mali_milojica
Ali prije bilo kakvih kombinacija, cekao bih pare od osiguranja i onda vidio sta dalje.
to si u pravu...ali ubi neizvjesnost. nista ne svrbi kao razbijen bibi ispred zgrade, kuće...a ti nemas pojma ni je li puno razbijeno, ni koliko kosta, ni moze li se napraviti, ni kako ce se napraviti.
a na sve to - koliko ce me kostati, koliko cu dobiti, ko ce me sve zajebati, majstor, prodavac novih, prodavac polovnih dijelova...procjenitelj ovaj, onaj, itd, itd.
nije mu lako, bio sam prije mjesec dva u istoj situaciji.
još jednom hvala drndalu i bakiru1...
a ti jarane skršeni, napaćeni, opusti se...uvijek boli prvi put, a posto je prvi - malo ništa ne znas o tome, jel tako?
e poslije ovog ćeš imati iskustva...
uglavnom, u skraćenoj verziji - ako te ne zajebe majstor, zajebace te osiguranje. ako osiguranje bude relativno ok, zajebaće te majstor, kako onaj avlijaner, tako i onaj u ovlaštenom.
u ovlaštenom će te pokrpiti zamjenskim djelovima, ofarbati i naplatiti ti kao orginal. avlijaner će ti tiplati karambolku, čukati čelićem po limariji uz primjenu ostalih alternativnih metoda. npr - ako ti je branik plastični a nije puno pukao, topiće plastiku da začepi rupu, pa će da ga kuva da se ispravi....pa farbanje, pa poliranje, i na kraju će reći - našao sam ti polovnu orginal, i kao takvu ti je naplatit. dakle, tvoju će ti prodati kao tuđu...
i još sto kuraca palaca, điđi miđi fora.
jedino rješenje da si sto posto siguran je da sam odeš i pokupuješ orginalne polovne dijelove i doneses majstoru. to je najsigurniji, najbolji i najjeftiniji način.
i kao što to milojica reče, prvo sačekaj cifru, pa odluči šta ćeš.
i tu se vraćamo na početak priče...samo te strpljenje može spasiti pogrešnih odluka i koraka.
ps
ja bih rekao da se ovo može završiti za daleko manje para od ovlaštenog, a ne bih rekao da je auto nesto puno -ubijen-...ako budes strpljiv i pametan, još će ti i ostati para kojim ćeš kompenzovati pad njegove vrijednosti jednog dana kad ti kurcu bude ćeif da ga promjenis.
sretno.