iranu procenat kaznjenih je povecan jer su uslovi zivota postali nesnosljivi
User avatar
Bellydancesuperstar
Posts: 406
Joined: 18/04/2011 11:29

#166 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by Bellydancesuperstar »

protiv sam bilo kakvog okrutnog i nečovječnog postupanja i kažnjavanja.
User avatar
Collector604
Posts: 532
Joined: 18/05/2011 04:42
Location: Show ip interface brief

#167 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by Collector604 »

Mislim da se ove katastrofalne kazne svode samo na onaj zakljucak,do kojeg su dosli i brojni experimenti u podrucju psihologije i psihijatrije.Da bi ljudi ubijali druge ljude pa cak i bez razloga samo ako imaju dozvolu autoriteta u ovom slucaju boga.

Na osnovu ponasanja samo prema zeni,moze se dobiti fin profil licnosti.Bar za pocetak pocetaka....

Ako serijatski zakon posmatramo kao osobu koja se katastrofalno pa cak i psihopatski ponasa prema zeni mozemo je predstaviti kao osobu koja je imala veoma burno djetinstvo,vjerovatno emocionalno ako ne i fizicki zlostavljanja,da osoba pati od teskog nedostatka samopouzdanja,da je veoma agresivna,veoma posesivna.Da su kod osobe dijalog,komunikacija,prihvatanje tudjeg misljenja,razmjena misljenja,postovanje osobe,postovanje njene privatnosti i ideja je zamijenjeni fizickim obracunavanjem koje se vecinom zavrsava tako da zrtva ima nekoliko podljeva krvi i nekoliko slomljenih kostiju.

Osoba primijetno intelektualno zaostaje za svojim vrsnjacima.Nivo empatije je toliko nizak da ga je nemoguce primijetiti,osoba nema apsolutno ni trunke kajanja za svoje postupke.Osoba ima veoma grandiozne misli o sebi,uvijek druge okrivljuje za svoje nedostatke i neuspjehe.Nema prijatelja ni poznanika,asocijalna je (vec zadnjih 25 godina svog zivota)

Osoba u toku mjesec dana promijeni izmedju 10 i 15 seksualnih partnerki (prijateljica noci).Sex bez seksualnih pervezija je nemoguc,osoba voli da dominira nad partnericama koje je prethodno vezao,koje nakon odnosa ubija.Svaka zrtva (ukupno njih 45,koje su zavrsile svoj zivot tragicno) je imala preko 250 uboda noze po cijelom tijelu.

Osoba je u toku dvije godine promijenila izmedju 20 i 30 radnih mjesta.

Strucnjaci su se slozili da doticna osoba ima antisocijalni poremecaj licnosti.


:run:
User avatar
bingov buraz
Posts: 11329
Joined: 14/04/2009 20:23

#168 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by bingov buraz »

Kraljica trolanja i flame-a otvara temu,to mora biti zanimljivo :mrgreen:

Podrzavam,i kastriranje silovatelja,pedofilima i kastriranje i odsjecanje ruke i svasta jos nesto,nemam nikakav problem s tim.Sto neko napisa uzrocno posljedicna veza.I to bar sa moje strane nema veze sa vjerom da ovakav zakon imaju kanibali sa nekog ostrva ja bih podrzao.
User avatar
idealnaM
Posts: 676
Joined: 07/07/2009 01:16
Location: zaKavdak

#169 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by idealnaM »

Bellydancesuperstar wrote:protiv sam bilo kakvog okrutnog i nečovječnog postupanja i kažnjavanja.
Kako bi ti kaznila napr čovjeka koji siluje i zlostavlja djevojčicu od 10 godina?
User avatar
RespectLifeBH
Posts: 102
Joined: 16/06/2011 19:19
Location: Između Krajnosti
Contact:

#170 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by RespectLifeBH »

ljubav_aha wrote:sječa ruke, zar i to nije nacin sirka,jer takvom kaznom prezuimate ulogu svevisnjeg koji je dao osobi obe ruke :!: :?:
To što ti navodiš je šerijatska kazna za krađu propisana od strane Allaha Uzvišenog u Kur'anu i nemože nikako biti širk jer je sam propis Uzvišeni propisao u Kur'anu.. Moraš znati da Muslimani vjeruju u sve što je zapisano u Kur'anu inače ne bi bili muslimani, tj. kada bi porekli makar jedan harf a kamoli propis iz kur'ana, po automatizmu bi prestali biti muslimani....Primjera u Kur'anu za to je mnogo evo samo nekoliko:
وَمَا كَانَ لِمُؤْمِنٍ وَلَا مُؤْمِنَةٍ إِذَا قَضَى اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَمْرًا أَن يَكُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ ۗ وَمَن يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالًا مُّبِينًا [٣٣:٣٦]

"Kada Allah i Poslanik Njegov nešto odrede, onda ni vjernik ni vjernica nemaju pravo po svom nahođenju postupiti. A ko Allaha i Njegova Poslanika ne posluša, taj je sigurno skrenuo s Pravoga puta."


(Prijevod značenja El-Ahzāb – Saveznici, ajet 36.)

Komentarišući ove riječi rekao je hafiz Ibn Kesir, rahmetullahi alejhi: "Ovaj ajet, odnosno njegovo značenje je općenito u svim stvarima, odnosno kada Allah i Njegov Poslanik donesu presudu po određenom pitanju (stvari) onda nema niko pravo da postupi drugačije, niti da uzme za neko drugo mišljenje, baš onako kako je rekao Uzvišeni u drugom ajetu:

فَلَا وَرَبِّكَ لَا يُؤْمِنُونَ حَتَّىٰ يُحَكِّمُوكَ فِيمَا شَجَرَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ لَا يَجِدُوا فِي أَنفُسِهِمْ حَرَجًا مِّمَّا قَضَيْتَ وَيُسَلِّمُوا تَسْلِيمًا [٤:٦٥]

"I tako Mi Gospodara tvoga, oni neće biti vjernici dok za sudiju u sporovima međusobnim tebe ne prihvate i da onda zbog presude tvoje u dušama svojim nimalo tegobe ne osjete i dok se sasvim ne pokore."

(Prijevod značenja En-Nisā’ – Žene, ajet 65.)

Iz toga razloga Allah je ukorio one koji postupe drugačije, pa kaže, azze ve dželle:

وَمَن يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالًا مُّبِينًا [٣٣:٣٦]

"A ko Allaha i Njegova Poslanika ne posluša, taj je sigurno skrenuo s Pravoga puta."


(Prijevod značenja El-Ahzāb – Saveznici, ajet 36.)

Kao i riječi:

فَلْيَحْذَرِ الَّذِينَ يُخَالِفُونَ عَنْ أَمْرِهِ أَن تُصِيبَهُمْ فِتْنَةٌ أَوْ يُصِيبَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ [٢٤:٦٣]

"Neka se pripaze oni koji postupaju suprotno naređenju Njegovu, da ih iskušenje kakvo ne stigne ili da ih patnja bolna ne snađe."

(Prijevod značenja En-Nūr – Svjetlost, ajet 63.)

(Tefsir Ibn Kesir pod br. 11/170)."
Za kraj ću dodati i dio iz knjige Bolest i Lijek od Ibn Kajjima el Dževzija prevedenu na bosanski jezik a koja u jednom dijelu govori baš o ovoj kazni:
Uzvišeni Allah je propisao sječu ruke zbog štete u imetku koja se ne može preduprijediti. Jer, od lopova se ne moze zaštititi zato što on potajno radi i uvlači se u kuće i preskače zidove. On je poput mačke ili zmije koje se prikradaju odakle se čovjek ne nada. Štetnost krađe ne dostiže visinu smrtne kazne, niti se može otkloniti bičevanjem. Najbolji način za suzbijanje ovog nedjela jeste obilježavanje organa kojim je izvršeno.

Prijevod Fahrudin SMAILOVIC, Lektura Dr Dzemaludin LATIC, Recenzija Dr.SulejmanTOPOUAK i Bekir MAKIC
Izdavac ID EI~KeIimeh, 2003 .
A Allah upućuje na Pravi Put.
Abdulvahid
Posts: 102
Joined: 09/02/2010 22:56

#171 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by Abdulvahid »

Interesantna tema masaAllah, uz jedan lijep i iskren pristup moze se dosta toga nauciti o serijatsko kaznenom pravu opcenito, o njegovoj pravednosti i potrebi u danasnjem podivljanom i zivotinjskom drustvu zeljnog samo svojih strasti.

Citam danasnji avaz, i na zadnjoj stranici imam sta procitat kaze djevojka prodaje nevinost za Iphone4, a nedavno je neki momak prodao bubreg za neku sicu da bi kupio Ipad i jos ponesto, napisah ovo kao prilog tezi o zivotinjskom drustvu koje zadovoljava svoje strasti.

Serijat Allahov dz.s., zakon po kojem ce ljudi suditi jedni drugima, se gotovo nigdje u cjelosti ne primjenjuje i nemate serijatske drzave koja se u cjelosti temelji na serijatu.
Izvori serijata su Allahov dz.s. Govor (Kuran) i Sunnet Poslanika s.a.w.s, serijat tretira sve segmente drustva i daje odgovore na sve probleme koje drustvo ima: bracno pravo, nasljedno pravo, krivicno pravo, kazneno pravo, ekonomiju, politiku, itd itd.

O obaveznosti izvrsenja Allahovih propisa, Allah dz.s. kaze u suri En-Nur:
".... i neka vas pri izvrsenju Allahovih propisa ne obuzima prema njima nikakvo sazaljenje, ako u Allaha i u onaj svijet vjerujete, i neka kaznjavanju njihobom jedna skupina vjernika prisustvuje!"

Poslanik Muhammed saws je rekao: "Onaj ko se zauzima za to da se ne provede izvrsenje serijatske kazne, on je protiv izvrsenja Allahove dz.s. naredbe" (Ahmed, Hakim, Davud - sahih)

Prenosi Aisa ra da je rekla: " Jedna zena iz plemena Mahzum ukrala je nesto, pa je Allahov Poslanik saws naredio da joj se odsijece ruka. Njena porodica, dosla je kod Usame ibn Zejda ra, da se zauzme kod Poslanika saws, za nju. On je otisao kod Allahovog Poslanika saws, i kada se poceo zauzimati za nju, on mu je rekao:
Usama, nisam mislio da ces se zauzimati za to da se ne izvrsi naredba Allaha dz.s. Nakon toga, Allahov Poslanik saws ustao je i rekao: Narodi prije vas su propali zbog toga sto ako bi neki uglednik medu njima nesto ukrao, ne bi ga kaznili, a ako bi ukrao neko ko nije ugledan, kaznili bi ga. Tako mi Onoga u Cijoj ruci je moja dusa, da je Fatima, kci Muhamedova, ukrala, odjekao bih joj ruku.
Nakon toga, naredio je da se odsijece ruka ovoj zeni." (Ahmed, Muslim, Nesai)

Ovdje se tretira kazneno pravo tj, odsjecanje ruke kradljivcu.

Ono je propisano Kuranom i sunnetom Poslanika saws,

Allah dz.s. kaze:
"Kradljivcu i kradljivci odsijecite ruke njihove, neka im to bude kazna za ono sto su ucinili i opomena od Allaha! A Allah je silan i mudar"(El-Maida, 38)

E sada se postavljaju pitanja, sta se smatra kradjom, koliko vrijedno to treba biti, opcenito receno uslovi pod kojima se neko mstra kradljivcem i kada se nekom zbog kradje sijece ruka.

Ruka se odsijeca ako kradljivac ukrade predmet u vrijednosti 3 dirhema ili vise.

Ko se smatra kradljivcem: Kradja je tajno uzimanje tudjeg imetka, a kradljivac je covjek koji tajno dolazi kako bi uzeo imetak koji je pod zastitom a koji pripada nekom drugom.

Osobine koje se uzimaju u obzira kada je u pitanju kradljivac
1. kradljivac treba biti punoljetan i zdrave pameti
2.slobodan izbor tj. ako je natjeran nece se smatrati kradljivcem
3. da ne ukrade nesto u sto postoji sumnja da se smatra kradjom tj. ako bi otac uzeo od imetka djeteta, ako bi zena uzela od imetka muza itd itd.

Svojstva koja uzimamo u obzir kad je u pitanju imetak koji je ukraden:
1. da se radi o profitabilnom imetku koji covjek moze posjedovati i koji je dozvoljen da se posjeduje
2. da se radi o odredjenoj kolicini - nisabu tj koja po vecini ucenjaka iznosi 3 dirhema jedan dirhem tezi oko 3 grama.

Okolnosti koje se uzimaju u obzir, kada je u pitanju mjesto sa kojeg je ukradeno
Kada je u pitanju mjesto s kojeg je imetak ukraden uzima se u obzir cinjenica da li se radi o provatnom posjedu i zasticenom mjestu. pod zasticenim mjestom se misli na kucu, prodavnicu, ogradu, tor, skladiste i sl. u Serijatu kao ni u jeziku se ne postavljajujasno odredene granice, nego se gleda na obicaj koji je prisutan medu narodom. Serijat uzima u obzir da li je imetak ukraden sa zasticenog mjesta, jer je to znak da mu je njegov vlasnik pridavao paznju i da mu je stalo do toga imetka.
Amr ibn Suajb prenosi od scoga oca, a on od svoga oca koji je rekao:
"Cuo samkako je neki covjek upitao Allahovog Poslanika saws o covjeku koji ukrade stoku koja se cuva na pasnjaku, pa je Allahov Poslanik saws odgovorio: "Treba seplatiti dvostruku vrijednost zivotinje koju je ukrao i bit ce za opomenu bicevan, Ako ukrade zivotinmju koja se nalazi u toru, bit ce u odsjecena ruka ukoliko je vrijednost zivotinje poput vrijednosti stita ( 3 dirhema)". Covjek ponovo upita: Allahov Poslanice , ako ukrade odjecu i plodove sa grane?
Poslanik saws odgovori: "Ko se samo najede i ne ponese nistau svojim dzepovima nece snositi nikakvu odgovornost, a ko nesto od toga ponese sa sobom morat ce platiti njegovu dvostruku vrijednost i bit ce za opomenu bicevan. Ako neko ukrade nesto iz podruma ili skladista bit ce mu odsjecena ruka ukoliko je ukrao nestu u vrijednosti jednog stita. (Ahmed, Nesai, Tirmizi - hasen-sahih)

Ovo su okvirna pravila sto se tice postupka sa lopovom u serijatskoj drzavi.
User avatar
pike
Posts: 921
Joined: 02/12/2004 05:21
Location: Canada

#172 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by pike »

idealnaM wrote:
Bellydancesuperstar wrote:protiv sam bilo kakvog okrutnog i nečovječnog postupanja i kažnjavanja.
Kako bi ti kaznila napr čovjeka koji siluje i zlostavlja djevojčicu od 10 godina?
Ovdje se radi o kasapljenju za sitne lopove a ne o silovanjima. Inace nemoj pocinjati sa pedofilijom, silovanjima i zlostavljanjem djevojcica. Eno u Jemenu je prosle godine u novembru dvanestogodisnja djevojcica preminula na porodjaju. Naravno legalno je bila udata za nekog starog jarca, po zakonu sto bi reko Brankovic, a zna se i ko podrzave te zakone.
User avatar
badb
Posts: 21
Joined: 07/06/2011 01:38

#173 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by badb »

manki wrote:
Šta ako je neko morao ukrasti, jer se spletom okolnosti zbog situacije u državi našao u toj situaciji da nije imao šta jesti, pa je morao?
Ovo i mene zanima. Mislim da se kazna izvršava ako vrijednost ukradenog pređe određenu granicu (nisab) tako da kradljivac auta ostaje bez ruke, ali kradljivac hrane će proći bez kazne (ili će biti bičevan?).

U svakom slučaju, prevaziđena i primitivna kazna i vjerovatno će biti napuštena i u tih par zemalja gdje se prakticira.
User avatar
psydelija
Posts: 1846
Joined: 02/09/2010 03:46
Location: ispod pantografa

#174 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by psydelija »

ljubav_aha wrote:naravno da kradja u slucaju gladi i sl, nije ukljucena,upravo sma pitala o kojim vrstama kradje je povezana kazna
ove godine u Iranu procenat kaznjenih je povecan jer su uslovi zivota postali nesnosljivi
koja komicarka... ha :lol: ha :lol: ha

ko te je slagao da su uslovi zivota u iranu nesnosljivi?
User avatar
fatamorgana
Posts: 26857
Joined: 16/02/2010 22:35
Location: došao je tiho i ušao u .... banoviće

#175 Re: kazna odsjecanja ruke /amputacija

Post by fatamorgana »

Bellydancesuperstar wrote:protiv sam bilo kakvog okrutnog i nečovječnog postupanja i kažnjavanja.
I ja, :thumbup:
Locked